quote:Heitinga vind ik niet echt doorgebroken eerlijk gezegd. En volgens mij is de Ridder een Nederlandse jongen met de looks van Dani... Als dat maar goed gaat! Misschien iets voor starbrotheryvette, nu 'Raffie' bezet is
Op dinsdag 29 april 2003 13:20 schreef Qi het volgende:
De laatste tijd hoor ik veel over Daniël de Ridder en ik ben erg benieuwd wanneer hij nou eens in het eerste zal komen. Sneijder, Van der Vaart, De Jong, Heitinga, en in mindere mate Seedorf, zijn allemaal doorgebroken, maar waarom wordt er met deze jongen gewacht? Ik begrijp dat hij voorin overal kan spelen en nu Ajax problemen heeft in de spits lijkt me zo'n speler juist buitengewoon handig. Het schijnt een groot talent te zijn, ik hoor zelfs in de categorie Sneijder en Van der Vaart, dus het zou leuk zijn als ze hem ook, in de plaats van die slechte Boukhari bijvoorbeeld, in het eerste opnemen. Weet iemand waarom ze met hem wachten? Leeftijd kan het niet zijn, want eerder genoemde talenten zijn ongeveer oud. En dat hij te licht is lijkt me ook niet de reden, Ajax heeft hem immers een twee jarig contract aangeboden (overigens ook getekend door hemzelf).P.S. zijn naam doet vermoeden dat hij Nederlands is, maar is hij dat ook?
quote:Heitinga heeft pech dat hij geblesseerd is, anders zou hij zo weer in basis staan.
Op dinsdag 29 april 2003 13:35 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Heitinga vind ik niet echt doorgebroken eerlijk gezegd.
quote:dat weet je niet.
Op dinsdag 29 april 2003 13:40 schreef Qi het volgende:[..]
Heitinga heeft pech dat hij geblesseerd is, anders zou hij zo weer in basis staan.
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 13:35 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Heitinga vind ik niet echt doorgebroken eerlijk gezegd. En volgens mij is de Ridder een Nederlandse jongen met de looks van Dani... Als dat maar goed gaat! Misschien iets voor starbrotheryvette, nu 'Raffie' bezet is
Heitinga vind ik inderdaad ook nog niet echt doorgebroken, maar dat gaat nog wel komen
quote:Seedorf idd nog niet, maar Sneijder zeker wel, hoe wil je het anders noemen als je op je 18e opgeroepen wordt voor het Nederlands elftal?
Op dinsdag 29 april 2003 13:42 schreef Frenkie het volgende:[..]
dat weet je niet.
Maar ik vind Sneijder en zeker Seedorf ook nog niet doorgebroken.
quote:Hahaha. Frenkie wat kan je toch soms dom uit de hoek komen. Seedorf okay. Maar Sneijder niet doorgebroken dit seizoen?
dat weet je niet.
quote:Zeker weten natuurlijk niet, maar Heitinga heeft de kwaliteiten, en dus de potentie, om een vaste waarde te worden voor Ajax. Als hij weer fit is, en dat zal over niet al te lange tijd gebeuren, dan denk ik dat hij het ver gaat schoppen. En Sneijder niet doorgebroken? Hij staat Champions League wedstrijden te spelen, is opgeroepen voor Oranje en heeft inmiddels een basisplaats in het eerste elfal. Hij heeft nog niet veel wedstrijden gespeeld, logisch als je amper één jaar geleden nog in jeugd stond, maar het is onzin om te stellen dat hij niet is doorgebroken. Over Seedorf waren we het al eens, daarom zei ik in zijn geval ook 'in mindere mate'. Die gozer komt er ook nog wel, alleen heeft hij de pech dat hij een tijd geblesseerd is geweest.
dat weet je niet.
quote:Over hoeveel wedstrijden hebben we het dan..?? Natuurlijk hij zal er heus wel komen. Maar echt doorgebroken is ie nog niet. Dat is ie pas na zijn eerste inzinking (en die krijgen ze allemaal).
Op dinsdag 29 april 2003 13:57 schreef Speed1971 het volgende:
Hij heeft grote en goede wedstrijden voor Ajax gespeeld dit seizoen en hij is geselecteerd voor het Nationale Elftal........en dan beweer jij dat hij nog niet doorgebroken is.
En hij is alleen maar Oranje geslecteerd omdat ie uit Utreg komt
quote:Ach, zolang Koeman een beetje rustig met gasten die omgaat, en ze niet al te snel voor het grote geld naar het buitenland vertrekken (denk aan Wooter), is er niets aan de hand. Door de CL en Oranje ervaringen groeien ze juist sneller dan dat ze ooit zonder die ervaringen zouden doen.
Op dinsdag 29 april 2003 14:09 schreef NOORD-414 het volgende:
Dat zit wel in goed met Sneijder hoor. Ik vraag me alleen af of het niet allemaal net iets te snel gaat....
quote:dat bedoelde ik dus ook. Met als lichtende voorbeelden ene Musampa en ene Wooter.
Op dinsdag 29 april 2003 14:09 schreef NOORD-414 het volgende:
Dat zit wel in goed met Sneijder hoor. Ik vraag me alleen af of het niet allemaal net iets te snel gaat....
quote:Wooter is inderdaad erg diep gezakt, maar Musampa doet het helemaal niet slecht in Spanje hoor.
Op dinsdag 29 april 2003 14:29 schreef Frenkie het volgende:[..]
dat bedoelde ik dus ook. Met als lichtende voorbeelden ene Musampa en ene Wooter.
quote:Ik denk dat Heitinga fysiek tekort komt en (nog lang) niet goed genoeg is voor de basis.
Op dinsdag 29 april 2003 14:02 schreef Qi het volgende:[..]
Zeker weten natuurlijk niet, maar Heitinga heeft de kwaliteiten, en dus de potentie, om een vaste waarde te worden voor Ajax. Als hij weer fit is, en dat zal over niet al te lange tijd gebeuren, dan denk ik dat hij het ver gaat schoppen.
quote:zucht soms snap ik het niet hoor, eerst lopen mensen te zeuren dat Koeman te lang met hem wacht, en nu krijgt hij alle kansen en dan is het weer niet goed
Op dinsdag 29 april 2003 14:33 schreef NOORD-414 het volgende:
Sneijder heeft volgens mij welgeteld 1 keer voor Jong Oranje gespeeld en in totaal een half seizoen in Ajax 1 (en nog niet eens altijd gespeeld). Dat gaat gewoon te snel. Hij kan wel talent hebben en goed zijn (is hij ook), maar hij maakt net zo goed ook fouten. Natuurlijk is het gewoon een moment voor hem om aan het NL elftal te ruiken en ik denk ook niet dat Sneijder een belangrijke rol gaat spelen in Portugal straks, dus in dat opzicht maakt het niet zoveel uit. Hij heeft ook een andere mentaliteit dan Wooter of Musampa, maar we moeten dat soort jongens niet te snel brengen of hypen.
quote:Tja, maar je kan ook overdrijven
Op dinsdag 29 april 2003 14:41 schreef starbrotheryvette het volgende:[..]
zucht soms snap ik het niet hoor, eerst lopen mensen te zeuren dat Koeman te lang met hem wacht, en nu krijgt hij alle kansen en dan is het weer niet goed
quote:Volgens mij bedoelt ie niet dat Koeman het verkeerd doet. Maar dat er een beetje nuchter gereageerd moet worden. Die jongen is een talent, dat staat vast. Maar om nou te zeggen dat hij al volledig is doorgebroken is een beetje vroeg.
zucht soms snap ik het niet hoor, eerst lopen mensen te zeuren dat Koeman te lang met hem wacht, en nu krijgt hij alle kansen en dan is het weer niet goed
quote:Laat hem maar effe snuffelen aan het NL-elftal en die CL-wedsstrijden.. er zijn andere grootheden uit het verleden ook op zo'n leeftijd mee begonnen. Vaak met positief resultaat.
quote:precies
Op dinsdag 29 april 2003 14:48 schreef kamagurka het volgende:[..]
Laat hem maar effe snuffelen aan het NL-elftal en die CL-wedsstrijden.. er zijn andere grootheden uit het verleden ook op zo'n leeftijd mee begonnen. Vaak met positief resultaat.
Tegen de tijd dat we echt wat mensen moeten lozen uit het NL-elftal (en dat is zeer snel) kan hij afwisselend met iemand anders erin om hem te beproeven.
quote:Maar waarom dan niet? Het huidige succes van Ajax is juist te danken aan het snelle doorstromen van de jeugd. Als we weer ouderwets gaan doen, en we laten jeugdige spelers 'ervaring' opdoen in Jong Ajax, dan gaan we dit soort mooie gebeurtenissen (o.a. kwartfinale CL) niet snel meer meemaken.
Op dinsdag 29 april 2003 14:33 schreef NOORD-414 het volgende:
Sneijder heeft volgens mij welgeteld 1 keer voor Jong Oranje gespeeld en in totaal een half seizoen in Ajax 1 (en nog niet eens altijd gespeeld). Dat gaat gewoon te snel. Hij kan wel talent hebben en goed zijn (is hij ook), maar hij maakt net zo goed ook fouten. Natuurlijk is het gewoon een moment voor hem om aan het NL elftal te ruiken en ik denk ook niet dat Sneijder een belangrijke rol gaat spelen in Portugal straks, dus in dat opzicht maakt het niet zoveel uit. Hij heeft ook een andere mentaliteit dan Wooter of Musampa, maar we moeten dat soort jongens niet te snel brengen of hypen.
quote:Ik weet het zo net nog niet. In de wedstrijden die ik hem heb zien spelen vond ik hem, weliswaar 'jeugdig', maar zeker niet slecht. En fysiek is hij misschien niet zo sterk, maar dat hoeft ook nog niet op 19 jarige leeftijd. Daar valt op zo'n jonge leeftijd nog wel wat jaartjes aan te werken. Heitinga doet mij altijd een beetje denken aan een wat jongere Kevin Hofland.
Op dinsdag 29 april 2003 14:35 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Ik denk dat Heitinga fysiek tekort komt en (nog lang) niet goed genoeg is voor de basis.
quote:Hoeveel wedstrijden moet iemand dan volgens jou gespeeld hebben wil hij doorgebroken zijn?
Op dinsdag 29 april 2003 14:02 schreef Frenkie het volgende:[..]
Over hoeveel wedstrijden hebben we het dan..?? Natuurlijk hij zal er heus wel komen. Maar echt doorgebroken is ie nog niet. Dat is ie pas na zijn eerste inzinking (en die krijgen ze allemaal).
En hij is alleen maar Oranje geslecteerd omdat ie uit Utreg komt
Dat hij uit Utrecht komt......tja kan hij het helpen
quote:Is jusit gunstig. Want Utregters zijn winnaars!
Op dinsdag 29 april 2003 14:54 schreef Speed1971 het volgende:
Dat hij uit Utrecht komt......tja kan hij het helpen
quote:Ik vind dat je Kuyt niet echt een talent kunt noemen. Als ik mij niet vergis wordt hij binnenkort 23 en dat vind ik een beetje aan de oude kant om over een talent te spreken.
Op dinsdag 29 april 2003 14:50 schreef starbrotheryvette het volgende:[..]
precies
ik vind het leuk dat er eens een keertje talenten zijn opgeroepen, en dat zeg ik ook vanwege Kuyt en Robben
quote:Jaja dat weet ik.
Op dinsdag 29 april 2003 14:57 schreef Frenkie het volgende:[..]
Is jusit gunstig. Want Utregters zijn winnaars!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |