Ajax heeft zojuist via een persbericht bekendgemaakt dat het nog één jaar durende contract van Tijani Babangida per 1 mei zal worden ontbonden. Bij Ajax was geen plaats meer voor de Nigeriaan. Eerder liet hij zelf al weten een aanbieding ontvangen te hebben van een Chinese club, waarbij alleen zijn contract met Ajax een overgang nog in de weg stond.
bron: http://ajax.netwerk.to
quote:Ik zeg niet dat die jongens niet goed zijn, maar het gata me echt te ver om ze nu al als toptalenten te benoemen. Daarvoor moeten ze toch echt wat meer spelen.
Op dinsdag 29 april 2003 17:06 schreef methodmich het volgende:[..]
Heitinga en Seedorf hebben echter al enkele wedstrijden Ajax 1 meegepakt. Die jongens van jou, op Hese en Wau na, nog niet. Seedorf is overigens geen supertalent, meer een jongen die een nuttig selectielid kan worden.
Nederland - Argentinie
Tja, wat moet ik hier nou nog op zeggen. Deze goal is bij iedereen wel bekend denk ik zo. Schitterende goal, en vooral op zo'n ontzettend goed moment.
Arsenal - Bayern Leverkusen
Bergkamp zit al een tijdje te vragen om de bal, maar hij krijgt hem maar niet. Uiteindelijk krijgt hij de bal en scoort met een mooie lob, uit het niets, een doelpunt.
Nederland - Brazilie
Krijgt een diepe pass van, ik dacht Frank de Boer, loopt voorbij, en omzeilt een andere, verdediger en schiet de bal mooi binnen.
Arsenal - Juventus
Bergkamp dolt een paar Italianen en geeft vervolgens een schitterende pass op Freddie Ljungberg waaruit laatstgenoemde scoort.
Arsenal - Newcastle United
Het overbekende pirouettje. Behoeft ook geen uitleg denk ik, deze heeft iedereen wel gezien. Zo niet, kijken!
Arsenal - Tottenham Hotspurs
Bergkamp krijgt de bal met een lange pass aangespeeld in het strafgeschop gebied, en legt de bal met een prachtige actie klaar om binnen te schieten.
Het is echt zo verschrikkelijk jammer dat hij nog maar één jaartje, of heel misschien twee jaartjes, heeft. Als je deze acties ziet dan is dat gewoon een groot verlies voor het Nederlandse voetbal
quote:goed nieuws weer een contractspeler minder!
Op dinsdag 29 april 2003 17:11 schreef NOORD-414 het volgende:
Contract Babangida ontbondenAjax heeft zojuist via een persbericht bekendgemaakt dat het nog één jaar durende contract van Tijani Babangida per 1 mei zal worden ontbonden. Bij Ajax was geen plaats meer voor de Nigeriaan. Eerder liet hij zelf al weten een aanbieding ontvangen te hebben van een Chinese club, waarbij alleen zijn contract met Ajax een overgang nog in de weg stond.
bron: http://ajax.netwerk.to
Doe mij maar zon elftal
quote:Sterspelers van A1 kan je ook wel toptalenten noemen, lijkt me. Dat is toch het podium waar ze opstaan en dan moet je afwachten wat het bij de senioren gaat worden.
Op dinsdag 29 april 2003 17:13 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Ik zeg niet dat die jongens niet goed zijn, maar het gata me echt te ver om ze nu al als toptalenten te benoemen. Daarvoor moeten ze toch echt wat meer spelen.
quote:ze doen het niet
Op dinsdag 29 april 2003 17:15 schreef Qi het volgende:
Hier nog even wat schitterende Bergkamp acties:
quote:Ga mijn reacties nog maar eens goed lezen dan, want ik heb deze jongens nooit toptalenten genoemd.
Op dinsdag 29 april 2003 17:13 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Ik zeg niet dat die jongens niet goed zijn, maar het gata me echt te ver om ze nu al als toptalenten te benoemen. Daarvoor moeten ze toch echt wat meer spelen.
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 17:15 schreef Qi het volgende:
...heel verhaal....
Bedankt voor de moeite! U rule!
quote:Raar? Bij mij wel. Doen ze het bij meer mensen niet?
Op dinsdag 29 april 2003 17:18 schreef kreischer2000 het volgende:[..]
ze doen het niet
quote:als ik er op klik krijg ik:
Op dinsdag 29 april 2003 17:21 schreef Qi het volgende:[..]
Raar? Bij mij wel. Doen ze het bij meer mensen niet?
quote:
De pagina kan niet worden weergegeven.
De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u moet mogelijk uw browserinstellingen aanpassen.
quote:Vreemd, ik heb hier geen enkel probleem. Iedere link doet het bij mij, ik heb zelfs nog even een goal gedownload voor de zekerheid.
Op dinsdag 29 april 2003 17:22 schreef kreischer2000 het volgende:[..]
als ik er op klik krijg ik:
[..]
quote:Bij mij doen ze het ook!
Op dinsdag 29 april 2003 17:24 schreef Qi het volgende:[..]
Vreemd, ik heb hier geen enkel probleem. Iedere link doet het bij mij, ik heb zelfs nog even een goal gedownload voor de zekerheid.
Erg mooi! Thnx again!
quote:Wou na het zien van deze beelden nog even Frenkie quoten.....sorry kon het niet laten!
Op dinsdag 29 april 2003 16:00 schreef Frenkie het volgende:[..]
Vergeet jij dan niet dat Bergkamp (net als Cruijff) altijd verstek liet gaan op belangrijke momenten
Kortom kolderargument.
Goal tegen Sovjet Unie.
Compilatie van Van Basten acties
oja, in de allereerste reactie van de topic zit ook nog een filmpje verstopt....
Neem je pillen in... toe maar.... ja goed zo...
nou in de dwangbuis... ja .. ja.. okee...
en nou stil blijven okee??
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 18:33 schreef NOORD-414 het volgende:
Rustig!! RUSTIG!!!Neem je pillen in... toe maar.... ja goed zo...
nou in de dwangbuis... ja .. ja.. okee...
en nou stil blijven okee??
quote:Hey Loek, we hebben het Feyenooit topic ingehaald, dank voor je inbreng
Op dinsdag 29 april 2003 18:26 schreef LoekB het volgende:
Dit filmpje is leuker..
Thomasson, olé,olé!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |