ik wou graag 5flessen champagane
-2 zakken confettie
-wat slingers
-en balonnen!
*wacht op een reactie als die na enige tijdt komt pakt ie alles wat die kan vinden bijeen en laat de rekening achter...
quote:bedankt
jojogirl ik kon de champagne niet vinden zou je die willen opzoeken voor mij?rekening
-5zakjes ballonnen
-2 feestslingers
-5 zakken confettie
-5 flessen champagne
[Dit bericht is gewijzigd door djjumbo op 25-01-2001 17:39]
hhmmzz... das een mooie plant nu nog een pot... aahh.. das een mooie ff een papiertje eromheen..
quote:
beste jojogirlik heb een pot en een plant meegenomen
djjumbo
Lieve Jo,
Ik heb 6 pluche beren en 2 mobiles meegenomen voor de kleintjes van Wilgje.
Verder nog een slof Chesterfield, 2 flessen Wodka (maar die zijn voor mezelf )
See you, Faat
Dan gaat Faat op weg naar Wilgjes sprookjeskasteel...
Het bier is op! Aaah Paniek, hoe moeti k nu de dag doorkomen?
Btw hebbik 8 blikjes Red Bull en een zak tijgernootjes meegenomen.. pleur die maar op de rekening
[Dit bericht is gewijzigd door Vork op 29-01-2001 13:16]
Volgensmij moet ik hier toch eens meer aanwezig zijn. er zijn nu wel erg veel vaken leeg.
*Ze loopt naar het magazijn en begint dozen te versjouwen, de winkel in.
durf me bijna niet te laten zien zeg.... sorry dat ik zomaar verdwenen was....hier heb je een bosje bloemen, alvast een goedmakertje.....
ik zal je meteen helpen de boel hier aan kant te maken.....als je me nog kunt/wilt gebruiken....
Vertel maar terwijl we naar het strand lopen, iedereen gaat zwemmen geloof ik.
* Jojogirl roept Superbam, die iets in het magazijn aan het uitvoeren is.
Superbam, ga je mee? We gaan naar het strand? Kende je Kahn trouwens al? Hij werkte voor mij in de supermarkt, maar toen wassie zomaar ineens verdwenen...
Hai superbam leuk je te ontmoeten..
Ok ik loop mee totaan het strand, maar dan ben ik weer weg.....heb het nog druk....moet nog kijken of mn (lurky's) huisje nog leeg staat...
Hmmm, denkt LWaS, faat zal toch ook eten moeten halen voor Pisca
* LwAS besluit een briefje achter te laten voor JoJo
Lieve JoJo, zoals je waarschijnlijk wel weet is Kleine Pisca ontvoerd door Faat, ik wil je ook vragen of als je Faat ziet haar tegen te houden of mij direct te bellen....
Alvast bedankt
Groetjes
LWaS
* Na het schrijven van het briefje gaat LWaS weer verder, nog lang niet van plan om de zoektocht op te geven
* Jojogirl pakt de bestellijst erbij, zet er o.a. een pooltafel op en faxt ze door naar de groothandel.
Zo, dat is ook weer gedaan. Laat ik maar even gaan ontbijten bij ALi's misschien dat er daar iemand meer weet. O wacht Faat is er natuurlijk niet... Laat ik toch maar gaan, misschien is er iemand anders.
*Ze hangt het 'Ben zo terug' bordje voor de deur en gaat op pad.
Snel slaat Faat een achterruitje in en glipt naar binnen,
in een grote rugzak stopt zij snel 5 liter melk, een speen, een brood,
aardbeien en kaas en een pak luiers.
Dan glipt zij weer snel de achterdeur uit, rent naar haar scooter en gaat er weer vandoor.....
Dit keer pakt zij een grote mand en neemt 20 liter melk mee, een fles amaretto
en nog een pak luiers, een rammelaar, schoonmaakdoekjes, bergen chocolade
en een slof sigaretten. Als ze weer naar buiten wil gaan ziet ze dat de nieuwe editie
fokeilandnews ook al uit is, en terwijl ze in haar haast nog een krant meegrist
is Faat alweer verdwenen en sluipt weer richting klooster.....
Jojo, heb je gezien dat er is ingebroken?
Achter is een ruitje ingeslagen en het was
een bende toen ik met Wilgje hier was.
Ik heb het ergste opgeruimd, maar ik moest
snel verder, opzoek naar Pisca.
Groetjes, LWaS
[Dit bericht is gewijzigd door Wilgje op 01-02-2001 10:57]
Hey Jojo ik heb hier een lijstje met vers eten, wou ik vast naar onze vleugel brengen
ja is goed... Superbam er is ingebroken en er missen onder andere luiers. Zou het kunnen dat Faat hier is geweest?
Hey Jojo
maar ik zie dat het op jou wel indruk maakt...
ik ga wel vast naar de villa om een ontspannend bad voor je vol te laten lopen.
Daarna een massage en een door mij persoonlijk gekookt diner...is dat beter?
Als we dat ruitje nou zo laten en op wacht gaan liggen, zou ze dan terugkomen omdat ze denkt dat ik nog steeds niet doorheb dat ze inbreekt?
Kan jij me een slaapzak en iets eetbaars komen brengen Superbam? O laat ook maar. Slaapzakken verkoop ik zelf en ik gooi wel iets uit de super in de magnetron.
Sorry dat ik vannacht niet thuiskom schatje, maar Pisca moet echt terug naar d'r ouders.
Onee kan niet. Dat ding is veel te zwaar.
Ach ik ga wel even vragen of zij weten hoe ik hem daarheen kan krijgen.
[Dit bericht is gewijzigd door superbam op 08-02-2001 14:47]
Superbam wat gaan we doen hoe krijgen we dat ding op Aurians rug??
O en Ilyana?? Aurian is een vrouwtjesdraak
[Dit bericht is gewijzigd door equilan op 08-02-2001 14:53]
[Dit bericht is gewijzigd door superbam op 08-02-2001 14:54]
off- Equilan..mail gecheckt? -ffo
[Dit bericht is gewijzigd door superbam op 08-02-2001 15:01]
Waarom deed je dat??
*Aurian kijkt superbam lachend aan..
Je kietelde me, sorry hoor
Jojogirl ik heb een paar flessen pisang en 7up meegenomen, twee flessen whisky en drie trossen bananen, twee liter vanille yoghurt, pak suiker en crackers.
Zet maar op de rekening van het hotel.
Liefs Equilan
Alle kaarsen, condooms, chocolaatjes en alle roodgekleurde artikelen voor de halve prijs.
Alle kaarsen die in de aanbieding zijn komen in het karretje van Faat.
Zo dat zijn er precies 687, jammer dat Jojo er niet meer heeft.
Dan gaat Faat op zoek naar de chocolade, mmm Milka das lekker
Bovenop de kaarsen legt Faat Milka luflée, Milka met hazelnoot, Milka met
pralinévulling, Milka met gebroken noten, Milka alpenmelk, Milka choco en biscuit.
Mmmm, oké van alle Verkade repen ook nog maar ééntje.
Zou ze ook nog Ferrero Rocher hebben? En After Eight?
Dan loopt Faat naar de bak waarin alle artikelen liggen
met een rode sticker! Ha lekker shoppen dit alles voor de helft
Bovenop de kaarsen komen nog 3 leesboeken over Alexander de Grote,
2 tshirts Xlarge, een mooie kandelaar en 26 waxinelichthoudertjes.
Zo das leuk eindelijk nieuwe houdertjes voor in het restaurant.
Jojo wil je me even helpen alles op mijn scooter te laden?
Ik zal meteen alles even afrekenen, had je nog iets staan van me?
*Ze loopt naar het magazijn, waar ze nog veel meer dozen met kaarsen en ander aanbiedingenspul heeft staan.
Toch maar even wat meer chocolade en condooms bestellen. Met Valentijnsdag in aantocht en het toeristenseizoen op z'n hoogtepunt ben ik daar vast zo doorheen.
Jojo kijkt verschrikt op uit haar kasboek als zij Faat
in haar blootje een hele fles wiskey achterover ziet slaan.
Maar voor zij wat kan zeggen is Faat alweer vertrokken
en rent ze alweer vrolijk verder.....
Briefje 1:
Hoi lieve Jojo, ik heb een brood meegenomen en wat flessen sterke drank. Ook heb ik een Valentijnskaartje en een pakje condooms meegenomen. Ik zie je later nog wel.
Groetjes, Hoekie
Briefje 2:
Aan iedereen die dit leest:
Ik ben op zoek naar een nieuwe bewo(o)n(st)er voor mijn leuke huisje in de Tuinen. Wie interesse heeft kan me bellen op mijn mobiele nummer (dat van Johnny Bravo's wasserette) of gewoon even langskomen in het Huis om het Hoekie in de Tuinen.
Groetjes, Hoekie
*Hoekie pakt alle spullen op het lijstje en vertrekt
Lieve JoJo,
ik weet dat het een beetje kort dag is, maar ik ozu graag Wilgje verrassen met iet sleuks op valentijns dag...
ik dacht aan een groot Chocolade hart....Met groot bedoel ik dan ook groooooooot
Kan je hiervoor proberen te zorgen ??
Dank je
Groetjes
LWaS
Een groot chocoladehart. Ik wist wel dat ik er goed aan deed er daar wat van te bestellen.
* Ze belt naar LWas mobiel. Hij neemt niet op. Berichtje achterlaten dan maar. LWas, Jojo hier, je kan het hart vanmiddag op komen halen. Ik heb het voor je ingepakt en in het magazijn gezet. Het is het grote roze pak met het lichtroze lintje eromheen.
Doei.
* Dan ziet ze Hoekie's huisgenoot advertentie.
Laat ik die maar hier op het advertentiebord hangen.
Waar zijn die punaises nou gebleven?
Auw... daar dus.
Wat had ie nou verder meegenomen? Drank en chocolade? Zal wel voor Equilan bedoeld zijn.
Verder niks meer? Dan ga ik maar terug naar Ali's.
*Ze loopt de deur weer uit.
[Dit bericht is gewijzigd door Jojogirl op 13-02-2001 12:34]
Lieve JoJo,
bedankt voor het snelle leveren van het hart...je bent geweldig
Groetjes
LWaS
[Dit bericht is gewijzigd door LWaS op 14-02-2001 09:35]
*Equilan en Hoekie lopen naar binnen.
Nou Jojogirl zag ik net nog op het vliegveld dus zij zal er niet zijn
Wat hebben we allemaal nodig?? Als jij vlees gaat pakken zal ik bij de salades en sausjes kijken
Is dit genoeg Equilan?
Ik heb wit en bruin stokbrood, om zo op te eten en om op de BBQ te doen. Diverse sauzen, kruidenboters, salades...
O het drinken!!
Paar flinke flessen wijn, wat fris...ach laat de alcohol verder maar zitten, ik maak wel wat regenboogcocktails
Wat hebben we verder nog nodig?? Oja wat plaids, daar liggen die. De BBQ-s!!! hoe kunnen we die nou vergeten Laten we dit even op Shia's rug leggen kan zij vast naar het strand lopen wij wel met de BBQ-s. Trouwens, als we nou gewoon wat kolen en een groot rek meenemen en een gat graven in het strand..
Goed plan.... Wat ben je toch slim.
Zullen we vanavond lekker met zijn 2en onder een dekentje naar de zonsondergang gaan kijken?
Kom laten we gaan, pff wat een hoop spullen zeg
Jootje zou jij een nieuwe eikenhoutendeur voor
djjumbo's bardance willen bestellen. Hij is er per ongeluk
doorheen gelopen de maat is 2m x 2.80m. Alvast bedankt!
Dan rent Faat weer richting Villa Faat, voor de vroege
ochtend heb ik nou wel weer genoeg lichaamsbeweging gehad
Stapt weer in en gaat een bakkie koffie zetten.
- 2 pakken melk
- 1 kilo margarine
- 1 pond roomboter
- 2 pond boter
- 1 kilo paprika's
- 1 netje citroenen
- 2 kilo uien
- 1 bosje bosuitjes
- 1 trosje bananen
- 1 netje sinaasappels
- 1 liter slaolie
- 3 pakken vruchtensap
- 10 liter wate.. Oh, niet nodig vergat dat mijn boot zeewater kan zuiveren..
- 3 flessen rode wijn
- 2 flessen witte wijn
- 8 diepvriespizza's van mijn favoriete merk
- 2 kilo jong belegen kaas
- 1 kilo versie brie
- 1 potje aardbeienjam
- 1 pak hagelslag
- 1 potje honing
- 1 pak geklopte slagroom
- 3 toetjes
- tijdschriften
- 1 krat cola
- en enkele zakjes kikkersnoepjes...
Jojo, heb jij kikkernoepjes? Van die gum-achtige met schuim en zo...?
- 2 pakken vanille yoghurt
- 2 flessen kethup
- 2 liter tomatensaus
- 900 grams pak cruesli
- Roosvicee Multivit
- fles Safari
- fles Passoa
- pak nectarine
- 2 pakken pannekoekenbeslag
- kilo verse tomaten
- string knoflook
- kratje pils
- de krant van vandaag
- kaarsen voor de hal en slaap kamer
Dat was het wel weer geloof ik...
* HighLander schrijft het nodige briefje en laat dit achter op het prikbord bij de kassa
"bedankt Jojo.."
Dr_Crouton, die snoepjes liggen hierzo, vlak voor de kassa rechts.
Dag mensen, ik ga es kijken of ik bij Faat alwat te eten kan halen, misschien heeft ze nog iets van Ali gehoord.
Met andere woorden:
[Dit bericht is gewijzigd door HighLander op 19-02-2001 08:41]
Een pak chocoladekoekjes
3 redbulletjes
1 pakje marlboro
een verpakking met 3 aanstekers
Een fles (pepsi)Cola
en een zak drop
Loopt naar de kassa en ziet het briefjes systeem.........Hij pakt een briefje en
stelt zich even voor, vervolgens schrijft hij de meegenomen boodschappen op...en verlaat het pand weer....op naar het STRAND!
[Dit bericht is gewijzigd door tijsje1 op 21-02-2001 01:23]
GEZOCHT MET SPOED
Wilgje en LWaS zoeken voor hun twee schatten van kinderen
een lief dienstmeisje die de dagelijkse zorg op zich wil nemen.
Evt. betaling: kost en inwoning.
inlichtingen bij LWaS en Wilgje in het sprookjeskasteel.
Jojo, mag ik wel een flinke lading drank, een fles melk en een brood?
*Dagobert hangt ook meteen evenm een briefje op het prikbord.
Hallo
Sinds vandaag heb ik alle taken in het hotel overgedragen aan Marlo, om zo een beetje rust te krijgen. Daarom ben ik ook verhuisd naar mijn theehuis. Iedereen is vanaf vaandaag van harte welkom voor een house-warming-party.
[Dit bericht is gewijzigd door Dagobert op 25-02-2001 17:11]
* Jojogirl gaat maar eens goed aan de slag. Emmers, bezems en schoonmaakdoekjes worden tevoorschijn gehaald en binnen de kortste keer staat ze te zingen en te soppen.
Tot ziens.
Pas op, Kijk uit.
*Dagobert neemt nogwat boodschappen mee, zet ze op de rekening en gaat weer terug naar huis.
Vreemd! Ik ga Dago maar even zoeken.
*Hoekie pakt wat lekkere vruchten voor onderweg en shcrijft een briefje voor Jojo over wat hij heeft meegenomen
Hoi Jojo, ik heb wat lekker fruit meegenomen
*Ze gaat meteen de koelvakken maar schoonmaken, want ondanks het feit dat die prima werken, is er in die paar weken toch wel het één en ander bedorven. Als ze daarmee klaar is, vult ze alle bestellijsten in.
Pff dat is echt veel. Hopen dat ze het in 1 keer kunnen bezorgen.
*Ze pakt wat blikvoer in haar tas en vertrekt weer. O wacht, nog even dat reclamebord neerzetten.
* Jojogirl zet het bord voor de deur en vertrekt naar Villa Faat om de blikoogst aan Superbam te laten zien.
DEZE WEEK: SPECIALE ACTIE
Bij elk gekocht artikel krijgt u een lot voor onze speciale vakantie loterij. De prijzen bestaan uit vakantie-pakketten, reischeques en als klap op de vuurpijl, een volledig verzorgde vakantie naar een tropisch eiland
Hoe meer u koopt, hoe meer kans u maakt!
[Dit bericht is gewijzigd door Jojogirl op 31-03-2001 17:13]
Ik kom wat eten halen. Heb je een brood en wat melk voor mij?
Ow, doe er trouwens ook maar een potje jam bij. Ik zie dat ik ga winnen als ik een lot koop.
nieuw hier op het eiland?
Hier is je brood, jam en melk. En drie kaartjes voor de loterij natuurlijk.
Tot ziens.
*Dan gaat Jojo er echt vandoor. Ze wil nu wel eens wat gaan eten.
Goed je weer te zien
Heb je voor mij een zak broodjes, ja gemengde doe maar... euh... melk, yoghurt muesli... euh sinaasappelen ja daar moeten we het maar mee doen nu, dank je wel!!
Ow lootjes?? Leuk ja geef maar ik kan straks wel een vakantie gebruiken!!
Leuk om jou ook weer te zien. Alles goed met je?
Hier zijn je boodschappen en je lootjes.
--edit:persoonsverwisseling--
[Dit bericht is gewijzigd door Jojogirl op 02-04-2001 10:10]
Ja ik was een tijdje weggeweest dus alle voorraden waren op. Hebben jullie het allemaal mee kunnen krijgen?
Ja hoor, ging best. Er waren alleen een paar dingen die even niet leverbaar zijn.
O kunnen jullie die dan de volgende keer leveren?
Is goed, dat proberen we.
*De mannen laden alles uit en zetten het in het magazijn van de supermarkt. Tot overmorgen!
Doei!
* Jojogirl pakt een steekwagentje en begint alles vanuit het magazijn te halen om het op de schappen te zetten.
*Zo dat was de eerste klant alweer. Aangezien er verder geen klanten lijken te zijn, pakt Jojo haar boek maar weer en gaat ze achter de kassa zitten lezen.
* Jojogirl ruimt de schappen op, alles wordt weer bijgevuld en het is weer lekker druk door alle toeristen.
Wandelen rustig de supermarkt binnen en vragen of ze een account voor Montana Forest Station kunnen openen
Een van de mannen legt een Intergalactic Krediet Bewijs(IKB) op de toonbank voor Miss JoJo.
Ondertussen pakken de 3 andere mannen winkelwagentjes en beginnen rustig vanallerlij spullen er in te stoppen
en komen terug naar de toonbank.
"Hebben we alles ?" , Yess sir .. "mooi"
Miss JoJo kunenn we het inladen, moeten we nog ergens tekenen ??
Ze besluit er niet verder over na te denken en hard door te werken, ze wil ook nog naar het strand vandaag. Het weer is veel te mooi om binnen te zitten.
en geld vangen voor een krediet bewijs, geen probleem .. als u edelstenen of zoiets xnodig heeft ook geen probleem dan betalen we u daarmee hoor ?
u zegt het maar..
Hoi, ik kom een bos rozen en champagne halen voor de opening van Lola's Lingerie winkel
* Dr_Crouton laat het geld achter bij de kassa
* poef! *
* Vrolijk zingend gaat Jojo aan de slag. Voor het eerst sinds haar zwangerschap heeft ze geen last meer van ochtendmisselijkheid en dus gaat ze lekker aan het werk.
[Dit bericht is gewijzigd door Jojogirl op 23-07-2001 11:33]
Ehm, hoi Jojogirl. Je kent me waarschijnlijk niet, maar ik ben dus Quentin. Door omstandigheden (zie Vermaak op het eiland?) ben ik van plan een klein bioscoopje op het eiland te vestigen en het pand van de voormalige slijterij leek me wel een mooie plek.
Omdat jouw supermarkt daarnaast staat, dacht ik dat ik wel aan jou kon vragen hoe alles er een beetje bijstaat. Ik heb nog nergens kunnen vinden hoe het er van binnen een beetje uitziet.
Zou je even een kijkje willen nemen?
voor zover ik weet heeft de vorige eigenaar het pand helemaal leeggehaald toen hij wegging. Er staat volgensmij dus echt helemaal niks in.
Weet je al hoeveel zalen je wil gaan maken en of je er ook een bar bij wil?
quote:Da's mooi! Kan ik er trouwens zomaar in, of moet je dat nog ergens op het eiland regelen?
Op vrijdag 27 juli 2001 11:04 schreef Jojogirl het volgende:
voor zover ik weet heeft de vorige eigenaar het pand helemaal leeggehaald toen hij wegging. Er staat volgensmij dus echt helemaal niks in.
quote:Twee zalen en natuurlijk een coole bar (met toffee-popcorn en kipnuggets!)
Weet je al hoeveel zalen je wil gaan maken en of je er ook een bar bij wil?
Wanneer wil je de bioscoop openen?
quote:Nou, als ik me zonder problemen kan vestigen, dan kom ik zo snel mogelijk naar het eiland! Ik zal vanmiddag al m'n spullen inpakken en ergens een boot regelen.
[b]Op vrijdag 27 juli 2001 11:14 schreef Wanneer wil je de bioscoop openen?
* Quentin bestelt meteen 200 kilo mais en 50 kilo caramel om popcorn te maken. Verkoop je toevallig ook kipnuggets?
Zo laat die klanten nu maar komen. Ik ben er klaar voor.
* Jojo ,
Wil je met spoed deze bestelling bij me langs brengen?
En een chocoladereep
Groetjes Faat
Jongens...zullen we nu deze zaak eens plunderen ? ?
Volg mij maar jongens...Dan zullen we weer wat mooie spulletjes meenemen
* Bike-Devil stapt op en leidt zijn volgelingen door de glazen schuifdeur van de Supermarkt...
Hetzelfde tafereel als in het restaurant speelt zich af in de Super...
Schappen worden omgegooid, spullen worden meegenomen...Dingen worden op de grond stukgegooid...
Niets wordt ontzien...
* Jojogirl staat aan de grond vastgenageld. Even staat ze het wanhopig aan te kijken en dan valt ze flauw...
Ik kan natuurlijk een een gijzelaar nemen, dan wordt er aan al mijn eisen voldaan...
Maar nee... Dan ontstaat er zeker een ware klopjacht op ons...
* Bike-Devil besluit om de situatie te laten zoals het is en leidt zijn bende na genoeg plunderingen te hebben gedaan naar buiten
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
::FOK!UITZENDBUREAU::
Zoekt u personeel?
U kunt bij ons gratis een vacature plaatsen!!
U vind ons op Fok!Uitzendbureau
Of neem conctact op met Starshine-Girl
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Jojo, ik zou graag iets inwillen slaan voor mijn, opnieuw opgestarte schooltje... heb je nog wel iets? zo niet, wanneer verwacht je het weer? want ik verwacht snel leerlingen en die moeten natuurlijk ondertussen wel iets kunnen drinken enzo...
* kwaruteru wacht vragend op antwoord..
* kwaruteru vertrekt naar schooltje
Koffie, cola en sinas... Een paar appels en sinaasappels.
choco-rozijnen, zakkie chips.
Ik eet vanavond bij Faat dus heb eerst niks meer nodig dan..
Als je nog meer nodig hebt moet je het maar gewoon komen halen hoor. En als ik er niet ben, mag je het ook gewoon meenemen en dan een briefje achterlaten met wat je hebt meegenomen.
Ja het kan zijn dat ik nog meer verf moet. Je hoort het wel..
* kwaruteru vertrekt naar schooltje
Nou ik ben even bij de watermolen gaan kijken en t gaat nog al een lijst worden ben ik bang.
Kijk, ik heb hier een hele lijst.
*geeft lijst*
Oh ja, en ik ben vergeten de molenstenen erop te schrijven.
Die komen er nog bij.
*Zet twee molenstenen van 5 meter doorsnee op het lijstje*
Kan je dit alles af laten leveren bij de watermolen?
Hartstikke bedankt alvast.
quote:* BD. zal de komend weken paraat staan
Op dinsdag 11 september 2001 **:** schreef Bike-Devil het volgende:
Het lijkt als de bende er plezier in heeft om alles te plunderen...weer wat mooie spulletjes meenemen
Schappen worden omgegooid, spullen worden meegenomen...Dingen worden op de grond stukgegooid...
Niets wordt ontzien...
* BD. has a army.......
Hai Jojo, ben je er.......
*Stilte*
He da's nou vervelend. Nou ja, dan leg ik wel een briefje neer.
Haidielo JoJo,
Op vrijdagmiddag aanstaande wil ik een feestje geven in verband met de heropening van de watermolen. Hierbij wil ik je uitnodigen om ook te komen en ik wil je vragen of jij de drankjes zou willen verzorgen.
Als dit zou kunnen, zorg dan dat er van alles ruim voldoende is.
Mocht het niet kunnen, laat het me dan even weten, dan ga ik iets anders proberen te regelen.
Alvast bedankt.
Nikki
Zo ik hoop dat ze dat snel vind, dan is dat ook weer geregeld.
* Gehaast loopt Nikki de supermarkt weer uit
*Vork baant zich een weg door de troep, naar binnen en treft er niemand aan*
Wat een <censuur> zooi is het hier zeg, is er ook nog iemand aanwezig? Halloooo?
Nou echt toegankelijk voor iedereen is deze winkel niet, grrr
* Ze kijkt of niemand haar ziet. Nadat ze zeker weet dat er op de straat en in de winkel geen ziel te bekennen is staat ze op. Ze opent de deur en tilt haar rolstoel naar binnen.
Een maal binnen begint ze proletarisch te winkelen: ze schrijft niet op dat ze is langsgeweest en wat ze heeft meegenomen. Uit de schappen snaait ze pakken babyluiers, blikken kaviaar, zalm, luxe broodjes en veel sterke drank. Vooral veel sterke drank. Zoveel als er op haar stoel past. Nadat de rekjes van haar karretje en de stoelzitting zelf zijn volgeladen en nog een paar volle tassen eraan zijn gehangen duwt ze de stoel naar buiten.
Op de treden valt een fles eraf: stuk. Een penetrante goedkope wiskeygeur overstemt de zwoele avondlucht. Binnensmonds vloekend duwt Lurky haar karretje voort. Ze had zich voorgenomen wat meer te gaan bewegen en dan is boodschappen doen een nuttige vorm van sport.
Stilletjes, nou ja niet echt geruisloos, komt ze met de aanwinsten terug op de parkeerplaats. Daar wordt de noodzakelijke proviant van harte verwelkomt.
Stilletjes sluit rickmans de deur van de supermarkt en loopt weer richting De woonark van rickmans
nu we het toch over vroeger hebben, ik weet eigelijk niet zo veel van je. moet je me maar eens vertellen
Vroeger..... vroeger....... *zucht*, dat vertellen over vroeger is toch veel moeilijker dan ik dacht denkt rickmans. rickmans kijkt een beetje , zucht nog een keer diep en zegt tegen miss_bleu, praten over vroeger vind ik nog altijd moeilijk, maar ik ga dat nog wel een keer proberen. Weet je wat ik doe, ik begin wel met een stukje op te schrijven misschien dat daarna het praten makkelijker gaat...
*Geeft miss_bleu maar snel een dikke knuffel en
want ze zit er even niet happy uit, gelukkig wordt ze door het
al iets vrolijker* Tja het is nooit løk om iemand van wie je houdt
te zien lijden onder zijn verleden, denkt rickmans, maar ach onze
helpt mij en helpt ons er wel doorheen...
Wat is ze toch een schat denkt rickmans
26 blikken Tomatensoep
33 blikken Tomatengroentensoep
17 blikken Champignonsoep
34...
quote:He Jojogirl, ik wil een goed werkent netwerk.
Op donderdag 13 december 2001 17:02 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl is uitgeteld en gaat weer lekker terug naar huis.
(welkom hier trouwens ukkie)
Dan vertrekt Anthraxx weer om verder te gaan met zijn grote wandeling over het eiland.
zo even het lijstje erbij zoeken.
zo opzoek naar de boodschappen dan maar
Zozo, dat is ook weer gedaan.
* Dagobert loopt naar binnen, neemt een paar pakken melk, een brood en wat koekjes mee en legt een briefje neer.
Jojo,
Ik heb 3 pakken melk, een brood en een rol koekjes meegenomen en een paar dozen met nieuwe voorraad meegebracht (zie pakbon).
Groeten
Dagobert
* Dagobert stapt weer in zn autootje en vertrekt.
Jootje, bedankt en tot de volgende keer maar weer, roept Faat terwijl ze wegscheurd in haar auto
* Even later staat er een klant voor haar neus om af te rekenen. Terwijl ze de prijzen aanslaat op de kassa ziet ze vanuit haar ooghoeken iets vreemds. Ze draait haar hoofd en ziet nog net hoe een jongen van een jaar of 16 iets in zijn zak propt. Hij heeft haar niet zien kijken en komt naar de kassa lopen. Jojo gaat verder met het aanslaan van de prijzen en rekent af met de klant. Dan staat de jongen voor haar neus. Hij vraagt om een pakje Marlboro's. 'Anders nog iets?' * vraagt Jojogirl. 'Nee, dat was het' * zegt de jongen. Dan ineens haalt Jojo een paar handboeien van onder de kassalade vandaan en slaat 1 van de boeien om de pols van de verbijsterde jongen, die net zijn hand uitstak om te betalen, heen. Hij begint te schreeuwen en probeert zich los te rukken, maar dat heeft weinig zin aangezien Jojo de andere handboei om de reling van de kassa heeft bevestigd. 'Gesnapt jochie, vertel me nou maar eens wat je in je zak hebt gestoken.' 'Niks, godverdomme, helemaal niks.' 'Jaja, dat zeggen ze allemaal. Ik heb het je met mijn eigen ogen zien doen dus ontkennen in zinloos. Maargoed als je niks zegt bel ik de politie even, dan mogen zij je fouilleren.' * Ze grijpt de hoorn van de telefoon en draait het nummer van Oom Agent.
De dokter twijfelt... zal hij haar aanspreken en hopen dat alles weer goed komt?
Na enkele minuten start hij de auto en rijdt weg.
Durft ie me nu al niet eens meer aan te spreken? Maffe dokter
[Dit bericht is gewijzigd door kasper op 25-03-2002 15:15]
[Dit bericht is gewijzigd door Jojogirl op 26-03-2002 10:08]
*pruttelprut*
* Tien minuten later zit ze met een verse bak koffie achter de kassa
Net zoals gisteren hoopt hij een glimp op te vangen van zijn droomvrouw.
Wie zit daar in vredesnaam in en wat doet ie daar al die tijd?
Hmpf
mompel...niet slowchatten hier...mompel...wat denkt ze wel...
Dan ziet ze Kasper
Hi Kasper, moet jij niet werken ofzo?
Ehhh...jawel... ik bedoel nee...ik ehhh....
* Met een hoofd als een boei stamelt de dokter wat onsamenhangende woorden.
Zuster Chantal neemt waar voor mij.
Miss Jojo , heeft u voor mij:
5 vaten ruwe aardolie,
50 meter steigerpijp
900 meter prikkeldraad per rol van 50 meter
10 zakken cement van 50 Kilo
100 meter nylon koord
5 m3 grote kiezelstenen
dan wil ik nog wat levensmiddelen.
12 flessen rum
50 balen suiker
10 balen koffie
5 kilo chocolade (in poedervorm)
en een vooraadpak met diverse soorten specerijen.
Tja dat was het wel zo ongeveer voor deze keer.
ven kijken wat zei U allemaal? Ja dat lukt wel, loop zo maar mee naar het magazijn, alleen die steigerpijp zal ik moeten bestellen, want daar heb ik denk ik net niet genoeg meer van.
en kunt u het inpakken
het is een kadootje
[Dit bericht is gewijzigd door dop op 26-03-2002 16:48]
Die pijpen kan je na 3 uur morgenmiddag komen afhalen.
* Dan wendt ze zich tot de man die voor de condooms kwam
Heeft U nog voorkeur voor een smaakassortiment?
quote:als ze maar lekker zijn
Op dinsdag 26 maart 2002 17:04 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl geeft alles spullen mee aan de bediende en besteld de steigerpijp voor hem.Die pijpen kan je na 3 uur morgenmiddag komen afhalen.
* Dan wendt ze zich tot de man die voor de condooms kwam
Heeft U nog voorkeur voor een smaakassortiment?
Tot morgen, jongens!
* Ze loopt naar binnen om koffie te zetten en een ontbijtje te maken.
Ja leg het daar maar neer. Ze komen het vandaag ophalen als het goed is.
Bedankt hè en tot ziens maar weer
zoniet dan had ik daar een paaar ideetjes voor
* Sitethief rommelt wat in zijn volledig bekladde rugzak een haald een beduimeld tijdschrift te voor schijn
eh waar stond het ook al weer ??
Maar ken je niet beter zelf een winkeltje hier beginnen? Er staan nog genoeg panden leeg in het centrum...
Zo is het in orde hoor.
Wat doe ik hier nou weer?
* pluisje kijkt om zich heen en ziet een flesje liggen wat er niet bepaald uitziet als een ranjaflesje....
Oja, dat was dat lekkere goedje wat ik van Enemyforce heb gekregen.....
Daar ga ik snel nog wat meer van halen
Maar eerst van die hoofdpijn af zien te komen
* pluisje wandelt Jojo's super binnen....
Dag Jojo, heb je ook iets tegen erge hoofdpijn?
Tuurlijk heb ik iets tegen hoofdpijn. Hoe erg is ie? Aha ik zie het al.
* Jojogirl geeft Pluisje een blauw doosje met grote witte pillen erin.
Maar wat heb jij uitgevoerd gisterenavond? Je ziet er wel erg brak uit.
Nou maar hopen dat het snel helpt
Wat ik heb uitgevoerd? Mwah niet veel bijzonders...ik heb kennis gemaakt met een nieuwe bewoner, en ik denk dat ik hem zo maar weer eens ga opzoeken.....
* pluisje strompelt de super weer uit....
Pff wat die heeft gedaan weet ik niet, maar dat is niet de normale blije Pluisje. Zo brak heb ik haar nog nooit gezien.
* pluisje pakt dan maar een stuk of 10 pakken pilletjes, heeft ze iig genoeg voor de komende week
VROEMM VROEEMM
* Het is kinderachtig maar de dokter geniet er van.
Pff zal wel weer zo'n patserige toerist zijn.
* Jojogirl zingt mee met de radio terwijl ze de nieuwe weekreclames ophangt voor het raam.
* Even later zit ze met een lekker broodje tonijnsalade en een beker melk achter de kassa en bekijkt ze de toeristen die buiten massaal richting strand stromen.
Zeg Jojo heb je ook piz......
* dan ziet hij het plakkaat hangen
Oh ze is er niet , nou jah dan pak ik het zelf wel + plus wat cola .
* Sitethief legt een briefje neer
Hey Jojo !! hei je wat brood en wat melk voor mij ??
natuurlijk hebben we hier kaarten van het eiland.
* Jojogirl geeft de jongedame een kaart mee.
Wit, bruin, volkoren, meergranen?
Vol, halfvol, karnemelk, chocolademelk?
* Sitethief pakt zijn spullen legt wat geld neer en loopt naar Legolas O.S. weg want Jojo-girl zit weer geboeid voor de tv.
VOLLLUK roept hij hard en wacht....
Na een tijdje door de winkel gelopen te hebben, ziet Vesper ergens in een hoekje een tentje liggen. Perfect voor het doel. En hij loopt met het tentje naar de toonbank om af te rekenen.
Goedenavond! Is hier iemand?
Oh zo'n kaart is ook wel makkelijk.
Wat zou dit bij elkaar kosten?
code:---------------------------------
| Beste Jojogirl, |
| |
| Ik heb het volgende mee- |
| genomen: |
| |
| 1. Tentje (uit de hoek) |
| 2. Een kaart van het eiland. |
| |
| Ik weet niet wat de kosten |
| zijn, laat het me nog even |
| weten. |
| |
| Ik heb mijn kampeerplaats |
| Op de landtong in het zuid- |
| Oosten. |
| |
| Groetjes, |
| Vesper. |
---------------------------------
* Angelique staat net bij de kassa als haar telefoon gaat. Half bellend rekent ze af
Hallo? Angelique hier.
...
Ja hoor, natuurlijk, uh-uh
...
Vixen? Is goed.
...
Komt goed, als ze er is vraag ik het wel...
...
Tot straks dan
...
Ik ook van jou
* Angelique kijkt de dame achter de kassa aan
Hou het wisselgeld maar
* Angelique loopt naar buiten, gooit de boodschappen achterin de auto en rijdt weg, niet richting de villa waar ze nog niet zolang woont, maar de andere kant op, de bergen in.
[Dit bericht is gewijzigd door Angelique op 17-07-2002 22:04]
Oppie komt de voorraad brengen. Het zijn 19 containers en 14 collies gevuld met de spullen die besteld waren.
* oppie begint met het uitladen van de lading. Wanneer alles gelost is komt hij erachter dat de truck een lekke band heeft.
* oppie begint met het plakken van de band
* oppie gaat naar binnen en hoopt op een heerlijk bakkie leut om even bij te komen van de inspanningen van het repareren van de band.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |