quote:Ah, vandaar. Het viel mij namelijk zo op dat veel vrouwen dat doen. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar dat komt nog wel
Op maandag 16 juni 2003 21:15 schreef Karin het volgende:
Voor steun, het is best zwaar zo'n buik. En ook om het lekker te accentueren. En ook omdat je dan bovenkant van je zwangerschapsbroek niet ziet, bij die van mij zaten zo'n vreselijk lelijk elastieken stuk in en als ik dan een beetje een kort shirtje aan had zag je dat eronder door.
quote:Nou, inderdaad! Karin, heb jij ook zo'n dood stukje onderbuik dat hangt overgehouden aan je keizersnee?
Op maandag 16 juni 2003 21:15 schreef Karin het volgende:
Wat een prachtige buik Mirage
Als ik die buiken hier zie heb ik wel weer een beetje heimwee. Was toch heerlijk om hem niet in te hoeven houden.
quote:Yep
Op woensdag 18 juni 2003 14:18 schreef Dinus het volgende:[..]
Nou, inderdaad! Karin, heb jij ook zo'n dood stukje onderbuik dat hangt overgehouden aan je keizersnee?
quote:Die gedachte heb ik ook al door m'n hoofd laten gaan.... er is zelfs een mailgroep over
Op woensdag 18 juni 2003 15:52 schreef Karin het volgende:[..]
Yep
Ik zei vanmorgen nog tegen Peet dat ik maar ga sparen voor een buikwandcorrectie. Dit komt nooit meer vanzelf goed
edit: ik ga maar even een ks-topicje aanmaken voor we hier helemaal afdwalen
't Is eigenlijk jammer dat het een foto is en geen filmpje. De grote activiteit daarbinnen is van buiten af erg goed te volgen
Ik vind dat mijn vriendin en mooi buik heeft.
Ze heeft alleen striemen aan de zijkant (hele kleintjes)
Ik zal vanavond wel een buikfoto plaatsen.
Of kijk anders in een van de zwangerschap en kindjes deel 68 (geloof ik)daar staat ook een foto van 37 weken.
[edit]gevonden[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Sc0rPi0n op 26-06-2003 13:50]
quote:Kom eens op met een foto van jouw buik!!! Iedere maand een foto, dan kunnen we zien hoe je frummel groeit!
Op donderdag 26 juni 2003 13:40 schreef Catootje het volgende:
Eskaaa!!! Wat een joekel van een buik!!!! Wel heel mooi glad zo te zien maar jeeeeeeeeeeeetje!! Wat groot, wat groot!
quote:Ja, ik krijg geregeld meewarige blikken van mensen die mijn buik zien.
Op donderdag 26 juni 2003 13:40 schreef Catootje het volgende:
Eskaaa!!! Wat een joekel van een buik!!!! Wel heel mooi glad zo te zien maar jeeeeeeeeeeeetje!! Wat groot, wat groot!
Nu ben ik ook slechts 1.64m en érg tenger, dus alles zit ook aan de buitenkant.
Ben ook zeer benieuwd naar jouw foto's straks!!
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 21:03 schreef Kleintje het volgende:[..]
Kom eens op met een foto van jouw buik!!! Iedere maand een foto, dan kunnen we zien hoe je frummel groeit!
(andere buiken ook hoor !!)
Sorry dames.
De bewegingen in je buik daarentegen vond ik wel super!
Hoewel ik mijn eigen dikke buik niet mooi vond vind ik de fotoos van andere dikke buiken wel weer fascinerend (en mooi) .... vreemd eigenlijk...
edit: Ik heb de fotoos in dit topic nog eens bekeken en het is gewoon geweldig (en mooi).... (emo smiley)
prachtig dames
[Dit bericht is gewijzigd door lily op 01-07-2003 23:03]
quote:goh ik zie het nu pas. wat een eer zeg!!
Op zondag 27 april 2003 13:09 schreef Karin het volgende:
Geinspireerd door BigFloppyDonkeyDick
Vandaag 33 weken zwanger.
dat bubbeltje op mn buik is niet mn navel, maar mn knoop van mn broek
Dit is mijn buik bij 36 weken en 1 dag zwangerschap. Op het moment ben ik 38 weken en 3 dagen zwanger. Mijn buik is inmiddels iets naar beneden gezakt,maar ik heb er nog geen nieuwe fotos van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |