Of moet je daarvoor een bepaalde alure voor uitstralen?
quote:Nee, van een BrEeZaH
Op maandag 28 april 2003 12:22 schreef Frollo het volgende:
De allure van een voetbalvrouw?
daar hoort het klootjesvolk natuurlijk niet te komen. En 'n panda vloekt daar met de rest van de auto's...
In plaats van gewoon een winkel binnen lopen en rondkijken, ga je eerst een forum opstarten om te vragen of het mag ja of nee, om dan vervolgens te gaan 'window-shoppen'
veel plezier!
quote:Hehehehe
Op maandag 28 april 2003 12:23 schreef Snipah het volgende:
Da's echt een achterlijke vraag.In plaats van gewoon een winkel binnen lopen en rondkijken, ga je eerst een forum opstarten om te vragen of het mag ja of nee, om dan vervolgens te gaan 'window-shoppen'
veel plezier!
quote:ja... maar buiten die straat geeft het niet, want da's klootjesvolk.
Op maandag 28 april 2003 12:23 schreef EdSchouten het volgende:[..]
Hehe... Waar niet
quote:Schijt, zo'n panda vloekt zelfs nog naast een Trabant
Op maandag 28 april 2003 12:24 schreef Jordy-B het volgende:
ja... maar buiten die straat geeft het niet, want da's klootjesvolk.
Ooit gehoord van een bordje verboden toegang van onbevoegden aan het begin van de PC-Hooft ofzo?
Het is een normale winkelstraat, er zitten alleen wat duurdere merken. Ze hebben daar net zo goed klanten nodig en zeker op het moment. Ik kom wel vaker bij de Armani store en de Boss store. Je wandelt er gewoon binnen. Ze zullen wel een stuk sneller vragen of ze je kunnen helpen maar dat is goed bedoelt. Als je zegt dat je ff rond wilt kijken laten je ze zeker wel met rust hoor.
Gewoon rustig gaan shoppen
quote:OK, hier klinkt wat frustratie doorheen!
Op maandag 28 april 2003 12:38 schreef El_Catalan het volgende:
...je hoeft je niet aan te passen aan dat smerige volk wat daar loopt!
Ook op de PC hoofdstraat hebben ze betaalbare dingen, die hangen ze echter niet in de etalage. Daarnaast een goeie winkelier probeert in te schatten of je een potentiele klant bent: wellicht niet vandaag maar anders wel morgen! Daarnaast is het altijd beter om een kijker in de zaak te hebben dan een lege zaak want dat trekt niet.
quote:Frustratie... daar dacht ik ook aan.
Op maandag 28 april 2003 12:38 schreef El_Catalan het volgende:
... aan dat smerige volk wat daar loopt!
Waar slaat dat toch op? Dus als ik daar shop hoor ik bij smerig volk?
quote:In de PCH hebben ze liever lege winkels, zodat je rustig je 10.000 euro maatpak kunt passen.
Op maandag 28 april 2003 12:43 schreef MetalMessiah het volgende:Daarnaast is het altijd beter om een kijker in de zaak te hebben dan een lege zaak want dat trekt niet.
quote:Ga daar nou maar eens naar binnen, dan kun je je prijzenvisie meteen bijstellen.
Op maandag 28 april 2003 12:46 schreef SunChaser het volgende:[..]
In de PCH hebben ze liever lege winkels, zodat je rustig je 10.000 euro maatpak kunt passen.
quote:Alleen frustraties tegen bepaald volk wat daar rond loopt volgensmij is dat ook een van de redenen dat de Topicstarter dit topic opende.
Op maandag 28 april 2003 12:43 schreef MetalMessiah het volgende:[..]
OK, hier klinkt wat frustratie doorheen!
Ook op de PC hoofdstraat hebben ze betaalbare dingen, die hangen ze echter niet in de etalage. Daarnaast een goeie winkelier probeert in te schatten of je een potentiele klant bent: wellicht niet vandaag maar anders wel morgen! Daarnaast is het altijd beter om een kijker in de zaak te hebben dan een lege zaak want dat trekt niet.
quote:Nee want dan zou ik ook bij dat Smerige volk horen want ik Shop erook soms.Ik heb het over die mannekes die met het hele gezinnetje in de dure Mercedes langskomen.Vaste klantjes
Op maandag 28 april 2003 12:44 schreef dr_bob het volgende:[..]
Frustratie... daar dacht ik ook aan.
Waar slaat dat toch op? Dus als ik daar shop hoor ik bij smerig volk?
quote:Mensen met een dure mercedes zijn untermenschen en moeten dood of zo
Op maandag 28 april 2003 12:49 schreef El_Catalan het volgende:[..]
Ik heb het over die mannekes die met het hele gezinnetje in de dure Mercedes langskomen.
quote:Dood niet
Op maandag 28 april 2003 12:56 schreef MetalMessiah het volgende:[..]
Mensen met een dure mercedes zijn untermenschen en moeten dood of zo
Ze zijn gewoon irritant en denken teveel vanzichzelf
quote:Ik heb het gevoel dat jij meer aandacht schenkt aan hen dan zij aan jou.
Op maandag 28 april 2003 13:01 schreef El_Catalan het volgende:[..]
quote:Bwa zolang ik weet vanmezelf dat het niet zo is maak ik me niet druk om wat jij zegt
Op maandag 28 april 2003 13:03 schreef MetalMessiah het volgende:[..]
Ik heb het gevoel dat jij meer aandacht schenkt aan hen dan zij aan jou.
quote:Ik ook toen ik dit topic en de inmiddels bekende topic-opener zag.
Op maandag 28 april 2003 12:44 schreef dr_bob het volgende:
Frustratie... daar dacht ik ook aan.
Sunchaser is gewoon een beetje gefrustreerd en daarom opend hij allemaal van dit soort topics waarmee hij wil aantrappen tegen iedere mogelijk denkbare vorm van onderscheid of elite.
Maar ach, kunnen we dat iemand die aan datingshows op Veronica meedoet kwalijk nemen ? ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door qbus op 28-04-2003 13:08]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |