'so this is my confession, try to....... ????'
zoiets , nou succes bij het oplossen van dit raadsel maar ik wil het wel erg graag weten
"When you need miracles,
when you need magic,
when you've tried everything,
hold and ____
____,
what love can do"
Gezongen door een vrouw, klonk een beetje als Celine Dion denk ik. Ondersteund door een Piano, met later wat violen of een ander snaarinstrument.
Heb me echt rot gezocht op google en lyrics sites maar ik kan het maar niet vinden (waarschijnlijk was het dan niet doorgebroken buiten Europa).
quote:hijs trouwens redelijk nieuw geloof ik
Op zondag 27 april 2003 20:15 schreef Olmo het volgende:
ja ik zoek dus een nummer al een tijdje en ik ken maar 1 regel dus misschien voor de goeien onder ons...'so this is my confession, try to....... ????'
zoiets
, nou succes bij het oplossen van dit raadsel maar ik wil het wel erg graag weten
quote:Dat ZOU "I try" van Macy Gray kunnen zijn
ja ik zoek dus een nummer al een tijdje en ik ken maar 1 regel dus misschien voor de goeien onder ons...'so this is my confession, try to....... ????'
zoiets
, nou succes bij het oplossen van dit raadsel maar ik wil het wel erg graag weten
quote:En dat ZOU "Locomotive Breath" van Jethro Tull kunnen zijn
Op zondag 27 april 2003 20:20 schreef defender het volgende:
Ik zoek een redelijk oud nummer van een metal band, ik dacht redelijk death metal (niet zeker). Het begint heel lief met een piano melodietje, en een stuk later wordt het ruiger en harder.
Ik dacht dat het Paradise Lost was, maar heb zojuist al een hele berg van ze geluisterd, en kan het nog niet terugvinden.
Wie oh wie kan er iets met deze kleine aanwijzingen ?
quote:Ehm verschillenden mogelijkheden, hoewel dat Try to stukje me niks zegt :
zoiets
Rolling Stones - Confession'the Blues
Nick Carter - My Confession
Watvoor soort nummer was het ?
het is 1 mannenstem geloof ik, dus niet macy gray. en de stijl is gewoon rustige pop, geen rock-elementen ofzo
quote:Hij is het niet helaas, maar hoor net wel dat hij de moeite waard is, dus bedankt
Op zondag 27 april 2003 20:23 schreef Fogerty het volgende:[..]
En dat ZOU "Locomotive Breath" van Jethro Tull kunnen zijn
Als het nummer dat ik bedoel genoemd wordt zal ik zeker een OH JA roepen. Maar kan er maar niet opkomen
http://www.leoslyrics.com/lyricsearch.php
Ook voor anderen misschien een handige site
quote:5 resultaten
Op zondag 27 april 2003 20:34 schreef defender het volgende:
Misschien kun je hier wat vinden :http://www.leoslyrics.com/lyricsearch.php
Ook voor anderen misschien een handige site
een meisje loopt over straat met een hart, en dat wordt dan steeds kleiner, en op het laatst wordt deze weer helemaal groot.
ik kan er niet opkomen
quote:echt zoon liedje wat ik al 1000 keer gehoord heb en waarvan ik de naam nu nog niet weet, wat een stom wijf trouwens in die clip met dat hard
Op zondag 27 april 2003 21:00 schreef MarkyB het volgende:
ik zoek de naam van het bijbehorende liedje:een meisje loopt over straat met een hart, en dat wordt dan steeds kleiner, en op het laatst wordt deze weer helemaal groot.
ik kan er niet opkomen
quote:Mundia To Bach Ke - Punjabi MC
Op zondag 27 april 2003 19:34 schreef Minisuisse het volgende:
Ik zoek een nummer, hij is nog vrij recent.
Tis een snel nummet met zo'n aziatische deun erbij.
En de zang is van een turkse/marokkaanse man ofzo geloof ik.Weet iemand welke ik bedoel?
quote:Kan ook zijn dat hij dat liedje uit die Peugeot 206 reclame bedoelt...
Op zondag 27 april 2003 21:07 schreef Trektouwtje het volgende:[..]
Mundia To Bach Ke - Punjabi MC
Husan -met- Bald 'n Spikey
[Dit bericht is gewijzigd door Sjaakman op 27-04-2003 21:11]
quote:Roger Sanchez - Another Chance
Op zondag 27 april 2003 21:00 schreef MarkyB het volgende:
een meisje loopt over straat met een hart, en dat wordt dan steeds kleiner, en op het laatst wordt deze weer helemaal groot.
quote:jep
Op zondag 27 april 2003 21:11 schreef Apfel het volgende:[..]
Roger Sanchez - Another Chance
quote:Als ik de intro zo hoor: Xzibit - Paparazzi
Op zondag 27 april 2003 21:15 schreef Trektouwtje het volgende:
Ik ben op zoek naar het originele rap/ R&B nummer waaruit de sample afkomstig is die gebruikt wordt voor de melodie in het nummer Natural van S Club 7. (Serieus)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |