quote:Ik deel je mening over Barbara, vond haar al irritant en nu minstens dubbel zo
Op donderdag 15 mei 2003 11:30 schreef MissParker het volgende:
Ahneee, ben ik hier de enige die zich mateloos aan Babs irriteert? Die stem, dat gezeur van dr, ik word er niet goed van
Lily vind ik juist super goed spelen, maar idd, ga ipv zitten janken en schreeuwen, achter Dante en Luke aan rennen. Maar dan blijft t ofcourse niet zo spannend
Maar ik irriteer mij ook al vanaf het begin aan Jennifer. Bleh. Zo'n kinderlijk zweverig rotstemmetje.
En niet te vergeten Lily. Bah
Jake en Molly vind ik wel absoluut 1 van de leukste ![]()
En niet te vergeten Katie en Simon.
Henry vind ik ook heel grappig
Vooral die scene op het eiland dat hij zich verkleed had als Katie
quote:Ze speelt het wel goed vind ik.
Op donderdag 15 mei 2003 11:30 schreef MissParker het volgende:
Ahneee, ben ik hier de enige die zich mateloos aan Babs irriteert? Die stem, dat gezeur van dr, ik word er niet goed van
quote:Ja, je zou zeggen dat dat hoedje ook wel vlam zou vatten bij zo'n explosie.
Op donderdag 15 mei 2003 13:15 schreef Juweel het volgende:
Tis idd wel frappant dat Barbar's hele gezicht onder de puswonden zit, maar dat haar wenkbrauwen en haar er beter uit zien dan ooit
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 16:49 schreef schatje het volgende:[..]
Ja, je zou zeggen dat dat hoedje ook wel vlam zou vatten bij zo'n explosie.
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 14:08 schreef schatje het volgende:Kind, das soap.
Paul heeft ook zo'n leuke glimlach. En die ex-vlam van Molly die haar nu stalkt ofzo is ook niet verkeerd.
Die aanklager van het openbaar ministerie (hoe heet ze nou ook alweer? Ze zeggen haar naam zo vaak en nu kan ik er gewoon niet opkomen
) is wel een bitch trouwens. Ze ging echt keihard van leer tegen Carly.
quote:Je bedoelt Jessica Griffin neem ik aan??
Op donderdag 15 mei 2003 20:27 schreef SmashBro het volgende:Die aanklager van het openbaar ministerie (hoe heet ze nou ook alweer? Ze zeggen haar naam zo vaak en nu kan ik er gewoon niet opkomen
) is wel een bitch trouwens. Ze ging echt keihard van leer tegen Carly.
quote:Dat was het!
Op donderdag 15 mei 2003 23:22 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Je bedoelt Jessica Griffin neem ik aan??
quote:
in Amerika behoort ze nu tot de vaste cast
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 20:27 schreef SmashBro het volgende:
Paul en Rose zijn echt een cute stel (hoe ze naar elkaar lachen en verlegen doen enzo)..
quote:We hebben dezelfde smaak
Paul heeft ook zo'n leuke glimlach. En die ex-vlam van Molly die haar nu stalkt ofzo is ook niet verkeerd.
Lily is zoals ik al eerder zei gewoon een geweldig verwend nest!!
Ben benieuwd hoe Carly zich er vanmiddag uit gaat lullen, vindt het wel weer zielig voor Jack.
quote:Zij zat er toch al eerder in, als vrouw van Duncan of zo? IK krijg opeens een flits van die besnorde schot die heel vaak jessica zegt.
Op donderdag 15 mei 2003 23:23 schreef SmashBro het volgende:[..]
Dat was het!
.
[..]
.
Maar ik weet dit dus niet zeker, misschien verbeeld ik het me maar
quote:En ze is wel heel erg in met Paul, tegenover Jennifer is ze vrij bot.
Op vrijdag 16 mei 2003 08:26 schreef Koningin het volgende:
Barbara is inderdaad een zeur: doe die lichten eens aan, kom eens uit dat bed en jank niet zo!! Iedereen wil helpen, maar ze neemt het van niemand aan.
quote:Paul
Op donderdag 15 mei 2003 20:27 schreef SmashBro het volgende:Paul heeft ook zo'n leuke glimlach. En die ex-vlam van Molly die haar nu stalkt ofzo is ook niet verkeerd.
Die ex van Molly is idd
quote:Alles is irritant aan Bryant, vreselijk figuur.
Op vrijdag 16 mei 2003 11:34 schreef MissParker het volgende:Jullie moeten btw eens letten op die mond van Bryant. Hij heeft echt vage mond, en irritante trekjes mee.
quote:Vind je het gek.
Op vrijdag 16 mei 2003 19:17 schreef wizarddragon het volgende:
Dokter Ben is weer de lul ---> niemand wilt met hem trouwen..
quote:Geen seks voor het huwelijk.
Op vrijdag 16 mei 2003 19:17 schreef wizarddragon het volgende:
Dokter Ben is weer de lul ---> niemand wilt met hem trouwen..
Leuk dat we vaker Jessica als pittige aanklaagster zien...
quote:Hij heeft ook Eddie bijgestaan.
Op vrijdag 16 mei 2003 19:32 schreef SmashBro het volgende:
Die Cass zit er ook wel al best lang in eigenlijk (iedereen neemt hem als advocaat), maar ook meer een regurring character/bijfiguur net als Jessica (en Rosa en Robin in GTST, Lisette in ONM, Darla in B&B, enz.). Gaat die ook nog eens tot de vaste cast behoren of blijft hij gewoon zoals nu af en toe opduiken?
quote:En Carly
Op vrijdag 16 mei 2003 19:43 schreef schatje het volgende:[..]
Hij heeft ook Eddie bijgestaan.
(toch??)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |