abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10054779
Ik heb al 5 jaar lange haren nu, heb ze nooit loshangen, maar altijd in een staart...

Nu heb ik me haren eens gevlecht leek me wel oke... Zijn er meerdere jongens die dit doen met lange haren? Zo ja waarom, of nee waarom niet?

En de meiden, wat vinden jullie ervan?

Ik zal effe een foto posten..

zondag 27 april 2003 @ 22:12:55 #2
30560 2Mini
Official Logo
pi_10054810
vat dit niet persoonlijk op.. maar je leek op een meisje..
Camera 1... 1!
  zondag 27 april 2003 @ 22:13:00 #3
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_10054813
Ik vind mannen met lang haar gewéldig hoor.. maar een vlecht wordt nóg meer meiden-achtig hé ....
Maar goe, da's mijn mening.
Vanishing like a thought brushing up against a sigh ....... vanishing like a cyan sunday ..........
pi_10054836
Sorry, maar ik vind het niks.
pi_10054862
wow heb je dat zelf gedaan? Wat netjes. Alleen vind ik het voor een jongen niet zo mooi.
pi_10054876
ik vind het "shocking"
Bigheadz R.I.P.
  zondag 27 april 2003 @ 22:24:53 #7
30560 2Mini
Official Logo
pi_10055091
gelukkig ik ben niet de enige die zo denkt..
Camera 1... 1!
  zondag 27 april 2003 @ 22:26:49 #8
42042 Dafje33
Volautomatisch
pi_10055139
Volgens mij is het "gevlochten"
Pimp my Daf!
pi_10055202
gabbervlecht

maar uhhh hoe heb je het zo tering netjes gekregen als je het zelf hebt gedaan. Ik krijg het echt niet zo mooi als ik het zelf doe, alleen als een vriendin ofzo het doet.

pi_10057631
Heh, je hebt ook nog 'n tweede plaatje zie ik

Ik vind het mooi gevlochten, maar wel zonde dat je de rest hebt opgeschoren. Gabberstaarten, brrr..
Je kunt zo echt niet zien dat je een jongen bent trouwens. En ook niet wat voor type haar je hebt. Dat elastiekje helemaal onderaan is wel jammer, het zit allemaal muurvast, niet schattig.

pi_10057982
quote:
Op zondag 27 april 2003 22:29 schreef MissX het volgende:
gabbervlecht

maar uhhh hoe heb je het zo tering netjes gekregen als je het zelf hebt gedaan. Ik krijg het echt niet zo mooi als ik het zelf doe, alleen als een vriendin ofzo het doet.

Jah ik heb het zelf gedaan
Een vriendin van me was er helemaal gek op haha, zij vond het supermooi...
En ja idd meer gabbers met lange haren zie ik met zo'n vlecht
Smaken verschillen zo te zien
Zelf maakt het me niet veel uit, het is eens wat anders, niet dan?
pi_10059694
quote:
Op zondag 27 april 2003 23:59 schreef Stonehead het volgende:
Heh, je hebt ook nog 'n tweede plaatje zie ik

[afbeelding]

Ik vind het mooi gevlochten, maar wel zonde dat je de rest hebt opgeschoren. Gabberstaarten, brrr..
Je kunt zo echt niet zien dat je een jongen bent trouwens. En ook niet wat voor type haar je hebt. Dat elastiekje helemaal onderaan is wel jammer, het zit allemaal muurvast, niet schattig.

hier had ik het niet opgeschoren maar voordat ik naar een feest ga altijd effe weg met die nekharen

[Dit bericht is gewijzigd door Da_Hardest op 28-04-2003 11:02]

pi_10059877
hoi meisje

(sorry, eerste wat ik dacht.. )

Do you ever have that feeling where you're not sure if you're awake or still dreaming?
pi_10059917
bij de man niet gevlochten!
x
pi_10060233
De vlecht is erg mooi, en mannen met een vlecht heb ik absoluut geen bezwaar tegen...
Maar dat die onderste helft haar ontbreekt! (dat is dus dat gabberkapsel?) Ik bedoel, scheer dan alles maar af, of laat alles lang groeien, maar de helft?! Ziet er niet uit!
als homosexualiteit een ziekte is bellen we de baas wel; *sorry, kan niet werken, nog steeds lesbisch*
  maandag 28 april 2003 @ 09:52:59 #16
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_10061879
Jij vindt het leuk, je vriendin vindt het leuk: mooi in een vlecht dragen als je je er happy bij voelt
(Un)masking for the greater good.
  maandag 28 april 2003 @ 09:58:45 #17
19242 yavanna
Results may vary.
pi_10061979
Juist als je nek geschoren is, lijk je niet zo op een meisje, vindt ik
Ik vindt het wel grappig en idd heel mooi gevlecht
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_10062265
Ik heb het ook altijd in een staart, maar nog nooit als vlecht...
Wel grappig dat ik daar afgelopen dagen aan heb zitten denken, maar het probleem is dat ik mn haar niet zelf in een vlecht kan doen...en dan moet ik mn ouders daar weer voor vragen

Edit: en ik wil graag weten hoe lang het ongeveer moet zijn om een mooie vlecht te krijgen, ik heb helaas geen foto maar in mn staart komt het een stukje onder mn nek.

pi_10062515
quote:
Op maandag 28 april 2003 10:19 schreef slindenau het volgende:
Ik heb het ook altijd in een staart, maar nog nooit als vlecht...
Wel grappig dat ik daar afgelopen dagen aan heb zitten denken, maar het probleem is dat ik mn haar niet zelf in een vlecht kan doen...en dan moet ik mn ouders daar weer voor vragen

Edit: en ik wil graag weten hoe lang het ongeveer moet zijn om een mooie vlecht te krijgen, ik heb helaas geen foto maar in mn staart komt het een stukje onder mn nek.

wel schattig hoor, een jongen van 16 die zijn moeder vraagt om zijn haar in te vlechten.
pi_10062641
Ha-ha
Maar ik wil alleen weten of ik het nog langer moet laten groeien (laat het pas sinds een jaar of anderhalf groeien) of het nu al in een vlecht kan...lijkt me wel leuk, eens wat anders
pi_10062842
quote:
Op maandag 28 april 2003 10:41 schreef slindenau het volgende:
Ha-ha
Maar ik wil alleen weten of ik het nog langer moet laten groeien (laat het pas sinds een jaar of anderhalf groeien) of het nu al in een vlecht kan...lijkt me wel leuk, eens wat anders
wat noem jij net onder je nek dan? misschien handiger om aan te geven hoe lang je staart is.
pi_10063122
quote:
Op maandag 28 april 2003 10:41 schreef slindenau het volgende:
Ha-ha
Ik heb het een paar jaar geleden ook al eens gevlochten toen kwamen me haren nog niet eens tot in me nek, maar toen had ik wel alles weggeschoren, zeg maar alleen zo'n eilandje en had ik de vlecht dus vrij hoog op me koppie gemaakt, lukte toen al erg goed, en vond ik het ook al te gek

Ik heb het me ma nooit hoeven vragen, een beetje oefenen en het lukt je zelf binnen korte tijd, al vind ze het wel sjiek als ze het kan doen, bijv als ze me net heeft bijgeschoren .. Als vrouwen maar met haren kunnen spelen...haha

pi_10063447
quote:
Op maandag 28 april 2003 10:59 schreef Da_Hardest het volgende:

[..]
Als vrouwen maar met haren kunnen spelen...haha

oh daarom heb je het dus laten groeien. Ik ben trouwens erg jaloers op je haar. Ik doe een poging om het te laten groeien, maar het schiet echt niet op en ik word er helemaal gestoord van dt het niet normaal wil zitten.
pi_10064035
Dat heb ik ook een tijdje gehad, dat mn haar echt niet goed wilde zitten...maar het sleutelwoord is hier gewoon geduld

Bij mij begon het gewoon met niet meer naar de kapper gaan, en niet om meisjes te versieren ofzo (maar ik ben er tijdens onze schoolreis (een week naar berlijn / praag) achter gekomen dat de vrouwen het wel mooi vinden ) maar dus gewoon uit luiheid.

Het vraagt natuurlijk wel wat meer onderhoud dan kort haar, maar daar zit ik niet zo mee.

Een jaartje geleden ofzo, was ik heel onzeker over de reacties als ik een staart in zou doen (toen was het lang genoeg), want ik ben nogal verlegen, maar dat viel heel erg mee
Daarom denk ik er nu ook over om het in een vlecht te doen, want steeds een staart wordt een beetje saai

(Natuurlijk wordt ik ook nog wel eens voor meisje uitgemaakt, maar daar zit ik nu niet meer mee)

pi_10064398
Ik vind het heel erg netjes staan.
Maar dat opgeschorene vind ik niks.
pi_10064686
Ik ben helemaal gek van lang haar, maa die vlecht vind ik echt bagger staan , sorry
doe het op een lagere staart, staat wel ok met opgeschoren haar, of gewoon los
pi_10064788
sorry maar

lelijk

pi_10065407
quote:
Op maandag 28 april 2003 11:40 schreef slindenau het volgende:

Een jaartje geleden ofzo, was ik heel onzeker over de reacties als ik een staart in zou doen (toen was het lang genoeg), want ik ben nogal verlegen, maar dat viel heel erg mee
Daarom denk ik er nu ook over om het in een vlecht te doen, want steeds een staart wordt een beetje saai

Ja, dat had ik ook in het begin maarja, de aanhouder wint he.. Het is effe wennen, maar na verloop van tijd vinden ze het allemaal normaal, en kijken ze raar op als je je staart ineens niet meer hebt ofzo haha...
En dat is hetzelfde met een vlecht lijkt me zo, het is eens wat anders.. zonder meteen de schaar drin te zetten, je kan eens wat afwisselen iedere dag

Effe over dat opgeschorene, dat scheer ik altijd weg, anders komen er van die stekels onderuit en als ik iets haat is het uitstekende haren haha Ik heb het liefst alles strak en glad, daarom ligt een vlecht me ook wel, ziet netjes en geordend uit

pi_10065915
Dat opgeschoren is juist mooi
pi_10066799
quote:
Op maandag 28 april 2003 12:31 schreef Da_Hardest het volgende:

[..]

Ja, dat had ik ook in het begin maarja, de aanhouder wint he.. Het is effe wennen, maar na verloop van tijd vinden ze het allemaal normaal, en kijken ze raar op als je je staart ineens niet meer hebt ofzo haha...
En dat is hetzelfde met een vlecht lijkt me zo, het is eens wat anders.. zonder meteen de schaar drin te zetten, je kan eens wat afwisselen iedere dag

Bij mij kijken ze nu ook raar op als ik het los heb...was afgelopen week, waren we met schoolreis en zaten we dus met 6 jongens op een kamer. Na het douchen had ik mn haar dus helemaal los, en ze stonden de eerste dag wel een beetje raar te kijken
pi_10066937
Ik vind het erg lelijk.. over het algemeen vind ik mannen met lang haar echt fantastisch Maar niet als je er zo'n raar vlechtje van maakt

Nee, niet doen hoor, en als je dan toch persee wilt vlechten moet je er niet eerst een staart van maken maar gewoon gelijk vlechten en dus alleen onder een elastiekje gebruiken.

pi_10067212
quote:
Op maandag 28 april 2003 12:51 schreef MissX het volgende:
Dat opgeschoren is juist mooi
Thx MissX ook nog positieve reakties gelukkig
pi_10067265
quote:
Op maandag 28 april 2003 13:27 schreef heaven7 het volgende:
Nee, niet doen hoor, en als je dan toch persee wilt vlechten moet je er niet eerst een staart van maken maar gewoon gelijk vlechten en dus alleen onder een elastiekje gebruiken.
Hmm, dat vind ik dus minder, dan blijft de vlecht niet goed zitten, maar zo los, en daar hou ik nie van haha
pi_10067435
quote:
Op maandag 28 april 2003 13:39 schreef Da_Hardest het volgende:

[..]

Hmm, dat vind ik dus minder, dan blijft de vlecht niet goed zitten, maar zo los, en daar hou ik nie van haha

Dan zit het idd niet zo mooi strak en das wel de bedoeling he

Ik zit er zelf al tijdje over te denken om het bij mezelf op te scheren, alleen durf ik nog niet. Ben bang dat het niet staat en aangezien het bij mij momenteel tot halverwege me rug is, gaat het nogal lang duren voor het ooit weer is aangegroeid. Maar het lijkt me zo handig dat ik dan niet meer het eeuwige gevecht heb om de achterkant strak te krijgen.

pi_10067543
Ik ben het er trouwens wel mee eens dat opgeschoren beter staat
Do you ever have that feeling where you're not sure if you're awake or still dreaming?
pi_10067582
quote:
Op maandag 28 april 2003 13:45 schreef MissX het volgende:

[..]

Dan zit het idd niet zo mooi strak en das wel de bedoeling he

Ik zit er zelf al tijdje over te denken om het bij mezelf op te scheren, alleen durf ik nog niet. Ben bang dat het niet staat en aangezien het bij mij momenteel tot halverwege me rug is, gaat het nogal lang duren voor het ooit weer is aangegroeid. Maar het lijkt me zo handig dat ik dan niet meer het eeuwige gevecht heb om de achterkant strak te krijgen.

Mja, gabberinnetjes met opgeschoren haar vind ik ook wel leuk, maar hoeft nie perse....
Het heeft wel iets

[offtopic]heey missx, heb je msn ofzow, op ICQ ben je offline, altijd leuk een nieuw gabberinnetje erbij, zal ik effe een mail naar dat yahoo adres sturen wat in je profiel staat met mijn msn adres?[/offtopic]

pi_10069630
Hier dan nog wat foto's die ik nog had kunne vinde, degene die nu nog zegge ==> hé meisje ofzo, weet ik het ook niemeer
Ik stel me wat anders voor onder een meid

pi_10069777
ik vind dat kraagje boven je trui uit iig wel errug lekker
lonsdale of fred perry??
ow ontopic...ik vind het eigenlijk wel iets hebben die vlecht!!
pi_10070035
quote:
Op maandag 28 april 2003 15:08 schreef Ilsjuhh het volgende:
ik vind dat kraagje boven je trui uit iig wel errug lekker
lonsdale of fred perry??
ow ontopic...ik vind het eigenlijk wel iets hebben die vlecht!!
thx, en btw tis lonsdale
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')