abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fossiel zondag 27 april 2003 @ 13:09:40 #1
2628 Karin
pi_10043059
Geinspireerd door BigFloppyDonkeyDick

Vind jij het mooi een zwangere buik of juist niet? En waarom?

Ik vind het prachtig om te zien zo'n buik. En veel mensen met mij, volgens mij, want ze zaten er bij mij altijd aan te voelen. Heel irritant. Wat wel heel leuk was dat er heel veel auto's voor me stopten als ik met jas open liep. Vond het helemaal vreemd als ik zelf in mijn autootje reed en geen voorrang kreeg maar dan zag men natuurlijk mijn buik niet

Nog wat fotootjes van mijn buik
Mijn buik met 30 weken:

39 weken:

41 weken (5 dagen voor de bevalling):

pi_10043153
Jakkes!Laat asjeblieft die buik niet zien!Waarom zou dat mooier zijn dan een buik van een vette duitser!!!???
Als we nou alle geloven afschaffen is het eindelijk vrede op aarde!
  † In Memoriam † zondag 27 april 2003 @ 13:17:59 #3
7074 moussy
kuttekop
pi_10043177
mijn buik afgelopen week, 21 weken en een beetje zwanger

Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_10043179
een kleine week voor de bevalling

pi_10043377
JA het kan héél mooi zijn... Het is natuurlijk wel per persoon verschillend zoals altijd
Sommige vrouwen zien er totaal uitgeput uit.. anderen strálen gewoon..
sommige mannen walgen van dames die ( tijdelijk ) niet aan het " barbieformaat " voldoen..., anderen geníeten ervan..
Mijn man is bijvoorbeeld compleet verliefd op mijn buik...
ik zou er haast jalours op worden

Trouwens..
Ik denk dat het niet alleen aan je buik ligt.. volgens mij ligt het aan je complete uitstraling..
er is iets machtigs bij je aan de gang.. dat veranderd je innerlijk... dús je uiterlijk...

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  zondag 27 april 2003 @ 13:27:43 #6
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_10043388
Tja wat is mooi..Ik vind zelf dat er mooie zwangere buiken zijn en lelijke. Net zoals dat niet-zwangere dames ook mooiere en minder mooie buiken hebben. Er zit ook zoveel verschil tussen. Van jouw buik (Karin) en van die van Melonovy schrik ik eigenlijk behoorlijk. Jullie buiken vind ik toch wel extreem groot, zeker als ik het vergelijk met zwangere buiken van mensen die ik ken. (Weten jullie zeker dat jullie geen meerling krijgen?). Maar eigenlijk maakt het weinig uit..datgeen wat eruit komt maakt als het goed is, veel goed
Ik hoop wel voor jullie dat het allemaal weer wat aantrekt na de bevalling en dat die striae wat minder opvalt. Als ik er nu naar kijk denk ik: dit komt nooooit meer goed en: ik word noooit zwanger!
Maar de natuur zorgt er meestal wel voor dat het er allemaal wel weer redelijk normaal uit komt te zien, geloof ik.
  zondag 27 april 2003 @ 13:34:15 #7
30488 coolbabe
My little pwny
pi_10043541

mijn buik met 38 weken zwangerschap van Jasper

Vorige week, 30 weken zwanger van nummer 2

Ik vind zwangere buiken prachtig om naar te kijken, het hele idee dat daar nieuw leven inzit is echt wonderlijk

Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_10043546
quote:
Op zondag 27 april 2003 13:17 schreef moussy het volgende:

[afbeelding]

Hoe bedoel je "een beetje zwanger"

Leuk hoor allemaal (y)

Coolbabe--> heeft die tattoo het een beetje overleeft?

† In Memoriam † zondag 27 april 2003 @ 13:36:22 #9
7074 moussy
kuttekop
pi_10043580
17 weken zwanger van Mink

Mijn buik tijdens de weeën van Mink. Hij was dikker maar omdat ik geen vruchtwater meer had, was ik al wat "afgevallen".

38 weken en een beetje zwanger.

[Dit bericht is gewijzigd door moussy op 27-04-2003 13:40]

zondag 27 april 2003 @ 13:37:25 #10
30488 coolbabe
My little pwny
pi_10043599
de tattoo is weer helemaal teruggeplooid en ik hoop dat dat dit keer ook weer gebeurt
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  zondag 27 april 2003 @ 13:41:04 #11
22637 Sweej
TiepMiep
pi_10043678
Bolle buiken zijn moooooooi

Mijn buikie met 35 weken:

Foto's heeft een vriend van mij gemaakt. Dit zijn een paar proefjes op de digitale camera.

pi_10043766
Of ik het mooi vind....eeehhh, eerlijk gezegd: nee
Reden: ....moeilijk te zeggen. Is alsof je me vraagt waarom ik een schilderij wel of niet mooi vind; erg gevoelsmatig. Misschien heeft het ook te maken met je houding t.o.v. kinderen. Als ik vertederd zou raken van een klein kind zou zo'n buikje waarschijnlijk ook meer betekenen voor me dan...een buikje
Overigens kan ik wel genieten vand de vreugde die mensen hebben van hun kind. Ik wens jou en pappie dan ook een fijne kleine toe
  zondag 27 april 2003 @ 13:52:08 #13
53835 Razzmatazz
I fell asleep on your sofa..
pi_10043881
jek, die kringelige rode strepen! brrrr.... niet mijn favoriete aangezicht.
'Cos aren't you the one with your Razzmatazz and the nights on the town?
  zondag 27 april 2003 @ 17:58:22 #14
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_10048953
quote:
Op zondag 27 april 2003 13:34 schreef coolbabe het volgende:
[afbeelding]

Vorige week, 30 weken zwanger van nummer 2

Ik vind zwangere buiken prachtig om naar te kijken, het hele idee dat daar nieuw leven inzit is echt wonderlijk

Zo wat een geruststelling.. Ik maakte me altijd zorgen over m'n tattootje op m'n buik, maar hij is heel mooi gebleven bij jou zie ik Mooie foto ook.

En tja.. ik vind ook dat het per buik verschilt. Soms zie je echt hele mooie zwangere buikjes ertussen. Ik vind het vooral leuk als ze die dan ook niet verbergen, maar bv een mooie lange, strakke jurk aantrekken ofzo.

Jubileum moderator zondag 27 april 2003 @ 19:16:29 #15
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_10050326
Mijn buik vandaag, precies 21 weken zwanger:

Ik moet even zoeken naar de buikfoto's van Eva, kom ik nog op terug

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 27 april 2003 @ 19:20:56 #16
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_10050400
Wat ik me afvraag is of veel vrouwen met zo een buik last hebben van striae en of dat dan vaak blijvend is?

Een oud-collega van mij was nl. hartstikke slank, maar had na haar zwangerschappen nog steeds allemaal striae op haar buik... niet echt mooi

Overigens vind ik niet alle zwangere buiken mooi.. en wat ik ook niet snap is dat sommige vrouwen die zwanger zijn zich echt niet meer fatsoenelijk kleden. Ik zou juist m'n buik mooi accentueren met van die banden en dergelijke...

Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_10053966
Het is bij mij heel verschillend, sommige buiken vind ik echt heel mooi, en andere vind ik totaal niet om aan te zien Het ligt ook aan de uitstraling van de vrouw vind ik.

Ik snap alleen niet hoe die tattoo zo goed blijft tijdens een zwangerschap, ze zeggen altijd dat je geen tattoo moet nemen als je nog niet uitgegroeid ben, omdat hij dan uitrekt en heel lelijk wordt, maar die tattoo op die buik ziet er nog hartstikke uit

pi_10055317
Ik vind momenteel alle buiken prachtig, maar dat zal wel een pre-occupatie zijn . Van die hele grote buiken schrik ik ook weleens, ik moet er niet aan denken om daarmee rond te lopen. Niet omdat ik het lelijk vind, maar omdat het me zo zwaar lijkt om dat mee te zeulen. Maar mijn buikje is nu nog steeds zo bescheiden dat het waarschijnlijk niet zover zal komen. Ik kan me wel voorstellen dat mensen (vooral mannen) het niet mooi vinden. Ik herinner me nog toen ik klein was en mijn hoogzwangere tante naakt zag. Ik heb geloof ik vol afschuw staan kijken, want ze schoot in de lach en zei "lelijk hè Phil?". Dat vond ik toen inderdaad, die verhouding van die enorme buik en dan die dunne benen eronder zag er gewoon niet uit. Het is gewoon heel verschillend, maar ik vind het altijd iets enorm ontroerends hebben. En ik ben blijkbaar niet de enige, want op straat word ik ook door veel mensen (mannen èn vrouwen) vertederd toegelachen als het eerste lammetje. Zwangere vrouwen stralen altijd iets onaards uit, je kunt van buiten zien dat er binnen iets heel bijzonders gebeurt.

ps. over die kleding: er is ontzettend weinig leuks te krijgen. Of truttig, of enorm vormloos en zakkig. Ik draag eigenlijk alleen maar "gewone" stretch-kleding, geen speciale positiekleding. Maar dat kan niet iedereen meer aan.

Voor de archieven, 31 weken zwanger:

mooi he, alles
  maandag 28 april 2003 @ 10:20:21 #19
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_10062274
quote:
Op zondag 27 april 2003 22:34 schreef phileine het volgende:

ps. over die kleding: er is ontzettend weinig leuks te krijgen. Of truttig, of enorm vormloos en zakkig. Ik draag eigenlijk alleen maar "gewone" stretch-kleding, geen speciale positiekleding. Maar dat kan niet iedereen meer aan.

Ik kan echt niet geloven dat je alleen maar een slonzig t-shirt en een lelijke legging kan krijgen. Ik heb echt vol afschuw zitten kijken hoe m'n schoonzusje erbij liep, alsof ze 9 maanden lang in haar schoonmaakkleding rond liep.

Het hoeft trouwens niet eens de super modernste kleding te zijn, als het maar wel verzorgd blijft.

Ik vind trouwens wat jij op die foto aan hebt hartstikke leuk.

maandag 28 april 2003 @ 11:03:39 #20
19242 yavanna
Results may vary.
pi_10063199
quote:
Op zondag 27 april 2003 13:34 schreef coolbabe het volgende:
[afbeelding]

Mooie foto!

Zwangere buiken, tsa, soms wel mooi, soms niet.
Het blijft altijd speciaal door het nieuwe leven wat er groeit.

~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_10072583
Ik vind zwangere vrouwen schitterend! Zo'n buik is prachtig en het idee dat daar een levend wezentje in zit is fascinerend!

Mooie buiken dames!

† In Memoriam † maandag 28 april 2003 @ 18:43:32 #22
7074 moussy
kuttekop
pi_10075290
quote:
Op maandag 28 april 2003 10:20 schreef Qarinx het volgende:

[..]

Ik kan echt niet geloven dat je alleen maar een slonzig t-shirt en een lelijke legging kan krijgen. Het hoeft trouwens niet eens de super modernste kleding te zijn, als het maar wel verzorgd blijft.

Je vergeet de urker-broeken, de bloemetjes en beertjes shirten
pi_10075339
Nee, sorry, persoonlijk vind ik het echt helemaal niks hebben. Maar nu moet ik er ook niet aan denken om ooit kinderen te hebben. Wellicht speelt dat ook mee.
Ik spreek liever mijzelf tegen, dan dat ik het een ander laat doen.
pi_10078763
Zwangere buiken
  maandag 28 april 2003 @ 21:18:56 #25
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_10078998
quote:
Op maandag 28 april 2003 18:43 schreef moussy het volgende:
Je vergeet de urker-broeken, de bloemetjes en beertjes shirten
Heel toevallig was er vanavond bij de modepolitie een aflevering op de 9 maanden beurs. Hebben ze een zwangere vrouw compleet gerestyled. Echt hele mooie positiekleding hadden ze voor haar uitgekozen, waar de buik heel mooi in uitkwam.
pi_10080858
quote:
Op maandag 28 april 2003 21:05 schreef funmaster het volgende:
Zwangere buiken
Inderdaad, maar we houden het bij twee
It's in the air tonight
  Jubileum moderator dinsdag 29 april 2003 @ 09:03:16 #27
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_10086191
Leuke, betaalbare zwangerschapskleding vinden vond ik bij Eva niet zo makkelijk als ik dacht.
Ik had op een gegeven moment een dusdanige omvang dat H&M echt niet meer kon en dus moest ik mijn slag slaan bij C&A en MissEtam.
Bij C&A hingen alleen tuinbroeken (en daar hebik echt een hekel aan) en gebloemde tshirtjes. Bij MissEtam heb ik toen nog wel wat vlotte kleding kunnen kopen maar echt mijn smaak was het niet.
Om even aan te geven hoe enorm ik toen was:

Ik had ook behoorlijk straie, gelukkig trekt die paarsrode kleur na enige tijd weg en zie je er haast niks meer van.

Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † woensdag 7 mei 2003 @ 22:41:11 #28
7074 moussy
kuttekop
pi_10284803
De buik van jessie met 26 weken zwangerschap:

[Dit bericht is gewijzigd door moussy op 07-05-2003 22:44]

pi_10284877
He zie je mous ging het bij jou ook mis?
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † woensdag 7 mei 2003 @ 22:44:57 #30
7074 moussy
kuttekop
pi_10284936
Maar nu zijn ze er
pi_10285336
Leuk hoor, al die buikfoto's! Die van Knor zijn ook prachtig vind ik, echte mama-tepels en die zachte uitstraling in het gezicht...

Even voor de mama's die ook net als ik een heel dikke buik hadden, ik heb nu een hangbuikje en mag nog maar mondjesmaat oefeningen doen door de keizersnee, het onderste deel van de buik voelt ook nog "dood" dit blijft waarschijnlijk zo. Maar zal dat hangerige nog kunnen verdwijnen??

Zolang er was is, is er leven.
  woensdag 7 mei 2003 @ 23:17:34 #32
30488 coolbabe
My little pwny
pi_10285970
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 22:41 schreef moussy het volgende:
De buik van jessie met 26 weken zwangerschap:

[afbeelding]

[afbeelding]

is dat een jurk,waar heb je die vandaan? Diewilikook

Mooi buikje trouwens

pi_10289156
Coolbabe, dat is inderdaad een jrukje. Nou ja 3 jaar terug had ik dat als jurkje aan.(toen bij kien gekocht, bestaat niet meer geloof ik) Inmiddels is het ding zo verwassen (was ook mijn favoriet) dat het erg dun is gworden en alleen nog over een broek te dragen is. En ook al was dat niet zo. Inmiddels heb ik echt de benen niet meer voor een jurkje dus is maar beter zo
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 8 mei 2003 @ 09:54:41 #34
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_10290329
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 22:56 schreef Dinus het volgende:

Even voor de mama's die ook net als ik een heel dikke buik hadden, ik heb nu een hangbuikje en mag nog maar mondjesmaat oefeningen doen door de keizersnee, het onderste deel van de buik voelt ook nog "dood" dit blijft waarschijnlijk zo. Maar zal dat hangerige nog kunnen verdwijnen??

Bij mij is het redelijk goed gekomen Dinus, maar het ging wel heel langzaam. Er zit wel een ingekapselde spier boven het litteken, ziet eruit als een vetrolletje, en die is blijvend helaas....
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  Jubileum moderator vrijdag 9 mei 2003 @ 09:23:55 #35
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_10313294
Wat een mooie buik Jessie!!!
ik word bijna jaloers, bij mij zie je nog amper iets. op straat denken mensen hoogstens "mwah, beetje dik buikje voor zo'n strakke broek" volgens mij
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 9 mei 2003 @ 09:56:16 #36
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_10313678
Is je buik kleiner als bij Eva, Lois?
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  Jubileum moderator vrijdag 9 mei 2003 @ 12:35:59 #37
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_10316954
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 09:56 schreef Leah het volgende:
Is je buik kleiner als bij Eva, Lois?
Veeeeeeeeeeeel kleiner. Echt niet te vergelijken. Ik zie er echt nog niet zwanger uit vind ik zelf, er is nog niemand naar me toegekomen die het heeft opgemerkt.
Het scheelt natuurlijk stukken dat ik (nog) geen suiker heb, bij Eva had ik ook al overmatig vruchtwater en was ik (als ik het vergelijk op de zwangerschapskaarten) zo'n 20 kilo zwaarder al.

Ik heb wel een buikje maar echt een zwanger buikje?

Eva ♥ en Iris ♥
pi_10317033
ik vind de foto heel bijzonder waarop ik in mijn moeders buik zit..

pi_10367392
mooie foto bloem!

hier mijn 26 weken buik:
(nog striae-vrij!) - *afklopt*

pi_10367407
wat een hele mooie buiken komen hier voorbij!!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  maandag 12 mei 2003 @ 11:12:00 #41
34891 melonovy
La Kutschie
pi_10369574
Afgelopen week heb ik een collage gemaakt van bewerkte foto's uit mijn zwangerschap voor het plakboek van Chiara, hier het resultaat:
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_10371454
Kunstig weer hoor Melonovy!
Hier ook twee buikige foto's van mij nu met 39 weken.
Ik ben best wel trots op mijn buikje :

pi_10372474
Mooi buikje pluiZzzje!!!!!

Je draagt heel erg naar voren zie ik.... echt heel mooi!!!!

pi_10372558
volgens mj is dit een typisch vrouwentopic
pi_10372980
quote:
Op maandag 12 mei 2003 13:14 schreef Angel22 het volgende:
Mooi buikje pluiZzzje!!!!!

Je draagt heel erg naar voren zie ik.... echt heel mooi!!!!

Hihi (bloos), thanks Angel22!
Ik moet wel zeggen dat ik volgens mij echt maar een klein buikje heb: als ik zo vergelijk met de anderen in dit topic: die zijn echt ENORM vergeleken met mij...

Enne Heyfeak: ja idd een vrouwentopic: problemen mee?

pi_10373221
quote:
Op maandag 12 mei 2003 13:32 schreef PluizZzje het volgende:

[..]

Hihi (bloos), thanks Angel22!
Ik moet wel zeggen dat ik volgens mij echt maar een klein buikje heb: als ik zo vergelijk met de anderen in dit topic: die zijn echt ENORM vergeleken met mij...

Enne Heyfeak: ja idd een vrouwentopic: problemen mee?

Dit was mijn buik met 30 weken...

pi_10378717
Angel22: Da's al een hele buik voor dertig weken al zeg ik het zelf: echt wel groter al dan de mijne nu!

Ben je daarna nog veel meer gegroeid of viel het mee?

En baal je niet van de strepen? Of zijn die nu al minder geworden??

pi_10379840
quote:
Op zondag 27 april 2003 13:17 schreef moussy het volgende:

[afbeelding]

nou weet ik het weer!!
DANYEL EN THIJS
pi_10390787
quote:
Op maandag 12 mei 2003 16:43 schreef PluizZzje het volgende:
Angel22: Da's al een hele buik voor dertig weken al zeg ik het zelf: echt wel groter al dan de mijne nu!

Ben je daarna nog veel meer gegroeid of viel het mee?

En baal je niet van de strepen? Of zijn die nu al minder geworden??

Die strepen had ik al van mijn eersdte zwangerschap en die zie je door de lichtinval en de beroerde camera gewoon heel goed op die foto's, irl is het een stukl minder erg.
Ik ben nog een heel end gegroeid naar voren maar daar heb ik geen foto's meer van gemaakt want hoe groter die werd hoe meer het me tegen ging staan. Ik was het zooooooooo zat!!!!!
En ik was maar 17 kilo in totaal aangekomen dus het viel op zich allemaal wel mee. Ik was met mijn eerste zwangerschap nog groter...toen 30 kilo
pi_10396601
Wow! Nog dikker geworden?? Ik kan me voorstellen dat het je dan tegen gaat staan ja...
Ik vind het wel fijn, een beschaafde buik: hij zit me dan ook echt niet in de weg.
  dinsdag 13 mei 2003 @ 13:52:43 #51
34891 melonovy
La Kutschie
pi_10398070
quote:
Op maandag 12 mei 2003 12:28 schreef PluizZzje het volgende:
Kunstig weer hoor Melonovy!
Hier ook twee buikige foto's van mij nu met 39 weken.
Ik ben best wel trots op mijn buikje :

[afbeelding]

[afbeelding]

wat een heerlijk buikje heb je....
je hebt vast een hele hoop minder trainwerk dan ik...;)
Het voelt goed hè?
A je to!
  dinsdag 13 mei 2003 @ 14:09:34 #52
16245 CarOnline
met lange O
pi_10398550
mijn 'bescheiden' buikje met 38 weken:

helaas was niet alleen mijn buik dik, dit zijn bijv. mijn voeten (ook met 38 weken )

[Dit bericht is gewijzigd door CarOnline op 13-05-2003 14:17]

Screw them.
We're going home.
  Jubileum moderator dinsdag 13 mei 2003 @ 14:12:59 #53
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_10398623
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 14:09 schreef CarOnline het volgende:
mijn 'bescheiden' buikje met 38 weken:

[afbeelding]

helaas was niet alleen mijn buik dik, dit zijn bijv. mijn voeten (ook met 38 weken )

[afbeelding]

Ik zie niks
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 13 mei 2003 @ 14:14:58 #54
16245 CarOnline
met lange O
pi_10398677
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 14:12 schreef Lois het volgende:

[..]

Ik zie niks

ikke wel!

zal t wel ff aanpassen...

Screw them.
We're going home.
  FOK!fossiel dinsdag 13 mei 2003 @ 14:15:36 #55
2628 Karin
pi_10398690
Wat een buik! En die voeten
Wel heel herkenbaar hoor.
  dinsdag 13 mei 2003 @ 14:29:12 #56
16245 CarOnline
met lange O
pi_10399066
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 14:15 schreef Karin het volgende:
Wat een buik! En die voeten
Wel heel herkenbaar hoor.
Ja, ik zag op de eerste fotos dat jij ook veel vocht vast hield, ook zulke dikke handen.
Pijnlijk he!
Screw them.
We're going home.
pi_10399125
jeetje zeg...die voeten. Doet dat pijn?

Ik hield geen vocht vast en had geen straie, helemaal niks. Is dat eigenlijk erfelijk? (mijn moeder had er ook nooit last van)

mooie buiken trouwens

Jubileum moderator dinsdag 13 mei 2003 @ 14:33:25 #58
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_10399165
Herkenbare voetjes!!
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 13 mei 2003 @ 14:38:20 #59
16245 CarOnline
met lange O
pi_10399291
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 14:31 schreef lily het volgende:
jeetje zeg...die voeten. Doet dat pijn?

Ik hield geen vocht vast en had geen straie, helemaal niks. Is dat eigenlijk erfelijk? (mijn moeder had er ook nooit last van)

mooie buiken trouwens

Ja, mijn voeten deden echt pijn. De huid bovenop werd zo strak getrokken en er stond zo ontzettend veel spanning op, dat was echt niet leuk meer. Ze werden ook niet meer dun als je ze omhoog hield. Mijn tenen stonden bijna rechtomhoog van dat vocht, zo idoot

Ik weet niet of het erfelijk is, wel dat mijn moeder ook altijd meteen enorm dik werd bij haar zwangerschappen, en mijn zus is ook behoorlijk dik geworden bij haar zwangerschap. Zou dus best kunnen

Screw them.
We're going home.
  † In Memoriam † dinsdag 13 mei 2003 @ 15:09:38 #60
7074 moussy
kuttekop
pi_10400086
Die voeten!!

Oppassen he, als je zulke voeten hebt, mijn moeder had ze een paar weken geleden nog niet eens zo dik, stootte dr been en toen sprong het vel open

donderdag 15 mei 2003 @ 19:51:11 #61
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_10458292
quote:
Op maandag 28 april 2003 21:18 schreef Qarinx het volgende:

[..]

Heel toevallig was er vanavond bij de modepolitie een aflevering op de 9 maanden beurs. Hebben ze een zwangere vrouw compleet gerestyled. Echt hele mooie positiekleding hadden ze voor haar uitgekozen, waar de buik heel mooi in uitkwam.

Heel toevallig zat mijn zus ook tussen de "modeflaters". Ik was er zelf ook bij hoe ze mijn zus haar kleding aan het afkraken waren. Ze had gewoon normale zwangerschapskleding aan, maar volgens mij mag dat niet in de mode

Ik vind het erg leuk om al die dikke buikjes te zien, vind het erg vrouwelijk! Mijn zus is vandaag bevallen van Romy, een meisje, en ben er erg trots op!

Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_10462621
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 19:51 schreef The_Tankgirl het volgende:

[..]

Heel toevallig zat mijn zus ook tussen de "modeflaters". Ik was er zelf ook bij hoe ze mijn zus haar kleding aan het afkraken waren. Ze had gewoon normale zwangerschapskleding aan, maar volgens mij mag dat niet in de mode

Ik vind het erg leuk om al die dikke buikjes te zien, vind het erg vrouwelijk! Mijn zus is vandaag bevallen van Romy, een meisje, en ben er erg trots op!

Gefeli!! Volgens mij heb ik het gezien, twee zusjes op de zwangerschapsbeurs (of een dergelijke plek)...twee van die overjarige trienen die alles afzeiken en zelf ziet de ene er saai uit en de andere heeft al tien jaar dreads, is ruim veertig jaar en vindt alles bij anderen 'meisjesachtig' (dat heet projectie, ragebol) bweeehh!

Ik heb regelmatig bij het zien van dat programma dat ik denk: huh, mag dat niet meer????

DANYEL EN THIJS
  donderdag 15 mei 2003 @ 23:22:13 #63
30488 coolbabe
My little pwny
pi_10462858

nog 6 weken te gaan, uit ervaring weet ik dat het altijd nog dikker kan
  vrijdag 16 mei 2003 @ 09:40:23 #64
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_10467008
Wow wat een buik
doei
pi_10468021
coolbabe!!!! wowwwww!!!
DANYEL EN THIJS
  vrijdag 16 mei 2003 @ 10:35:21 #66
22637 Sweej
TiepMiep
pi_10468110
Sow! Da's wel ff een echte Coolbabe-Buik hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_10932968
nog even een update-fotootje van buix. al groeit ie zo hard dat deze eigenlijk ook alweer gedateerd is (± 1 week geleden).
  Admin vrijdag 6 juni 2003 @ 18:22:06 #68
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_10936133
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 15:51 schreef bixister het volgende:
nog even een update-fotootje van buix. al groeit ie zo hard dat deze eigenlijk ook alweer gedateerd is (± 1 week geleden).
[afbeelding]
Wat een lieve buik
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_10937610
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 15:51 schreef bixister het volgende:
[afbeelding]
leuke kleren ook Buix!!!
DANYEL EN THIJS
  zondag 15 juni 2003 @ 23:39:35 #70
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_11132766
We hebben een digitale camera! Nu kunnen ook wij hier onze foto's spammen

Mijn buik:

"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  FOK!fossiel maandag 16 juni 2003 @ 10:49:58 #71
2628 Karin
pi_11137252
Mooie buik Grijs!!
en hartstikke leuk dat jullie een digitale camera hebben, kom maar flink foto's spammen van Daan
  maandag 16 juni 2003 @ 10:59:04 #72
34156 Mirage
Smile !!!
pi_11137416
Wauw, mooie buiken hoor !

en de meeste zijn zo groot !!

Bij mijn 1e zwangerschap had ik ook een énorme buik. Ik kon ook bijna niets meer aan het eind van de zwangerschap.

De zwangere buik die ik nu heb is in mijn ogen best bescheiden ( als ik hem vergelijk met de vorige dus )

mijn voeten daarintegen.. daar post ik niet eens een foto van.. ik geloof dat die niet eens meer op een fotootje passen inmiddels....

edit: ik ben nu overigens ruim 8 maand zwanger.
De foto is van een paar daagjes terug.

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  Jubileum moderator maandag 16 juni 2003 @ 20:49:26 #73
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_11152271
Mijn buik, die eindelijk enorm begint te groeien, met 28 weken en 1 dag (vandaag dus).

baby krijgt koekje van grote zus
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 16 juni 2003 @ 21:08:13 #74
49695 NemesisDivina
The Queen of Darkness
pi_11152688
Waarom doen zwangere mensen altijd zo'n "doek" om die buik heen???
KippKoRN I love you!
  FOK!fossiel maandag 16 juni 2003 @ 21:15:19 #75
2628 Karin
pi_11152820
Voor steun, het is best zwaar zo'n buik. En ook om het lekker te accentueren. En ook omdat je dan bovenkant van je zwangerschapsbroek niet ziet, bij die van mij zaten zo'n vreselijk lelijk elastieken stuk in en als ik dan een beetje een kort shirtje aan had zag je dat eronder door.

Wat een prachtige buik Mirage
Als ik die buiken hier zie heb ik wel weer een beetje heimwee. Was toch heerlijk om hem niet in te hoeven houden.

maandag 16 juni 2003 @ 21:18:57 #76
49695 NemesisDivina
The Queen of Darkness
pi_11152912
quote:
Op maandag 16 juni 2003 21:15 schreef Karin het volgende:
Voor steun, het is best zwaar zo'n buik. En ook om het lekker te accentueren. En ook omdat je dan bovenkant van je zwangerschapsbroek niet ziet, bij die van mij zaten zo'n vreselijk lelijk elastieken stuk in en als ik dan een beetje een kort shirtje aan had zag je dat eronder door.
Ah, vandaar. Het viel mij namelijk zo op dat veel vrouwen dat doen. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar dat komt nog wel . En over 11 weken komt de kleine van mijn vriend zn nicht.
KippKoRN I love you!
pi_11192803
quote:
Op maandag 16 juni 2003 21:15 schreef Karin het volgende:
Wat een prachtige buik Mirage
Als ik die buiken hier zie heb ik wel weer een beetje heimwee. Was toch heerlijk om hem niet in te hoeven houden.
Nou, inderdaad! Karin, heb jij ook zo'n dood stukje onderbuik dat hangt overgehouden aan je keizersnee?
pi_11194041
Prachtige buiken
wa lief...met Eva
  FOK!fossiel woensdag 18 juni 2003 @ 15:52:05 #79
2628 Karin
pi_11195256
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 14:18 schreef Dinus het volgende:

[..]

Nou, inderdaad! Karin, heb jij ook zo'n dood stukje onderbuik dat hangt overgehouden aan je keizersnee?

Yep
Ik zei vanmorgen nog tegen Peet dat ik maar ga sparen voor een buikwandcorrectie. Dit komt nooit meer vanzelf goed
pi_11201356
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 15:52 schreef Karin het volgende:

[..]

Yep
Ik zei vanmorgen nog tegen Peet dat ik maar ga sparen voor een buikwandcorrectie. Dit komt nooit meer vanzelf goed

Die gedachte heb ik ook al door m'n hoofd laten gaan.... er is zelfs een mailgroep over
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 18 juni 2003 @ 20:24:21 #81
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_11202110
Hebben jullie ook gevoelsverlies in je huid van de ks? Ik wel. En ik had dat ook al na mijn galblaasoperatie, dus ik heb een aardige portie ongevoelige buik Het trekt helaas niet bij.

edit: ik ga maar even een ks-topicje aanmaken voor we hier helemaal afdwalen

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_11358014
Het is inderdaad ongevoelig, en op sommige plaatsen juist weer extra gevoelig. Er is wel mee te leven maar ik ben er niet gecharmeerd van.
Rewimo, is bij jouw de onderkant nog wat bijgetrokken?
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 juni 2003 @ 06:50:40 #83
13151 crew  Rewimo
pi_11360643
Nou nee, niet echt. Er zijn nog steeds hele stukken ongevoelig. Nou ja, er is mee te leven
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 25 juni 2003 @ 10:16:57 #84
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_11362507
Toot en ET, waar blijven die buik foto's van jullie?
We willen een wekelijkse update hoor!
pi_11362594
Zolang er iets overheen zit, een trui ofzo, dan vind ik het wel mooi. Maar gewoon een blote zwangere buik vind ik niet mooi
pi_11389673
Bijna 35 weken

't Is eigenlijk jammer dat het een foto is en geen filmpje. De grote activiteit daarbinnen is van buiten af erg goed te volgen

pi_11389711
Wacht maar tot je zelf zwanger bent....

Ik vind dat mijn vriendin en mooi buik heeft.
Ze heeft alleen striemen aan de zijkant (hele kleintjes)
Ik zal vanavond wel een buikfoto plaatsen.

Of kijk anders in een van de zwangerschap en kindjes deel 68 (geloof ik)daar staat ook een foto van 37 weken.

[edit]gevonden[/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Sc0rPi0n op 26-06-2003 13:50]

♥ K, N, R en F ♥
pi_11389724
Eskaaa!!! Wat een joekel van een buik!!!! Wel heel mooi glad zo te zien maar jeeeeeeeeeeeetje!! Wat groot, wat groot!
DANYEL EN THIJS
pi_11399350
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 13:40 schreef Catootje het volgende:
Eskaaa!!! Wat een joekel van een buik!!!! Wel heel mooi glad zo te zien maar jeeeeeeeeeeeetje!! Wat groot, wat groot!
Kom eens op met een foto van jouw buik!!! Iedere maand een foto, dan kunnen we zien hoe je frummel groeit!
pi_11400545
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 13:40 schreef Catootje het volgende:
Ja, ik krijg geregeld meewarige blikken van mensen die mijn buik zien.

Nu ben ik ook slechts 1.64m en érg tenger, dus alles zit ook aan de buitenkant.

Ben ook zeer benieuwd naar jouw foto's straks!!

pi_11487782
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 21:03 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Kom eens op met een foto van jouw buik!!! Iedere maand een foto, dan kunnen we zien hoe je frummel groeit!

Jajajajaa elke maand foto van Catootje en ET !! Please? Buiken wil ik zien !

(andere buiken ook hoor !!)

"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_11488836
Dit vindt ik nou een van die dingen waar ik niet naar uitkijk. Het is natuurlijk wel heel byzonder dat er een kindje in je groeit, maar ik kan niet echt zeggen dat ik geniet van plaatjes met dikke buiken en dus ook van mijn eigen dikke buik.

Sorry dames.

pi_11498628
Ik heb het hebben van die dikke buik ook niet als mooi, of prettig ervaren. Ik had er niet zoveel mee (ondanks dat ik het natuurlijk geweldig vond dat mijn kindje erin zat, laten we wel wezen).

De bewegingen in je buik daarentegen vond ik wel super!

Hoewel ik mijn eigen dikke buik niet mooi vond vind ik de fotoos van andere dikke buiken wel weer fascinerend (en mooi) .... vreemd eigenlijk...

edit: Ik heb de fotoos in dit topic nog eens bekeken en het is gewoon geweldig (en mooi).... (emo smiley)

prachtig dames

[Dit bericht is gewijzigd door lily op 01-07-2003 23:03]

vrijdag 4 juli 2003 @ 10:09:57 #94
43099 BigFloppyDonkeyDick
Shitfaced Cockmaster
pi_11553894
quote:
Op zondag 27 april 2003 13:09 schreef Karin het volgende:
Geinspireerd door BigFloppyDonkeyDick
goh ik zie het nu pas. wat een eer zeg!!
If I ever gave a fuck, I'd shave my nuts, tuck my dick inbetween my legs and cluck!
  † In Memoriam † zondag 6 juli 2003 @ 23:16:20 #95
7074 moussy
kuttekop
pi_11608235
Zo'n dikke buik ligt best lekker voor een klein hondje

Vandaag 33 weken zwanger.

dat bubbeltje op mn buik is niet mn navel, maar mn knoop van mn broek

maandag 7 juli 2003 @ 13:16:43 #96
41677 mama-in-spe
18 juli 2003 is het zover :-)
pi_11616999

Dit is mijn buik bij 36 weken en 1 dag zwangerschap. Op het moment ben ik 38 weken en 3 dagen zwanger. Mijn buik is inmiddels iets naar beneden gezakt,maar ik heb er nog geen nieuwe fotos van.

leonietje
  maandag 7 juli 2003 @ 14:32:07 #97
60507 Jetset
Bon vivant!
pi_11618899
Om antwoord te geven op de vraag, nee ik vind een zwangere buik niet echt mooi. Ik zou het echt zonde vinden van mn figuur (waar ik best veel voor doe!) maar goed ik wil ook geen kids dus dat maakt niet uit.
We are living in a material world and I am a material girl
pi_11623612
Na een paar week rust, mag ik weer!!!!!!!!!!
Even showen, 8mnd nu:

FOK!fossiel maandag 7 juli 2003 @ 19:53:09 #99
2628 Karin
pi_11626092
Poehee wat een buiken!
Prachtig hoor!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 7 juli 2003 @ 20:02:14 #100
13151 crew  Rewimo
pi_11626321
Wauw, allemaal baby's-in-spe, prachtig om te zien
pi_11626409
Op de valreep nog ff een fotootje van mij. De foto is van vorige week dinsdag dus zal niet veel meer zijn gegroeid. Ben trouwens nu 36 en 2 dagen.

Jubileum moderator maandag 7 juli 2003 @ 20:08:51 #102
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_11626487
Op verzoek van Catoot:
een Tootbuikkie

Eva ♥ en Iris ♥
pi_11626547
nou, ik kan best wel meedoen met de Buiken van hier!! (zeven weken oud, deze buik..)

[Dit bericht is gewijzigd door Catootje op 08-07-2003 10:51]

DANYEL EN THIJS
  maandag 7 juli 2003 @ 20:29:15 #104
16245 CarOnline
met lange O
pi_11626972
Wat een leuke buiken hier

Catootje en ET, jaaa jullie mogen hier posten hoor

Deze is van mij nog, grapje van DrDDT die m een beetje heeft aangepast

Screw them.
We're going home.
pi_11628826
Mooie buiken allemaal hoor!

CarOnline: lachen zo'n voetbalbuik

Jubileum moderator donderdag 10 juli 2003 @ 20:49:24 #106
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_11692947
Mijn buik vandaag, nu 31 weken en 4 dagen:

Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † vrijdag 11 juli 2003 @ 13:11:32 #107
37843 lady-wrb
kortaf
pi_11705697
31 weken alweer? jeeeeeetje wat gaat dat hard
  vrijdag 11 juli 2003 @ 13:23:32 #108
3744 Kleintje
op en top!
pi_11705972
Mooi buikje Lois. Nog heel bescheiden.
En idd. al 31 weken... wat vliegt de tijd!
  † In Memoriam † zondag 13 juli 2003 @ 11:27:02 #109
7074 moussy
kuttekop
pi_11741018
gisteravond stond ik even de streepjescode op mijn buik te bekijken, toen vond René dat ze eens een hartig woordje moest wisselen met Zo. En dat moest zoals gewoonlijk via mn navel

pi_11815157
Zijn we weer! met nieuwe trotse buik foto's, ik heb zolangzamerhand
toch wel het gevoel dat ik op knappen sta

Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 16 juli 2003 @ 18:53:32 #111
13151 crew  Rewimo
pi_11815677
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 18:31 schreef Logician het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]

Ehm, volgens mij is dat ook zo

Hij's mooi!

vrijdag 18 juli 2003 @ 15:39:40 #112
34156 Mirage
Smile !!!
pi_11861107

DIe is s ochtends gemaakt.. ik zie er niet wakker en een beetje boos uit geloof ik.

( maar daar hebik recht ! op )

Sir Winston Churchill
  Jubileum moderator zaterdag 19 juli 2003 @ 06:43:47 #113
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_11873600
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 15:39 schreef Mirage het volgende:

( maar daar hebik recht ! op )

Dat heb je zeker!
Mooie buik maar je bent hem vast wel zat.
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 19 juli 2003 @ 23:43:47 #114
32614 bastardhost
prettig gestoord
pi_11884470
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 18:31 schreef Logician het volgende:
ik zeg W O W wat een onwijs grote, euh , buik...
37 weken toch nu? Ik kan me van Genuivere bij Storm niet zo'n buik herinneren, en ook nu lijktie een stuk kleiner. Ik zal haar eens vragen een buikje te posten hier.
Shaven..... not furred
  zondag 20 juli 2003 @ 23:48:14 #115
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_11901315
Vandaag weer een foto van mijn buik gemaakt (ca. 26 weken zwanger):
pi_11907722
mijn buik met 36weken en 3 dagen:

† In Memoriam † maandag 21 juli 2003 @ 12:08:05 #117
7074 moussy
kuttekop
pi_11907805
Wat een mooie buiken, zonder streepjescode's!!
pi_11907858
quote:
Op maandag 21 juli 2003 12:08 schreef moussy het volgende:
Wat een mooie buiken, zonder streepjescode's!!
hmm, ik ontdekte er gisteren ineens toch een paar helemaal onderaan. maar verder ben ik heel tevree, ja!
  maandag 21 juli 2003 @ 12:16:03 #119
2873 No Nick
Unieker dan uniek
pi_11907972
quote:
Op maandag 21 juli 2003 12:10 schreef bixister het volgende:

[..]

hmm, ik ontdekte er gisteren ineens toch een paar helemaal onderaan. maar verder ben ik heel tevree, ja!

Hoe heb je dát voor elkaar gekregen?

PrachtBuixie is het wel ja

Fok!hokker... en NietKlieker.
pi_11908278
quote:
Op maandag 21 juli 2003 12:16 schreef No Nick het volgende:

[..]

Hoe heb je dát voor elkaar gekregen?

met een spiegel.
quote:
PrachtBuixie is het wel ja
tnx!
  maandag 21 juli 2003 @ 13:11:15 #121
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_11909412
quote:
Op maandag 21 juli 2003 12:03 schreef bixister het volgende:
mijn buik met 36weken en 3 dagen:

[afbeelding]

Prachtig zwanger buixie
doei
  Jubileum moderator maandag 21 juli 2003 @ 19:28:35 #122
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_11918481
Wat een mooie buiken en buix weer!
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † woensdag 23 juli 2003 @ 13:54:54 #123
7074 moussy
kuttekop
pi_11960489
De buik van Jessie!!

woensdag 23 juli 2003 @ 15:10:54 #124
61480 Fasai
Mai pen rai
pi_11962429
Eerlijk gezegd vind ik het niet mooi, das ook 1 van de redenen waarom ik misschien geen kinderen wil, ik zou me vrij lelijk voelen met zo'n dikke buik, en die striae vind ik ook niet mooi. En ik zou bang zijn dat ik teveel uitlubber, lijkt me niet echt cool.
Maar ja, komt misschien omdat ik nog maar 20 ben he, dan vind je dat soort dingen nu eenmaal nog niet mooi.
Het maakt niet uit hoe ver je gaat, je neemt jezelf altijd mee.
Zorg er dus voor dat die zelf de dingen een beetje op een rijtje heeft.
pi_11962672
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 15:10 schreef Fasai het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik het niet mooi, das ook 1 van de redenen waarom ik misschien geen kinderen wil, ik zou me vrij lelijk voelen met zo'n dikke buik, en die striae vind ik ook niet mooi. En ik zou bang zijn dat ik teveel uitlubber, lijkt me niet echt cool.
Maar ja, komt misschien omdat ik nog maar 20 ben he, dan vind je dat soort dingen nu eenmaal nog niet mooi.
Ik ben pas 17, maar ik vind het juist wel mooi... Ik vind zwangere vrouwen over het algemeen ook vaak mooi, om een of andere reden.
Om zelfs geen kinderen te nemen omdat je zo'n dikke buik niet mooi vindt, vind ik helemaal onzin. Vergeleken bij dat hele mensenleven dat je voortbrengt (en je eigen leven met je kinderen) zijn die paar maandjes dat je zo'n heel dikke buik hebt toch niks!
Are you pondering what I'm pondering?
pi_11963184
Gisteren heb ik mijn vriendin en haar partner gefotografeerd. Het is dan wel niet mijn eigen buik, toch wilde ik hier een kleine impressie plaatsen van de gehele sessie.

De eerste is niet helemaal scherp, maar vond het er toch wel grappig uit zien:

woensdag 23 juli 2003 @ 16:03:57 #127
3744 Kleintje
op en top!
pi_11963841
Hele mooie foto's en een mooie buik!
  woensdag 23 juli 2003 @ 16:06:25 #128
22637 Sweej
TiepMiep
pi_11963928
Jessie

Icicle, wat een mooie foto's!

pi_11965615
wat een heeeeeeeeerlijk topic is dit toch, de leukste, mooiste, grootste en grappigste buiken komen langs, en vooral soms die hoofden erbij: sommigen trots, anderen van: schiet es op met dat kind!!!!
DANYEL EN THIJS
  Jubileum moderator woensdag 23 juli 2003 @ 22:21:50 #130
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_11972210
Lekkere buik Jessie!!

Icicle wat een prachtige foto's! Mag ik vragen hoe jij de eerste foto genomen hebt? *inspiratie opdoet*

Eva ♥ en Iris ♥
pi_11973327
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 22:21 schreef Lois het volgende:
Lekkere buik Jessie!!

Icicle wat een prachtige foto's! Mag ik vragen hoe jij de eerste foto genomen hebt? *inspiratie opdoet*

Ik kom hier niet zo vaak... Maar bedankt voor al jullie leuke reacties!

Hoe ik de foto genomen heb: Ik ben op een klein tafeltje van 40 cm hoog gaan staan. Mijn vriendin voor me, en dat de camera recht naar beneden gericht. Wel erop letten dat de camera goed scherp stelt, dat is bij mij een beetje mislukt Mooier was het ook als mijn vriendin haar schouders naar achteren had geduwd, maarja, je kunt als zwangere vrouw natuurlijk niet van die gekke capriolen uithalen
Succes!

woensdag 23 juli 2003 @ 23:25:10 #132
32614 bastardhost
prettig gestoord
pi_11974066
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 22:59 schreef Icicle het volgende:

[..]
maarja, je kunt als zwangere vrouw natuurlijk niet van die gekke capriolen uithalen

bewust maar even stil gehouden
Shaven..... not furred
pi_11997371

Mijn buikje bij 20 weken! (nu 23 weken ruim)

Kijk ook eens op de vernieuwde site van Susanne
  † In Memoriam † donderdag 24 juli 2003 @ 22:55:40 #134
7074 moussy
kuttekop
pi_11997977
Wat een lief buikje luckepuck.

ik moest alleen even lachen om je buikband-minirokje

pi_11998086
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 22:55 schreef moussy het volgende:
Wat een lief buikje luckepuck.

ik moest alleen even lachen om je buikband-minirokje

LOL met mijn 163 is zelfs de s me nog te groot! Maar ja.. ben zwanger dus dan wil ik die buikbanden om ook!
  donderdag 24 juli 2003 @ 23:16:43 #136
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_11998538
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 22:59 schreef Luckepuk het volgende:

[..]

LOL met mijn 163 is zelfs de s me nog te groot! Maar ja.. ben zwanger dus dan wil ik die buikbanden om ook!

Mooie buik Lucky!
18-11-2008 Maarten Alexander
  vrijdag 25 juli 2003 @ 14:36:35 #137
58128 Genuivere
driemaal mamama
pi_12010957
Hier nog een zwanger buikje foto.....inmiddels toch al 35 weken zwanger en kruimeltje zit er nog lekker riant in

As het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat...
Mama van Storm (10-12-2000), Sverre (19-08-2002) en Lune (05-09-2003)
  vrijdag 25 juli 2003 @ 17:35:46 #138
47203 -Lies-
Onwijs trotse mama
pi_12016414
Hier eens een foto van mijn zwangere buik. Op deze foto ben ik 26 weken!

pi_12027170
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 15:19 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ik ben pas 17, maar ik vind het juist wel mooi... Ik vind zwangere vrouwen over het algemeen ook vaak mooi, om een of andere reden.
Om zelfs geen kinderen te nemen omdat je zo'n dikke buik niet mooi vindt, vind ik helemaal onzin. Vergeleken bij dat hele mensenleven dat je voortbrengt (en je eigen leven met je kinderen) zijn die paar maandjes dat je zo'n heel dikke buik hebt toch niks!

Ik vind het ook mooi. Een zwangere vrouw is het toppunt van vrouwelijkheid. Ik kan me voorstellen dat zo'n grote buik erg ongemakkelijk kan zijn, maar lelijk is het zeker niet.
pi_12030940
De laatste loodjes........... 38 weekjes precies!
pi_12032628
...ik zie hier zulke leuke kleren langskomen, trouwens....where o where do you shop? *idee*
DANYEL EN THIJS
pi_12083786
36 weken:

There is someting about taking the hood down that puts you in a really good mood
pi_12141647
er is geloof ik iets misgegaan met mijn laatste geplaatste linkjes. even opnieuw:

36weken3dagen:

en nog een nieuwe van vandaag (37weken6dagen:)

Jubileum moderator donderdag 31 juli 2003 @ 15:20:10 #144
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_12141781
Met zijn 3en op de bank:

34 weken precies

Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † donderdag 31 juli 2003 @ 15:24:06 #145
7074 moussy
kuttekop
pi_12141887
bix!! Wat een verschil in net een week tijd!!

Lois, had je van Eva ook zo'n bescheiden buikje?

Jubileum moderator donderdag 31 juli 2003 @ 15:28:49 #146
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_12142004
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 15:24 schreef moussy het volgende:

Lois, had je van Eva ook zo'n bescheiden buikje?

Dit was ik de vorige keer met 31-32 weken
Eva ♥ en Iris ♥
pi_12142732
hihi lois, da's andere koek!

en moussy, 't verschil valt mee hoor, hij lijkt volgens mij groter door een ietwat andere positie tov de camera. maar groei zit er zeker nog in!

pi_12144281
Wat een gave buiken!

Ook zelf maar weer eens ff mijn megabuik showen

pi_12146239
Jemig, weet je zeker dat het er 1 is Logician?
pi_12148155
Logician, ben jij niet bang dat die tattoo heel lelijk wordt?
Dat was voor mij nl reden om geen buiktattoo te nemen voor ik klaar was met kinderen.... omdat ik bang was dat ie zo zou gaan uitrekken dat ie lelijk achterbleef na de bevalling.
pi_12148215
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 20:31 schreef Angel22 het volgende:
Logician, ben jij niet bang dat die tattoo heel lelijk wordt?
Dat was voor mij nl reden om geen buiktattoo te nemen voor ik klaar was met kinderen.... omdat ik bang was dat ie zo zou gaan uitrekken dat ie lelijk achterbleef na de bevalling.
Bij mijn eerste zwangerschap was ik dat wel, maar tot nu toe
is ie elke keer weer netjes en even mooi terug gekrompen
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 18:46 schreef Evil-Cherry het volgende:
Jemig, weet je zeker dat het er 1 is Logician?
Hahaha die vraag hebbik ik vandaag al eerder gehoord
Het is er echt eentje, en ik wil niet weten hoe groot mijn
buik zou zijn als er twee in zouden zitten!!

[Dit bericht is gewijzigd door Logician op 31-07-2003 21:33]

donderdag 31 juli 2003 @ 20:49:26 #152
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_12148415
9 weken, vier dagen... (en ja, m'n maag is door de vakantie toch ook wel opgezet volgens mij )

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_12149224
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 20:49 schreef E.T. het volgende:
9 weken, vier dagen... (en ja, m'n maag is door de vakantie toch ook wel opgezet volgens mij )
Wat een mooi pril buikje E.T!
  vrijdag 1 augustus 2003 @ 11:48:52 #154
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_12159372
quote:

[afbeelding]

Een vriendin van mij is bijna net zover als dat jij bent ET! Zij is vandaag 9 weken en 4 dagen.
Hier een fotootje van haar buik

Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  vrijdag 1 augustus 2003 @ 15:00:39 #155
58128 Genuivere
driemaal mamama
pi_12164320
Wat een mooie nieuwe buikjes staan er weer bij. Die prille buikjes zijn wel heel geweldig om te zien. Ik vond het altijd zo moeilijk voor te stellen dat er dan al zo'n klein wezentje in huist, maar als ik mijn buik nu bekijk dan weet je dat wel weer.
Logician, jouw buik wint het nog wel van de mijne hoor en ik vond dat ik al zo'n grote buik had

hier mijn 36 weken buikje:

pi_12167680
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 15:00 schreef Genuivere het volgende:
Wat een mooie nieuwe buikjes staan er weer bij. Die prille buikjes zijn wel heel geweldig om te zien. Ik vond het altijd zo moeilijk voor te stellen dat er dan al zo'n klein wezentje in huist, maar als ik mijn buik nu bekijk dan weet je dat wel weer.
Logician, jouw buik wint het nog wel van de mijne hoor en ik vond dat ik al zo'n grote buik had

hier mijn 36 weken buikje:
[afbeelding]

Geweldig!! heel mooi egaal ook

Wat mijn buik betreft, ik heb af en toe ook van die 'alien' angsten als
dat kind zich half probeert te draaien terwijl daar gewoon geen ruimte
voor is ..

† In Memoriam † vrijdag 1 augustus 2003 @ 18:39:45 #157
7074 moussy
kuttekop
pi_12168588
Wat een lieve buikjes komen er voorbij. Als ik dan naar dat apparaat met strepen van mezelf kijk ben ik wel jaloers hoor.
  vrijdag 1 augustus 2003 @ 20:48:32 #158
34891 melonovy
La Kutschie
pi_12171192
Genuivere, wat een mooie buik heb je!
En dat daar al weer je 3e kindje in zit, nog zo mooi gaaf...
Ik vind het ook heel erg mooi dat alles toch zo goed gaat, je hebt veel rust moeten nemen, maar goed, elke dag dat jullie kruimel er langer in blijft zitten is meegenomen!

bij mij is mijn buik het na de zwangerschap van Chiara 1 grote ravage geworden (mede dankzij mijn PUPPP) en nu zit er ook een flinke knalrode horizontale streep, na een botsing met een loeihete strijkbout, het wordt er niet mooier op...

Het voelt goed hè?
A je to!
  vrijdag 1 augustus 2003 @ 23:17:35 #159
32614 bastardhost
prettig gestoord
pi_12174402
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 20:48 schreef melonovy het volgende:
Genuivere, wat een mooie buik heb je!
Vind ik dus ook... geen streepje op te bekennen. Dat ding is echt om te zoenen
wel oppassen dat ik geen schop onder m'n kin krijg van een klein mormel
Shaven..... not furred
pi_12184506
Hay Logician, mooi buikje hoor. Maar poep die kleine er nu eindelijk eens uit! Ik wil graag op kraamvisite komen en nu kan het nog, strax ben ik weer aan het werk .

Ps haar buikie is nog bescheiden met de skippybal die ik afgelopen zomer ingslikt had ( 2-de dochter 10 pond..) zal eens kijken of ik een foto op kan snorren...

Zoen!!!

Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 4 augustus 2003 @ 22:19:19 #161
13151 crew  Rewimo
pi_12224306
31-8-2000, uitgerekend (en bevallen) 19-10-2000 (speciaal voor Toot)

Ik was op het eind 13 kilo aangekomen, maar hier nog maar ongeveer 6. De laatste 7 kilo's bestonden uit vocht Maar dat was ik na de bevalling dus ook weer lekker snel kwijt

pi_12226023

Dagje Maarseveenseplassen gedaan.... kwas daar nog wit.. maar bij thuiskomst ondekte ik toch dat ik flink verbrand ben... ben wel blij dat ik de hele dag dat shirt aan heb gehouden want ik moet er niet aan denken dat mijn buik ook verbrand zou zijn zeg.....

Luckie, 25w2d

pi_12229977
Rewimoooooo!!! (luckepuck het is een schattige buik, ik ben ook wit maar ik spring van schaduw naar schaduw omdat ik verbrand als je naar me wist)

Ik zal vriendje vragen of hij vanavond een foto van de huidige 'schade' wil maken...

DANYEL EN THIJS
  dinsdag 5 augustus 2003 @ 09:45:31 #164
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_12230587
quote:

[afbeelding]

Waah wat een buikkie hebbie toch al
doei
  Jubileum moderator dinsdag 5 augustus 2003 @ 19:21:09 #165
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_12241577
Belana en Lois

15 en 35 weken zwanger

Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † dinsdag 5 augustus 2003 @ 19:25:06 #166
7074 moussy
kuttekop
pi_12241659
Wat een prille bolle buikies al Mooi hoor!!

en ik maar denken dat ik psychische buiken had bij een redelijk prille zwangerschap, maar ik ben gelukkig niet de enige

dinsdag 5 augustus 2003 @ 20:56:28 #167
34891 melonovy
La Kutschie
pi_12243372
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 19:21 schreef Lois het volgende:
Belana en Lois

[afbeelding]
15 en 35 weken zwanger

Lois, ik heb een vraagje, waarom staat je hoofd er haast nooit op?

edit - ik blijf het wel bijzonder mooi vinden hoor, al die zwangere buiken!

Het voelt goed hè?
A je to!
pi_12244421
Hopelijk de laatste foto's die ik hier post ...

pi_12244475
Jeeeeeeeeeeetje wat een buik...ik hoop voor je dat je baby snel komt!! Tis dat je al vaker hebt gezegd dat het er echt maar eentje is...
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  FOK!fossiel dinsdag 5 augustus 2003 @ 21:46:46 #170
2628 Karin
pi_12244524
Jeutje Logician!! Wat een buik!!! Je ontploft bijna.

Wat leuk Lois en Belana die foto! Hadden wij eigenlijk ook moeten doen he Lois, zijn we helemaal vergeten, stom hoor. De kans dat wij nu nog een keertje samen zwanger zijn is wel heel klein denk ik.

pi_12244625
Begin er nu ook wel flauw van te worden, ik waggel sinds een paar dagen, belachelijk gewoon!!
Lopen gaat erg moeilijk (fietsen gaat trouwens prima!) maar van mij mag ie nu wel komen *zeur modus*
  dinsdag 5 augustus 2003 @ 22:04:32 #172
32614 bastardhost
prettig gestoord
pi_12244932
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 21:41 schreef Logician het volgende:
Hopelijk de laatste foto's die ik hier post ...
Nou, hopelijk niet.... want ik wil heel graag zien wat daar uit komt !!!
Moet wel bijna een volgroeide kleuter zijn, met klompen aan... Meid, wat een buik'je'...
Ik help je wel hopen dat de dagen van zwangerschap getelt zijn...
Shaven..... not furred
pi_12245185
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 22:04 schreef bastardhost het volgende:
Nou, hopelijk niet.... want ik wil heel graag zien wat daar uit komt !!!
Moet wel bijna een volgroeide kleuter zijn, met klompen aan... Meid, wat een buik'je'...
Ik help je wel hopen dat de dagen van zwangerschap getelt zijn...
Ben echt bijna bang dat het een 10ponder gaat worden
Alhoewel dat wel kan meevallen aangezien mijn buik ook groter is
omdat ik klein ben 161cm (en 67kilo nu).

thx voor het helpen hopen btw, alles is welkom

pi_12252250
Wat een grote buik Logician! Ik hoop het nu door gaat zetten! Hij ziet er trouwens nog wel mooi uit. (weinig striae)
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
pi_12275188
Inderdaad, wat een mooie, grote buik, Logician.

Ik heb trouwens de kwaliteit van de foto iets proberen te verbeteren:
Ik hoop niet, dat je het erg vindt

pi_12276055
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 11:18 schreef Halinalle het volgende:
Inderdaad, wat een mooie, grote buik, Logician.

Ik heb trouwens de kwaliteit van de foto iets proberen te verbeteren:
Ik hoop niet, dat je het erg vindt
[afbeelding]

Absloluut niet, ik sla hem meteen op, thx
  donderdag 7 augustus 2003 @ 12:24:36 #177
24188 Belana
kloon van belana
pi_12276685
Jeet Logician, ik schrik helemaal...
Ik ben voor mijn 15 weekjes al aardig aan de bolle kant en ik hoop dat je het niet erg vind als ik zeg dat ik hoop dat het niet jouw kant op gaat....
Maarja, wat doe je eraan he???
Ik krijg trouwens ook constant de vraag of het er geen 2 zijn...
stormy waters...
sailin'
  donderdag 7 augustus 2003 @ 12:33:59 #178
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_12276918
Echt een mooie buiken allemaal
soms verlang ik ook weer terug naar die buik..
maar met die warmte nee
ik neem mijn petje af voor iedereen die nu op het laatst loopt hoor
pi_12285110
Lieve Logician, geloof me, deze buik bevat geen 10 ponder, en ik kan het weten....;)
Je hebt gewoon een mooie ronde buik en hij oogt wat goter omdat je idd klein van stuk bent en slank, en je moet ook niet vergeten, dat je binnen 1 jaar 2 kids op de wereld hebt gezet, die buik bounced gewoon lekker extra mee.. Alleen maar fijn voor die kleine. Ik verwacht een bijna 8 ponder van 53 cm lang. ietsje groter dan Tom was dus, maar niet veel.

sterkte ermee he, enne zet hem op!.

pi_12297586
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 18:28 schreef AnnaLeah het volgende:
Lieve Logician, geloof me, deze buik bevat geen 10 ponder, en ik kan het weten....;)
Je hebt gewoon een mooie ronde buik en hij oogt wat goter omdat je idd klein van stuk bent en slank, en je moet ook niet vergeten, dat je binnen 1 jaar 2 kids op de wereld hebt gezet, die buik bounced gewoon lekker extra mee.. Alleen maar fijn voor die kleine. Ik verwacht een bijna 8 ponder van 53 cm lang. ietsje groter dan Tom was dus, maar niet veel.

sterkte ermee he, enne zet hem op!.

Dat is een positieve kijk alhoewel 8pond? doe maar 7
pi_12299794
qwa bevallen maakt een 7 of 8 ponder uitpoepen geen reed uit. Ik heb een bijna 9 ponder en een bijna 10 ponder gebaard. ( alhoewel de laatste wel met de keizersnede kwam, want niet ingedaald)

Enne beter wat te groot da te kleine, kennen ze tenminste wat hebben he!
Was altijd blij met mijn dikkertjes hoor!! NOG!!

toedeloe..

\image{foto}
\image{foto}

† In Memoriam † vrijdag 8 augustus 2003 @ 12:34:52 #182
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_12299955
*even uit lurkstand kruipt*

Het is toch zo mooi om al die buikjes hier bijelkaar te zien. Wat een verschillen, maar toch ieder zo mooi en eigen

We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  † In Memoriam † vrijdag 8 augustus 2003 @ 23:42:03 #183
7074 moussy
kuttekop
pi_12314228
Bijnaaaaa 37 weken.

pi_12359303
wow moussy, die's flink!

ook maar weer 'n paar fotootjes van ons:

pi_12388706
owwwwwwwwwwwwwwww, Bix, hou binnen he!! Ik kan me niet voorstellen dat ik ook......aaaaaaaaaaaaaiii, past nooit!!!!!!!!!!!!
DANYEL EN THIJS
  † In Memoriam † dinsdag 12 augustus 2003 @ 21:32:33 #186
7074 moussy
kuttekop
pi_12390502
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 16:22 schreef bixister het volgende:
wow moussy, die's flink!
en dat zeg jij?!
pi_12390551
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 21:32 schreef moussy het volgende:

[..]

en dat zeg jij?!

Zeg gaat die huid he ? die zo uitrekt... wordt dat wel weer mooi strak ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  † In Memoriam † dinsdag 12 augustus 2003 @ 21:35:16 #188
7074 moussy
kuttekop
pi_12390568
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 21:34 schreef Joene het volgende:

[..]

Zeg gaat die huid he ? die zo uitrekt... wordt dat wel weer mooi strak ?

bij mij niet omdat ik allemaal streepjescode's op mn buik heb zitten.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 12 augustus 2003 @ 21:38:59 #189
13151 crew  Rewimo
pi_12390665
Ik heb een tijgervelletje
pi_12390716
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 21:35 schreef moussy het volgende:

[..]

bij mij niet omdat ik allemaal streepjescode's op mn buik heb zitten.

Heeft je man ook een barcode scanner
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_12399149
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 20:14 schreef Catootje het volgende:
owwwwwwwwwwwwwwww, Bix, hou binnen he!!
nou eh... dat is niet echt de bedoeling hoor! van mij mag dat kind er nu wel uit, voordat ie me voorbij groeit.
quote:
Ik kan me niet voorstellen dat ik ook......aaaaaaaaaaaaaiii, past nooit!!!!!!!!!!!!
heheh we zullen zien. waar blijven jouw foto's eigenlijk?
pi_12399363
...mijn foto's zijn kwijtgemaakt Nee, maar mijn vriend vergeet steeds of het stekkertje mee naar huis te nemen, of de camera zelf...dus nu kunnen zijn collega's op het werk genieten van mijn enorme buik...(vriendje heeft ook als van zwangerschapsdementie)
DANYEL EN THIJS
pi_12400007
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 10:06 schreef Catootje het volgende:
...mijn foto's zijn kwijtgemaakt Nee, maar mijn vriend vergeet steeds of het stekkertje mee naar huis te nemen, of de camera zelf...dus nu kunnen zijn collega's op het werk genieten van mijn enorme buik...(vriendje heeft ook als van zwangerschapsdementie)
Dan kan hij ze toch best wel eventjes mailen
pi_12400593
Mijn hemel Moussy wat een toeter. .
pi_12414474
Wat een mooie buiken
#geen
  † In Memoriam † woensdag 13 augustus 2003 @ 22:37:04 #196
7074 moussy
kuttekop
pi_12415987
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 21:40 schreef Joene het volgende:

[..]

Heeft je man ook een barcode scanner

zo kan je het ook noemen
  Jubileum moderator maandag 18 augustus 2003 @ 12:00:31 #197
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_12519695
37 weken:

Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 18 augustus 2003 @ 17:33:07 #198
13151 crew  Rewimo
pi_12528419
Eva kan er al bijna onder schuilen
  Jubileum moderator maandag 18 augustus 2003 @ 20:43:47 #199
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_12533065
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 17:33 schreef Rewimo het volgende:
Eva kan er al bijna onder schuilen
Ik kan haar al bijna niet meer zien als ze er zo onder staat
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 18 augustus 2003 @ 21:12:38 #200
24188 Belana
kloon van belana
pi_12533861
Oe Lois, toch nog een echte dikke buik!

Ik moet ook weer ff op de foto, want ik groei ook met dedag, das niet normaal...

stormy waters...
sailin'
  woensdag 20 augustus 2003 @ 15:04:42 #201
61096 RedheadBitch
Ben best liev hoor...
pi_12577624
Mooie buikies!!!! Wil ook weer( jongse is 7 maanden )
  donderdag 21 augustus 2003 @ 18:09:42 #202
24188 Belana
kloon van belana
pi_12609819
bijna 18 weken:

stormy waters...
sailin'
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 21 augustus 2003 @ 18:39:17 #203
13151 crew  Rewimo
pi_12610294
Mooi buikje!

Leuk huis ook! Jaren '30? Het lijkt erg op dat van mij, is uit '35

pi_12611624
Dat ziet er goed uit Belana!
Het voelt goed hè?
A je to!
  donderdag 21 augustus 2003 @ 20:12:37 #205
24188 Belana
kloon van belana
pi_12612158
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 18:39 schreef Rewimo het volgende:

Leuk huis ook! Jaren '30? Het lijkt erg op dat van mij, is uit '35

ja klopt, uit 1930, helemaal verliefd op!!!
stormy waters...
sailin'
pi_12612456
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 20:12 schreef Belana het volgende:

[..]

ja ik wou ook net zeggen, leuk huis
Maar je buik is ook al aardig aan het groeien zie ik. Jeetje, ik zal die van mij maar eens fotograferen dan.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 21 augustus 2003 @ 20:54:14 #207
13151 crew  Rewimo
pi_12613336
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 20:12 schreef Belana het volgende:

[..]

Ik ook op het mijne
  donderdag 21 augustus 2003 @ 21:01:02 #208
24188 Belana
kloon van belana
pi_12613553
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 20:22 schreef Lewis.de.boxer het volgende:

[..]

ja ik wou ook net zeggen, leuk huis
Maar je buik is ook al aardig aan het groeien zie ik. Jeetje, ik zal die van mij maar eens fotograferen dan.

dank je we zijn er erg trots op

ja, ga eens je buik fotograferen doen!!!

stormy waters...
sailin'
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 14:09:56 #209
58128 Genuivere
driemaal mamama
pi_12630371
Aangezien onze kruimel nog geen aanstalten maakt om naar buiten te komen, hier nog maar een fotootje van het onderkomen van nu, oftewel mijn buik bij 39 weken zwangerschap

pi_12630413
Leuk buikie Belana

En Genuivre mooie strakke buik hoor!!!!

Het voelt heerlijk!!!!
pi_12630468
flink gegroeid, guinevere! en die van jou wijst ook al een beetje naar beneden, net als de mijne. zou wel grappig zijn, een trio- of kwartet-bevalling. Jessie, hoe ziet jouw buik er nu uit? en Lois?
  FOK!fossiel zaterdag 23 augustus 2003 @ 22:16:16 #212
2628 Karin
pi_12665707
Mooie buik Belana Dat groeit goed!

En die van jou ook Genuivere. Zo te zien helemaal geen striae. Prachtig hoor!

pi_12697025
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 14:09 schreef Genuivere het volgende:
Aangezien onze kruimel nog geen aanstalten maakt om naar buiten te komen, hier nog maar een fotootje van het onderkomen van nu, oftewel mijn buik bij 39 weken zwangerschap

[afbeelding]

WAUW !
Wat een prachtige buik !
* stiekem beetje heimwee heeft *

Probeer er nog even van te genieten !

Sir Winston Churchill
  Jubileum moderator zondag 31 augustus 2003 @ 20:30:18 #214
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_12856408
39 weken
Voorkant:

Achterkant:

Zijkant:

die striemen zijn van mijn knellende oude onderbroek

Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 31 augustus 2003 @ 20:36:12 #215
13151 crew  Rewimo
pi_12856560
Hee, met hoofd deze keer

Vergis ik me, of zit die kleine nog vrij hoog, Lois?

Jubileum moderator zondag 31 augustus 2003 @ 20:38:24 #216
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_12856617
Nee heel laag zelfs, tenminste dat vinden wij.
Het vertekend idd een beetje op de foto maar ik heb gewoon kleine beentjes en daar hangt de kleine een beetje overheen.

Aanvulling: als ik mijn broek zo onder mijn buik schuif hangt het kruis een beetje laag zie ik nu, vandaar dat vertekende beeld.

[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 31-08-2003 20:44]

Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † zondag 31 augustus 2003 @ 21:29:47 #217
7074 moussy
kuttekop
pi_12858048
Als ik die buik van Lois zo zie heb ik nu al heimwee naar het zwanger zijn.. dat heerlijke gezellige gerommel, de samen-gesprekjes in bed of onder de douche... OMG, kan iemand me even wakker maken met vochtvoeten-foto's, jeuk, striemen, niet meer kunnen bewegen enz enz?

straks ga ik nog twijfelen over knoopjes . Ik ga snel mn klaagliederen opzoeken!!

maandag 1 september 2003 @ 14:53:16 #218
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_12871921
mooie buiken allemaal weer ik snap niet hoe dat jullie het voor elkaar krijgen om ze zo mooi te houden.
  maandag 1 september 2003 @ 15:02:36 #219
32614 bastardhost
prettig gestoord
pi_12872122
quote:
Op maandag 1 september 2003 14:53 schreef babyfeet het volgende:
mooie buiken allemaal weer ik snap niet hoe dat jullie het voor elkaar krijgen om ze zo mooi te houden.
Dat snap ik bij Astrid ook niet, of het moet iets te maken hebben met al die keren dat ze haar buik insmeert met creme (een of andere tube anti-straeaeaeeaea, ofzo)
Shaven..... not furred
  maandag 1 september 2003 @ 15:06:05 #220
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_12872180
quote:
Op maandag 1 september 2003 15:02 schreef bastardhost het volgende:

[..]

Dat snap ik bij Astrid ook niet, of het moet iets te maken hebben met al die keren dat ze haar buik insmeert met creme (een of andere tube anti-straeaeaeeaea, ofzo)

Ik smeerde me klem met dat spul en nu het ziet er echt niet meer uit ..
maar ik denk altyd zo ik heb er iets heeel erg moois voor terug gekregen
  maandag 1 september 2003 @ 22:52:07 #221
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_12882610
quote:
Op maandag 1 september 2003 14:53 schreef babyfeet het volgende:
Bij de eerste zwangerschap zaten de striae op m'n heupen, maar nu begint het helaas ook op m'n buik te komen...
  zondag 7 september 2003 @ 21:21:25 #222
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_13010146
't Wordt geloof ik wel weer eens tijd voor een buikfoto .

Ik denk dat deze foto ongeveer een week geleden genomen is (31 weken):

dinsdag 9 september 2003 @ 15:33:55 #223
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_13048002
Grijs, mooie buik hoor!

Enneh... volgens mij hebben we nog wel een paar buiken tegoed.
Toot en ET, waar zijn jullie?

pi_13049861
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 21:29 schreef moussy het volgende:
Als ik die buik van Lois zo zie heb ik nu al heimwee naar het zwanger zijn.. dat heerlijke gezellige gerommel, de samen-gesprekjes in bed of onder de douche... OMG, kan iemand me even wakker maken met vochtvoeten-foto's, jeuk, striemen, niet meer kunnen bewegen enz enz?

straks ga ik nog twijfelen over knoopjes . Ik ga snel mn klaagliederen opzoeken!!

Hi Moussy,

Dat zou ik kunnen doen, mama Basset had een hele mooie dikke buik, maar ook voeten die onder het michelin mannetje niet zouden misstaan.
Wil ik nog thuis kunnen komen kan ik deze maar niet posten
Ik kan je wel zeggen dat op het einde (1,5 week voor de berekende datum) Noa geboren werd en haar voeten eruitzagen als zo'n opgeblazen latexhandschoen, maar dan zonder vingers!

pi_13064955
Wat staan hier toch een hoop buiken
Ik ben eigenlijk wel heel trots op de mooie buik van m'n vrouw... Ik zou'm wel willen plaatsen (wat foto's dus , niet de buik zelf he )
  woensdag 10 september 2003 @ 11:20:08 #226
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_13066539
quote:
Op woensdag 10 september 2003 09:22 schreef Bright het volgende:
Ik zou'm wel willen plaatsen
doe dan!
  woensdag 10 september 2003 @ 22:36:35 #227
30488 coolbabe
My little pwny
pi_13082911
De buik van mevrouw Bright, hier nog 3 weken en 4 dagen te gaan tot de uitgerekende datum
pi_13087371
quote:
Op woensdag 10 september 2003 22:36 schreef coolbabe het volgende:
De buik van mevrouw Bright, hier nog 3 weken en 4 dagen te gaan tot de uitgerekende datum
[afbeelding]
Mooi he, met zo'n lief dun streepje
En al helemaal geen stria o.i.d. te zien!
Wat wel grappig is: de buik is een beetje scheef (kun je hier niet goed zien) doordat onze Kees steeds met z'n 'kont tegen de kribbe leunt' Z'n achterwerk steekt dus echt naar rechts uit
  donderdag 11 september 2003 @ 08:12:20 #229
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_13087540
Moie buik hoor, mevrouw Bright!
En alle andere buiken ook !!
  donderdag 11 september 2003 @ 08:51:49 #230
24188 Belana
kloon van belana
pi_13087786
Ow, Bright, ik snap heel goed waarom jij zo trots bent hoor!!!
Wat een prachtige buik!!!
stormy waters...
sailin'
pi_13089073
quote:
Op donderdag 11 september 2003 08:51 schreef Belana het volgende:
Ow, Bright, ik snap heel goed waarom jij zo trots bent hoor!!!
Wat een prachtige buik!!!
En dat daar dan een lief klein jongetje of meisje in zit he
Die mag later lekker naar zijn/haar kamertje; ik heb ook foto's in het babykamer-topic laten zetten, dan heb je daar ook een idee van...
We zijn d'r helemaal klaar voor! (Dan raken we wel die mooie buik kwijt, maar we hebben foto's!)
Trouwens, we hebben elke maand een paar foto's gemaakt, dus de groei is zo goed te zien
Eigenlijk zou ik een compilatie moeten maken...
Nou, mocht ik (ooit?) tijd hebben, dan komt die compilatie er hoor! Maar eerst het geboortekaartje afmaken

edit: fieptoutje verbeterd

pi_13103640
*even uit lurkstand in dit topic komt*

Wat ontzettend leuk en ontroerend om jouw posts elke keer te lezen Bright! Het trotse gevoel straaaaaaaalt er werkelijk vanaf!!

Echt liev hoor!!

En de buikies zijn stuk voor stuk errug liev en leuk!!!

Keep up the good work dames!!

*Zo, lekker de lurkstand weer in kruipt*

[Dit bericht is gewijzigd door clauwheee op 11-09-2003 20:41]

pi_13111474
quote:
Op donderdag 11 september 2003 20:40 schreef clauwheee het volgende:
*even uit lurkstand in dit topic komt*

Wat ontzettend leuk en ontroerend om jouw posts elke keer te lezen Bright! Het trotse gevoel straaaaaaaalt er werkelijk vanaf!!

Echt liev hoor!!
...

[bloos]
  zaterdag 13 september 2003 @ 19:28:42 #234
3011 E.T.
pi_13145770
Ok dan
bijna 16 weken:

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_13145837
Mooie buiken Bright & ET
#geen
  zaterdag 13 september 2003 @ 20:28:32 #237
24188 Belana
kloon van belana
pi_13147117
ziet er goed uit ET!!!
stormy waters...
sailin'
pi_13174113
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 19:31 schreef DuchessX het volgende:
Mooie buiken Bright & ET
Dank je wel ...

ET, je hebt nog wel een paar centimeters te gaan hoor Maar het 'begin' is heel mooi! Geen last nog? Smeer je nu iets tegen stria?

* Bright staat versteld dat hij die zwangere buiken zo charmant vindt

pi_13179270
echt mooie buiken weer: ik keek net en die buik van ET vond ik net wat dikker dan de mijne...ik nog tevreden. Mijn vriend komt langsgelopen en kijkt: "hee, dat lijkt jouw buik wel, alleen nog iets dunner!!! Tijd voor een update, heb net een fotooke van mezelf genomen, mijn vriend heeft dit keer alle stekkertjes en dergelijke meegenomen en kan hem vanavond op de puter zetten...kan iemand deze 'zelfstandige' vrouw helpen hem te plaatsen?
DANYEL EN THIJS
  FOK!fossiel maandag 15 september 2003 @ 13:44:05 #240
2628 Karin
pi_13179612
Jahoor Catootje, mail maar!
Ik weet alleen niet of ik vanavond online ben maar anders kan ik hem morgenochtend voor je ergens online gooien.
pi_13189187
Cool buikie E.T.! Netjes hoor

Ja Catootje!! We wachten met spanning op nog zon buikie!

maandag 15 september 2003 @ 21:06:40 #242
3011 E.T.
pi_13191464
Mail maar hoor Toot!
Ik ben reuze benieuwd naar jouw buik!
pi_13193517
*bordjesomdraaipakje aandoet* Jaaaaaaaa Leontien laat de letters maar zien hooorrrrrrrrrrrrrrrrr!!! (met lieftallige assistente Karin)

DANYEL EN THIJS
pi_13193603
PS: ben zestien weken...
DANYEL EN THIJS
  FOK!fossiel maandag 15 september 2003 @ 22:12:44 #245
2628 Karin
pi_13193766
Mooie buikjes.
Kan nou niet zien welke van jullie (ET en tootje dus) de grootste buik heeft, scheelt niet veel.
pi_13193817
quote:
Op maandag 15 september 2003 22:12 schreef Karin het volgende:
Mooie buikjes.
Kan nou niet zien welke van jullie (ET en tootje dus) de grootste buik heeft, scheelt niet veel.
Mwoah, voor mijn gevoel zijn we even groot, heb namelijk ook het idee dat de ETbuik iets schuiner nog is gefotografeerd dan de mijne...
DANYEL EN THIJS
  FOK!fossiel maandag 15 september 2003 @ 22:17:45 #247
2628 Karin
pi_13193934
Ik zit er nog eens naar te kijken en ik denk wat een heerlijke tijd was dat zeg. Gewoon ongegeneerd je buik uitsteken.

Nu doe ik weer hard mijn best om hem in te houden maar ik kreeg van de week een "goh ben je zwanger?". Nou kan ik het men ook niet kwalijk nemen hoor, ik heb nog steeds een enorme lubberbuik.

pi_13194009
quote:
Op maandag 15 september 2003 22:17 schreef Karin het volgende:
Ik zit er nog eens naar te kijken en ik denk wat een heerlijke tijd was dat zeg. Gewoon ongegeneerd je buik uitsteken.

Nu doe ik weer hard mijn best om hem in te houden maar ik kreeg van de week een "goh ben je zwanger?". Nou kan ik het men ook niet kwalijk nemen hoor, ik heb nog steeds een enorme lubberbuik.

Dat is idd wel fijn, net als met het feit dat je nu ongegeneerd vaak naar e wc mag/moet...overal waar ik ga of sta: ik mag er plassen. Maar het is vooral lekker dat je dik mag zijn end at iedereen nog trots naar je kijkt ook
DANYEL EN THIJS
  maandag 15 september 2003 @ 22:23:39 #249
2873 No Nick
Unieker dan uniek
pi_13194112
Fok!hokker... en NietKlieker.
pi_13194269
Mooie buikkies!!!

Ik voel met je mee Karin of eigenlijk

pi_13200355
oe No Nick, superbe!!!!
DANYEL EN THIJS
  dinsdag 16 september 2003 @ 09:28:14 #252
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_13200726
Mooi buikje hoor Catoot!
  dinsdag 23 september 2003 @ 13:36:17 #253
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_13382761
Zijn er nog buiken in de aanbieding?
Die vind ik toch minstens zo mooi als de babietjes zelf!
  dinsdag 23 september 2003 @ 16:52:26 #254
24188 Belana
kloon van belana
pi_13388511
ik moet nodig weer een nieuwe foto (laten) maken, dus binnenkort...
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 23 september 2003 @ 16:54:01 #255
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_13388546
Ja, zie je wel, jij was een van degenen waarvan ik wel op een update hoopte!
pi_13389770
Hey Catootje jou buik doet het ook netjes!

Die van E.T. en jou gaan idd ongeveer gelijk op!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')