abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Official ESF Kreviewer dinsdag 29 april 2003 @ 16:55:53 #76
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_10096691
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 16:54 schreef slashyou het volgende:

[..]

Zeg Jan Peter, dan ga toch lekker strafcorners pushen met je hackey vrinden.

Je hebt wel snel blauwe tenen, slashme...
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
pi_10096713
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 16:55 schreef Kreator het volgende:

[..]

Je hebt wel snel blauwe tenen, slashme...

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.

Ik laat me graag provoceren ja
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
[Dit bericht is gewijzigd door Kreator]
  Official ESF Kreviewer dinsdag 29 april 2003 @ 16:57:42 #78
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_10096729
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 16:56 schreef slashyou het volgende:

[..]

Ik laat me graag provoceren ja

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

ik merk het...
  dinsdag 29 april 2003 @ 16:58:18 #79
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_10096743
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 16:57 schreef Kreator het volgende:

[..]

ik merk het...

Goed he???
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Don't let my username fool you...
pi_10096759
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 16:57 schreef Kreator het volgende:

[..]

ik merk het...

Daarom ben ik ook voetbalfan, lekker afreageren op zondag.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  dinsdag 29 april 2003 @ 17:03:52 #81
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_10096875
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 16:58 schreef slashyou het volgende:

[..]

Daarom ben ik ook voetbalfan, lekker afreageren op zondag.

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Typisch voetbalfans...
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Maar goed, ik ga naar huis, vind 't weer laat zat voor vandaag en ik hoor 't bier al roepen.........

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

pi_10097179
zucht....
pi_10097214
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 17:20 schreef BroesWillems het volgende:
zucht....
Moe?
pi_10097220
Gaat dit over auto's?
pi_10097272
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 17:23 schreef ChRoNiC het volgende:
Gaat dit over auto's?
soms...
pi_10097860
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 17:26 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

soms...

oh oke
  dinsdag 29 april 2003 @ 19:09:14 #87
35843 j22flyingdownwind
Jay Twentie Fowh!
pi_10099160
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 16:04 schreef slashyou het volgende:
Deze vindt ik ook top, heb er thuis 1 staan met te veel werk, kom er niet aan toe.

[afbeelding]

dat is een nice otoo
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
'99 MB E320 CDI T-model
  dinsdag 29 april 2003 @ 19:41:39 #88
28156 qbus
Walk of fame.
pi_10099772
-edit- leer het maar sneller af.

[Dit bericht is gewijzigd door Kreator op 30-04-2003 00:21]

woensdag 30 april 2003 @ 00:20:27 #89
42307 Darknezz
Mercedes 250D Powerrrrr
pi_10105466
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 16:04 schreef slashyou het volgende:
Deze vindt ik ook top, heb er thuis 1 staan met te veel werk, kom er niet aan toe.

[afbeelding]

Zo'n model RULEZZ
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Deze:

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

vind ik echt VET... (zal um zo meteen posten in: wolf in schaapskleren:P)
Er zit een 6.9L V8 met 286PK in
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
echt een mooi ding...
Alleen ken ik um nog niet betalen... 13.600 euro's

Ik ben zelf een beetje aan het kijken voor een 200/220/240//250/300(T)D (W123)
Ik vind deze:

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

wel gaaf...
Tis een 300D... en zoiets wil ik gaan halen als eerste auto...
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
(verzekering op naam van mij ouders natuurlijk
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
)

Mercedes 250D, automaat
  woensdag 30 april 2003 @ 15:52:29 #90
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_10113479
Tís rustig op het forum....extreem rustig.

Iedereen naar deemter kiekn noar de konegin?

Official ESF Kreviewer woensdag 30 april 2003 @ 15:54:15 #91
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_10113501
quote:
Op woensdag 30 april 2003 15:52 schreef Tjabbo het volgende:
Tís rustig op het forum....extreem rustig.

Iedereen naar deemter kiekn noar de konegin?

Ik denk het...met dit slechte weer zou je verwachten dat het wel iets drukker is...maar op werkdagen is het sowieso drukker in PTA. Zal wel komen omdat van die groep de meeste mensen een auto hebben...
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
  woensdag 30 april 2003 @ 16:06:04 #92
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_10113714
Idd erg rustig, ben niet weggeweest vandaag, kutweer hier! Ga wel nog vanavond naar het uiterste zuiden van ons landje... (met de auto, dus kan niet drinken...)

Trouwens: was dat nu evenementenbier gisteravond in Eindhoven, daar leek het wel op namelijk...

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

woensdag 30 april 2003 @ 16:29:48 #93
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_10114151
he guys.... niet verwacht ook nog antwoord te krijgen op de slowchat hier.

jullie ook last van het k*tweer?

lekker achter de pc beetje dtm race driver doen....
heerlijk dat ik niet weg hoef.....

pi_10114230
hopen dat het hier nog een beetje droog word.....
kan ik vanavond tenminste nog droog de stad in....
regen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
  Official ESF Kreviewer woensdag 30 april 2003 @ 16:35:27 #95
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_10114257
ik ben lekker aan het transport tycoonen..
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
. Moet nog huis opruimen...gaak zo maar es doen.
  woensdag 30 april 2003 @ 16:38:11 #96
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_10114300
quote:
Op woensdag 30 april 2003 16:35 schreef Kreator het volgende:
ik ben lekker aan het transport tycoonen..
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
. Moet nog huis opruimen...gaak zo maar es doen.
Toch wel die oude he! TT deluxe
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_10114816
Ff een offtopic hondatje voor de gein :

---------------------------------------------------------

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

woensdag 30 april 2003 @ 17:16:39 #98
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_10114920
Kijk nou toch es an. nog een tukker op het PTA Forum....
Welkom Bonfie, en wat een enorme lelijke bak heb je gepost
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Geintje moet kunnen....

woensdag 30 april 2003 @ 17:30:54 #99
38758 SwOoSh
Bert en Bin laden
pi_10115157
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

The 315 km/h high performance car based on the new M3

V8 engine from the M5 with RACING DYNAMICS R 50 V8 S performance tuning to 500 hp / 368 kW. Installed inside the bodywork of the new M3. Sportively styled RACING DYNAMICS bodystyling kit, RACING DYNAMICS DUOTON special paintwork and three-piece 20-inch wheels with Yokohama high performance tires which were specially developed for this car: The new RACING DYNAMICS R 50 Tornado V8 S, which celebrated its world debut at the Frankfurt Motor Show IAA 2001, takes its place among the world's fastest and most exclusive sportscars.

The installation of the big V8 in the engine bay is the same kind of precision work as the RACING DYNAMICS RD V8 5.0-32 S engine conversion to 500 hp / 368 kW at 7,400 rpm and a maximum torque of 605 Nm at 4,000 rpm. The engine conversion consists of a complete reworking of the eight-cylinder four-valve engine with individual throttle system: Compression is increased and combustion is optimized with the help of especially light-weight forged pistons; lighter piston rods deliver an even silkier engine feel and improved willingness to rev to red-line speed. The cylinder heads are fine-machined and fitted with sporty camshafts with custom timing.

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

♠ ▪ ♣ ▪ ♥ ▪ ♦ ™
  woensdag 30 april 2003 @ 17:56:59 #100
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_10115581
quote:
Op woensdag 30 april 2003 17:30 schreef SwOoSh het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

The 315 km/h high performance car based on the new M3

V8 engine from the M5 with RACING DYNAMICS R 50 V8 S performance tuning to 500 hp / 368 kW. Installed inside the bodywork of the new M3. Sportively styled RACING DYNAMICS bodystyling kit, RACING DYNAMICS DUOTON special paintwork and three-piece 20-inch wheels with Yokohama high performance tires which were specially developed for this car: The new RACING DYNAMICS R 50 Tornado V8 S, which celebrated its world debut at the Frankfurt Motor Show IAA 2001, takes its place among the world's fastest and most exclusive sportscars.

The installation of the big V8 in the engine bay is the same kind of precision work as the RACING DYNAMICS RD V8 5.0-32 S engine conversion to 500 hp / 368 kW at 7,400 rpm and a maximum torque of 605 Nm at 4,000 rpm. The engine conversion consists of a complete reworking of the eight-cylinder four-valve engine with individual throttle system: Compression is increased and combustion is optimized with the help of especially light-weight forged pistons; lighter piston rods deliver an even silkier engine feel and improved willingness to rev to red-line speed. The cylinder heads are fine-machined and fitted with sporty camshafts with custom timing.

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

oeoei Woessie wagen zeg echt
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

En wat een mooie kleur.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop