quote:kan ook nog steeds zijn videokaart zijn
Op maandag 28 april 2003 11:40 schreef hyperfuzz het volgende:[..]
Als jij eens een beetje beter leest, dan zie je dat de PC van de topicstarter helemaal niet meer wil opstarten... daar is dus nog geen software in het spel
Who's de digibeet now
quote:er is nog steeds een verschil tussen niet opstarten en 'niet' opstarten
Op maandag 28 april 2003 11:59 schreef Desdinova het volgende:[..]
Vooral als de M$ producten nog niet eens aangesproken worden
[Dit bericht is gewijzigd door I.R.Baboon op 28-04-2003 21:20]
quote:
Op maandag 28 april 2003 21:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik schroefde de kast open, en voor de geil schroefde ik de voeding los, toen ik er achter kwam dat het veel te moeilijk was voor me. Dus ik duwde nog even tegen de draadjes van de voeding en zette hem weer in elkaar. Omdat je nooit kan weten wat voor bovennatuurlijke processen er plaatsvinden probeerde ik de computer nog 1x aan te zetten. En ja hoor, hij deed het.. Dank jullie wel. Maar ik vermoed dat ie binnen een paar weken weer zo vreemd gaat doen, aangezien ik niet niet eens draden los of vast heb gemaakt.
quote:Tja, computers zijn wonderlijke apparaten. Maar veel plezier ermee zo lang het nog duurt.
Op maandag 28 april 2003 21:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik schroefde de kast open, en voor de geil schroefde ik de voeding los, toen ik er achter kwam dat het veel te moeilijk was voor me. Dus ik duwde nog even tegen de draadjes van de voeding en zette hem weer in elkaar. Omdat je nooit kan weten wat voor bovennatuurlijke processen er plaatsvinden probeerde ik de computer nog 1x aan te zetten. En ja hoor, hij deed het.. Dank jullie wel. Maar ik vermoed dat ie binnen een paar weken weer zo vreemd gaat doen, aangezien ik niet niet eens draden los of vast heb gemaakt.
quote:Zelf heb ik geen goede ervaringen met het proberen te herstellen van windows, ik eindig meestal met een brakkere windows dan waar ik mee begon, dus gewoon ff Format C:
Op maandag 28 april 2003 11:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
.................
..............
Vrij kut dus. Zit er misschien iets los ergens wat ik zou kunnen vastmaken (alle kabels en zo al wel uitgebreid gecheckt) of is ie gewoon bijzonder verneukt en moet ie geformatteerd worden? Daar zou ik ook wel mee kunnen leven, want er staat bijna niks belangrijks op maar als dat ding niet eens aan wil wordt formatteren ook wel lastig.Toedels, een gefrustreerd baviaantje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |