quote:Eerlijk gezegd heb ik die dagen zoveel verwijderd dat ik echt van die 100+ posts niet exact weet welke van jou was. Welke opmerking van mij 'later' is me ook niet helemaal duidelijk. Als je het er verder over wil hebben kan je me mailen. Het hele voorval (incl opmerkingen van jou) heb ik niet direct nu op m'n netvlies. Kan dus niet bepalen of het echt erger of juist niet was dan andere dingen die ik verwijderd heb. Zou best kunnen, maar een heel nette opmerking zal het niet geweest zijn. Lijkt me ook niet echt heel relevant, maar vind het niet erg om via de mail verder over te discussieren. Wat relevanter is, is dat het zeker niet persoonlijk bedoeld is, en ik je niet tot de groep trollers reken.
Op zondag 27 april 2003 17:33 schreef michelos het volgende:[..]
Nee hoor, het was in het Milan-Ajax topic waarin ik een afsluitende opmerking maakte over hoe dom ik mensen vond die nederlandse clubs die europees spelen niet steunen omdat de clubhaat hoger staat. Die zolen zouden ook Oranje moeten haten want daar staat ook altijd wel een speler in die van hun haat-club afkomstig is, maar dan is het weer 'hup-Oranje'.
Daarin ging ik vrij ver, maar dat was nog steeds geen verwensen van ziektes zoals die wel elders meerdere malen in dat topic gebeurde. Vandaar dat ik het nogal inconsequent en scheef vond.
[..]Nou, ik vond dus met die edit ineens alle duidelijkheid weg over wat nu nog wel kan, en wat niet meer. En ik vond mijn opmerking nou niet echt erger dan de jouwe later of een andere. Weet je zelf nog wel wat er stond, en was het wellicht niet de vroege morgen na de uitschakeling die een en ander nog wat vertroebeld deed beoordelen?
[..]Ik kreeg even de indruk dat geen enkele belediging meer toegestaan is, maar dat lijkt me dus een utopie en dat moeten jullie ook niet nastreven hier, maar blijkbaar is dat dus ook niet het geval begrijp ik nu.
Blijft alleen voor mij dus nog het vraagteken wat er mis was met mijn provocerende belediging vergeleken met al die andere kolder. Volgens mij moet elke niet-ziektesverwensende belediging, zolang het meer uitzondering dan regel is, gewoon blijven staan. En offtopic-oeverloos-geneuzel zoals keeper suggereerde was het ook niet.
quote:Het probleem is dat 100% consequent errug lastig ...
Op zondag 27 april 2003 17:33 schreef michelos het volgende:... inconsequent ...
Als ik nu iedereen zou laten bannen die met ziektes gooit, en trolled in [centraal club] topics, wordt het heel rustig hier...
quote:Ach man, word toch verkouden.
Op zondag 27 april 2003 20:52 schreef Doc het volgende:
Het probleem is dat 100% consequent errug lastig ...Als ik nu iedereen zou laten bannen die met ziektes gooit, en trolled in [centraal club] topics, wordt het heel rustig hier...
quote:Ben ik al
Op zondag 27 april 2003 20:53 schreef tong80 het volgende:[..]
Ach man, word toch verkouden.
Het moet namelijk ook voor de "niet-vaste-VBL-kliek" leuk blijven om af en toe eens te posten in VBL, zonder gelijk met hooly-gedrag geconfronteerd te worden.
quote:Wat is precies die verloedering dan? Volgens mij is het op heftige voetbalavonden soms even bingo, maar voor de rest valt het toch wel mee?
Op zondag 27 april 2003 21:06 schreef golfer het volgende:
Desondanks gaan we proberen wat consequenter en stringenter op te treden om de excessen tegen te gaan en de "verloedering" te stoppen.Het moet namelijk ook voor de "niet-vaste-VBL-kliek" leuk blijven om af en toe eens te posten in VBL, zonder gelijk met hooly-gedrag geconfronteerd te worden.
quote:Als onder verloedering in dit geval wordt verstaan het constante zeiken en zieken over een voetbalclub in het topic voor de desbetreffende club: more power to you..
Op zondag 27 april 2003 21:08 schreef SCH het volgende:[..]
Wat is precies die verloedering dan? Volgens mij is het op heftige voetbalavonden soms even bingo, maar voor de rest valt het toch wel mee?
quote:Ik denk dat ook jij zal vinden dat een aantal post in de topics
Op zondag 27 april 2003 21:08 schreef SCH het volgende:[..]
Wat is precies die verloedering dan? Volgens mij is het op heftige voetbalavonden soms even bingo, maar voor de rest valt het toch wel mee?
en
Het enige echte AJAX-topic, deeltje 7
niet echt thuishoren...
Denk er over om trouwens een weekje moderator vakantie te nemen. Even afstand zo dat ik weer met een frisse open blik naar post en zo zit te kijken.
quote:Het over en weer trollen en uitdagen van elkaar in de respectievelijke topics van elkaars clubs moet gewoon ook eens afgelopen zijn.
Op zondag 27 april 2003 21:08 schreef SCH het volgende:Wat is precies die verloedering dan? Volgens mij is het op heftige voetbalavonden soms even bingo, maar voor de rest valt het toch wel mee?
quote:Aha - ik geloof je op je woord - laten dat nou net topics zijn waar ik ongeveer 1 x per maand kom, of nog minder. Als die topics niet werken moeten ze maar weg, voetbalfans hebben genoeg kans om bij hun eigen club in fora te keer te gaan. Hier is het nou juist leuk om met een Twente-supporter, een Vitesse-supporter en een spreekwoordelijke Cambuur-supporter te lullen.
Op zondag 27 april 2003 21:12 schreef Doc het volgende:[..]
Ik denk dat ook jij zal vinden dat een aantal post in de topics
en
Het enige echte AJAX-topic, deeltje 7
niet echt thuishoren...
Denk er over om trouwens een weekje moderator vakantie te nemen. Even afstand zo dat ik weer met een frisse open blik naar post en zo zit te kijken.
quote:Die topics werken wél, want ze zijn perfect om een beetje de dagelijkse beslommeringen met de medesupporters te bespreken zonder daarvoor steeds een topic te moeten openen (wat ook weer leidt tot irritatie bij anderen).
Op zondag 27 april 2003 21:15 schreef SCH het volgende:
Als die topics niet werken moeten ze maar weg, voetbalfans hebben genoeg kans om bij hun eigen club in fora te keer te gaan.
En dat in het Ajax-topic een feyenoorder ff komt inwrijven dat Ajax verloren heeft met wat dan ook: .
Maar dat ze een half topic lang dat doen: .
Daar is het topic ook niet voor bedoeld trouwens .
Dit is geen verloedering, dit is gewoon hetzelfde wat je op de Nederlandse voetbalvelden ook meemaakt alleen dan op internet.
Ach ja, ik ben de liefste van allemaal
quote:Maar ja dat gebeurt dus wel over en weer Keeper. En naar ik nu begrijp begint dat de mods en de FA's heftig te irriteren. En als daardoor VBL op Fok naar de kloten gaat dan moeten die clubtopics maar wieberen.
Op zondag 27 april 2003 21:31 schreef keeper het volgende:[..]
Die topics werken wél, want ze zijn perfect om een beetje de dagelijkse beslommeringen met de medesupporters te bespreken zonder daarvoor steeds een topic te moeten openen (wat ook weer leidt tot irritatie bij anderen).
En dat in het Ajax-topic een feyenoorder ff komt inwrijven dat Ajax verloren heeft met wat dan ook:
.
Maar dat ze een half topic lang dat doen:.
Daar is het topic ook niet voor bedoeld trouwens.
Ik bespreek aan het eind van de dag met medesupporters mijn beslommeringen op de Heerenveen-fansite - Ajax en Feyenoordfans hebben nog eens 5 x zoveel keus wat dat soort fora betreft. Dit is juist een uniek fora omdat fans van verschillende clubs met elkaar in gesprek blijven.
quote:Ben ik wel met je eens. Wij kunnen wel tegen een stootje. Maar daar gaat het niet om. We zijn hier op bezoek en dan gelden nou eenmaal de regels van de gastheer, daar hebben we ons gewoon aan te houden. Anders doet de gastheer de deur op slot, dat zou toch jammer zijn.
Op zondag 27 april 2003 21:36 schreef Cart_man het volgende:
Pffff...echte voetbalsupporters kunnen wel tegen een stootje en die kijken echt niet op van een scheldwoord meer of minder...heb niet het idee dat er veel mensen zijn die snel beledigd zijn. Zeker de vaste bezoekers niet.
quote:Wij houden ook van jou
Op zondag 27 april 2003 21:36 schreef Cart_man het volgende:
Pffff...echte voetbalsupporters kunnen wel tegen een stootje en die kijken echt niet op van een scheldwoord meer of minder...heb niet het idee dat er veel mensen zijn die snel beledigd zijn. Zeker de vaste bezoekers niet.Dit is geen verloedering, dit is gewoon hetzelfde wat je op de Nederlandse voetbalvelden ook meemaakt alleen dan op internet.
Ach ja, ik ben de liefste van allemaal
quote:Dat is wel de weg van de minste weerstand. Je kan ook besluiten in die topics wat strenger te modden.
Op zondag 27 april 2003 21:39 schreef SCH het volgende:
Maar ja dat gebeurt dus wel over en weer Keeper. En naar ik nu begrijp begint dat de mods en de FA's heftig te irriteren. En als daardoor VBL op Fok naar de kloten gaat dan moeten die clubtopics maar wieberen.
quote:Heb je gelijk in, maar wat moet je dan? Het Ajax/feyenoord/psv/Heerenveen etc. nieuws verzwijgen? Onder het mom "dat bespreek je maar op je eigen forum" ?
Dit is juist een uniek fora omdat fans van verschillende clubs met elkaar in gesprek blijven.
Lijkt me een beetje vreemde gang van zaken.
quote:Die mods hierzo zijn zitten te dicht op je lip...je kan je kont nog niet eens keren of ze zeiken al. Nu reageer ik vaak te extreem en dan is het natuurlijk wel terecht dat er iets van gezegd wordt maar vaak wordt er al om het kleinste ding gezeurd. De teugels mogen wel wat losser naar mijn mening.
Op zondag 27 april 2003 21:43 schreef SCH het volgende:[..]
Ben ik wel met je eens. Wij kunnen wel tegen een stootje. Maar daar gaat het niet om. We zijn hier op bezoek en dan gelden nou eenmaal de regels van de gastheer, daar hebben we ons gewoon aan te houden. Anders doet de gastheer de deur op slot, dat zou toch jammer zijn.
quote:En daat zit je fout in je redenatie, idd in VBL mag en kan best iets meer, omdat praten over voetballen meestal heftig gaat, maar dat de verloedering toeslaat is gewoon een feit en ook de mensjes van VBL hebben zich gewoon aan een FOK!policy te houden.
Op zondag 27 april 2003 21:54 schreef Cart_man het volgende:[..]
Die mods hierzo zijn zitten te dicht op je lip...je kan je kont nog niet eens keren of ze zeiken al. Nu reageer ik vaak te extreem en dan is het natuurlijk wel terecht dat er iets van gezegd wordt maar vaak wordt er al om het kleinste ding gezeurd. De teugels mogen wel wat losser naar mijn mening.
quote:En met bans gaan gooien maakt de wereld beter
Op zondag 27 april 2003 21:58 schreef yvonne het volgende:[..]
En daat zit je fout in je redenatie, idd in VBL mag en kan best iets meer, omdat praten over voetballen meestal heftig gaat, maar dat de verloedering toeslaat is gewoon een feit en ook de mensjes van VBL hebben zich gewoon aan een FOK!policy te houden.
Dat wil dus zeggen dat dus niet de teugels losser gaan, maar dat we er eens bans tegenaan gaan gooien.
Je kunt een gesprek heel goed voeren zonder constant met kanker te gooien.
quote:Vast niet, het is ook een laatste middel, ik ga natuurlijk van het gezonde verstand van de user uit
Op zondag 27 april 2003 21:58 schreef amnesiac het volgende:[..]
En met bans gaan gooien maakt de wereld beter
quote:Ach je doet maar...alsof het rondstrooien met bans gaat helpen. Feit is gewoon dat sommige hier elkaar niet kunnen uitstaan. Tja nu is dus de "verloedering" van de velden naar het internet gekomen.
Op zondag 27 april 2003 21:58 schreef yvonne het volgende:[..]
En daat zit je fout in je redenatie, idd in VBL mag en kan best iets meer, omdat praten over voetballen meestal heftig gaat, maar dat de verloedering toeslaat is gewoon een feit en ook de mensjes van VBL hebben zich gewoon aan een FOK!policy te houden.
Dat wil dus zeggen dat dus niet de teugels losser gaan, maar dat we er eens bans tegenaan gaan gooien.
Je kunt een gesprek heel goed voeren zonder constant met kanker te gooien.
Btw, modjes ga voor de gein is kijken op het forum van voetbalonline. Daarmee vergeleken valt hier alles nog wel mee.
quote:Mag, kan,
Op zondag 27 april 2003 22:07 schreef Cart_man het volgende:[..]
Ach je doet maar...alsof het rondstrooien met bans gaat helpen. Feit is gewoon dat sommige hier elkaar niet kunnen uitstaan. Tja nu is dus de "verloedering" van de velden naar het internet gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |