quote:
Op zondag 27 april 2003 13:31 schreef myxomatosekonijn het volgende:[..]
Dan weet ik waar jij altijd gaat stappen
. Ik kom er ook af en toe (vooral tijdens de dance-classics avonden), was er gister niet bij maar ben wel geschrokken van de gebeurtenis. Raar als t ineens best dichtbij komt...
quote:Klopt
Op zondag 27 april 2003 13:47 schreef amnesiac het volgende:[..]
Leren Lampe in Raalte, toch
heb mn hardlooptest gehaald en ben nu lekker onder het genot van "Les Miserables" mn kamer op aan het ruimen
woei
Wat een avond en nacht gister, ik heb me super vermaakt.
Super feest, goeie sfeer, enorm naar m'n zin gehad, ondanks dat ik er soms echt flink doorheen zat.
Relaxte mensen om me heen
Eindelijk weer een piekje in de afgelopen 10 dagen.
Met de smoes "ik wil alles uitgezocht hebben voor de verhuizing" ben ik mijn kledingkast eens grondig aan het doorspitten en opruimen. Als ik daarmee klaar ben is vriendje's kledingkast aan de beurt, en dan kan ik vanavond of morgen een paar uur achter de naaimachine gaan zitten om de kapot bevonden kledingstukken te repareren.
Toch wel een heerlijk gevoel om zo allerlei troepdingetjes in orde te maken
Zo geniet ik toch nog van mijn weekendje alleen thuis!
Ik voel me beetje wazig in me hoofd. Oren fluiten nog steeds van avondje stappen gister. Mis me vriendin...gaan af en toe wat vragen door me hoofd over de bijna 1 jaar durende relatie...
De gedachtte aan me vriendin doet me gevoel niet goed...gewoon, omdat ze niet bij me is
Dus, vandaag maar even member geworden van Fok!...doe ik tenminste iets
Lijkt wel alsof het iedere dag beter gaat. Hoewel het niet veel beter kan gaan heb ik toch het idee dat het steeds beter gaat
Een soort revalidatie proces. Maar dan in mijn kop.
Ahja. Welkom steve_ !!!
quote:Welkom!!
Op zondag 27 april 2003 15:49 schreef Stevie_ het volgende:
ik ben nieuw hierIk voel me beetje wazig in me hoofd. Oren fluiten nog steeds van avondje stappen gister. Mis me vriendin...gaan af en toe wat vragen door me hoofd over de bijna 1 jaar durende relatie...
De gedachtte aan me vriendin doet me gevoel niet goed...gewoon, omdat ze niet bij me is
Dus, vandaag maar even member geworden van Fok!...doe ik tenminste iets
quote:Het begint een beetje te komen.. voel me nu weer iets minder dan net maar nog wel redelijk... Ik zie nu dat er genoeg andere leuke meisjes rondlopen en het is best wel lekker om dan niet meer gebonden te zijn..
Op zondag 27 april 2003 15:20 schreef dikkiedik87 het volgende:[..]
Ben blij voor je..
Dus al een beetje over je ex heen?
Gister was moeilijk omdat ik langs haar huis reed maar het geval ook wel een raar vertrouwd gevoel om daar te zijn.. Verder gewoon een hele leuke dag gehad.
En ik heb een klein oogje op iemand anders, helpt ook wel..
Hou nog wel steeds van r enzo maar ik begin een beetje in de war te raken over al mn gevoelens...
quote:sterkte met alles.. het is ook erg moeilijk als je verliefd bent en het gaat uit.. als je dan langs diegen huis rijd.. de kast heeft daar mooi nummer over gemaakt zet de songtxt wel ff neer..
Op zondag 27 april 2003 15:59 schreef devv05 het volgende:[..]
Het begint een beetje te komen.. voel me nu weer iets minder dan net maar nog wel redelijk... Ik zie nu dat er genoeg andere leuke meisjes rondlopen en het is best wel lekker om dan niet meer gebonden te zijn..
Gister was moeilijk omdat ik langs haar huis reed maar het geval ook wel een raar vertrouwd gevoel om daar te zijn.. Verder gewoon een hele leuke dag gehad.
En ik heb een klein oogje op iemand anders, helpt ook wel..
Hou nog wel steeds van r enzo maar ik begin een beetje in de war te raken over al mn gevoelens...
De kast- Ik mis je
de gordijnen heb je open
binnen brandt er licht
ik zie je in de kamer lopen
ik zie een ogenblik jouw gezicht
als ik voor de tiende keer aan je huis voorbij rijd
je huis, de deur, de bel, 't is binnen handbereik
toch wordt de afstand groter, elke keer als ik er naar kijk
en de moed ontbreekt, om de stap te nemen
kon ik maar zo naar binnen lopen
gewoon zeggen: ik ben terug
en het verleden laten rusten
want ik mis je
ik heb alles overwogen
aan elke mogelijkheid gedacht
ik heb een draaiboek uitgeschreven
je hield me bezig dag en nacht
wat theoretisch kan is in werkelijkheid mijlenver
want ik mis je
het dilemma blijft aanwezig
ik twijfel en ik gis
wil je me nog zien
of zeg je me dat het over is
ik mis je
want ik mis je
quote:Wrom Duchsje????
Op zondag 27 april 2003 15:37 schreef DuchessX het volgende:
Sjaggereinig en KUT.
Ik heb uitgebreid ontbeten, gedouched en gefok!t en ik voel me meteen lamlendig, heb de hele week hard gewerkt en het lijkt wel of ik de laatste tijd niet goed meer een dagje "niets" kan doen, dan voel ik me 's avonds zo onbevredigd!
Het ergste is dat ik altijd veel te lang achter de computer blijf hangen en dat dan je hele dag weg is (en last hebt van prikogen...)
Dus ga nu maar ff met vriend en hond het bos in een frisse neus halen (en poffertjes aftroggelen ). Tot zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |