Ik geloof dat BNN de Nederlandse versie al gaat uitvoeren, maar pin me er niet op vast of gooi me niet ondersteboven als t niet zo is
quote:Die is idd errug kewl ja, staat ook weer in de semi's. Hij had 1 nadeel: hij was op de kop te gooien, maar ik geloof dat het team nu dusdanige aanpassingen gedaan heeft dat ze dan weer rechtop kunnen komen.
Op 26 januari 2001 19:52 schreef Zanderrr het volgende:
Nog een van mijn favorieten (hij ziet er in actie altijd zo cool uit...)
Hypnodisc
Vorig jaar vlogen ze er uit doordat die disc stil viel. Dit jaar is dat ding nog steviger, sterker en sneller. In 2.5 seconden draait die disc al op volle snelheid.
Snel is ie alleen niet, maar hij is wel goed en eenvoudig te besturen. Dit weekend is dacht ik de 1e halve finale van dit jaar op de BBC.
Lister (zo heet het karakter wat de presentator in Red Dwarf speelt) is eigenlijk alleen leuk voor de mensen die Red Dwarf zelf ook kennen. Ik kan me goed voorstellen dat hij irritant kan zijn voor anderen.
Smeg! Heh, Razer, Hypnodisc en Panic Attack zijn mijn favo's. En Behemoth, gewoon om de naam ![]()
(en ben ik de enige die Diottior haat?)
quote:Na het zien van de semifinals vannacht zet ik mijn geld toch op Chaos 2 - als zelfs Wild Thing Hypnodisc tegen de wand aan kan rammen en even vast kan houden, betekent dat voor mij dat Chaos 2 'm er met gemak over heen kan gooien...
Op 16 februari 2001 23:29 schreef Lamon het volgende:
Hypnodisk gaat deze wars dus winnen.
Wanneer is de finale trouwens?
Onderstaande oproep is te lezen op BNN:

Grijp nu je kans en doe mee met de nederlandse Robot Wars bij BNN! Of je al uitgebreide plannen hebt of de regels nog niet eens kent, als je mee wilt doen kan het geen kwaad wat van je te laten horen. Je ontvangt dan uitvoerige uitleg over deelname aan Robot Wars. Schrijf je snel in, want het aantal plaatsen is beperkt!
Schrijf een brief naar het volgende adres. Vergeet daarin niet je naam, adres, telefoon-nummer en e-mail adres te vermelden.
Robot Wars Holland
MBC Production Ltd
43 Whitfield Street
London W1T 4HA
United Kingdom
Of stuur een e-mailtje naar:
robotwars@mentorn.co.uk
"Wie is hier nou echt bereidt om een paar ruggen neer te tellen om een robot in elkaar te draaien en daarmee mee te doen aan Robot Wars om daar z'n geesteskind, waar je dan 10+ weken aan gewerkt hebt, door de mangel te zien gaan door de 'House-Robots'
" - if you are, I'm your man
- Ik zou zeggen 'wedge-shaped', 25 cc motor, kevlar platen en een cirkelzaag [..] ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door YmOgeN op 17-02-2001 13:31]
quote:Vrijdagavond 19.45 (BBC 2).
Op 19 februari 2001 13:39 schreef w.o.r. het volgende:
Maar wanneer is de finale nou?* w.o.r. wil dit niet missen...
quote:Robot Wars is te vet en helemaal beter dat het nu ook op een Nl-zender geplugd is!
Op 23 januari 2001 15:44 schreef Lamon het volgende:
Komt op BBC op vrijdag en ik geloof dat het tegenwoordig ook op Nederland 2 (BNN) te zien is. Ik kijk er al meer dan een jaar naar. 1 van de weinige programma's die ik nog trouw volg. Erg goed!
Voor de finale:
Hypnodisc heeft verruit het sterkstse wapen in destructieve zin. Met name Chaos 2 en Pussycat zullen vatbaar zijn voor die disc. Die zaag van Pussycat is ook een flinke, die brengt ook veel schade toe. De zwakte van Hypnodisc zit hem in de ground-clearence en z'n snelheid (traagheid dus). Een robot als Chaos 2 zou, middels goed rijden, er onder moeten kunnen komen aan de zij- of achterkant en die flipper van Chaos 2 is echt enorm sterk. Ik denk daarom dat Chaos 2 de enige is die van Hypnodisc kan winnen, mits ze dus maar heel goed en zorgvuldig rijden. Maar Chaos 2 is op zijn beurt dus weer kwetsbaar voor de disc van hypnodisc en de zaad van Pussycat.
En die spike op wielen: Puur een verdedigingsronot, saai klote ding. Met een flipper begin je er weinig tegen (of je moet hem de arena uitmikken) en hij ziet er zo stevig uit dat zelfs hypnodisc en Pussycat niet snel veel schade kunnen aanrichten denk ik.
Ik hoop iig op een finale Hypnodisc - Chaos 2.
quote:Ik ook.
Op 19 februari 2001 15:36 schreef DIGGER het volgende:
En die spike op wielen: Puur een verdedigingsronot, saai klote ding. Met een flipper begin je er weinig tegen (of je moet hem de arena uitmikken) en hij ziet er zo stevig uit dat zelfs hypnodisc en Pussycat niet snel veel schade kunnen aanrichten denk ik.Ik hoop iig op een finale Hypnodisc - Chaos 2.
quote:Thanx Digger, was ik het toch bijna vergeten!
Op 23 februari 2001 09:48 schreef DIGGER het volgende:
*kick*
[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER op 23-02-2001 16:38]
*Lamon vindt dat er ook een bid-icoontje moet komen
In de eerste halve finale raakte Pussycat het rechterachterwiel van Hypnodisc, die toen alleen nog maar vooruit kon rijden. Daarop sloeg in een hoek zo'n waardeloze huisrobot een gat in de draaischijf, die dus niet meer kon draaien. Pussycat door. Hypnodisc was zo erg kapot, dat ze zelfs niet meer konden vechten om de derde plaats. Die ging naar Stinger,de staartklok met twee kruiwagenwielen. De tweede halve finale 'went to the judges', Chaos2 won, omdat die jongen duidelijk meer controle over zijn robot had. Stinger sloeg wel een gedeelte van de achterkant van Chaos2 weg, maar het was meer dom geluk dan techniek.
In de halve finale was Chaos2 veel te afwachtend, dat maakten ze goed in de finale tegen Pussycat. In de eerste minuut werd Pussycat twee keer gelanceerd door de flipper, waarbij hij een keer mooi stuiterde. Ook Pussycat liet zich niet onbetuigd, maar de buitenkant van Chaos2 bleef op zijn plaats. Door goede stuurmanskunst lukte het om Chaos2 telkens recht voor Pussycat te krijgen. Na een paar keer gooien, waarbij de stukken vloer in het rond vlogen, bleek dat de slijptol van Pussycat niet meer werkte. De tijd was om, en de judges wezen Chaos2 aan als (terechte) winnaar.
Samen met de driver van Panic Attack heeft die jongen van Chaos2 de beste controle over zijn robot. Mooiste vind ik Razer, die in de wedstrijd UK-USA de huisrobot Matilda helemaal naar de kloten hielp. Effectiefste wapen Hypnodisc: accu's en plaatwerk all over the place, echt goed. Jammer dat het er in de finale niet uitkwam.
quote:Helemaal mee eens! Jammer dat ie zo snel uitgeschakeld was dit jaar...
Op 25 februari 2001 14:34 schreef dwerg het volgende:
Mooiste vind ik Razer, die in de wedstrijd UK-USA de huisrobot Matilda helemaal naar de kloten hielp.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |