abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10045483
Hallo!

Mij moet toch even iets van het hart. Waarom moet seksuele voorkeur toch altijd samengezien worden met muziek?! Persoonlijk ben ik een grote fan van groepen als Modern Talking, PetShopBoys, en Erasure. En zodra ik dat aan iemand vertel is de eerste reactie: "Ben je homo dan?!" Nou, dat ben ik dus NIET. En ik ken meer heterofans van bovenstaande groepen dan homofans.

Waarom word hier in Nederland zo'n groot verband gelegd tussen seksuele voorkeur en muziek?! In andere landen is dat veel minder, en dat is ook zeker een van de voornaamste reden dat bovenstaande groepen daar WEL hits scoren en hier niet.

Oké, ik zal de eerste zijn om toe te geven dat Modern Talking een behoorlijk nichterig imago had in de jaren 80, met die vreselijke kapsels! Maar geen van beide heren is homo, en al zou dat wel zo zijn (zoals bij PetShopBoys), waarom moet dat dan direct weer iets over hun fans zeggen?

Ik vind dit een raar beeld wat wij in Nederland hebben. Zodra er 2 kerels samen een discodeuntje maken is die muziek direct alleen voor nichten. Een erg kortzichtig beeld!!!!!!

Graag hoor ik jullie reactie op de stelling: Hebben muzieksmaak en seksuele voorkeur met elkaar te maken?!

pi_10045513
Nee
pi_10045554
Ach, zolang je niet zegt dat je Village People fan bent valt het best mee toch?
  zondag 27 april 2003 @ 15:21:53 #4
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_10045590
Voor mij heeft muzikale voorkeur totaal niets te maken met sexuele geaardheid. Het is die hokjesstructuur waar velen zo in vast zitten. Zelfde geldt eigenlijk voor het 'wat voor type ben je' als je naar een bepaald soort muziek luistert (Jazz voor stoffige lui, klassiek voor bejaarden, gabber voor rechts extremisten, enz.). Allemaal onzin.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_10045649
quote:
Op zondag 27 april 2003 15:20 schreef E_Motion het volgende:
Ach, zolang je niet zegt dat je Village People fan bent valt het best mee toch?
Neuh
Hoewel de PetShopBoys daar wel een cover van gedaan hebben; GO WEST
pi_10045694
Modern Talking
pi_10045731
Ik ben een groote fan van Soft Cell ( Marc Almond ) en dat is zowat de grootste homo van Engeland.
Ook Erasure ben ik fan van maar ik ben GEEN homo,het gaat toch om de muziek.
vooruit nu rood witten vooruit PSV.
  zondag 27 april 2003 @ 15:30:37 #8
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_10045782
quote:
Op zondag 27 april 2003 15:21 schreef MSXUser het volgende:
Voor mij heeft muzikale voorkeur totaal niets te maken met sexuele geaardheid. Het is die hokjesstructuur waar velen zo in vast zitten. Zelfde geldt eigenlijk voor het 'wat voor type ben je' als je naar een bepaald soort muziek luistert (Jazz voor stoffige lui, klassiek voor bejaarden, gabber voor rechts extremisten, enz.). Allemaal onzin.
Juust
  zondag 27 april 2003 @ 15:34:53 #9
36923 Wodan
Hond van de donder.
pi_10045851
Ik ken iemand die is Halford-fan, heeft al z'n cd's en nu ook nog een ontzettend nichterig t-shirt, tja, dan vraag je er wel om.
pi_10045881
Waar zijn HOMONEUS en HomoDib ?
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_10046016
Het is wel zo dat er een bepaalde muziek is die blijkbaar vooral bij homo's aanslaat, anders zou er ook geen aparte CD van de Homo 100 uitkomen en dergelijke....
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_10046075
quote:
Op zondag 27 april 2003 15:43 schreef methodmich het volgende:
Het is wel zo dat er een bepaalde muziek is die blijkbaar vooral bij homo's aanslaat, anders zou er ook geen aparte CD van de Homo 100 uitkomen en dergelijke....
Jamaar dan heb je het over "muziek" als Right Said Fred en The Village People volgens mij.
pi_10046133
quote:
Op zondag 27 april 2003 15:47 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Jamaar dan heb je het over "muziek" als Right Said Fred en The Village People volgens mij.

Nou, ook de bands die de topicstarter noemde komen daar in voor...
www.thuisuiteten.nl
pi_10046144
quote:
Op zondag 27 april 2003 15:43 schreef methodmich het volgende:
Hmm, nu word het wel interessant natuurlijk. Dit klopt zeer zeker, maar dat neemt niet weg dat de bands in kwestie dan ook direct als homobands bestempeld moeten worden. Want de heterofans lijden onder de vooroordelen die daardoor ontstaan.

Wat ik trouwens ook raar vind: homo's willen niet apart behandeld worden, maar waarom komen ze dan met hun eigen parades, hun eigen hitlijsten, etc.?

Heb nix tegen homo's hoor, wel tegen hokjescultuur. Muziek is een kwestie van smaak, en dat er toevallig veel homo's zijn die Modern Talking leuk vinden betekend niet dat het merendeel van de Modern Talking-fans per se homo is

zondag 27 april 2003 @ 15:52:24 #15
36923 Wodan
Hond van de donder.
pi_10046183
De Pet Shop Boys werken er natuurlijk ook handig aan mee door het verkopen van extreem strakke roze t-shirtjes op hun concerten.
pi_10046190
quote:
Op zondag 27 april 2003 15:47 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Ook Kylie komt er geregeld in terug, maar die heeft haar grote hits van 2001/2002 toch ook niet alleen aan de gay-scene te danken?!?!
  zondag 27 april 2003 @ 15:54:13 #17
54083 Lexorz
Audiofiel
pi_10046213
Mensen moeten gewoon altijd wat te zeiken hebben, de media kraakt ze af. Als die gasten in de media het beter kunnen, laat ze dan ons zien dat ze het beter kunnen.
De top 40 met zijn R&B gezeik. 1 nummer is op zich grappig, maar geen 80 op een dag.
Gabber kwam en moest ook afgezeikt worden. Modern talking maakt gewoon degelijke muziek, dat ze er zo uitzagen, is omdat mensen er om heen zich er mee gingen bemoeien. Mensen schamen zich om zulke muziek te kopen, omdat het een nichterig image heeft en had. Maar wees eens sterk en koop gewoon wat je goed vind en je niet mee laten slepen door wat andere zeggen of sommige mensen in de media.
The sound of the drum, bass and melody - Long live the analog sound
pi_10046237
quote:
Op zondag 27 april 2003 15:52 schreef Wodan het volgende:
De Pet Shop Boys werken er natuurlijk ook handig aan mee door het verkopen van extreem strakke roze t-shirtjes op hun concerten.
Ja, en door teksten als "I'M IN LOVE WITH A MARRIED MAN". Maar toch blijf ik erbij dat de geaardheid van een groep geen invloed hoort te hebben op het image van de fans . Ik word fan van een groep omdat ik hun muziek goed vind, niet omdat ze homo zijn of erover zingen
pi_10046251
quote:
Op zondag 27 april 2003 15:52 schreef ModernTalking het volgende:

[..]

Ook Kylie komt er geregeld in terug, maar die heeft haar grote hits van 2001/2002 toch ook niet alleen aan de gay-scene te danken?!?!

Right Said Fred en The Village People maken een hele act van het homo-gebeuren, Kylie maakt "gewoon" muziek, die toevallig heel erg aanslaat bij homo's.
pi_10046290
quote:
Op zondag 27 april 2003 15:55 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Right Said Fred en The Village People maken een hele act van het homo-gebeuren, Kylie maakt "gewoon" muziek, die toevallig heel erg aanslaat bij homo's.

En met welk van deze onderverdelingen zou je Modern Talking vergelijken??
pi_10046315
quote:
Op zondag 27 april 2003 15:52 schreef Wodan het volgende:
Dat T-shirt staat jou trouwens wel erg goed Wodan
pi_10046333
quote:
Op zondag 27 april 2003 15:54 schreef Lexorz het volgende:
Mensen moeten gewoon altijd wat te zeiken hebben, de media kraakt ze af. Als die gasten in de media het beter kunnen, laat ze dan ons zien dat ze het beter kunnen.
Maar wees eens sterk en koop gewoon wat je goed vind en je niet mee laten slepen door wat andere zeggen of sommige mensen in de media.
Helemaal mee eens Lex! Ik kom geregeld jaren 80-fans van Modern Talking en PetShopBoys tegen die niet weten dat deze groepen nu nog/weer actief zijn. En dat komt gewoon omdat er te weinig aandacht geschonken word door de media!
  zondag 27 april 2003 @ 15:59:58 #23
36923 Wodan
Hond van de donder.
pi_10046350
quote:
Op zondag 27 april 2003 15:58 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Dat T-shirt staat jou trouwens wel erg goed Wodan

Dertig euro is te duur voor z'n Zeemanvodje.
  zondag 27 april 2003 @ 16:31:34 #24
54083 Lexorz
Audiofiel
pi_10047185
lachen trouwens ,wat veel mensen niet weten volgens mij is dat er artiesten zijn geweest die notebene door modern talking een nummer hebben uitgebracht.
Ooit gehoord van dat nummer balla balla. lijkt wel errug veel op brother louie he. Maar goed ik kwam er effe op
Trouwens voor die duitse trauma gasten, kennen modern talking er aan doen dat zij duitsers zijn???? Ik dacht in 1985 toen ik ze voor het eerst hoorde dat het engelsen waren.
pi_10047268
Waarom is de naam Placebo nog niet genoemd in deze thread?

Of ... Boo! ???

I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
  zondag 27 april 2003 @ 16:45:07 #26
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_10047479
Ik vind die hitjes van Right Said Fred anders best geinig. Kan natuurlijk niet als serieuze muziekliefhebber, maar ik kan d'r niks aan doen. Die zanger was ook altijd erg lollig als hij bij 'Never Mind The Buzzcocks' zat.

Maar gelukkig ben ik vrouw en word ik niet gelijk voor 'homo' uitgemaakt.
Bestaat er ook zoiets als 'pottenmuziek' trouwens?

Maar goed, ik vind ook dat iedereen gewoon de muziek moet draaien die hij/zij leuk vindt, ongeacht hoe daar door anderen tegenaan gekeken wordt. Wat kan het je schelen? Het is hún korzichtigheid, moet je maar denken.

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_10047569
quote:
Tja, TATU misschien?! Maar ja, die zijn toevallig hot, dus die worden er niet om de grond in geboord door de media...
  zondag 27 april 2003 @ 16:51:28 #28
6536 dwerg
chagrijn
pi_10047614
quote:
Op zondag 27 april 2003 16:45 schreef Jane het volgende:
Die zanger was ook altijd erg lollig als hij bij 'Never Mind The Buzzcocks' zat.
Hij presenteerde ook GayTimeTV op BBC2.

Wat een lieve jongens zijn het toch.

I intend to live forever, or die trying.
pi_10047662
Nog zo'n band, The Ark. (Geweldige singles, maar geen hond koopt het.)

Ik kan het niet precies duiden, maar homo's hebben kennelijk de expressiviteit om muziek flair te geven. Als een zanger flink uithaalt of hoog zingt, wordt het al gauw nichterig genoemd. Feit is wel dat veel mensen het mooi vinden. Ik heb zelf Starsailor, Spacehog, Placebo, de New Radicals, Mansun en Strangelove in de kast staan, die kun je moeiteloos onder diezelfde kam scheren. Als ik moeite doe kan ik nog wel 20 namen noemen.

zondag 27 april 2003 @ 16:54:01 #30
13973 ranja
image means nothing
pi_10047663
quote:
Op zondag 27 april 2003 16:45 schreef Jane het volgende:
Tuurlijk. Melissa Etheridge, Skunk anansie... daarmee kreeg ik de dames van het coc wel de dansvloer op.
pi_10047686
Skin ziet Jacqueline van Krezip ook wel zitten trouwens.
pi_10047728
Ik vind Modern Talking ook een erg goede groep. En volgens mij vinden nog veel meer mensen dan, maar durven ze dat gewoon niet toe te geven.

Als ik bijvoorbeeld een topic open over Modern Talking dan zijn de meeste reacties aangegeven met een kotssmiley, terwijl een topic over de muziek van Britney Spears vaak als fantastisch wordt bestempeld. (er zijn in ieder geval positievere reacties te vinden)

Daarom vind ik dat we bands als Pet Shop Boys en Modern Talking moeten promoten!

Wie doet er mee?

zondag 27 april 2003 @ 16:57:28 #33
43933 HomoDib
Gay-Cat From Hell!
pi_10047732
quote:
Op zondag 27 april 2003 15:36 schreef AudreyHepburn het volgende:
Waar zijn HOMONEUS en HomoDib ?
Homo's hebben gewoon een neus voor goede muziek...
Een dag zonder Freddie is een dag niet geleefd...
pi_10047861
quote:
Op zondag 27 april 2003 16:57 schreef HomoDib het volgende:

[..]

Homo's hebben gewoon een neus voor goede muziek...

juist niet dusss
de gasten (waarvan 1 dj) die ik ken houden juist van foute disco, dolly dots enzooow
  zondag 27 april 2003 @ 17:02:55 #35
54083 Lexorz
Audiofiel
pi_10047876
juist brithney spears, nou wat is er belangrijker, iemands lichaam zien of de muziek? Koop je het dus om die lichamen 80 keer op een dag voorbij te zien komen of voor de muziek?
Brithney muziek, het begon allemaal leuk, daarna zakte het weer als een plumppudding in mekaar. Ziet iemand nog Safri duo of Barthezz?
Zijn die al uitgemolken dan?
Help me effe of safri duo en barthezz terug zijn.
  zondag 27 april 2003 @ 17:04:21 #36
54083 Lexorz
Audiofiel
pi_10047903
shit over het hoofd gezien op dit geinige forum...wie gaat er in godsnaam dolly dots vergelijken met modern talking/pet shop boys, sorry dan zit je op de verkeerde forum....
pi_10047929
quote:
Op zondag 27 april 2003 15:17 schreef ModernTalking het volgende:
Oké, ik zal de eerste zijn om toe te geven dat Modern Talking een behoorlijk nichterig imago had in de jaren 80, met die vreselijke kapsels!
Welke band had er geen nichterig imago als je die clips terugziet (kom op zeg)...
Maar je hebt wel gelijk, het slaat nergens op (heb het overigens nog nooit gehoord)
FTW!
pi_10047974
quote:
Op zondag 27 april 2003 16:57 schreef Litmanen het volgende:

Daarom vind ik dat we bands als Pet Shop Boys en Modern Talking moeten promoten!

Ik probeer het al 4 jaar tevergeefs Litmanen
Zonder hulp van de media kom je niet ver, en voordat het zover komt.....
  zondag 27 april 2003 @ 17:07:05 #39
43933 HomoDib
Gay-Cat From Hell!
pi_10047976
quote:
Op zondag 27 april 2003 17:02 schreef MurW het volgende:

[..]

juist niet dusss
de gasten (waarvan 1 dj) die ik ken houden juist van foute disco, dolly dots enzooow

wat is er mis met foute disco en de Dolly Dots?
Een dag zonder Freddie is een dag niet geleefd...
pi_10048065
voor de echte jaren 80 nichtenmuziek kun je beter zoeken naar shit van Patrick Cowley

bv
modern rocketry - homosexuality
patrick cowley - menergy

zondag 27 april 2003 @ 17:12:42 #41
54083 Lexorz
Audiofiel
pi_10048090
Er is helemaal niks mis met de dolly dots, maar ik vind dat je het niet kunt vergelijken met de pet shop boys en modern talking en ik vind deze 2 groepen zeker geen foute disco.
Dieter Bohlen presteert het blijkbaar na 17 om nog hits te scoren.
Er zijn groepen hiero anno jaren 90/00 die nu al schijnbaar uitgemolken zijn kennelijk dusssssss.
pi_10048098
Ik raad trouwens iedereen aan om het nummer "Everybody Needs Somebody" te beluisteren op hun cd of via het web.

Afkomstig van hun nieuwste album "Universe"

pi_10048135
quote:
Op zondag 27 april 2003 17:13 schreef Litmanen het volgende:
Ik raad trouwens iedereen aan om het nummer "Everybody Needs Somebody" te beluisteren op hun cd of via het web.

Afkomstig van hun nieuwste album "Universe"

Goh, wij hebben hier echt te maken met een expert, of niet soms?! Leuk om er weer eens eentje tegen te komen!!! SHOULD I, WOULD I, COULD I van hetzelfde album is ook lekker!!!
pi_10048165
quote:
Op zondag 27 april 2003 17:07 schreef ModernTalking het volgende:

[..]

Ik probeer het al 4 jaar tevergeefs Litmanen
Zonder hulp van de media kom je niet ver, en voordat het zover komt.....

Ach, in Nederland luisteren we liever naar Puff of Piff Daddy. Echte goede muziek scoort nooit hier in Nederland
  zondag 27 april 2003 @ 17:19:47 #45
54083 Lexorz
Audiofiel
pi_10048254
Nederland kent wel degelijk goede muziek hoor, alleen is er een windhoos ofzo over nederland gevlogen in de jaren 90 waardoor er allemaal van die rommelige muziek er tussen is gekomen.
En trouwens niet alleen de muziek die in de top 40 staat word verkocht hoor, er word meer verkocht. De top 40 is gewoon de bijbel van de platenmaatschappijen.
Jaren 80 Nederland was de top 40 wel degelijk goed, modern talking zoals op dit forum stond er toen ook in.
pi_10048263
quote:
Op zondag 27 april 2003 17:14 schreef ModernTalking het volgende:

[..]

Goh, wij hebben hier echt te maken met een expert, of niet soms?! Leuk om er weer eens eentje tegen te komen!!! SHOULD I, WOULD I, COULD I van hetzelfde album is ook lekker!!!

Dat nummer heb ik toevallig nog niet gehoord van ze (weet wel dat het op het album staat).
Ik heb trouwens ook al hun videos in MPG (zelfs "No face No name No number" Live)
Het grappige is dat ik ze pas voor het eerst in 1998 zag met "Brother Louie '98". Sindsdien ben ik groot fan geworden van ze.
pi_10048325
quote:
Op zondag 27 april 2003 17:20 schreef Litmanen het volgende:

[..]

Dat nummer heb ik toevallig nog niet gehoord van ze (weet wel dat het op het album staat).
Ik heb trouwens ook al hun videos in MPG (zelfs "No face No name No number" Live)
Het grappige is dat ik ze pas voor het eerst in 1998 zag met "Brother Louie '98". Sindsdien ben ik groot fan geworden van ze.

Leuk! Ik ken ze ook pas sinds 1998, met hetzelfde nummer maar dan via de radio. Ben nog opzoek naar de vocal clips van BROTHER LOUIE '98, DON'T TAKE AWAY MY HEART en LAST EXIT TO BROOKLYN, want Thomas' stem is toch heel wat beter dan die rap.
pi_10048357
quote:
Op zondag 27 april 2003 17:19 schreef Lexorz het volgende:
Nederland kent wel degelijk goede muziek hoor, alleen is er een windhoos ofzo over nederland gevlogen in de jaren 90 waardoor er allemaal van die rommelige muziek er tussen is gekomen.
Een windhoos?! Zeg maar gerust een ORKAAN. Het gaat tegenwoordig meer om het image dan om de muziek, en da's geen goede zaak.
pi_10048436
quote:
Op zondag 27 april 2003 17:22 schreef ModernTalking het volgende:

[..]

Leuk! Ik ken ze ook pas sinds 1998, met hetzelfde nummer maar dan via de radio. Ben nog opzoek naar de vocal clips van BROTHER LOUIE '98, DON'T TAKE AWAY MY HEART en LAST EXIT TO BROOKLYN, want Thomas' stem is toch heel wat beter dan die rap.

Ja klopt, ik heb liever ook de vocale versie. Jammer genoeg zijn deze vrijwel onvindbaar op het web.

Wat trouwens ook grappig is, is het feit dat hun album "Back for Good" op nummer 3 heeft gestaan in de Album top 100 van 1998. En dat zonder TV promotie!

zondag 27 april 2003 @ 17:31:53 #50
54083 Lexorz
Audiofiel
pi_10048484
Dat grietje c.c.catch mag ook wel weer eens terug komen eigenlijk met de dieter bohlen sound. Goede stem zeg.
Maar ja het mag niet baten grrrrrr
pi_10048505
quote:
Op zondag 27 april 2003 17:28 schreef Litmanen het volgende:

Wat trouwens ook grappig is, is het feit dat hun album "Back for Good" op nummer 3 heeft gestaan in de Album top 100 van 1998. En dat zonder TV promotie!

Ja dat is heel erg leuk inderdaad. In totaal 24 weken erin gestaan ofzo. Ook in de Jaar Album Top 100 van 1998 stond ie ergens.
Ik heb trouwens ooit eens gehoord van een Nederlandse fan dat hij in nov. 1998 (dus een half jaar NA het verschijnen van de cd) een keer een tv-reclametje had gezien op RTL4... maar of dat waar is...???
pi_10048533
quote:
Op zondag 27 april 2003 17:31 schreef Lexorz het volgende:
Dat grietje c.c.catch mag ook wel weer eens terug komen eigenlijk met de dieter bohlen sound. Goede stem zeg.
Maar ja het mag niet baten grrrrrr
CC CATCH brengt morgen (!!!!!!!!!) haar nieuwe single SHAKE YOUR HEAD uit, een coverversie als ik het goed heb. Geen Bohlen-productie helaas
pi_10048601
Trouwens, voor degene die het interesseert: DIETER BOHLEN, het brein achter en de blonde gitarist van Modern Talking is op dit moment weer helemaal hot in Duitsland. Hij heeft in de jury van de Duitse IDOLS gezeten en morgen komt het door hem geproduceerde album van de winnaar van die show uit. Helaas is die muziek een stuk commerciëler dan dat we van zijn Modern Talking-werk gewend zijn
pi_10048855
quote:
Op zondag 27 april 2003 17:38 schreef ModernTalking het volgende:
Trouwens, voor degene die het interesseert: DIETER BOHLEN, het brein achter en de blonde gitarist van Modern Talking is op dit moment weer helemaal hot in Duitsland. Hij heeft in de jury van de Duitse IDOLS gezeten en morgen komt het door hem geproduceerde album van de winnaar van die show uit. Helaas is die muziek een stuk commerciëler dan dat we van zijn Modern Talking-werk gewend zijn
Ja er zijn al heel wat topics in RL Soaps op dit forum eraan gewijd over Deutschland Sucht Den Superstar met Dieter als jurylid.
En de meesten vinden hem daar toch erg cool en stoer in.
pi_10049018
quote:
Op zondag 27 april 2003 17:53 schreef Litmanen het volgende:

Ja er zijn al heel wat topics in RL Soaps op dit forum eraan gewijd over Deutschland Sucht Den Superstar met Dieter als jurylid.
En de meesten vinden hem daar toch erg cool en stoer in.

Hmm, geinig, heb het bekeken ja, wat veel topics. Wist niet dat dat toch nog zo was opgevallen hier in NL!!
pi_10055961
quote:
Op zondag 27 april 2003 16:34 schreef LintuxCx het volgende:
change your taste in men, toch een lekker nummer. Brian Molko ziet er wel met de dag meer homo uit. Is toch wel fijne muziek op zijn tijd.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 27 april 2003 @ 23:02:26 #57
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_10056008
quote:
Op zondag 27 april 2003 23:00 schreef metalbazzz het volgende:

[..]

change your taste in men, toch een lekker nummer. Brian Molko ziet er wel met de dag meer homo uit. Is toch wel fijne muziek op zijn tijd.

nou ik dacht bij die 1e paar singles vaak dat hij een wijf was eigenlijk. toen was het verschil al erg onduidelijk namelijk.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_10056035
Ik luister ook altijd naar homo-muziek
Erasure, Depeche Mode, DAF, Marc Almond/ Soft Cell, etc
Nik mis mee
pi_10069030
quote:
Op zondag 27 april 2003 15:55 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Maar waarom slaat de muziek van Kylie aan bij hen?? Wat is daar de reden voor?
www.thuisuiteten.nl
pi_10071453
quote:
Op zondag 27 april 2003 15:50 schreef ModernTalking het volgende:
Want de heterofans lijden onder de vooroordelen die daardoor ontstaan.
.
Ja, stel je toch voor dat mensen denken dat je homo bent. De wereld vergaat.
"Hij lijkt 100% op de gemiddelde bear-pornoster" - Cairon
  maandag 28 april 2003 @ 16:05:32 #61
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_10071542
quote:
Op maandag 28 april 2003 14:44 schreef methodmich het volgende:
Maar waarom slaat de muziek van Kylie aan bij hen?? Wat is daar de reden voor?
Luister eens goed naar een aantal platen en je merkt ineens dat het om een bepaalde 'vibe' gaat die in al die platen zit. Heel moeilijk te omschrijven met behulp van tekst in ieder geval.
Voor de topicstarter: 'Divine' vind je dan waarschijnlijk ook helemaal geweldig ('Shoot your shot' en dergelijke).
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_10072057
quote:
Op maandag 28 april 2003 16:05 schreef MSXUser het volgende:

[..]

Luister eens goed naar een aantal platen en je merkt ineens dat het om een bepaalde 'vibe' gaat die in al die platen zit. Heel moeilijk te omschrijven met behulp van tekst in ieder geval.
Voor de topicstarter: 'Divine' vind je dan waarschijnlijk ook helemaal geweldig ('Shoot your shot' en dergelijke).

Dat weet ik, want dat had ik op pagina 1 al neergezet. Maar ik vroeg me toch af wat het nou precies is....
www.thuisuiteten.nl
pi_10072259
quote:
Op maandag 28 april 2003 16:01 schreef Gellarboy het volgende:
.
Ja, stel je toch voor dat mensen denken dat je homo bent. De wereld vergaat.
Ik lach me slap
Als 16-jarige is het in ieder geval zeer vervelend ja, want al m'n leeftijdsgenoten zijn homofoob. Als ik nou nog homo was zou ik ervoor kunnen staan, maar dat ben ik dus niet...
pi_10072265
zucht...
pi_10072439
quote:
Op maandag 28 april 2003 16:33 schreef ModernTalking het volgende:
want al m'n leeftijdsgenoten zijn homofoob
Oh ja, pas je vooral aan aan de kneuzenbrigade!
Ik zou me er niet teveel van aantrekken, als ik jou was. Maar ik ben jou niet. Dus.
  maandag 28 april 2003 @ 16:45:58 #66
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_10072621
quote:
Op zondag 27 april 2003 17:38 schreef ModernTalking het volgende:
[...]
Helaas is die muziek een stuk commerciëler dan dat we van zijn Modern Talking-werk gewend zijn
Ik mis de smiley waaruit blijkt dat je een grapje maakt. Of meen je werkelijk dat de oude Modern Talking zwaar underground was?

Anyway, tis wel leuke muziek ja

pi_10072688
quote:
Op maandag 28 april 2003 16:39 schreef Gellarboy het volgende:
Oh ja, pas je vooral aan aan de kneuzenbrigade!
Ik zou me er niet teveel van aantrekken, als ik jou was. Maar ik ben jou niet. Dus.
Ik trek me er nix van aan, maar erger me er wel door.
En ik ben geen homofoob hoor!
pi_10072759
quote:
Op maandag 28 april 2003 16:45 schreef Frollo het volgende:
Ik mis de smiley waaruit blijkt dat je een grapje maakt. Of meen je werkelijk dat de oude Modern Talking zwaar underground was?

Anyway, tis wel leuke muziek ja

Hahaha! Ik bedoel hiermee te zeggen dat Dieter Bohlen vroeger deed waar 'ie zelf zin in had, en dat Modern Talking toch ook in zekere zin iets vernieuwends in zich had. Op het ALEXANDER-album huppelt-ie een beetje achter de laatste trends aan, zonder een echt solide eindproduct

@MSXUser: DIVINE klinkt leuk, maar ik mis toch "iets", ik vind het een beetje zonder power...

pi_10072872
Shit! ik wist inderdaad niet dat PSB homos waren, maar goed modern talking is in ieder geval geen homoband, alleen inderdaad wel jammer dat het perse zon homoimage moet hebben. Ik heb niets tegen homos maar ehhh, toch wel jammer altijd dat image bij dat soort muziek.
pi_10073010
Toch maar eens de moeite genomen om de archieven te bekijken van de europese top 100, tering zeg, niet te geloven, modern talking staat damn hoog in die hitlijst, alleen nederland blijkt uit de toon te vallen.
  maandag 28 april 2003 @ 17:01:00 #71
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_10073018
quote:
Op zondag 27 april 2003 16:34 schreef LintuxCx het volgende:

Of ... Boo! ???

da's waar, als ik zo wat op het placeboforum rondneus, heb ik zo de indruk dat ik serieus tot de minderheid behoor als hetero-jongen. Maar dat vind ik helemaal niet erg. Dat maakt mezelf dan weer alternatief
pi_10073149
placebo??? volgens mij heb ik iets gemist ofzo, wie zijn dat?
Ken een hoop italo bands uit de jaren 80, maar placebo?
pi_10073334
face it als je naar dat soort muziek luisterd geef je openlijk toe dat je nicht bent
Wii nr: 6970 8782 3230 1449
pi_10073406
metalheadBOC

Freddy Mercury was ook homo en da's toch alom gerespecteerde muziek

pi_10073466
Als homo krijg je trouwens bepaalde muziek (een bepaald cultuurtje) door je strot gedouwd... Als homo schijn je bepaalde dingen mooi/leuk te moeten vinden...

.

pi_10073530
quote:
Op maandag 28 april 2003 17:18 schreef ModernTalking het volgende:
metalheadBOC

Freddy Mercury was ook homo en da's toch alom gerespecteerde muziek

Queen is toch ook redelijk nichterig geweest hoor, vooral door Freddie's presence.
www.thuisuiteten.nl
pi_10073569
quote:
Op maandag 28 april 2003 17:21 schreef DennisMoore het volgende:
Als homo krijg je trouwens bepaalde muziek (een bepaald cultuurtje) door je strot gedouwd... Als homo schijn je bepaalde dingen mooi/leuk te moeten vinden...
.
Hmm, ja andersom werkt het wellicht ook zo ja. Waarom kunnen mensen toch niet inzien dat muziek een kwestie van smaak is en niet van geaardheid...
pi_10073617
"face it als je naar dat soort muziek luisterd geef je openlijk toe dat je nicht bent"

Met dat soort opmerkingen geef je aan dat je zelf gewoon zielig ben.
Ik ben gabber geweest en nog steeds en dus neem pillen.
Ga lekker je gitaarherrie beluisteren joh

pi_10073621
quote:
Op maandag 28 april 2003 17:25 schreef ModernTalking het volgende:

Hmm, ja andersom werkt het wellicht ook zo ja. Waarom kunnen mensen toch niet inzien dat muziek een kwestie van smaak is en niet van geaardheid...

Zo was ik zaterdag in een gay disco, en daar stonden weer 's wat lelijke homo's met pruik op te playbacken, en te doen alsof ze diva's waren... Slaapverwekkend en irritant.
  maandag 28 april 2003 @ 22:20:16 #80
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_10080512
quote:
Op maandag 28 april 2003 17:06 schreef Lexorz het volgende:
placebo??? volgens mij heb ik iets gemist ofzo, wie zijn dat?
Ken een hoop italo bands uit de jaren 80, maar placebo?
oei, mogen we het alleen over de jaren tachtig hebben misschien?
zie: Placebo - Sleeping With Ghosts !!!
die band bestaat uit een homo, een hetero en een biseksueel. Een mooi allegaartje dus.
pi_10081544
quote:
Op maandag 28 april 2003 17:23 schreef methodmich het volgende:

[..]

Queen is toch ook redelijk nichterig geweest hoor, vooral door Freddie's presence.

Het gaat toch om de muziek op zich en niet heel de entourage er omheen. Neem nou bijvoorbeeld "I Want To Break Free", natuurlijk wordt dit nummer gezien als een soort emancipatielied voor de homo-samenleving, maar het nummer bevat nog veel meer kwaliteiten en is niet alleen voor homo's bedoeld. Muziek is op meerdere manieren te interpreteren, muziek universeel en niet gebonden aan een hokjescultuur. Dat veel mensen zelf geen eigen mening meer durven te volgen en anderen maar gewoon napraten, krijg je dit soort stellingen over homo-muziek.

Ik luister en draai veel soorten housemuziek, luister naar Chopin en Queen, ben ik dan een pillenslikkende homosexuele bejaarde?

pi_10095137
quote:
Op maandag 28 april 2003 22:57 schreef universal-creations het volgende:

[..]

Ik luister en draai veel soorten housemuziek, luister naar Chopin en Queen, ben ik dan een pillenslikkende homosexuele bejaarde?

Da's een aardige beschrijving ja...

Maar ik noemde Queen omdat die ook in dit topic werd genoemd. Sommige muziek heeft nu eenmaal iets "homo-achtigs" over zich en in dit topic vroeg de topicstarter zich af waarom. Daar zoeken we dus het antwoord op en dat is nog steeds niet echt duidelijk gegeven.

www.thuisuiteten.nl
pi_10107171
Zappa....DAS PAS NEUKEN
  woensdag 30 april 2003 @ 09:18:07 #84
52589 sjun
uit solidariteit
pi_10108114
Morrissey van the Smiths was vast ook een Nicht als een paard.
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
pi_10117789
quote:
Op woensdag 30 april 2003 02:34 schreef billythemountain het volgende:
Zappa....DAS PAS NEUKEN
  donderdag 1 mei 2003 @ 18:30:33 #86
54083 Lexorz
Audiofiel
pi_10138029
Eigenlijk heel errug simpel

- Gabbers worden gezien als pillenslikkers en aggresieve jongelui
- Hardrockers worden gezien als speedgebruikers en langharig tuig
- Eurodisco wordt gezien als homomuziek en zielig eventueel
- R&B en RAP worden gezien als macho/stoere muziek zonder muzikale inhoud, perfect dus voor jongeren die net als vele gabbers stoer willen doen met als uitzondering dat bij R&B altijd de mooiste dames bij zijn
- Klassiek wordt gezien als saaie kakker muziek
- Hardstyle zweeft tussen gabber en disco in, net geen pillenslikkers en net geen homomuziek.
- Trance hmmm daar ben ik nog niet uit, iemand een tip?
- Alternatief en reggae worden gezien als blowmuziek

- Top 40 EN dat is de uitzondering op deze hele rij, is dus de bijbel van de muziekindustrie. Niet alleen deze muziek word verkocht dus.
Dit is dus PUUR commercieel. Dit soort muziek heeft en zal zijn vaste aanhangers blijven behouden, voornamelijk tegenwoordig zeer jonge mensen waarschijnlijk die hun zakgeld uitgeven aan maxicds. De oudere lopen meestal toch te klagen dat het niets is, gezien de forums.

Iemand hier nog iets op aan te merken.

pi_10138117
quote:
- R&B en RAP worden gezien als macho/stoere muziek zonder muzikale inhoud, perfect dus voor jongeren die net als vele gabbers stoer willen doen met als uitzondering dat bij R&B altijd de mooiste dames bij zijn
Dat vind jij...
Ik niet....
quote:
- Trance hmmm daar ben ik nog niet uit, iemand een tip?
breezah??
  donderdag 1 mei 2003 @ 23:24:19 #88
54083 Lexorz
Audiofiel
pi_10145732
headbangende puinguin,

hebbie niet goed gelezen of het begrepen.

Dit is wat je kunt lezen op forums, ben het zelf niet eens met het feit dat eurodisco homo muziek moet zijn.
check modern talking, perfect in dit forum, allebei hebben ze een vriendin, check modern talking op de duitse websites, interesting wat je daar leest.

vrijdag 2 mei 2003 @ 00:15:07 #89
54083 Lexorz
Audiofiel
pi_10146950
Eigenlijk slaan bovenstaande feiten nergens op, maar ja, zo blijken veel mensen te denken, jammer.......
Nogmaals je leest een hoop van bovenstaande feiten op forums.
  vrijdag 2 mei 2003 @ 14:23:06 #90
13969 JAG
Judge Advocate General
pi_10157306
quote:
Op maandag 28 april 2003 22:57 schreef universal-creations het volgende:
Het gaat toch om de muziek op zich en niet heel de entourage er omheen. Neem nou bijvoorbeeld "I Want To Break Free", natuurlijk wordt dit nummer gezien als een soort emancipatielied voor de homo-samenleving, maar het nummer bevat nog veel meer kwaliteiten en is niet alleen voor homo's bedoeld.
"I want to break free" is zelfs geschreven door John Deacon (de bassist), niet iemand die je nou direct als extravagante homo betitelt.
Het is dus vaak wat de media/critici er van maken.
There are 10 types of people in this world: those that understand binary and those that don't
pi_10158143
quote:
Op maandag 28 april 2003 17:27 schreef DennisMoore het volgende:
Zo was ik zaterdag in een gay disco, en daar stonden weer 's wat lelijke homo's met pruik op te playbacken, en te doen alsof ze diva's waren... Slaapverwekkend en irritant.
Respect werkt twee kanten op, Meneer Moore.
pi_10158685
quote:
Op zondag 27 april 2003 15:17 schreef ModernTalking het volgende:
Hallo!

Mij moet toch even iets van het hart. Waarom moet seksuele voorkeur toch altijd samengezien worden met muziek?!

Moet helemaal niet, maar da's gewoon kortzichtigheid.
quote:
Persoonlijk ben ik een grote fan van groepen als Modern Talking, PetShopBoys, en Erasure.
Iew!... MT... dan vond ik Munchener Freiheit nog wel leuk
quote:
Waarom word hier in Nederland zo'n groot verband gelegd tussen seksuele voorkeur en muziek?! In andere landen is dat veel minder, en dat is ook zeker een van de voornaamste reden dat bovenstaande groepen daar WEL hits scoren en hier niet.
Tja.. misschien is in dezelfde hoek wel te vinden waarom bijv. Gay Dad nooit echt een groot succes is geworden. Vanwege hun onhandige naam. Echt heel leuke muziek. Beetje Coldplay-stijl, maar er zullen vast wel zijn die zo'n cd niet durven te kopen omdat ze bang zijn gestigmatiseerd te worden.
quote:
Oké, ik zal de eerste zijn om toe te geven dat Modern Talking een behoorlijk nichterig imago had in de jaren 80, met die vreselijke kapsels!
Uh-huh!
quote:
Maar geen van beide heren is homo, en al zou dat wel zo zijn (zoals bij PetShopBoys), waarom moet dat dan direct weer iets over hun fans zeggen?
Over sommige fans zegt dat wel iets, maar zeker niet over alle. Ik heb ooit wel eens opgevangen (van één van de leden zelf) dat The Village People zelf ook geen homo zijn, of dat het er een paar waren die het waren. Ik weet het niet precies meer.
quote:
Ik vind dit een raar beeld wat wij in Nederland hebben. Zodra er 2 kerels samen een discodeuntje maken is die muziek direct alleen voor nichten. Een erg kortzichtig beeld!!!!!!
Ik zou zeggen... trek je er niks van aan. Ze lullen toch maar wat.
quote:
Graag hoor ik jullie reactie op de stelling: Hebben muzieksmaak en seksuele voorkeur met elkaar te maken?!
Soms, maar niet altijd. MIsschien dat Melissa Etheridge ook wel wat lesbo's aantrok, maar ja... die zien haar dan weer als voorbeeld en zo zal dat wel gaan.

Is iedereen die ooit fan van George Michael is geweest of nog steeds is nu trouwens ook homo?

quote:
Op woensdag 30 april 2003 09:18 schreef sjun het volgende:
Morrissey van the Smiths was vast ook een Nicht als een paard.
Wel vegetariër, maar homo.. ? Is mij nooit opgevallen iig. Het is geen 'stoere' muziek, maar The Smiths is wel mijn grote favo en ik ben geen homo.
pi_10164264
quote:
headbangende puinguin,
hebbie niet goed gelezen of het begrepen.

Dit is wat je kunt lezen op forums, ben het zelf niet eens met het feit dat eurodisco homo muziek moet zijn.
check modern talking, perfect in dit forum, allebei hebben ze een vriendin, check modern talking op de duitse websites, interesting wat je daar leest.

ik dacht dat het cynisch bedoelt was en daarom deed ik maar ff mee aan de generalisatie....

alleen die zin van die meisjes paste daar dus niet bij....

dus van mijn kant een beetje ongelukkige reactie..

eerst cynisch daarna serieus.

vrijdag 2 mei 2003 @ 19:18:12 #94
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_10164419
>Zodra er 2 kerels samen een discodeuntje maken

Het gaat niet om 2 heren die samen een discodeuntje maken,
het gaat erom dat de discodeuntjes van de heren die *jij noemt*
gewoon ontzettend gay klinken.

Ik bedoel, Charly Lownoise en Mental Theo () maakten ook 'discodeuntjes', maar als je daar fan van bent zullen mensen je waarschijnlijk wel een sukkel vinden, maar niet denken dat je homo bent

zzz
  vrijdag 2 mei 2003 @ 19:49:49 #95
54087 ModernTalking
Shooting Star
pi_10165243
quote:
Het gaat niet om 2 heren die samen een discodeuntje maken,
het gaat erom dat de discodeuntjes van de heren die *jij noemt*
gewoon ontzettend gay klinken.
Kij, NU word het interessant. Mag jij mij uitleggen wanneer en waarom iets gay klinkt volgens jou
  vrijdag 2 mei 2003 @ 19:55:50 #96
31101 _Led_
pi_10165389
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 19:49 schreef ModernTalking het volgende:

[..]

Kij, NU word het interessant. Mag jij mij uitleggen wanneer en waarom iets gay klinkt volgens jou

Dat is net zo moeilijk te bepalen als wanneer een kleur nou oranje is of rood.
Elke keer kan ik er een tintje meer geel instoppen, en wanneer trek je de lijn ..?

De enige lijn die we er in het algemeen op kunnen trekken is :
"wanneer de meeste mensen vinden dat het zo is".

En bij Modern Talking is dat vrij duidelijk dunkt me,
anders had je dit topic nooit hoeven openen

zzz
  vrijdag 2 mei 2003 @ 20:02:15 #97
54087 ModernTalking
Shooting Star
pi_10165539
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 19:55 schreef L.Denninger het volgende:

En bij Modern Talking is dat vrij duidelijk dunkt me,
anders had je dit topic nooit hoeven openen

Dit topic is geopend uit onvrede over de stomme vooroordelen die hierover in Nederland heersen. In vele andere landen is dat veel minder erg. En muziek is een kwestie van smaak, niet van het feit of het gay klinkt of niet.

Als ze nou echte homoteksten zouden zingen, waarin dus duidelijk blijkt dat ze het over een man hebben, zou ik het nog kunnen begrijpen. Ik snap ook dat MT het image heeft gekregen door hun uiterlijk in de jaren 80. Ondanks dat ik het er nog steeds niet mee eens ben dat fans daarop aangekeken worden ben ik in dat opzicht een heel begripvol persoon

Maar jij hebt het dus over het feit dat de MUZIEK OP ZICH gay klinkt. En dat is dus het vooroordeel waar ik me zo kwaad over maak. Muziek is een kwestie van SMAAK en niet van geaardheid.

pi_10179634
Frankie Goes To Hollywood, dat waren pas homo's....
www.thuisuiteten.nl
  zondag 4 mei 2003 @ 13:14:57 #99
20939 brotherlouie98
Cheri Cheri Lady
pi_10194541
Modern Talking is gewoon de beste groep ever!
Tegenwoordig luisteren de meesten alleeen maar naar DJ BoozyWoozy, R. Kutty en Dikke Puff Daddy.
Als dat soort "artiesten" al in de top 40 komen, dan ben ik blij dat MT er niet tussenstaat...
  zondag 4 mei 2003 @ 13:41:14 #100
54083 Lexorz
Audiofiel
pi_10194993
Dan ben ik zeker schizofreen, omdat ik en gabber en modern talking goed vind, gespleten persoonlijkheid.
Niet grof bedoeld hoor, moest ik effe kwijt.
  zondag 4 mei 2003 @ 13:44:10 #101
54087 ModernTalking
Shooting Star
pi_10195040
quote:
Op zondag 4 mei 2003 13:41 schreef Lexorz het volgende:
Dan ben ik zeker schizofreen, omdat ik en gabber en modern talking goed vind, gespleten persoonlijkheid.
Niet grof bedoeld hoor, moest ik effe kwijt.
Of je bent (de vooroordelen volgend) gewoon een pillenslikkende agressieve homofiel...

Ik luister ook veel naar UB40 en bep. rockgroepen (vooral 80's toch weer), dus dan ben ik een blowende ruige homofiel...
Het ultime bewijs dat al die vooroordelen nergens op slaan

[Dit bericht is gewijzigd door ModernTalking op 04-05-2003 13:54]

zondag 4 mei 2003 @ 13:50:37 #102
54083 Lexorz
Audiofiel
pi_10195166
Modern Talking de beste?
Geef mij toch maar c.c.catch, want dan heb ik lekkere pottenmuziek :p
  zondag 4 mei 2003 @ 13:57:05 #103
54083 Lexorz
Audiofiel
pi_10195281
pillenslikkende agressieve homofiel, goeiendag zeg grrrrr
  dinsdag 6 mei 2003 @ 18:48:44 #104
31101 _Led_
pi_10253511
>Muziek is een kwestie van SMAAK en niet van geaardheid.

Maar je kan moeilijk ontkennen dat sommige smaken toch redelijk gerelateerd zijn aan geaardheid

Ik bedoel, als je een kerel met een strakke leren broek (met gaten bij z'n kont), leren jasje, kale kop en leren pet ziet lopen denk je toch ook.....

zzz
  dinsdag 6 mei 2003 @ 19:45:16 #105
42151 LuQas
Dum spiro spero
pi_10255099
Hmm de hier genoemde muziek is misschien wel homo, maar ken weinig homos - buiten mezelf dan: placebo is super - die daar van houden.

Ik zou pas serieuze vraagtekens bij je seksualiteit zetten als je als heteroman van Kylie Minogue Madonna e.d. houdt, want dat is de muziek waar de moderne homo van houdt.

Afrika Paprika
pi_10256884
En wat voor muziek luister je dan als je biseksueel bent? ben ik dan wel weer benieuwd naar
  woensdag 7 mei 2003 @ 10:02:37 #107
20939 brotherlouie98
Cheri Cheri Lady
pi_10265546
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 19:45 schreef LuQas het volgende:
Hmm de hier genoemde muziek is misschien wel homo, maar ken weinig homos - buiten mezelf dan: placebo is super - die daar van houden.

Ik zou pas serieuze vraagtekens bij je seksualiteit zetten als je als heteroman van Kylie Minogue Madonna e.d. houdt, want dat is de muziek waar de moderne homo van houdt.

Ik denk dat ze in Nederland nooit zullen begrijpen waarom je fan kunt zijn van een band met 2 mannen erin.
Toevallig zijn mannen beter dan vrouwen met zingen hoor!
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 19:08:51 #108
65127 T-One_
i in the middle
pi_12814214
Ook ik houd van muziek die sommige als Homo muziek zien.

Behalve vooraan genoemde ook

- Divine (Wie kent hem/haar nog)
- Yazoo

Maar ik vind het leuk omdat het electronisch is met lekkere synthesizer loopjes.

[Dit bericht is gewijzigd door T-One_ op 29-08-2003 19:17]

pi_14069380
laatst nog op BNN / de roze nacht.. met de homo top 100, wat een onzin ik heb daar helemaaaaaaal niets mee. Mag dan wel homo zijn maar ik laat me niet in een hokje drukken! En wat zie ik in diezelfde programmering.. een special over ABBA. Wat heb ik met ABBA= niets maar dan ook helemaal niets..alsof je homonederland in het algemeen een plezier doet met zon special, alsof alle homo´s daarvan houden, gewoon een bekrompen kijk is dat want niet iedereen denkt hetzelfde enz
pi_14125181
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 00:26 schreef raymondo345 het volgende:
laatst nog op BNN / de roze nacht.. met de homo top 100, wat een onzin ik heb daar helemaaaaaaal niets mee. Mag dan wel homo zijn maar ik laat me niet in een hokje drukken! En wat zie ik in diezelfde programmering.. een special over ABBA. Wat heb ik met ABBA= niets maar dan ook helemaal niets..alsof je homonederland in het algemeen een plezier doet met zon special, alsof alle homo´s daarvan houden, gewoon een bekrompen kijk is dat want niet iedereen denkt hetzelfde enz
Jah joh...Wie bepaalt dat toch dat het homo muziek is?
Net als dat nieuwe bericht van Gabber is terug hier op fokforum verschenen in een of andere media spul.
Wie bepaalt dat?
Gabber was nooit weg hoor!
Dus waar sommige media mee bezig zijn?
  woensdag 29 oktober 2003 @ 11:47:04 #111
72565 aquablauw
arts, crafts & you
pi_14217854
-edit: spam.-

[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 29-10-2003 18:49]

"aquablauw"
  woensdag 29 oktober 2003 @ 23:21:34 #112
72565 aquablauw
arts, crafts & you
pi_14237560
=edit: spam=

[Dit bericht is gewijzigd door Roel_Jewel op 30-10-2003 09:12]

"aquablauw"
  donderdag 30 oktober 2003 @ 19:49:50 #113
24054 search64
Avec le grande
pi_14257691
Ach dat is toch ook gewoon homo-muziek.
"He who makes a beast of himself, gets rid of the pain of being a man."
  donderdag 30 oktober 2003 @ 19:53:17 #114
24054 search64
Avec le grande
pi_14257788
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 00:26 schreef raymondo345 het volgende:
Er is idd een wezenlijk verschil tussen homo's en flikkers. Misschien kunnen ze het volgende keer beter de flikker top 100 noemen.

(Misschien dat er dan nog meer mensen zich in hun genitalieen geschopt voelen.)

Serieus, de homo top 100 is een parodie waar je de humor van in moet zien, heeft niets met vooroordelen te maken.

"He who makes a beast of himself, gets rid of the pain of being a man."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')