abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 april 2003 @ 13:44:12 #1
28156 qbus
Walk of fame.
pi_10043737
Een model dat je nauwelijks tegenkomt.

Kan iemand wat meer vertellen over deze exclusieve sport-beauty van Renault ?

[Dit bericht is gewijzigd door qbus op 27-04-2003 13:49]

pi_10043782
zoek eens op www.google.nl
zo veel werk is dat niet
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  zondag 27 april 2003 @ 13:48:40 #3
28156 qbus
Walk of fame.
pi_10043824
quote:
Op zondag 27 april 2003 13:46 schreef Steve-O het volgende:
zoek eens op www.google.nl
zo veel werk is dat niet
Ben je altijd zo bijdehand ?
pi_10043843
quote:
Op zondag 27 april 2003 13:48 schreef qbus het volgende:

[..]

Ben je altijd zo bijdehand ?


Had je wat

hier dan linkje van supercars

http://www.supercars.net/cars/1998@$Renault@$Sport%20Spiderg.html

I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  zondag 27 april 2003 @ 13:51:22 #5
28156 qbus
Walk of fame.
pi_10043868
quote:
Op zondag 27 april 2003 13:49 schreef Steve-O het volgende:

[..]

Had je wat


oeh!

Back on topic!

pi_10043887
http://www.renaultsport-spider.de/
http://www.suninternational-usa.com/rs_spd01.html


Renault Sport Spider is a homage to successful racing and rally cars Renault has built, including World Championship winning the Alpine-Renault A110 and Le Mans winning the A422B. Those cars were the world beaters, yet remained French in sprit. It means that they were built with a serious intention, yet they were surrounded with gentle curves and pleasing shapes.

Renault Sport Spider was developed as a small-volume, niche automobile from the beginning. It started with the all-aluminium chassis with the most advanced welding technology. It combines lightness and rigidity. With the engine mounted in the rear, it has optimum handling charactrics. With the choice of Aeroscreen or windscreen version, the driver is never isolated from the enviorment. It was born to thrill even the most serious drivers.

[Dit bericht is gewijzigd door Steve-O op 27-04-2003 13:53]

I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  zondag 27 april 2003 @ 13:53:01 #7
28156 qbus
Walk of fame.
pi_10043907
quote:
Op zondag 27 april 2003 13:52 schreef Steve-O het volgende:
http://www.renaultsport-spider.de/
http://www.suninternational-usa.com/rs_spd01.html


Fucker!

(toch bedankt )

pi_10043949


Dit moet wel genoeg info zijn

I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_10044038
We hebben hier toch een mede-fokker die zich eigenaar van zon ding mag noemen? Weet alleen even niet wie dat ook weer was....
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  zondag 27 april 2003 @ 13:59:37 #10
28156 qbus
Walk of fame.
pi_10044043
quote:
Op zondag 27 april 2003 13:55 schreef Steve-O het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Dit moet wel genoeg info zijn


Zeker!

Het ging mij er meer om dat dit model eigenlijk zo onbekend is gebleven en vrijwel nooit in het wild zichtbaar, terwijl het toch een schitterende wagen is.

[Dit bericht is gewijzigd door qbus op 27-04-2003 14:00]

pi_10044054
kvin m niet mooi
hebk liever een cliov6 :\
  zondag 27 april 2003 @ 14:01:24 #12
41915 Eul
Greetings Eul
pi_10044070
Zat een keer te vissen kwam er zo'n ding langs me rijden, echt een mooi gluid zo'n ding! Ziet er ook wel mooi uit. Was alleen donker toen hij voorbij kwam dus kon hem niet echt heel goed zien.
Hij kwam later ook weer terug, dat was dus nog meer genieten
  zondag 27 april 2003 @ 14:02:03 #13
51699 Sleepie
What's in a nickname?
pi_10044083
quote:
Op zondag 27 april 2003 13:59 schreef qbus het volgende:

[..]

Zeker!

Het ging mij er meer om dat dit model eigenlijk zo onbekend is gebleven en vrijwel nooit in het wild zichtbaar, terwijl het toch een schitterende wagen is.


Tsja, wat wil je met een prijs van zo'n 70.000 tot 80.000 gulden.
Ik geloof dat er in totaal 12 in Nederland zijn geleverd.
De meesten daarvan zijn voor de racerij gebruikt en een aantal is door verzamelaars gekocht.
Slechts 2 of 3 mensen rijden er daadwerkelijk mee in Nederland.
~ Respect is Everything ~
pi_10044089
Ik vind hem met voorruit mooier


pi_10044133
* Croga kijkt even naar de specs....

ziet er leuk uit hoor... maar waarom leggen ze dan niet gewoon een echte motor in dat ding? 150PK en max torque op 6000RPM? das gewoon zielig voor een sport auto.......

quote:
Op zondag 27 april 2003 14:02 schreef Sleepie het volgende:

[..]

Tsja, wat wil je met een prijs van zo'n 70.000 tot 80.000 gulden.
Ik geloof dat er in totaal 12 in Nederland zijn geleverd.
De meesten daarvan zijn voor de racerij gebruikt en een aantal is door verzamelaars gekocht.
Slechts 2 of 3 mensen rijden er daadwerkelijk mee in Nederland.


Das dus ongeveer dezelfde prijs als een Audi TT die er toch echt een boel meer zijn verkocht.... En racerij? Met dit ding? Zoals al gezegd: Leg er dan een echte motor in, want racen met deze motor is écht geen goed idee.....
pi_10044184
quote:
Op zondag 27 april 2003 14:04 schreef Croga het volgende:
* Croga kijkt even naar de specs....

ziet er leuk uit hoor... maar waarom leggen ze dan niet gewoon een echte motor in dat ding? 150PK en max torque op 6000RPM? das gewoon zielig voor een sport auto.......
[..]

Das dus ongeveer dezelfde prijs als een Audi TT die er toch echt een boel meer zijn verkocht.... En racerij? Met dit ding? Zoals al gezegd: Leg er dan een echte motor in, want racen met deze motor is écht geen goed idee.....


Sorry hoor, maar met een 37000 euro sport spider trek ik een 44000 euro dure TT makkelijk eruit.
  zondag 27 april 2003 @ 14:11:02 #17
28156 qbus
Walk of fame.
pi_10044224
quote:
Op zondag 27 april 2003 14:04 schreef Croga het volgende:
* Croga kijkt even naar de specs....

ziet er leuk uit hoor... maar waarom leggen ze dan niet gewoon een echte motor in dat ding? 150PK en max torque op 6000RPM? das gewoon zielig voor een sport auto.......


Vergeet niet dat het ding grotendeels van astronauten-aluminium en carbon is gemaakt en dus geen klap weegt. Met een nog sterkere motor stijg je gewoon op.
  zondag 27 april 2003 @ 14:11:53 #18
51699 Sleepie
What's in a nickname?
pi_10044242
quote:
Op zondag 27 april 2003 14:04 schreef Croga het volgende:
* Croga kijkt even naar de specs....

ziet er leuk uit hoor... maar waarom leggen ze dan niet gewoon een echte motor in dat ding? 150PK en max torque op 6000RPM? das gewoon zielig voor een sport auto.......


Sorry hoor, maar hier zit je er toch helemaal naast.
Vergeet niet dat de auto slechts 650 kilo weegt.
Hij is helemaal opgebouwd uit kunststof op een aluminium chassis.
~ Respect is Everything ~
pi_10044261
quote:
Op zondag 27 april 2003 14:11 schreef Sleepie het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar hier zit je er toch helemaal naast.
Vergeet niet dat de auto slechts 650 kilo weegt.
Hij is helemaal opgebouwd uit kunststof op een aluminium chassis.


Jep, die knakker heeft er duidelijk geen kaas van gegeten.
Maar goed, iemand een foto van de versie met dak? Die ziet er nog beter uit
pi_10044268
quote:
-edit- totaal offtopic.
Op zondag 27 april 2003 14:11 schreef Sleepie het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar hier zit je er toch helemaal naast.
Vergeet niet dat de auto slechts 650 kilo weegt.
Hij is helemaal opgebouwd uit kunststof op een aluminium chassis.


en vergeet niet dat de TT, bijvoorbeeld, een vergelijkbare opbouw heeft.... okay, hij weegt bijna 150 kilo meer... maar zoveel scheelt het niet....

[Dit bericht is gewijzigd door Kreator op 27-04-2003 14:15]

  zondag 27 april 2003 @ 14:14:17 #21
51699 Sleepie
What's in a nickname?
pi_10044282
quote:
Op zondag 27 april 2003 14:13 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Jep, die knakker heeft er duidelijk geen kaas van gegeten.
Maar goed, iemand een foto van de versie met dak? Die ziet er nog beter uit


Versie met dak
Is er die dan. Er werd indertjd een soort zeiltje verkocht als regenbescherming, maar een dak is volgens mij nooit een optie geweest hoor.
~ Respect is Everything ~
  Official ESF Kreviewer zondag 27 april 2003 @ 14:14:38 #22
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_10044291
Niet flamen en serieus ontopic verder svp.
pi_10044301
quote:
Op zondag 27 april 2003 14:14 schreef Sleepie het volgende:

[..]

Versie met dak
Is er die dan. Er werd indertjd een soort zeiltje verkocht als regenbescherming, maar een dak is volgens mij nooit een optie geweest hoor.


Volgens mij werd die puur in de racerij gebruikt. Ik ga effe zoeken
Kan die corga optiefen uit dit topic?
pi_10044342
Paar specs

MOTOR
aantal cilinders 4
kleppen per cilinder 4
cilinderinhoud 1998cm3
boring x slag 82,7x93,0 mm
compressieverh. 9,7:1
max. vermogen 110 kW (150 pk)/6000tpm
max. koppel 186 Nm/4500tpm
brandstofsysteem multipoint injectie
turbo nee

PRESTATIES
topsnelheid 215 km/h
acceleratie 0-100 km/h 6,9 s
verbruik binnen b.k. 9,7 l/100km
verbruik buiten b.k. 7,4 l/100km
verbruik gecombineerd 8,7 l/100km
CO2 uitstoot - g/km

  zondag 27 april 2003 @ 14:21:36 #25
51699 Sleepie
What's in a nickname?
pi_10044406
Klopt.
Is dezelfde motor als uit een voor mij heel bekende auto
Zie mijn UserIcon
~ Respect is Everything ~
  zondag 27 april 2003 @ 14:25:22 #26
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_10044486
Voor zover ik weet is JWD ( fok user) ook in het bezit van zo'n auto.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  zondag 27 april 2003 @ 14:26:01 #27
17061 mvt
blame Canada
pi_10044496
quote:
Op zondag 27 april 2003 14:04 schreef Croga het volgende:
* Croga kijkt even naar de specs....

ziet er leuk uit hoor... maar waarom leggen ze dan niet gewoon een echte motor in dat ding? 150PK en max torque op 6000RPM? das gewoon zielig voor een sport auto.......
[..]

Das dus ongeveer dezelfde prijs als een Audi TT die er toch echt een boel meer zijn verkocht.... En racerij? Met dit ding? Zoals al gezegd: Leg er dan een echte motor in, want racen met deze motor is écht geen goed idee.....


vervelend he, je kan er nog maar net 99% van alle auto's mee verslaan bij de stoplichten
quote:
Dimensions:
Length/ width/ height: 3810/ 1830/ 1280 mm, wheelbase: 2350 mm, curb weight 790 kg.
Perfromance
Top speed: 210 km/h
0-100 km/h: 6.5 sec
40 m standing start: 14.2 sec
We were to understand there would be pie and punch?
  zondag 27 april 2003 @ 14:37:31 #28
17061 mvt
blame Canada
pi_10044727
quote:
Op zondag 27 april 2003 14:13 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Jep, die knakker heeft er duidelijk geen kaas van gegeten.
Maar goed, iemand een foto van de versie met dak? Die ziet er nog beter uit


Helem heeft er eentje gehad en er is eenLe Mans versie van de Sport Spider geweest. Er is zelfs een Sport Sipder cup geweest. Een voorganger van de Clio V6 cup
Hier de wegversie :

We were to understand there would be pie and punch?
  zondag 27 april 2003 @ 14:38:39 #29
28156 qbus
Walk of fame.
pi_10044746
Word het model eigenlijk nog gemaakt ?
  zondag 27 april 2003 @ 14:39:48 #30
17061 mvt
blame Canada
pi_10044766
en de 1996 Le Mans versie :

We were to understand there would be pie and punch?
  zondag 27 april 2003 @ 16:03:22 #31
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_10046434
quote:
Op zondag 27 april 2003 14:37 schreef mvt het volgende:

[..]

Helem heeft er eentje gehad en er is eenLe Mans versie van de Sport Spider geweest. Er is zelfs een Sport Sipder cup geweest. Een voorganger van de Clio V6 cup
Hier de wegversie :
[afbeelding]
[afbeelding]


Zo dat is wel een heel geil ding!!!!!

JWD heeft zo een auto dat is een user hier op Fok. Als het dak er op zit mag je niet harder dan 80 rijden heb ik begrepen van hem. Op zeker dat hij hier komt reageren.

Zeer zeker een leuk dingetje

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zondag 27 april 2003 @ 16:07:22 #32
51699 Sleepie
What's in a nickname?
pi_10046531
quote:
Op zondag 27 april 2003 14:37 schreef mvt het volgende:

[..]

Helem heeft er eentje gehad en er is eenLe Mans versie van de Sport Spider geweest. Er is zelfs een Sport Sipder cup geweest. Een voorganger van de Clio V6 cup
Hier de wegversie :
[afbeelding]
[afbeelding]


Deze had ik nog nooit gezien.
Maar goed, zo waren ze dus niet af-fabriek te koop.
~ Respect is Everything ~
  zondag 27 april 2003 @ 16:08:40 #33
17061 mvt
blame Canada
pi_10046558
quote:
Op zondag 27 april 2003 16:03 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Zo dat is wel een heel geil ding!!!!!

JWD heeft zo een auto dat is een user hier op Fok. Als het dak er op zit mag je niet harder dan 80 rijden heb ik begrepen van hem. Op zeker dat hij hier komt reageren.

Zeer zeker een leuk dingetje


Het zal best wel mogen, maar zonder vliegbril of integraal helm WIL je nieteens harder dan 80 km/u
We were to understand there would be pie and punch?
  zondag 27 april 2003 @ 16:09:11 #34
35558 MNeMoNiCS
CartWOman stole my Ondertitel
pi_10046568
quote:
Op zondag 27 april 2003 14:04 schreef Croga het volgende:
* Croga kijkt even naar de specs....

ziet er leuk uit hoor... maar waarom leggen ze dan niet gewoon een echte motor in dat ding? 150PK en max torque op 6000RPM? das gewoon zielig voor een sport auto.......
[..]

Das dus ongeveer dezelfde prijs als een Audi TT die er toch echt een boel meer zijn verkocht.... En racerij? Met dit ding? Zoals al gezegd: Leg er dan een echte motor in, want racen met deze motor is écht geen goed idee.....


Racen met een lichtgewicht auto en een middenmotor is juist een heel goed idee (tenzij je alleen maar rechtdoor wil blijven "racen"). Volgens mij heb jij zelf geen verstand van echte sportauto's.
[b]lol·broek[/b] (de ~ (m.)) [inf.][br] [b]1[/b] iem. die voortdurend op goedkope wijze grappig wil zijn[br][b]wijs·neus[/b] (de ~ (m.))[br] [b]1[/b] iem. die meent veel of alles te weten => betweter
pi_10046654
quote:
Op zondag 27 april 2003 14:13 schreef Croga het volgende:

[..]

en vergeet niet dat de TT, bijvoorbeeld, een vergelijkbare opbouw heeft.... okay, hij weegt bijna 150 kilo meer... maar zoveel scheelt het niet....


audi weegt geen 150 kg meer
Audi TT 3.2 V6 weegt 1520 kilo
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  zondag 27 april 2003 @ 16:14:05 #36
51699 Sleepie
What's in a nickname?
pi_10046686
Het ging hier toch om de Renault Sport Spider.
Zie meer posts over een Audi TT intussen.
Laat die Audi toch lekker, daar is intussen al teveel over gezegd
~ Respect is Everything ~
pi_10046712
Die Helem is wel erg leip! Maar die heeft dan ook een dikke V6 met 550 pk

http://gto-racing.nexenservices.com/gtworld_helemV6.htm

pi_10046736
quote:
Op zondag 27 april 2003 16:15 schreef haaahaha het volgende:
Die Helem is wel erg leip! Maar die heeft dan ook een dikke V6 met 550 pk
[afbeelding]

http://gto-racing.nexenservices.com/gtworld_helemV6.htm


vette bak
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_10046889
quote:
Op zondag 27 april 2003 16:15 schreef Steve-O het volgende:

[..]

vette bak


patat bak
[Dit bericht is gewijzigd door Kreator]
  zondag 27 april 2003 @ 16:39:35 #40
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_10047373
quote:
Op zondag 27 april 2003 16:08 schreef mvt het volgende:

[..]

Het zal best wel mogen, maar zonder vliegbril of integraal helm WIL je nieteens harder dan 80 km/u


nee je mag niet harder dan 80. Anders is het dakje
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_10048009
quote:
Op zondag 27 april 2003 16:22 schreef slashyou het volgende:

[..]

patat bak


jij bent zeker een belg
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_10054646
quote:
Op zondag 27 april 2003 17:08 schreef Steve-O het volgende:

[..]

jij bent zeker een belg


idd echt zo'n onzin post reactie

geinig autootje joh.......lekker toch in de zomer iig, beetje crossen over mooie landweggetjes, denk dat ie aardig puike wegligging heeft....
maaruh ......WIL DE EIGENAAR VAN DEZE AUTO ZICH MELDEN
nothing beats hands on experience

en toen.....
pi_10060334
quote:
Op zondag 27 april 2003 14:37 schreef mvt het volgende:

[..]

Helem heeft er eentje gehad en er is eenLe Mans versie van de Sport Spider geweest. Er is zelfs een Sport Sipder cup geweest. Een voorganger van de Clio V6 cup
Hier de wegversie :
[afbeelding]
[afbeelding]


Het eerste wat bij mij opkwam toen ik deze zag was: een mini-McLaren

Wel een hele vette bak overigens. Maar ik heb toch liever een elise

  maandag 28 april 2003 @ 04:21:39 #44
18617 sam_the_man
is on it again.....
pi_10060439
quote:
Op zondag 27 april 2003 22:06 schreef VanDread het volgende:

[..]
maaruh ......WIL DE EIGENAAR VAN DEZE AUTO ZICH MELDEN
nothing beats hands on experience


Moet je toch JWD hebben, deze is van hem:
Ennnnn Vast!
  maandag 28 april 2003 @ 14:13:30 #45
25953 JWD
Renault Sport Spider
pi_10068179
quote:
Op maandag 28 april 2003 04:21 schreef sam_the_man het volgende:

[..]

Moet je toch JWD hebben, deze is van hem:
[afbeelding]


Hey wat leuk ... das mijn auto...
Wat willen we allemaal weten ?
Die van mij is overigens niet helemaal standaard, zie specs in mijn sig.
Met dak op kan je wel iets harder dan 80 maar het is geen pretje, dan kan je beter zonder dak rijden in de regen, boven de 50km/h zit je volledig droog als het regent.
Alleen moet je dan niet in de file terechtkomen zoals ik ooit op de van Brienenoord brug .
Echt zo'n heerlijke zomerse onweers hoosbui, het water wordt overigens prima afgevoerd en de kuipstoeltjes zijn binnen 10 minuten droog, mijn shirt deed er wat langer over om op te drogen...
Verder nog vragen
1999 Renault Sport Spider - 200 pk - 890kg - 0-100 in 6,2 sec - Top 225 Km/h
  maandag 28 april 2003 @ 14:18:14 #46
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_10068318
wanneer mag ik nou eens mee rijden

Heb je een foto van de binnen kant? Of is die net als de lotus zo goed als leeg? Want het weegt heeel weinig. En hoe rijd het. Is het zo iets als een kart?

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_10068501
quote:
Op maandag 28 april 2003 14:13 schreef JWD het volgende:

[..]

Hey wat leuk ... das mijn auto...
Wat willen we allemaal weten ?
Die van mij is overigens niet helemaal standaard, zie specs in mijn sig.
Met dak op kan je wel iets harder dan 80 maar het is geen pretje, dan kan je beter zonder dak rijden in de regen, boven de 50km/h zit je volledig droog als het regent.
Alleen moet je dan niet in de file terechtkomen zoals ik ooit op de van Brienenoord brug .
Echt zo'n heerlijke zomerse onweers hoosbui, het water wordt overigens prima afgevoerd en de kuipstoeltjes zijn binnen 10 minuten droog, mijn shirt deed er wat langer over om op te drogen...
Verder nog vragen


Heb je dat ding nieuw gekocht, of 2ehands?

En heb je hem direcht na aankoop laten tunen ofzo?

Wel een machtig karretje, zal wel anders rijden dan de Laguna van m'n vader...

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
  maandag 28 april 2003 @ 16:02:43 #48
25953 JWD
Renault Sport Spider
pi_10071479
quote:
Op maandag 28 april 2003 14:18 schreef ook_gek het volgende:
wanneer mag ik nou eens mee rijden

Heb je een foto van de binnen kant? Of is die net als de lotus zo goed als leeg? Want het weegt heeel weinig. En hoe rijd het. Is het zo iets als een kart?


Ja ik heb foto's van de binnenkant, ik zal ze ff plaatsen als ik terug ben uit het buitenland, hij is dus nog leger dan een Lotus.
En rijden... tsja... moeilijk te omschrijven.. zoeits als een kart maar dan wat groter en met meer vermogen
Ik heb hem niet nieuw gekocht (in '99 had ik nog geen rijbewijs) maar van een man uit Zwitzerland die hem had gekocht om er gewoon bij te hebben. (Leuk wagenparkje heeft hij Porsche GT1 etc.)
Maar hij vond hem te onpraktisch, dus kon ik hem kopen met 3400km op de teller .
Inmiddels staat er +/- 14000km op de teller en is hij net een beetje lekker ingereden.
Het tunen heb ik vrij snel na aankoop gedaan.
1999 Renault Sport Spider - 200 pk - 890kg - 0-100 in 6,2 sec - Top 225 Km/h
  maandag 28 april 2003 @ 16:16:44 #49
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_10071828
quote:
Op maandag 28 april 2003 16:02 schreef JWD het volgende:

[..]

Ja ik heb foto's van de binnenkant, ik zal ze ff plaatsen als ik terug ben uit het buitenland, hij is dus nog leger dan een Lotus.
En rijden... tsja... moeilijk te omschrijven.. zoeits als een kart maar dan wat groter en met meer vermogen
Ik heb hem niet nieuw gekocht (in '99 had ik nog geen rijbewijs) maar van een man uit Zwitzerland die hem had gekocht om er gewoon bij te hebben. (Leuk wagenparkje heeft hij Porsche GT1 etc.)
Maar hij vond hem te onpraktisch, dus kon ik hem kopen met 3400km op de teller .
Inmiddels staat er +/- 14000km op de teller en is hij net een beetje lekker ingereden.
Het tunen heb ik vrij snel na aankoop gedaan.


En wanneer mag ik 'm testen?
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
  maandag 28 april 2003 @ 16:19:49 #50
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_10071910
Ik heb er op de Motorshow Essen wel eens in gezeten. Echt heel spartaans interieur, net zoals JWD zegt, niks bekleding, luxe enz. Gewoon een puur racemachientje, lijkt me heerlijk om te rijden, maar ja...
JWD: je hebt wel nog extra luxe he, een voorruit???
Don't let my username fool you...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')