Ga op een zonnige zomerdag op een willekeurig terras zitten of door een park lopen en je kunt je lol op. Opgesierde en tot op het dak bespoilerde "normale" Golfjes die met de bumpers bijna de straatstenen raken, of een Astra Sedan met een sticker van een aluminium tankdop over het benzine-klepje, geblindeerde achterramen en mega-groot Pioneer achterop.
Auto's die eigenlijk gewoon bedoeld zijn om normaal mee te rijden maar door toedoen van een enthousiaste Sjonnie hun oude dag als "sportmonster" mogen gaan slijten.
Kortom: Stratemaker ferrari's!
Done or Not done ?
[Dit bericht is gewijzigd door qbus op 25-04-2003 19:40]
quote:Not done
Op vrijdag 25 april 2003 19:36 schreef qbus het volgende:
Ga op een zonnige zomerdag op een willekeurig terras zitten of door een park lopen en je kunt je lol op. Opgesierde en tot op het dak bespoilerde "normale" Golfjes die met de bumpers bijna de straatstenen raken, of een Astra Sedan met een sticker van een aluminium tankdop over het benzine-klepje, geblindeerde achterramen en mega-groot Pioneer achterop.
Auto's die eigenlijk gewoon bedoeld zijn om normaal mee te rijden maar door toedoen van een enthousiaste Sjonnie hun oude dag als "sportmonster" mogen gaan slijten.Kortom: Stratemaker ferrari's!
Done or Not done ?
quote:Niet bepaald kansloos als je het mij vraagt.
Op vrijdag 25 april 2003 19:39 schreef Mr_Knoxville het volgende:
zoiets bedoel je?kansloos
Verschil in smaak kan je het noemen, jij koopt liever een mooi moederbord zodat je vrouwen kan kijken op je pc. Hij koopt liever een gekke Golf zodat ie Anita's kan schaken op de achterbank.
De vraag is dan wie kansloos is
Ok...dat van dat opvoeren weet ik niet zeker, maar het ziet er iig goed uit
quote:Een Ford Ka ziet er sowieso hoerig uit
Op vrijdag 25 april 2003 19:40 schreef Tekno het volgende:
Ligt eraan hoe ze uitgebouwd zijn. Kijk, dat extreme met al die toeters en bellen vind ik ook niet altijd mooi, maar wat subtiele tuning is zeker nooit weg. Ik heb zelf een Ford ka, en heb er ook al het één en ander aan veranderd. Ik heb er bijvoorbeeld ook sideskirts en nieuwe bumpers met mistlampen voor gemonteerd, maar die zien er tenminste niet zo hoerig uit als die Astra/Golf bakken.
quote:Dat is zeker sneu, staan ze daar met een 1.2 en een dubbele remus eronder "herrie" te maken
Op vrijdag 25 april 2003 19:38 schreef NiGeLaToR het volgende:[..]
Not done
![]()
Magoed.. wel lollig dat zoveel mensen zich zo voor lul zetten.. lach me altijd dood
Ook dat armpie uit het raam, harde krakende kutmuziek met ramen open en overbodig met je gaspedaal spelen (in je 1,2i Corsa) is zoooooooo sneu
quote:Leuke uitlaat? Zodat je zo'n dom lawaai krijgt bedoel je? Zo'n Astra die een kabaal maakt alsof er een M1-Abrams Tank langs komt denderen?
Op vrijdag 25 april 2003 19:44 schreef bredebanaan het volgende:[..]
Dat is zeker sneu, staan ze daar met een 1.2 en een dubbele remus eronder "herrie" te maken
Maar ik heb er niks op tegen om een auto een beetje te tunen, maar het ken te gek, een leuke uitlaat ofzo staat nooit verkeerd
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 19:43 schreef Makster het volgende:[..]
Niet bepaald kansloos als je het mij vraagt.
Verschil in smaak kan je het noemen, jij koopt liever een mooi moederbord zodat je vrouwen kan kijken op je pc. Hij koopt liever een gekke Golf zodat ie Anita's kan schaken op de achterbank.
De vraag is dan wie kansloos is
![]()
quote:
zoiets bedoel je?
quote:Ik zeg toch STAAT NIET VERKEERD
Op vrijdag 25 april 2003 19:45 schreef Eomer het volgende:[..]
Leuke uitlaat? Zodat je zo'n dom lawaai krijgt bedoel je? Zo'n Astra die een kabaal maakt alsof er een M1-Abrams Tank langs komt denderen?
edit, astra sucks,
golf 1 never dies
[Dit bericht is gewijzigd door bredebanaan op 25-04-2003 19:48]
quote:Nee...idd...niet verkeerd...eerder irritant...zit je lekker op een terrasje...kan je mekaar niet verstaan omdat er zo'n kutbak voorbij komt
Op vrijdag 25 april 2003 19:46 schreef bredebanaan het volgende:[..]
Ik zeg toch STAAT NIET VERKEERD
Maar ok...je hebt gelijk...het ziet er grappig uit...en daar stopt het ook.
quote:Mensen op terasjes
Op vrijdag 25 april 2003 19:48 schreef Eomer het volgende:[..]
Nee...idd...niet verkeerd...eerder irritant...zit je lekker op een terrasje...kan je mekaar niet verstaan omdat er zo'n kutbak voorbij komt
Ik probeer alleen jullie stupiditeit aan te geven, nofi verder.
quote:er zijn ook heel leuke uitlaatjes die geen herrie maken hoor
Nee...idd...niet verkeerd...eerder irritant...zit je lekker op een terrasje...kan je mekaar niet verstaan omdat er zo'n kutbak voorbij komt
Maar ok...je hebt gelijk...het ziet er grappig uit...en daar stopt het ook.
quote:Lijkt mij ook wat lastig rijden met die motorkap zo hoog.
zoiets bedoel je?kansloos
quote:Mooi toch
We kunnen niet allemaal zoals jij op de brommer komen
quote:MT-5...en ik ben er trots op! ...detail is dat-ie al een half jaar niet meer rijdt omdat ik ook m'n rijbewijs heb
Op vrijdag 25 april 2003 19:50 schreef Makster het volgende:[..]
Mooi toch
We kunnen niet allemaal zoals jij op de brommer komen
quote:Mooi gemaakt, zie je niet vaak een Kadettilac met gullwings. Petje af voor degene die hier zijn tijd (en geld) in gestopt heeft.
Op vrijdag 25 april 2003 19:51 schreef qbus het volgende:
[afbeelding]
quote:Ik vind dit eerlijk gezegd ook best een cool project, zeker als je kijkt naar het "gros" van dit soort getunede auto's, dan maakt men zich er over het algemeen vanaf met een paar stickers en een verlagingssetje.
Op vrijdag 25 april 2003 20:01 schreef Pushit het volgende:[..]
Mooi gemaakt, zie je niet vaak een Kadettilac met gullwings. Petje af voor degene die hier zijn tijd (en geld) in gestopt heeft.
Goed Voorbeeld:
(maak ik net een eigen topic, omdat dat deze gesloten was.. izzie nu weer open )
quote:Ja, dit is wel kewl, maar tank-dop-plakkende-gas-gevende-lawaai-makende-petjes-dragende-aso-pubertjes zijn niet kewl
Op vrijdag 25 april 2003 20:05 schreef qbus het volgende:[..]
Ik vind dit eerlijk gezegd ook best een cool project, zeker als je kijkt naar het "gros" van dit soort getunede auto's, dan maakt men zich er over het algemeen vanaf met een paar stickers en een verlagingssetje.
Gaat ook om type mens.. in een kewle auto rijden kewle pieplez.. in een tank-dop-sticker-auto rijd een tank-dop-sticker-auto-mens
quote:Dat vind jij, boeit me niets. Ik vind het een geinig wagentje, en probeer hem nog mooier te maken. Lekker belangrijk als jij dat niets vind. Ik ken jou niet en jij kent mij niet, je hebt mijn wagen nog nooit gezien dus wat lul je nou. Maar goed, ik denk dat jouw reactie hier niet zo heel lang zal staan, want het voegt werkelijk niets toe aan dit topic.
Op vrijdag 25 april 2003 19:43 schreef HassieBassie het volgende:[..]
Een Ford Ka ziet er sowieso hoerig uit
Maar goed. Die Kadett op de vorige pagina ziet er op zich ook wel grappig uit, meer omdat het iets speciaals heeft (vleugeldeuren), want als hij dat niet zou hebben, zou het er volgens mij één zijn die je op iedere hoek van de straat tegenkomt.
Persoonlijk vind ik al die getunede Golfjes niets, maar dat komt meer omdat ik een gewone Golf ook niet mooi vind (sorry voor alle Golf rijders, maarja, kwestie van smaak), maar er zijn zeker wel getunede Golfjes die er wel goed uitzien. Maar dat heeft dan meer met de tuning te maken, dan met de auto zelf. Het ligt er maar net aan hoe het eruit ziet. Je kan een auto er sneller uitlaten zien, dmv allerlei spoilers, diffusers, verlagingen, noem maar op. Maar of dat nou mooi is? Ja, de ene keer wel de andere keer niet. persoonlijk ga ik liever voor een wat stijlvollere tuning, dus meer om de wagen mooier te maken, dan om hem sneller te doen laten lijken. Kijk, ik kan mijn Ka er wel sneller uit laten zien, maar de top[ is maar 156, dus ja, dan vind ik dat je hem ook moet opvoeren zodat ie werkelijk sneller is. Of je moet het voor shows doen, maar dat is natuurlijk weer heel wat anders.
quote:Idd, goeie voorbeelden. Zo zien die Mini's er al een stuk leuker uit, maar het is zeker niet overdreven.
Op vrijdag 25 april 2003 20:07 schreef N-I-X het volgende:
slechte voorbeelden staan hierboven wel...
Goed Voorbeeld:(maak ik net een eigen topic, omdat dat deze gesloten was.. izzie nu weer open
)
quote:Het gaat om een tank-dop-sticker-auto-stakker
Op vrijdag 25 april 2003 20:07 schreef NiGeLaToR het volgende:[..]
Ja, dit is wel kewl, maar tank-dop-plakkende-gas-gevende-lawaai-makende-petjes-dragende-aso-pubertjes zijn niet kewl
Gaat ook om type mens.. in een kewle auto rijden kewle pieplez.. in een tank-dop-sticker-auto rijd een tank-dop-sticker-auto-mens
quote:GVD is toch een mening man! Mag je op Fok! ook al niet meer zeggen wat je van iets vindt? Flikker toch op wat een onzin. Waarom heb je dan een Forum bedacht!?
Op vrijdag 25 april 2003 20:16 schreef Fillipe het volgende:
-edit- lees mijn waarschuwing.
quote:Mooi gedaan i.d.d
Op vrijdag 25 april 2003 20:07 schreef N-I-X het volgende:
slechte voorbeelden staan hierboven wel...
Goed Voorbeeld:(maak ik net een eigen topic, omdat dat deze gesloten was.. izzie nu weer open
)
Houd er rekening mee dat het hier om meningen gaat en geen feiten.
En om dan mijn inbreng van mooi opgezet.
quote:Mja maar een standaard Mini (oud model) vind ik toch wel mooier hoor. Dat is nou weer een voorbeeld waar je eigenlijk vanaf moet blijven. Een Golf of Kadett/Astra leent zich wel weer voor optisch tunen omdat er zo godsgruwelijk veel van die krengen rondrijden die allemaal op elkaar lijken. een afwisseling, al is het maar een sticker op je tankdop vind ik dan best leuk om te zien.
Op vrijdag 25 april 2003 20:19 schreef qbus het volgende:[..]
Mooi gedaan i.d.d
quote:Whoo wat is dit een lijp bakkie
Op vrijdag 25 april 2003 20:20 schreef jacco het volgende:
quote:Als je de Flame een beetje wegdenkt... dan heeft hij wel een punt
Op vrijdag 25 april 2003 20:19 schreef Fillipe het volgende:[..]
GVD is toch een mening man! Mag je op Fok! ook al niet meer zeggen wat je van iets vindt? Flikker toch op wat een onzin. Waarom heb je dan een Forum bedacht!?
geef eens een goede reactie modje?? want ben wel benieuwd hoe jij dit ziet... voor iedere user wel handige info lijkt me
quote:Het gaat in dit topic om goedkope oude auto's, kom jij aan met een auto van 2 ton
Op vrijdag 25 april 2003 20:20 schreef jacco het volgende:
Ik zeg alleen dit:Houd er rekening mee dat het hier om meningen gaat en geen feiten.
En om dan mijn inbreng van mooi opgezet.
quote:Oops sorry
Op vrijdag 25 april 2003 20:22 schreef bredebanaan het volgende:[..]
Het gaat in dit topic om goedkope oude auto's, kom jij aan met een auto van 2 ton
quote:.........oh ja je word zo beperkt in je vrijheden tegenwoordig ...
Op vrijdag 25 april 2003 20:19 schreef Fillipe het volgende:[..]
GVD is toch een mening man! Mag je op Fok! ook al niet meer zeggen wat je van iets vindt? Flikker toch op wat een onzin. Waarom heb je dan een Forum bedacht!?
.........mja vind altijd beetje sneu die opgesierde bakkies, het heeft namelijk 90% geen nut, en 9 % is om uh stoer te zijn ofzo? en 1 is omdat het heel misschien helpt
Voor alles is een gulden middenweg en om de een of andere reden hebben sommige mensen het moeilijk daarmee
trouwes.......die mini's zien er wel stoer uit
quote:Opmerkingen, feedback etc. voor het PTA forum...
Op vrijdag 25 april 2003 20:21 schreef N-I-X het volgende:geef eens een goede reactie modje??
quote:dank u...
Op vrijdag 25 april 2003 20:23 schreef VanDread het volgende:[..]
.........oh ja je word zo beperkt in je vrijheden tegenwoordig ...
![]()
topic moet toch een beetje erges over gaan.....wil je je meening verkondigen bel dan naar de radio ofzo.........mja vind altijd beetje sneu die opgesierde bakkies, het heeft namelijk 90% geen nut, en 9 % is om uh stoer te zijn ofzo? en 1 is omdat het heel misschien helpt
Voor alles is een gulden middenweg en om de een of andere reden hebben sommige mensen het moeilijk daarmee
ben zelf nu ook bezig met een mini, een zwarte uit '83, zal wel ff wat foto's zoeken, die is ook nog zo goed als standaard, alleen die moet ook nog ff iets aangepast worden....
das gewoon leuk, mooi en appart...
als je met een getunde mini of kever (iets in de richting) rijdt dan is dat heel erg orrigineel en mensen kijken je ook steeds na...
iedereen draait zijn hoofdje weg als ze zown matige golf II zien rijden, hebben mensen dat zelf dan ook niet door vraag ik me dan af...
tip: Google, zoeken onder Zeemax
dan kom je mijn droom auto's tegen
quote:Dit verkondigde ik ook zo ongeveer aan maar ach.
Op vrijdag 25 april 2003 20:23 schreef VanDread het volgende:
.........mja vind altijd beetje sneu die opgesierde bakkies, het heeft namelijk 90% geen nut, en 9 % is om uh stoer te zijn ofzo? en 1 is omdat het heel misschien helpt
quote:Zij snappen het niet dat jij al je geld in je pc of whatever duw
Op vrijdag 25 april 2003 20:27 schreef Fillipe het volgende:[..]
Dit verkondigde ik ook zo ongeveer aan maar ach.
En voorderest ben ik het helemaal met je eens, ze doen het alleen maar om stoer te zijn. Terwijl ze keihard uitgelachen worden.
[Dit bericht is gewijzigd door Kreator op 25-04-2003 20:30]
quote:Haha zeker niet, dat is een speeltje daar ga ik mijn geld niet aan verknoeien.
Op vrijdag 25 april 2003 20:29 schreef bredebanaan het volgende:[..]
Zij snappen het niet dat jij al je geld in je pc of whatever duw
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 20:29 schreef N-I-X het volgende:
-edit- ontopic hier en beleid in dat topic. Zo moeilijk is dat niet. Nu kappen.
Subtiel tunen is het toverwoord.
[Dit bericht is gewijzigd door qbus op 25-04-2003 20:47]
quote:Die gast heeft gewoon bakvormen op z'n wielen gezet... Of zijn het nou dienbladen.
zoiets bedoel je?
kansloos
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 20:47 schreef Sjaakman het volgende:[..]
Die gast heeft gewoon bakvormen op z'n wielen gezet... Of zijn het nou dienbladen.
voorbeeld van te ver doortunen en naar mijn mening ook niet mooi....
wielkasten hoor je netjes uit te kloppen, en niet zo beroerd te doen dat je er covers over moet doen...
Er is maar een ding mooi aan deze auto en dat is de vr6 die erin zit....
Daarin tegen de audi cabrio die hierboven ergens staat vind ik toppie....
gaat even op zoek naar een mooie golf2
quote:Hey is dat niet de auto van ali G
Op vrijdag 25 april 2003 20:54 schreef qbus het volgende:*proest*
quote:Dat vind ik gewoon een (moeilijk te zien) goed getunede golf 3?
Op vrijdag 25 april 2003 20:58 schreef qbus het volgende:
[afbeelding]
quote:Ik vind het een Ultieme Sjonniebak!
Op vrijdag 25 april 2003 20:59 schreef Kreator het volgende:[..]
Dat vind ik gewoon een (moeilijk te zien) goed getunede golf 3?
quote:Heheh ja, maar zelfs die had niet de cabrio uitvoering!
Op vrijdag 25 april 2003 20:56 schreef trance40 het volgende:[..]
Hey is dat niet de auto van ali G
Voor mijn huis staat op dit moment een Calibra met voorspoiler in sneeuwploeg formaat en achterspoiler in F1-formaat
[Dit bericht is gewijzigd door ThaFreak op 25-04-2003 21:12]
quote:*proest*
Op vrijdag 25 april 2003 21:11 schreef ThaFreak het volgende:
moooooi
http://members.home.nl/thafreak2/fok/dsp.jpg
quote:dat is pas *proest*
Op vrijdag 25 april 2003 21:14 schreef qbus het volgende:
En toen viel de bumper naar beneden....
[Dit bericht is gewijzigd door qbus op 25-04-2003 21:21]
quote:De kleur is inderdaad niet de mooiste ( en das nog licht uitgedrukt), maar voor de rest vind ik de auto wel wat hebben.
Op vrijdag 25 april 2003 21:20 schreef ThaFreak het volgende:
volgens mij heb ik een toppertje gevonden....kwa
[afbeelding]
quote:Ik niet!
Op vrijdag 25 april 2003 21:23 schreef GizartFRL het volgende:[..]
De kleur is inderdaad niet de mooiste ( en das nog licht uitgedrukt), maar voor de rest vind ik de auto wel wat hebben.
quote:Die had dus echt hele andere banden/velgen nodig.
Op vrijdag 25 april 2003 21:23 schreef qbus het volgende:
Te erg........
nu lijkt het net of er thuiskomertjes onder zitten.
+ de luchthapper in het midden van de motorkap.
quote:ik ga je toch overtreffen ThaFreak .....kijk hier maar eens naar:
[afbeelding]
quote:Ja die WAREN er.
Op vrijdag 25 april 2003 19:50 schreef bredebanaan het volgende:[..]
er zijn ook heel leuke uitlaatjes die geen herrie maken hoor
Ik heb een tijdje bij een uitlatenfabrikant gewerkt en deze lijn liep dus echt voor geen meter!!! Het ging hierbij om sportdempers waarbij eerlijk werd aangegeven dat het niks deed voor het geluid en maar marginaal voor de prestaties. (prestatiewinst bij een "gewone" auto is sowieso minimaal.)
Uiteindelijk zijn deze onder de prijs van een normale demper uitverkocht. Wel een goede deal, sportdemper zonder extra herrie en toch maximale flow voor je 1.2'tje corsa e.d. voor dezelfde prijs als een standaard kwikfitdemper.
quote:Kijk, DAT bedoel ik!
Op vrijdag 25 april 2003 21:37 schreef ThaFreak het volgende:
en een paar mooie opels
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[Dit bericht is gewijzigd door qbus op 25-04-2003 21:46]
quote:Wanneer gaat ie hem nou afspuiten
Op vrijdag 25 april 2003 21:52 schreef qbus het volgende:
Voor wie eigenlijk >
[afbeelding]![]()
-edit-
Bijna geen enkele auto uit dit topic maargoed
dit is trouwens een calibra:
ik wil het niet eens weten:
voor de stratenmakers die alleen oude mercedessen kunnen betalen maar wel een nieuwe willen rijden
[Dit bericht is gewijzigd door jwstoop op 26-04-2003 11:33]
quote:OP de wat overdreven vleugeldeuren na vind ik dit een vd mooiste oudere golfs die getuned is maar goed...
Op vrijdag 25 april 2003 21:11 schreef ThaFreak het volgende:
moooooi
[afbeelding]
quote:Waar zijn de koplampen
Op zaterdag 26 april 2003 12:47 schreef blup het volgende:
[afbeelding]Zoiets vind ik nou wel weer iets hebben.
Op de voor bumper na.
quote:
Op zaterdag 26 april 2003 12:38 schreef Steve-O het volgende:
Golf,astra,kadet
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 20:20 schreef Kreator het volgende:
Je mening op een normale manier verkondigen is okay. Opel sucks roepen is geen mening, dat is uitlokken. Nu weer ontopic verder. Niet zo op de pik getrapt zijn.
quote:-normaal reageren kan ook wel lijkt me.-
Op zaterdag 26 april 2003 12:54 schreef slashyou het volgende:[..]
Waar zijn de koplampen
[Dit bericht is gewijzigd door GizartFRL op 26-04-2003 13:56]
quote:Dat onderste lipje is niet echt mooi nee, maar voor de rest ziet ie er erg strak uit. Lijkt net een haaiekop.
Op zaterdag 26 april 2003 12:47 schreef blup het volgende:
[afbeelding]Zoiets vind ik nou wel weer iets hebben.
Op de voor bumper na.
quote:Da's nen cross auto
Op vrijdag 25 april 2003 21:32 schreef qbus het volgende:
Mocht niet ontbreken.
De plattelands-GTI.....
Sorry hoor, maar ik vind dit een triest topic,
ik zeg altijd maar zo:
"Een auto moet geen vermogen hebben, maar uitstralen"
Dit topic gaat nergens over, laten we hier andermans auto afkraken... pfff...
ik had ook wel een Opel Kadett 1400 met GSI bumpers en SideSkirts... SO WHAT?! Auto lijkt gelijk een stuk mooier... het gaat wel vaak over de top, agreed, maar laat die mensen in hun waarde, is hun auto... moet ze altijd nog zelf weten...
quote:
Op maandag 28 april 2003 13:28 schreef BroesWillems het volgende:[..]
Da's nen cross auto
quote:
quote:Ja, op het platteland rondom Almelo mischien.
ik had ook wel een Opel Kadett 1400 met GSI bumpers en SideSkirts... SO WHAT?! Auto lijkt gelijk een stuk mooier...
Nogmaals: ga niet downforcespoilers en skirts monteren als die nergens voor nodig zijn. Niet funktioneel, het slaat nergens op en je troeft er hooguit de plaatselijke dorpsgek mee af. (als je dat al van plan was)
quote:En ik zeg altijd maar zo:
Op maandag 28 april 2003 13:28 schreef BroesWillems het volgende:[..]
ik zeg altijd maar zo:
quote:
Op maandag 28 april 2003 13:47 schreef Xtreem het volgende:[..]
En ik zeg altijd maar zo:
"Een auto moet 2x zoveel vermogen hebben als dat -ie uitstraalt"
Die m5 is niet voor niets zo mooi
quote:die gele banden zijn ECHT vet
Op maandag 28 april 2003 13:18 schreef slashyou het volgende:
Fijn hij is weer open:gele banden
[afbeelding]
testarossa wannabee:
[afbeelding]
quote:Net alsof hij op ...... tweety's rijd.. super gaaf!!!!
Op maandag 28 april 2003 13:53 schreef blieblie het volgende:[..]
die gele banden zijn ECHT vet
![]()
....
quote:tis echt droog, zoiets hebk nog nooit gezien, gele banden
Op maandag 28 april 2003 13:54 schreef WaSTeiL het volgende:[..]
Net alsof hij op ...... tweety's rijd.. super gaaf!!!!
quote:ja... laat maar, dat is bij elk topic geweest... enigste wat je kan is andere auto's afkraken... zou je niet meer doen... weetje?
Op maandag 28 april 2003 13:46 schreef qbus het volgende:[..]
![]()
![]()
[..]
Wat een bullshit. Een auto moet pas vermogen uitstralen als hij dat ook werkelijk heeft.
[..]Ja, op het platteland rondom Almelo mischien.
Nogmaals: ga niet downforcespoilers en skirts monteren als die nergens voor nodig zijn. Niet funktioneel, het slaat nergens op en je troeft er hooguit de plaatselijke dorpsgek mee af. (als je dat al van plan was)
dit is dus een cross auto... en jullie zetten hem er neer als slecht getunede auto...
hij's tenminste niet voor op de openbare weg bedoelt... anders zaten de lampen ed er nog wel aan...
[Dit bericht is gewijzigd door BroesWillems op 28-04-2003 14:03]
quote:Ik kraak helemaal niks af. dat is gewoon mijn mening broes.
Op maandag 28 april 2003 14:00 schreef BroesWillems het volgende:[..]
ja... laat maar, dat is bij elk topic geweest... enigste wat je kan is andere auto's afkraken... zou je niet meer doen... weetje?
quote:kan wel zo zijn... maar als een ander dat mooi vind, laat hem dan in zn waarde....
Op maandag 28 april 2003 14:02 schreef qbus het volgende:[..]
Ik kraak helemaal niks af. dat is gewoon mijn mening broes.
Maak er niet zo'n punt van joh......
quote:Als mijn mening niet overeenkomt met jouw eigenwaarde kan ik daar helaas niet zoveel aan doen.
Op maandag 28 april 2003 14:04 schreef BroesWillems het volgende:[..]
kan wel zo zijn... maar als een ander dat mooi vind, laat hem dan in zn waarde....
Give it a rest...
Iedereen heeft zo zijn eigen ideeen over mobiliteit. Voor jou is dat de polder-rally rondom Bornerbroek en opgevoerde Caddy's, voor mij is dat gewoon in de auto rijden die je hebt ZONDER daarmee iets te willen suggereren dat er in wezen helemaal niet is.
quote:
Op maandag 28 april 2003 14:09 schreef qbus het volgende:[..]
Als mijn mening niet overeenkomt met jouw eigenwaarde kan ik daar helaas niet zoveel aan doen.
Give it a rest...
Iedereen heeft zo zijn eigen ideeen over mobiliteit. Voor jou is dat de polder-rally rondom Bornerbroek en opgevoerde Caddy's, voor mij is dat gewoon in de auto rijden die je hebt ZONDER daarmee iets te willen suggereren dat er in wezen helemaal niet is.
't slaat gewoon nergens op... .een auto mag er niet mooi uit zien als die geen vermogen heeft.... triest....
quote:Broes, wij denken nogmaals heel verschillend over mobiliteit.
Op maandag 28 april 2003 14:12 schreef BroesWillems het volgende:[..]
't slaat gewoon nergens op... .een auto mag er niet mooi uit zien als die geen vermogen heeft....
triest....
Zie het zo: Als iedereen hetzelfde over auto's dacht viel er niks meer te lachen op de weg! (of in dit topic )
quote:jah, jij ziet het als iets om van A naar B te komen...
Op maandag 28 april 2003 14:21 schreef qbus het volgende:[..]
Broes, wij denken nogmaals heel verschillend over mobiliteit.
Zie het zo: Als iedereen hetzelfde over auto's dacht viel er niks meer te lachen op de weg! (of in dit topic
)
zo zie ik het ook maar, ik zie het ook als Hobby...
om van A naar B te komen kun je ook de trein nemen....
Zo zien de eigenaars van de auto hierboven hun auto ook, als hobby, laat ze dan in hun waarde....
quote:Niet helemaal.
Op maandag 28 april 2003 14:26 schreef BroesWillems het volgende:[..]
jah, jij ziet het als iets om van A naar B te komen...
zo zie ik het ook maar, ik zie het ook als Hobby...
Back on topic.
quote:irritant hé! als iemand er steeds door lult
Op maandag 28 april 2003 14:38 schreef qbus het volgende:[..]
Back on topic.
quote:Broes strikes back !
Op maandag 28 april 2003 14:51 schreef BroesWillems het volgende:[..]
irritant hé! als iemand er steeds door lult
-5 generalisatie:
Als je met zulke velgen gaat rondrijden moet je wel een getinte huidskleur hebben...
quote:das een gsi, dies wel redelijk snel hoor... das dus geen wannabe auto...
Op maandag 28 april 2003 15:00 schreef qbus het volgende:
[afbeelding]
quote:LOL
Op maandag 28 april 2003 15:00 schreef slashyou het volgende:
[afbeelding]-5 generalisatie:
Als je met zulke velgen gaat rondrijden moet je wel een getinte huidskleur hebben...
quote:Corsa GSI snel
Op maandag 28 april 2003 15:01 schreef BroesWillems het volgende:[..]
das een gsi, dies wel redelijk snel hoor... das dus geen wannabe auto...
En die op dat plaatje heeft ook nog eens een veels te breed spoor i.c.m. veels te breede banden, daar wordt ie ook niet sneller van.
quote:lol nul tot 100 in 12 sec.... net zo snel als mijn kadett! hahaha dat wist ik niet....
Op maandag 28 april 2003 15:04 schreef slashyou het volgende:[..]
Corsa GSI snel
![]()
![]()
Corsa GSIEn die op dat plaatje heeft ook nog eens een veels te breed spoor i.c.m. veels te breede banden, daar wordt ie ook niet sneller van.
quote:Lijkt mij ook fotosoep btw, afgezien van de luchthapper ziet hij er niet verkeerd uit
Op maandag 28 april 2003 15:14 schreef qbus het volgende:
[afbeelding]*gruwel*
Dat doe je zo'n auto toch niet aan ?
quote:Familie van Broes, verre neef mischien ?
Op maandag 28 april 2003 15:14 schreef Pushit het volgende:
Offtopic, Beste Qbus hoe oud ben jij en wat voor auto rijd je zelf?
quote:
Op maandag 28 april 2003 15:17 schreef qbus het volgende:[..]
Familie van Broes, verre neef mischien ?
quote:
Op maandag 28 april 2003 15:15 schreef Pushit het volgende:[..]
Lijkt mij ook fotosoep btw, afgezien van de luchthapper ziet hij er niet verkeerd uit
.
quote:Geef nou gewoon eens antwoord plz...
Op maandag 28 april 2003 15:17 schreef qbus het volgende:[..]
Familie van Broes, verre neef mischien ?
quote:Of lees eens een keer goed
Op maandag 28 april 2003 15:22 schreef Pushit het volgende:[..]
Geef nou gewoon eens antwoord plz...
.
quote:Lancia
Op maandag 28 april 2003 15:23 schreef qbus het volgende:[..]
Of lees eens een keer goed
[Autotopic] Lancia!
quote:En als ie een kadett had gehad niet
Op maandag 28 april 2003 15:25 schreef Pushit het volgende:[..]
Lancia
. Niet mijn smaak dus die topics sla ik automagisch over, maargoed je hebt dan een beetje recht van spreken daar ging het me even om
.
quote:Ik ben het volledig met slashyou eens, alsof je eerst een bepaald soort auto moet rijden om van een andere auto te mogen walgen.
Op maandag 28 april 2003 15:25 schreef Pushit het volgende:[..]
maargoed je hebt dan een beetje recht van spreken daar ging het me even om
.
quote:
Op maandag 28 april 2003 15:26 schreef slashyou het volgende:[..]
En als ie een kadett had gehad niet
quote:Ehm nee tuurlijk mag je van elke auto walgen daar ben je vrij in. Maar als je je zodanig profileert als jullie 2 doen, pure sjonniehaters dan zul je toch wel zelf met wat beters voor de dag moeten komen en anders gewoon je mond houden. Maarja das mijn mening dan hè.
Op maandag 28 april 2003 15:28 schreef qbus het volgende:[..]
Ik ben het volledig met slashyou eens, alsof je eerst een bepaald soort auto moet rijden om van een andere auto te mogen walgen.
quote:Of gewoon met je kadett niet meedoen met de halfords tuning dagen
Op maandag 28 april 2003 15:33 schreef Pushit het volgende:Ehm nee tuurlijk mag je van elke auto walgen daar ben je vrij in. Maar als je je zodanig profileert als jullie 2 doen, pure sjonniehaters dan zul je toch wel zelf met wat beters voor de dag moeten komen en anders gewoon je mond houden. Maarja das mijn mening dan hè.
Maar ik ben geen sjonnie hater, een opel manta vind ik bijvoorbeeld weer top, maar da's ook een echte orginele sjonnie bak. Wat ik triest vind is dat je van een burgermannetjes auto een wannabee race-auto maakt.
quote:
[afbeelding]
die gast die die tjolf heeft gemaakt heeft baanbrekend werk gedaan.... iedereen zei dat het niet kon... dus wat doet de dr.. die doet het gewoon.. een vr6 in een mk1 (en nee ik rijd zelf geen 'stratemaker ferrari' maar een helemaal standaard bmw 318i, zelfs geen sportvelgen eronder), maar die tjolf is wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed!!!
Een mooie Golf 2 waar iemand veel tijd aan besteed heeft, tijd die burgermannetjes liever doorbrengen met mensen afkraken op het internet (Want das stoer ).
quote:Tis die homo-kleur die
Op maandag 28 april 2003 15:43 schreef bier2k3 het volgende:[..]
??? nee man aap.. respect...
die gast die die tjolf heeft gemaakt heeft baanbrekend werk gedaan.... iedereen zei dat het niet kon... dus wat doet de dr.. die doet het gewoon.. een vr6 in een mk1 (en nee ik rijd zelf geen 'stratemaker ferrari' maar een helemaal standaard bmw 318i, zelfs geen sportvelgen eronder), maar die tjolf is wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed!!!
quote:Hij heeft een botsing met een cola blikje gahad geloof ik.
Op maandag 28 april 2003 15:45 schreef Pushit het volgende:
Aangezien we het toch niet eens worden maar weer ontopic.
Een mooie Golf 2 waar iemand veel tijd aan besteed heeft, tijd die burgermannetjes liever doorbrengen met mensen afkraken op het internet (Want das stoer
).
quote:En dan bij een stoplicht zoekgereden worden door een Smartie? Dan sta je pas echt voor aap... 't Omgekeerde is wel leuk... Met een totaal onopvallende ijsgrijze Xsara een luidruchtig opvallende paarse boom-box-golf met 30cm sloffen (waarvan >5 buiten kast
Op maandag 28 april 2003 13:28 schreef BroesWillems het volgende:
quote:laat maar pushit... er valt niet mee te praten...
Op maandag 28 april 2003 15:45 schreef Pushit het volgende:
[..]
* BroesWillems heeft ervaring met hun...
quote:Een lancia delta dus (he bah, wat ben ik vervelend vandaag
Op maandag 28 april 2003 15:39 schreef slashyou het volgende:[..]
Of gewoon met je kadett niet meedoen met de halfords tuning dagen
Maar ik ben geen sjonnie hater, een opel manta vind ik bijvoorbeeld weer top, maar da's ook een echte orginele sjonnie bak. Wat ik triest vind is dat je van een burgermannetjes auto een wannabee race-auto maakt.
quote:das dan wel weer super gaaf !!! maken ze dat zelf of ??
Op vrijdag 25 april 2003 19:51 schreef qbus het volgende:
[afbeelding]
quote:Nou dat vind ik nou ook!
Op maandag 28 april 2003 15:57 schreef Sigmund_Freud het volgende:[..]
das dan wel weer super gaaf !!! maken ze dat zelf of ??
voor die mensen is hun auto hun hobby, dit vind ik gewoon een knap staaltje (optische) tuning....
die deuren haal je heus niet bij de halfords
quote:* Parabola vindt gekleurde velgen dan wel weer mooi
Op maandag 28 april 2003 14:14 schreef qbus het volgende:
Leuk voor onder je gele banden
quote:En dat vind je een wannabee racewagen ?
Op maandag 28 april 2003 15:54 schreef LiQuiD_007 het volgende:Een lancia delta dus
quote:das gewoon een G60 bumper.... (alleen heel erg verlaagd) kan niet zeggen dat ik die fout vind...
Op maandag 28 april 2003 16:00 schreef qbus het volgende:
*lol*
Hopen dat je niet in een woonerf woond.
quote:Dit topic was al eens gesloten, er zou daarna onderbouwd worden enzo. Jou mening dan als waar zien en mensen triest noemen noem ik geen onderbouwing eigenlijk. Het is en blijft een afkraaktopic en gaat gewoon nergens over want 90% van de wagens die hier gepost zijn zijn met veel liefde en tijd gemaakt, door echte autoliefhebbers.
Op maandag 28 april 2003 15:52 schreef BroesWillems het volgende:[..]
laat maar pushit... er valt niet mee te praten...
* BroesWillems heeft ervaring met hun...
Nog een mooie Astra G :
quote:daar sla je de spijker op z'n kop!
Op maandag 28 april 2003 16:03 schreef Pushit het volgende:[..]
Het is en blijft een afkraaktopic en gaat gewoon nergens over want 90% van de wagens die hier gepost zijn zijn met veel liefde en tijd gemaakt, door echte autoliefhebbers.
quote:Al was het een vliegtuig. Het blijft lelijk op zo'n standaard 1.4 golfje.
Op maandag 28 april 2003 16:02 schreef BroesWillems het volgende:[..]
das gewoon een G60 bumper.... (alleen heel erg verlaagd) kan niet zeggen dat ik die fout vind...
quote:Ben jij helderziend dat je aan die foto kan zien dat het een standaard 1.4 is?
Op maandag 28 april 2003 16:08 schreef qbus het volgende:[..]
Al was het een vliegtuig. Het blijft lelijk op zo'n standaard 1.4 golfje.
quote:En dus mag je ze nogmaals niet lelijk vinden ?
Op maandag 28 april 2003 16:03 schreef Pushit het volgende:
. Het is en blijft een afkraaktopic en gaat gewoon nergens over want 90% van de wagens die hier gepost zijn zijn met veel liefde en tijd gemaakt, door echte autoliefhebbers.
quote:Deze is wel mooi. Subtiel getuned en met gevoel. Heeft weinig te maken met al die getunede crx'jes en golfjes waar we het hier voornamelijk over hebben.
Nog een mooie Astra G :
quote:wie zegt dat een 1.4 golfje is?
Op maandag 28 april 2003 16:08 schreef qbus het volgende:[..]
Al was het een vliegtuig. Het blijft lelijk op zo'n standaard 1.4 golfje.
en dan nog... als er een 1800 16v GTI in zat maar qua uiterlijk was die het zelfde... dan is ie wel mooi?
Hypocriet gelul....
quote:Dat "voel" je bij sommige auto's gewoon.
Op maandag 28 april 2003 16:10 schreef Pushit het volgende:[..]
Ben jij helderziend dat je aan die foto kan zien dat het een standaard 1.4 is?
quote:Een auto van een kameraad van mij heeft precies dezelfde voorkant en dat is een 1800.... duzzz...
Op maandag 28 april 2003 16:11 schreef qbus het volgende:[..]
Dat "voel" je bij sommige auto's gewoon.
quote:Ongetwijfeld. Maar een andere groep echte liefhebbers prefereert prestaties boven uiterlijk vertoon.
Op maandag 28 april 2003 16:03 schreef Pushit het volgende:[..]
Dit topic was al eens gesloten, er zou daarna onderbouwd worden enzo. Jou mening dan als waar zien en mensen triest noemen noem ik geen onderbouwing eigenlijk. Het is en blijft een afkraaktopic en gaat gewoon nergens over want 90% van de wagens die hier gepost zijn zijn met veel liefde en tijd gemaakt, door echte autoliefhebbers.
Nog een mooie Astra G :
* Xtreem steekt al die tijd en geld liever in motorisch/ technisch verbeteren
quote:Dom gelul, ik had ook enkele koplampen op mijn Golf 2 G60, verder alles origineel behalve de g60 bumpers en ATS velgen. En er dachten heel veel dat ik "maar" een 1.4 had, die zijn allemaal nog op de koffie gekomen. Neem er vergif op in dat dit géén 1.4 is.
Op maandag 28 april 2003 16:11 schreef qbus het volgende:[..]
Dat "voel" je bij sommige auto's gewoon.
quote:Jawel maar onderbouw het dan even voor het gemak, kunnen we erover discussieren, en niet alleen
Op maandag 28 april 2003 16:10 schreef qbus het volgende:[..]
En dus mag je ze nogmaals niet lelijk vinden ?
[..]
quote:heb je er wel is aan gedacht dat je met jullie "mening" het werk van een ander afkraakt? en dat die persoon heel druk is geweest met die auto?
Op maandag 28 april 2003 16:13 schreef Xtreem het volgende:[..]
Ongetwijfeld. Maar een andere groep echte liefhebbers prefereert prestaties boven uiterlijk vertoon.
Wij (ik) vinden de hier geplaatse auto's lelijk. Onze mening.
Jullie vinden het mooi. Prima.* Xtreem steekt al die tijd en geld liever in motorisch/ technisch verbeteren
quote:Ja, whatever.
Op maandag 28 april 2003 16:13 schreef BroesWillems het volgende:[..]
Een auto van een kameraad van mij heeft precies dezelfde voorkant en dat is een 1800.... duzzz...
quote:Ja, maar het blijft mijn mening.
Op maandag 28 april 2003 16:17 schreef BroesWillems het volgende:[..]
heb je er wel is aan gedacht dat je met jullie "mening" het werk van een ander afkraakt? en dat die persoon heel druk is geweest met die auto?
quote:En heb jij er weleens over nagedacht dat het slechts een mening van iemand anders is en dat de wereld uit duizenden meningen bestaat ?
heb je er wel is aan gedacht dat je met jullie "mening" het werk van een ander afkraakt? en dat die persoon heel druk is geweest met die auto?
Get over it!
[Dit bericht is gewijzigd door qbus op 28-04-2003 16:19]
quote:een verlaagde auto staat (vaak, niet altijd) mooier en je hebt een betere wegligging....
Op maandag 28 april 2003 16:17 schreef qbus het volgende:[..]
Ja, whatever.
Een oude golf blijft een oude golf, die heeft geen verlagingssets ebn downforce nodig.
quote:Wel als er een G60 motor inligt
Op maandag 28 april 2003 16:17 schreef qbus het volgende:[..]
Ja, whatever.
Een oude golf blijft een oude golf, die heeft geen verlagingssets ebn downforce nodig.
quote:hou die mening dan voor je, plaats niet die auto op het forum onder het motto, kom laten we deze auto is uitlachen omdat ik hem niet mooi vind....
Op maandag 28 april 2003 16:18 schreef Xtreem het volgende:[..]
Ja, maar het blijft mijn mening.
Hij/Zij heeft te accepteren dat er mensen zijn die het absoluut niet mooi vinden.
quote:Bij zo'n oude opa golf vind ik het dus absoluut niet staan.
Op maandag 28 april 2003 16:19 schreef BroesWillems het volgende:[..]
een verlaagde auto staat (vaak, niet altijd) mooier en je hebt een betere wegligging....
quote:Waarom zou ik mijn mening voor me moeten houden??? Forum: Plek waar gediscussieerd wordt. Ik vind het lelijk. JIj niet. Dus moet ik mijn mond houden? ga toch weg....
Op maandag 28 april 2003 16:20 schreef BroesWillems het volgende:[..]
hou die mening dan voor je, plaats niet die auto op het forum onder het motto, kom laten we deze auto is uitlachen omdat ik hem niet mooi vind....
quote:Oh ja, druk zijn ze er zeker mee geweest, net als Herman Brood vroeger met zijn schilderijen, vind ik ook 3 x niks. Als ze er dus maar druk genoeg mee zijn geweest moet je de tuning mooi vinden
quote:wel gek dat ik nooit een oude opa in een golf zie rijden....
Op maandag 28 april 2003 16:20 schreef qbus het volgende:[..]
Bij zo'n oude opa golf vind ik het dus absoluut niet staan.
quote:Probeer hem eens te onderbouwen zonder klakkeloos een
Op maandag 28 april 2003 16:22 schreef Xtreem het volgende:[..]
Waarom zou ik mijn mening voor me moeten houden??? Forum: Plek waar gediscussieerd wordt. Ik vind het lelijk. JIj niet. Dus moet ik mijn mond houden? ga toch weg....
quote:Daar heb je gelijk in...
Op maandag 28 april 2003 16:23 schreef Pushit het volgende:[..]
Probeer hem eens te onderbouwen zonder klakkeloos een
of
of
smiley te plaatsen, anders kan je er toch ook niet over discusieren?.
hoewel een smiley soms meer zegt dan woorden.....
quote:
Op maandag 28 april 2003 16:22 schreef slashyou het volgende:[..]
Oh ja, druk zijn ze er zeker mee geweest, net als Herman Brood vroeger met zijn schilderijen, vind ik ook 3 x niks. Als ze er dus maar druk genoeg mee zijn geweest moet je de tuning mooi vinden
quote:trouwens... herman brood doet zo'n schilderij in 10 minuten... das wat anders dan avonden aan een auto sleutelen...
Op maandag 28 april 2003 16:20 schreef BroesWillems het volgende:[..]
hou die mening dan voor je, plaats niet die auto op het forum onder het motto, kom laten we deze auto is uitlachen omdat ik hem niet mooi vind....
quote:Mijn opa had een golf
Op maandag 28 april 2003 16:23 schreef BroesWillems het volgende:[..]
wel gek dat ik nooit een oude opa in een golf zie rijden....
En de topictitel geeft al aan dat de topicstarter (qbus) geen fan is van bepoilerde/bestickerde boodschappenwagens. Dus als je een tuning fan bent moet je juist je mening voor je houden, zoek dan een ander topic uit.
quote:
of
of
quote:Ik heb zelf 1 Golf getuned, in totaal 8 maanden aan gewerkt, motorisch en optisch
Op maandag 28 april 2003 16:25 schreef BroesWillems het volgende:[..]
[..]trouwens... herman brood doet zo'n schilderij in 10 minuten... das wat anders dan avonden aan een auto sleutelen...
quote:
Op maandag 28 april 2003 16:25 schreef slashyou het volgende:[..]
Mijn opa had een golf
En de topictitel geeft al aan dat de topicstarter (qbus) geen fan is van bepoilerde/bestickerde boodschappenwagens. Dus als je een tuning fan bent moet je juist je mening voor je houden, zoek dan een ander topic uit.
quote:en tankdopsticker heb ik in 30 sec. geplaatst.
Op maandag 28 april 2003 16:25 schreef BroesWillems het volgende:[..]
[..]trouwens... herman brood doet zo'n schilderij in 10 minuten... das wat anders dan avonden aan een auto sleutelen...
quote:waarom deed jij dat dan niet in "M'n eerste volkswagen" ?
Op maandag 28 april 2003 16:25 schreef slashyou het volgende:[..]
Mijn opa had een golf
quote:Daar gaat het toch niet om.........
Op maandag 28 april 2003 16:26 schreef Pushit het volgende:[..]
Ik heb zelf 1 Golf getuned, in totaal 8 maanden aan gewerkt, motorisch en optisch
. Das idd andere koek dan 10 minuutjes krabbelen
.
quote:Onderbouwing van alle hier getoonde auto's:
of
of
quote:In jou woonplaats rijd dan ook iedereen in trekkers.
Op maandag 28 april 2003 16:23 schreef BroesWillems het volgende:[..]
wel gek dat ik nooit een oude opa in een golf zie rijden....
quote:Dit is idd erg, maar hier wil zelfs een stratenmaker niet dood in gevonden worden
Op maandag 28 april 2003 16:27 schreef qbus het volgende:
Om maar weereens on topic te gaan:
Pluim voor degene die hem gereviseerd heeft...
Hier Staan meerder foto's en uitleg
quote:Dat was mijn kloon
Op maandag 28 april 2003 16:26 schreef BroesWillems het volgende:[..]
waarom deed jij dat dan niet in "M'n eerste volkswagen" ?
Nee, daar is het inderdaad uit de hand gelopen en ben ik voor gestraft. dus.....
quote:Jammer van die schitterde C kadett City.
quote:Na goed kijken: Bora
Op maandag 28 april 2003 16:31 schreef qbus het volgende:
Wie als eerste het model raad wint een lolly!
quote:Kan jij ook eens (al is het maar één) post plaatsen zonder iets of iemand af te kraken?
Op maandag 28 april 2003 16:29 schreef qbus het volgende:[..]
In jou woonplaats rijd dan ook iedereen in trekkers.
quote:Hij staat in een rijtje golfjes dus .... ehh. Golf ??
Op maandag 28 april 2003 16:31 schreef qbus het volgende:
Wie als eerste het model raad wint een lolly!
Wanneer mail je mij die lolly?
quote:Wauwwwwwwww
Op maandag 28 april 2003 16:31 schreef Xtreem het volgende:[..]
Na goed kijken: Bora
quote:Fout!
Op maandag 28 april 2003 16:32 schreef slashyou het volgende:[..]
Hij staat in een rijtje golfjes dus .... ehh. Golf ??
quote:Haha, die is grappig......
Ik vind Golfjes trouwens ook walgelijk, ik vind (let op het woordje "vind") dat het niks speciaals meer is als er daar 5 miljoen van rondrijden (of zoiets), of ze nou getuned zijn of niet, erg veel wordt er niet aan de auto veranderd, ik vind 'm er nog steeds uitzien als de meest burgerlijke bak die er is... Dat interieur vind ik trouwens helemaal triest, net alsof ze een blok beton erin gestort hebben...
quote:
Op maandag 28 april 2003 16:32 schreef qbus het volgende:[..]
Wauwwwwwwww
wanneer krijg ik die lolly
quote:Shit
Op maandag 28 april 2003 16:33 schreef qbus het volgende:[..]
Fout!
Is iemand die tigra wat daar links naast staat al opgevallen? Die stickering en die zwaailamp (=ondebouwing)
[Dit bericht is gewijzigd door slashyou op 28-04-2003 16:36]
quote:leuk voor verjaardagen.....
Op maandag 28 april 2003 16:36 schreef qbus het volgende:
[afbeelding]Boehoe hoe hoee
![]()
![]()
zo`n taartschep
quote:Stukje taart stratemaker
Op maandag 28 april 2003 16:36 schreef qbus het volgende:
[afbeelding]Boehoe hoe hoee
![]()
![]()
quote:Hier kunnen we wat mee. 5 miljoen idd als het er niet meer zijn, daarom juist die drijfveer om hem anders dan anderen uit te laten zien. De een beschildert hem in koeievlekken, de ander zet een taartschep op de kont. En vaak zie je gewoon hele mooie creatieve dingen (waar ikzelf ook niet mee rond zou rijden daar niet van) maar ik heb wel respect voor het werk en de tijd die deze jongens in hun mobielen stoppen.
Op maandag 28 april 2003 16:33 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Haha, die is grappig......
Eigenlijk is die weer zo fout dat 'ie wel weer cool wordt...
Ik vind Golfjes trouwens ook walgelijk, ik vind (let op het woordje "vind") dat het niks speciaals meer is als er daar 5 miljoen van rondrijden (of zoiets), of ze nou getuned zijn of niet, erg veel wordt er niet aan de auto veranderd, ik vind 'm er nog steeds uitzien als de meest burgerlijke bak die er is... Dat interieur vind ik trouwens helemaal triest, net alsof ze een blok beton erin gestort hebben...
quote:Ik heb er zeker wel respect voor. Maar als ik zie in het dorp waar ik woonde dat al die kereltjes van 18 een kadet GSi of een Golf II gti hadden... Als je dan wat anders wil, koop dan iets anders!
Op maandag 28 april 2003 16:38 schreef Pushit het volgende:[..]
Hier kunnen we wat mee. 5 miljoen idd als het er niet meer zijn, daarom juist die drijfveer om hem anders dan anderen uit te laten zien. De een beschildert hem in koeievlekken, de ander zet een taartschep op de kont. En vaak zie je gewoon hele mooie creatieve dingen (waar ikzelf ook niet mee rond zou rijden daar niet van) maar ik heb wel respect voor het werk en de tijd die deze jongens in hun mobielen stoppen.
[onderbouwing] Jezus wat een lelijke auto zeg, en dan nog tunen ook![/onderbouwing]
quote:Mooi gedaan zonder money
Op maandag 28 april 2003 16:41 schreef qbus het volgende:
Voor de Sjonnie zonder Money:[onderbouwing] Jezus wat een lelijke auto zeg, en dan nog tunen ook![/onderbouwing]
quote:Die stickers zijn wel erg vet natuurlijk
Voor de Sjonnie zonder Money:[onderbouwing] Jezus wat een lelijke auto zeg, en dan nog tunen ook![/onderbouwing]
quote:Is/was dat een Excel
Posten die stratemaker bolides!
[Dit bericht is gewijzigd door qbus op 28-04-2003 16:45]
quote:Lantra tuning
Op maandag 28 april 2003 16:43 schreef Xtreem het volgende:[..]
Is/was dat een Excel
quote:Uit een ander topic:
Op maandag 28 april 2003 16:43 schreef qbus het volgende:
Kom op mensen, ik wil bijdrages zien!Posten die stratemaker bolides!
onderbouwing: wannabee ferrari.
quote:lantra... ok.... model +/- 90 - 94....
Op maandag 28 april 2003 16:44 schreef qbus het volgende:[..]
Lantra tuning
quote:Zoals? een standaard Tipo of een Rio ofwat? Dat zijn auto's in die prijsklasse iig. De jeugd wil snel en goedkoop en dan zit je bij Golf/Astra gewoon goed. Daarna komt het feit dat er dan nog veel van rondrijden dus gaan ze er wat opbouwen/afhalen. Het is vrij logisch als je het bekijkt met een objectief oog
Op maandag 28 april 2003 16:40 schreef Xtreem het volgende:[..]
Ik heb er zeker wel respect voor. Maar als ik zie in het dorp waar ik woonde dat al die kereltjes van 18 een kadet GSi of een Golf II gti hadden... Als je dan wat anders wil, koop dan iets anders!
quote:Die achterkant lijkt wel een ascona, joh!
Op maandag 28 april 2003 16:45 schreef slashyou het volgende:[..]
Uit een ander topic:
[afbeelding]onderbouwing: wannabee ferrari.
quote:Goedkoop
Op maandag 28 april 2003 16:45 schreef Pushit het volgende:
De jeugd wil snel en goedkoop en dan zit je bij Golf/Astra gewoon goed.
quote:En hij staat ook nog eens bij een dealer/garage. Heb medelijden voor de garagehouder.
Op maandag 28 april 2003 16:46 schreef qbus het volgende:[..]
Die achterkant lijkt wel een ascona, joh!
quote:Goedkoop als je er verstand van hebt en je niet laat afleggen, en snel ja. Zeer zeker niet te vergelijken met een euh.... Clio V6 of bijv. de nieuwe R32, maar dan praat je ook over auto's die 5x zo duur zijn. Relativeren heet dat.
Op maandag 28 april 2003 16:47 schreef slashyou het volgende:[..]
Goedkoop
Snel
quote:En daarom is het een wannabee Ferrari.... Logisch
Op maandag 28 april 2003 16:46 schreef qbus het volgende:[..]
Die achterkant lijkt wel een ascona, joh!
quote:Nee dat heet wannabe-sportwagen.
Op maandag 28 april 2003 16:49 schreef Pushit het volgende:[..]
Goedkoop als je er verstand van hebt en je niet laat afleggen, en snel ja. Zeer zeker niet te vergelijken met een euh.... Clio V6 of bijv. de nieuwe R32, maar dan praat je ook over auto's die 5x zo duur zijn. Relativeren heet dat.
DE ultieme ganagster/stratemakers ferrari
[Dit bericht is gewijzigd door bier2k3 op 28-04-2003 16:52]
quote:Kun jij namen uit elkaar houden
Op maandag 28 april 2003 16:49 schreef Pushit het volgende:[..]
En daarom is het een wannabee Ferrari.... Logisch
![]()
.
quote:hee qbus wel blijven opletten. dit is dus een officiele volkswagen rally (?) bak uit 1981. zo ongeveer een klassieker. En al die lampen zijn niet meer dan noodzakelijk.... (nachtproeven....)
Op maandag 28 april 2003 16:50 schreef qbus het volgende:
[afbeelding]Of je bouwt gewoon je hele bumper vol Hella...
quote:Ik vind hier eigenlijk niks sportief aan, hij blijft vierkant
quote:Omdat.... ow en leg mij jouw definitie van sportwagen even uit voor het gemak... kan ook handig zijn in een discussie
Op maandag 28 april 2003 16:50 schreef slashyou het volgende:[..]
Nee dat heet wannabe-sportwagen.
quote:Een zo te zien volledig orginele klassieke mercedes is geen stratemaker ferrari. Het kan wel zijn dat die wannabee-gangster op de voorgrond een stratemaker is.
Op maandag 28 april 2003 16:51 schreef bier2k3 het volgende:
[afbeelding]
quote:Ga je nu ook al rally wagens afzeiken
quote:Die krijg je als je ons vertelt wat hier nou aan verneukt is.....
Op maandag 28 april 2003 16:53 schreef qbus het volgende:
[afbeelding]
hierbij vraag ik god om vergiffenis voor dit mislukte tuning-object
quote:Een orginele auto die van oorspong bedoeld is voor het circuit of om hard mee te rijden. Dus geen opgevoerde boodschappenauto's of getunde MPV's, bedrijfswagen of anders soortgelijks.
Op maandag 28 april 2003 16:52 schreef Pushit het volgende:[..]
Omdat.... ow en leg mij jouw definitie van sportwagen even uit voor het gemak... kan ook handig zijn in een discussie
quote:En toch kun je ze zo op straat tegenkomen.
Op maandag 28 april 2003 16:53 schreef Pushit het volgende:[..]
Ga je nu ook al rally wagens afzeiken
.
quote:En die dus niet door de RDW keuring heenkomen
Op maandag 28 april 2003 16:55 schreef slashyou het volgende:[..]
Een orginele auto die van oorspong bedoeld is voor het circuit of om hard mee te rijden. Dus geen opgevoerde boodschappenauto's of getunde MPV's, bedrijfswagen of anders soortgelijks.
quote:Niks, behalve dat hij met zijn Mercedes richting berg rijd om vergiffenis te vragen voor zijn Verlaagde golf met Hella-lampen die beneden aan de berg in een kippenschuur staat te reutelen.
Op maandag 28 april 2003 16:55 schreef Xtreem het volgende:[..]
Die krijg je als je ons vertelt wat hier nou aan verneukt is.....
quote:Respect dan hoor, mag je mij zo voor de deur zetten
Op maandag 28 april 2003 16:55 schreef qbus het volgende:[..]
En toch kun je ze zo op straat tegenkomen.
quote:Sinds wanneer wordt een lamborghini niet goedgekeurd.
Op maandag 28 april 2003 16:56 schreef Pushit het volgende:[..]
En die dus niet door de RDW keuring heenkomen
.
quote:Kan, maar deze niet. En als je 'm tegenkomt: Hij maakt waar wat hij uitstraalt.
Op maandag 28 april 2003 16:55 schreef qbus het volgende:[..]
En toch kun je ze zo op straat tegenkomen.
quote:
Op maandag 28 april 2003 16:56 schreef qbus het volgende:[..]
Niks, behalve dat hij met zijn Mercedes richting berg rijd om vergiffenis te vragen voor zijn Verlaagde golf met Hella-lampen die beneden aan de berg in een kippenschuur staat te reutelen.
quote:Om in je eigen woorden te antwoorden.....
Op maandag 28 april 2003 16:57 schreef slashyou het volgende:[..]
Sinds wanneer wordt een lamborghini niet goedgekeurd.
En droom lekker verder .
quote:
Op maandag 28 april 2003 17:00 schreef qbus het volgende:
[afbeelding]Dat word lachen in de file
quote:Wat bedoel je nu
Op maandag 28 april 2003 16:58 schreef Pushit het volgende:[..]
Om in je eigen woorden te antwoorden.....
.
En droom lekker verder
.
quote:Mja ik vind hem eigenlijk wel tof
Op maandag 28 april 2003 17:02 schreef Xtreem het volgende:[..]
![]()
Ik vind dit persoonlijk niet mooi. Het uiterlijk past totaal niet bij de prestaties. Ook niet als de prestaties veel beter zijn dan standaard.
[Dit bericht is gewijzigd door blieblie op 28-04-2003 17:04]
quote:
Op maandag 28 april 2003 17:03 schreef blieblie het volgende:
mwoh, ik vin de pre tuned C70 Cabrio van mijn ma mooier dan die zooi hier...
quote:Zoals jij het nu zegt vergelijk je getunede golfjes met een Lambo.... en dat dat in jou ogen wannabee is kan ik niks aan doen, misschien maar eens naar de opticien dan
Op maandag 28 april 2003 17:02 schreef slashyou het volgende:[..]
Wat bedoel je nu
dat het je een goedkopere sportwagen wilt? Een nissan 300 ZX,
een toyota supra, een subaru 555, etc.
Kijk een golf GTI is een opgevoerde boodschappenwagen die volledig orgineel best oke is afegezien van de lage orginaliteitswaarde. Alles wat je er aan verbouwd is wannabee.
Die kijkt écht boos!!! Wat zeg ik? Dat zijn geen booskijkers, dat zijn woedendkijkers!! Ik zie het al voor me:
Johnny loopt de Halfords binnen en vraagt:
"Mijn verlaagde Opel Corsa is best stoer, maar hij kijkt zo lief... Ik wil graag een paar booskijkers!"
"Zoo, meneertje, heeft u even geluk!! Deze week hebben we net een nieuwe collectie binnengekregen! Niet alleen booskijkers, maar ook fonkelnieuwe woedendkijkers voor op de Opel Corsa!! En dan krijgt u er gratis een Ford- of een VW-killer bij!!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |