quote:Aardig los? Op internet? Voor het echie is leuker.
Op zondag 27 april 2003 21:28 schreef F-Lo het volgende:
Ja ging aardig los in dat andere deel zag ik. Nou ja kan gebeuren toch. Wel beter dat we weer gewonnen hebben, scheelde maar weinig, maar ja winnen is winnen. Utrecht volgende week, hopelijk lukt het dan weer
Wedstrijd vond ik echt zwaar bagger. Hoorde op CS pas dat het 1-0 geworden was voor Feyenoord
quote:
Op zondag 27 april 2003 21:27 schreef HomerJ het volgende:[..]
quote:Ik zit ook niet in dat harde kern gebeuren hoor
Op zondag 27 april 2003 21:44 schreef F-Lo het volgende:
Ja ach, ik ben niet zo van het harde kern gebeuren, ik snap het wel ken ook wel wat gasten, o.a. die los gingen in Breda laatste keer. Ik zat toen lekker in het stadion naar de wedstrijd te kijken, vind ik leuker. Wedstrijd vanmiddag was idd slecht, maar ik ben blij dat we weer gewonnen hebben en ook dat ik altijd blijf zitten tot de wedstrijd afgelopen is. Dat deed ik altijd al maar sinds 21 maart van vorig jaar helemaal. Toch zonde als je weggaat en de enige goal van de wedstrijd mist...
Tja, als ik me zit te ergeren aan de manier waarop er gespeeld wordt dan is het beter dat ik me ergens buiten het stadion afreageer dan darbinnen. Het begon nog wel redelijk maar daarna was het gewoon RBC die de betere van het spel had in de meeste gevallen.
Ach hopen dat het tegen Utrecht zondag aanstaande wat beter te pruimen is.
En die wedstrijd was kut. Sfeer, welke sfeer. Inzet? Nou ja, die zal er wel zijn geweest bij sommige, maar het was zo bar slecht. Lurling deed het wel aardig, geen doelpunt tegen dat valt mee. Maar op lurling na was de hele voorhoede kut, het middenveld wilde wel maar kon de bal niet echt kwijt behalve achter, en de verdediging deed was het moest doen, de nul houden... Maar nooit ged8 dat we paul en ono zo zouden missen.
Belooft veel goeds voor aankomende weken...
Maar goed, alles beter dan verliezen.
quote:ah, bij de kakkerlakken hebben ze dus ook van die
Op zondag 27 april 2003 21:31 schreef Cart_man het volgende:
Hoorde op CS pas dat het 1-0 geworden was voor Feyenoord
[..]
btw, altijd grote muilen over de fluitconcerten bij de Godenzonen maar gister werd Kalou toch flink uitgefloten.......de pot verwijt.....
quote:? Heb ik wat gemist?
Op zondag 27 april 2003 21:28 schreef F-Lo het volgende:
Ja ging aardig los in dat andere deel zag ik.
quote:10? 15 minuten zelfs
Op maandag 28 april 2003 08:56 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
ah, bij de kakkerlakken hebben ze dus ook van die
supporters die 10 minuten voor het einde weggaan
![]()
![]()
quote:Niks van gemerkt...oh wacht, toen was ik waarschijnlijk al buiten
btw, altijd grote muilen over de fluitconcerten bij de Godenzonen maar gister werd Kalou toch flink uitgefloten.......de pot verwijt.....
Elke club heeft wel supporters die hun spelers uitfluiten. Schandalig is het.
quote:
Op maandag 28 april 2003 09:15 schreef Cart_man het volgende:[..]
10? 15 minuten zelfs
Tja, ik vond de wedstrijd een groot drama en kon het geprutst niet langer aanzien.
quote:was 1e helft......anyway...de term lucky AJAX mag nooit meer door jullie gebruikt worden he?! 5e keer al dit seizoen........
Niks van gemerkt...oh wacht, toen was ik waarschijnlijk al buitenElke club heeft wel supporters die hun spelers uitfluiten. Schandalig is het.
quote:Noem het maar een dipje in het fanatiek supporter zijn. Thuiswedstrijden zijn echt geen flikker meer aan, ben zeker niet de enige die dat denkt. Geen sfeer meer in het stadion, slecht spelend elftal en kutkneusjes met hun kutlied "helemaal niets".
Op maandag 28 april 2003 10:18 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
dat noemt zich supporter.......je daalt nu wel wat in aanzien (voor hoever dat kan natuurlijk
)
quote:We spelen gewoon op resultaat. Met minimale inzet het maximale behalen
was 1e helft......anyway...de term lucky AJAX mag nooit meer door jullie gebruikt worden he?! 5e keer al dit seizoen........
quote:Ooit van de term "In voor- en tegenspoed" gehoord?! Denk je dat wij fijne jaren hebben gehad de laatste 5 jaar??? Jullie winnen temminste nog, wij gingen elke keer de pottenbak in.
Op maandag 28 april 2003 10:24 schreef Cart_man het volgende:[..]
Noem het maar een dipje in het fanatiek supporter zijn. Thuiswedstrijden zijn echt geen flikker meer aan, ben zeker niet de enige die dat denkt. Geen sfeer meer in het stadion, slecht spelend elftal en kutkneusjes met hun kutlied "helemaal niets".
quote:je begint steeds meer op een jood te lijken
We spelen gewoon op resultaat. Met minimale inzet het maximale behalen![]()
quote:Oh, ik steun ze ook gewoon in voor en tegenspoed, want mocht het een keer echt kut gaan dan blijf ik ook gewoon gaan.
Op maandag 28 april 2003 10:53 schreef Doopy-X- het volgende:
Ooit van de term "In voor- en tegenspoed" gehoord?! Denk je dat wij fijne jaren hebben gehad de laatste 5 jaar??? Jullie winnen temminste nog, wij gingen elke keer de pottenbak in.
quote:Nou moet je wel ff je bek gaan houden, vriend.
je begint steeds meer op een jood te lijken
quote:Je gaat al eerder weg, dat vind ik net zo erg
Op maandag 28 april 2003 10:55 schreef Cart_man het volgende:[..]
Oh, ik steun ze ook gewoon in voor en tegenspoed, want mocht het een keer echt kut gaan dan blijf ik ook gewoon gaan.
quote:TIS EEN JOOOOOOOOOD, TIS EEN JOOOHOOHOOD, JA DIE CART_MAN IS EEN JOOOOOOD!
Nou moet je wel ff je bek gaan houden, vriend.
quote:zo tiefus, weet niet hoe hard jij je tv zet, aangezien ik er van uit ga dat je het van tv hebt.
Op maandag 28 april 2003 08:56 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
ah, bij de kakkerlakken hebben ze dus ook van die
supporters die 10 minuten voor het einde weggaan
![]()
![]()
Moest wel lachen toen ze bij de nos zeiden,
het legioen steunt de ploeg nog steeds altijd in slechte tijden zoals nu, ofzoiets.
quote:grappig, maar dat heb ik dan helemaal gemist in het stadion. Voor zover ik weet was het 90 minuten stil, tot we scoorden
Op maandag 28 april 2003 12:45 schreef Elmotje het volgende:[..]
Moest wel lachen toen ze bij de nos zeiden,
het legioen steunt de ploeg nog steeds altijd in slechte tijden zoals nu, ofzoiets.
quote:En wat vond je ervan?
Op maandag 28 april 2003 13:56 schreef SuperWeber het volgende:
* SuperWeber hand in hand maar ff heeft uitgelezen...
quote:Supergaaf boek, anders had ik hem in 2 dagen ook niet uitgekregen... De rellen bij Gladbach was wel 1 van de hoogtepunten, en het plein voor het olympisch stadion ff schoonvegen was ook geweldig...
Op maandag 28 april 2003 14:01 schreef Cart_man het volgende:[..]
En wat vond je ervan?
quote:Lijkt me niet hoor. Edwin heeft krediet genoeg opgebouwd dacht ik zo
Op maandag 28 april 2003 14:09 schreef LoekB het volgende:
Is hier trouwens al verteld dat Feyenoord met Babos aan het praten is?. Denk eerlijk gezegd dat dat 'dag Edwin' gaat betekenen...
.
Ik ben ooit is mascotte geweest bij Feyenoord-Volendam volgens mij was het in seizoen 92-93 ze wonnen die wedstrijd met 1-0.
quote:Van Marwijk heeft al aangegeven dat Zoetebier volgens seizoen eerste keeper wordt en Lodewijks zijn reserve doelman. En dat Babos helemaal niet in de picture staat als eerste keeper.
Is hier trouwens al verteld dat Feyenoord met Babos aan het praten is?. Denk eerlijk gezegd dat dat 'dag Edwin' gaat betekenen...
.
quote:ik heb bij sport altijd mijn surround aanstaan, wil het gevoel hebben dat ik in het stadion zet (ik weet het, erg gekke tik).
Op maandag 28 april 2003 12:45 schreef Elmotje het volgende:[..]
zo tiefus, weet niet hoe hard jij je tv zet, aangezien ik er van uit ga dat je het van tv hebt.
hij schoot 1x een bal over achterlijn toen hoorde je klein beetje gefluit, dus flink uitgefloten? keep on dreamin.
Flink gefloten was inderdaad wat slecht gekozen, er werd gefloten....maar door alle grote bekken van jullie dat jullie nooit jullie eigen spelers uitfluiten moest ik dit ff kwijt
quote:Tsja dat dacht ik ook. Maar toch zet van Marwijk Lodewijks erin.
Op maandag 28 april 2003 14:18 schreef F1908 het volgende:
Lijkt me niet hoor. Edwin heeft krediet genoeg opgebouwd dacht ik zo
quote:Tja... Als die beter keept... Dan hoort hij gewoon in de basis en ik kan niet ontkennen dat hij het goed doet...
Op maandag 28 april 2003 14:24 schreef speknek het volgende:[..]
Tsja dat dacht ik ook. Maar toch zet van Marwijk Lodewijks erin.
quote:Volgend seizoen begint Zoetebier gewoon weer in de basis. Dat zei v Marwijk laatst nog. Hij laat Lodewijks dit seizoen verder gewoon afmaken. Beetje een luxeprobleem he
Op maandag 28 april 2003 14:24 schreef speknek het volgende:[..]
Tsja dat dacht ik ook. Maar toch zet van Marwijk Lodewijks erin.
quote:Volgend seizoen speelt Babos bij Feyenoord.
Op maandag 28 april 2003 14:35 schreef F1908 het volgende:Volgend seizoen begint Zoetebier gewoon weer in de basis. Dat zei v Marwijk laatst nog. Hij laat Lodewijks dit seizoen verder gewoon afmaken. Beetje een luxeprobleem he
quote:Ja, maar dan ga je toch niet nog een 3e keeper van hoog niveau erbij halen?
Op maandag 28 april 2003 14:35 schreef F1908 het volgende:[..]
Volgend seizoen begint Zoetebier gewoon weer in de basis. Dat zei v Marwijk laatst nog. Hij laat Lodewijks dit seizoen verder gewoon afmaken. Beetje een luxeprobleem he
quote:lodewijks zal niet zo lang doorgaan en l'ami zal al bijna helemaal snel kappen.
Op maandag 28 april 2003 15:29 schreef LoekB het volgende:[..]
Ja, maar dan ga je toch niet nog een 3e keeper van hoog niveau erbij halen?
quote:Das waar, maar denk niet dat Babos zin heeft om de bank warm te houden...
Op maandag 28 april 2003 15:33 schreef Elmotje het volgende:[..]
lodewijks zal niet zo lang doorgaan en l'ami zal al bijna helemaal snel kappen.
quote:Prijs iets hoger proberen te krijgen, en doen.
Op maandag 28 april 2003 15:39 schreef superjoden het volgende:
Bobby Robson, de manager van Newcastle United, zou aankomende zomer opnieuw willen proberen om Brett Emerton te halen. De middenvelder van Feyenoord staat al anderhalf jaar in de belangstelling van Newcastle, maar tot een overstap is het nog steeds niet gekomen. Newcastle zou 2,5 miljoen pond neer willen leggen voor de Australische international.
[Dit bericht is gewijzigd door LoekB op 28-04-2003 15:40]
quote:Die lees ik nooit, kan toch best een cross-postje?
Op maandag 28 april 2003 15:40 schreef superjoden het volgende:
foutje moet in transfergeruchten....
quote:leuk he provoceren
Op maandag 28 april 2003 15:39 schreef superjoden het volgende:
Bobby Robson, de manager van Newcastle United, zou aankomende zomer opnieuw willen proberen om Brett Emerton te halen. De middenvelder van Feyenoord staat al anderhalf jaar in de belangstelling van Newcastle, maar tot een overstap is het nog steeds niet gekomen. Newcastle zou 2,5 miljoen pond neer willen leggen voor de Australische international.
quote:waarheid,heb het ook gelezen ergens
Op maandag 28 april 2003 15:41 schreef F1908 het volgende:[..]
leuk he provoceren
quote:daar twijfel ik ook niet aan
Op maandag 28 april 2003 15:41 schreef DutchGooner het volgende:[..]
waarheid,heb het ook gelezen ergens
quote:Idd. Van mij mag ie ook wel weg.
Op maandag 28 april 2003 15:40 schreef LoekB het volgende:
Prijs iets hoger proberen te krijgen, en doen..
quote:grow up please
leuk he provoceren
quote:
leuk he provoceren
[Dit bericht is gewijzigd door LoekB op 28-04-2003 15:51]
quote:Dat zegt hij dus alleen maar om Zoetebier nu tevreden te houden. Lodewijks en L'ami zullen wel snel stoppen ja. Malkowski wordt niet goed genoeg bevonden en dus zoeken ze een keeper zoals Babos. De jeugd is er namelijk ook nog steeds niet aan toe.
Op maandag 28 april 2003 14:35 schreef F1908 het volgende:[..]
Volgend seizoen begint Zoetebier gewoon weer in de basis. Dat zei v Marwijk laatst nog. Hij laat Lodewijks dit seizoen verder gewoon afmaken. Beetje een luxeprobleem he
Persoonlijk heb ik liever Gentenaar. Hij is voor Feyenoord (heb ik begrepen) en kan nog aardig keepen ook.
quote:
Op maandag 28 april 2003 15:51 schreef Cart_man het volgende:
Persoonlijk heb ik liever Gentenaar. Hij is voor Feyenoord (heb ik begrepen) en kan nog aardig keepen ook.
quote:geen idee...maar ja dat hoor ik dan wel...
Op maandag 28 april 2003 15:51 schreef LoekB het volgende:[..]
. Hoezo provoceren? Wat doet ie fout?
quote:We staan op gelijke hoogte
Op maandag 28 april 2003 17:06 schreef LoekB het volgende:
Topic loopt niet echt meer he?.
quote:heb hem nooit echt goed gevonden, alleen bij twente uit.
Op maandag 28 april 2003 17:41 schreef Kleintje het volgende:
Ik hoor hier veel mensen klagen over de wedstrijd van zondag (en terecht), er worden diverse namen genoemd, maar ik zie Song nergens staan.
Jemig... die heeft k*tballen gegeven.
Die ene bal waarvoor .. (ben ff de naam kwijt) terug moest lopen. Hij speelde hem echt de leegte in.
Ik snap die Song echt totaal niet!
quote:Maar Feyenoord staat nu 3de en daar heeft Utrecht niets aan, dus zullen ze proberen te winnen zondag.
Op maandag 28 april 2003 17:26 schreef LoekB het volgende:
Gelukkig heeft Feyenoord er voordeel van dat Utrecht beter kan hebben dat Feyenoord 2e wordt, dan hoeft Utrecht de finale van de AC niet te winnen.. Maar ik hoop idd dat Feyenoord de boel weer een beetje kan oppakken volgende week, want de afgelopen 3 weken waren dramatisch...
quote:Das ook weer waar.
Op maandag 28 april 2003 18:04 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Maar Feyenoord staat nu 3de en daar heeft Utrecht niets aan, dus zullen ze proberen te winnen zondag.
Maar als zei winnen, is het bijna zeker dat Feyenoord geen 2e meer wordt. . (is nu al bijna zeker, maar ja.
)
quote:Ajax moet ook nog naar NEC, is geen gemakkelijke opgave.
Op maandag 28 april 2003 19:10 schreef LoekB het volgende:[..]
Das ook weer waar.
.
Maar als zei winnen, is het bijna zeker dat Feyenoord geen 2e meer wordt.
. (is nu al bijna zeker, maar ja.
)
quote:En Feyenoord nog naar PSV, ook behoorlijk moeilijk.
Op maandag 28 april 2003 19:11 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Ajax moet ook nog naar NEC, is geen gemakkelijke opgave.
quote:Nee, PSV moet naar Feyenoord
Op maandag 28 april 2003 19:13 schreef LoekB het volgende:[..]
En Feyenoord nog naar PSV, ook behoorlijk moeilijk.
.
quote:Vlak RKC en NAC ook niet uit
Op maandag 28 april 2003 19:11 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Ajax moet ook nog naar NEC, is geen gemakkelijke opgave.
quote:Moet Ajax nog naar NAC dan? Is 2x in een seizoen niet genoeg
Op maandag 28 april 2003 19:15 schreef Frenkie het volgende:[..]
Vlak RKC en NAC ook niet uit
En RKC is thuis, dat moet te doen zijn.
Twente uit vind ik moeilijker.
quote:
Op maandag 28 april 2003 19:15 schreef LoekB het volgende:
Iig, als Feyenoord de UEFA cup ingaat, zal ik (wie het ook worden) alle tegenstanders van PiSVee aanmoedigen, wie het ook worden. Hoop dat Arsenal ofzo ze met 10-0 verpletterdt... En die UEFA cup-wedstrijden van Feyenoord boeien me ook niks, ik wil gewoon CL. (Of leuke tegenstanders, Barca enzo)
. En geen wedstrijden tegen Celtic en dat soort clubjes.
.
Ben het totaal met je eens. Ik zie Feyenoord en Ajax liever met z'n 2-en in de CL, maarja, het is niet anders.
Misschien verprutst PSV het elk seizoen wel express op Europees niveau, zodat ze meer kans hebben op het kampioenschap.
quote:Je vind Celtic geen mooie club..?? jij houdt gewoonweg niet van voetbal
Iig, als Feyenoord de UEFA cup ingaat, zal ik (wie het ook worden) alle tegenstanders van PiSVee aanmoedigen, wie het ook worden. Hoop dat Arsenal ofzo ze met 10-0 verpletterdt... En die UEFA cup-wedstrijden van Feyenoord boeien me ook niks, ik wil gewoon CL. (Of leuke tegenstanders, Barca enzo)
.
quote:Idd, Celtic is wel mooie club.
Op maandag 28 april 2003 19:18 schreef Frenkie het volgende:[..]
Je vind Celtic geen mooie club..?? jij houdt gewoonweg niet van voetbal
quote:Ik bedoelde NEC
Op maandag 28 april 2003 19:16 schreef GerardVanAs het volgende:
Moet Ajax nog naar NAC dan? Is 2x in een seizoen niet genoeg
quote:Ik zeg, Ajax moet ook nog naar NEC, dat is ook moeilijk en dan zeg jij: Vlak RKC en NEC ook niet uit.
Op maandag 28 april 2003 19:19 schreef Frenkie het volgende:[..]
Ik bedoelde NEC
quote:Dat zeg ik niet, maar nou Ajax tegen Arsenal, AC Milan enzo moest, wil ik ook wel weer is een goede wedstrijd van Feyenoord tegen een echte topper zien.
Op maandag 28 april 2003 19:18 schreef Frenkie het volgende:[..]
Je vind Celtic geen mooie club..?? jij houdt gewoonweg niet van voetbal
quote:ja euh ik zit 26 dingen te doen..
Op maandag 28 april 2003 19:20 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Ik zeg, Ajax moet ook nog naar NEC, dat is ook moeilijk en dan zeg jij: Vlak RKC en NEC ook niet uit.
quote:Je hbet toch genoeg kunnen genieten vorig jaar. En Feyenoord won toen wél.
Op maandag 28 april 2003 19:22 schreef LoekB het volgende:
Dat zeg ik niet, maar nou Ajax tegen Arsenal, AC Milan enzo moest, wil ik ook wel weer is een goede wedstrijd van Feyenoord tegen een echte topper zien..
Geduld Loekie, geduld!
quote:Jullie hebben 2x de kans gehad tegen de huidige halve-finalist Juventus
Op maandag 28 april 2003 19:22 schreef LoekB het volgende:[..]
Dat zeg ik niet, maar nou Ajax tegen Arsenal, AC Milan enzo moest, wil ik ook wel weer is een goede wedstrijd van Feyenoord tegen een echte topper zien.
.
quote:Feyenoord verloor daar maar een keer van. Wat deed Ajax die twee keer tegen Inter..??
Op maandag 28 april 2003 19:28 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Jullie hebben 2x de kans gehad tegen de huidige halve-finalist Juventus
quote:Mja, was opzich wel leuk... tegen Inter en Dortmund enzo winnen.
Op maandag 28 april 2003 19:26 schreef Frenkie het volgende:[..]
Je hbet toch genoeg kunnen genieten vorig jaar. En Feyenoord won toen wél.
Geduld Loekie, geduld!
quote:2x verloren
Op maandag 28 april 2003 19:29 schreef Frenkie het volgende:[..]
Feyenoord verloor daar maar een keer van. Wat deed Ajax die twee keer tegen Inter..??
Maar tegen Arsenal, Valencia en Milan hebben we 2x niet verloren, dus dat maakt het wel goed
quote:Dat hadden ze idd gewoon moeten winnen.
Op maandag 28 april 2003 19:28 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Jullie hebben 2x de kans gehad tegen de huidige halve-finalist Juventus
quote:OOk niet gewonnen.
Op maandag 28 april 2003 19:31 schreef GerardVanAs het volgende:
Maar tegen Arsenal, Valencia en Milan hebben we 2x niet verloren, dus dat maakt het wel goed
quote:Inter speelde tegen Ajax wel met een ander elftal onder andere omstandigheden
Op maandag 28 april 2003 19:31 schreef LoekB het volgende:[..]
Dat hadden ze idd gewoon moeten winnen.
. Maar wij hebben wel Inter verslagen, de andere halve finalist.
.
quote:Maar wel tegen Roma en Lyon
Op maandag 28 april 2003 19:33 schreef Frenkie het volgende:[..]
OOk niet gewonnen.
quote:Madrid is de uitzondering. Maar Arsenal vind ik een kleinere club dan Celtic en dat geldt ook voor Barca.
Op maandag 28 april 2003 19:30 schreef LoekB het volgende:[..]
Mja, was opzich wel leuk... tegen Inter en Dortmund enzo winnen.
. Maar geef toe : tegen Barcelona, Real Madrid en Arsenal is toch leuker dan tegen b.v. Celtic,Porto en Chelsea enzo? Maar je hebt gelijk, geduld.
. Maar ik baal gewoon dat PSV daar straks weer alles gaat verknallen voor ons....
quote:
.
quote:Meer verliezen in Europa dan PSV doet is onmogelijk, dus waarom zou Feyenoord geen CL kunnen spelen.
Op maandag 28 april 2003 19:34 schreef LoekB het volgende:
Maar trouwens, Feyenoord is niet in de staat om die grote clubs aan te kunnen nu. Misschien eigenlijk toch maar beter dat ze weer even kunnen opbouwen voor het seizoen daarna, hopen dat ze dan weer op een wat hoger niveau zijn...
quote:En waarom dan precies?
Op maandag 28 april 2003 19:34 schreef Frenkie het volgende:[..]
Madrid is de uitzondering. Maar Arsenal vind ik een kleinere club dan Celtic en dat geldt ook voor Barca.
quote:Lul niet zo dom man.
Op maandag 28 april 2003 19:34 schreef LoekB het volgende:
Maar trouwens, Feyenoord is niet in de staat om die grote clubs aan te kunnen nu. Misschien eigenlijk toch maar beter dat ze weer even kunnen opbouwen voor het seizoen daarna, hopen dat ze dan weer op een wat hoger niveau zijn...
quote:
Op maandag 28 april 2003 19:35 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Meer verliezen in Europa dan PSV doet is onmogelijk, dus waarom zou Feyenoord geen CL kunnen spelen.
quote:Omdat het om beleving draait. En Celtic een van de mooiste clubs van Europa is.
Op maandag 28 april 2003 19:35 schreef LoekB het volgende:[..]
En waarom dan precies?
quote:Aan die aanval heb je niet zoveel als je een verdediging van bijna het niveau degradatie-klasse hebt...
Op maandag 28 april 2003 19:35 schreef Frenkie het volgende:[..]
Lul niet zo dom man.
Feyenoord heeft de beste aanval van Nederland. Het heeft in de CL gewoon wat pech gehad.
sneue types lopen moeilijk te doen met messen als ze eens een keer verliezen pfffff
quote:Vandaar dat Cart_man enzo het ook niet erg vinden om tegen zulke clubs te spelen.
Op maandag 28 april 2003 19:39 schreef NOORD-414 het volgende:
Celtic zijn ook van die kut homo'ssneue types lopen moeilijk te doen met messen als ze eens een keer verliezen pfffff
Ik vind het laf. Als je dan toch zo nodig moet vechten doe dat dan met je blote vuisten.
quote:Ben jij nou voor Feyenoord..??
Op maandag 28 april 2003 19:38 schreef LoekB het volgende:[..]
Aan die aanval heb je niet zoveel als je een verdediging van bijna het niveau degradatie-klasse hebt...
.
Tssssss
quote:Staanplaats heeft gewoon gelijk.
Op maandag 28 april 2003 19:57 schreef LoekB het volgende:. Tuurlijk ben ik wel voor Feyenoord. Daarom ben ik juist zo kritisch... Ik ben niet tevreden over het voetbal dat ze dit seizoen hebben laten zien. Enige hoogtepunt was tegen Twente in het begin van het seizoen, als ze zo het hele seizoen hadden gespeeld (dus ook in de CL), hadden ze ook wel is kunnen gaan stunten in Europa... De aanval zit zeer goed, het middenveld redelijk, maar die verdediging is dramatisch...
quote:Begin een beetje moe van jou te worden Loek. Je legt me woorden in de mond.
Op maandag 28 april 2003 19:40 schreef LoekB het volgende:[..]
Vandaar dat Cart_man enzo het ook niet erg vinden om tegen zulke clubs te spelen.
. Die vinden dat wel leuk....
Als ik ook maar iemand met een mes zie dan draai ik 180 graden en ga ik de andere kant op.
quote:Ik ben met je eens dat de verdediging idd niet best is... Er worden veel te veel fouten gemaakt, zo erg is het bij de BVO Emmen nog niet eens... (En die spelen de laatste tijd toch baggervoetbal, de wedstrijd tegen Ado uitgezonderd) Maar het allerergste vind ik dat er gewoon bijna niets aan gedaan wordt...
Op maandag 28 april 2003 19:57 schreef LoekB het volgende:. Tuurlijk ben ik wel voor Feyenoord. Daarom ben ik juist zo kritisch... Ik ben niet tevreden over het voetbal dat ze dit seizoen hebben laten zien. Enige hoogtepunt was tegen Twente in het begin van het seizoen, als ze zo het hele seizoen hadden gespeeld (dus ook in de CL), hadden ze ook wel is kunnen gaan stunten in Europa... De aanval zit zeer goed, het middenveld redelijk, maar die verdediging is dramatisch...
quote:Jij ergert je niet aan hoe Feyenoord speelt dit seizoen?
Op maandag 28 april 2003 20:14 schreef Cart_man het volgende:
Staanplaats heeft gewoon gelijk.
quote:Ik bedoel meer dat jij de supporters van je tegenstander zowat belangerijker vindt dan de club zelf...
Begin een beetje moe van jou te worden Loek. Je legt me woorden in de mond.Als ik ook maar iemand met een mes zie dan draai ik 180 graden en ga ik de andere kant op.
quote:Idd.
Op maandag 28 april 2003 20:47 schreef SuperWeber het volgende:[..]
Ik ben met je eens dat de verdediging idd niet best is... Er worden veel te veel fouten gemaakt, zo erg is het bij de BVO Emmen nog niet eens... (En die spelen de laatste tijd toch baggervoetbal, de wedstrijd tegen Ado uitgezonderd) Maar het allerergste vind ik dat er gewoon bijna niets aan gedaan wordt...
quote:
Op maandag 28 april 2003 20:54 schreef kaat17 het volgende:
FEYENOORD THE BEST !!! hehe......
DOH.....
quote:Ze hebben tot halverwege dit seizoen met Rasza gespeeld en die vent zou in de GGD nog niet in de basis spelen... En dat duurt dan meer dan anderhalf jaar voordat ze erachter zijn, daar kan IK dan enorm de pest in hebben...
Op maandag 28 april 2003 20:54 schreef LoekB het volgende:[..]
Idd.
. Feyenoord schijnt te denken dat ze d'r dit seizoen met enkel ontzettende mazzel de 2e plek gaan halen ofzo...
.
quote:Feyenoord speelt klote, maar daarop reageerde ik niet.
Op maandag 28 april 2003 20:53 schreef LoekB het volgende:[..]
Jij ergert je niet aan hoe Feyenoord speelt dit seizoen?
quote:Leg je me weer woorden in de mond. Je kent me niet eens en aan de hand van een forum leer je me ook helemaal niet kennen.
Ik bedoel meer dat jij de supporters van je tegenstander zowat belangerijker vindt dan de club zelf.... En je houdt toch van knokken?
quote:Nee hoor daar waren ze wel achter. Ze komen er dan alleen niet achter dat een andere shitload aan derderangs buitenlandse voetballers niet beter zijn.
Op maandag 28 april 2003 20:59 schreef SuperWeber het volgende:
En dat duurt dan meer dan anderhalf jaar voordat ze erachter zijn, daar kan IK dan enorm de pest in hebben...
quote:Nee idd, klotuhzooi, als ze dan iemand halen, laat die vent dan ook echt goed zijn...
Op maandag 28 april 2003 21:49 schreef speknek het volgende:[..]
Nee hoor daar waren ze wel achter. Ze komen er dan alleen niet achter dat een andere shitload aan derderangs buitenlandse voetballers niet beter zijn.
Die andere club straalt gewoon niets uit, het is gewoon feyenoord tegen fc anoniem. Dat mis ik. En bij uitwedstrijden heb je altijd veel meer het wij tegen zij gevoel, en dan zijn we ook altijd redelijk ver in de minderheid, en dan toch zingen en Feyenoord aanmoedigen, andere suporters sarren... Dat is gewoon mooi
Bij thuiswedstrijden heb je het gevoel dat alleen de joden een beetje iets kunne flikken, of dat nou relletjes zijn, of een beetje kunnen zingen. Al moet ik hier ff kwijt dat de joden de laatste keer echt akelig stil waren...
Misschien dat Ado daar wat verandering in brengt, iig die wedstrijd in den haag wordt mooi.
Steek je mes in het vlees van een KankerHagenees, jalalaaaaaa
quote:Sjonge jonge als iemand dus kritisch over zijn club is, is het geen echte supporter meer?
Op maandag 28 april 2003 19:41 schreef Frenkie het volgende:[..]
Ben jij nou voor Feyenoord..??
Tssssss
quote:Wat ben jij nou voor een sukkel.....Dat Cart_man een andere kijk op dingen heeft dan jij is een feit, maar ken je hem uberhaupt wel....je hebt nl. nog al een verdraaide kijk op dingen.
Op maandag 28 april 2003 19:40 schreef LoekB het volgende:[..]
Vandaar dat Cart_man enzo het ook niet erg vinden om tegen zulke clubs te spelen.
. Die vinden dat wel leuk....
quote:* SuperWeber toevallig afgelopen vrijdag Emmen - Ado bezocht heeft... En idd dat zijn tenminste een paar fatsoenlijke supporters, en waarschijnlijk ook de enige club uit de GGD die het uitvak van Emmen volkrijgt...
Op dinsdag 29 april 2003 10:24 schreef mister_popcorn het volgende:
eigenlijk zijn inderdaad veel thuiswedstrijden weinig meer aan. Joden thuis is altijd leuk, nou ja, qua voorpret dan, maar wat in hemelsnaam moet ik me voorstellen bij feyenoord - rbc...Die andere club straalt gewoon niets uit, het is gewoon feyenoord tegen fc anoniem. Dat mis ik. En bij uitwedstrijden heb je altijd veel meer het wij tegen zij gevoel, en dan zijn we ook altijd redelijk ver in de minderheid, en dan toch zingen en Feyenoord aanmoedigen, andere suporters sarren... Dat is gewoon mooi
Bij thuiswedstrijden heb je het gevoel dat alleen de joden een beetje iets kunne flikken, of dat nou relletjes zijn, of een beetje kunnen zingen. Al moet ik hier ff kwijt dat de joden de laatste keer echt akelig stil waren...
Misschien dat Ado daar wat verandering in brengt, iig die wedstrijd in den haag wordt mooi.
Steek je mes in het vlees van een KankerHagenees, jalalaaaaaa
Toen ze 1-0 achter kwamen, wilden ze al het hek over
quote:Zijn idd wel fanatiek, maar toen ze niet zo goed gingen hoorde je er niet zo veel van als nu. Omdat ze nu waarschijnlijk naar de HCE komen laten ze merken dat ze er zijn, wat logisch is. Ben benieuwd volgend jaar.
* SuperWeber toevallig afgelopen vrijdag Emmen - Ado bezocht heeft... En idd dat zijn tenminste een paar fatsoenlijke supporters, en waarschijnlijk ook de enige club uit de GGD die het uitvak van Emmen volkrijgt...Toen ze 1-0 achter kwamen, wilden ze al het hek over
quote:Ze zongen vrijdag al dat ze op "jodenjacht"gingen Dus dat wordt volgend jaar ook nog wel ff lachen volgens mij...
Op dinsdag 29 april 2003 11:16 schreef F-Lo het volgende:
[..]
[..]Zijn idd wel fanatiek, maar toen ze niet zo goed gingen hoorde je er niet zo veel van als nu. Omdat ze nu waarschijnlijk naar de HCE komen laten ze merken dat ze er zijn, wat logisch is. Ben benieuwd volgend jaar.
quote:Ik vond die Ado supporters wel humor hebben, ook bij Emmen hebben ze van dat publiek dat in de 85ste minuut weggaat vervolgens beginnen die gasten te zingen: Ajax publiek, Ajax publiek enz... En het ergste is ze hebben nog gelijk ook...
Op dinsdag 29 april 2003 11:24 schreef F-Lo het volgende:
Ze zingen bij elke goal toch al bijna heel het seizoen: Joden we komen!Wordt idd leuk, weer een bondgenoot, al zijn die tegen 020 niet zo moeilijk te vinden
En een extra bondgenoot tegen 020 is nooit weg natuurlijk, alhoewel er al zoveel zijn
,,Ik dacht ook even dat die er voor mij hingen'', zei Kuijt gisteren gekscherend nadat hij met de selectie van het Nederlands elftal een korte wandeling op het strand had gemaakt in Noordwijk. ,,Toen mijn vriendin me afzette bij het spelershotel wees ze me er fijntjes op dat die versiering niet voor mij, maar voor de koningin was.''
,,Het halve dorp loopt uit. Zeker nu de scholen vakantie hebben'', voorspelt Gilles den Hollander, onderhoudsman van Quick Boys. ,,Dirk is hier waanzinnig populair. Hij is ook een lekkere knul. In het veld brutaal, maar daar buiten een doodgewone jongen die zijn afkomst nooit zal verloochenen. Hij is niet te vergelijken met zo'n mannetje als Rafael van der Vaart, die nu al met zijn borst vooruit loopt.''
,,Ik ga zelfs naar Eindhoven'', meldt Gert-Jan Pluimgraaff van Katwijks bekendste sportwinkel trots. ,,Natuurlijk wil ik er bij zijn. Ik ken Dirk goed. Toen hij naar FC Utrecht ging heb ik hem zelfs een paar voetbalschoenen geleend, omdat die van de club nog niet beschikbaar waren. Samen met zijn zwager ga ik vaak naar Ajax. Vroeger ging Dirk nog wel eens mee. Daar wil hij niet meer aan herinnerd worden. Zijn ogen schitteren nu als hij het over Feyenoord heeft.''
* F-Lo kijkt al uit naar volgend jaar
quote:Feyenoord en ADO zijn ook geen vriendjes van elkaar...echt een bondgenoot is het dus niet.
Op dinsdag 29 april 2003 11:27 schreef SuperWeber het volgende:[..]
Ik vond die Ado supporters wel humor hebben, ook bij Emmen hebben ze van dat publiek dat in de 85ste minuut weggaat vervolgens beginnen die gasten te zingen: Ajax publiek, Ajax publiek enz... En het ergste is ze hebben nog gelijk ook...
En een extra bondgenoot tegen 020 is nooit weg natuurlijk, alhoewel er al zoveel zijn
quote:Nee dat weet ik, maar als ze neusjes laten rennen, zie ik ze al liever komen dan de neusjes zelf
Op dinsdag 29 april 2003 11:35 schreef Cart_man het volgende:[..]
Feyenoord en ADO zijn ook geen vriendjes van elkaar...echt een bondgenoot is het dus niet.
quote:Zijn ze ook...
Op dinsdag 29 april 2003 11:39 schreef F-Lo het volgende:
Nee ok, maar ADO is tegen iedereen, maar ik had het idee dat ze meer tegen de joden dan tegen ons zijn, toch?
quote:Weet ik niet, maar banden met italiaanse clubs, kan ik ook niet echt waarderen...
Op dinsdag 29 april 2003 11:43 schreef Yeaks het volgende:
ado heeft toch wel banden met clubs uit het buitenland?? d8 met juventus ofzow
quote:Oke... Beetje jammer is dat...
Op dinsdag 29 april 2003 11:56 schreef FLR het volgende:
Buitenlandse vriendjes van ADO zijn Juventus, Brugge en Legia Warschau...
quote:Waardoor de wedstrijd tegen Utreg ook leuk kan gaan worden...
Op dinsdag 29 april 2003 11:56 schreef FLR het volgende:
Buitenlandse vriendjes van ADO zijn Juventus, Brugge en Legia Warschau...
quote:kinderen maken fouten onder invloed van hun omgeving
Op dinsdag 29 april 2003 11:33 schreef SuperWeber het volgende:
Wel een slechte zaak dat Kuyt vroeger wel eens meeging naar @j@x...
quote:inderdaad onder een deel van het Utregpubliek is ado niet meer zo populair als het was.
Op dinsdag 29 april 2003 12:29 schreef Doc het volgende:[..]
Waardoor de wedstrijd tegen Utreg ook leuk kan gaan worden...
quote:Ze zullen er tussen zitten, maar het is zeker geen standaard Celtic publiek. Fanatiek als de neten en houden af en toe van een stevige pot matten, maar over het algemeen met het hart op de goed plaats ...
Op maandag 28 april 2003 19:39 schreef NOORD-414 het volgende:
Celtic zijn ook van die kut homo'ssneue types lopen moeilijk te doen met messen als ze eens een keer verliezen pfffff
quote:Voor ADO lijkt in plaats van het "nobody likes us, but we don't care" eerder het "nobody likes us, and that is exactly what we want" te gelden...
Op dinsdag 29 april 2003 12:30 schreef Frenkie het volgende:[..]
inderdaad onder een deel van het Utregpubliek is ado niet meer zo populair als het was.
Maar goed da's eerder een ander topic
quote:Ik denk dat die slogan alleen voor ADO zou mogen gelden.
Op dinsdag 29 april 2003 12:36 schreef Doc het volgende:
Voor ADO lijkt in plaats van het "nobody likes us, but we don't care" eerder het "nobody likes us, and that is exactly what we want" te gelden...
Die spandoeken kunnen me verder aan m'n reet oxideren, maar Ajax is en blijft de meest gehate club van (en in) Nederland.
Als dan een feyenoorder zulke uitspraken doet (no one likes us we don't care) dan kan je er toch alleen om lachen. half Nederland geilt op feyenoord, dan bedoel ik voetbalclubs (als nec, groningen, az en wel meer) he... feyenoord gehaat? laat me nie lachen, alleen door Ajax en twente hoor (psv neem ik toch niet serieus... domme boertjes)
quote:De slogan bestaat uit twee delen
Op dinsdag 29 april 2003 13:16 schreef NOORD-414 het volgende:
Die spandoeken kunnen me verder aan m'n reet oxideren, maar Ajax is en blijft de meest gehate club van (en in) Nederland.
quote:oh ja dat kan best. Het is maar waar je je druk om maakt ("we zijn toch allemaal mensen en het is maar een spelletje toch? al die agressie, nergens voor nodig"
Op dinsdag 29 april 2003 13:19 schreef Frenkie het volgende:[..]
De slogan bestaat uit twee delen
het tweede deel is maar op weinig ajaxsupporters van toepassing
quote:Het is opvallend. Niks meer, niks minder.
Op dinsdag 29 april 2003 13:27 schreef NOORD-414 het volgende:
oh ja dat kan best. Het is maar waar je je druk om maakt
quote:Dat gebeurt zelden. En als Feyenoord tegen Utreg speelt is het tussen die groepen ook niet echt gezellig hoor.
persoonlijk zou ik het niet snappen als utrecht met feyenoord tegen ons gaat. nou ja... wel omdat ze 1 gemeenschappelijke vijand hebbenmaare ga dan tegen elkaar matten ofzo... anders lijkt het wel 1 grote verbroederings onzin en dat kan natuurlijk niet!
ik vind het maar zielig als mensen praten over een samenwerking tussen bijv. ado utrecht en feyenoord tegen Ajax. ik bedoel, ben je soms bang dat je nie genoeg mensen heb of zo?? ben je bang dat je ons niet aan kan?? durf je niet alleen?? dat denk ik dan... en bovendien si het idd niet altijd even realistisch (hangt van de situatie af)
dezelfde onzin is dat een hele poos geleden zouden wij en twente iets tegen feyenoord doen (dubbele wraak)... bullshit
quote:Ik ruik een weiland...
Op dinsdag 29 april 2003 13:34 schreef NOORD-414 het volgende:
en zo hoort het ookik vind het maar zielig als mensen praten over een samenwerking tussen bijv. ado utrecht en feyenoord tegen Ajax. ik bedoel, ben je soms bang dat je nie genoeg mensen heb of zo?? ben je bang dat je ons niet aan kan?? durf je niet alleen?? dat denk ik dan... en bovendien si het idd niet altijd even realistisch (hangt van de situatie af)
dezelfde onzin is dat een hele poos geleden zouden wij en twente iets tegen feyenoord doen (dubbele wraak)... bullshit
quote:ADO werkt zoiezo niet samen met Nederlandse clubs. Dus dat is al kolder. De enbige keer dat er een supporterverband was tussen verschillende Nederlandse supportersgroepen was in '88.
Op dinsdag 29 april 2003 13:34 schreef NOORD-414 het volgende:
ik vind het maar zielig als mensen praten over een samenwerking tussen bijv. ado utrecht en feyenoord tegen Ajax. ik bedoel, ben je soms bang dat je nie genoeg mensen heb of zo?? ben je bang dat je ons niet aan kan?? durf je niet alleen?? dat denk ik dan... en bovendien si het idd niet altijd even realistisch (hangt van de situatie af)
juist, maar toch zie ik weer gelul (o.a. hier in dit topic) over ado+feyenoord
zegt al genoeg over sommige mensen toch
wist je trouwens dat utrecht heel vroeger eens met ons heeft gevochten tegen psv hahaha komt de komende 100 jaar niet meer voor
quote:Zo doe je dat. Krijg je er van als je een stink boer bent.
Op dinsdag 29 april 2003 13:37 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Ik ruik een weiland...
Los daar van, denk maar niet dat het nog eens gebeurt. En ik hoef hier niks geen boeken open te doen, maar als er nog eens iets gebeurt denk maar niet dat er bij ons nog iemand ligt...en ja dat kan je aannemen of niet, dat kan mij verder ook niets schelen hoor.
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 13:43 schreef NOORD-414 het volgende:
Los daar van, denk maar niet dat het nog eens gebeurt. En ik hoef hier niks geen boeken open te doen, maar als er nog eens iets gebeurt denk maar niet dat er bij ons nog iemand ligt...en ja dat kan je aannemen of niet, dat kan mij verder ook niets schelen hoor.
ik heb het over het hier en nu en ik weet wel wat voor mensen er om me heen staan tegenwoordig en daar baseer ik mijn mening op.
maar ja dan niet he.
quote:DylanDog mag dan wel fan van PSV zijn, maar is denk ik de meest beschaafde poster op de hele VBL forum. Als er iemand zich boers gedraagt dan ben jij dat wel. Nergens voor nodig om DD te trollen/flamen.
Op dinsdag 29 april 2003 13:43 schreef NOORD-414 het volgende:[..]
Krijg je er van als je een stink boer bent.
Als je het leuk vind om hier te posten zou ik maar iets dimmen...
quote:Met jou is het gezellig communiceren...
Op dinsdag 29 april 2003 13:43 schreef NOORD-414 het volgende:[..]
Zo doe je dat. Krijg je er van als je een stink boer bent.
Niet dat ik persoonlijk geraakt word door opmerkingen over weilanden, maar ik ken er wel een paar die dat wel zijn, dus ik kan dat niet waarderen. Maar goed, ik verwijder mezelf wel uit deze topic, voordat er nog meer onzin van komt.
quote:Je wordt er persoonlijk niet door geraakt maar kent wel mensen die dat wel worden dus kan je het niet waarderen en noem je me meteen een stinkboer...
Op dinsdag 29 april 2003 14:30 schreef NOORD-414 het volgende:
Ja sorry.Niet dat ik persoonlijk geraakt word door opmerkingen over weilanden, maar ik ken er wel een paar die dat wel zijn, dus ik kan dat niet waarderen. Maar goed, ik verwijder mezelf wel uit deze topic, voordat er nog meer onzin van komt.
Aha...
quote:Weet je wat, ik zal het duidelijker zeggen, maar niet voordat ik vertel dat dit mijn laatste reactie hier is in een feyenoordtopic, er komt toch verder niks goeds van. Ik ken mensen die hebben een vriend en/of familie lid verloren in dat weiland en daarom kan ik het soms niet laten om op kut opmerkingen (impulsief, ik geef het toe) te reageren. Persoonlijk ken ik hem niet, dus zou ik er eigenlijk niets mee hebben, maar omdat ik mensen ken enz enz. Zo duidelijker (want, ook dat geef ik toe, ik had het er onduidelijk neer gezet) ???
Op dinsdag 29 april 2003 14:32 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Je wordt er persoonlijk niet door geraakt maar kent wel mensen die dat wel worden dus kan je het niet waarderen en noem je me meteen een stinkboer...
Aha...
quote:Iedereen kent wel iemand die iemand kent die etcetera.
Op dinsdag 29 april 2003 14:41 schreef NOORD-414 het volgende:[..]
Weet je wat, ik zal het duidelijker zeggen, maar niet voordat ik vertel dat dit mijn laatste reactie hier is in een feyenoordtopic, er komt toch verder niks goeds van. Ik ken mensen die hebben een vriend en/of familie lid verloren in dat weiland en daarom kan ik het soms niet laten om op kut opmerkingen (impulsief, ik geef het toe) te reageren. Persoonlijk ken ik hem niet, dus zou ik er eigenlijk niets mee hebben, maar omdat ik mensen ken enz enz. Zo duidelijker (want, ook dat geef ik toe, ik had het er onduidelijk neer gezet) ???
quote:Ken je niet nee, maar uit je posts op dit forum maak ik wel op dat je het niet erg vindt om een supporter van de tegenpartij een keer een mep te geven. Maar dat je wegblijft zodra er 'echte' wapens komen, valt me dan nog mee van je.
Op maandag 28 april 2003 21:03 schreef Cart_man het volgende:
Leg je me weer woorden in de mond. Je kent me niet eens en aan de hand van een forum leer je me ook helemaal niet kennen.
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 14:41 schreef NOORD-414 het volgende:[..]
Weet je wat, ik zal het duidelijker zeggen, maar niet voordat ik vertel dat dit mijn laatste reactie hier is in een feyenoordtopic, er komt toch verder niks goeds van. Ik ken mensen die hebben een vriend en/of familie lid verloren in dat weiland en daarom kan ik het soms niet laten om op kut opmerkingen (impulsief, ik geef het toe) te reageren. Persoonlijk ken ik hem niet, dus zou ik er eigenlijk niets mee hebben, maar omdat ik mensen ken enz enz. Zo duidelijker (want, ook dat geef ik toe, ik had het er onduidelijk neer gezet) ???
quote:Als ik aangevallen zou worden door een supporter van de tegenpartij dan zal ik idd niet schromen om diegene een paar stoten te geven.
Op dinsdag 29 april 2003 14:56 schreef LoekB het volgende:[..]
Ken je niet nee, maar uit je posts op dit forum maak ik wel op dat je het niet erg vindt om een supporter van de tegenpartij een keer een mep te geven. Maar dat je wegblijft zodra er 'echte' wapens komen, valt me dan nog mee van je.
.
.
quote:Lijkt me logisch dat zal ik ook niet over mijn kant laten gaan... Wegrennen is iig wel het laatste wat ik doe...
Op dinsdag 29 april 2003 15:02 schreef Cart_man het volgende:
Speeluurtje weer voorbij
[..]Als ik aangevallen zou worden door een supporter van de tegenpartij dan zal ik idd niet schromen om diegene een paar stoten te geven.
Owja ik ben 1 keer weggerent... Maar dat was best logisch met 5 man zijn en dan 40 man (Ook nog van het kamp) achter je aan is niet echt leuk meer...
Dick Advocaat heeft daarna Mario Melchiot opgeroepen voor het oefenduel woensdag in Eindhoven. De Chelsea-verdediger is nu de vervanger van Michael Reiziger, die geblesseerd moest afhaken.'
En terecht, ze laten ze toch niet spelen
quote:Gezellig...doe de groeten aan Bill Gardner
Op dinsdag 29 april 2003 17:47 schreef Luni het volgende:
Zijn er nog mensen die naar FC Utrecht - Feyenoord gaan? Heb zelf geen kaartje kunnen bemachtigen helaas. Ga zaterdag wel naar Westham United - Chelsea. Bij deze zeg ik tot volgende week woensdag, ga namelijk lang weekend vieren, misschien tot eerder, als ik thuis mijn internet aan de praat krijg.
Ik moet mijn kaart voor Utrecht nog steeds ophalen bij een vent...ben veels te lui
quote:en in Dortmund bij de UEFA Finale 2001.
Op dinsdag 29 april 2003 13:37 schreef Frenkie het volgende:[..]
ADO werkt zoiezo niet samen met Nederlandse clubs. Dus dat is al kolder. De enbige keer dat er een supporterverband was tussen verschillende Nederlandse supportersgroepen was in '88.
Ik kan gaan, weet alleen echt niet of ik het trek, aangezien ik vanaf kon.n8 al moet werken elke n8. Ik denk het eigenlijk niet, wil niet in slaap donderen als ik daar ben. Maar we zien wel wat voor pillen we nog kunnen krijgen bij onze plantaardige apothekert.
En zijn er al mensen die weten of naar fey-man city gaan?
Ik kan helaas niet, ben dan op vakantie in kroatie, maar zou wel graag zijn gegaan. De vrouwen in Denemarken (geloof dat het daar wordt gespeeld) zijn godsallemachtig lekker. Dat alleen is voor mij al reden genoeg om naar Denemarken te gaan... En dat Feyenoord er nog speelt, is nog beter.
Alleen ik kan niet, afzien...
En ja ik ga wel naar Denemarken met een groep. Kijken of we een bus vol kunnen krijgen. Zal wel weer gezellig worden. Misschien dat er wat Guvnors van Manchester City komen
quote:* Speed1971 lacht als ie een klap krijgt.........vreet daarna de gulle gever op
Op dinsdag 29 april 2003 15:02 schreef Cart_man het volgende:
Speeluurtje weer voorbij
[..]Als ik aangevallen zou worden door een supporter van de tegenpartij dan zal ik idd niet schromen om diegene een paar stoten te geven.
Buffel denkt dat het voor zijn voetbal beter is als hij nog een jaartje blijft rijpen bij Feyenoord. Natuurlijk wel met de kanttekening erbij dat als echte Europese topclubs zich aanmelden hij wel zal nadenken over een eventuele transfer. Buffel, 22 jaar oud, speelde gisteren mee met het Belgisch nationaal elftal tegen Polen. Belgie won de westrijd met 3-1, ook Buffel pikte zijn goaltje mee
Ik had je heel anders verwacht Loek
quote:zag het
Op donderdag 1 mei 2003 22:26 schreef -F- het volgende:
Groots nieuws!!!!! Loek heeft zijn porem op in het fotoboek staan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Dacht je dat ik een kale neger was ofzo?
Op donderdag 1 mei 2003 22:26 schreef -F- het volgende:
Groots nieuws!!!!! Loek heeft zijn porem op in het fotoboek staan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:En waar blijft jouw pic?
Op donderdag 1 mei 2003 22:29 schreef -F- het volgende:
Nee een marrokaan met een mat in zijn nek nou goed
* FrankyMcG meldt zich
quote:* Cart_man meldt zich ook
Op vrijdag 2 mei 2003 10:42 schreef FrankyMcG het volgende:
Wie van de Fok!-ers is morgen sowieso gegarandeerd voor een kaart voor de AC finale?* FrankyMcG meldt zich
Morgen na mijn werk ff halen...ben het echter niet eens met deze wijze van verkoop. Veel fanatieke supporters moeten nu veel moeite doen voor een kaart, omdat ze fel tegen een persoonsgebonden kaart zijn. En eigenlijk ook wel terecht.
Zo krijg je volgend jaar duizenden silvercardhouders en dan krijgt de GKL precies wat hij voor ogen heeft.
quote:Aan de ene kant heb je gelijk, valt me nog mee dat nog niet alle SCC een Silvercard hebben na het debacel van de UEFA Cup finale.
Op vrijdag 2 mei 2003 11:17 schreef Cart_man het volgende:[..]
* Cart_man meldt zich ook
Morgen na mijn werk ff halen...ben het echter niet eens met deze wijze van verkoop. Veel fanatieke supporters moeten nu veel moeite doen voor een kaart, omdat ze fel tegen een persoonsgebonden kaart zijn. En eigenlijk ook wel terecht.
Zo krijg je volgend jaar duizenden silvercardhouders en dan krijgt de GKL precies wat hij voor ogen heeft.
Welke vakken zijn beschikbaar voor ons?
quote:Volgens mij net zoals vorig jaar met de finale, de noordzijde en dan kan je waarschijnlijk een hoekvak of gewoon vak kiezen..
Op vrijdag 2 mei 2003 11:23 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Aan de ene kant heb je gelijk, valt me nog mee dat nog niet alle SCC een Silvercard hebben na het debacel van de UEFA Cup finale.
Welke vakken zijn beschikbaar voor ons?
quote:Ik vind het gewoon ene matige zaak dat zowat de hele lange zijde voor de knvb is!
Op vrijdag 2 mei 2003 11:25 schreef Cart_man het volgende:[..]
Volgens mij net zoals vorig jaar met de finale, de noordzijde en dan kan je waarschijnlijk een hoekvak of gewoon vak kiezen..
Dele die kaartjes onder Utrecht en Feyenoord dan heb je tenminste echte supporters op die plaatsen.
Iemand dat broertje van Kalou al 's zien spelen? Schijnt een erg goeie jongen te zijn. Zit ook bij het eerste nou. Ben benieuwd. Kalou's eerste optreden was wel mooi, tegen hoereveen geloof ik.
quote:Hey Cart_man ik snap je punt. Maar mijn aversie tegen Feyenoorders (zo beter
Op zaterdag 3 mei 2003 22:26 schreef Cart_man het volgende:
Wees nu eens een keer lief en zeg gewoon Feyenoorders
Pffffffff das dr uit.
En nou weer verder met waar deze topic over gaat, namelijk Feyenoord.
Ik ga vandaag toch maar naar utreg toe, kan toch niet meer slapen, kan beter meteen doorgaan. Ga daar maar op zoek naar een mooie pub, daar vind je altijd wel Feyenoorders.
En of Feyenoord walst over utreg heen, of Feyenoord krijgt het heeeel moeilijk en wint nipt of verliest. Maar op de een of andere manier heb ik er wel een positief gevoel bij vandaag, dus ben ik zelf ook wel positief
Al moet ik wel ff bekennen, dat elke keer dat als ik positief over een wedstrijd denk, Feyenoord verliest of erg moeilijk wint.
Maar dat zien we vanmiddag wel, ik ga douchen, ontbijten, en de trein pakken. Tot ziens in utreg.
Met 10 man in Utrecht van Utrecht winnen!
quote:Tja da's knap...
Op zondag 4 mei 2003 15:06 schreef FrankyMcG het volgende:
Mooi voetbal is anders, maar mentaliteit JA!Met 10 man in Utrecht van Utrecht winnen!
Zal het vavavond om half elf ofzo wel zien, Studio Sport is later door de dodenherdenking.
quote:kenne ze die doden niet op een ander tijdstip herdenken...
Op zondag 4 mei 2003 15:11 schreef Saekerhett het volgende:[..]
Tja da's knap...
Zal het vavavond om half elf ofzo wel zien, Studio Sport is later door de dodenherdenking.
quote:
Op zondag 4 mei 2003 15:21 schreef -F- het volgende:[..]
kenne ze die joden niet op een ander tijdstip herdenken...
Door het wegvallen van deze jeugdteams zullen er ook een paar full-time trainers hun baan verliezen. Volgens de geruchten zouden er vier trainers moeten vertrekken en ook hoofd opleidingen Albert Stuijvenberg zou zijn baan wel eens kunnen verliezen.
quote:is het makkelijk om aan kaarten te komen daar bij jullie?
Op zondag 4 mei 2003 21:29 schreef CrAzY-BoY het volgende:
25 juli Feyenoord - Manchester City in Denemarken. Vanuit België leggen we alvast 1 bus in ^o^ en den deze gaat mee Wordt gezellig weekendje daar in Denemarken.
Zaterdag ook weer het gezelschap gehad van een 100 tal Feyenoorders op de Bosuil voor onze match tegen Beveren. We hebben dit gewonnen met 3-1. Na de match zijn der een deel Feyenoorders opgepakt uit schrik dat er een confrontatie ging komen met Germinal fans.
De Antwerpse politie wil het Antwerpse voetbal kapot en pakt daar dan ook zomaar onschuldige Nederlanders voor op [afbeelding]
Daarnaast ben ik best blij dat ik deze week nauwelijks heb geslapen en alleen maar heb gewerkt, want ik zat als een zombie in het stadion, kon geen woord meer uitbrengen. Bij de 1-0 van van persie bleef ik zitten, netzoals het rest van het vak, bij de 1-1 ook, itt de rest van het vak, maar bij de 2-1 ook.Kon er nog net een glimlach uitpersen, maar was blij dat ik naar huis kon om te slapen .
Ben geloof ik nog wel erg raar aangekeken de hele wedstrijd. Zal er wel uit hebben gezien alsof ik een bijna een od heb gehad oid.
Wel leuke sfeer trouwens, hoorde wel veel de hele tijd. Maar ja, das bij utreg uit altijd wel goed.
Ik ga verder slapen, ajuus.
Vreven zei dat hij bij de behandeling van zijn zaak voor de tuchtcommissie Van Persie zal helpen, want hij vond geel meer op zijn plaats.
quote:En nu maar hopen dat hij een beter geheugen heeft dan z'n landgenoot.
Op maandag 5 mei 2003 12:16 schreef superjoden het volgende:
Vreven zei dat hij bij de behandeling van zijn zaak voor de tuchtcommissie Van Persie zal helpen, want hij vond geel meer op zijn plaats.
quote:Hij had beter wat minder hard kunnen schreeuwen en als een doldriest paard ter aarde storten, dan had Van Egmond niks gedaan. Gewwon schaamte voor zijn eigen gedrag blijkbaar.
Op maandag 5 mei 2003 12:16 schreef superjoden het volgende:
quote:ze benen werden niet aangetikt geloof ik,
Op maandag 5 mei 2003 16:32 schreef Speed1971 het volgende:
Wat ik niet snap is dat van Marwijk het opnam voor Buffel. Dat was heel duidelijk een schwalbe en van Marwijk vond het onzin dat Buffel daar een kaart voor kreeg. Hele terechte kaart en geeft maar weer eens aan hoe dom die van Marwijk is.
quote:Nee als een speler een keeper ontwijkt springt hij er meestal overheen. Was gewoon een schwalbe, was heel duidelijk in de herhaling te zien. Deed hij trouwens ook tegen de Graafschap waar hij ook terecht voor bestraft werd. En van Marwijk vond het toen weer onzin. Zelfs na het zien van de tv-beelden vond hij het onzin. Terwijl je heel duidelijk kon zien dat hij een schwalbe maakte.
Op maandag 5 mei 2003 16:34 schreef Elmotje het volgende:[..]
ze benen werden niet aangetikt geloof ik,
maar misschien werd hij geduwd en moest toen ook benen van wapenaar ontwijken waardoor die neerviel.
Schwalbes moeten niet meer met geel bestraft worden maar gewoon meteen rood geven. Het is zo ontzettend laag om zoiets te doen.
quote:maar toen Machlas een punt redde en zodoende een grote stap zette naar het kampioenschap mocht het allemaal wel natuurlijk...
Op maandag 5 mei 2003 16:45 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Nee als een speler een keeper ontwijkt springt hij er meestal overheen. Was gewoon een schwalbe, was heel duidelijk in de herhaling te zien. Deed hij trouwens ook tegen de Graafschap waar hij ook terecht voor bestraft werd. En van Marwijk vond het toen weer onzin. Zelfs na het zien van de tv-beelden vond hij het onzin. Terwijl je heel duidelijk kon zien dat hij een schwalbe maakte.
Schwalbes moeten niet meer met geel bestraft worden maar gewoon meteen rood geven. Het is zo ontzettend laag om zoiets te doen.
Ik vond het geen schwalbe. ook geen penalty trouwens. Waarom moet het tegenwoordig altijd één van de twee zijn??
quote:In België dien je een fankaart aan te schaffen (kosten 12.5 euro), met een fankaart kan je 1 kaart verkrijgen per wedstrijd. Dit is dus echt wel de mensen weghouden van het voetbal.
Op maandag 5 mei 2003 00:17 schreef mister_popcorn het volgende:[..]
is het makkelijk om aan kaarten te komen daar bij jullie?
Ik en een maat zitten er wel aan te denken 's langs te gaan, als het een beetje te doen is, that is.
Hopelijk mogen we jullie eens begroeten "in de hel van Deurne-Noord"
Antwerp-groeten
quote:Buffel is de onbetwiste schwalbe koning, als je je afvraagt waarom ie geel kreeg voor een ogenschijnlijk onschuldige actie:
.
IGOOOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRR
quote:Ze komen langs en worden opgepakt
Op dinsdag 6 mei 2003 12:40 schreef CrAzY-BoY het volgende:[..]
In België dien je een fankaart aan te schaffen (kosten 12.5 euro), met een fankaart kan je 1 kaart verkrijgen per wedstrijd. Dit is dus echt wel de mensen weghouden van het voetbal.
Ondertussen zijn er wel al een hele hoop Feyenoorders die fankaart van Antwerp hebben aangeschaft. Als je echt eens een wedstrijd wilt bij wonen van Antwerp moet je maar eens contact opnemen met mij en zal dan extra fankaart proberen te fixen. Je kan ook altijd eens op een echt Feyenoord Forum vragen want ze komen laatste tijd met vrij veel naar ons.Hopelijk mogen we jullie eens begroeten "in de hel van Deurne-Noord"
Antwerp-groeten
Al de tweede keer geloof ik, de vorige keer konden ze ook een paar uur op het plaatselijke politiebureau blijven
quote:boeiend,
Op dinsdag 6 mei 2003 13:49 schreef SuperWeber het volgende:
Die achterlijke neuzen hebben ons ingehaald...
quote:Tjonge jonge houden ze elkaar weereens het handje boven het hoofd, hij deed echt niks naar mijn mening...
'Rode kaart Van Persie was terecht'
[ KNVB.nl | Rijnmond.nl ]
Feyenoorder Robin van Persie heeft dit weekend in de wedstrijd tegen FC Utrecht volledig terecht een rode kaart gekregen. Dat schrijft scheidsrechtersbaas Jaap Uilenberg op de website van de KNVB. Hij zegt daarbij zich niet te willen bemoeien met de tuchtrechtelijke kant van de zaak, maar dat uitspraken van spelers, trainers en verslaggevers vragen om een duidelijke reactie uit de scheidsrechterswereld.
De rode kaart van Van Persie werd gegeven voor het trappen van een tegenstander, terwijl de bal niet in de buurt was. Volgens Uilenberg geldt dan maar een sanctie; het veld af.
Ach we beginnen er aan te wennen .....
Een ding is zeker ,
FEYENOORD WINT DE BEKER !!!!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 07-05-2003 15:58]
Door G0009 - woensdag 7 mei 2003 19:22
--------------------------------------------------------------------------------
Ik denk dat De Nooier het best is wat Feyenoord transfervrij kon aantrekken, van binnen de Nederlandse competitie(aangezien ie midden in het seizoen gekomen is mochten ze niet iemand uit het buitenland halen, toch?) Misschien heeft de topicstarter een beter (ook transfervrij) alternatief?
vatsige_vetzak
Door vatsige_vetzak - woensdag 7 mei 2003 19:25
--------------------------------------------------------------------------------
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 19:22 schreef G0009 het volgende:
Ik denk dat De Nooier het best is wat Feyenoord transfervrij kon aantrekken, van binnen de Nederlandse competitie(aangezien ie midden in het seizoen gekomen is mochten ze niet iemand uit het buitenland halen, toch?) Misschien heeft de topicstarter een beter (ook transfervrij) alternatief?
Glenn de Man. Uit de eigen jeugdopleiding.
Een groot talent die ik niet meer op fouten betrap. De klooier maakt elke wedstrijd een blunder. De laatste tegengoal tegen Utrecht was ook zijn fout. Hij liet zoals altijd zijn man lopen waardoor paauwe tegen 2 man kwam te staan.
Cart_man
Door Cart_man - woensdag 7 mei 2003 19:36
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 19:15 schreef vatsige_vetzak het volgende:
Een (smeekb)ode aan Gerard de Klooier
Tranen met tuiten kon ik huilen toen ik hoorde dat mijn geliefde Feyenoord de Nooier had aangetrokken. Ik kon ook maar niet beseffen dat feyenoord dacht dat hij ook maar iets kon betekenen voor Feyenoord aangezien hij zelfs 5e keus was bij het nietige Heerenveen. Daar kregen vogelverschrikkers zoals Klompe, Hansma en Ebbinge nog de voorkeur boven de Klooier.
Goed, de Rotterdamse mentaliteit en werklust heeft hij wel, maar dat is niet genoeg om al zijn gebreken te compenseren. In de Rotterdamse haven is " just in time" een belangrijk begrip; de klooier is echter altijd 3 stappen te laat.
Hij kan net zo goed opbouwen als de diegene die de balkons in Maastricht heeft gebouwd. Hij heeft het inzicht van een mol met een jutezak over zijn hoofd. Hij loopt zo verward rond als een paus zou doen tijdens een vuurgevecht op een slagveld.
En mede daarom is het zo knap dat Feyenoord ondanks de Klooier nog niet heeft verloren. Ik hoop dat de klooier de boodschap begrijpt als hij mijn seizoenskaart ontvangt terwijl er nog 3 wedstrijden gespeeld moeten worden. En ik hoop dat hij dan beseft dat hij snel moet stoppen wil hij niet een karikatuur van zichzelf worden.
Idd, Loovens moet nu de kans krijgen. Al zie ik Bert hem die kans niet zo snel geven.
wat was dat cool zeg..... rennen met mn fakkel over de coolsingel na afloop....
remember.....
quote:[off-topic] ook precies 1 jaar geleden dat Arsenal kampioen werd op Old Trafford
Op donderdag 8 mei 2003 12:39 schreef Qlimax het volgende:
Vandaag precies 1 jaar geleden dat we de UEFA-cup wonnen.....
quote:Die goede oude tijd he.
Op donderdag 8 mei 2003 12:56 schreef DutchGooner het volgende:[..]
[off-topic] ook precies 1 jaar geleden dat Arsenal kampioen werd op Old Trafford
[off-topic]
Eerst een uur in de trein gezeten met een paar kenissen. Aan een stuk door zitten zuipen wat betekende dat we, aangekomen op Rotterdam CS, al bezopen waren. We mochten geen bier meenemen naar het centrum, dus besloten we de rest maar op het perron op te drinken.
Na dit gedaan te hebben gingen we naar het stadhuisplein waar de groep zich afscheidde. Ik en een ander vonden het daar te druk, dus zijn we weggegaan en, nadat we nog even langs de coffeeshop waren geweest, zijn we naar Odeon geweest. Daar heb ik een tijdje zwaar beroerd gezeten totdat we naar het stadion gingen. Ik had een kaartje voor vak R, het was al aardig druk toen we binnenkwamen en het werd steeds drukker.
Wedstrijd was prachtig, in de rust was ik al vol zelfvertrouwen over de winst, zeker toen Tomasson na rust ook nog eens scoorde. Dit kan niet meer misgaan dacht ik. Pfff en wat waren die laatste minuten spannend. En dan Dedé die nog een dot van een kans kreeg in de laatste minuut. Het zal toch niet. Gelukkig het fluitsignaal, de ontlading, de tranen. Feyenoord heeft de UEFA Cup.
De mooiste dag uit mijn nog korte leven.
quote:Krijg kippevel als ik terugdenk aan die dag....rood-witte zee in de kuip, met wat geel aan de overkant...heerlijke sfeer in het stadion...
Op donderdag 8 mei 2003 13:06 schreef Cart_man het volgende:
Inderdaad een dag die ik tot de dag van vandaag nog precies weet.Eerst een uur in de trein gezeten met een paar kenissen. Aan een stuk door zitten zuipen wat betekende dat we, aangekomen op Rotterdam CS, al bezopen waren. We mochten geen bier meenemen naar het centrum, dus besloten we de rest maar op het perron op te drinken.
Na dit gedaan te hebben gingen we naar het stadhuisplein waar de groep zich afscheidde. Ik en een ander vonden het daar te druk, dus zijn we weggegaan en, nadat we nog even langs de coffeeshop waren geweest, zijn we naar Odeon geweest. Daar heb ik een tijdje zwaar beroerd gezeten totdat we naar het stadion gingen. Ik had een kaartje voor vak R, het was al aardig druk toen we binnenkwamen en het werd steeds drukker.
Wedstrijd was prachtig, in de rust was ik al vol zelfvertrouwen over de winst, zeker toen Tomasson na rust ook nog eens scoorde. Dit kan niet meer misgaan dacht ik. Pfff en wat waren die laatste minuten spannend. En dan Dedé die nog een dot van een kans kreeg in de laatste minuut. Het zal toch niet. Gelukkig het fluitsignaal, de ontlading, de tranen. Feyenoord heeft de UEFA Cup.
quote:idd
Op donderdag 8 mei 2003 13:03 schreef zjroentje het volgende:[..]
Die goede oude tijd he.
Uit-shirt en europees uit-shirt.
Thuis-shirt en uit-shirt.
Afgezien van dat het een feyenoord shirt is, best mooi .
quote:Tja, tis al weer een jaar geleden.
Op donderdag 8 mei 2003 13:06 schreef Cart_man het volgende:
Inderdaad een dag die ik tot de dag van vandaag nog precies weet.Eerst een uur in de trein gezeten met een paar kenissen. Aan een stuk door zitten zuipen wat betekende dat we, aangekomen op Rotterdam CS, al bezopen waren. We mochten geen bier meenemen naar het centrum, dus besloten we de rest maar op het perron op te drinken.
quote:Vorige jaar..................... zucht!
Op donderdag 8 mei 2003 15:49 schreef Luni het volgende:[..]
Tja, tis al weer een jaar geleden.
Het lijkt een eeuwigheid geleden!
Ben wel blij dat ik er bij was op vak RR!
Feyenoord UEFA Cup Winners 2002
quote:De tijd gaat snel, héél snel....
Op donderdag 8 mei 2003 15:49 schreef Luni het volgende:[..]
Tja, tis al weer een jaar geleden.
Maar de herinnering blijft!
quote:Jong geleerd is oud gedaan!
Op vrijdag 9 mei 2003 12:57 schreef Luni het volgende:
Ja, ja, aanstaande zondag gaat mijn neefje van 4 voor het eerst met een competitiewedstrijd mee naar de Kuip! Helaas zijn er nu voor mij een aantal beperkingen, kan maar effe naar DHZ en niet blowen, maar je moet wat voor hem overhebben!
ben erg benieuwd wat hij nu weer heeft te zeggen, met z'n smerige rotkop...
quote:Wederom een intelligente reactie...............
Op vrijdag 9 mei 2003 16:21 schreef mister_popcorn het volgende:
mooi zo, piere vrijgesproken, steek dat maar in je kont, kankerkoeman.ben erg benieuwd wat hij nu weer heeft te zeggen, met z'n smerige rotkop...
quote:Hou je es ff in man
Op vrijdag 9 mei 2003 16:21 schreef mister_popcorn het volgende:
mooi zo, piere vrijgesproken, steek dat maar in je kont, kankerkoeman.ben erg benieuwd wat hij nu weer heeft te zeggen, met z'n smerige rotkop...
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 16:24 schreef aldostuta het volgende:[..]
Wederom een intelligente reactie...............
quote:Ben het anders behoorlijk met hem eens
Op vrijdag 9 mei 2003 17:18 schreef Kang-He het volgende:[..]
Hou je es ff in man
.
quote:edit: laat ook maar, ik gebruikte te moeilijke woorden voor dit topic
Op vrijdag 9 mei 2003 18:17 schreef -F- het volgende:[..]
[..]Ben het anders behoorlijk met hem eens
quote:Ja, gooi er nog maar eens een schepje bovenop joh.
Op vrijdag 9 mei 2003 19:06 schreef JeOma het volgende:[..]
edit: laat ook maar, ik gebruikte te moeilijke woorden voor dit topic
Vooroordelen over voetbalsupporters hebben mag best, gelukkig weet ik dat het over het algemeen anders is.
quote:Het voorvoegsel van een ziekte bij een naam is niet bepaald netjes, vooral niet als het een van de top 3 doodsoorzaken is in NL waarbij veel mensen daadwerkelijk het lijden dat daarmee gepaard gaan kennen... Sommige mensen zijn daar gevoeliger voor dan anderen.
Op vrijdag 9 mei 2003 18:17 schreef -F- het volgende:[..]
[..]Ben het anders behoorlijk met hem eens
quote:Eh, IK ben hier niet degene die dat vooroordeel waar maakt. Ik ben ook niet voor Feyenoord, maar om de coach van een concurrent uit te schelden, zo'n laag niveau heeft echt alleen het volk dat ook spiegeltjes van auto's aftrapt bij uitwedstrijden. Stoere lui zijn dan. Slim ook.
Op vrijdag 9 mei 2003 19:12 schreef Cart_man het volgende:
Vooroordelen over voetbalsupporters hebben mag best, gelukkig weet ik dat het over het algemeen anders is.
Maar goed, ik zal me verder inhouden. Ajax wordt toch wel 2e.
quote:Dat zou je in dit topic niet zeggen.
Op vrijdag 9 mei 2003 19:12 schreef Cart_man het volgende:[..]
quote:en dan te bedenken dat ik,als neutrale supporter voor 7,50 euro een kaartje heb
Op vrijdag 9 mei 2003 22:55 schreef Butra het volgende:
Pff, morgenochtend meedoen aan de loterij voor de laatste 5000 kaarten voor de bekerfinale. We halen gewoon een hele nacht door, en rond een uurtje of 5:00 met wat stoelen en een kratje bier naar de Ticketbox toe, want ik wil niet hetzelfde meemaken als vorig jaar UEFA-cup finale. Toen ben ik half Europa afgereist voor een kaart.
Door het verdwijnen van de A2, B2 en C2 moeten de jeugdtrainers Marcel Bout, André Stafleu en Geert Meijer hun biezen pakken. Verder zullen er ook vijf scouts, die voornamelijk in het buitenland werkten, moeten vertrekken. Door deze ontslagen moeten de assistent-trainers Mario Been en John Metgod meer werk gaan verzetten. Been zal betrokken worden bij het tweede elftal en Metgod zal ook bij de jeugdopleiding mee gaan werken.
Jorien van den Herik, de voorzitter van Feyenoord, verklaarde de genomen maatregelen op de website van Feyenoord: "De situatie in het Betaald Voetbal noodzaakt ons scherper te kijken naar het rendement en de efficiency. Feyenoord hoeft nog niet te bezuinigen zoals andere clubs in het Betaald Voetbal, maar we zullen wel de tering naar de nering moeten zetten. De luxe is eraf. Kwaliteit gaat nu voor kwantiteit."
quote:WAT IN HEMELSNAAM doe jij hier?
Op vrijdag 9 mei 2003 16:24 schreef aldostuta het volgende:[..]
Wederom een intelligente reactie...............
ga gewoon van die QUASI (moeilijk woord?) bijdehande opmerkingen maken in de forA (mv van forum) die speciaal voor jou gemaakt zijn.
www.ikbeneeneikel.nl/forum oid. Ow ja, oid betekent Of Iets Dergelijks.
Zal het er maar ff bij zetten, aangezien jij niet zo snugger bent.
En voor die slimme aap die denkt dat elke suporter die uitwedstrijden bezoekt spiegeltjes van auto's aftrapt... Pfff, kan je nog meer onzin neerkalken? Zo ja, doe maar samen met adol lekker op het al eerder genoemde adres. Zo nee, pleur toch maar een end op. Je bent hier NIET welkom. Tenzij je wat normaals te melden hebt. Maar dat heb jij duidelijk niet.
En nog eens 'n keertje.. Voor de duidelijkheid. Hoe heet dit topic?
Feyenoord deel x. Scherp opgemerkt. Voor wie is dat in de 1e plaats? Voor mensen die over Feyenoord willen praten. Voor wie is het niet? Voor mensen die Feyenoord alleen willen afkraken. Gos, de wereld zit soms echt simpel in elkaar.
En ziet u mij in een ajax deel x? Nope. Blijf bij je eigen.
Er zijn maar een paar ajacieden ( zal de term joden niet in de mond nemen deze keer, voor de fijngevoelige en minder intelligente onder ons) die wat mij betreft hier mogen posten. En daar horen jullie allebei zeker weten NIET bij.
quote:Je doet er beter aan dat kaartje aan de supporters te geven die normaal alles gaan en die nu vanwege een kutsysteem naast de pot pissen. Jij hebt er niks te zoeken. Veel vrienden en kennissen hebben geen kaartje vanwege dat pokkesysteem.
Op zaterdag 10 mei 2003 00:04 schreef DutchGooner het volgende:[..]
en dan te bedenken dat ik,als neutrale supporter voor 7,50 euro een kaartje heb
En dan zijn er ook nog "supporters" die een kaartje met een silvercard kopen om deze dan doodleuk door te verkopen aan de hoogste bieder.
Die "supporters" moet je opknopen aan de hoogste boom
quote:Over laag niveau gesproken, een invalide in een rolstoel met Feyenoord sticker de tyfus trappen, dat toont pas niveau!
Op vrijdag 9 mei 2003 22:05 schreef JeOma het volgende:[..]
Eh, IK ben hier niet degene die dat vooroordeel waar maakt. Ik ben ook niet voor Feyenoord, maar om de coach van een concurrent uit te schelden, zo'n laag niveau heeft echt alleen het volk dat ook spiegeltjes van auto's aftrapt bij uitwedstrijden. Stoere lui zijn dan. Slim ook.
quote:welkom
Op zaterdag 10 mei 2003 18:15 schreef Luni het volgende:
Ja, ja hier is hij dan, nu ook vanaf mijn thuisadres!!!!
quote:Dat zijn inderdaad nog grotere stupide klootviolen. Heb ik werkelijk geen goed woord voor over. Dat soort gasten mogen van mij werkelijk waar tegen de muur worden gezet. Ajax-fan of niet.
Op zaterdag 10 mei 2003 12:59 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Over laag niveau gesproken, een invalide in een rolstoel met Feyenoord sticker de tyfus trappen, dat toont pas niveau!
En nou nog ff kijken of de Hammers winnen vanmiddag, en dan zijn we helemaal tevreden
Ow ja, Feyenoord speelt ook... Ik zit nog steeds te wachten op het moment dat we of gigantisch op onze bek gaan, of weer eens overtuigend winnen. We zien wel. Hoop dat het zonnetje schijnt.
Tot ziens in Vakkie Waus
quote:En het niveau stijgt........................
Op zaterdag 10 mei 2003 04:58 schreef mister_popcorn het volgende:[..]
WAT IN HEMELSNAAM doe jij hier?
Dit is voor en door Feyenoorders. Niet voor jou. Pleur op.
En ow ja, doe niet alsof je zo ontzettend slim bent. Ben je namelijk niet.
En doe al helemaal niet alsof ik dom ben, want dat ben ik al helemaal niet.ga gewoon van die QUASI (moeilijk woord?) bijdehande opmerkingen maken in de forA (mv van forum) die speciaal voor jou gemaakt zijn.
www.ikbeneeneikel.nl/forum oid. Ow ja, oid betekent Of Iets Dergelijks.
Zal het er maar ff bij zetten, aangezien jij niet zo snugger bent.En voor die slimme aap die denkt dat elke suporter die uitwedstrijden bezoekt spiegeltjes van auto's aftrapt... Pfff, kan je nog meer onzin neerkalken? Zo ja, doe maar samen met adol lekker op het al eerder genoemde adres. Zo nee, pleur toch maar een end op. Je bent hier NIET welkom. Tenzij je wat normaals te melden hebt. Maar dat heb jij duidelijk niet.
En nog eens 'n keertje.. Voor de duidelijkheid. Hoe heet dit topic?
Feyenoord deel x. Scherp opgemerkt. Voor wie is dat in de 1e plaats? Voor mensen die over Feyenoord willen praten. Voor wie is het niet? Voor mensen die Feyenoord alleen willen afkraken. Gos, de wereld zit soms echt simpel in elkaar.En ziet u mij in een ajax deel x? Nope. Blijf bij je eigen.
Er zijn maar een paar ajacieden ( zal de term joden niet in de mond nemen deze keer, voor de fijngevoelige en minder intelligente onder ons) die wat mij betreft hier mogen posten. En daar horen jullie allebei zeker weten NIET bij.
quote:rustig maar.
Op zaterdag 10 mei 2003 12:57 schreef Cart_man het volgende:[..]
Je doet er beter aan dat kaartje aan de supporters te geven die normaal alles gaan en die nu vanwege een kutsysteem naast de pot pissen. Jij hebt er niks te zoeken. Veel vrienden en kennissen hebben geen kaartje vanwege dat pokkesysteem.
En dan zijn er ook nog "supporters" die een kaartje met een silvercard kopen om deze dan doodleuk door te verkopen aan de hoogste bieder.
Die "supporters" moet je opknopen aan de hoogste boom
Die Silvercard bij Feyenoord klopt van geen kanten.
Vorig jaar kon je een SC kopen als je naar Inter ging.
Ken verschillende personen van wie het hun eerste uitwedstrijd ooit was van Feyenoord,maar die mensen konden vervolgens wel zonder moeite een kaartje voor de finale kopen
quote:En jij daalt ... rot op
Op zondag 11 mei 2003 13:05 schreef aldostuta het volgende:[..]
En het niveau stijgt........................
quote:Opkankeren.
Op zondag 11 mei 2003 13:05 schreef aldostuta het volgende:[..]
En het niveau stijgt........................
quote:doe nou eens normaal!!!!!!
Op zondag 11 mei 2003 21:51 schreef Kike het volgende:[..]
Opkankeren.
quote:van zijn 58 posts zijn er misschien wel 3 zinnig geweest
Op zondag 11 mei 2003 21:52 schreef superjoden het volgende:[..]
doe nou eens normaal!!!!!!
quote:Laat hém is normaal doen!!!!!
Op zondag 11 mei 2003 21:52 schreef superjoden het volgende:[..]
doe nou eens normaal!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |