quote:*ook vindt*
Op woensdag 30 april 2003 23:42 schreef Fogerty het volgende:
Het wordt wel een tijd dat de boel weer gaat lopen ja. Hint, nieuwe vraag, whatever!
Ik heb geen flauw idee..
Aan de drums te horen, go ik iets uit de jaren '80.
ja ja ik kom ook weer mee doen maar ik heb veel punten in te halen zie ik, ik had even een pauze nodig om inspiratie voor vragen op te doen, maar dat heb ik nog steeds niet eigenlijk
[Dit bericht is gewijzigd door PinkMoon op 01-05-2003 02:01]
quote:Het gegeven antwoord van Pink Moon was inderdaad goed. Ik heb het even nagezocht en laat ik om er weer even vaart in te brengen maar meteen even een andere vraag stellen.
Op donderdag 1 mei 2003 01:47 schreef PinkMoon het volgende:
Belinda Carlisle ....Darling leave a light on for me??ja ja ik kom ook weer mee doen
maar ik heb veel punten in te halen zie ik, ik had even een pauze nodig om inspiratie voor vragen op te doen, maar dat heb ik nog steeds niet eigenlijk
![]()
Toen Rudy Trouve, de eerste echt vaste gitarist van dEUS de band verliet, werd hij vervangen door, inmiddels ook alweer vertrokken, Craig Ward, een Schot. De voornaamste reden om hem aan te nemen lag volgens Tom Barman, zoals hij zei in een interview, niet in zijn gitaarspel, maar in iets anders.
Waarom werd Craig Ward aangenomen bij dEUS?
Het heeft wel te maken met de muziek van dEUS!
quote:Nee, het had iets met de muziek van dEUS te maken en met één nummer in het bijzonder!
Op donderdag 1 mei 2003 11:33 schreef search64 het volgende:
Doordat hij al in Kiss my Jazz speelde?
quote:Die is goed
Op donderdag 1 mei 2003 01:47 schreef PinkMoon het volgende:
Belinda Carlisle ....Darling leave a light on for me??ja ja ik kom ook weer mee doen
maar ik heb veel punten in te halen zie ik, ik had even een pauze nodig om inspiratie voor vragen op te doen, maar dat heb ik nog steeds niet eigenlijk
![]()
quote:de vraag van Deus is al nieuw
Op donderdag 1 mei 2003 12:01 schreef webfreak het volgende:
Next!
quote:Beter laat dan nooit nog ff melden dat het natuurlijk het goede antwoord was.
Op woensdag 30 april 2003 16:52 schreef ranja het volgende:[..]
tja ze is australisch he... misschien voor engeland?
even zoekenedit:
[..]Ja dus
Over welk talent beschikte Craig Ward dat hij aangenomen in dEUS, volgens Tom Barman?
Het gaat om een specifiek nummer van dEUS!
De lijnen zijn geopend.
Suds 'n' soda
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |