Het enige echte AJAX-topic
Het enige echte AJAX-topic, deeltje 2
Het enige echte AJAX-topic, deeltje 3
Het enige echte AJAX-topic, deeltje 4
Het enige echte AJAX-topic, deeltje 5
Het enige echte AJAX-topic, deeltje 6
Het enige echte AJAX-topic, deeltje 7
quote:
Ajax maakt geen gebruik van optie op Mendes da Silva
Amsterdam, 28 april 2003
Ajax zal geen gebruik maken van de transferoptie voor David Mendes da Silva. De verdediger maakt het seizoen af in Amsterdam en keert per 1 juli terug naar Sparta, waar hij nog een doorlopend contract heeft.
David Mendes da Silva tekende op 19 december van het voorbije jaar voor een half seizoen op huurbasis bij Ajax. Hoewel hij tot nog toe 3 keer op de bank zat bij de A-selectie van Ronald Koeman werd hij niet ingezet. Voor Jong Ajax speelde Mendes da Silva 8 duels in de Beloftencompetitie.
quote:Doe ik ook niet, hij geldt als een groot talent.
Op maandag 28 april 2003 17:09 schreef methodmich het volgende:[..]
Die jongen is echt niet zo goed hoor... Je moet niet op de naam Vieri afgaan. Anders zouden we ook wel het broertje van Zidane willen hebben.
Heb jij hem zien spelen ofzo
quote:Ik zeg maar niks over de wijdverspreide faam die Ajax nog altijd kent
De non-profit organisatie Play Football 4 Peace hield zaterdag in de Verenigde Arabische Emiraten een persconferentie over de plannen om via het voetbal de wederopbouw van Irak en het Irakese voetbal te versterken. De plannen zouden worden ondersteund door het Rode Kruis en Unicef. Één van de plannen is om een wedstrijd te organiseren in de Verenigde Arabische Emiraten tussen een Unicef Allstars team onder leiding van George Weah en een Europees topteam. De Irakese bondscoach, de Duitser Stange, liet tijdens de persconferentie weten komende week naar Barcelona af te reizen om met het bestuur van de Spanjaarden te praten over zo'n duel. Barcelona heeft de mogelijkheden voor een trip in die regio al in langer onderzoek en is naar mogelijke tegenstanders op zoek. Stange liet tijdens de persconferentie weten hoopvol gestemd te zijn dat hij komende week ook met Ajax, Manchester United en AC Milan kan spreken met als doel één van deze teams over te halen naar het Midden-Oosten te halen voor een duel.De bondscoach zou al financiële steun toegezegd hebben gekregen van enkele Duitse clubs en Barcelona voor de kwalificatiereeks van het Iraaks Olympisch elftal.
quote:Hij gold als een groot talent, maar staat al een tijdje stil... Ik heb hem wel eens wat potjes zien ballen en was niet bijster onder de indruk. In deze leeftijdscategorie zijn betere en betaalbaardere spitsen te vinden!
Op maandag 28 april 2003 17:13 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Doe ik ook niet, hij geldt als een groot talent.
Heb jij hem zien spelen ofzo
-Marcelo Zalayeta, 24 jaar (Juventus)
-Nando Rafael, 18 jaar (Herta BSC)
-Massimiliano Vieiri, 24 jaar (Hellas Verona)
Dan lijkt mij vooralsnog de keus voor Mido het best, alleen moeten er dan wel problemen opgelost worden. Mocht dit op niets uitlopen is Nando Rafael de beste keus, zeker met het oog op de verjonging die Ajax wil doorvoeren.
quote:
Op maandag 28 april 2003 17:28 schreef LoekB het volgende:.
En Nando Rafael wordt inderdaad een moeilijk verhaal zie ik nu, toch jammer
Ziet er wel uit als iemand die samen met Zlatan de 16 onveilig maakt!!!
quote:Een elleboogje hier en een knietje daar moet toch wel goals opleveren. Kan inderdaad een optie zijn
Op maandag 28 april 2003 17:39 schreef methodmich het volgende:
http://www.landskronabois.com/spelare/alex_farnerud.htmZiet er wel uit als iemand die samen met Zlatan de 16 onveilig maakt!!!
quote:Heeft die ook een scherpe elleboog dan?
Op maandag 28 april 2003 17:39 schreef methodmich het volgende:
http://www.landskronabois.com/spelare/alex_farnerud.htmZiet er wel uit als iemand die samen met Zlatan de 16 onveilig maakt!!!
quote:
Op maandag 28 april 2003 17:35 schreef Henk-E het volgende:
Biertje Speed ???
quote:Motståndare is idd tegenstander
Op maandag 28 april 2003 17:51 schreef methodmich het volgende:
Hehe, meer een boeventronie... Lees net wel op die pagina dat hij Zlatan als beste tegenstander noemt, als mijn Zweeds tenminste op peil is...
Favoriete club is Barcelona en hij houdt van R&B muziek. Lievelingsfilm Bad Boys.
Niet echt een intellectueel dus .
.
quote:Ja, maar dat zijn meestal de betere voetballers. Kijk bijv. maar naar Davids en Kluivert
Op maandag 28 april 2003 17:55 schreef keeper het volgende:[..]
Motståndare is idd tegenstander
.
Favoriete club is Barcelona en hij houdt van R&B muziek. Lievelingsfilm Bad Boys.
Niet echt een intellectueel dus
.
.
quote:Proost!
Op maandag 28 april 2003 18:02 schreef Henk-E het volgende:[..]
Oke dan
quote:
Op maandag 28 april 2003 17:55 schreef keeper het volgende:[..]
Motståndare is idd tegenstander
.
Niet echt een intellectueel dus
.
.
Is deze gast in the picture?
Nogmaals, Ajax moet geen vage spelers kopen. Talenten moeten maar uit NL komen en verder koopt men maar ervaren spelers erbij....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |