Unisys Aquanta LN
PI 133 Mhz
48 MB RAM
749MB HD
1.44 Diskdrive (leest soms niet goed merkte ik laatst bij het testen, prijs daarom verlaagd)
Windows 98 is geinstalleerd en werkt prima! Laptop goed te gebruiken als tekstverwerker voor op school e.d. Als je zware applicaties wil draaien moet je echt doorsparen ben ik bang
Diskette station zit er los bij, door deze omslachtige oplossing is de laptop voor zijn tijd lekker licht en dun! Das wel een voordeel. Inclusief bijpassende tas en originele voeding. Tevens voorzien van een netwerk/modem pcmcia kaart (3com 3C562D/3C563D 10 mbit / 33k6 modem, geinstalleerd en wel) dus voor je bestandsoverdrachten kun je hem gewoon in je netwerk plaatsen. Ook surfen op internet vanuit bed behoort tot de opties. Berichtjes op een forum plaatsen zal prima lukken! Zware flash games niet
Verder heeft de omhuizing wat kleine scheurtjes van het gebruik maar ziet er verder gaaf uit (geen lelijke krassen e.d.). LCD scherm is helemaal in orde, geen ontbrekende pixels. Resolutie is 800x600. Accu is ook nog goed in orde, doet het zo anderhalf tot twee en half uur.
Hier wat impressies:
Hij is af te halen in Hoorn (noord-holland). Bieden van 175 eurie. prijs verlaagd naar 150. Onder die prijs wil ik hem niet verkopen dus hieronder bieden heeft geen zin. Hij staat niet in de weg en heb het geld ook niet nodig dus het heeft geen haast.
Mensen die geen interesse hebben en de prijs te hoog vinden spammen me maar ofzo
[Dit bericht is gewijzigd door DigiJasper op 30-04-2003 09:55]
Moet ik even over nadenken, momentje.
ik heb mischien wel interesse,
ik wil er goed op kunnen msn-en, that's all
I'll be in touch
quote:Waarschijnlijk wel hoor, moet je alleen een drive overlay programma'tje draaien, in mijn Toshiba Libretto 100CT zit ook een 20 GB harddisk. (P166 MMX laptopje).
Op woensdag 30 april 2003 14:23 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
Ja kan wel een nieuwe HD in ik denk echter niet dat als je er een 40GB in doet dat dat werkt.
quote:Hmmz dat wist ik niet dat zoiets zou kunnen, thnx voor de info.
Op woensdag 30 april 2003 16:56 schreef Toewan het volgende:[..]
Waarschijnlijk wel hoor, moet je alleen een drive overlay programma'tje draaien, in mijn Toshiba Libretto 100CT zit ook een 20 GB harddisk. (P166 MMX laptopje).
quote:Is oke!
Op donderdag 1 mei 2003 19:00 schreef deantoine het volgende:
zondag weet je meer
quote:Sorry dat ik je een beetje offline je forums (fora) loop te fucken kabelgast, maar [GEZ] PC100 SDRAM geheugen ... wil ik nog ff afhandelen, daarom vraag ik ff of Deantoine me ff op thijs_de_beste (at) hotmail.com beantwoordt of in dit forum
zondag weet je meer
[Dit bericht is gewijzigd door TerrorThijs op 01-05-2003 21:09]
quote:deze zondag ?
zondag weet je meer
quote:FF ontopic ik zou graag een reactie op mijn mail willen hebben, wil dit allemaal opgelost hebben, vind het erg vervelend zo gr
Op maandag 5 mei 2003 13:39 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
of een andere zondag ?
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 16:57 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
trap
quote:Zo staat ie weer bovenaan
Op woensdag 14 mei 2003 00:49 schreef SwOoSh het volgende:
schop
quote:Even kijken, owh ja
Op woensdag 14 mei 2003 00:54 schreef SwOoSh het volgende:
ik bied 4 euro
quote:
Onder die prijs wil ik hem niet verkopen dus hieronder bieden heeft geen zin
quote:Ik vind het geen probleem om hem in bubbeltjesplastic te rollen, in de tas te doen, nog maar zachte spullen er tussen te wrotten, tas in doos te doen, zorgen dat die ook goed ligt en hem te dumpen op het postkantoor
Op donderdag 15 mei 2003 15:43 schreef American_Nightmare het volgende:
Naar midden-Limburg brengen vind je zeker geen probleem?
Ik heb laatst schilderijen gehad die zaten in van dat plastic dus je wilt niet weten hoeveel ik daar nu van heb
[Dit bericht is gewijzigd door MrCaBLeGuY op 19-05-2003 16:31]
quote:gezien ?
Op vrijdag 16 mei 2003 21:07 schreef DigiJasper het volgende:
Heb je een foto van het diskettestation ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |