Ik heb even de openingspost van Chocobo uit het vorige topic geleend :
Zelda, a link to the past GBA (multiplayer "Four Swords" included)
Website: http://www.zelda.com/gba/index.html
[
Zelda, Ocarina of Time N64 en GCN (Master Quest)
Op deze website download je prachtige .pdf maps voor OOT en MQ !
http://www.zelda.com/ocarina/background.html (must see)
Zelda, Windwaker GCN
Website: http://www.zelda.com/gcn/index.jsp
[Dit bericht is gewijzigd door Lexie op 26-04-2003 14:12]
En als ze het wagen om hem zonder bonusdisc te leveren dan...
quote:ik ga hem ook maar even nog snel bestellen idd. Dan maar ff rood staan (zelda is dat wel waard)
Op zaterdag 26 april 2003 14:01 schreef I.R.Baboon het volgende:
Geld is overgemaakt, en ik kreeg een mailtje van de FRS dat alles geregeld is. Hij hoeft nou alleen nog maar uit te komen...En als ze het wagen om hem zonder bonusdisc te leveren dan...
NEE!!! Zelda is niet meer los te pre-orderen bij FRS.nl shit, net te laat.
Weet iemand nog een plek waar dat kan met die bonusdisc erbij?
quote:Nee, zelda is lekker exclusief
Op zaterdag 26 april 2003 14:09 schreef DJRoberto1978 het volgende:
is zelda er trouwens ook voor de pc???
quote:Bron gamer.nl
In Amerika en Japan kreeg men bij een pre-order van de nieuwste Zelda game The Legend of Zelda: Wind Waker er een bonusdisk bij met hierop de N64 klassieker Ocarina of Time en de nog nooit eerder uitgebrachte speciale versie van dit spel, Ocarina of Time Master Quest. Ook wij Europeanen zullen deze extra's gelukkig niet ontlopen! We hoeven er zelfs geen pre-order voor te plaatsen want bij alle exemplaren in de eerste shipment zal deze bonusdisk van de partij zijn.
quote:
Op zaterdag 26 april 2003 14:11 schreef erikh het volgende:
Hey, kijk nou wat ik vind, was dit al bekend hier?
[..]Bron gamer.nl
quote:damn, gewoon overheen gelezen, sorry
Op zaterdag 26 april 2003 14:11 schreef Lexie het volgende:[..]
Dude...... heb je überhaupt de openingspost gelezen?
quote:En ook over de voorgaande 3 Zelda topics?
Op zaterdag 26 april 2003 14:13 schreef erikh het volgende:[..]
damn, gewoon overheen gelezen, sorry
quote:ik was nog steeds in de veronderstelling dat je de bonusdisc alleen bij de pre-order krijgt en neit bij die in de winkel ligt
Op zaterdag 26 april 2003 14:14 schreef Lexie het volgende:[..]
En ook over de voorgaande 3 Zelda topics?
quote:Dan nemen we samen wraak, ik heb um daar ook besteld..
Op zaterdag 26 april 2003 14:01 schreef I.R.Baboon het volgende:En als ze het wagen om hem zonder bonusdisc te leveren dan...
quote:Sterker nog, je bent niet 100% zeker dat je de bonusdisk krijgt als je preordert. In America en Japan werd de bonusdisk aan iedereen geleverd die gepreorderd had. Hier wordt de bonusdisk alleen geleverd bij de eerste lichting. Dit houdt in, dat als er meer reserveringen zijn dan dat er examplaren in de eerste lichting zitten, dat je zelfs nog met een reservering kans hebt dat je geen bonusdisk in handen krijgt.
Op zaterdag 26 april 2003 14:15 schreef erikh het volgende:[..]
ik was nog steeds in de veronderstelling dat je de bonusdisc alleen bij de pre-order krijgt en neit bij die in de winkel ligt
quote:wordt dus een gewild item op ebay
Op zaterdag 26 april 2003 14:18 schreef Lexie het volgende:[..]
Sterker nog, je bent niet 100% zeker dat je de bonusdisk krijgt als je preordert. In America en Japan werd de bonusdisk aan iedereen geleverd die gepreorderd had. Hier wordt de bonusdisk alleen geleverd bij de eerste lichting. Dit houdt in, dat als er meer reserveringen zijn dan dat er examplaren in de eerste lichting zitten, dat je zelfs nog met een reservering kans hebt dat je geen bonusdisk in handen krijgt.
quote:OoT is precies hetzelfde gebleven, maar de Master Quest is grafisch enigszins opgepoetst. Of de mist verdwenen is weet ik niet, maar mijn gevoel zegt van niet.
Op zaterdag 26 april 2003 14:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
Oh, is de mist die je nog wel eens kon zien in OOT verdwenen door de snelheid van de GC of is er echt helemaal niks veranderd?
quote:Totnutoe was het met de meeste spellen zo (Metroid Prime en Super Mario Sunshine) dat ze al dagen voor de officiele releasedatum te krijgen waren. Dus wie weet.
Op zaterdag 26 april 2003 14:23 schreef erikh het volgende:
Is de release datum van 3 mei wel nog steeds hetzelfde? Ik heb al iets gehoord dat hij een dag eerder uit zou komen
Maar tingle is wel pokkeduur, bommetje droppen: 10 roepies...., ff 5 seconden een shield ?, whamaaaaaaa, 40 roepies..
Maar is wel makkelijk (afgezien van het feit dat ik tingle nog steeds een walgelijk irritant character vind)
quote:ik loop zo effe het winkelcentrum hier binnen (niet dat ze hem nu al hebben maar ff vragenw anneer ze hem echt binnen denken te krijgen)
Op zaterdag 26 april 2003 14:25 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Totnutoe was het met de meeste spellen zo (Metroid Prime en Super Mario Sunshine) dat ze al dagen voor de officiele releasedatum te krijgen waren. Dus wie weet.
nog 6 nachtjes
quote:die winkel waar ik hem gereserveerd heb hoopt hem donderdag al binnen te krijgen
Op zaterdag 26 april 2003 17:23 schreef Notorious_Roy het volgende:nog 6 nachtjes
Alleen die *&%#^^##@ PU sticker mag er wel af van mij, waarom doen ze die er toch op
quote:bet klote moet ik nog ff metroid uitspelen voordat ik aan zelda mag beginnen. ik ga maar snel aan de slag
Op zaterdag 26 april 2003 19:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
< ----
quote:ssshhhtttt, ik ook
Op zaterdag 26 april 2003 19:31 schreef erikh het volgende:[..]
bet klote moet ik nog ff metroid uitspelen voordat ik aan zelda mag beginnen. ik ga maar snel aan de slag
quote:Kut ik ook!
bet klote moet ik nog ff metroid uitspelen voordat ik aan zelda mag beginnen. ik ga maar snel aan de slag
Geen zorgen, als op onze site vermeld staat bij Zelda zal
iedereen die gereserveerd heeft netjes de bonusdisc
ontvangen
Vriendelijke groeten
DIMENSION PLUS
Henk
<----------- tranen van ontroering
quote:Ik heb het al uitgespeeld! Ik wil alleen eerst Zelda ALTTP uitspelen voordat ik met WW begin maarja dat lukt nooit aangezien ik volgende week weinig tijd heb...
Gelukkig ben ik er daar niet een van
quote:Helaas voor die anderen dan, ik kan er niet wakker van liggen
Op zaterdag 26 april 2003 23:04 schreef Chocobo het volgende:
Ik las net in het Gamecube topic dat de bonusdisc van Zelda WW (de disc met Ocarina of time en Master Quest) alleen in 60 Hrz uit komt. Ik weet niet of dit waar is, maar als dat waar is dan kunnen een hoop gamers die bonusdisc niet draaienGelukkig ben ik er daar niet een van
quote:Ik ook niet!
Gelukkig ben ik er daar niet een van
zit er bepaald niet mee, moeten ze maar na 10 jaar een nieuwe tv kopen die wel 60hz aankan..
quote:Ik denk het niet maar anders heb ik toch een tv die het aankan
Ik las net in het Gamecube topic dat de bonusdisc van Zelda WW (de disc met Ocarina of time en Master Quest) alleen in 60 Hrz uit komt. Ik weet niet of dit waar is, maar als dat waar is dan kunnen een hoop gamers die bonusdisc niet draaienGelukkig ben ik er daar niet een van
Die 3 games worden van mij, en wel deze week nog
quote:
Op zaterdag 26 april 2003 23:30 schreef erikh het volgende:[..]
Die 3 games worden van mij, en wel deze week nog
quote:goeie reden om je tv te upgraden toch
Op zaterdag 26 april 2003 23:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hmm, mijn TV is 3 jaar oud, maar iets zegt me dat ie niet tot de meest geavanceerde modellen behoort. Nou ja, we zien wel.
quote:3 jaar oud ? Dat zit wel goed hoor
Hmm, mijn TV is 3 jaar oud, maar iets zegt me dat ie niet tot de meest geavanceerde modellen behoort. Nou ja, we zien wel.
quote:Mijn t.v. is nog geen jaar oud en ondersteunt geen 60 hertz
Heei jongens van de Samsung, bedankt he!
Ach ja, anders speel ik de bonusdisk maar in de vakantie, op de t.v. van mijn ouders
quote:hmm, ik begin nu toch te twijfelen of mijne het wel aankan, Ik heb wel virtua tennis 2 op de mijn PS2 gespeeld op 60 HZ alleen werden de keuren toen best wel feller, daar heb ik ook een s-videokabel aan hangen trouwens, toch even mijn handleiding opzoeken
Op zaterdag 26 april 2003 23:35 schreef Lexie het volgende:[..]
Mijn t.v. is nog geen jaar oud en ondersteunt geen 60 hertz
. En hij kostte 350 euro...
Heei jongens van de Samsung, bedankt he!
![]()
Ach ja, anders speel ik de bonusdisk maar in de vakantie, op de t.v. van mijn ouders
Als ik de maingame maar gewoon kan spelen .
quote:Alle tv's die redelijk nieuw zijn draaien op 60hz geloof ik..
Op zondag 27 april 2003 00:42 schreef keeper het volgende:
Volgens mij pakt mijn tv geen 60Hz maar lekker boeiend. Dan plug ik hem wel ff in de huiskamer of desnoods bij de breedbeeld van m'n opa en oma in om die bonusschijf te checken.Als ik de maingame maar gewoon kan spelen
.
quote:Ja, bagger..
Op zondag 27 april 2003 03:42 schreef Ker_Plunk het volgende:
Zelda sucks!
quote:Dat zal idd betekenen dat ook de FRS er doorheen is en de eerste partij ook levert met bonusdisc. Jezus,.... bijna elk bedrijf vliegt door de eerste lading heen
Op zondag 27 april 2003 03:50 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Ja, bagger..
Manyways, goed nieuws voor de mensen die um bij de FRS hebben besteld.. (online)
Naja, dat denk ik..
Je kan um niet meer pre-orederen op de site.. Ze zullen wel door hun eerste voorraad heen zijn.. En bij die eerste voorraad zit die bonusdisk..
1ste pre-order = bij dixons
2e pre-order = bij Bart Smit (kon je lekker makkelijk afzeggen
)
3e optie = op de grond gaan liggen hier bij Ned-game want daar doen ze niet aan pre-orders
naja, ik zit dus vrijdag avond lekker te gamen (alleen de week daar op moet ik op werkweek
)
Lig helemaal in een deuk als Zelda WW + bonusdisc gewoon een dikke maand te koop blijft en volledig leverbaar Maarja,.... je moet ze credit geven. Ze hebben de hype aardig laten stijgen en hebben ieder gek gemaakt
Het kan ook zo zijn dat er nergens meer een bonusdisc te krijgen is bij WW of zelfs geen WW meer.... in dat geval,.......... "me be fucked" aangezien ik de game gewoon ga kopen zonder pre-order
Ik weet ik,... ik suck
Dat was het weer op de zondagmorgen vanuit huize Chocobo
quote:Ik ga hem ook kopen zonder pre order, kga zelda pack halen + zilveren gamecube. oude gc voor 170 verkocht, 50 euro kortingsbon zat bij dba: sp
Op zondag 27 april 2003 09:55 schreef Chocobo het volgende:
Ik zweer het je,.... Nintendo neukt ons keihard in de kont. Volgens mij zijn er echt wel genoeg bonusdiscsTis een gok van mij hoor, maar toch,... als je ziet dat sommige mensen meer als 3 pre-orders hebben...... pffff,...
Slim gedaan van die fuckers
Lig helemaal in een deuk als Zelda WW + bonusdisc gewoon een dikke maand te koop blijft en volledig leverbaar
Maarja,.... je moet ze credit geven. Ze hebben de hype aardig laten stijgen en hebben ieder gek gemaakt
Het kan ook zo zijn dat er nergens meer een bonusdisc te krijgen is bij WW of zelfs geen WW meer.... in dat geval,.......... "me be fucked"
aangezien ik de game gewoon ga kopen zonder pre-order
Ik weet ik,... ik suck
![]()
Dat was het weer op de zondagmorgen vanuit huize Chocobo
Hier is de prijsvraag:
http://www.cubezone.nl/ShowContent.asp?ContentID=9994
eindelijke een leuke prijsvraag!
In Amersfoort hadden ze 'em niet, en als iemand nog een winkel in de buurt weet waar 'ie ligt, zou ik het wel heel liev enzo vinden als iemand die wil opsturen (waar ik dan natuurlijk rustig 10 pleurotjes voor neerleg wat ruim moet voldoen in de verzendkosten + spel)
Nie zo moeilijk alleen, 'k kon de helft zo raden (wel ff nagelopen, aangezien ze nogal eens hoofdletters erin mixen )
* Wunk stuurt inzending in
quote:G*DVERDOMME! KHeb net 40 leuro voor dat kutspel neergelegd!
Op zondag 27 april 2003 11:07 schreef Wunk het volgende:
Weet er trouwens nog iemand een FRS met Oracle of Ages voor 6,99 ?In Amersfoort hadden ze 'em niet, en als iemand nog een winkel in de buurt weet waar 'ie ligt, zou ik het wel heel liev
enzo vinden als iemand die wil opsturen (waar ik dan natuurlijk rustig 10 pleurotjes voor neerleg wat ruim moet voldoen in de verzendkosten + spel)
quote:Of gratis bij het eerst volgende gameblad zit.
...Lig helemaal in een deuk als Zelda WW + bonusdisc gewoon een dikke maand te koop blijft en volledig leverbaar
...
quote:Ik moet dat spel ook nog jah............in ede hebben ze um iig niet meer
Weet er trouwens nog iemand een FRS met Oracle of Ages voor 6,99 ?In Amersfoort hadden ze 'em niet, en als iemand nog een winkel in de buurt weet waar 'ie ligt, zou ik het wel heel liev
enzo vinden als iemand die wil opsturen (waar ik dan natuurlijk rustig 10 pleurotjes voor neerleg wat ruim moet voldoen in de verzendkosten + spel)
quote:Ik zal eens kijken hier in zeeland. Ik heb m wel zien liggen bij blokker voor 40!!! euro echt niet normaal. Maar ik zal eens rondkijken voor je wunk
quote:Kun je er ook eentje voor mij meenemen als ze er nog twee hebben?
Op zondag 27 april 2003 12:55 schreef ShadoW17 het volgende:[..]
Ik zal eens kijken hier in zeeland. Ik heb m wel zien liggen bij blokker voor 40!!! euro echt niet normaal. Maar ik zal eens rondkijken voor je wunk
maare die prijsvraag is wel heel makkelijk hoor (cubezone.nl)
ook maar ff meegedaan voor de leut
quote:haha, dat zou humor zijn
Op zondag 27 april 2003 11:56 schreef Zooi het volgende:[..]
Of gratis bij het eerst volgende gameblad zit.
.
quote:* Vincent_Valentine agrees on that
Op zondag 27 april 2003 16:14 schreef Tain het volgende:
Kan niet wachten totdat dit pakketje bij mij in huis staat
[afbeelding]
quote:Dat doen ze al jaren.
Ik zweer het je,.... Nintendo neukt ons keihard in de kont.
quote:Ach, jij vind het dan ook maar wat lekker, niet?
Ik zweer het je,.... Nintendo neukt ons keihard in de kont.
quote:
Op zondag 27 april 2003 17:05 schreef keeper het volgende:[..]
Ach, jij vind het dan ook maar wat lekker, niet?
.
quote:Heeft SCH eigenlijk al een Nintendo?
Op zondag 27 april 2003 17:05 schreef keeper het volgende:[..]
Ach, jij vind het dan ook maar wat lekker, niet?
.
ja..
eh
Hoe zal ik het zeggen....
Heb zojuist Wind Waker uitgespeeld
'k heb nog wel wat dingen gemist geloof ik, want er is nog 1 plaats vrij in m'n itemscreen..
Maar godsallemachtig WAT EEN VERHAAL.., hij is , alleen had ik 'em langer gehoopt (maar ja, da's bij elke zelda als je 'em uitspeelt
)
Oh, en 2 tingle tuner teasers die ik net ff maakte:
quote:Die wil ik ook gaan kopen, nu nog zo`n ¤50,- kortingsbon ergens vandaan scoren (ik koop er denk ik ook meteen metroid of mario sunshine bij
Op zondag 27 april 2003 16:14 schreef Tain het volgende:
Kan niet wachten totdat dit pakketje bij mij in huis staat
[afbeelding]
quote:En ik geniet ervan
Op zondag 27 april 2003 16:36 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Dat doen ze al jaren.
.
(Zie GBA SP)
Nintendo
En over Zelda ...
Mijn neefje heeft me in 3 dagen tijd ingehaald met Zelda Advance
ik = blij
quote:Yup, dat is gewoon een plaatje van hoe het kan zijn. IGN heeft er ook een paar
Op zondag 27 april 2003 20:16 schreef Visie het volgende:
is dit niet een ander hoesje dan het orginele??
"vermoedelijke boxart" bijvoorbeeld
quote:Oke dat verklaard een hoop want ik heb denk ik al iets van 4 of 5 verschillende hoesjes gezien!
Op zondag 27 april 2003 20:19 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Yup, dat is gewoon een plaatje van hoe het kan zijn. IGN heeft er ook een paar
quote:Als ik jouw icoontje zie dan denk ik steeds: "He, wanneer heb ik dat gepost?"
Op zondag 27 april 2003 20:19 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Yup, dat is gewoon een plaatje van hoe het kan zijn. IGN heeft er ook een paar
Ik heb Zelda: A Link to the Past weer eens uit de kast gehaald en ben het nu weer druk aan het spelen
Maar nu heb mijn game gesaved nadat ik zogezegd in de Dark World terecht gekomen ben na het verslaan van het mannetje in de Light World.
Nu wil ik dus verder gaan in de Dark World, maar na het laden van de save game, zit ik dus in de Light World.
Waar kan ik met de spiegel naar de Dark World toe, zodat ik de kristallen kan halen in de resterende kastelen?
Never mind , hij zat bij nummer 5 op de landkaart, wanneer je de vogel gebruikt om ergens heen te gaan
[Dit bericht is gewijzigd door FilmFanaat op 27-04-2003 20:46]
quote:
Op zondag 27 april 2003 20:26 schreef Lexie het volgende:[..]
Als ik jouw icoontje zie dan denk ik steeds: "He, wanneer heb ik dat gepost?"
Toen ik zocht op Google was jouw icon ook de enige leuke moet ik zeggen. Toen ben ik maar Zelda sites afgegaan
quote:
Op zondag 27 april 2003 20:11 schreef Visie het volgende:
WHIEEE ik heb een kortingsbon kunnen bemachtigen (via fannetje) dus ik ga ook dat limited edition pakket halen!!!!ik = blij
Jij krijgt een mooie nieuwe platina gamecube. Dat is toch veel mooier dan zo'n tweedehandse zwarte/paarse
quote:Kewl!
Op zondag 27 april 2003 20:52 schreef Lexie het volgende:[..]
Jij krijgt een mooie nieuwe platina gamecube. Dat is toch veel mooier dan zo'n tweedehandse zwarte/paarse
quote:
Op zondag 27 april 2003 20:56 schreef keeper het volgende:
Dan ga ik ook maar ff aan het Zelda-icoon.
Dit is nu toch wel het meest gebruikte Icon thema
quote:Ik denk eerder dat het gebeurd is omdat pre-orderen nou niet echt meer pre is omdat het toch pas is afgewikkeld op het moment dat ie in de winkel ligt. Maar goed, zolang ze er mij maar 1 geven maakt het me verder niet uit.
Op zondag 27 april 2003 03:50 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Ja, bagger..
Manyways, goed nieuws voor de mensen die um bij de FRS hebben besteld.. (online)
Naja, dat denk ik..
Je kan um niet meer pre-orederen op de site.. Ze zullen wel door hun eerste voorraad heen zijn.. En bij die eerste voorraad zit die bonusdisk..
quote:als het goed is wel
Op zondag 27 april 2003 21:28 schreef Visie het volgende:
Jongens, het spel ligt (gepland) a.s. vrijdag in de winkel maar geld dat ook voor het gamecube limited edition pakket ???
quote:Uh ja he wat
Op maandag 28 april 2003 01:53 schreef IsaacD het volgende:
Wat?!?!?! Zit er bij OoT ook een masterquest? Of zit die alleen op de GC versie?
Zal hem wel niet meteen kunnen kopen, en ik zag dat de eerste paar maar 52,95 euro kosten ipv 60!!!
oehhh IP'tje
quote:200 euro heb je zelda gamecube met controller en alles moet je waarscheinluk alleen nog een memory kaart te kopen en als je toch een gamecube hebt probeer dan ook de RE reeks en Metroid Prime
Op maandag 28 april 2003 02:09 schreef Hertog_Martin het volgende:
misschien toch maar een gamecube kopen..
quote:Nee Slimpie, bij de N64versie zat geen Masterquest. Anders had je het vast wel kunnen lezen op internet
Op maandag 28 april 2003 01:53 schreef IsaacD het volgende:
Wat?!?!?! Zit er bij OoT ook een masterquest? Of zit die alleen op de GC versie?
quote:Mij herken je toch wel
Op maandag 28 april 2003 08:34 schreef Chocobo het volgende:
PROEST,... al die Zelda iconsIk weet nu niet meer wie wie is
quote:Yep
Op maandag 28 april 2003 09:21 schreef Visie het volgende:[..]
Mij herken je toch wel
Dit is trouwens de week Zelda fans,.......... Zelda gaat komen
quote:
Op maandag 28 april 2003 09:29 schreef Chocobo het volgende:[..]
Dit is trouwens de week Zelda fans,..........Zelda gaat komen
Zelda
quote:Heb je nog geen rekening gehad?
Op maandag 28 april 2003 09:32 schreef Strolie75 het volgende:
Ik hoop dat ik deze week nog een mail van Dimension krijg, ik wil hem wel zaterdag hebben!
Ik kreeg vorige week, een brief dat ik het moest overmaken
quote:Jawel, maar ik had hem eerst onder rembours besteld. Later heb ik dit verandert in vooruit betalen. Dit hebben zij bevestigd, maar op de factuur waren toch rembourskosten in rekening gebracht. Ik had het geld al overgemaakt voordat ik dit had gezien (te enthousiast).
Op maandag 28 april 2003 09:33 schreef HomerJ het volgende:
Heb je nog geen rekening gehad?
Nu hoop ik dat ze Zelda gewoon vrijdag opsturen zodat ik hem zaterdag heb. Als het onder rembours gaat krijg ik hem pas maandag, en aangezien dan niemand thuis is kan ik hem dinsdag pas op het postkantoor halen!
quote:Kennie missen, gewoon op het konijn mikken
PROEST,... al die Zelda icons Ik weet nu niet meer wie wie is
quote:*proest*
Op maandag 28 april 2003 10:24 schreef Wunk het volgende:[..]
Kennie missen, gewoon op het konijn mikken
Die is cool
quote:Ik had ook al zo'n speciaal gevoel toen ik net wakker werd
Op maandag 28 april 2003 09:29 schreef Chocobo het volgende:[..]
Yep
Dit is trouwens de week Zelda fans,..........
Zelda gaat komen
quote:waarschijnlijk 3 zelfs, die winkelbaas die ik sprak verwacht hem donderdag al binnen te krijgen
Op maandag 28 april 2003 11:59 schreef gieling.com het volgende:
Nog maar 5 dagen
quote:
Op maandag 28 april 2003 12:00 schreef erikh het volgende:[..]
waarschijnlijk 3 zelfs, die winkelbaas die ik sprak verwacht hem donderdag al binnen te krijgen
quote:let's hope so, ik word in ieder geval gebeld als hij binnen is, ik post wel hier waneer ik gebeld wordt.
Op maandag 28 april 2003 12:57 schreef Chocobo het volgende:
Ik denk ook donderdag
quote:
Op maandag 28 april 2003 13:36 schreef erikh het volgende:[..]
let's hope so, ik word in ieder geval gebeld als hij binnen is, ik post wel hier waneer ik gebeld wordt.
quote:Zal ik ook doen
Op maandag 28 april 2003 13:47 schreef Chocobo het volgende:[..]
Iedereen moet dat doen....zodra iemand hem heeft
quote:Febster said
Op maandag 28 april 2003 16:18 schreef blieblie het volgende:[..]
Zal ik ook doen
![]()
ik hoop iig voor zaterdag aangezien ik zaterdag dus echt HEEL
de dag moet werken en s'avonds ik in de kroeg hang
quote:blijf es van mijn cookies af wil je??
Op maandag 28 april 2003 16:18 schreef febster het volgende:[..]
Febster said
![]()
Ze claimen trouwens dat mijn vorige mailtjes niet aangekomen zijn, maar goed....dat terzijde
Nogmaals; Whoohooooo
quote:Oe!!!
Op maandag 28 april 2003 18:48 schreef Anahka2309 het volgende:
Whoohoo......eindelijk bevestiging van de FRS. Bonusdisc en op 03-05 binnenZe claimen trouwens dat mijn vorige mailtjes niet aangekomen zijn, maar goed....dat terzijde
Nogmaals; Whoohooooo
Ze maken misbruik van de Zelda junks.
quote:Jij spoort echt niet... O kut, ik zou dat denk ik ook doen.
Op maandag 28 april 2003 18:50 schreef Reda het volgende:
K*t mediamarkt!
Krijg ik vanmorgen een blaadje in de bus van hen met Zelda TWW Special Edition ¤52.99.
Ik als de malle bellen naar hen maar uiteraard..je komt in de tel centrale en daar blijf je maar 15 min wachten.
OK snel de auto ingestapt en naar A'dam gescheurt.
Kom ik daar hebben ze hem niet!
Nu weet ik wel dat hij 3 mei uitkomt maar E-Plaza heeft hem ook al donderdag dus GVD!Ze maken misbruik van de Zelda junks.
quote:daarom
Op maandag 28 april 2003 18:59 schreef Khadgar het volgende:[..]
Jij spoort echt niet... O kut, ik zou dat denk ik ook doen.
quote:Ja maar ze gaan toch niet wachten met het drukken van een folder totdat alles voorradig is
Op maandag 28 april 2003 19:02 schreef Reda het volgende:[..]
daarom
quote:In amsterdam iig wel
Op maandag 28 april 2003 19:06 schreef Lexie het volgende:
Waarom heeft de Bart Smit in Maastricht geen demostand met Zelda?. Ik was best bereid om een paar pubertjes op te offeren aan Zelda om de controller in mijn bezit te krijgen. Maar jammer, die kans werd mij niet gegeven
quote:Ik in L'dam
Op maandag 28 april 2003 19:07 schreef ShadoW17 het volgende:[..]
In amsterdam iig wel
ik heb 'm namelijk daar gespeeld
Wat een fantastisch spel
quote:Inderdaad, het spel loopt echt super vloeiend ik wist echt niet wat ik zag!
Op maandag 28 april 2003 19:08 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik in L'dam
![]()
Wat een fantastisch spel
quote:Hmmm, mijn OV is morgen geldig
Op maandag 28 april 2003 19:07 schreef ShadoW17 het volgende:[..]
In amsterdam iig wel
ik heb 'm namelijk daar gespeeld
quote:hehe ach k zou het ook doen
Op maandag 28 april 2003 19:11 schreef Lexie het volgende:[..]
Hmmm, mijn OV is morgen geldig
Donderdag waarschijnlijk halen (bij eplaza gereserveerd) en dan donderdagavond ff doorhalen ofzo
quote:Tuurlijk
Op maandag 28 april 2003 13:47 schreef Chocobo het volgende:[..]
Iedereen moet dat doen....zodra iemand hem heeft
quote:Ik denk dat er tegen die tijd een hoop lichtjes tot diep in de nacht branden.
Op maandag 28 april 2003 20:06 schreef erikh het volgende:
damn, ik kan gewoon neit meer wachten totdat ik dat spel in mijn bezit heb.Donderdag waarschijnlijk halen (bij eplaza gereserveerd) en dan donderdagavond ff doorhalen ofzo
quote:Ai. Ik heb hem zelf ook een tijd geleden besteld bij de FRS online, maar nooit echt een officiele mail gehad dattie met bonusdisc wordt geleverd (afgezien van de Mobile2Pay ontvangstbevestiging van het geld heb ik niets van de FRS vernomen over Zelda).
Op maandag 28 april 2003 18:48 schreef Anahka2309 het volgende:
Whoohoo......eindelijk bevestiging van de FRS. Bonusdisc en op 03-05 binnenZe claimen trouwens dat mijn vorige mailtjes niet aangekomen zijn, maar goed....dat terzijde
Nogmaals; Whoohooooo
Die bevestiging van FRS, heb jij die gekregen omdat je erom gevraagd hebt, of omdat ze die jou automagisch hebben toegestuurd?
* iNSaNe-oNe kan het niet hebben als achteraf blijkt dat hij GEEN bonusdisc zal ontvangen...
Pro: gameplay en graphics (nog een paar punten geloof ik, Zelda-historie, bonusdisk...)
Con: aucun!!
Maar... het hele spel was in het Frans! Please please kan iemand me gerust stellen en zeggen dat Zelda NIET in het Nederlands is?!? Ik kan dat nergens terugvinden namelijk...
quote:Games worden altijd vertaald voor de Fransen en de Duitsers, komt omdat die volken te beroerd zijn om Engels te leren of ondertiteling te lezen. Is ook de reden dat games in Europa pas veel later verschijnen dan in de VS.
Op dinsdag 29 april 2003 09:43 schreef lizardtattoo het volgende:
Maar... het hele spel was in het Frans! Please please kan iemand me gerust stellen en zeggen dat Zelda NIET in het Nederlands is?!? Ik kan dat nergens terugvinden namelijk...
Games worden nooit in het Nederlands vertaald, de Nederlandse markt is te klein om de hoge kosten die daarmee samenhangen terug te verdienen. Ook kan de gemiddelde Nederlander goed Engels!
quote:Leuk vor je, wij wachten liever op the wind waker
Op dinsdag 29 april 2003 09:35 schreef funmaster het volgende:
Ik heb The wind maker al lekker gespeeld![]()
![]()
quote:De fifa serie kun je ook in het nederlands spelen hoor
Op dinsdag 29 april 2003 09:50 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Games worden altijd vertaald voor de Fransen en de Duitsers, komt omdat die volken te beroerd zijn om Engels te leren of ondertiteling te lezen. Is ook de reden dat games in Europa pas veel later verschijnen dan in de VS.
Games worden nooit in het Nederlands vertaald, de Nederlandse markt is te klein om de hoge kosten die daarmee samenhangen terug te verdienen. Ook kan de gemiddelde Nederlander goed Engels!
quote:Sportspellen zijn dan ook voor de lager opgeleide gamer
Op dinsdag 29 april 2003 10:08 schreef erikh het volgende:[..]
De fifa serie kun je ook in het nederlands spelen hoor
quote:ja he
Op dinsdag 29 april 2003 10:29 schreef Lexie het volgende:[..]
Sportspellen zijn dan ook voor de lager opgeleide gamer
Ik heb tot nu toe alleen ervaring met PC games, waarbij WEL een hoop games alleen in het Nederlands te verkrijgen zijn (Atlantis, the Longest Journey, Black&White, the Sims, Anno 1503). Ik haat dat en vind het betuttelend. Ik bepaal zelf wel of mijn Engels goed genoeg is om een spel in het Engels te spelen! Maar voor Zelda hoef ik me geen zorgen meer te maken...
Is het al bijna 3 mei?
quote:Goddelijk
Op dinsdag 29 april 2003 10:07 schreef erikh het volgende:[..]
Leuk voor je, wij wachten liever op the wind waker
quote:klote laptop toetsenbord ook
Op dinsdag 29 april 2003 10:54 schreef Chocobo het volgende:[..]
Goddelijk
quote:Nintendo bij Shockers!?!
Op dinsdag 29 april 2003 10:59 schreef speknek het volgende:
Op Shockers stonden ook weer een paar Zelda computers. Heb het wel een tijdje gespeeld. Totdat ik iets teveel van het verhaal begon mee te krijgen.
Nintendo is wel bezig met publiciteit dan.
quote:Ja gewoon elk ID&T feest een stand
Op dinsdag 29 april 2003 11:27 schreef nikanoru het volgende:
Nintendo bij Shockers!?!Nintendo is wel bezig met publiciteit dan.
A.s. donderdag ochtend vanaf half 10 verkopen zij zelda!!!! Niet elk exemplaar heeft een bonusdisc dus als je die erbij wilt moet je snel zijn.
PU score is trouwens op de doos gedrukt, is dus geen sticker.
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 29-04-2003 13:05]
quote:ik zag het ja, morgen zijn alle winkels toch gesloten? Zo nee, ga ik morgen echt zwaar op onderzoek uit.
Op dinsdag 29 april 2003 12:57 schreef Strolie75 het volgende:
Op GoT zitten mensen te blaten dat ze hem al hebben.PU score is trouwens PU logo gedrukt, is dus geen sticker.
quote:ik denk dat de meeste wel gesloten zijn,....
Op dinsdag 29 april 2003 13:05 schreef erikh het volgende:[..]
ik zag het ja, morgen zijn alle winkels toch gesloten? Zo nee, ga ik morgen echt zwaar op onderzoek uit.
En mijn moeder bevestigd deze gedachte
quote:vind ik ook zoiets onzinnigs....
Op dinsdag 29 april 2003 13:13 schreef erikh het volgende:
Oh ja, dixons krijgt ze vanmiddag binnen maar mag ze pas donderdag verkopen (dat zei die verkoper me tenminste)
quote:hier dus nog niet
Op dinsdag 29 april 2003 13:37 schreef lizardtattoo het volgende:
Bij de Dixons in Weert lag 'ie gewoon in de schappen![]()
quote:WELKE FUCKING GAMESHOP ???
Op dinsdag 29 april 2003 13:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, Khadgar zegt me net dat Gameshop hem gewoon over een half uur al verkoopt
IN DEN HAAG ????
(sorry, beetje last)
Orders zijn verstuurd. Dus donderdag komt die aan!
Klote feestdag!
quote:Heb je hem?
Op dinsdag 29 april 2003 13:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
*Stil valt en voor zich uit gaat staren
quote:Ik probeer het nog een keer, speciaal voor jou:
Op dinsdag 29 april 2003 13:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
*Stil valt en voor zich uit gaat staren
W E L K E F U C K I N G G A M E S H O P V E R K O O P T ` M A L ?
quote:Die in den Haag cunt, Khadgar vertelde het me, en ik weet niet welke
Op dinsdag 29 april 2003 13:50 schreef ChOas het volgende:[..]
Ik probeer het nog een keer, speciaal voor jou:
W E L K E F U C K I N G G A M E S H O P V E R K O O P T ` M A L ?
quote:Ik heb zelf gemaild.....4 keer....
Op maandag 28 april 2003 22:20 schreef iNSaNe-oNe het volgende:[..]
Ai. Ik heb hem zelf ook een tijd geleden besteld bij de FRS online, maar nooit echt een officiele mail gehad dattie met bonusdisc wordt geleverd (afgezien van de Mobile2Pay ontvangstbevestiging van het geld heb ik niets van de FRS vernomen over Zelda).
Die bevestiging van FRS, heb jij die gekregen omdat je erom gevraagd hebt, of omdat ze die jou automagisch hebben toegestuurd?
* iNSaNe-oNe kan het niet hebben als achteraf blijkt dat hij GEEN bonusdisc zal ontvangen...
![]()
NU JA
STAP OP DE FIETS EN FIETS NAAR DE WINKEL
Mijn neefje heeft hem zojuist uitgespeeld, ik ben bij Dark World level 1. Moet zometeen ff de baas verslaan
ik wil het zekere Voor het onzeker hebben!
quote:*straks naar mediamarkt gaat*
Op dinsdag 29 april 2003 13:47 schreef slashdotter3 het volgende:
Khep een Mediamarkt folder in de brievenbus gekregen waarin een Gamecube Zelda pack wordt aangeboden voor 199 euro. En daar zit gewoon die bonusdisk bij inbegrepen
Klanten die gereserveerd hebben voor afhalen in een van onze winkels kunnen direkt langskomen om vandaag nog te kunnen spelen!
Ik denk dat ik even mijn fietsje pak.
quote:Groningen huh
Op dinsdag 29 april 2003 14:11 schreef Hooghoudt het volgende:
Ik denk dat ik even mijn fietsje pak.
quote:Aber natürlich.
Op dinsdag 29 april 2003 14:12 schreef Bastard het volgende:[..]
Groningen huh
Mensen, vanaf nu verzink ik in diepe meditatie, om voorbereid te zijn als de postbode donderdag langskomt.
Mijn mantra is: Waarom houden ze die klotekoninginnedag niet in Februari, als de koningin echt jarig is ohmmmmmmm.
quote:Ze is in januari jarig
Op dinsdag 29 april 2003 14:22 schreef Lexie het volgende:Mensen, vanaf nu verzink ik in diepe meditatie, om voorbereid te zijn als de postbode donderdag langskomt.
Mijn mantra is: Waarom houden ze die klotekoninginnedag niet in Februari, als de koningin echt jarig is ohmmmmmmm.
quote:In ieder geval niet 30 April
Op dinsdag 29 april 2003 14:23 schreef erikh het volgende:[..]
Ze is in januari jarig
dat spel moet ik nogsteeds uitspelen maar n64 staat ergens op zolder
quote:ik heb vanmiddag e-plaza haarlem gebeld en daar hadden ze hem nog niet binnen
Op dinsdag 29 april 2003 14:44 schreef Vincent_Valentine het volgende:
Hmm, dixons hier zal wel niet anders zijn.. kan ook nog e-plaza proberen.. weet iemand of er al verstigingen zijn die hem binnen hebben?
quote:In Weert in ieder geval niet.
Op dinsdag 29 april 2003 14:44 schreef Vincent_Valentine het volgende:
Hmm, dixons hier zal wel niet anders zijn.. kan ook nog e-plaza proberen.. weet iemand of er al verstigingen zijn die hem binnen hebben?
Ben daar bij de FRS geweest. "Nee, weet niet, denk zaterdag".
Bij Intertoys lag 'ie niet maar was geen personeel te vinden.
Bij Bart Smit "ik heb net de vracht binnen en daar ben ik de rest van de dag nog mee bezig. Ik weet niet of hij er tussen zit, proheer aan het eind van de middag of donderdag nog maar eens."
E-plaza: "Nee, zaterdag pas".
En bij Dixons lag hij dus gewoon in het schap. Werd ook niks van gezegd dat het eigenlijk nog niet verkocht mocht worden ofzo.
quote:bij dixons in hoofddorp dus wel. daar ligt hij donderdag in de schapen.
Op dinsdag 29 april 2003 14:55 schreef lizardtattoo het volgende:[..]
In Weert in ieder geval niet.
Ben daar bij de FRS geweest. "Nee, weet niet, denk zaterdag".
Bij Intertoys lag 'ie niet maar was geen personeel te vinden.
Bij Bart Smit "ik heb net de vracht binnen en daar ben ik de rest van de dag nog mee bezig. Ik weet niet of hij er tussen zit, proheer aan het eind van de middag of donderdag nog maar eens."
E-plaza: "Nee, zaterdag pas".En bij Dixons lag hij dus gewoon in het schap. Werd ook niks van gezegd dat het eigenlijk nog niet verkocht mocht worden ofzo.
quote:* Lexie valt op zijn blote knietjes bij het aanzicht van de heilige graal in vijfvoud
Op dinsdag 29 april 2003 14:54 schreef ChOas het volgende:
*proost*
Zelda The Windwaker 52,99
Zelda Link To The Past (GBA) 29,99
Het is wel triest voor de Gameshop die speciaal voor Zelda The Windwaker geopend is op Koninginnedag van 10 tot 13:00; met Zelda duurder zijn dan de MM. (2 straten verderop)
[Dit bericht is gewijzigd door Sharkdoggie op 29-04-2003 15:10]
quote:Ik ben voor een Jihad tegen de P.U.
Op dinsdag 29 april 2003 15:01 schreef Vagere_Hein het volgende:
Zie ik trouwens goed dat die PU-sticker erop geprint zit?!Way to go Nintendo!
En ik heb hem! Jammer alleen van dat ranzige PU 97/100 plaatje wat dus geen sticker is, maar IN HET FUCKING HOESJE zit gedrukt.
Geen enkele gameshop in Utrecht heeft hem. Ik alle gameshops afgeweest, maar nee hoor, gvd
quote:Ben toch wel blij met mijn ongeschonden Amerikaanse versie dan
Op dinsdag 29 april 2003 15:10 schreef Khadgar het volgende:
GameShop Den Haag, Schoolstraat heeft hem, maar is denk ik al weer uitverkocht zowat.En ik heb hem! Jammer alleen van dat ranzige PU 97/100 plaatje wat dus geen sticker is, maar IN HET FUCKING HOESJE zit gedrukt.
Ik ga zo ff de Dixons hier checken of ze de Zelda Pak hebben. Zo ja dan gaat ie meteen mee naar huis!
quote:hou ons op de hoogte
Op dinsdag 29 april 2003 15:16 schreef Vagere_Hein het volgende:[..]
Ben toch wel blij met mijn ongeschonden Amerikaanse versie dan
Ik ga zo ff de Dixons hier checken of ze de Zelda Pak hebben. Zo ja dan gaat ie meteen mee naar huis!
dan maar kingdom hearts op de ps2
veel plezier met Link
Met vriendelijke groet,
Lexie
Hij is verstuurd naar redactie@powerunlimited.nl. Doe mee en laat je stem horen
Nou hoop ik dat de FRS ook eerder gaat leveren
Update:
Bij de FRS is 03-05 nog steeds de releasedatum....als ze m eerder krijgen versturen ze de boel ook eerder. Als het 03-05 blijft krijgen ze m op 02-05 binnen en versturen ze die dag naar zowel de klanten als de filialen....dus op 03-05 binnen.
En het is een slecht teken als de helpdesk daar je naam al herkent
[Dit bericht is gewijzigd door Anahka2309 op 29-04-2003 15:46]
quote:Stuur hem ook ff naar nintendo nederland joh
Op dinsdag 29 april 2003 15:24 schreef Lexie het volgende:
Hallo,
toen ik Metroid Prime kocht, zag ik dat er een sticker met de P.U.-score op geplakt was. Dit vind ik op zich geen probleem, aangezien de sticker te verwijderen was.
Maar nu kreeg ik een Zelda: the Wind Waker hoesje onder ogen, en tot mijn grote schrik is de score in het hoesje zelf geprint. Dit valt natuurlijk niet te verwijderen. Nou snap ik wel dat jullie reclame willen maken, en tegen een sticker heb ik ook echt geen bezwaar, maar ik vind het jammer als een hoesje permanent "bevuild" wordt, door wat dan ook. De meeste gamers willen hun spellen toch zo "origineel" mogelijk houden.
Daarom wilde ik vragen of er in het vervolg niet gewoon weer een sticker op het hoesje geplakt kan worden. Deze wordt pas verwijderd als het spel gekocht, en heeft dan toch zijn taak volbracht, namelijk het onder de aandacht brengen van de P.U.-score.Met vriendelijke groet,
LexieHij is verstuurd naar redactie@powerunlimited.nl. Doe mee en laat je stem horen
quote:Ik denk eerder dat een mail naar Nintendo effectiever is, aangezien zij degenen zijn die ervoor gezorgd hebben dat die score erop geprint zit.
Op dinsdag 29 april 2003 15:24 schreef Lexie het volgende:
Hallo,
toen ik Metroid Prime kocht, zag ik dat er een sticker met de P.U.-score op geplakt was. Dit vind ik op zich geen probleem, aangezien de sticker te verwijderen was.
Maar nu kreeg ik een Zelda: the Wind Waker hoesje onder ogen, en tot mijn grote schrik is de score in het hoesje zelf geprint. Dit valt natuurlijk niet te verwijderen. Nou snap ik wel dat jullie reclame willen maken, en tegen een sticker heb ik ook echt geen bezwaar, maar ik vind het jammer als een hoesje permanent "bevuild" wordt, door wat dan ook. De meeste gamers willen hun spellen toch zo "origineel" mogelijk houden.
Daarom wilde ik vragen of er in het vervolg niet gewoon weer een sticker op het hoesje geplakt kan worden. Deze wordt pas verwijderd als het spel gekocht, en heeft dan toch zijn taak volbracht, namelijk het onder de aandacht brengen van de P.U.-score.Met vriendelijke groet,
LexieHij is verstuurd naar redactie@powerunlimited.nl. Doe mee en laat je stem horen
Vaag overigens dat Nintendo haar klanten zo ontzettend niet-serieus neemt door ervan uit te gaan dat haar spellen gekocht worden door mensen die hun oordeel baseren op een score in een tijdschrift. Blijkbaar denken ze dat het grootste deel van hun klanten kiddo is die spellen cadeau wordt gedaan door hun ouders. Ik zie Microsoft of Sony dit soort geintjes ook nooit flikken
quote:En 1 daarvan is voor mij
Op dinsdag 29 april 2003 14:54 schreef ChOas het volgende:
*proost*
quote:Boeit toch ook niet
Op dinsdag 29 april 2003 16:12 schreef Vincent_Valentine het volgende:
Wel bah dat bij de dixons de boel 209 is ipv de 199 in de andere winkels..
Zelda here I come!!!!
En dan moet ik verdomme nog een uur werken.
Maar ik heb wel de bonusdisk erbij
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 16:44 schreef erikh het volgende:
IK HEB HEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Zelda here I come!!!!
En dan moet ik verdomme nog een uur werken.
Maar ik heb wel de bonusdisk erbij
Gijs, de komende maand heeft iedereen de bonusdisc er wel bij hoor..
quote:Done. Ik heb gewoon dezelfde als naar de P.U. gestuurd
Op dinsdag 29 april 2003 15:55 schreef Vagere_Hein het volgende:
contact@nintendo.nlik zal me zo es ff gaan amuseren met een schrijfsel.
quote:HOEEE ISTIE???
Op dinsdag 29 april 2003 16:49 schreef ChOas het volgende:[..]
quote:klein en rond.
Op dinsdag 29 april 2003 16:50 schreef Bastard het volgende:
HOEEE ISTIE???
quote:Ik vraag niet naar je geslacht, maar ik weet dat choas zelda al heeft gespeeld
Op dinsdag 29 april 2003 16:59 schreef Strolie75 het volgende:[..]
klein en rond.
quote:Klinkt als een standaard reply, wat ik heb er duidelijk op gezet dat ik een sticker niet erg vind.
Beste Nintendo fan,Bedankt voor je e-mail. De verpakking van een game is voor ons een belangrijk communicatiemiddel en als onze games een goede waardering krijgen dan willen wij dit natuurlijk graag vermelden en aan iedereen laten weten.
Dit is dan ook de reden dat ons Europese hoofdkantoor ervoor gekozen heeft om dit op de verpakking te vermelden.Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team
quote:mwuhehehe
Op dinsdag 29 april 2003 17:01 schreef Bastard het volgende:[..]
Ik vraag niet naar je geslacht, maar ik weet dat choas zelda al heeft gespeeld
quote:Replyen dat ze beter dan quotes van een gerespcecteerde site (IGN) kunnen plaatsen, als ze serieus genomen willen worden.
Op dinsdag 29 april 2003 17:03 schreef Strolie75 het volgende:
Dat is snel!
[..]Klinkt als een standaard reply, wat ik heb er duidelijk op gezet dat ik een sticker niet erg vind.
quote:En ik hoor dar dus ook bij
Op dinsdag 29 april 2003 16:49 schreef ChOas het volgende:[..]
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 17:05 schreef Bastard het volgende:
Replyen dat ze beter dan quotes van een gerespcecteerde site (IGN) kunnen plaatsen, als ze serieus genomen willen worden.
done!
quote:Idd, ik ook
Op dinsdag 29 april 2003 17:38 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik heb hem zelf niet maar ik wens iedereen veel plezier
Krijg hem pas vrijdag }:I
En de status van mijn order geeft aan dat Zelda(inlc. Bonusdisk, anders stuur ik 'm weer terug) al verstuurd is.
Donderdag kan ik 'm dan eindelijk spelen Joepie..
En voor de mensen die hem niet hebben ge-preorderd!!
In het krantje van de Mediamarkt staat ie met een verkoopprijs van 52,95 euro..
Jammer dat mijn bestelling van 62,45 euro al onderweg is .
Losse verkoop Zelda gebeurde alleen aan mensen die hem pre-ordered hadden?
Nou ben er weer vantussen, heb nu wel wat belangrijkers te doen
Maar goed, ik ga eerst Koninginnedag vieren en ik moet ook nog Metroid Prime afmaken dus het duurt nog wel ff. Voorlopig kom ik maar ff niet meer hier.
ot moan!!!
Strolie
nogmaals bedankt voor je GBA-kortingsbon!
Natuurlijk heb ik weer bij de 2e soort besteld
Maar ja......die paar dagen hou ik me wel bezig met A Link to the Past op m'n emulatortje
Trouwens, die extra functionaliteit die TWW biedt met een GBA....heb je daarvoor ook n Zelda-spel op de GBA nodig? Of alleen een GBA en zo'n (ongetwijfeld te duur) kabeltje?
Zit erover te denken om n GB SP te kopen namelijk.....maar dan zou t alleen zijn voor de Metroid en Zelda games....zijn die vergelijkbaar met de GC-varianten?
DANK......
]
quote:je hebt voor de link tussen GC/GBA(SP) alleen de GBA(SP) en de linkkabel, d8 ik.
Op dinsdag 29 april 2003 19:00 schreef Anahka2309 het volgende:
Trouwens, die extra functionaliteit die TWW biedt met een GBA....heb je daarvoor ook n Zelda-spel op de GBA nodig? Of alleen een GBA en zo'n (ongetwijfeld te duur) kabeltje?Zit erover te denken om n GB SP te kopen namelijk.....maar dan zou t alleen zijn voor de Metroid en Zelda games....zijn die vergelijkbaar met de GC-varianten?
Ik hoop dat ik je wat verder geholpen heb
[Dit bericht is gewijzigd door gieling.com op 29-04-2003 19:03]
quote:Alleen een kabeltje als het goed is..
Op dinsdag 29 april 2003 19:00 schreef Anahka2309 het volgende:
Trouwens, die extra functionaliteit die TWW biedt met een GBA....heb je daarvoor ook n Zelda-spel op de GBA nodig? Of alleen een GBA en zo'n (ongetwijfeld te duur) kabeltje?
quote:Nee die zijn niet te vergelijken. Wel ook goed, maar natuurlijk niet zulke mooie 3d spellen.
Zit erover te denken om n GB SP te kopen namelijk.....maar dan zou t alleen zijn voor de Metroid en Zelda games....zijn die vergelijkbaar met de GC-varianten?
quote:Beste Nintendo fan,
Op dinsdag 29 april 2003 17:03 schreef Strolie75 het volgende:
Dat is snel!
[..]Klinkt als een standaard reply, wat ik heb er duidelijk op gezet dat ik een sticker niet erg vind.
Bedankt voor je e-mail. De verpakking van een game is voor ons een belangrijk
communicatiemiddel en als onze games een goede waardering krijgen dan willen wij
dit natuurlijk graag vermelden en aan iedereen laten weten.
Dit is dan ook de reden dat ons Europese hoofdkantoor ervoor gekozen heeft om
dit op de verpakking te vermelden.
Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team
quote:Nee, dat snap ik ook wel
Op dinsdag 29 april 2003 19:03 schreef speknek het volgende:Nee die zijn niet te vergelijken. Wel ook goed, maar natuurlijk niet zulke mooie 3d spellen.
Het gaat me meer om de gameplay...spelen ze net zo lekker/soepel/verslavend....
Maar goed....ik verkracht t hele topic dus ik verhuis wel naar het GBA-topic...
Trouwens, Zelda is nog helemaal niet uit, hij komt donderdag pas uit, stelletje liegebeesten!
* Lexie heeft zijn geweten weer een beetje gerustgesteld
quote:Ik heb vandaag de internet-afdeling van de FRS gesproken.....volgens de laatste berichten krijgen ze m vrijdag binnen en dan versturen ze de boel ook gelijk. Dus je hebt m zaterdag als de TPG een beetje meewerkt.
Op dinsdag 29 april 2003 19:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb um nog niet gekregen...
Ik hoop dat ik um iig nog voor het weekend in huis heb.. (Besteld bij de FRS)..
Als ze m eerder krijgen versturen ze m eerder.
quote:Zaterdag jokkebrok!
Op dinsdag 29 april 2003 19:18 schreef Lexie het volgende:
Trouwens, Zelda is nog helemaal niet uit, hij komt donderdag pas uit, stelletje liegebeesten!* Lexie heeft zijn geweten weer een beetje gerustgesteld
(zekere voor het onzekere)
En GEEN nieuwe aanmaken
Donderdag mag dat pas !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |