quote:lol, ik ben zelf tegen divx, dus dat denk ik niet.
Op donderdag 8 mei 2003 13:35 schreef Steve-O het volgende:[..]
Morgen
zeker gedownload
Hij ziet hem bij Warner Bros. Zij houden een speciale voorstelling voor managers van bioscopen.
Dus mijn broertje mag daar ook heen.
quote:Dit wordt ook niet in een bioscoop gedaan, maar bij Warner Bros zelf in een klein zaaltje.
Op vrijdag 9 mei 2003 00:44 schreef Duiveltja het volgende:
Ik dacht dat dit juist bij deze film niet zou gebeuren omdat het allemaal zeer strak werd gehouden, er werden zelfs geen screening dvd's uitgegeven.
quote:Je kan geld besparen en hem maandag gewoon op TV bekijken. De reclame neem je gewoon voor lief
Op dinsdag 6 mei 2003 10:31 schreef drea het volgende:
the martix 2??!1
ik heb deel 1 niet eens gezien!!
erg eigenlijk.
is volgens mij ook echt een film die ik niet ga snappen...
maar goed 15 om 2200 uur ga ik toch met mijn fiendje naar de bios.
hijis er helemaal gek van...
eerst deel 1 maar eeens gaan huren.
anders snap ik er helemaal nix van.
er komt natuurlijk ook een x box spel van hem uit.... van ja natuurlijk de martix!!
quote:
Maandag 12 mei om 20.30 bij SBS 6Thomas Anderson werkt als software-engineer voor een groot softwarebedrijf. Maar wat niemand weet is dat hij in zijn vrije tijd bekend is als Neo, een kraker die in vrijwel alle computersystemen kan inbreken. Neo wordt op een dag benaderd door een onbekende die zich Morpheus noemt. Vervolgens krijgt hij een boodschap. Neo wordt nieuwsgierig en gaat uitzoeken wat er achter die boodschap steekt.
Amerikaanse actiefilm uit 1999.
Rolverdeling: Neo - Keanu Reeves; Morpheus - Laurence Fishburne; Trinity - Carrie-Anne Moss; Agent Smith - Hugo Weaving; Oracle - Gloria Foster.
Regie: Andy Wachowski en Larry WachowskiBron: SBS6.nl
Kost ook niet meer dan een gewone film
(met studentenkorting 6,30 euro
)
Weet iemand waar je die posters kan kopen???
Kwil ze nl hebben
Maar ja, overal zie je wel de oudere.. die met lichaam zeg maar , zonder hoofd. Maar ik wil dus deze
Iemand????? Of komen ze nog??
quote:kan je meestal over een aantal weken als de film bijna uit de bios gaat in de bioscoop kopen. Of ff bij de videotheek langs gaan over een tijdje lukt ook weleens.
Op vrijdag 9 mei 2003 13:57 schreef Mike-D het volgende:
[afbeelding]Weet iemand waar je die posters kan kopen???
Kwil ze nl hebben
Maar ja, overal zie je wel de oudere.. die met lichaam zeg maar , zonder hoofd. Maar ik wil dus deze
quote:Ik doelde op het verschijnen van bootlegs op het i-net
Op vrijdag 9 mei 2003 00:48 schreef victorinox het volgende:[..]
Dit wordt ook niet in een bioscoop gedaan, maar bij Warner Bros zelf in een klein zaaltje.
Dus ze kunnen goed in de gaten houden of er word gefilmd.
quote:Zijn echt nergens verkrijgbaar, heb het ook geprobeerd.
Op vrijdag 9 mei 2003 13:57 schreef Mike-D het volgende:
[afbeelding]Weet iemand waar je die posters kan kopen???
Kwil ze nl hebben
quote:
I like swearing in french, it's like wiping your ass with silk.
enne is er niks bij de expo te krijgen dan?
quote:Via allposters.com kan je de bovenstaande internationale poster niet bestellen en nee de expo verkoopt ze niet.
Op zaterdag 10 mei 2003 19:08 schreef Paladin82 het volgende:
Posters zijn via het internet te bestellen via de website
http://www.allposters.com hier verkopen ze heel veel posters voor niet eens te achterlijke prijzen.enne is er niks bij de expo te krijgen dan?
Zaterdagavond 17 mei, 20:00 in Metropolis Antwerpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |