quote:Tsja, kwas ergens ontopic aan het reageren en ben ondertussen ook wat aan het praten met m'n vrouw
Op donderdag 22 mei 2003 21:38 schreef amnesiac het volgende:
ac milaan-juventusKnap hoor Doc, dit topic 19 minuten ongemoeid openlaten
quote:ontopic reageren ... eng
Op donderdag 22 mei 2003 21:40 schreef Doc het volgende:[..]
Tsja, kwas ergens ontopic aan het reageren en ben ondertussen ook wat aan het praten met m'n vrouw
quote:Probeer het eens. Het geeft een verrassend verfrissend gevoel
Op donderdag 22 mei 2003 21:47 schreef amnesiac het volgende:[..]
ontopic reageren ... eng
quote:ok, i'll give it a try
Op donderdag 22 mei 2003 21:56 schreef Doc het volgende:[..]
Probeer het eens. Het geeft een verrassend verfrissend gevoel
.
[Dit bericht is gewijzigd door Fulton op 23-05-2003 21:11]
quote:Maak eerst eens een goede link dan, prutser.
Op vrijdag 23 mei 2003 21:02 schreef Fulton het volgende:
Beckham breekt z'n poot
openen en naar voetbal sleuren svp
quote:je moet er gewoon beter op klikken jij
Op vrijdag 23 mei 2003 21:08 schreef keeper het volgende:[..]
Maak eerst eens een goede link dan, prutser.
quote:Leartherface heeft 'm al op slot gedaan
Op zondag 25 mei 2003 22:13 schreef olavski het volgende:
Ajax - PSV ?!
Leek me dat de discussie hier niet extra in een apart topic gevoerd dient te worden (genoeg opties)...
quote:
Op woensdag 23 april 2003 22:55 schreef chelloboy het volgende:Landskampioenschap
Amstelcup
Champions League
---
Dit was het seizoen 2003 van ajaks.
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 10:15 schreef LoekB het volgende:Jullie gaan de CL helemaal niet in. En wij hebben tenminste een beker straks, jullie hebben HELEMAAL NIETS!!! geen enkele prijs, alleen wat centjes. Dat die beker niet belangrijk is, lullen jullie maar, had je jullie is moeten horen als je wél in de finale had gezeten
Champions league
Amstel Cup
2e plek
Kampioenschap
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 20:56 schreef LoekB het volgende:[..]
Ga maar slapen ja, t'is kindertjesbedtijd.
. En jij bent ook nog een kindje, aan je bovenstaande posts te lezen...
Ik ben benieuwd naar de verklaring waarom deze niet weggehaald zijn
quote:Het gaat niet om wie ik wel of niet serieus neem het gaat erom dat ik verbaasd ben over het optreden van de mods tegen een kinderachtige reactie van mij in jullie topic. Als dat niet wordt getolereerd prima maar dan moeten zij mij eens gaan uitleggen waarom deze posts niet verwijderd zijn. Het is wat mij of alles wat kinderachtig is verwijderen of niets. Ik snap ook dat het moeilijk is om alles te lezen of bijhouden maar dat is nou eenmaal de taak van een mod.
Op dinsdag 27 mei 2003 15:22 schreef Cart_man het volgende:
Niemand neemt LoekB serieus...jij bent dan waarschijnlijk de enige.
quote:Moet het met een Feyenoorder eens zijn
Op dinsdag 27 mei 2003 15:22 schreef Cart_man het volgende:
Niemand neemt LoekB serieus...jij bent dan waarschijnlijk de enige.
Speed, laat nou ook ff zitten man, draaf je nou niet door ?
Ajax !
quote:Nee? Dat zegt dan meer over jou dan over mij. Verder interesseert het mij werkelijk geen ene donder wat jij van mij vindt.
Op dinsdag 27 mei 2003 15:23 schreef Frenkie het volgende:
Speedy je bent een huilebalk, ik kan er niets anders van maken.
quote:er staat niet dat ik dat vind, er staat dat je het bent
Op dinsdag 27 mei 2003 15:29 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Nee? Dat zegt dan meer over jou dan over mij. Verder interesseert het mij werkelijk geen ene donder wat jij van mij vindt.
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 16:35 schreef golfer het volgende:
Zo Speed, en nu ophouden met dreinen in de trent van "Ja, maar meester, zij deden het ook""....snotneusje afvegen, traantjes uit de ogen wrijven en gewoon normaal en volwassen posten verder.
Maar misschien heb ik het ook wel laten staan omdat deze twee post de top van niveau aangeven van de gequote users: ze kunnen eenmaal niet beter. Als jij vind dat je qua niveau in dezelfde categorie posters valt als Chelloboy en LoekB wil ik voortaan je posts best laten staan
quote:Het beleid wordt al een tijdje toegepast -het is dus niet waar dat er nu pas wordt ingegegrepen-, op dingetjes na die per ongeluk over het hoofd gezien zijn, maar het beleid aangaande posts in [club] topics is zoals ik hierboven heb aangegeven.
Op dinsdag 27 mei 2003 13:10 schreef Da_Sandman het volgende:En juist dan wordt er het duidelijke modereer beleid toegepast. Op een verkeerd moment. Er had al veel eerder ingegrepen moeten worden, echt ingegrepen zoals nu is gebeurt.
In VELE ANDERE topics heb je de gelegenheid gehad om F'noord een lekker uit te lachen, alleen NIET in het F'noord topic... Is dat zou zoooooooooooooo zwaar?
quote:Wat een leuke woordkeuze
Op dinsdag 27 mei 2003 15:15 schreef Speed1971 het volgende:
Nog even terugkomend op dat verhaal van dat optreden tegen AJAX posters en de argumenten die jij (Doc) aanvoerde. Ik ben eens een beetje gaan neuzen
quote:de eerste die het opvalt
Op woensdag 28 mei 2003 13:41 schreef DIGGER het volgende:[..]
Wat een leuke woordkeuze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |