quote:Wat is er mis mee dan?
Op maandag 28 april 2003 15:47 schreef Tizmo het volgende:
-en enzo
vervolg op [HOMO] deel 304 op de maandagmiddag
trouwens wie heeft t blokje gemolt
quote:big shout out to my homies 2 tha eastside?
Op maandag 28 april 2003 15:47 schreef Cazman het volgende:[..]
yo
quote:Niet zeuren, het is eindelijk mooi vierkant
quote:hij is toch goed, klote safari ook
-en enzo
vervolg op [HOMO] deel 304 op de maandagmiddag
quote:jeumig
-en enzo
vervolg op [HOMO] deel 304 op de maandagmiddagtrouwens wie heeft t blokje gemolt
mag ik jou in de bek kijken? of ben jij geen paard?
quote:jatwasmijnfout
Op maandag 28 april 2003 15:48 schreef NathaN het volgende:[..]
Niet zeuren, het is eindelijk mooi vierkant
quote:Mesa no f00king membah of tha east side posse. WEST side is the best
Op maandag 28 april 2003 15:48 schreef Driftwood het volgende:[..]
big shout out to my homies 2 tha eastside?
quote:
Op maandag 28 april 2003 15:50 schreef Cazman het volgende:[..]
Mesa no f00king membah of tha east side posse. WEST side is the best
dope!
quote:ohw kut
Op maandag 28 april 2003 15:49 schreef fulco- het volgende:
Krokodol? Dolletjes zeg!
quote:vrijdag pas ga ik weer aan de dope
Op maandag 28 april 2003 15:50 schreef Driftwood het volgende:[..]
dope!
quote:nee k ben een krokodol
Op maandag 28 april 2003 15:49 schreef Jerruh het volgende:[..]
jeumig
mag ik jou in de bek kijken?
of ben jij geen paard?
quote:hehe,
Op maandag 28 april 2003 15:51 schreef Cazman het volgende:[..]
vrijdag pas ga ik weer aan de dope
quote:
Op maandag 28 april 2003 15:51 schreef Cazman het volgende:[..]
vrijdag pas ga ik weer aan de dope...tin the dopeshow
Ook sommige stukjes uit Will & Grace en Popular vertoeven in die regionen.
En van bepaalde cliffhangers van Angel (bijvoorbeeld die ene dat Connor opeens opgegroeid en wel terugkwam uit Quor'Toth) was ik ook compleet hysterisch (in a good way).
quote:Oy, kan jij de titel ff goed doen
Op maandag 28 april 2003 15:53 schreef SmashBro het volgende:
-knip-
quote:Zo beter?
Op maandag 28 april 2003 15:51 schreef Tizmo het volgende:[..]
ohw kut
is Smashbro er?
quote:
Op maandag 28 april 2003 15:54 schreef SmashBro het volgende:
Zo beter?
pff.. dat jullie niks anders te doen hebben dan fokken..
quote:in de disco?
Op maandag 28 april 2003 15:52 schreef Driftwood het volgende:[..]
hehe,
is nu bij ons een vet probleem op het werk
drugsoverlast
cocainesnuivertjes enzo
quote:msn'en
Op maandag 28 april 2003 15:55 schreef Vlarp het volgende:pff.. dat jullie niks anders te doen hebben dan fokken..
Die Willeke staat ook echt overal mee in verbinding! .
quote:van buffy vind ik hush, de aflevering van de oerslayer (met de cheeseman
Op maandag 28 april 2003 15:53 schreef SmashBro het volgende:
Ik heb er nog even over nagedacht en de finale van Survivor 1 zit eigenlijk ook wel in dezelfde regionen qua genialiteit als Once More With Feeling. Dat Rich won van Kelly, wat een shock was dat zeg. Ik heb drie dagen in coma gelegen daarna.Ook sommige stukjes uit Will & Grace en Popular vertoeven in die regionen.
En van bepaalde cliffhangers van Angel (bijvoorbeeld die ene dat Connor opeens opgegroeid en wel terugkwam uit Quor'Toth) was ik ook compleet hysterisch (in a good way).
van angel vond ik de aflevering van doyle die doodging wel mooi...
mjwa, ik kijk voor de rest nie echt tv toch... ofzo
quote:jeps, we weten precies wie wat gebruikt enzo, maar we krijgen gewoon niemand betrapt
Op maandag 28 april 2003 15:56 schreef Cazman het volgende:[..]
in de disco?
quote:behalve met d'r kapper zo te zien
Op maandag 28 april 2003 15:56 schreef SmashBro het volgende:
[afbeelding]Die Willeke staat ook echt overal mee in verbinding!
.
quote:Uhm.. ja, dat bedoelde ik ook
Op maandag 28 april 2003 15:56 schreef Driftwood het volgende:[..]
msn'en
quote:Je bent gewoon jaloers!
Op maandag 28 april 2003 15:57 schreef onetouch het volgende:behalve met d'r kapper zo te zien
quote:Oy
Op maandag 28 april 2003 15:54 schreef SmashBro het volgende:[..]
Zo beter?
quote:Jij nog plannen met koninginnedag?
Op maandag 28 april 2003 15:57 schreef DennisMoore het volgende:
Wil iemand even een post doen waar ik netjes en nuttig op kan reageren? Zodat het niet lijkt alsof ik hier alleen maar post om dit topic in m'n lijstje met 'active topics' te krijgen.
quote:dit is echt nuttig en netjes
Op maandag 28 april 2003 15:58 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Je bent gewoon jaloers!
quote:Nee, nog niet. Wat zijn de weersverwachtingen?
Op maandag 28 april 2003 15:59 schreef Twoflower het volgende:Jij nog plannen met koninginnedag?
quote:Zo ben ik
Op maandag 28 april 2003 15:59 schreef onetouch het volgende:dit is echt nuttig en netjes
quote:Bui-ig.. graad of 16/17 geloof ik
Op maandag 28 april 2003 16:00 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Nee, nog niet. Wat zijn de weersverwachtingen?
quote:
Op maandag 28 april 2003 16:00 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Nee, nog niet. Wat zijn de weersverwachtingen?
code:En wat die zaterdag betreft ben ik daar dus absoluut niet blij mee...di wo do vr za
zon % 60 30 40 20 50
kans op
neersl. % 30 60 50 70 50
min.temp. 11 10 9 8 7
max.temp. 17 18 15 16 13
wind
-richting ZW ZW ZW ZW W
-kracht 4 3 4 4 4
quote:DM: in wat voor opzicht vind jij verschil in de omgang tussen homos in evergelijking met omgang tussen hetero's en in hoeverre zit er bij jou verschil in? (zoals knuffelen tijdens film kijken enzovoort)
Op maandag 28 april 2003 15:57 schreef DennisMoore het volgende:
Wil iemand even een post doen waar ik netjes en nuttig op kan reageren? Zodat het niet lijkt alsof ik hier alleen maar post om dit topic in m'n lijstje met 'active topics' te krijgen.
ok mensen, sommigen kunnen me weer schieten omdat ik een serieus onderwerp zeg, maar ja..
quote:je luistert niet naar hem
Op maandag 28 april 2003 16:01 schreef SmashBro het volgende:
Over een paar minuten begint As The World Turns weer, jeej, eigenlijk mag ik dat natuurlijk niet kijken van DennisMoore want dan zit ik weer in de gaymode, maar ik doe het lekker toch.
quote:Jou heb ik al láng opgegeven, wijfie van me
Op maandag 28 april 2003 16:01 schreef SmashBro het volgende:
Over een paar minuten begint As The World Turns weer, jeej, eigenlijk mag ik dat natuurlijk niet kijken van DennisMoore want dan zit ik weer in de gaymode, maar ik doe het lekker toch.
quote:paar undercover uitsmijters betrappen er wel een paar
Op maandag 28 april 2003 15:57 schreef Driftwood het volgende:[..]
jeps, we weten precies wie wat gebruikt enzo, maar we krijgen gewoon niemand betrapt
(ook daarbuiten is de overlast trouwens redelijk groot)
quote:hehe, ja dat zou wel een oplossing zijn ja...
Op maandag 28 april 2003 16:04 schreef Cazman het volgende:[..]
paar undercover uitsmijters betrappen er wel een paar
quote:Je had liever het weer van vrijdag gehad?
Op maandag 28 april 2003 16:02 schreef Twoflower het volgende:
En wat die zaterdag betreft ben ik daar dus absoluut niet blij mee...
quote:Of opsnuiven...
Op maandag 28 april 2003 16:06 schreef Driftwood het volgende:
kan je nog wat poeder van de wcrolophangding afblazen
quote:Ehm... nou, da's complex.
Op maandag 28 april 2003 16:02 schreef Jerruh het volgende:DM: in wat voor opzicht vind jij verschil in de omgang tussen homos in vergelijking met omgang tussen hetero's en in hoeverre zit er bij jou verschil in? (zoals knuffelen tijdens film kijken enzovoort)
Bij homo's is de omgang eerder 'dubbel'. Enerzijds gewoon 'mannen onder elkaar', ouwejongenskrentebrood, samen bier drinken, bij elkaar om de nek hangen etc. Maar aan de andere kant kan er ineens toch meer spelen op de achtergrond, kunnen ravottende homootjes elkaar ineens op de bek pakken bijvoorbeeld. .
Bij jongen/meisje ligt dat toch wat duidelijker, lijkt me. Niet altijd, maar meestal wel.
quote:Nee, ik had zaterdag liever beter weer gehad... En de zondag en maandag daarna ook...
Op maandag 28 april 2003 16:06 schreef NathaN het volgende:[..]
Je had liever het weer van vrijdag gehad?
quote:Je houdt 't niet snel tegen maar zolang er geen problemen met gevechten zijn zou ik denken la maar doen. Laat ze zich maar naar de ondergang snuiven
Op maandag 28 april 2003 16:06 schreef Driftwood het volgende:[..]
hehe, ja dat zou wel een oplossing zijn ja...
echt mensen lopen de wc in, deur op slot
komen weer naar buiten. zitten nog wat aan hun neus, bestellen cola...
en savonds ga je schoonmaken, en kan je nog wat poeder van de wcrolophangding afblazen
quote:wel op tijd de lijken wegvegen, anders gaat het zo stinken
Op maandag 28 april 2003 16:08 schreef Cazman het volgende:
Je houdt 't niet snel tegen maar zolang er geen problemen met gevechten zijn zou ik denken la maar doen. Laat ze zich maar naar de ondergang snuiven
quote:inderdaad.
Op maandag 28 april 2003 16:12 schreef NathaN het volgende:[..]
wel op tijd de lijken wegvegen, anders gaat het zo stinken
quote:Je loopt bijna twee topics achter...
Op maandag 28 april 2003 16:19 schreef NathaN het volgende:
[afbeelding]
quote:ok:
Op maandag 28 april 2003 16:19 schreef DennisMoore het volgende:
Jerre, eens met mijn reply?Eigenlijk zouden SC-topics van ONZ naar GC moeten...
op zich wel, het ligt eraan hoe je met vrienden omgaat. ik knuffel mijn vriendinnen sneller dan dat ik homovrienden zou knuffelen. Maar ik heb wel het idee datbij homo uitgaan de sfeer wel iets sensueler geladen is, dat men sneller van de ene op de andere stap overgaat. Bij heterovrienden is dat ook wel maar gaat het stukken langzamer, soort van vertrouwensopbouwing.
quote:Neu. Ik verveel me gewoon.
Op maandag 28 april 2003 16:21 schreef Twoflower het volgende:
Je loopt bijna twee topics achter...
quote:Moet je niet werken dan?
Op maandag 28 april 2003 16:28 schreef NathaN het volgende:[..]
Neu. Ik verveel me gewoon.
quote:Ja, maar na een dag suf correctiewerk word je duf en gaat het vervelen.
Op maandag 28 april 2003 16:29 schreef Twoflower het volgende:
Moet je niet werken dan?
eerst wordt er gezeken over het ontbreken van leuke dingen in het topic, of het spamgenereuze gedrag van posters, dat het saai is enzo, maar als er door sommigen een poging gedaan wordt tot opbouw van een discussie of een niet-msn-gesprek-met-potentie dan wordt dit of compleet genegeerd tot er weer een msn achtige situatie ontstaat, of wordt afgezeken, of ze verdwijnen...
ik ben zelf trouwens ook niet heilig daar niet van.. maar ik ben benieuwd waarom dit voordoet
quote:En toch moet je doorgaan
Op maandag 28 april 2003 16:30 schreef NathaN het volgende:[..]
Ja, maar na een dag suf correctiewerk word je duf en gaat het vervelen.
quote:'k Heb geen vriendinnen.
Op maandag 28 april 2003 16:23 schreef Jerruh het volgende:ok:
op zich wel, het ligt eraan hoe je met vrienden omgaat. ik knuffel mijn vriendinnen sneller dan dat ik homovrienden zou knuffelen. Maar ik heb wel het idee datbij homo uitgaan de sfeer wel iets sensueler geladen is, dat men sneller van de ene op de andere stap overgaat. Bij heterovrienden is dat ook wel maar gaat het stukken langzamer, soort van vertrouwensopbouwing.
En of homo's gemakkelijker 'sensueel' worden dan hetero's weet ik niet... Zou kunnen, kwestie van wanhoop + cultuurtje .
quote:Nee hoor, ik ga zo naar huis
Op maandag 28 april 2003 16:31 schreef Vlarp het volgende:
En toch moet je doorgaan
quote:Tja, ik kan er eigenlijk niet echt over meepraten. Ik ben nooit zo 'aanhankelijk' geweest. Pas sinds ik een vriendje heb zit ik met hem bijv. wat knusser een film te kijken...
Op maandag 28 april 2003 16:31 schreef Jerruh het volgende:
ik vind het trouwens wel typisch:eerst wordt er gezeken over het ontbreken van leuke dingen in het topic, of het spamgenereuze gedrag van posters, dat het saai is enzo, maar als er door sommigen een poging gedaan wordt tot opbouw van een discussie of een niet-msn-gesprek-met-potentie dan wordt dit of compleet genegeerd tot er weer een msn achtige situatie ontstaat, of wordt afgezeken, of ze verdwijnen...
ik ben zelf trouwens ook niet heilig daar niet van.. maar ik ben benieuwd waarom dit voordoet
quote:oke.. mijn reactie dan
Op maandag 28 april 2003 16:31 schreef Jerruh het volgende:
ik vind het trouwens wel typisch:eerst wordt er gezeken over het ontbreken van leuke dingen in het topic, of het spamgenereuze gedrag van posters, dat het saai is enzo, maar als er door sommigen een poging gedaan wordt tot opbouw van een discussie of een niet-msn-gesprek-met-potentie dan wordt dit of compleet genegeerd tot er weer een msn achtige situatie ontstaat, of wordt afgezeken, of ze verdwijnen...
Met hetero's doe ik met euhm.. mja, stoerder toch wel. Wat meer afstand houden. Als ik ze zie een stevige handdruk.
Met homo's die ik wat closer meestal. 3 zoenen en een hand als ik ze zie. Wat meer om elkaar heen hangen. Wat makkelijker intiem doen (arm om iemand heen slaan, om iemand heen hangen).
quote:Volgens mij ging het er niet zozeer om hoe jij met hetero's omgaat, maar of hetero's anders met elkaar omgaan dan homo's?
Op maandag 28 april 2003 16:34 schreef Vlarp het volgende:oke.. mijn reactie dan
Met hetero's doe ik met euhm.. mja, stoerder toch wel. Wat meer afstand houden. Als ik ze zie een stevige handdruk.
Met homo's die ik wat closer meestal. 3 zoenen en een hand als ik ze zie. Wat meer om elkaar heen hangen. Wat makkelijker intiem doen (arm om iemand heen slaan, om iemand heen hangen).
Jerre?
quote:Op wanhoop + cultuurtje gooien is makkelijk, natuurlijk.
Op maandag 28 april 2003 16:32 schreef DennisMoore het volgende:
En of homo's gemakkelijker 'sensueel' worden dan hetero's weet ik niet... Zou kunnen, kwestie van wanhoop + cultuurtje.
Hoe dan ook, afhankelijk van veel dingen enzo.
quote:psies, maar met mijn laatste reactie bedoelde ik niet dat eidreen als een razende perse op mijn posts moet reageren, maar ik wilde aangeven dat ik het bijvoorbeeld best hypocriet vind als er bijvoorbeeld gisteren nacht, toen er een hoop aan het posten waren over bi dingen, de hele tijd zeggen: saai bla vervelend bla, vervolgens zelf op dezelfde manier doorgaan, en ,zodra er weer een paar beginnen over een bepaald onderwerp, weer onderuitzakken en bla saai bla vervelend gaan roepen.
Op maandag 28 april 2003 16:35 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Volgens mij ging het er niet zozeer om hoe jij met hetero's omgaat, maar of hetero's anders met elkaar omgaan dan homo's?
Jerre?
zit je dan nog wel met zin hiero?
quote:Hetero mannen kunnen onderling makkelijker lichamelijk zijn (arm om de schouder, dat soort dingen) zonder dat er sprake kan zijn van bijbedoelingen. Da's bij homo's nou eenmaal ambiguer. Staat tegenover dat je op gegeven moment wel weet wat je aan iemand hebt en die ambiguiteit weg valt.
Op maandag 28 april 2003 16:35 schreef DennisMoore het volgende:
Volgens mij ging het er niet zozeer om hoe jij met hetero's omgaat, maar of hetero's anders met elkaar omgaan dan homo's?
quote:Tja, ik was er gisterenavond niet bij. Ik heb tegenwoordig zelfs dat ik niet meer teruglees als ik een paar topics mis, omdat het merendeel van de posts niet interessant genoeg is om terug te lezen (op het moment zelf zou het misschien anders kunnen zijn). Dus wat dat betreft, ik zit hier wel met minder zin dan een paar maanden geleden... (Misschien wel zo gezond eigenlijk...
Op maandag 28 april 2003 16:39 schreef Jerruh het volgende:[..]
zit je dan nog wel met zin hiero?
quote:Veel homo's ontmoeten alleen homo's tijdens het uitgaan. Waar ze zich bewust van zijn iig.
Op maandag 28 april 2003 16:37 schreef NathaN het volgende:Op wanhoop + cultuurtje gooien is makkelijk, natuurlijk.
Maar het is natuurlijk wel vaak zo dat je uitgaat om leuke jongens te zien.
Hetero's hebben veel meer kans om overal met elkaar in contact te komen, en dus hoeft hun hele versierspel zich niet tijdens het uitgaan af te spelen.
Da's een verschil.
quote:Belangrijk verschil, zelfs. Gaydars ten spijt, blijft het vaak gokken buiten het uitgaan om of iemand ook homo/bi is, terwijl het over het algemeen "Straight until proven queer" is.
Op maandag 28 april 2003 16:48 schreef DennisMoore het volgende:
Veel homo's ontmoeten alleen homo's tijdens het uitgaan. Waar ze zich bewust van zijn iig.Hetero's hebben veel meer kans om overal met elkaar in contact te komen, en dus hoeft hun hele versierspel zich niet tijdens het uitgaan af te spelen.
Da's een verschil.
quote:ik lees ook niet meer terug. Ik weet van mezelf dat ik al snel richting msn gesprek ga hier op fok! dus ik probeer me enigzins wel in te houden, maar dan doe ikd a liever zelf zonder dingen te horen van: saaaai, verveeeeelend, blaaaa of dat soort dingen, en vervolgens daarom genegeerd te worden, en als zon zelfde persoon dan 5 seconden later precies hetzelfde doet, dan zakt mijn broek er vanaf, vind ik gewoon hypocriet. we leven tegenwoordig al veel te veel uren in een cultuur war iedereen constant elkaar de schuld geeft van hun eigen problemen en zooi.
Op maandag 28 april 2003 16:42 schreef Twoflower het volgende:[..]
Tja, ik was er gisterenavond niet bij. Ik heb tegenwoordig zelfs dat ik niet meer teruglees als ik een paar topics mis, omdat het merendeel van de posts niet interessant genoeg is om terug te lezen (op het moment zelf zou het misschien anders kunnen zijn). Dus wat dat betreft, ik zit hier wel met minder zin dan een paar maanden geleden... (Misschien wel zo gezond eigenlijk...
)
laat elkaar gewoon in waarde
quote:Ja, maar wiens schuld is dat!
Op maandag 28 april 2003 16:53 schreef Jerruh het volgende:
we leven tegenwoordig al veel te veel uren in een cultuur war iedereen constant elkaar de schuld geeft van hun eigen problemen en zooi.
(sorry )
quote:LOL
Op maandag 28 april 2003 16:59 schreef NathaN het volgende:[..]
Ja, maar wiens schuld is dat!
(sorry
)
quote:wow komt er ook ene om de hoek kijke
Op maandag 28 april 2003 17:15 schreef ArmaniMania het volgende:Meesterlijk Topc-titel
quote:my foult
Op maandag 28 april 2003 17:35 schreef Cazman het volgende:
vreemd hoe alles zo snel omslaat in stilte hier lol
quote:mzzol
Op maandag 28 april 2003 17:36 schreef Cazman het volgende:
Ben iig fitnessen
quote:eetze dan zo
Op maandag 28 april 2003 17:41 schreef Riann het volgende:
zo ik ben best moeik heb net gekookt over 5 min eten
quote:ja het ziet en het ruikt lekker
Op maandag 28 april 2003 17:42 schreef Tizmo het volgende:[..]
eetze dan zo
quote:ehm ik ken je niet maar we zullen zien
Op maandag 28 april 2003 17:45 schreef SCH het volgende:
Waarom sta ik eigenlijk niet bij de openingsblokjes?Ik ben toch erelid
quote:Ik ken um wel
Op maandag 28 april 2003 17:46 schreef Tizmo het volgende:[..]
ehm ik ken je niet maar we zullen zien
quote:tiz!
Op maandag 28 april 2003 17:38 schreef Tizmo het volgende:
'allo ik ben er weer
quote:'k Vermoed dat je daar geen draagvlak voor zou kunnen vinden. Ik stem iig tégen.
Op maandag 28 april 2003 17:46 schreef Tizmo het volgende:ehm ik ken je niet maar we zullen zien
quote:Oy!
Op maandag 28 april 2003 17:47 schreef Jerruh het volgende:[..]
tiz!
quote:Ik zou het niet eens willen als jij voor zou stemmen.
Op maandag 28 april 2003 17:48 schreef DennisMoore het volgende:[..]
'k Vermoed dat je daar geen draagvlak voor zou kunnen vinden. Ik stem iig tégen.
Maar een verkiezing is niet nodig hoor. Gewoon een extra blokje
quote:doe m maar niet erbij plaatsen, teveel eer voor te weinig lol
Op maandag 28 april 2003 17:46 schreef Tizmo het volgende:[..]
ehm ik ken je niet maar we zullen zien
quote:ik ben enorm veranderd hoor, ben echt een meegaand popje nu
Op maandag 28 april 2003 17:50 schreef Jerruh het volgende:[..]
doe m maar niet erbij plaatsen, teveel eer voor te weinig lol
quote:Het is dan toch ook een fucking slowchatreeks? Als je wilt discussiëren over het baltsgedrag van de gemiddelde homo lijkt het mij logischer als je dan naar R&P gaat ofzo. Je kan best af en toe dieper op iets in gaan maar in the end blijft het toch een sc-reeks.
Op maandag 28 april 2003 17:00 schreef Cazman het volgende:
Ik vergeet dit topic te vaak om een discussie te beginnen eigenlijk.
quote:Dank u.
Op maandag 28 april 2003 17:15 schreef ArmaniMania het volgende:Meesterlijk Topc-titel
quote:hmm beetje vervelend mannetje zijn wij niet?
Op maandag 28 april 2003 17:50 schreef SCH het volgende:[..]
ik ben enorm veranderd hoor, ben echt een meegaand popje nu
![]()
quote:grmbl
Op maandag 28 april 2003 17:51 schreef SmashBro het volgende:[..]
Dank u..
quote:wij? ik ben ik en jij bent jij
Op maandag 28 april 2003 17:52 schreef Tizmo het volgende:[..]
hmm beetje vervelend mannetje zijn wij niet?
*zeer scherp aankijkt*
quote:
Op maandag 28 april 2003 17:51 schreef Troel het volgende:
Als SCH's blokje erbijkomt wil ik mijn blokje er niet meer bij hebben
quote:als was je de zeldzaamste pokemon die we moesten vangen, al was je buffy maar dan met tien keer lekkerdere tieten, al was je bea met het juiste pakske, dan nog zie ik de lol niet in jou..
Op maandag 28 april 2003 17:50 schreef SCH het volgende:[..]
ik ben enorm veranderd hoor, ben echt een meegaand popje nu
![]()
Was SCH ook niet die user die..... ?
quote:3 x goed
Op maandag 28 april 2003 17:54 schreef Jerruh het volgende:[..]
als was je de zeldzaamste pokemon die we moesten vangen, al was je buffy maar dan met tien keer lekkerdere tieten, al was je bea met het juiste pakske, dan nog zie ik de lol niet in jou..
quote:fijn dan komt ie er dus niet bij
Op maandag 28 april 2003 17:51 schreef Troel het volgende:
Als SCH's blokje erbijkomt wil ik mijn blokje er niet meer bij hebben
quote:ok echt leuk ben je niet
Op maandag 28 april 2003 17:53 schreef SCH het volgende:[..]
wij? ik ben ik en jij bent jij
quote:Ja die!!
Op maandag 28 april 2003 17:54 schreef Vlarp het volgende:
Was SCH ook niet die user die..... ?
quote:wat heeft ie gedaan dan
Op maandag 28 april 2003 17:54 schreef Jerruh het volgende:[..]
als was je de zeldzaamste pokemon die we moesten vangen, al was je buffy maar dan met tien keer lekkerdere tieten, al was je bea met het juiste pakske, dan nog zie ik de lol niet in jou..
quote:Had me dan ff gewaarschuwd, ik sta garant voor een rel.
Op maandag 28 april 2003 17:54 schreef Vlarp het volgende:
Jippie.. ik miste al een echte rel in het topic de laatste maanden...Was SCH ook niet die user die..... ?
Wat bedoel je met.......die user die...........???\
(alle liedjes van ABBA uit zijn hoofd kent, op straat masturbeerde voor het Koninklijk Paleis, het vijfhonderdste slachtoffer van Patrick Kluivert was?)
quote:Does it matter? Denk niet dat dat in het topic gezet hoeft te worden
Op maandag 28 april 2003 17:57 schreef Tizmo het volgende:[..]
wat heeft ie gedaan dan
quote:wie zeghet
Op maandag 28 april 2003 17:57 schreef Vlarp het volgende:[..]
Zie je wel!!
quote:Achja. Hij's wel homo, maar komt hier alleen eens in de zoveel tijd om te rellen en te kutten. 'k Hoop z'n naam nog vaak tegen te komen in een bepaald MED-topic.
Op maandag 28 april 2003 17:56 schreef Tizmo het volgende:ok echt leuk ben je niet
quote:Nou - ik ben wel benieuwd eigenlijk.
Does it matter? Denk niet dat dat in het topic gezet hoeft te worden
quote:O niets..
Op maandag 28 april 2003 17:57 schreef SCH het volgende:[..]
Had me dan ff gewaarschuwd, ik sta garant voor een rel.
Wat bedoel je met.......die user die...........???\
quote:ok dan niet
Does it matter? Denk niet dat dat in het topic gezet hoeft te worden
quote:Dank je, maar ik denk niet dat het veel zin heeft Drift. De rijen zijn al weer zo gesloten.
Op maandag 28 april 2003 17:58 schreef Driftwood het volgende:
van mij mag SCH het nog wel een keer proberen!
quote:Ramptoerist?
Op maandag 28 april 2003 17:58 schreef Driftwood het volgende:
van mij mag SCH het nog wel een keer proberen!
quote:Mag ik raden welke??
Op maandag 28 april 2003 17:58 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Achja. Hij's wel homo, maar komt hier alleen eens in de zoveel tijd om te rellen en te kutten. 'k Hoop z'n naam nog vaak tegen te komen in een bepaald MED-topic.
.
en zo naar de mac
eerst een deel nieuwe users toelaten
en dan komt SCH en dan is het opeens van zijn oprotten geblazen
terwijl hier bijna niemand meer weet wat nou echt het probleem was
(en dat ging meer tussen twee personen wat vervolgens over het hele topic werd uitgesmeerd)
quote:Dappere dodo ben je toch.
Op maandag 28 april 2003 17:58 schreef DennisMoore het volgende:
Achja. Hij's wel homo, maar komt hier alleen eens in de zoveel tijd om te rellen en te kutten. 'k Hoop z'n naam nog vaak tegen te komen in een bepaald MED-topic..
quote:Heeft dit alles helemaal niet mee te maken, maar ik ga niet zitten flamen enzo verder naar users hier...
Op maandag 28 april 2003 18:00 schreef SCH het volgende:[..]
Ach, scary monster
quote:wat doe je dan nu tegen sch
Op maandag 28 april 2003 18:01 schreef Vlarp het volgende:[..]
Heeft dit alles helemaal niet mee te maken, maar ik ga niet zitten flamen enzo verder naar users hier...
quote:zo erg
Op maandag 28 april 2003 17:59 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Ramptoerist?
.
quote:Oh - maar van mij mag je het zeggen, ik weet eerlijk gezegd niet waar je het over hebt. Is het ranzig, gemeen, genant?
Op maandag 28 april 2003 18:01 schreef Vlarp het volgende:[..]
Heeft dit alles helemaal niet mee te maken, maar ik ga niet zitten flamen enzo verder naar users hier...
quote:Hmm.. mja, was dat niet de tijd dat het topic zelfs gesloten werd? Dat lag idd niet alleen aan SCH maar ook aan anderen
Op maandag 28 april 2003 18:01 schreef Driftwood het volgende:
terwijl hier bijna niemand meer weet wat nou echt het probleem was
(en dat ging meer tussen twee personen wat vervolgens over het hele topic werd uitgesmeerd)
quote:Ik zou zeggen, lees terug als je het echt wilt weten. Meer woorden ga ik er niet aan vuil maken.
Op maandag 28 april 2003 18:02 schreef Tizmo het volgende:
zo erg
quote:ok ik weet genoeg
Op maandag 28 april 2003 18:03 schreef NathaN het volgende:[..]
Ik zou zeggen, lees terug als je het echt wilt weten. Meer woorden ga ik er niet aan vuil maken.
quote:Nee, maar 't is ooit gebeurd en wat heeft het voor zin de ouwe koeien weer uit de sloot te trekken?
Op maandag 28 april 2003 18:02 schreef SCH het volgende:[..]
Oh - maar van mij mag je het zeggen, ik weet eerlijk gezegd niet waar je het over hebt. Is het ranzig, gemeen, genant?
Aan de ene kant zeg ik: "ja, je was af en toe best irritant en je hebt wat 'rare' dingen gedaan" aan de andere kant "ach, gebeurd is gebeurd, iedereen doet wel es wat doms, zand erover en weer verder"
quote:tip van de dag:
Op maandag 28 april 2003 18:04 schreef Tizmo het volgende:[..]
ok ik weet genoeg
quote:Ik vind eerlijk gezegd dat bepaalde users (you know who you are) erg fel op SCH reageren...
Op maandag 28 april 2003 18:05 schreef Driftwood het volgende:[..]
tip van de dag:
vaar je eigen koers... don't let anyone brainwash you
I know, ik reageerde ook ff fel net, excuus daarvoor...
quote:tiz, ga je mee Macen?
Op maandag 28 april 2003 18:02 schreef Tizmo het volgende:[..]
zo erg
quote:Dat was zeker niet in mijn tijd en had ook echt niks met mij te maken
Op maandag 28 april 2003 18:03 schreef Vlarp het volgende:[..]
Hmm.. mja, was dat niet de tijd dat het topic zelfs gesloten werd? Dat lag idd niet alleen aan SCH maar ook aan anderen
quote:ja maar ik ben best wel nieuwschierig maar MSN is nogal druk
Op maandag 28 april 2003 18:05 schreef Driftwood het volgende:[..]
tip van de dag:
vaar je eigen koers... don't let anyone brainwash you
quote:De ervaring leert echter dat dat wel het geval is.
Op maandag 28 april 2003 18:01 schreef SCH het volgende:Ik kom niet om te rellen en te kutten
quote:Geen haat. Alleen maar afkeer. Net zoals ik bijvoorbeeld afkeer heb van yoghurt.
Kwam gewoon even dag zeggen maar de haat zit blijkbaar diep.
quote:nee ik heb hier een opwarm maattijd en geld is ook een zeer groot gebrek
Op maandag 28 april 2003 18:06 schreef Jerruh het volgende:[..]
tiz, ga je mee Macen?
quote:Yep - dat vind ik een mooie opstelling, al vind ik niet dat ik rare dingen heb gedaan, wel irritante. Je suggereert alsof er echt iets vrij schokkends is voorgevallen, en dan weet ik echt eerlijk niet waar je op doelt. Dan kan ik het ook niet weer voorkomen.
Op maandag 28 april 2003 18:05 schreef Vlarp het volgende:[..]
Nee, maar 't is ooit gebeurd en wat heeft het voor zin de ouwe koeien weer uit de sloot te trekken?
Aan de ene kant zeg ik: "ja, je was af en toe best irritant en je hebt wat 'rare' dingen gedaan" aan de andere kant "ach, gebeurd is gebeurd, iedereen doet wel es wat doms, zand erover en weer verder"
quote:Zoals ik een paar posts terug al zei.. 't boeit me eigenlijk ook helemaal niet meer. 't is zo lang geleden dat ik het zelfs niet eens meer weet. 1 ding kan ik me nog wel herinneren, maar dat zal wel..
Op maandag 28 april 2003 18:06 schreef SCH het volgende:[..]
Dat was zeker niet in mijn tijd en had ook echt niks met mij te maken
'Mijn tijd' was een vloek en een zucht namelijk.
wat mij betreft kom je hier gewoon weer posten...
quote:je bedoelt toch niet die straciatelli yoghurt he
Op maandag 28 april 2003 18:07 schreef DennisMoore het volgende:[..]
De ervaring leert echter dat dat wel het geval is.
[..]Geen haat. Alleen maar afkeer. Net zoals ik bijvoorbeeld afkeer heb van yoghurt.
quote:daarom, je mag best tegen iemand zijn, maar net zoals vlarp opmerkte
Op maandag 28 april 2003 18:06 schreef Tizmo het volgende:[..]
ja maar ik ben best wel nieuwschierig maar MSN is nogal druk
quote:Dat heeft niets met DIT topic te maken, dus ik ga er verder hier ook niet over uitwijden
Op maandag 28 april 2003 18:08 schreef SCH het volgende:[..]
Yep - dat vind ik een mooie opstelling, al vind ik niet dat ik rare dingen heb gedaan, wel irritante. Je suggereert alsof er echt iets vrij schokkends is voorgevallen, en dan weet ik echt eerlijk niet waar je op doelt. Dan kan ik het ook niet weer voorkomen.
quote:Maar het gekke vind ik dat jij dat ook niet wil veranderen. Misschien hou je op een dag ineens wel van yoghurt.
Op maandag 28 april 2003 18:07 schreef DennisMoore het volgende:
Geen haat. Alleen maar afkeer. Net zoals ik bijvoorbeeld afkeer heb van yoghurt.
quote:Alle yoghurt!
Op maandag 28 april 2003 18:08 schreef Tizmo het volgende:je bedoelt toch niet die straciatelli yoghurt he
quote:afgesproke
Op maandag 28 april 2003 18:07 schreef Tizmo het volgende:[..]
nee ik heb hier een opwarm maattijd en geld is ook een zeer groot gebrek
dus volgende week wel weer
quote:
Op maandag 28 april 2003 18:07 schreef DennisMoore het volgende:[..]
De ervaring leert echter dat dat wel het geval is.
quote:
Op maandag 28 april 2003 18:09 schreef Riann het volgende:
niemand zwaait terug
quote:Je bedoelt de Idols-periode? Die reuzeleuke episode die nergens over ging
Op maandag 28 april 2003 18:08 schreef Vlarp het volgende:[..]
Dat heeft niets met DIT topic te maken, dus ik ga er verder hier ook niet over uitwijden
quote:Oy das ..... (sprakeloos)
Op maandag 28 april 2003 18:09 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Alle yoghurt!
quote:Nee, jij zit me in andere topics uit te maken voor racist en buitenlanderhater. En dan kom je hier en in email ineens weer poeslief doen? 'k Vind je gewoon een hypocriete eikel.
Op maandag 28 april 2003 18:09 schreef SCH het volgende:Maar het gekke vind ik dat jij dat ook niet wil veranderen. Misschien hou je op een dag ineens wel van yoghurt.
Maar 'k zal het er verder niet over hebben.
Yoghurt, zum kotzen. .
quote:Nu je er zelf over begint... die 1/4 pagina in het AD
Op maandag 28 april 2003 18:10 schreef SCH het volgende:[..]
Je bedoelt de Idols-periode? Die reuzeleuke episode die nergens over ging
quote:hier sprak een wijs man bij de macdonald's
Op maandag 28 april 2003 18:09 schreef Jerruh het volgende:[..]
afgesproke
enne drijf heeft idd gelijk!
gewoon zelf mening vormen, kom je het verst mee
quote:daarvoor krijg je mijn complimenten; die was briljant!
Op maandag 28 april 2003 18:10 schreef SCH het volgende:[..]
Je bedoelt de Idols-periode? Die reuzeleuke episode die nergens over ging
quote:
Op maandag 28 april 2003 18:09 schreef Riann het volgende:
niemand zwaait terug
quote:leuk dat er toch nog iemand blij is me te zien
Op maandag 28 april 2003 18:10 schreef Tizmo het volgende:[..]
sorry
quote:ach twee-eenheid is eenmaal wijs enzo!
Op maandag 28 april 2003 18:12 schreef Tizmo het volgende:[..]
hier sprak een wijs man bij de macdonald's
quote:mja, het werd wat grof hier
Op maandag 28 april 2003 18:13 schreef Riann het volgende:
fijn
quote:ik ben blij in stilte vandaag
Op maandag 28 april 2003 18:12 schreef Riann het volgende:[..]
leuk dat er toch nog iemand blij is me te zien
en die stilte ontwakkt: RIANNNNNNN
quote:ja de rest laat zich een beetje ophitsen door SCH
Op maandag 28 april 2003 18:12 schreef Riann het volgende:[..]
leuk dat er toch nog iemand blij is me te zien
quote:hey riann!!
Op maandag 28 april 2003 18:13 schreef Riann het volgende:[..]
fijn
Sorry, was even te druk met me druk maken over beetje halsstarrige users hier in het topic
quote:De mac is lekker
Op maandag 28 april 2003 18:13 schreef Jerruh het volgende:[..]
ach twee-eenheid is eenmaal wijs enzo!
bend btw druk?
vooral die kwart pond
quote:Minder koffie drinken jij!
Op maandag 28 april 2003 18:14 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Ga 's op tijd naar bed jij.
quote:Ik heb nooit poeslief gedaan. Heb je ook nooit voor racist uitgemaakt trouwens, dat ruk je uit zijn verband. Ik vind je politieke opstelling bedenkelijk, en jij de mijne blijkbaar.
Op maandag 28 april 2003 18:11 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Nee, jij zit me in andere topics uit te maken voor racist en buitenlanderhater. En dan kom je hier en in email ineens weer poeslief doen? 'k Vind je gewoon een hypocriete eikel.
Maar 'k zal het er verder niet over hebben.
Yoghurt, zum kotzen.
.
Ik heb ooit in email toenadering gezocht om er eens over te praten, gewoon te kijken of we in gesprek konden raken zonder de andere users ermee lastig te vallen. Dat was ook niet poeslief maar gewoon zoals ik ben. Maar daar reageerde jij duidelijk en vrij bot op, je goed recht overigens. Maar mag ik daarom hier niet gewoon weer eens wat zeggen. Heb jij daartoe meer rechten dan ik?
(sorry voor een te lange post voor Onzin)
quote:ja geeft niet ik heb geen zin om het helemaal terug te lezen
Op maandag 28 april 2003 18:14 schreef Vlarp het volgende:[..]
hey riann!!
![]()
Sorry, was even te druk met me druk maken over beetje halsstarrige users hier in het topic
quote:Twee kopjes vandaag...
Op maandag 28 april 2003 18:15 schreef Vlarp het volgende:Minder koffie drinken jij!
quote:Ik heb net pizza op. Met tomaat, pesto en mozarella. En ik heb er nog een extra bakje pesto op gesmeerd ook.
Op maandag 28 april 2003 18:00 schreef Jerruh het volgende:
en zo naar de mac
Ik lust ook geen yoghurt trouwens. Wel vla. Met cruesli. .
quote:Kijk. Wij begrijpen elkaar.
Op maandag 28 april 2003 18:16 schreef SmashBro het volgende:Ik lust ook geen yoghurt trouwens. Wel vla. Met cruesli.
.
(Op dit punt dus... pokkemons heb ik weer geen verstand van.)
quote:Ik heb champignonsoep
Op maandag 28 april 2003 18:16 schreef SmashBro het volgende:[..]
Ik heb net pizza op. Met tomaat, pesto en mozarella. En ik heb er nog een extra bakje pesto op gesmeerd ook.
.
Ik lust ook geen yoghurt trouwens. Wel vla. Met cruesli.
.
quote:Ja, heb je gelijk in - ik kom ook echt niet ineens dagelijks. Ben niet zo geschikt voor slowchat en Onzin - maar ben toevallig wel homo, dan mag ik toch wel af en toe eens komen buurten.
Op maandag 28 april 2003 18:12 schreef error het volgende:
verder is ut: eerst zien, dan geloven
quote:Laat staan pokkemons met yoghurt
Op maandag 28 april 2003 18:17 schreef DennisMoore het volgende:
Kijk. Wij begrijpen elkaar..
(Op dit punt dus... pokkemons heb ik weer geen verstand van.)
quote:yoghurt met muesli of cruesli, vla, alles is lekker
Op maandag 28 april 2003 18:16 schreef SmashBro het volgende:[..]
Ik heb net pizza op. Met tomaat, pesto en mozarella. En ik heb er nog een extra bakje pesto op gesmeerd ook.
.
Ik lust ook geen yoghurt trouwens. Wel vla. Met cruesli.
.
quote:Geeft niks..
Op maandag 28 april 2003 18:15 schreef SCH het volgende:<knip>
(sorry voor een te lange post voor Onzin)
Even in 't algemeen vind ik dat iedereen hier gewoon mag posten en dat de mensen die hier 'vaste klant' zijn niet moeten gaan zeiken als er iemand komt posten die misschien negatief te boek staat terwijl daar bijv. de laatste tijd helemaal geen reden meer voor is.
't zou helpen om je een beetje open te stellen voor andere mensen en voor mensen die veranderen...
mgoed, ik ben ook niet heilig.. just my 2 cents...
quote:neej vla is vies, yorhurt is lekker
Op maandag 28 april 2003 18:18 schreef Jerruh het volgende:[..]
yoghurt met muesli of cruesli, vla, alles is lekker
quote:Uhm ja.. al weet ik daar ook het fijne niet zo van.. weet wel dat het op fok een hele rel is geweest toen...
Op maandag 28 april 2003 18:17 schreef SCH het volgende:
Vlarp - doelde jij op dat Idols gedoe?
Anyways.. ik ben eten mensen..
Zullen we een beetje lief zijn voor elkaar!??
quote:Als je gewoon normaal kan doen wel. Maar dat heb ik je al eens eerder tevergeefs gezegd. Probeer het dit keer dus eens wel waar te maken.
Op maandag 28 april 2003 18:17 schreef SCH het volgende:
Ja, heb je gelijk in - ik kom ook echt niet ineens dagelijks. Ben niet zo geschikt voor slowchat en Onzin - maar ben toevallig wel homo, dan mag ik toch wel af en toe eens komen buurten.![]()
quote:haha, eek ben jij dr straks nog?
Op maandag 28 april 2003 18:20 schreef Tizmo het volgende:[..]
neej vla is vies, yorhurt is lekker
hebben we gelijk de yoghurt kant van de twee eenheid ontdekt
quote:ja inderdaad waar is de rust gebleven
Op maandag 28 april 2003 18:20 schreef Vlarp het volgende:[..]
Uhm ja.. al weet ik daar ook het fijne niet zo van.. weet wel dat het op fok een hele rel is geweest toen...
Anyways.. ik ben eten mensen..Zullen we een beetje lief zijn voor elkaar!??
quote:Viel wel mee hoor - was een terloopse opmerking die een eigen leven ging leiden en tot veel verbijstering en pret heeft geleidt. Niks kwalijks.
Op maandag 28 april 2003 18:20 schreef Vlarp het volgende:Uhm ja.. al weet ik daar ook het fijne niet zo van.. weet wel dat het op fok een hele rel is geweest toen...
quote:Doe jij dan OOK es normaal.. en begin niet gelijk te emmeren als iemand komt posten die OOIT moeilijk deed....
Op maandag 28 april 2003 18:20 schreef NathaN het volgende:[..]
Als je gewoon normaal kan doen wel. Maar dat heb ik je al eens eerder tevergeefs gezegd. Probeer het dit keer dus eens wel waar te maken.
*sugt*
quote:En andere users zouden misschien eens iets vaker buiten dit topic moeten komen, voordat ze uitspraken durven doen over users die ze hier nooit meemaken.
Op maandag 28 april 2003 18:18 schreef Vlarp het volgende:en dat de mensen die hier 'vaste klant' zijn niet moeten gaan zeiken als er iemand komt posten die misschien negatief te boek staat terwijl daar bijv. de laatste tijd helemaal geen reden meer voor is.
quote:Wij liggen/lagen elkaar gewoon niet zo. Ik had eigenlijk alleen met jou en DM problemen - als ik alleen in de world according to nathan mag posten, wordt het niks. Otherwise wel - maar het hangt echt niet van mij alleen af.
Op maandag 28 april 2003 18:20 schreef NathaN het volgende:[..]
Als je gewoon normaal kan doen wel. Maar dat heb ik je al eens eerder tevergeefs gezegd. Probeer het dit keer dus eens wel waar te maken.
quote:ehm zo even eten en dan zo weer fietsen en dan vast wel weer trug
Op maandag 28 april 2003 18:21 schreef Jerruh het volgende:[..]
haha, eek ben jij dr straks nog?
quote:We leven in een vrij land, dus iedereen moet kunnen zeggen wat ie wil, maar moet echter wel rekening houden met de gevoelens van anderen.
Op maandag 28 april 2003 18:18 schreef Vlarp het volgende:[..]
Even in 't algemeen vind ik dat iedereen hier gewoon mag posten en dat de mensen die hier 'vaste klant' zijn niet moeten gaan zeiken als er iemand komt posten die misschien negatief te boek staat terwijl daar bijv. de laatste tijd helemaal geen reden meer voor is.'t zou helpen om je een beetje open te stellen voor andere mensen en voor mensen die veranderen...
Er valt veel te zeggen over een "nieuwe kans", ik kan me echter voorstellen dat "oude" vaste bezoekers nu denken: eerst zien, daarna pas geloven!
Ik ben best gebroken nu.
SCH mag wat mij betreft wel een tweede kans.
maar heb er een hard hoofd in of hij lief kan zijn/blijven
quote:Ik heb het erg leuk in de topics op POL en OOG en vooral ook VBL - behalve met jou soms dan
Op maandag 28 april 2003 18:22 schreef DennisMoore het volgende:[..]
En andere users zouden misschien eens iets vaker buiten dit topic moeten komen, voordat ze uitspraken durven doen over users die ze hier nooit meemaken.
quote:jeuh!!! dan kenne we straks weer lol hebben
Op maandag 28 april 2003 18:22 schreef Tizmo het volgende:[..]
ehm zo even eten en dan zo weer fietsen en dan vast wel weer trug
eey luqas
eey onetouch
quote:ja als die rellers zich een beetje koest houden dan
Op maandag 28 april 2003 18:24 schreef Jerruh het volgende:[..]
jeuh!!! dan kenne we straks weer lol hebben
quote:eelllooow
Op maandag 28 april 2003 18:24 schreef Jerruh het volgende:[..]
jeuh!!! dan kenne we straks weer lol hebben
eey luqas
eey onetouch
quote:Vandaar dat je er nog steeds af en toe een ban krijgt?
Op maandag 28 april 2003 18:24 schreef SCH het volgende:Ik heb het erg leuk in de topics op POL en OOG en vooral ook VBL - behalve met jou soms dan
En aangezien ik die niet uitdeel, heb je ook met anderen dan mij problemen.
quote:'Oy
Op maandag 28 april 2003 18:25 schreef onetouch het volgende:[..]
eelllooow
quote:Ik heb 1 x een ban gehad om dat ik jou uitschold, that's al my dear.
Op maandag 28 april 2003 18:25 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Vandaar dat je er nog steeds af en toe een ban krijgt?
En aangezien ik die niet uitdeel, heb je ook met anderen dan mij problemen.
quote:Je hebt wel vaker een forum-ban gehad.
Op maandag 28 april 2003 18:27 schreef SCH het volgende:Ik heb 1 x een ban gehad om dat ik jou uitschold, that's al my dear.
we kunnen niemand verbieden hier te komen!
quote:en toch heeft nee de meerderheid en ik ga niet stemmen ik heb het niet gevolgd heb ook geen zin om het terug te lezen
Op maandag 28 april 2003 18:27 schreef Jerruh het volgende:
ik heb ja gestemd.....
ook al wassie beetje stom bij mijn entree in het topic, ben benieuwd of hij het beter kan..
quote:Nopes, eentje had ik aangevraagd, de andere is binnen 2 uur teruggedraaid omdat ie niet klopte. De enige die ik heb uitgezeten was die vanwege jou.
Op maandag 28 april 2003 18:27 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Je hebt wel vaker een forum-ban gehad.
quote:wou je mij verbieden polls te maken dan
Op maandag 28 april 2003 18:28 schreef Driftwood het volgende:
ik ben ook voor ja gegaan
MAAR EUHM DIT WAS WEL DE MEEST BELACHELIJKE POLL OOITwe kunnen niemand verbieden hier te komen!
quote:Ik vind het een hele eer hoor
Op maandag 28 april 2003 18:28 schreef onetouch het volgende:wou je mij verbieden polls te maken dan
quote:zelfs ik ben gebanned geweest, da's geen kunst dus
Op maandag 28 april 2003 18:27 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Je hebt wel vaker een forum-ban gehad.
quote:Vraagje he, waarom kom je nog steeds hier, om ons gewoon te pesten ofzo?
Op maandag 28 april 2003 18:28 schreef SCH het volgende:[..]
Nopes, eentje had ik aangevraagd, de andere is binnen 2 uur teruggedraaid omdat ie niet klopte. De enige die ik heb uitgezeten was die vanwege jou.
quote:inderdaad maar als ze de topic verzieken zijn ze niet welkom,
Op maandag 28 april 2003 18:28 schreef Driftwood het volgende:
ik ben ook voor ja gegaan
MAAR EUHM DIT WAS WEL DE MEEST BELACHELIJKE POLL OOITwe kunnen niemand verbieden hier te komen!
quote:Nee hoezo? Ik zag toevallig dat er veel nieuwe mensen waren en zei gewoon even hallo. Niks als pesten bedoeld. Denk je dat ik een monster ben ofzo?
Op maandag 28 april 2003 18:29 schreef Marc_mga het volgende:[..]
Vraagje he, waarom kom je nog steeds hier, om ons gewoon te pesten ofzo?
quote:ja ik heb nog nooit zulke slechte polls gezien
Op maandag 28 april 2003 18:28 schreef onetouch het volgende:[..]
wou je mij verbieden polls te maken dan
en nie een poll maken over mij, da loopt slecht af
quote:SCH is geen GVR
Op maandag 28 april 2003 18:31 schreef SCH het volgende:[..]
Nee hoezo? Ik zag toevallig dat er veel nieuwe mensen waren en zei gewoon even hallo. Niks als pesten bedoeld. Denk je dat ik een monster ben ofzo?
quote:Nee, ik heb ook niks tegen je ofzo maar je hebt nou niet bepaald een goeie indruk achtergelaten, en als je terugkomt zorgt dat alleen maar voor opschudding
Op maandag 28 april 2003 18:31 schreef SCH het volgende:[..]
Nee hoezo? Ik zag toevallig dat er veel nieuwe mensen waren en zei gewoon even hallo. Niks als pesten bedoeld. Denk je dat ik een monster ben ofzo?
quote:Bantopic deel 6
Op maandag 28 april 2003 18:28 schreef SCH het volgende:Nopes, eentje had ik aangevraagd, de andere is binnen 2 uur teruggedraaid omdat ie niet klopte. De enige die ik heb uitgezeten was die vanwege jou.
En dan zijn er nog wel wat, die ik zo snel niet kon vinden.
quote:Unlimited tolerance must lead to the disappearance of tolerance. If we extend unlimited tolerance to even those who are intolerant, if we are not prepared to defend a tolerant society against the onslaught of the intolerant, then the tolerant will be destroyed, and tolerance with them.
Op maandag 28 april 2003 18:30 schreef Tizmo het volgende:
we zijn niet de usuals maar we tolereren niet iedereen
Karl. R. Popper, paradox van de tolerantie.
quote:smakelijk
Op maandag 28 april 2003 18:32 schreef Jerruh het volgende:[..]
ja ik heb nog nooit zulke slechte polls gezien
en nu ben ik naar de Mac!en nie een poll maken over mij, da loopt slecht af
![]()
quote:lekker jah!
Op maandag 28 april 2003 18:36 schreef Riann het volgende:[..]
smakelijk
tempo is er wel uit nu
quote:ja
Op maandag 28 april 2003 18:37 schreef onetouch het volgende:[..]
lekker jah!
tempo is er wel uit nu
quote:We need the.......
Op maandag 28 april 2003 18:37 schreef onetouch het volgende:[..]
lekker jah!
tempo is er wel uit nu
quote:
Op maandag 28 april 2003 18:38 schreef Marc_mga het volgende:[..]
We need the.......
[afbeelding]
quote:Als ze maar
Op maandag 28 april 2003 18:38 schreef Marc_mga het volgende:We need the.......
[afbeelding]
meenemen!
quote:en
Op maandag 28 april 2003 18:41 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Als ze maar
[afbeelding]
meenemen!
thuislaten
[Dit bericht is gewijzigd door onetouch op 28-04-2003 18:45]
klaar met eten...
Waarom maken we ons eigenlijk zo druk (inclusief ik zelf) over iets als een topic in een forum?
quote:Ik vind het goed. Wie is dat spook?
Op maandag 28 april 2003 18:44 schreef onetouch het volgende:en
thuislaten
quote:Vanessa?
Op maandag 28 april 2003 18:45 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Ik vind het goed. Wie is dat spook?
quote:good old Conny
Op maandag 28 april 2003 18:45 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Ik vind het goed. Wie is dat spook?
vriendinnetje van Rafael v/d Vaart (beide)
quote:Ik heb liever Rafael zelf
Op maandag 28 april 2003 18:48 schreef onetouch het volgende:[..]
good old Conny
[afbeelding]
vriendinnetje van Rafael v/d Vaart(beide)
quote:That's right, screw the bi-sexual
Op maandag 28 april 2003 18:48 schreef Vlarp het volgende:[..]
Ik heb liever Rafael zelf
quote:zo meteen toch lagerhuis op ned 3
Op maandag 28 april 2003 18:51 schreef NathaN het volgende:
Wat is Ned1 weer heerlijk stereotype-bevestigend bezig...
quote:Beetje gewaagd ...
Op maandag 28 april 2003 18:50 schreef Riann het volgende:
Fok tietjes en kontjes Deel 13Milagro heeft daar een geweldige foto gepost
quote:
Op maandag 28 april 2003 18:49 schreef Marc_mga het volgende:[..]
That's right, screw the bi-sexual
quote:Maar wel mooi
Op maandag 28 april 2003 18:52 schreef Marc_mga het volgende:[..]
Beetje gewaagd ...
quote:`
Tja, queensday he...
quote:Afgrijselijk.
quote:Voor jou of voor mij?
Op maandag 28 april 2003 18:50 schreef Riann het volgende:
Fok tietjes en kontjes Deel 13Milagro heeft daar een geweldige foto gepost
quote:O gatver.. 2 relnichten
quote:Alleen als ie 'leuk' is
Op maandag 28 april 2003 18:49 schreef Marc_mga het volgende:That's right, screw the bi-sexual
quote:Er is ook wel wat voor jou te vinden
Op maandag 28 april 2003 18:53 schreef NathaN het volgende:[..]
Voor jou of voor mij?
quote:voor mij
Op maandag 28 april 2003 18:53 schreef NathaN het volgende:[..]
Voor jou of voor mij?
misschien voor jou ook ik weet niet of jij homo of bi bent
quote:smaken verschillen, maar voor d't leeftijd
Op maandag 28 april 2003 18:52 schreef Riann het volgende:[..]
Maar wel mooi
quote:ja ze is al best oud rond de 40 dacht ik
Op maandag 28 april 2003 18:54 schreef onetouch het volgende:[..]
smaken verschillen, maar voor d't leeftijd
ennuh als je dan alleen naar het lichaam kijken zou ik daar best sex mee willen hebben
quote:"Ook zo'n typische homo-gelegenheid"
Op maandag 28 april 2003 18:53 schreef DennisMoore het volgende:
Afgrijselijk..
quote:You horny bastard
Op maandag 28 april 2003 18:53 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Alleen als ie 'leuk' is
.
quote:Enlighten us
Op maandag 28 april 2003 18:55 schreef NathaN het volgende:[..]
"Ook zo'n typische homo-gelegenheid"
Zeg dan tenminste stereotypisch. Het kan mij iig gestolen worden...
quote:Beswel homo
Op maandag 28 april 2003 18:54 schreef Riann het volgende:
voor mijmisschien voor jou ook ik weet niet of jij homo of bi bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |