Vind jij het mooi een zwangere buik of juist niet? En waarom?
Ik vind het prachtig om te zien zo'n buik. En veel mensen met mij, volgens mij, want ze zaten er bij mij altijd aan te voelen. Heel irritant. Wat wel heel leuk was dat er heel veel auto's voor me stopten als ik met jas open liep. Vond het helemaal vreemd als ik zelf in mijn autootje reed en geen voorrang kreeg maar dan zag men natuurlijk mijn buik niet
Nog wat fotootjes van mijn buik
Mijn buik met 30 weken:
39 weken:
41 weken (5 dagen voor de bevalling):
Trouwens..
Ik denk dat het niet alleen aan je buik ligt.. volgens mij ligt het aan je complete uitstraling..
er is iets machtigs bij je aan de gang.. dat veranderd je innerlijk... dús je uiterlijk...
Vorige week, 30 weken zwanger van nummer 2
Ik vind zwangere buiken prachtig om naar te kijken, het hele idee dat daar nieuw leven inzit is echt wonderlijk
quote:Hoe bedoel je "een beetje zwanger"
Op zondag 27 april 2003 13:17 schreef moussy het volgende:
mijn buik afgelopen week, 21 weken en een beetje zwanger
Leuk hoor allemaal (y)
Coolbabe--> heeft die tattoo het een beetje overleeft?
Mijn buik tijdens de weeën van Mink. Hij was dikker maar omdat ik geen vruchtwater meer had, was ik al wat "afgevallen".
38 weken en een beetje zwanger.
[Dit bericht is gewijzigd door moussy op 27-04-2003 13:40]
Mijn buikie met 35 weken:
Foto's heeft een vriend van mij gemaakt. Dit zijn een paar proefjes op de digitale camera.
quote:Zo wat een geruststelling.. Ik maakte me altijd zorgen over m'n tattootje op m'n buik, maar hij is heel mooi gebleven bij jou zie ik
Op zondag 27 april 2003 13:34 schreef coolbabe het volgende:
[afbeelding]
mijn buik met 38 weken zwangerschap van Jasper
Vorige week, 30 weken zwanger van nummer 2Ik vind zwangere buiken prachtig om naar te kijken, het hele idee dat daar nieuw leven inzit is echt wonderlijk
En tja.. ik vind ook dat het per buik verschilt. Soms zie je echt hele mooie zwangere buikjes ertussen. Ik vind het vooral leuk als ze die dan ook niet verbergen, maar bv een mooie lange, strakke jurk aantrekken ofzo.
Ik moet even zoeken naar de buikfoto's van Eva, kom ik nog op terug
Een oud-collega van mij was nl. hartstikke slank, maar had na haar zwangerschappen nog steeds allemaal striae op haar buik... niet echt mooi
Overigens vind ik niet alle zwangere buiken mooi.. en wat ik ook niet snap is dat sommige vrouwen die zwanger zijn zich echt niet meer fatsoenelijk kleden. Ik zou juist m'n buik mooi accentueren met van die banden en dergelijke...
Ik snap alleen niet hoe die tattoo zo goed blijft tijdens een zwangerschap, ze zeggen altijd dat je geen tattoo moet nemen als je nog niet uitgegroeid ben, omdat hij dan uitrekt en heel lelijk wordt, maar die tattoo op die buik ziet er nog hartstikke uit
ps. over die kleding: er is ontzettend weinig leuks te krijgen. Of truttig, of enorm vormloos en zakkig. Ik draag eigenlijk alleen maar "gewone" stretch-kleding, geen speciale positiekleding. Maar dat kan niet iedereen meer aan.
Voor de archieven, 31 weken zwanger:
quote:Ik kan echt niet geloven dat je alleen maar een slonzig t-shirt en een lelijke legging kan krijgen. Ik heb echt vol afschuw zitten kijken hoe m'n schoonzusje erbij liep, alsof ze 9 maanden lang in haar schoonmaakkleding rond liep.
Op zondag 27 april 2003 22:34 schreef phileine het volgende:ps. over die kleding: er is ontzettend weinig leuks te krijgen. Of truttig, of enorm vormloos en zakkig. Ik draag eigenlijk alleen maar "gewone" stretch-kleding, geen speciale positiekleding. Maar dat kan niet iedereen meer aan.
Het hoeft trouwens niet eens de super modernste kleding te zijn, als het maar wel verzorgd blijft.
Ik vind trouwens wat jij op die foto aan hebt hartstikke leuk.
quote:Mooie foto!
Op zondag 27 april 2003 13:34 schreef coolbabe het volgende:
[afbeelding]
mijn buik met 38 weken zwangerschap van JasperIk vind zwangere buiken prachtig om naar te kijken, het hele idee dat daar nieuw leven inzit is echt wonderlijk
Zwangere buiken, tsa, soms wel mooi, soms niet.
Het blijft altijd speciaal door het nieuwe leven wat er groeit.
Mooie buiken dames!
quote:Je vergeet de urker-broeken, de bloemetjes en beertjes shirten
Op maandag 28 april 2003 10:20 schreef Qarinx het volgende:[..]
Ik kan echt niet geloven dat je alleen maar een slonzig t-shirt en een lelijke legging kan krijgen. Het hoeft trouwens niet eens de super modernste kleding te zijn, als het maar wel verzorgd blijft.
quote:Heel toevallig was er vanavond bij de modepolitie een aflevering op de 9 maanden beurs. Hebben ze een zwangere vrouw compleet gerestyled. Echt hele mooie positiekleding hadden ze voor haar uitgekozen, waar de buik heel mooi in uitkwam.
Op maandag 28 april 2003 18:43 schreef moussy het volgende:
Je vergeet de urker-broeken, de bloemetjes en beertjes shirten
quote:Inderdaad, maar we houden het bij twee
Op maandag 28 april 2003 21:05 schreef funmaster het volgende:Zwangere buiken
Ik had ook behoorlijk straie, gelukkig trekt die paarsrode kleur na enige tijd weg en zie je er haast niks meer van.
[Dit bericht is gewijzigd door moussy op 07-05-2003 22:44]
Even voor de mama's die ook net als ik een heel dikke buik hadden, ik heb nu een hangbuikje en mag nog maar mondjesmaat oefeningen doen door de keizersnee, het onderste deel van de buik voelt ook nog "dood" dit blijft waarschijnlijk zo. Maar zal dat hangerige nog kunnen verdwijnen??
quote:is dat een jurk,waar heb je die vandaan? Diewilikook
Op woensdag 7 mei 2003 22:41 schreef moussy het volgende:
De buik van jessie met 26 weken zwangerschap:
Mooi buikje trouwens
quote:Bij mij is het redelijk goed gekomen Dinus, maar het ging wel heel langzaam. Er zit wel een ingekapselde spier boven het litteken, ziet eruit als een vetrolletje, en die is blijvend helaas....
Op woensdag 7 mei 2003 22:56 schreef Dinus het volgende:
Even voor de mama's die ook net als ik een heel dikke buik hadden, ik heb nu een hangbuikje en mag nog maar mondjesmaat oefeningen doen door de keizersnee, het onderste deel van de buik voelt ook nog "dood" dit blijft waarschijnlijk zo. Maar zal dat hangerige nog kunnen verdwijnen??
quote:Veeeeeeeeeeeel kleiner. Echt niet te vergelijken. Ik zie er echt nog niet zwanger uit vind ik zelf, er is nog niemand naar me toegekomen die het heeft opgemerkt.
Op vrijdag 9 mei 2003 09:56 schreef Leah het volgende:
Is je buik kleiner als bij Eva, Lois?
Ik heb wel een buikje maar echt een zwanger buikje?
quote:Hihi (bloos), thanks Angel22!
Op maandag 12 mei 2003 13:14 schreef Angel22 het volgende:
Mooi buikje pluiZzzje!!!!!Je draagt heel erg naar voren zie ik.... echt heel mooi!!!!
Enne Heyfeak: ja idd een vrouwentopic: problemen mee?
quote:Dit was mijn buik met 30 weken...
Op maandag 12 mei 2003 13:32 schreef PluizZzje het volgende:[..]
Hihi (bloos), thanks Angel22!
Ik moet wel zeggen dat ik volgens mij echt maar een klein buikje heb: als ik zo vergelijk met de anderen in dit topic: die zijn echt ENORM vergeleken met mij...Enne Heyfeak: ja idd een vrouwentopic: problemen mee?
Ben je daarna nog veel meer gegroeid of viel het mee?
En baal je niet van de strepen? Of zijn die nu al minder geworden??
quote:nou weet ik het weer!!
Op zondag 27 april 2003 13:17 schreef moussy het volgende:
mijn buik afgelopen week, 21 weken en een beetje zwanger
quote:Die strepen had ik al van mijn eersdte zwangerschap en die zie je door de lichtinval en de beroerde camera gewoon heel goed op die foto's, irl is het een stukl minder erg.
Op maandag 12 mei 2003 16:43 schreef PluizZzje het volgende:
Angel22: Da's al een hele buik voor dertig weken al zeg ik het zelf: echt wel groter al dan de mijne nu!Ben je daarna nog veel meer gegroeid of viel het mee?
En baal je niet van de strepen? Of zijn die nu al minder geworden??
quote:wat een heerlijk buikje heb je....
Op maandag 12 mei 2003 12:28 schreef PluizZzje het volgende:
Kunstig weer hoor Melonovy!
Hier ook twee buikige foto's van mij nu met 39 weken.
Ik ben best wel trots op mijn buikje:
helaas was niet alleen mijn buik dik, dit zijn bijv. mijn voeten (ook met 38 weken )
[Dit bericht is gewijzigd door CarOnline op 13-05-2003 14:17]
quote:Ik zie niks
Op dinsdag 13 mei 2003 14:09 schreef CarOnline het volgende:
mijn 'bescheiden' buikje met 38 weken:helaas was niet alleen mijn buik dik, dit zijn bijv. mijn voeten (ook met 38 weken
)
quote:ikke wel!
Op dinsdag 13 mei 2003 14:12 schreef Lois het volgende:[..]
Ik zie niks
zal t wel ff aanpassen...
quote:Ja, ik zag op de eerste fotos dat jij ook veel vocht vast hield, ook zulke dikke handen.
Op dinsdag 13 mei 2003 14:15 schreef Karin het volgende:
Wat een buik! En die voeten
Wel heel herkenbaar hoor.
Ik hield geen vocht vast en had geen straie, helemaal niks. Is dat eigenlijk erfelijk? (mijn moeder had er ook nooit last van)
mooie buiken trouwens
quote:Ja, mijn voeten deden echt pijn. De huid bovenop werd zo strak getrokken en er stond zo ontzettend veel spanning op, dat was echt niet leuk meer. Ze werden ook niet meer dun als je ze omhoog hield. Mijn tenen stonden bijna rechtomhoog van dat vocht, zo idoot
Op dinsdag 13 mei 2003 14:31 schreef lily het volgende:
jeetje zeg...die voeten. Doet dat pijn?Ik hield geen vocht vast en had geen straie, helemaal niks. Is dat eigenlijk erfelijk? (mijn moeder had er ook nooit last van)
mooie buiken trouwens
Ik weet niet of het erfelijk is, wel dat mijn moeder ook altijd meteen enorm dik werd bij haar zwangerschappen, en mijn zus is ook behoorlijk dik geworden bij haar zwangerschap. Zou dus best kunnen
Oppassen he, als je zulke voeten hebt, mijn moeder had ze een paar weken geleden nog niet eens zo dik, stootte dr been en toen sprong het vel open
quote:Heel toevallig zat mijn zus ook tussen de "modeflaters". Ik was er zelf ook bij hoe ze mijn zus haar kleding aan het afkraken waren. Ze had gewoon normale zwangerschapskleding aan, maar volgens mij mag dat niet in de mode
Op maandag 28 april 2003 21:18 schreef Qarinx het volgende:[..]
Heel toevallig was er vanavond bij de modepolitie een aflevering op de 9 maanden beurs. Hebben ze een zwangere vrouw compleet gerestyled. Echt hele mooie positiekleding hadden ze voor haar uitgekozen, waar de buik heel mooi in uitkwam.
Ik vind het erg leuk om al die dikke buikjes te zien, vind het erg vrouwelijk! Mijn zus is vandaag bevallen van Romy, een meisje, en ben er erg trots op!
quote:Gefeli!! Volgens mij heb ik het gezien, twee zusjes op de zwangerschapsbeurs (of een dergelijke plek)...twee van die overjarige trienen die alles afzeiken en zelf ziet de ene er saai uit en de andere heeft al tien jaar dreads, is ruim veertig jaar en vindt alles bij anderen 'meisjesachtig' (dat heet projectie, ragebol) bweeehh!
Op donderdag 15 mei 2003 19:51 schreef The_Tankgirl het volgende:[..]
Heel toevallig zat mijn zus ook tussen de "modeflaters". Ik was er zelf ook bij hoe ze mijn zus haar kleding aan het afkraken waren. Ze had gewoon normale zwangerschapskleding aan, maar volgens mij mag dat niet in de mode
![]()
Ik vind het erg leuk om al die dikke buikjes te zien, vind het erg vrouwelijk! Mijn zus is vandaag bevallen van Romy, een meisje, en ben er erg trots op!
Ik heb regelmatig bij het zien van dat programma dat ik denk: huh, mag dat niet meer????
quote:Wat een lieve buik
Op vrijdag 6 juni 2003 15:51 schreef bixister het volgende:
nog even een update-fotootje van buix. al groeit ie zo hard dat deze eigenlijk ook alweer gedateerd is (± 1 week geleden).
[afbeelding]
quote:leuke kleren ook Buix!!!
Op vrijdag 6 juni 2003 15:51 schreef bixister het volgende:
nog even een update-fotootje van buix. al groeit ie zo hard dat deze eigenlijk ook alweer gedateerd is (± 1 week geleden).
[afbeelding]
Mijn buik:
en de meeste zijn zo groot !!
Bij mijn 1e zwangerschap had ik ook een énorme buik. Ik kon ook bijna niets meer aan het eind van de zwangerschap.
De zwangere buik die ik nu heb is in mijn ogen best bescheiden ( als ik hem vergelijk met de vorige dus )
mijn voeten daarintegen.. daar post ik niet eens een foto van.. ik geloof dat die niet eens meer op een fotootje passen inmiddels....
edit: ik ben nu overigens ruim 8 maand zwanger.
De foto is van een paar daagjes terug.
Wat een prachtige buik Mirage
Als ik die buiken hier zie heb ik wel weer een beetje heimwee. Was toch heerlijk om hem niet in te hoeven houden.
quote:Ah, vandaar. Het viel mij namelijk zo op dat veel vrouwen dat doen. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar dat komt nog wel
Op maandag 16 juni 2003 21:15 schreef Karin het volgende:
Voor steun, het is best zwaar zo'n buik. En ook om het lekker te accentueren. En ook omdat je dan bovenkant van je zwangerschapsbroek niet ziet, bij die van mij zaten zo'n vreselijk lelijk elastieken stuk in en als ik dan een beetje een kort shirtje aan had zag je dat eronder door.
quote:Nou, inderdaad! Karin, heb jij ook zo'n dood stukje onderbuik dat hangt overgehouden aan je keizersnee?
Op maandag 16 juni 2003 21:15 schreef Karin het volgende:
Wat een prachtige buik Mirage
Als ik die buiken hier zie heb ik wel weer een beetje heimwee. Was toch heerlijk om hem niet in te hoeven houden.
quote:Yep
Op woensdag 18 juni 2003 14:18 schreef Dinus het volgende:[..]
Nou, inderdaad! Karin, heb jij ook zo'n dood stukje onderbuik dat hangt overgehouden aan je keizersnee?
quote:Die gedachte heb ik ook al door m'n hoofd laten gaan.... er is zelfs een mailgroep over
Op woensdag 18 juni 2003 15:52 schreef Karin het volgende:[..]
Yep
Ik zei vanmorgen nog tegen Peet dat ik maar ga sparen voor een buikwandcorrectie. Dit komt nooit meer vanzelf goed
edit: ik ga maar even een ks-topicje aanmaken voor we hier helemaal afdwalen
't Is eigenlijk jammer dat het een foto is en geen filmpje. De grote activiteit daarbinnen is van buiten af erg goed te volgen
Ik vind dat mijn vriendin en mooi buik heeft.
Ze heeft alleen striemen aan de zijkant (hele kleintjes)
Ik zal vanavond wel een buikfoto plaatsen.
Of kijk anders in een van de zwangerschap en kindjes deel 68 (geloof ik)daar staat ook een foto van 37 weken.
[edit]gevonden[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Sc0rPi0n op 26-06-2003 13:50]
quote:Kom eens op met een foto van jouw buik!!! Iedere maand een foto, dan kunnen we zien hoe je frummel groeit!
Op donderdag 26 juni 2003 13:40 schreef Catootje het volgende:
Eskaaa!!! Wat een joekel van een buik!!!! Wel heel mooi glad zo te zien maar jeeeeeeeeeeeetje!! Wat groot, wat groot!
quote:Ja, ik krijg geregeld meewarige blikken van mensen die mijn buik zien.
Op donderdag 26 juni 2003 13:40 schreef Catootje het volgende:
Eskaaa!!! Wat een joekel van een buik!!!! Wel heel mooi glad zo te zien maar jeeeeeeeeeeeetje!! Wat groot, wat groot!
Nu ben ik ook slechts 1.64m en érg tenger, dus alles zit ook aan de buitenkant.
Ben ook zeer benieuwd naar jouw foto's straks!!
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 21:03 schreef Kleintje het volgende:[..]
Kom eens op met een foto van jouw buik!!! Iedere maand een foto, dan kunnen we zien hoe je frummel groeit!
(andere buiken ook hoor !!)
Sorry dames.
De bewegingen in je buik daarentegen vond ik wel super!
Hoewel ik mijn eigen dikke buik niet mooi vond vind ik de fotoos van andere dikke buiken wel weer fascinerend (en mooi) .... vreemd eigenlijk...
edit: Ik heb de fotoos in dit topic nog eens bekeken en het is gewoon geweldig (en mooi).... (emo smiley)
prachtig dames
[Dit bericht is gewijzigd door lily op 01-07-2003 23:03]
quote:goh ik zie het nu pas. wat een eer zeg!!
Op zondag 27 april 2003 13:09 schreef Karin het volgende:
Geinspireerd door BigFloppyDonkeyDick
Vandaag 33 weken zwanger.
dat bubbeltje op mn buik is niet mn navel, maar mn knoop van mn broek
Dit is mijn buik bij 36 weken en 1 dag zwangerschap. Op het moment ben ik 38 weken en 3 dagen zwanger. Mijn buik is inmiddels iets naar beneden gezakt,maar ik heb er nog geen nieuwe fotos van.
[Dit bericht is gewijzigd door Catootje op 08-07-2003 10:51]
Catootje en ET, jaaa jullie mogen hier posten hoor
Deze is van mij nog, grapje van DrDDT die m een beetje heeft aangepast
quote:Ehm, volgens mij is dat ook zo
Op woensdag 16 juli 2003 18:31 schreef Logician het volgende:
Zijn we weer! met nieuwe trotse buik foto's, ik heb zolangzamerhand
toch wel het gevoel dat ik op knappen sta![]()
Hij's mooi!
DIe is s ochtends gemaakt.. ik zie er niet wakker en een beetje boos uit geloof ik.
( maar daar hebik recht ! op )
quote:Dat heb je zeker!
Op vrijdag 18 juli 2003 15:39 schreef Mirage het volgende:( maar daar hebik recht ! op
)
quote:ik zeg W O W wat een onwijs grote, euh
Op woensdag 16 juli 2003 18:31 schreef Logician het volgende:
Zijn we weer! met nieuwe trotse buik foto's, ik heb zolangzamerhand
toch wel het gevoel dat ik op knappen sta![]()
quote:hmm, ik ontdekte er gisteren ineens toch een paar helemaal onderaan.
Op maandag 21 juli 2003 12:08 schreef moussy het volgende:
Wat een mooie buiken, zonder streepjescode's!!
quote:Hoe heb je dát voor elkaar gekregen?
Op maandag 21 juli 2003 12:10 schreef bixister het volgende:[..]
hmm, ik ontdekte er gisteren ineens toch een paar helemaal onderaan.
maar verder ben ik heel tevree, ja!
PrachtBuixie is het wel ja
quote:met een spiegel.
Op maandag 21 juli 2003 12:16 schreef No Nick het volgende:[..]
Hoe heb je dát voor elkaar gekregen?
![]()
quote:tnx!
PrachtBuixie is het wel ja
quote:Prachtig zwanger buixie
Op maandag 21 juli 2003 12:03 schreef bixister het volgende:
mijn buik met 36weken en 3 dagen:
quote:Ik ben pas 17, maar ik vind het juist wel mooi... Ik vind zwangere vrouwen over het algemeen ook vaak mooi, om een of andere reden.
Op woensdag 23 juli 2003 15:10 schreef Fasai het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik het niet mooi, das ook 1 van de redenen waarom ik misschien geen kinderen wil, ik zou me vrij lelijk voelen met zo'n dikke buik, en die striae vind ik ook niet mooi. En ik zou bang zijn dat ik teveel uitlubber, lijkt me niet echt cool.
Maar ja, komt misschien omdat ik nog maar 20 ben he, dan vind je dat soort dingen nu eenmaal nog niet mooi.
De eerste is niet helemaal scherp, maar vond het er toch wel grappig uit zien:
Icicle wat een prachtige foto's! Mag ik vragen hoe jij de eerste foto genomen hebt? *inspiratie opdoet*
quote:Ik kom hier niet zo vaak... Maar bedankt voor al jullie leuke reacties!
Op woensdag 23 juli 2003 22:21 schreef Lois het volgende:
Lekkere buik Jessie!!Icicle wat een prachtige foto's! Mag ik vragen hoe jij de eerste foto genomen hebt? *inspiratie opdoet*
Hoe ik de foto genomen heb: Ik ben op een klein tafeltje van 40 cm hoog gaan staan. Mijn vriendin voor me, en dat de camera recht naar beneden gericht. Wel erop letten dat de camera goed scherp stelt, dat is bij mij een beetje mislukt Mooier was het ook als mijn vriendin haar schouders naar achteren had geduwd, maarja, je kunt als zwangere vrouw natuurlijk niet van die gekke capriolen uithalen
Succes!
quote:bewust maar even stil gehouden
Op woensdag 23 juli 2003 22:59 schreef Icicle het volgende:[..]
maarja, je kunt als zwangere vrouw natuurlijk niet van die gekke capriolen uithalen
ik moest alleen even lachen om je buikband-minirokje
quote:LOL met mijn 163 is zelfs de s me nog te groot!
Op donderdag 24 juli 2003 22:55 schreef moussy het volgende:
Wat een lief buikje luckepuck.ik moest alleen even lachen om je buikband-minirokje
![]()
quote:Mooie buik Lucky!
Op donderdag 24 juli 2003 22:59 schreef Luckepuk het volgende:[..]
LOL met mijn 163 is zelfs de s me nog te groot!
Maar ja.. ben zwanger dus dan wil ik die buikbanden om ook!
quote:Ik vind het ook mooi. Een zwangere vrouw is het toppunt van vrouwelijkheid. Ik kan me voorstellen dat zo'n grote buik erg ongemakkelijk kan zijn, maar lelijk is het zeker niet.
Op woensdag 23 juli 2003 15:19 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
Ik ben pas 17, maar ik vind het juist wel mooi... Ik vind zwangere vrouwen over het algemeen ook vaak mooi, om een of andere reden.
Om zelfs geen kinderen te nemen omdat je zo'n dikke buik niet mooi vindt, vind ik helemaal onzin. Vergeleken bij dat hele mensenleven dat je voortbrengt (en je eigen leven met je kinderen) zijn die paar maandjes dat je zo'n heel dikke buik hebt toch niks!
36weken3dagen:
en nog een nieuwe van vandaag (37weken6dagen:)
34 weken precies
Lois, had je van Eva ook zo'n bescheiden buikje?
quote:Dit was ik de vorige keer met 31-32 weken
Op donderdag 31 juli 2003 15:24 schreef moussy het volgende:Lois, had je van Eva ook zo'n bescheiden buikje?
en moussy, 't verschil valt mee hoor, hij lijkt volgens mij groter door een ietwat andere positie tov de camera. maar groei zit er zeker nog in!
quote:Bij mijn eerste zwangerschap was ik dat wel, maar tot nu toe
Op donderdag 31 juli 2003 20:31 schreef Angel22 het volgende:
Logician, ben jij niet bang dat die tattoo heel lelijk wordt?
Dat was voor mij nl reden om geen buiktattoo te nemen voor ik klaar was met kinderen.... omdat ik bang was dat ie zo zou gaan uitrekken dat ie lelijk achterbleef na de bevalling.
quote:Hahaha die vraag hebbik ik vandaag al eerder gehoord
Op donderdag 31 juli 2003 18:46 schreef Evil-Cherry het volgende:
Jemig, weet je zeker dat het er 1 is Logician?
[Dit bericht is gewijzigd door Logician op 31-07-2003 21:33]
quote:Wat een mooi pril buikje E.T!
Op donderdag 31 juli 2003 20:49 schreef E.T. het volgende:
9 weken, vier dagen... (en ja, m'n maag is door de vakantie toch ook wel opgezet volgens mij)
quote:Een vriendin van mij is bijna net zover als dat jij bent ET! Zij is vandaag 9 weken en 4 dagen.
9 weken, vier dagen... (en ja, m'n maag is door de vakantie toch ook wel opgezet volgens mij)
hier mijn 36 weken buikje:
quote:Geweldig!! heel mooi egaal ook
Op vrijdag 1 augustus 2003 15:00 schreef Genuivere het volgende:
Wat een mooie nieuwe buikjes staan er weer bij. Die prille buikjes zijn wel heel geweldig om te zien. Ik vond het altijd zo moeilijk voor te stellen dat er dan al zo'n klein wezentje in huist, maar als ik mijn buik nu bekijk dan weet je dat wel weer.
Logician, jouw buik wint het nog wel van de mijne hoor en ik vond dat ik al zo'n grote buik hadhier mijn 36 weken buikje:
[afbeelding]
Wat mijn buik betreft, ik heb af en toe ook van die 'alien' angsten als
dat kind zich half probeert te draaien terwijl daar gewoon geen ruimte
voor is ..
bij mij is mijn buik het na de zwangerschap van Chiara 1 grote ravage geworden (mede dankzij mijn PUPPP) en nu zit er ook een flinke knalrode horizontale streep, na een botsing met een loeihete strijkbout, het wordt er niet mooier op...
quote:Vind ik dus ook... geen streepje op te bekennen. Dat ding is echt om te zoenen
Op vrijdag 1 augustus 2003 20:48 schreef melonovy het volgende:
Genuivere, wat een mooie buik heb je!![]()
Ps haar buikie is nog bescheiden met de skippybal die ik afgelopen zomer ingslikt had ( 2-de dochter 10 pond..) zal eens kijken of ik een foto op kan snorren...
Zoen!!!
Ik was op het eind 13 kilo aangekomen, maar hier nog maar ongeveer 6. De laatste 7 kilo's bestonden uit vocht Maar dat was ik na de bevalling dus ook weer lekker snel kwijt
Dagje Maarseveenseplassen gedaan.... kwas daar nog wit.. maar bij thuiskomst ondekte ik toch dat ik flink verbrand ben... ben wel blij dat ik de hele dag dat shirt aan heb gehouden want ik moet er niet aan denken dat mijn buik ook verbrand zou zijn zeg.....
Luckie, 25w2d
Ik zal vriendje vragen of hij vanavond een foto van de huidige 'schade' wil maken...
quote:Waah wat een
15 en 35 weken zwanger
en ik maar denken dat ik psychische buiken had bij een redelijk prille zwangerschap, maar ik ben gelukkig niet de enige
quote:Lois, ik heb een vraagje, waarom staat je hoofd er haast nooit op?
Op dinsdag 5 augustus 2003 19:21 schreef Lois het volgende:
Belana en Lois[afbeelding]
15 en 35 weken zwanger
edit - ik blijf het wel bijzonder mooi vinden hoor, al die zwangere buiken!
Wat leuk Lois en Belana die foto! Hadden wij eigenlijk ook moeten doen he Lois, zijn we helemaal vergeten, stom hoor. De kans dat wij nu nog een keertje samen zwanger zijn is wel heel klein denk ik.
quote:Nou, hopelijk niet.... want ik wil heel graag zien wat daar uit komt !!!
Op dinsdag 5 augustus 2003 21:41 schreef Logician het volgende:
Hopelijk de laatste foto's die ik hier post ...
quote:Ben echt bijna bang dat het een 10ponder gaat worden
Op dinsdag 5 augustus 2003 22:04 schreef bastardhost het volgende:
Nou, hopelijk niet.... want ik wil heel graag zien wat daar uit komt !!!
Moet wel bijna een volgroeide kleuter zijn, met klompen aan... Meid, wat een buik'je'...
Ik help je wel hopen dat de dagen van zwangerschap getelt zijn...
thx voor het helpen hopen btw, alles is welkom
Ik heb trouwens de kwaliteit van de foto iets proberen te verbeteren:
Ik hoop niet, dat je het erg vindt
quote:Absloluut niet, ik sla hem meteen op, thx
Op donderdag 7 augustus 2003 11:18 schreef Halinalle het volgende:
Inderdaad, wat een mooie, grote buik, Logician.Ik heb trouwens de kwaliteit van de foto iets proberen te verbeteren:
Ik hoop niet, dat je het erg vindt
[afbeelding]
sterkte ermee he, enne zet hem op!.
quote:Dat is een positieve kijk
Op donderdag 7 augustus 2003 18:28 schreef AnnaLeah het volgende:
Lieve Logician, geloof me, deze buik bevat geen 10 ponder, en ik kan het weten....;)
Je hebt gewoon een mooie ronde buik en hij oogt wat goter omdat je idd klein van stuk bent en slank, en je moet ook niet vergeten, dat je binnen 1 jaar 2 kids op de wereld hebt gezet, die buik bounced gewoon lekker extra mee.. Alleen maar fijn voor die kleine. Ik verwacht een bijna 8 ponder van 53 cm lang. ietsje groter dan Tom was dus, maar niet veel.sterkte ermee he, enne zet hem op!.
Enne beter wat te groot da te kleine, kennen ze tenminste wat hebben he!
Was altijd blij met mijn dikkertjes hoor!! NOG!!
toedeloe..
\image{foto}
\image{foto}
Het is toch zo mooi om al die buikjes hier bijelkaar te zien. Wat een verschillen, maar toch ieder zo mooi en eigen
quote:en dat zeg jij?!
Op maandag 11 augustus 2003 16:22 schreef bixister het volgende:wow moussy, die's flink!
quote:Zeg gaat die huid he ? die zo uitrekt... wordt dat wel weer mooi strak ?
Op dinsdag 12 augustus 2003 21:32 schreef moussy het volgende:[..]
en dat zeg jij?!
quote:bij mij niet
Op dinsdag 12 augustus 2003 21:34 schreef Joene het volgende:[..]
Zeg gaat die huid he ? die zo uitrekt... wordt dat wel weer mooi strak ?
quote:Heeft je man ook een barcode scanner
Op dinsdag 12 augustus 2003 21:35 schreef moussy het volgende:[..]
bij mij niet
omdat ik allemaal streepjescode's op mn buik heb zitten.
quote:nou eh... dat is niet echt de bedoeling hoor! van mij mag dat kind er nu wel uit, voordat ie me voorbij groeit.
Op dinsdag 12 augustus 2003 20:14 schreef Catootje het volgende:
owwwwwwwwwwwwwwww, Bix, hou binnen he!!
quote:heheh we zullen zien.
Ik kan me niet voorstellen dat ik ook......aaaaaaaaaaaaaiii, past nooit!!!!!!!!!!!!
quote:Dan kan hij ze toch best wel eventjes mailen
Op woensdag 13 augustus 2003 10:06 schreef Catootje het volgende:
...mijn foto's zijn kwijtgemaaktNee, maar mijn vriend vergeet steeds of het stekkertje mee naar huis te nemen, of de camera zelf...dus nu kunnen zijn collega's op het werk genieten van mijn enorme buik...(vriendje heeft ook als van zwangerschapsdementie)
quote:zo kan je het ook noemen
Op dinsdag 12 augustus 2003 21:40 schreef Joene het volgende:[..]
Heeft je man ook een barcode scanner
quote:Ik kan haar al bijna niet meer zien als ze er zo onder staat
Op maandag 18 augustus 2003 17:33 schreef Rewimo het volgende:
Eva kan er al bijna onder schuilen
Ik moet ook weer ff op de foto, want ik groei ook met dedag, das niet normaal...
Leuk huis ook! Jaren '30? Het lijkt erg op dat van mij, is uit '35
quote:ja klopt, uit 1930, helemaal verliefd op!!!
Op donderdag 21 augustus 2003 18:39 schreef Rewimo het volgende:Leuk huis ook! Jaren '30? Het lijkt erg op dat van mij, is uit '35
quote:ja ik wou ook net zeggen, leuk huis
Op donderdag 21 augustus 2003 20:12 schreef Belana het volgende:[..]
ja klopt, uit 1930, helemaal verliefd op!!!
quote:Ik ook op het mijne
Op donderdag 21 augustus 2003 20:12 schreef Belana het volgende:[..]
ja klopt, uit 1930, helemaal verliefd op!!!
quote:dank je
Op donderdag 21 augustus 2003 20:22 schreef Lewis.de.boxer het volgende:[..]
ja ik wou ook net zeggen, leuk huis
![]()
Maar je buik is ook al aardig aan het groeien zie ik. Jeetje, ik zal die van mij maar eens fotograferen dan.
ja, ga eens je buik fotograferen doen!!!
En Genuivre mooie strakke buik hoor!!!!
En die van jou ook Genuivere. Zo te zien helemaal geen striae. Prachtig hoor!
quote:WAUW !
Op vrijdag 22 augustus 2003 14:09 schreef Genuivere het volgende:
Aangezien onze kruimel nog geen aanstalten maakt om naar buiten te komen, hier nog maar een fotootje van het onderkomen van nu, oftewel mijn buik bij 39 weken zwangerschap
Probeer er nog even van te genieten !
Achterkant:
Zijkant:
die striemen zijn van mijn knellende oude onderbroek
Vergis ik me, of zit die kleine nog vrij hoog, Lois?
Aanvulling: als ik mijn broek zo onder mijn buik schuif hangt het kruis een beetje laag zie ik nu, vandaar dat vertekende beeld.
[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 31-08-2003 20:44]
straks ga ik nog twijfelen over knoopjes . Ik ga snel mn klaagliederen opzoeken!!
quote:Dat snap ik bij Astrid ook niet, of het moet iets te maken hebben met al die keren dat ze haar buik insmeert met creme (een of andere tube anti-straeaeaeeaea, ofzo)
Op maandag 1 september 2003 14:53 schreef babyfeet het volgende:
mooie buiken allemaal weer ik snap niet hoe dat jullie het voor elkaar krijgen om ze zo mooi te houden.
quote:Ik smeerde me klem met dat spul en nu het ziet er echt niet meer uit ..
Op maandag 1 september 2003 15:02 schreef bastardhost het volgende:[..]
Dat snap ik bij Astrid ook niet, of het moet iets te maken hebben met al die keren dat ze haar buik insmeert met creme (een of andere tube anti-straeaeaeeaea, ofzo)
quote:Bij de eerste zwangerschap zaten de striae op m'n heupen, maar nu begint het helaas ook op m'n buik te komen...
Op maandag 1 september 2003 14:53 schreef babyfeet het volgende:
mooie buiken allemaal weer ik snap niet hoe dat jullie het voor elkaar krijgen om ze zo mooi te houden.
Ik denk dat deze foto ongeveer een week geleden genomen is (31 weken):
Enneh... volgens mij hebben we nog wel een paar buiken tegoed.
Toot en ET, waar zijn jullie?
quote:Hi Moussy,
Op zondag 31 augustus 2003 21:29 schreef moussy het volgende:
Als ik die buik van Lois zo zie heb ik nu al heimwee naar het zwanger zijn.. dat heerlijke gezellige gerommel, de samen-gesprekjes in bed of onder de douche... OMG, kan iemand me even wakker maken met vochtvoeten-foto's, jeuk, striemen, niet meer kunnen bewegen enz enz?straks ga ik nog twijfelen over knoopjes
. Ik ga snel mn klaagliederen opzoeken!!
Dat zou ik kunnen doen, mama Basset had een hele mooie dikke buik, maar ook voeten die onder het michelin mannetje niet zouden misstaan.
Wil ik nog thuis kunnen komen kan ik deze maar niet posten
Ik kan je wel zeggen dat op het einde (1,5 week voor de berekende datum) Noa geboren werd en haar voeten eruitzagen als zo'n opgeblazen latexhandschoen, maar dan zonder vingers!
quote:doe dan!
Op woensdag 10 september 2003 09:22 schreef Bright het volgende:
Ik zou'm wel willen plaatsen
quote:Mooi he, met zo'n lief dun streepje
Op woensdag 10 september 2003 22:36 schreef coolbabe het volgende:
De buik van mevrouw Bright, hier nog 3 weken en 4 dagen te gaan tot de uitgerekende datum
[afbeelding]
quote:En dat daar dan een lief klein jongetje of meisje in zit he
Op donderdag 11 september 2003 08:51 schreef Belana het volgende:
Ow, Bright, ik snap heel goed waarom jij zo trots bent hoor!!!
Wat een prachtige buik!!!
edit: fieptoutje verbeterd
Wat ontzettend leuk en ontroerend om jouw posts elke keer te lezen Bright! Het trotse gevoel straaaaaaaalt er werkelijk vanaf!!
Echt liev hoor!!
En de buikies zijn stuk voor stuk errug liev en leuk!!!
Keep up the good work dames!!
*Zo, lekker de lurkstand weer in kruipt*
[Dit bericht is gewijzigd door clauwheee op 11-09-2003 20:41]
quote:
Op donderdag 11 september 2003 20:40 schreef clauwheee het volgende:
*even uit lurkstand in dit topic komt*Wat ontzettend leuk en ontroerend om jouw posts elke keer te lezen Bright! Het trotse gevoel straaaaaaaalt er werkelijk vanaf!!
Echt liev hoor!!
...
quote:Dank je wel ...
Op zaterdag 13 september 2003 19:31 schreef DuchessX het volgende:
Mooie buiken Bright & ET
ET, je hebt nog wel een paar centimeters te gaan hoor Maar het 'begin' is heel mooi! Geen last nog? Smeer je nu iets tegen stria?
* Bright staat versteld dat hij die zwangere buiken zo charmant vindt
Ja Catootje!! We wachten met spanning op nog zon buikie!
quote:Mwoah, voor mijn gevoel zijn we even groot, heb namelijk ook het idee dat de ETbuik iets schuiner nog is gefotografeerd dan de mijne...
Op maandag 15 september 2003 22:12 schreef Karin het volgende:
Mooie buikjes.
Kan nou niet zien welke van jullie (ET en tootje dus) de grootste buik heeft, scheelt niet veel.
Nu doe ik weer hard mijn best om hem in te houden maar ik kreeg van de week een "goh ben je zwanger?". Nou kan ik het men ook niet kwalijk nemen hoor, ik heb nog steeds een enorme lubberbuik.
quote:Dat is idd wel fijn, net als met het feit dat je nu ongegeneerd vaak naar e wc mag/moet...overal waar ik ga of sta: ik mag er plassen. Maar het is vooral lekker dat je dik mag zijn end at iedereen nog trots naar je kijkt ook
Op maandag 15 september 2003 22:17 schreef Karin het volgende:
Ik zit er nog eens naar te kijken en ik denk wat een heerlijke tijd was dat zeg. Gewoon ongegeneerd je buik uitsteken.Nu doe ik weer hard mijn best om hem in te houden maar ik kreeg van de week een "goh ben je zwanger?". Nou kan ik het men ook niet kwalijk nemen hoor, ik heb nog steeds een enorme lubberbuik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |