Nu heb ik me haren eens gevlecht leek me wel oke... Zijn er meerdere jongens die dit doen met lange haren? Zo ja waarom, of nee waarom niet?
En de meiden, wat vinden jullie ervan?
Ik zal effe een foto posten..
maar uhhh hoe heb je het zo tering netjes gekregen als je het zelf hebt gedaan. Ik krijg het echt niet zo mooi als ik het zelf doe, alleen als een vriendin ofzo het doet.
Ik vind het mooi gevlochten, maar wel zonde dat je de rest hebt opgeschoren. Gabberstaarten, brrr..
Je kunt zo echt niet zien dat je een jongen bent trouwens. En ook niet wat voor type haar je hebt. Dat elastiekje helemaal onderaan is wel jammer, het zit allemaal muurvast, niet schattig.
quote:Jah ik heb het zelf gedaan
Op zondag 27 april 2003 22:29 schreef MissX het volgende:
gabbervlechtmaar uhhh hoe heb je het zo tering netjes gekregen als je het zelf hebt gedaan. Ik krijg het echt niet zo mooi als ik het zelf doe, alleen als een vriendin ofzo het doet.
quote:hier had ik het niet opgeschoren
Op zondag 27 april 2003 23:59 schreef Stonehead het volgende:
Heh, je hebt ook nog 'n tweede plaatje zie ikIk vind het mooi gevlochten, maar wel zonde dat je de rest hebt opgeschoren. Gabberstaarten, brrr..
Je kunt zo echt niet zien dat je een jongen bent trouwens. En ook niet wat voor type haar je hebt. Dat elastiekje helemaal onderaan is wel jammer, het zit allemaal muurvast, niet schattig.
[Dit bericht is gewijzigd door Da_Hardest op 28-04-2003 11:02]
(sorry, eerste wat ik dacht.. )
Edit: en ik wil graag weten hoe lang het ongeveer moet zijn om een mooie vlecht te krijgen, ik heb helaas geen foto maar in mn staart komt het een stukje onder mn nek.
quote:wel schattig hoor, een jongen van 16 die zijn moeder vraagt om zijn haar in te vlechten.
Op maandag 28 april 2003 10:19 schreef slindenau het volgende:
Ik heb het ook altijd in een staart, maar nog nooit als vlecht...
Wel grappig dat ik daar afgelopen dagen aan heb zitten denken, maar het probleem is dat ik mn haar niet zelf in een vlecht kan doen...en dan moet ik mn ouders daar weer voor vragenEdit: en ik wil graag weten hoe lang het ongeveer moet zijn om een mooie vlecht te krijgen, ik heb helaas geen foto maar in mn staart komt het een stukje onder mn nek.
quote:wat noem jij net onder je nek dan? misschien handiger om aan te geven hoe lang je staart is.
Op maandag 28 april 2003 10:41 schreef slindenau het volgende:
Ha-ha
Maar ik wil alleen weten of ik het nog langer moet laten groeien (laat het pas sinds een jaar of anderhalf groeien) of het nu al in een vlecht kan...lijkt me wel leuk, eens wat anders
quote:Ik heb het een paar jaar geleden ook al eens gevlochten toen kwamen me haren nog niet eens tot in me nek, maar toen had ik wel alles weggeschoren, zeg maar alleen zo'n eilandje
Op maandag 28 april 2003 10:41 schreef slindenau het volgende:
Ha-ha
Maar ik wil alleen weten of ik het nog langer moet laten groeien (laat het pas sinds een jaar of anderhalf groeien) of het nu al in een vlecht kan...lijkt me wel leuk, eens wat anders
Ik heb het me ma nooit hoeven vragen, een beetje oefenen en het lukt je zelf binnen korte tijd, al vind ze het wel sjiek als ze het kan doen, bijv als ze me net heeft bijgeschoren .. Als vrouwen maar met haren kunnen spelen...haha
quote:oh daarom heb je het dus laten groeien. Ik ben trouwens erg jaloers op je haar. Ik doe een poging om het te laten groeien, maar het schiet echt niet op en ik word er helemaal gestoord van dt het niet normaal wil zitten.
Op maandag 28 april 2003 10:59 schreef Da_Hardest het volgende:[..]
Als vrouwen maar met haren kunnen spelen...haha
Bij mij begon het gewoon met niet meer naar de kapper gaan, en niet om meisjes te versieren ofzo (maar ik ben er tijdens onze schoolreis (een week naar berlijn / praag) achter gekomen dat de vrouwen het wel mooi vinden ) maar dus gewoon uit luiheid.
Het vraagt natuurlijk wel wat meer onderhoud dan kort haar, maar daar zit ik niet zo mee.
Een jaartje geleden ofzo, was ik heel onzeker over de reacties als ik een staart in zou doen (toen was het lang genoeg), want ik ben nogal verlegen, maar dat viel heel erg mee
Daarom denk ik er nu ook over om het in een vlecht te doen, want steeds een staart wordt een beetje saai
(Natuurlijk wordt ik ook nog wel eens voor meisje uitgemaakt, maar daar zit ik nu niet meer mee)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |