abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 januari 2001 @ 01:49:53 #26
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_695174
Hee, op BBC2 is nu een aflevering...
The Internets, I needs it..
  Trouwste user 2022 zaterdag 27 januari 2001 @ 02:12:44 #27
7889 tong80
Spleenheup
pi_695213
Ja, het is nu op BBC2 leuk om te zien hoe stukken metaal tegen elkaar aan botsen.
Het ene stuk is blauw het andere rood, tsjeempie er zit ook een geel stuk metaal tussen, ik hoop niet dat ie zich bezeert, geel is zo'n kwetsbare kleur.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 28 januari 2001 @ 22:50:48 #28
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_699054
Ik zag vanmorgen een herhaling en keek voor het eerst langer als 5 min. ik werd altijd zo moe van die commentator want wat een schreeuwlelijk is dat zeg!

Ik geloof dat BNN de Nederlandse versie al gaat uitvoeren, maar pin me er niet op vast of gooi me niet ondersteboven als t niet zo is

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_701994
quote:
Op 26 januari 2001 19:52 schreef Zanderrr het volgende:
Nog een van mijn favorieten (hij ziet er in actie altijd zo cool uit...)

Hypnodisc

Die is idd errug kewl ja, staat ook weer in de semi's. Hij had 1 nadeel: hij was op de kop te gooien, maar ik geloof dat het team nu dusdanige aanpassingen gedaan heeft dat ze dan weer rechtop kunnen komen.

Vorig jaar vlogen ze er uit doordat die disc stil viel. Dit jaar is dat ding nog steviger, sterker en sneller. In 2.5 seconden draait die disc al op volle snelheid.

Snel is ie alleen niet, maar hij is wel goed en eenvoudig te besturen. Dit weekend is dacht ik de 1e halve finale van dit jaar op de BBC.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  dinsdag 30 januari 2001 @ 02:35:03 #30
7469 voh
Now without pants!
pi_702901
Het lekkere aan Hypnodisc's bsturing is dat het complete gewicht zo ongeveer op de voorste wieltjes ligt. Hierdoor slipt de achterkant als een dronken baviaan, maar geeft ze een hele nette draaicirkel. Als je ziet wat een vernietiging Hypnodisc hefet aangebracht, nou, daar komt Razer zelfs niet aan. In de eerste match van Hypnodisc scheurde (letterlijk scheurde ) hij de armor van twee robots

Lister (zo heet het karakter wat de presentator in Red Dwarf speelt) is eigenlijk alleen leuk voor de mensen die Red Dwarf zelf ook kennen. Ik kan me goed voorstellen dat hij irritant kan zijn voor anderen.

Smeg! Heh, Razer, Hypnodisc en Panic Attack zijn mijn favo's. En Behemoth, gewoon om de naam

(en ben ik de enige die Diottior haat?)

Kind sir, would you be so kind as to hand me a toothpick, for I seem to have a piece of rottweiler stuck twixt my teeth.
pi_750525
Hypnodisk gaat deze wars dus winnen. Dat kan bijna niet meer missen.
(Jammer van Wild Thing, die had nog een goede kans).
De enige concurrentie zou nog Chaos 2 kunnen zijn nu.
  zaterdag 17 februari 2001 @ 13:15:27 #32
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_751119
quote:
Op 16 februari 2001 23:29 schreef Lamon het volgende:
Hypnodisk gaat deze wars dus winnen.
Na het zien van de semifinals vannacht zet ik mijn geld toch op Chaos 2 - als zelfs Wild Thing Hypnodisc tegen de wand aan kan rammen en even vast kan houden, betekent dat voor mij dat Chaos 2 'm er met gemak over heen kan gooien...

Wanneer is de finale trouwens?

pi_751131
Doe mee met Robot Wars NL!
- En bouw je eigen robot

Onderstaande oproep is te lezen op BNN:

Grijp nu je kans en doe mee met de nederlandse Robot Wars bij BNN! Of je al uitgebreide plannen hebt of de regels nog niet eens kent, als je mee wilt doen kan het geen kwaad wat van je te laten horen. Je ontvangt dan uitvoerige uitleg over deelname aan Robot Wars. Schrijf je snel in, want het aantal plaatsen is beperkt!

Schrijf een brief naar het volgende adres. Vergeet daarin niet je naam, adres, telefoon-nummer en e-mail adres te vermelden.

Robot Wars Holland
MBC Production Ltd
43 Whitfield Street
London W1T 4HA
United Kingdom

Of stuur een e-mailtje naar:
robotwars@mentorn.co.uk

Een vraagje:
"Wie is hier nou echt bereidt om een paar ruggen neer te tellen om een robot in elkaar te draaien en daarmee mee te doen aan Robot Wars om daar z'n geesteskind, waar je dan 10+ weken aan gewerkt hebt, door de mangel te zien gaan door de 'House-Robots' " - if you are, I'm your man - Ik zou zeggen 'wedge-shaped', 25 cc motor, kevlar platen en een cirkelzaag [..]

[Dit bericht is gewijzigd door YmOgeN op 17-02-2001 13:31]

pi_751382
hypnodisc maakt een goede kans
chaos2 is goed alleen weet ik niet hoe goed hun constructie is.
pussycat komt ook solide over, en dat cirkel zaag ding vond ik de laatste keer dat ik hem zag alleszins mee vallen (meestal hebben die namelijk geen impact)
en splinter(?) tja mijn bezwaar is dat deze robot niet aanvalt. daarom vind ik het ook erg jammer dat panic attack niet tegen hypnodisc uitkomt want ik had wel eens willen zien wat er gebeurt als je met die vork gewoon onder de disc door steekt.
pi_753342
Het is te hopen dat het echt tussen Hypnodisc en Chaos2 gaat in de finale. Want je moet er niet aan denken dat een opgevoerde slijptol als Pussycat in de finale aan gort geslagen wordt door Hypnodisc, kunnen ze beter in de halve finale doen. Chaos2 is veel wendbaarder en sneller, dus moet die leuke jongen met de typische stem proberen om achter Hypnodisc te komen. Ik heb net de eerste halve finale op vidjoo nog eens gekeken (sad, ik weet het), en ik denk niet dat het plaatwerk van Chaos2 sterk genoeg is voor die vernietigende schijf. Ik zet mijn geld op Hypnodisc.
I intend to live forever, or die trying.
  maandag 19 februari 2001 @ 13:39:38 #36
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_754436
Maar wanneer is de finale nou?

* w.o.r. wil dit niet missen...

pi_754731
quote:
Op 19 februari 2001 13:39 schreef w.o.r. het volgende:
Maar wanneer is de finale nou?

* w.o.r. wil dit niet missen...

Vrijdagavond 19.45 (BBC 2).
Ik moet verdomme naar een Karaoke-avond (schaam, schaam) die avond. Niets aan te doen, opnemen maar.
pi_754733
Met een herhaling vrijdagnacht en ook zondagmiddag nog een herhaling geloof ik.
  maandag 19 februari 2001 @ 15:29:52 #39
9934 Hiroller
Just rollin' around
pi_754739
quote:
Op 23 januari 2001 15:44 schreef Lamon het volgende:
Komt op BBC op vrijdag en ik geloof dat het tegenwoordig ook op Nederland 2 (BNN) te zien is. Ik kijk er al meer dan een jaar naar. 1 van de weinige programma's die ik nog trouw volg. Erg goed!
Robot Wars is te vet en helemaal beter dat het nu ook op een Nl-zender geplugd is!
High Roller$ creating their own DE9; DEMO "2003: A SPACED ODYSSEY" FINALLY RELEASED!: http://surf.to/highrollers
pi_754757
Ik vond overigens het een erg vage jurybeslissing om Panic Attack eruit te gooien. Ik vind Panic Attack 1 van de beste bestuurdbare, gecontroleerde robots die er is, en ook een robot die altijd aanvalt. Dat andere ding ben naam ff kwijt) vind ik gewoon een enorm laf ding en dat wapen van die lui heeft eigenlijk nul impact. Panic attack wist die gasten nog in de CPZ te duwen en een keer ff lekker voor de vlammen te houden, had echt verwacht dat ze zouden winnen, want zelf hadden ze geen schade.

Voor de finale:

Hypnodisc heeft verruit het sterkstse wapen in destructieve zin. Met name Chaos 2 en Pussycat zullen vatbaar zijn voor die disc. Die zaag van Pussycat is ook een flinke, die brengt ook veel schade toe. De zwakte van Hypnodisc zit hem in de ground-clearence en z'n snelheid (traagheid dus). Een robot als Chaos 2 zou, middels goed rijden, er onder moeten kunnen komen aan de zij- of achterkant en die flipper van Chaos 2 is echt enorm sterk. Ik denk daarom dat Chaos 2 de enige is die van Hypnodisc kan winnen, mits ze dus maar heel goed en zorgvuldig rijden. Maar Chaos 2 is op zijn beurt dus weer kwetsbaar voor de disc van hypnodisc en de zaad van Pussycat.

En die spike op wielen: Puur een verdedigingsronot, saai klote ding. Met een flipper begin je er weinig tegen (of je moet hem de arena uitmikken) en hij ziet er zo stevig uit dat zelfs hypnodisc en Pussycat niet snel veel schade kunnen aanrichten denk ik.

Ik hoop iig op een finale Hypnodisc - Chaos 2.

pi_754777
quote:
Op 19 februari 2001 15:36 schreef DIGGER het volgende:
En die spike op wielen: Puur een verdedigingsronot, saai klote ding. Met een flipper begin je er weinig tegen (of je moet hem de arena uitmikken) en hij ziet er zo stevig uit dat zelfs hypnodisc en Pussycat niet snel veel schade kunnen aanrichten denk ik.

Ik hoop iig op een finale Hypnodisc - Chaos 2.

Ik ook.
En ik ben het helemaal eens over dat kutding met die spike. Wat heb ik me daaraan zitten ergeren, zeg.
Op die manier kun je ook wel gewoon 2 wielen met een motortje ertussen maken. Slaat helemaal nergens op.
Ze zouden dat soort 'robots' eigenlijk helemaal niet moeten toelaten!
pi_765516
*kick*
  vrijdag 23 februari 2001 @ 13:25:22 #43
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_766270
quote:
Op 23 februari 2001 09:48 schreef DIGGER het volgende:
*kick*
Thanx Digger, was ik het toch bijna vergeten!
pi_767011
Heb ff gekeken en naast de uitzending van 19.45 vanavond op BBC2 is er een herhaling voor diegenen die de 1e aflevering gemist hebben vrijdagnacht om 1.45, ook op BBC2

[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER op 23-02-2001 16:38]

pi_767027
Dat wordt dus de herhaling kijken voor mij. Nu maar hopen dat er niemand de kroeg binnenstapt en de uitslag vertelt...
[bid-icoontje]

*Lamon vindt dat er ook een bid-icoontje moet komen

zaterdag 24 februari 2001 @ 16:28:44 #46
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_769131
Welke bot heeft er nou gewonnen? Of komt er nog een herhaling? hoever zijn ze op BNN eigenlijk?
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_769283
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee,
het was een tegenvaller
hypnodisc ging heel snel stuk tegen pussycat
en de andere halve finale was ook niet echt wat, want het was een tie.
en de finale was ook bagger, was ook een tie, maar uiteindelijk heeft chaos II gewonnen...
Denk aan de duim :)
  FOK!fossiel zondag 25 februari 2001 @ 14:03:29 #48
1455 Keroppi
kool kikker
pi_770887
Een collega van mijn vader gaat mee doen aan de nederlandse versie. Lijkt me echt grappig om te zien.
Chick on a mission
pi_770945
Omdat de herhalingen nu wel voorbij zijn geef ik een verslagje voor degenen die het niet gezien hebben. Als het je geen reet interesseert kun je verder scrollen.

In de eerste halve finale raakte Pussycat het rechterachterwiel van Hypnodisc, die toen alleen nog maar vooruit kon rijden. Daarop sloeg in een hoek zo'n waardeloze huisrobot een gat in de draaischijf, die dus niet meer kon draaien. Pussycat door. Hypnodisc was zo erg kapot, dat ze zelfs niet meer konden vechten om de derde plaats. Die ging naar Stinger,de staartklok met twee kruiwagenwielen. De tweede halve finale 'went to the judges', Chaos2 won, omdat die jongen duidelijk meer controle over zijn robot had. Stinger sloeg wel een gedeelte van de achterkant van Chaos2 weg, maar het was meer dom geluk dan techniek.
In de halve finale was Chaos2 veel te afwachtend, dat maakten ze goed in de finale tegen Pussycat. In de eerste minuut werd Pussycat twee keer gelanceerd door de flipper, waarbij hij een keer mooi stuiterde. Ook Pussycat liet zich niet onbetuigd, maar de buitenkant van Chaos2 bleef op zijn plaats. Door goede stuurmanskunst lukte het om Chaos2 telkens recht voor Pussycat te krijgen. Na een paar keer gooien, waarbij de stukken vloer in het rond vlogen, bleek dat de slijptol van Pussycat niet meer werkte. De tijd was om, en de judges wezen Chaos2 aan als (terechte) winnaar.
Samen met de driver van Panic Attack heeft die jongen van Chaos2 de beste controle over zijn robot. Mooiste vind ik Razer, die in de wedstrijd UK-USA de huisrobot Matilda helemaal naar de kloten hielp. Effectiefste wapen Hypnodisc: accu's en plaatwerk all over the place, echt goed. Jammer dat het er in de finale niet uitkwam.

I intend to live forever, or die trying.
pi_770989
quote:
Op 25 februari 2001 14:34 schreef dwerg het volgende:
Mooiste vind ik Razer, die in de wedstrijd UK-USA de huisrobot Matilda helemaal naar de kloten hielp.
Helemaal mee eens! Jammer dat ie zo snel uitgeschakeld was dit jaar...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')