abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 mei 2003 @ 22:05:51 #151
16715 Mylene
*schatje*
pi_10483356
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 22:02 schreef Christine het volgende:

[..]

En Carly

(toch??)

Volgens mij niet.
pi_10488745
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 10:44 schreef Ripley het volgende:

[..]

Zij zat er toch al eerder in, als vrouw van Duncan of zo? IK krijg opeens een flits van die besnorde schot die heel vaak jessica zegt.

Maar ik weet dit dus niet zeker, misschien verbeeld ik het me maar

Klopt, daar heb je helemaal gelijk in. Tamara Tunie heeft Jessica ook al vertolkt vanaf 1987 tot 1995. En daarna kwam ze weer terug in 1999.

Duncan en Jessica gingen trouwen en toen kwam Shannon weer terug. Met geheugenverlies. Wat irriteerde ik me rot aan Shannon zeg. En toen kreeg ze haar geheugen weer terug en toen wilde ze Duncan terug... Maar intussen hadden Duncan & Jessica al wel een kindje... Bonnie... En Bonnie is nu ook onderdeel van de vaste cast in Amerika...

Sex is like Nokia: Connecting People
pi_10489039
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 11:30 schreef MissParker het volgende:
Ahneee, ben ik hier de enige die zich mateloos aan Babs irriteert?
Wat heb ik nu weer fout gedaan?
Keb wat ATWT's opgenomen van de week, en ik ga er nu ff lekker van genieten
Ik spreek liever mijzelf tegen, dan dat ik het een ander laat doen.
pi_10529306
Lol @ Babs..
Jij niet gekkie!
Babs van atwt
I turn myself into changes the night I kissed you goodbye
pi_10531651
quote:
Op maandag 19 mei 2003 11:44 schreef MissParker het volgende:
Lol @ Babs..
Jij niet gekkie!
Babs van atwt
Ohww!
pi_10531879
Heet jij Barbara?
  maandag 19 mei 2003 @ 18:16:10 #157
35011 SmashBro
Echt lief.
pi_10540299
Goed van Jack dat hij Carly verdedigde tegenover Craig. Wel weer pijnlijk/zielig dat hij haar aan het eind moest opsluiten en achterlaten.

Sierra is best . Ze straalt echt klasse uit. Tevens vond ik haar daarstraks een leuk setje vormen met Cass, er was duidelijk chemie. Cass heeft ook zo'n zwoele donkere stem. Dus nu vind ik het eigenlijk wel tijd worden voor hete stomende sexscènes tussen die twee.

Valt het jullie trouwens ook op hoe Emily een beetje de rol van Carly heeft overgenomen? Dus de gemene intrigante van de serie waar je toch mee meeleeft. Eerst vond ik Emily maar stom en een bitch, en nu vind ik haar echt leuk. Terwijl ik met Carly juist weer niet meer zo meeleef als vroeger. Misschien omdat ze zo ontzettend vaak op een dreinerige toon "Jack" zegt en niet meer naar de kant van het kwaad/plezier (Craig dus nu) lijkt te nijgen. Ze is gewoon een deel van haar humor kwijt, en dat is naar Emily gegaan.

Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
  maandag 19 mei 2003 @ 23:13:41 #158
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_10550188
quote:
Op maandag 19 mei 2003 18:16 schreef SmashBro het volgende:
(..)
Valt het jullie trouwens ook op hoe Emily een beetje de rol van Carly heeft overgenomen? Dus de gemene intrigante van de serie waar je toch mee meeleeft. Eerst vond ik Emily maar stom en een bitch, en nu vind ik haar echt leuk. Terwijl ik met Carly juist weer niet meer zo meeleef als vroeger. Misschien omdat ze zo ontzettend vaak op een dreinerige toon "Jack" zegt en niet meer naar de kant van het kwaad/plezier (Craig dus nu) lijkt te nijgen. Ze is gewoon een deel van haar humor kwijt, en dat is naar Emily gegaan.
Ik vind het altijd wel knap dat 'ze' de kijker op zo'n manier weten te manipuleren dat je de mensen de ene keer bepaalde mensen leuk vind en een andere keer weer anderen.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_10562178
Annie Parisse (Julia) is vanaf 28 Mei in Nederland in de bioscoop te zien in de film How To Lose A Guy In 10 Days naast Kate Hudson.

Why are you wearing that stupid man suit?
  dinsdag 20 mei 2003 @ 17:17:17 #160
16715 Mylene
*schatje*
pi_10566138
quote:

Ik moet nog wennen aan de nieuwe Emily, ben er dus nog niet helemaal uit.Toen ze een bitch was toch ook wel af en toe aandoenlijk, als Tom haar tegenwerkte enzo.
pi_10567913
Ik vind de new Emily juist leukkkk
  dinsdag 20 mei 2003 @ 21:29:32 #162
16715 Mylene
*schatje*
pi_10572347
In de eind leader verschijnen nog gezichten die er allang uit zijn, Chris en Camille.

Ook Hal zonder toupetje.

pi_10573092
quote:
Op maandag 19 mei 2003 13:41 schreef MissParker het volgende:
Heet jij Barbara?
en babs voor intimi
pi_10576277
ik kijk atwt al langer dan 10 jaar .. ben nu 19 .. ik ben wel tussen door een aantal jaartjes gestop maar heb het redelijk bijgehouden .. sinds een paar maanden kijk ik elke dag weer en ik wil ff zeggen.. dat ik een super Lucinda fan ben.. Craig vind ik ook wel koel.. abigail is yummie.. Lilly/rose ook(de oude lilly .. was wel veel leuker).. en katy en jaah kan nog veel meer zeggen maar jaah dat verspreid ik wel een beetje over het topic
'Curiouser and curiouser!' cried Alice.
pi_10576355
quote:

idd ik vond carly eerst veel leuker ze begint vervelend te worden.. ze is aan het veranderen net zo als molly verandert is ze was ook zo koel !
pi_10578293
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 15:05 schreef Markie-Mark het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]

Waar zijn de borsten van Kate Hudson??
pi_10582741
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 21:54 schreef Babs_voor_intimi het volgende:

[..]

en babs voor intimi

Heheh oke dan!!
  woensdag 21 mei 2003 @ 13:28:06 #168
16715 Mylene
*schatje*
pi_10583619
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 00:07 schreef IrfieJ het volgende:

[..]

idd ik vond carly eerst veel leuker ze begint vervelend te worden.. ze is aan het veranderen net zo als molly verandert is ze was ook zo koel !

Komt doordat ze zo aan Jack hangt, heeft nu wel lang genoeg geduurd.
  woensdag 21 mei 2003 @ 17:20:32 #169
19242 yavanna
Results may vary.
pi_10589358
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 13:28 schreef schatje het volgende:

[..]

Komt doordat ze zo aan Jack hangt, heeft nu wel lang genoeg geduurd.

Helaas wel, ze was altijd wel 1 van mijn favo's en ik dacht dat het wel leuk zou zijn als ze elkaar eindelijk vonden, maar het tegendeel is waar
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  woensdag 21 mei 2003 @ 17:47:08 #170
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_10589964
Ik vind Carly helemaal niet zo leuk en Emily juist weer wel... maar dat komt misschien omdat ik het pas een jaar volg.

Overigens erger ik me tijdens de herhalingen 's ochtends altijd dood aan dat stomme belspel er tussenin....

"Er zitten nu vast geen mensen te kijken, en áls er al iemand zit te kijken, moet die ook nog net eens iets van ATWT af weten... die kans is wel heel klein toch???"

En dat in een reclamebreak van ATWT

Julia was vandaag weer op d'r best trouwens... lijkt me echt een stoere rol om te spelen ik ben er alleen nog niet uit of ze in de serie nou écht nuts is, of dat ze in de serie doet alsof (het lijkt altijd op het laatste, maar "pretend nutjes" doen ze toch vast niet zo lang in een tehuis???)

Toen ik Julia met Carly bij Carly's prize zag staan, en Julia zei "hier mag je voor eeuwig leven... ehm sterven" zag ik alweer helemaal voor me hoe Carly als een moeras nimf eeuwig haar dagen daar door zou brengen... wel handig als ze onverwachts terug moet komen in de serie.

Maar er zal vast wel iemand zijn die Carly net op tijd komt redden... daarvoor is ze een veel te leuk personage.

Wie is trouwens die vent die bij Lilly in de cel lag te pitten??

pi_10590020
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 17:47 schreef Christine het volgende:

Wie is trouwens die vent die bij Lilly in de cel lag te pitten??

Dat is toch Damian met geblondeerd haar of zag ik dat verkeerd??
Why are you wearing that stupid man suit?
  woensdag 21 mei 2003 @ 17:50:49 #172
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_10590041
Ik zag wel iemand met geblondeerde haartjes, maar kon hem niet herkennen.
pi_10590636
Wat is er met Carly gebeurd??
  woensdag 21 mei 2003 @ 18:44:17 #174
16715 Mylene
*schatje*
pi_10591099
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 17:20 schreef yavanna het volgende:

[..]

Helaas wel, ze was altijd wel 1 van mijn favo's en ik dacht dat het wel leuk zou zijn als ze elkaar eindelijk vonden, maar het tegendeel is waar

En Jack is nou niet bepaald een lekker ding.
pi_10591524
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 17:50 schreef Markie-Mark het volgende:

[..]

Dat is toch Damian met geblondeerd haar of zag ik dat verkeerd??

yupz was damian
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')