Klacht over voetbal mod Golfer
quote:Goed, de reden waarom ik het er niet mee eens ben dat dit topic gesloten werd is dat het dus wel degelijk een punt aanhaalt met betrekking tot het financiele beleid van clubs en wat de gevolgen voor anderen daarvan zijn.
Op woensdag 28 mei 2003 17:52 schreef xJapser het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd waarom zonder enige duidelijke motivatie van Golfer mijn topic Oproep aan AZ, spelers en supporters gesloten word.
Kennelijk ontgaat iemand hier de diepere betekenis achter dit topic. Heel jammer.
De reden waarom ik tegen het sluiten van het van Gastel topic ben is simpel...het is nieuws. Daarbij kan men een mening geven over dit soort voetballers in het algemeen.
Golfer geeft je altijd antwoord, maar hij heeft 4 katten, 6 hobbykippen en een ontelbare schare kinderen, dus soms duur het even.
En je wordt vast een hele goeie VBL-user, ik had in het begin net zulke puberneigingen. Gewoon volhouden hoor
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 20:30 schreef SCH het volgende:
ik had in het begin net zulke puberneigingen. Gewoon volhouden hoor
Ontgroening is hard.
quote:Beste jongen,
Op woensdag 28 mei 2003 20:28 schreef xJapser het volgende:Goed, de reden waarom ik het er niet mee eens ben dat dit topic gesloten werd is dat het dus wel degelijk een punt aanhaalt met betrekking tot het financiele beleid van clubs en wat de gevolgen voor anderen daarvan zijn.
De reden waarom ik tegen het sluiten van het van Gastel topic ben is simpel...het is nieuws. Daarbij kan men een mening geven over dit soort voetballers in het algemeen.
niet elke scheet over jouw clubje de Graafschap is een eigen topic waard.
We hebben in VBL een aantal centrale topics voor clubs om dat soort berichten te plaatsen.
Lees ook even de FAQ van het VBL_forum en gebruik alvorens je een nieuw topic opent eerst eens de search-funktie om te zien of jouw post niet aansluiten kan in een al bestaand topic in VBL. Zo zijn er diverse topics te vinden over het financiėle beleid van clubs.
Verder veel postplezier gewenst.
Ik ga nu even kijken naar hopelijk een leuke CL-finale.
quote:De AZ post kon makkelijk in het AZ topic en het Van Gastel topic in het De Graafschap topic...
Op woensdag 28 mei 2003 20:28 schreef xJapser het volgende:[..]
Goed, de reden waarom ik het er niet mee eens ben dat dit topic gesloten werd is dat het dus wel degelijk een punt aanhaalt met betrekking tot het financiele beleid van clubs en wat de gevolgen voor anderen daarvan zijn.
Of had een algemeen Van Gastel topic geopend...
Het punt is dat als voor ieder nieuwtje een apart topic geopend wordt het forum onoverzichtelijk wordt. Ik ken genoeg VBL fora waar dat het geval is en die lezen echt niet lekker...
btw Doc hoe wist je dat het Heisel was ??????? niet veel mensen zouden dat weten, en al helemaal deze generatie niet
quote:Ik zag het ja. Krijgen we vast weer op ons donder van een FA voor dat posten na een slotje.
Op woensdag 28 mei 2003 22:15 schreef Lord Dreamer het volgende:
Doc en Golfer , ehm of jullie het door hadden weet ik niet maar de Posts van jullie in het FB topic waren na het slotje.btw Doc hoe wist je dat het Heisel was ??????? niet veel mensen zouden dat weten, en al helemaal deze generatie niet
En Doc is niet van deze generatie en ik al helemaal niet, tijdens Heisel 85 was mijn zoontje al 3 jaar oud.
quote:Excuses. Had het niet gezien.
Op woensdag 28 mei 2003 22:15 schreef Lord Dreamer het volgende:
Doc en Golfer , ehm of jullie het door hadden weet ik niet maar de Posts van jullie in het FB topic waren na het slotje.
quote:Herkende o.a. de jaargang van het LFC shirt
Op woensdag 28 mei 2003 22:15 schreef Lord Dreamer het volgende:btw Doc hoe wist je dat het Heisel was ??????? niet veel mensen zouden dat weten, en al helemaal deze generatie niet
Ik ben van de generatie die Heizel toch heel bewust heeft meegemaakt hoor (op TV, dat wel; kwas toen 16).
quote:ik iets jonger 13 .. maar heb het gezien
Op woensdag 28 mei 2003 22:19 schreef Doc het volgende:[..]
Excuses. Had het niet gezien.
[..]Herkende o.a. de jaargang van het LFC shirt
Ik ben van de generatie die Heizel toch heel bewust heeft meegemaakt hoor (op TV, dat wel; kwas toen 16).
Een moderator had ik wel een beetje slim ingeschat ... nou niet dus
quote:Het toeval wilde dat beide topics ongeveer gelijktijdig geopend werden. Dat kan ik dus ook niet ruiken.
Op donderdag 29 mei 2003 17:58 schreef amnesiac het volgende:
NAC ook europa inEen moderator had ik wel een beetje slim ingeschat ... nou niet dus
Mijne heb ik al dichtgegooit.
quote:Dat andere topic was al 5 minuten eerder geopend
Op donderdag 29 mei 2003 18:02 schreef Leatherface het volgende:[..]
Het toeval wilde dat beide topics ongeveer gelijktijdig geopend werden. Dat kan ik dus ook niet ruiken.
Mijne heb ik al dichtgegooit.
quote:das wel een keihard besluit golfer
Op zaterdag 31 mei 2003 00:59 schreef golfer het volgende:
[centraal Iraans nationaal elftal topic] LG CUPEn je laatste slotje.
Je bent vanaf nu niet langer welkom in VBL.
quote:Kun jij niet in Teheran gaan wonen
Op zaterdag 31 mei 2003 03:00 schreef CAZZO het volgende:[..]
das wel een keihard besluit golfer
bijkomend probleem is,hoe blijven we nu op de hoogte van het reilen en zeilen van onze iraanse voetbalvrienden???
Zeg modjes kan dit topic ff naar VBL gehengeld worden
quote:Bedankt voor de tip. Heb het verplaatst.
Op zaterdag 31 mei 2003 20:01 schreef amnesiac het volgende:
Voorzitter AJAXZeg modjes kan dit topic ff naar VBL gehengeld worden
En op slot gezet
Antwoord is gegeven en de rest kan makkelijk in het centrale Ajax topic besproken.
[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 31-05-2003 20:07]
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 20:07 schreef Doc het volgende:[..]
Gedaan. En op slot gezet
Antwoord is gegeven en de rest kan makkelijk in het centrale Ajax topic besproken.
Ben nu niet in de gelegeheid om als Doc in te loggen. Als golfer het niet eerder doet, doe ik 'm vanavond op slot.
quote:
Op maandag 2 juni 2003 12:43 schreef LiverpoolFC het volgende:
Had ik niet in de gaten...Ben nu niet in de gelegeheid om als Doc in te loggen. Als golfer het niet eerder doet, doe ik 'm vanavond op slot.
quote:M'n buitenshuiskloon
Op maandag 2 juni 2003 12:45 schreef amnesiac het volgende:[..]
quote:Dat zeggen ze allemaal
Op maandag 2 juni 2003 12:47 schreef LiverpoolFC het volgende:[..]
M'n buitenshuiskloon
quote:golfer deed het eerder.
Op maandag 2 juni 2003 12:43 schreef LiverpoolFC het volgende:
Had ik niet in de gaten...Ben nu niet in de gelegeheid om als Doc in te loggen. Als golfer het niet eerder doet, doe ik 'm vanavond op slot.
quote:
Op maandag 2 juni 2003 13:52 schreef golfer het volgende:[..]
golfer deed het eerder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |