quote:Denk het wel... het blijft een volkswagen
Op donderdag 1 mei 2003 14:03 schreef Domi het volgende:
je hoeft toch niet constant bij je motor te komenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Monteer je toch even een bezinekraantje en doe je bier in de tank en sluit de brandstofpomp aan op een schakelaar.
Op donderdag 1 mei 2003 14:04 schreef Tjabbo het volgende:
Ik mis de tap bij die V10 TDI
quote:Al maanden niet
Op donderdag 1 mei 2003 14:28 schreef Tjabbo het volgende:
Ffies niets te doen slasme?
quote:haha daar spreek je je zelf tegen...
Op donderdag 1 mei 2003 14:18 schreef slashyou het volgende:[..]
Denk het wel... het blijft een volkswagen
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 14:30 schreef BroesWillems het volgende:[..]
haha daar spreek je je zelf tegen...
quote:Dus we spammen PTA maar vol??
Op donderdag 1 mei 2003 14:29 schreef slashyou het volgende:[..]
Al maanden niet
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Whehe
Ik heb nog niks en moet volgende week af...
quote:Ik join the club..............
Op donderdag 1 mei 2003 14:31 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Dus we spammen PTA maar vol??
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Whehe
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik heb ook niets te doenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Zowwww, ik heb weer wat te doen
Op donderdag 1 mei 2003 14:33 schreef BroesWillems het volgende:
Als jullie toch niks te doen hebben, kunnen jullie ook wel mijn verslag maken...Ik heb nog niks en moet volgende week af...
ik accepteer de cookies.
quote:Ik calibreer alleen mijn eigen joystick.
Op donderdag 1 mei 2003 14:33 schreef BroesWillems het volgende:
Als jullie toch niks te doen hebben, kunnen jullie ook wel mijn verslag maken...Ik heb nog niks en moet volgende week af...
ik accepteer de cookies.
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 14:38 schreef slashyou het volgende:
Ik calibreer alleen mijn eigen joystick.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Die van mij heeft auto-calibration
Op donderdag 1 mei 2003 14:50 schreef BroesWillems het volgende:[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.dat is vast niet de joystick die aan je computer zit....Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Je word ook wel geil van al die caddy plaatjes
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.dat is vast niet de joystick die aan je computer zit....Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Niet
ik accepteer de cookies.
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 14:58 schreef LiQuiD_007 het volgende:[..]
Je word ook wel geil van al die caddy plaatjes
ik accepteer de cookies.
quote:Nee dan
Op donderdag 1 mei 2003 14:59 schreef Tjabbo het volgende:
niet als ze geen lichtmetalen velgen hebbenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:aan de
Op donderdag 1 mei 2003 15:01 schreef slashyou het volgende:[..]
Nee dan
ik accepteer de cookies.
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 15:09 schreef BroesWillems het volgende:[..]
aan de
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.-smiley te zien komt ie dan spontaan klaar...Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:spul komt wel uit 't verkeerde gat
Op donderdag 1 mei 2003 15:09 schreef BroesWillems het volgende:[..]
aan de
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.-smiley te zien komt ie dan spontaan klaar...Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Psst... neem nou niet de taak van zijn ouders over.
Op donderdag 1 mei 2003 15:11 schreef Tjabbo het volgende:[..]
spul komt wel uit 't verkeerde gat
ik accepteer de cookies.
quote:zit toch ook een kopje op
Op donderdag 1 mei 2003 15:11 schreef Tjabbo het volgende:[..]
spul komt wel uit 't verkeerde gat
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop