abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_682317
Ik ben hier wel benieuwd naar, aangezien ik zelf echt totaal geen gevoel voor kleding/kleuren enzo heb...
Vind het altijd erg moeilijk kleren te kopen, weet nooit waar ik naartoe moet enzo en wat te kopen

Haat het altijd als je alleen bent in een winkel, dan ga ik er niet eens in

Kortom, ik kan wel wat tips gebruiken,
Waar kopen jullie je kleding en wat zoal?

Owja ik ben 17, dus kom niet met kostuums en stropdassen aan

hmmmmmmmmmmmmmmmm
pi_682424
Ok, vrijetijdskleding koop ik vooral bij de Bijenkorf: bijv. kleding van Mexx, Replay, Diesel, Polo en Armani Jeans.
Kostuums elders, maar daar gaat het dus niet over.
pi_682453
Ik ga niet specifiek naar 1 winkel toe, loop gewoon door de stad, beetje te orienteren, en wat ik leuk vind en nodig heb, dat koop ik. En dat kan de ene keer bij een merkzaak zijn en de andere keer dus niet, de ene keer duur zijn en de andere keer dus niet.

Als je steevast naar dezelfde zaak/zaken gaat beperk je jezelf op voorhand zo vind ik omdat wat ze in die winkel(s) niet hebben, je ook niet zult zien en dus ook niet zal kopen, terwijl je zo misschien hele leuke dingen mist.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_682487
quote:
Op 23 januari 2001 15:51 schreef Unic het volgende:
Haat het altijd als je alleen bent in een winkel, dan ga ik er niet eens in
Ook niet als er een heel mooie verkoopster staat..
quote:
Kortom, ik kan wel wat tips gebruiken,
Waar kopen jullie je kleding en wat zoal?

Owja ik ben 17, dus kom niet met kostuums en stropdassen aan

Waar en wat, oke
Voor schoenen ga je naar een schoenenwinkel.
Heel erg flauw.

Maar wat voor soort kleding draag je graag. Kan wel tig winkels noemen, maar of je daar iets aan hebt. Toen ik 17 was kocht ik toch vooral in sportwinkel(truien, shirts, jassen schoenen) en voor broeken naar Levi's store of Klaas Houwen(broekenzaak in L'warden). Onderbroeken en sokken meestal gewoon bij de hema.

Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
pi_682509
je moet gewoon lekker door de stad lopen. eens bij diesel naar binnen lopen, bij de h&m kijken en een paar leuke kleine winkeltjes opzoeken. Die zijn wel vaak duur, maar daar heb je tenminste kleren die niet iedereen heeft, een beetje meer appart.... en dat is leuker.....
Wie gaat slapen om te vergeten wordt de volgende ochtend wreed verstoord wakker......
pi_682685
Ik woon in Amsterdam en vind de P.C. Hooftstraat een zeer fijne straat om te winkelen...
pi_682710
quote:
Op 23 januari 2001 16:43 schreef Mischa het volgende:
Ik woon in Amsterdam en vind de P.C. Hooftstraat een zeer fijne straat om te winkelen...
Heeft een 17-jarige veel aan, dan blijft zijn klerenkast wel heel leeg.
Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
pi_682861
OF het levert je een zwart wit gestreepte outfit op
OF het levert je heel veel kleding op, maar dan met onuitwasbare verfvlekken...

[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER op 23-01-2001 17:46]

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  dinsdag 23 januari 2001 @ 17:31:10 #9
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_682903
Het liefst in winkels waar de verkopers me gewoon met rust laten...

"Mag ik u helpen?"

Ja, je mag oprotten.

"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_682969
The Sting
Bijenkorf
We
Canadian Stocks
Enz enz..
Are you man enough to be my woman?
pi_682986
[opschep mode]
In de VS... maar ja, dat kan en doet lang niet iedereen

[/opschep mode]

dinsdag 23 januari 2001 @ 18:59:44 #12
8350 VipFok
Zillion at night
pi_683079
Tja, ik loop door de stad heen en ik zie wel. Belangrijk vindt ik dat een winkeliers me met rust laten, maar wel aanwezig zijn als ik ze nodig heb.

Meestal kan je me vinden bij winkels zoals V&D, C&A, P&C, Wij, dat soort winkels..als je goed kijkt en combineert kan je voor weinig geld leuke kleren halen (van redelijke kwaliteit)

pi_19765890
Ik ga meestal naar Taxi: Store en als ik daar niet slaag ga ik meestal nog ff langs The Sting, alleen is het hier wel belachelijk duur... vind Taxi relatief goedkoop en dan heb je leuke kleding...

--- EDIT ---

OMG ik zie nu pas wat voor oude post dit is :/ gristus die search mag wel verbeterd worden
pi_19769350
Doe deze maar dicht ( topickick)
Er zijn al vele recente kledingtopics
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')