quote:Whoah dan ben je 0,50 cent goedkoper uit dan normaal!
Op dinsdag 6 mei 2003 19:17 schreef greatgonzo het volgende:
volgens mij was ik trouwens ook een van de laatsten die in Enschede terecht kon, de vrouw waar ik reserveerde vertelde me dat het eigenlijk al vol zat, maar omdat ik al wel voor M2, maar nog niet voor M1 had gereserveerd, liet ze me er nog bij.Ik heb gebruik gemaakt van een aanbieding in de Tubantia, de regionale krant. Ik kan naar beide films voor ¤12,50
quote:Wil je zeker zijn van kaartjes lijkt het me verstandig,zeker gezien de hype.
Op woensdag 7 mei 2003 11:16 schreef MrAbagnale het volgende:
weet iemand toevallig of het handig is om nu al kaartjes te kopen voor de 15e? Want normaal koop ik uiterlijk een dag van tevoren een kaartje voor een film.
En ja, ik weet het, dit is niet zomaar een film.
quote:wa is die maraton is dat die 2 films achter elkaar?
Op woensdag 7 mei 2003 11:23 schreef MrAbagnale het volgende:
ik denk dat ik ze dan vandaag ga halen. Maar weet iemand misschien of en zo ja wanneer, er een marathon komt in rotterdam?
quote:ja
Op woensdag 7 mei 2003 11:24 schreef anti-virus het volgende:[..]
wa is die maraton is dat die 2 films achter elkaar?
quote:cool
Op woensdag 7 mei 2003 11:25 schreef MrAbagnale het volgende:[..]
ja
quote:I know. Daarom wou ik ook weten of er een marathon in rdam komt. Maar gezien je reactie weet je dat dus niet. Iemand anders misschien?
Op woensdag 7 mei 2003 11:26 schreef anti-virus het volgende:[..]
cool
quote:
Matrix Reloaded Bootleg Online
Tue, May 06, 03 11:58:42 PM EDT
It is not secret that the Matrix sequels are really under tight wraps. In recent coverage (here and here on TFN especially) of this theme and the comparison in the press to the secrecy surrounding the Star Wars preqeuls, we did some digging and found out something quite interesting.
Matrix Reloaded is now available for download. And the films isn't headed to theaters for another week and change.Fans from last summer remember Episode II was available several days before the release in theaters and despite intense secrecy and advanced countermeasures the Matrix sequel has fallen prey to the same fate as well. It is a 900+ MB Divx AVI played and verified for authenticity. Most people are downloading "spoofs" that are actually Sweet Home Alabama or something - but a real one does exist, and it is spreading like wildfire. Oh yeah, and there's an X-Men: United DVD of excellent quality shipping from Hong Kong as well.
The point of all of this was to just acknowledge that the excitement over new measures to make sure films stay in theaters aren't working. Something has to be done about this, and this apparently isn't going to do the trick.
quote:Hij dus al te downloaden
Op woensdag 7 mei 2003 14:24 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
quote van www.theforce.net
[..]
Je bent best wel triest als je die film gaat downloaden in plaats van in de bios gaat zien
Als je zoveel geheimhouding wil, dan brand je die dingen toch nog niet op DVD ofzo!?!?
quote:De film moet ook verkocht worden aan het buitenland en aan partners in de DVD en VHA business om wat te noemen. Die willen een bewijsexemplaar zeg maar.
Op woensdag 7 mei 2003 14:36 schreef calvobbes het volgende:
Hoe kan dat nou dat zulke films al te downloaden zijn?!?!?Als je zoveel geheimhouding wil, dan brand je die dingen toch nog niet op DVD ofzo!?!?
Idd, je kunt ze ook uitnodigen voor speciale screenings. Maar ook dan wordt door het personeel een illegale kopie gemaakt.
The Matrix Reloaded
Kort nadat Neo zich bewust wordt van zijn krachten, ontdekken de rebellenleiders in Zion dat de Matrix binnen 72 uur een allesverwoestende aanval zal openen op de laatste menselijke stad. In een laatste poging om de mensheid te redden, proberen Neo en de rebellen de kunstmatige intelligentie te vernietigen.
the Matrix Revolutions
De tijd dringt voor de inwoners van Zion. Morpheus en de andere rebellenleiders realiseren zich dat het niet lang meer zal duren voordat de Matrix de laatste vesting van de mensheid vindt en vernietigt. Hun laatste hoop is gevestigd op Neo, de enige mens die verheven is boven de allesomvattende macht van de Matrix.
het lijkt op elkaar.
worden deze alletwee tegelijk uitgebracht dan ik snap er geen z*k van?!??!?!?! waarom?
quote:Matrix : Reloaded komt 15 mei uit. (mijn broertje ziet hem morgen al
Op donderdag 8 mei 2003 12:44 schreef MissHell het volgende:
ik snap het niet helemaal twee matrix films?het lijkt op elkaar.
worden deze alletwee tegelijk uitgebracht dan ik snap er geen z*k van?!??!?!?! waarom?
Het zijn 2 verschillende films die tegelijk gefilmd zijn.
Reloaded speelt zich meer af in The Matrix
Revolutions speelt zich meer af in de echte wereld.
quote:Morgen
Op donderdag 8 mei 2003 12:48 schreef victorinox het volgende:[..]
Matrix : Reloaded komt 15 mei uit. (mijn broertje ziet hem morgen al
)
Matrix : Revolutions 6 November
Het zijn 2 verschillende films die tegelijk gefilmd zijn.Reloaded speelt zich meer af in The Matrix
Revolutions speelt zich meer af in de echte wereld.
quote:Omdat je anders 5 uur achter elkaar in de bios zit en misschien omdat Warner Bros er anders niet zoveel aan verdient
Op donderdag 8 mei 2003 12:44 schreef MissHell het volgende:
ik snap het niet helemaal twee matrix films?het lijkt op elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |