quote:Volgens mij niet.
Op vrijdag 16 mei 2003 22:02 schreef Christine het volgende:[..]
En Carly
(toch??)
quote:Klopt, daar heb je helemaal gelijk in. Tamara Tunie heeft Jessica ook al vertolkt vanaf 1987 tot 1995. En daarna kwam ze weer terug in 1999.
Op vrijdag 16 mei 2003 10:44 schreef Ripley het volgende:[..]
Zij zat er toch al eerder in, als vrouw van Duncan of zo? IK krijg opeens een flits van die besnorde schot die heel vaak jessica zegt.
Maar ik weet dit dus niet zeker, misschien verbeeld ik het me maar
Duncan en Jessica gingen trouwen en toen kwam Shannon weer terug. Met geheugenverlies.
Wat irriteerde ik me rot aan Shannon zeg.
En toen kreeg ze haar geheugen weer terug en toen wilde ze Duncan terug... Maar intussen hadden Duncan & Jessica al wel een kindje... Bonnie... En Bonnie is nu ook onderdeel van de vaste cast in Amerika...
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 11:30 schreef MissParker het volgende:
Ahneee, ben ik hier de enige die zich mateloos aan Babs irriteert?
quote:Ohww!
Op maandag 19 mei 2003 11:44 schreef MissParker het volgende:
Lol @ Babs..
Jij niet gekkie!
Babs van atwt
Sierra is best
. Ze straalt echt klasse uit. Tevens vond ik haar daarstraks een leuk setje vormen met Cass, er was duidelijk chemie. Cass heeft ook zo'n zwoele donkere stem. Dus nu vind ik het eigenlijk wel tijd worden voor hete stomende sexscènes tussen die twee.
Valt het jullie trouwens ook op hoe Emily een beetje de rol van Carly heeft overgenomen? Dus de gemene intrigante van de serie waar je toch mee meeleeft. Eerst vond ik Emily maar stom en een bitch, en nu vind ik haar echt leuk. Terwijl ik met Carly juist weer niet meer zo meeleef als vroeger. Misschien omdat ze zo ontzettend vaak op een dreinerige toon "Jack" zegt en niet meer naar de kant van het kwaad/plezier (Craig dus nu) lijkt te nijgen. Ze is gewoon een deel van haar humor kwijt, en dat is naar Emily gegaan.
quote:Ik vind het altijd wel knap dat 'ze' de kijker op zo'n manier weten te manipuleren dat je de mensen de ene keer bepaalde mensen leuk vind en een andere keer weer anderen.
Op maandag 19 mei 2003 18:16 schreef SmashBro het volgende:
(..)
Valt het jullie trouwens ook op hoe Emily een beetje de rol van Carly heeft overgenomen? Dus de gemene intrigante van de serie waar je toch mee meeleeft. Eerst vond ik Emily maar stom en een bitch, en nu vind ik haar echt leuk. Terwijl ik met Carly juist weer niet meer zo meeleef als vroeger. Misschien omdat ze zo ontzettend vaak op een dreinerige toon "Jack" zegt en niet meer naar de kant van het kwaad/plezier (Craig dus nu) lijkt te nijgen. Ze is gewoon een deel van haar humor kwijt, en dat is naar Emily gegaan.

quote:Ik moet nog wennen aan de nieuwe Emily, ben er dus nog niet helemaal uit.Toen ze een bitch was toch ook wel af en toe aandoenlijk, als Tom haar tegenwerkte enzo.
Op maandag 19 mei 2003 18:16 schreef SmashBro het volgende:Valt het jullie trouwens ook op hoe Emily een beetje de rol van Carly heeft overgenomen? Dus de gemene intrigante van de serie waar je toch mee meeleeft. Eerst vond ik Emily maar stom en een bitch, en nu vind ik haar echt leuk. Terwijl ik met Carly juist weer niet meer zo meeleef als vroeger. Misschien omdat ze zo ontzettend vaak op een dreinerige toon "Jack" zegt en niet meer naar de kant van het kwaad/plezier (Craig dus nu) lijkt te nijgen. Ze is gewoon een deel van haar humor kwijt, en dat is naar Emily gegaan.
Ook Hal zonder toupetje.
quote:
Op maandag 19 mei 2003 13:41 schreef MissParker het volgende:
Heet jij Barbara?
quote:idd ik vond carly eerst veel leuker ze begint vervelend te worden.. ze is aan het veranderen net zo als molly verandert is ze was ook zo koel !
Op maandag 19 mei 2003 18:16 schreef SmashBro het volgende:Valt het jullie trouwens ook op hoe Emily een beetje de rol van Carly heeft overgenomen? Dus de gemene intrigante van de serie waar je toch mee meeleeft. Eerst vond ik Emily maar stom en een bitch, en nu vind ik haar echt leuk. Terwijl ik met Carly juist weer niet meer zo meeleef als vroeger. Misschien omdat ze zo ontzettend vaak op een dreinerige toon "Jack" zegt en niet meer naar de kant van het kwaad/plezier (Craig dus nu) lijkt te nijgen. Ze is gewoon een deel van haar humor kwijt, en dat is naar Emily gegaan.
quote:Waar zijn de borsten van Kate Hudson??
Op dinsdag 20 mei 2003 15:05 schreef Markie-Mark het volgende:
quote:Heheh oke dan!!
Op dinsdag 20 mei 2003 21:54 schreef Babs_voor_intimi het volgende:[..]
en babs voor intimi
quote:Komt doordat ze zo aan Jack hangt, heeft nu wel lang genoeg geduurd.
Op woensdag 21 mei 2003 00:07 schreef IrfieJ het volgende:[..]
idd ik vond carly eerst veel leuker ze begint vervelend te worden.. ze is aan het veranderen net zo als molly verandert is ze was ook zo koel !
quote:Helaas wel, ze was altijd wel 1 van mijn favo's en ik dacht dat het wel leuk zou zijn als ze elkaar eindelijk vonden, maar het tegendeel is waar
Op woensdag 21 mei 2003 13:28 schreef schatje het volgende:[..]
Komt doordat ze zo aan Jack hangt, heeft nu wel lang genoeg geduurd.
Overigens erger ik me tijdens de herhalingen 's ochtends altijd dood aan dat stomme belspel er tussenin....
"Er zitten nu vast geen mensen te kijken, en áls er al iemand zit te kijken, moet die ook nog net eens iets van ATWT af weten... die kans is wel heel klein toch???"
En dat in een reclamebreak van ATWT ![]()
Julia was vandaag weer op d'r best trouwens... lijkt me echt een stoere rol om te spelen
ik ben er alleen nog niet uit of ze in de serie nou écht nuts is, of dat ze in de serie doet alsof (het lijkt altijd op het laatste, maar "pretend nutjes" doen ze toch vast niet zo lang in een tehuis???)
Toen ik Julia met Carly bij Carly's prize zag staan, en Julia zei "hier mag je voor eeuwig leven... ehm sterven" zag ik alweer helemaal voor me hoe Carly als een moeras nimf eeuwig haar dagen daar door zou brengen... wel handig als ze onverwachts terug moet komen in de serie.
Maar er zal vast wel iemand zijn die Carly net op tijd komt redden... daarvoor is ze een veel te leuk personage.
Wie is trouwens die vent die bij Lilly in de cel lag te pitten??
quote:Dat is toch Damian met geblondeerd haar of zag ik dat verkeerd??
Op woensdag 21 mei 2003 17:47 schreef Christine het volgende:Wie is trouwens die vent die bij Lilly in de cel lag te pitten??
quote:En Jack is nou niet bepaald een lekker ding.
Op woensdag 21 mei 2003 17:20 schreef yavanna het volgende:[..]
Helaas wel, ze was altijd wel 1 van mijn favo's en ik dacht dat het wel leuk zou zijn als ze elkaar eindelijk vonden, maar het tegendeel is waar
quote:yupz was damian
Op woensdag 21 mei 2003 17:50 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Dat is toch Damian met geblondeerd haar of zag ik dat verkeerd??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |