ik wou graag 5flessen champagane
-2 zakken confettie
-wat slingers
-en balonnen!
*wacht op een reactie als die na enige tijdt komt pakt ie alles wat die kan vinden bijeen en laat de rekening achter...
quote:bedankt
jojogirl ik kon de champagne niet vinden zou je die willen opzoeken voor mij?rekening
-5zakjes ballonnen
-2 feestslingers
-5 zakken confettie
-5 flessen champagne
[Dit bericht is gewijzigd door djjumbo op 25-01-2001 17:39]
hhmmzz... das een mooie plant nu nog een pot... aahh.. das een mooie ff een papiertje eromheen..
quote:
beste jojogirlik heb een pot en een plant meegenomen
djjumbo
Lieve Jo,
Ik heb 6 pluche beren en 2 mobiles meegenomen voor de kleintjes van Wilgje.
Verder nog een slof Chesterfield, 2 flessen Wodka (maar die zijn voor mezelf )
See you, Faat
Dan gaat Faat op weg naar Wilgjes sprookjeskasteel...
Het bier is op! Aaah Paniek, hoe moeti k nu de dag doorkomen?
Btw hebbik 8 blikjes Red Bull en een zak tijgernootjes meegenomen.. pleur die maar op de rekening
[Dit bericht is gewijzigd door Vork op 29-01-2001 13:16]
Volgensmij moet ik hier toch eens meer aanwezig zijn. er zijn nu wel erg veel vaken leeg.
*Ze loopt naar het magazijn en begint dozen te versjouwen, de winkel in.
durf me bijna niet te laten zien zeg.... sorry dat ik zomaar verdwenen was....hier heb je een bosje bloemen, alvast een goedmakertje.....
ik zal je meteen helpen de boel hier aan kant te maken.....als je me nog kunt/wilt gebruiken....
Vertel maar terwijl we naar het strand lopen, iedereen gaat zwemmen geloof ik.
* Jojogirl roept Superbam, die iets in het magazijn aan het uitvoeren is.
Superbam, ga je mee? We gaan naar het strand? Kende je Kahn trouwens al? Hij werkte voor mij in de supermarkt, maar toen wassie zomaar ineens verdwenen...
Hai superbam leuk je te ontmoeten..
Ok ik loop mee totaan het strand, maar dan ben ik weer weg.....heb het nog druk....moet nog kijken of mn (lurky's) huisje nog leeg staat...
Hmmm, denkt LWaS, faat zal toch ook eten moeten halen voor Pisca
* LwAS besluit een briefje achter te laten voor JoJo
Lieve JoJo, zoals je waarschijnlijk wel weet is Kleine Pisca ontvoerd door Faat, ik wil je ook vragen of als je Faat ziet haar tegen te houden of mij direct te bellen....
Alvast bedankt
Groetjes
LWaS
* Na het schrijven van het briefje gaat LWaS weer verder, nog lang niet van plan om de zoektocht op te geven
* Jojogirl pakt de bestellijst erbij, zet er o.a. een pooltafel op en faxt ze door naar de groothandel.
Zo, dat is ook weer gedaan. Laat ik maar even gaan ontbijten bij ALi's misschien dat er daar iemand meer weet. O wacht Faat is er natuurlijk niet... Laat ik toch maar gaan, misschien is er iemand anders.
*Ze hangt het 'Ben zo terug' bordje voor de deur en gaat op pad.
Snel slaat Faat een achterruitje in en glipt naar binnen,
in een grote rugzak stopt zij snel 5 liter melk, een speen, een brood,
aardbeien en kaas en een pak luiers.
Dan glipt zij weer snel de achterdeur uit, rent naar haar scooter en gaat er weer vandoor.....
Dit keer pakt zij een grote mand en neemt 20 liter melk mee, een fles amaretto
en nog een pak luiers, een rammelaar, schoonmaakdoekjes, bergen chocolade
en een slof sigaretten. Als ze weer naar buiten wil gaan ziet ze dat de nieuwe editie
fokeilandnews ook al uit is, en terwijl ze in haar haast nog een krant meegrist
is Faat alweer verdwenen en sluipt weer richting klooster.....
Jojo, heb je gezien dat er is ingebroken?
Achter is een ruitje ingeslagen en het was
een bende toen ik met Wilgje hier was.
Ik heb het ergste opgeruimd, maar ik moest
snel verder, opzoek naar Pisca.
Groetjes, LWaS
[Dit bericht is gewijzigd door Wilgje op 01-02-2001 10:57]
Hey Jojo ik heb hier een lijstje met vers eten, wou ik vast naar onze vleugel brengen
ja is goed... Superbam er is ingebroken en er missen onder andere luiers. Zou het kunnen dat Faat hier is geweest?
Hey Jojo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |