Is Fok! nu zo goed bezig, dat andere nieuws mediums Fok! als bron gebruiken?
quote:grappige is natuurlijk dat fok! ook weer andere sites als bron gebruikt
Op zondag 27 april 2003 12:28 schreef Tazz het volgende:
Ik weet niet of dit in Feedback oid thuishoort, maar nav van dit Frontpage bericht zag ik later op de avond onderstaand bericht op een lokale kabelkrant...
[afbeelding]Is Fok! nu zo goed bezig, dat andere nieuws mediums Fok! als bron gebruiken?
Door al dat onzinnieuws hier klinkt bron: www.fok.nl niet zo betrouwbaar meer.....
Dat denk ik tenminste.....
quote:
Op zondag 27 april 2003 12:33 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Ze kunnen beter ff zoeken waar Fok! het bericht vandaan gejat heeft en dan daar de bron van neerzetten.Door al dat onzinnieuws hier klinkt bron: www.fok.nl niet zo betrouwbaar meer.....
quote:
Man uit container gezet
Gepost door Marina (Snuggs) - vrijdag 25 april 2003 @ 08:47 - Bron: Politie Friesland
quote:Klopt maar krijgt fok wel weer meer hits, en dus meer kans op inkomsten uit banners
Ze kunnen beter ff zoeken waar Fok! het bericht vandaan gejat heeft en dan daar de bron van neerzetten.Door al dat onzinnieuws hier klinkt bron: www.fok.nl niet zo betrouwbaar meer.....
quote:Kom op zeg. Dat er af en toe een onzin-item bij staat maakt het juist een beetje leuker om het nieuws te lezen. Zo doe je tenminste sterke verhalen op voor op verjaardagen of zo.
quote:juist maar niet al te veel want we willen niet op het algemeenlachblad.nl lijken
Op zondag 27 april 2003 12:55 schreef Darkysdust het volgende:[..]
Kom op zeg. Dat er af en toe een onzin-item bij staat maakt het juist een beetje leuker om het nieuws te lezen. Zo doe je tenminste sterke verhalen op voor op verjaardagen of zo.
quote:Als het goed is is elke bron gekopieerd. Af en toe zijn originele bronnen wat dubieus en staat er zeer lachwekkend nieuws, maar dat neemt niet weg dat het grootste gedeelte van het nieuws gewoon waar is.
quote:Tja, dat blijf je zo houden totdat ze 's kappen met die Annanova onzin.
quote:Heb ik ook wel eens van gehoord, maar ik luister bijna nooit radio. Misschien toch maar eens doen
Op zondag 27 april 2003 15:14 schreef Goodfellow het volgende:
onze stadsradio heb ik ook wel eens artikelen horen oplezen precies zoals ze op fok staan. ze zeggen het er niet bij , maar als je meeleest dan hoor je dat ze het exact overlezen
$$$$$$
Maar jullie hebebn wel gelijk, dat ze beter de bron kunnen gebruiken die ze van fok ook hebben gebruikt, dus bron: politie Friesland. Dat klinkt wat betrouwbaarder
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |