This story is about a freelance agent (Seagal) who is the courier of a package from France to the U.S.A. He soon finds that many people want to get their hands on it.
Weer een fijne Steven Seagal film, nu uit in de videotheek, maar echt zo'n filmpie wat je op tv moet zien denk ik.
Ik weet het haast wel zeker daar hij 3.7/10 (175 votes) scoort op IMDB, aan de andere kant is dat wel een beetje het gemiddelde wat een SG-film scoort op imdb
Het plot klinkt een beetje als "French Connection meets Ronin met paardestaart"
Iemand al gezien?
het enige lichtpuntje in zn carriere is Under Siege 1... mede door Tommy Lee
quote:Lache man, ach ja, je ziet daar wel vaker mensen met de meest debiele films uit de budgetbakken staan en dan opscheppen dat ze zoooo goed zijn tegen hun maten of tegen de kassiere...
Op zaterdag 26 april 2003 11:22 schreef Retarded het volgende:
Als er iets is dat ik vreselijk vind is het wel films met Steven Segal... Toch verbaasd het me steeds hoeveel films ervan hem verkocht worden (kwerk bij FRS)... sommige klanten met IQ=0 gaan me uitleggen waarom hij zo'n superacteur is... om dan vriendelijk te blijven moet ik wel ja knikken.. maar het doet me zeer veel pijnhet enige lichtpuntje in zn carriere is Under Siege 1... mede door Tommy Lee
Ook debiel: die gastjes van 14-30 die met films als The fast & the furious en Gone in 60 seconds in hun handen staan en zweren dat die film 'vet goed' is en dan enkel over de auto's praten
dan kan je bijvoorbeeld ook Chuck Norris films gaan kijken. Als je er zin in hebt waarom niet? Maar een goede acteur --> nee, absoluut niet.
quote:Mede door of dankzij? Ik ga voor de laatste
het enige lichtpuntje in zn carriere is Under Siege 1... mede door Tommy Lee
quote:take a guess
Op zondag 27 april 2003 12:05 schreef Nimitz het volgende:Mede door of dankzij? Ik ga voor de laatste
Toen hij in ene a-films ging maken ging het mis. Hij kreeg teveel invloed en meneer werd ook praktisch onverwoestbaar in z'n films. Wat is er nou leuk aan een film waarbij niet de bad guy maar de good guy onoverwinnelijk is...
Van alles na Under Siege zijn enkel Under Siege 2 en Exit Wounds enigzins te pruimen, alhoewel hij in US2 ook behoorlijk onverwoestbaar was, al werd hij wel geraakr door een kogel voor zover ik me kan herinneren...
Maar ach, de Seagal films van '88-'92 roeleren wel
* Mikey zet de algemene zware trailer stem op:
Steven Seagal is.... hard to kill
Steven Seagal is.... out for justice
Steven Seagal is.... marked for death
Steven Seagal is.... above the law
ff lachen:
Met het onderhoudende Exit Wounds probeerde Steven "Fluisteren is Stoer" Seagal zich letterlijk weer omhoog te vechten op de ladder van Hollywood. Met The Foreigner is Seagal weer helemaal terug... Bij af, welteverstaan. Deze door de onbekende Michael Oblowitz geregisseerde actieprent is namelijk een rasechte B-film. En nog een slechte ook! Enkele kenmerken: een onzinnig en warrig verhaaltje vol plotgaten en ongeloofwaardigheden, 'hip' camerawerk doorspekt met overbodige versnellingen en slowmotionshots, vermoeiende videoclip-achtige montage, en acteerwerk waar zelfs Georgina Verbaan zich voor zou schamen. Weinig reden tot vreugde dus. Maar Seagal kennende zal het met de actie toch wel snor zitten? Nou... Je hebt gelijk als je zegt dat zijn aanwezigheid vroeger, zeg tien jaar geleden, garant stond voor een aangename portie knokwerk. Maar de leeftijd en overtollige pondjes hebben inmiddels toch hun tol geëist: beeld je in hoe André Hazes het Zwanenmeer zou dansen (tutu optioneel), en je hebt een goed idee van de huidige souplesse van Seagal. Gelukkig voor hem blijft het vechtwerk in The Foreigner vrij beperkt; qua actie draait het meer om vuurgevechten dan om het Ouderwetse Handwerk. Echt spectaculair is de actie echter nooit, dus ook daar hoef je de film niet voor te bekijken. Nee, wat ons betreft mag de necrofiel zich vergrijpen aan Seagal?s carrière, want met The Foreigner kan deze officieel voor dood worden verklaard. Aan al(lebei) de fans van Seagal daarom het advies om alvast op zoek te gaan naar een nieuw idool. Dat hoeft geen moeilijke zoektocht te zijn, want er gaan geruchten dat Chuck Norris aan een grootse comeback werkt...
eej en chuck is natuurlijk een heel goede 2e
de derde op mijn lijstje is natuurlijk charles bronson, no explaination needed ofcouse
quote:Maak daar maar Z-acteur van wat mij betreft, ik kan die neanderthaler echt niet luchten of zien.
Op zondag 27 april 2003 19:18 schreef MikeyMo het volgende:
Seagal is en weet dat hij een b-acteur is...
quote:neanderthaler? de beste man spreekt Japans, is een boedhist, is de eerste westerling die een aikidoschool buiten japan heeft geopend, heeft miljoenen op z'n rekening staan en is zeer begaan met de natuur.
Op dinsdag 17 juni 2003 10:30 schreef Ripley het volgende:[..]
Maak daar maar Z-acteur van wat mij betreft, ik kan die neanderthaler echt niet luchten of zien.
hij kan alleen niet acteren...
begaafde Neanderthaler
quote:Maar hij laat zich wel in met verscheidene maffia families ( so much for being a buddhist kennelijk), huurt hitmen in om journalisten in elkaar te slaan etc.
Op dinsdag 17 juni 2003 10:34 schreef MikeyMo het volgende:[..]
neanderthaler? de beste man spreekt Japans, is een boedhist, is de eerste westerling die een aikidoschool buiten japan heeft geopend, heeft miljoenen op z'n rekening staan en is zeer begaan met de natuur.
hij kan alleen niet acteren...
begaafde Neanderthaler
Nog steeds een neanderthaler in mijn ogen.
quote:laster
Op dinsdag 17 juni 2003 10:46 schreef Ripley het volgende:[..]
Maar hij laat zich wel in met verscheidene maffia families ( so much for being a buddhist kennelijk), huurt hitmen in om journalisten in elkaar te slaan etc.
Nog steeds een neanderthaler in mijn ogen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |