quote:Inderdaad, maar we houden het bij twee
Op maandag 28 april 2003 21:05 schreef funmaster het volgende:Zwangere buiken
Ik had ook behoorlijk straie, gelukkig trekt die paarsrode kleur na enige tijd weg en zie je er haast niks meer van.
[Dit bericht is gewijzigd door moussy op 07-05-2003 22:44]
Even voor de mama's die ook net als ik een heel dikke buik hadden, ik heb nu een hangbuikje en mag nog maar mondjesmaat oefeningen doen door de keizersnee, het onderste deel van de buik voelt ook nog "dood" dit blijft waarschijnlijk zo. Maar zal dat hangerige nog kunnen verdwijnen??
quote:is dat een jurk,waar heb je die vandaan? Diewilikook
Op woensdag 7 mei 2003 22:41 schreef moussy het volgende:
De buik van jessie met 26 weken zwangerschap:
Mooi buikje trouwens
quote:Bij mij is het redelijk goed gekomen Dinus, maar het ging wel heel langzaam. Er zit wel een ingekapselde spier boven het litteken, ziet eruit als een vetrolletje, en die is blijvend helaas....
Op woensdag 7 mei 2003 22:56 schreef Dinus het volgende:
Even voor de mama's die ook net als ik een heel dikke buik hadden, ik heb nu een hangbuikje en mag nog maar mondjesmaat oefeningen doen door de keizersnee, het onderste deel van de buik voelt ook nog "dood" dit blijft waarschijnlijk zo. Maar zal dat hangerige nog kunnen verdwijnen??
quote:Veeeeeeeeeeeel kleiner. Echt niet te vergelijken. Ik zie er echt nog niet zwanger uit vind ik zelf, er is nog niemand naar me toegekomen die het heeft opgemerkt.
Op vrijdag 9 mei 2003 09:56 schreef Leah het volgende:
Is je buik kleiner als bij Eva, Lois?
Ik heb wel een buikje maar echt een zwanger buikje?
quote:Hihi (bloos), thanks Angel22!
Op maandag 12 mei 2003 13:14 schreef Angel22 het volgende:
Mooi buikje pluiZzzje!!!!!Je draagt heel erg naar voren zie ik.... echt heel mooi!!!!
Enne Heyfeak: ja idd een vrouwentopic: problemen mee?
quote:Dit was mijn buik met 30 weken...
Op maandag 12 mei 2003 13:32 schreef PluizZzje het volgende:[..]
Hihi (bloos), thanks Angel22!
Ik moet wel zeggen dat ik volgens mij echt maar een klein buikje heb: als ik zo vergelijk met de anderen in dit topic: die zijn echt ENORM vergeleken met mij...Enne Heyfeak: ja idd een vrouwentopic: problemen mee?
Ben je daarna nog veel meer gegroeid of viel het mee?
En baal je niet van de strepen? Of zijn die nu al minder geworden??
quote:nou weet ik het weer!!
Op zondag 27 april 2003 13:17 schreef moussy het volgende:
mijn buik afgelopen week, 21 weken en een beetje zwanger
quote:Die strepen had ik al van mijn eersdte zwangerschap en die zie je door de lichtinval en de beroerde camera gewoon heel goed op die foto's, irl is het een stukl minder erg.
Op maandag 12 mei 2003 16:43 schreef PluizZzje het volgende:
Angel22: Da's al een hele buik voor dertig weken al zeg ik het zelf: echt wel groter al dan de mijne nu!Ben je daarna nog veel meer gegroeid of viel het mee?
En baal je niet van de strepen? Of zijn die nu al minder geworden??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |