maar opzich wel geinige serie en hele dubbelzinnige grappen en botte opmerkingen
ik ken niet veel afleveringen, maar die als de ma rijles heeft is wel cool
Shin Chan is echt een super super beide hand ventje. Echt prachtig.
Zeker weten een aanrader
quote:Je hebt gelijk sorry
Op vrijdag 25 april 2003 19:09 schreef BlaatschaaP het volgende:
Kan je wat meer informatie geven? Op welke zender het bijvoorbeeld is en hoe laat. Waar het eigenlijk over gaat e.d.. Dat maakt het interessanter voor anderen om te lezen.
zelfs als je geen klein kind meer bent die oversexte humor is gewoon briljant
quote:Die wordt dan ook zo'n beetje elke week herhaald.
Op vrijdag 25 april 2003 19:13 schreef Bolderbast het volgende:
ik ken niet veel afleveringen, maar die als de ma rijles heeft is wel cool
Shin Chan, wat een kuuuuuuuutkind, zeg!
Mijn LKM vindt het geweldig,
komt voortdurend met termen als: "Wat ben jij een lekker ding, zeg."
Het idee van een irritant kind als hoofdpersonage is wel leuk,
maar ik vind dit joch wel veel te ver gaan af en toe.
(Opvoedingstechnisch gezien dan.)
trouwens die moeder was zwanger, en in het liedje zie je zijn broertje/zusje ook in de handen van zijn moeder,
Maar omdat op Fok kids herhalingen zijn zijn er nooit nieuwe afleveringen met het nieuwe kind
of is het daar niet mee te vergelijken?
zo nee
ik vind het leuker dan dennis de menace
Persoonlijk vind ik het een kutserie. Al begin ik het trouwens wel leuker te vinden, misschien moet je gewoon vaak kijken. Het is alleen zo idioot getekend.
[Dit bericht is gewijzigd door ChrisJX op 23-08-2003 11:40]
Genieten geblazen.
En zitten ze in het vliegtuig, shin vind het land waar ze gaan landen klein, zegt die vader: Shin we zitten in een vliegtuig dit is ver af dan is alles klein, als we zijn geland zie je hoe groot het eigenlijk is. Shin zo: Oh dat is ook zo met mama's kont!
Zouden die kinderen dat snappen?
Slecht getekend overigens.
quote:je meent het
Op zondag 24 augustus 2003 00:31 schreef EminemRulezz het volgende:
Is het nog niemand opgevallen dat ut een chinese serie is ?
"en noem me geen mitsie" (moeder dus) zij heeft egt een heel vaag karakter (voor zovere die ze eig. wel heeft).
voor het tekenen geef ik een 5. je zou zeggen dat ze het met paint getekend hebben.
vind alleen zo jammer dat het al 10x herhaald moet worden... ik denk dat ik zo onderhand alle afleveringen al 2x gezien heb. maar toch, het blijft lachen.
Zit ie in zijn autotje en dan een knappe lerares, Vraagt die lerares: Wat zou jij doen als ik hier de straat zou oversteken? Shinchan: Jouw een lift geven, je bent namelijk een schatje.
Die lerares: en als er nou een heel lelijke vrouw zou oversteken, Shin chan: Ogendicht en heel hard doorijden
quote:ik dacht dat het japans was :S
Op zondag 24 augustus 2003 00:45 schreef AirRaid het volgende:[..]
je meent het
quote:Het is Japans
Op zondag 24 augustus 2003 14:32 schreef Dodec het volgende:[..]
ik dacht dat het japans was :S
mag 't in 't Japans?
Chin: "Daar ben ik iets te jong voor maar toch bedankt"
Die opa is ook kick, samen ze zijn echt heel vervelend
quote:Deze aflevering is de eerste die ik gezien heb en ik lag helemaal dubbel! Waarom heb ik deze serie niet eerder ontdekt??
Op zondag 24 augustus 2003 13:58 schreef HomerJ het volgende:
hehe, of dat ie rijles heeftZit ie in zijn autotje en dan een knappe lerares, Vraagt die lerares: Wat zou jij doen als ik hier de straat zou oversteken? Shinchan: Jouw een lift geven, je bent namelijk een schatje.
Die lerares: en als er nou een heel lelijke vrouw zou oversteken, Shin chan: Ogendicht en heel hard doorijden
quote:Precies. Als je het vergelijkt met andere tekenfilms is het lang nog niet zo erg. De Nederlandse Mad Jack the Pirate of Eek the Cat bijvoorbeeld ....
Op zondag 24 augustus 2003 18:50 schreef CloudStrife het volgende:
Ik vind de NLse versie best te pruimen. Zitten ook veel zelf verzonnen grappen in. Shin Chan is oke!
quote:Is dat die intellectueel met die rrrrrr?
Op vrijdag 29 augustus 2003 17:45 schreef Cybart het volgende:
Eigenlijk is Cosmo het coolste van die hele serie
- Zouden hier beren zitten?
- Shin: zou best kunnen, ik heb afdrukken gezien
- Van een beer?
- Shin: nee van een blote kont
Hij is sowieso nogal anaal gefixeerd; ligt hij rustig in een grot met een brandend sterretje (vuurwerk ) in zijn blote reet geklemd
Shin-Chan
Cosmo: "Weet jij wel wat een hoge bal is, apenkop?!"
Shin-Chan: "Ja, jij als je iets langer zou zijn!"
"Effe chilluh, mamabillah!"
Vond de aflevering ook wel leuk toen shin met opa op een meidencampus was beland
Maare ik zag laast wel een nieuwe toen de Baby echt geboren was, (roodharige kreng)
Toen geilde Shin chan op "Grote broer"
ja ik weet het je kan ook op Fokken stemmen maar koeliejoelie is veel beter en Fokken wint toch wel
Waarom mijn "eigen" topic gesloten werd is mij niet duidelijk (dit is een oproep en geen general shinshan chat toch?)
Schudden met die billen, Tiemiequote:Op zaterdag 21 augustus 2004 17:00 schreef Tiemie het volgende:
[afbeelding]
kanonne, de blote billen dans.
Hij is leukquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 17:00 schreef Tiemie het volgende:
[afbeelding]
He he...quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 17:00 schreef Tiemie het volgende:
[afbeelding]
dat is ook 1 van mijn favorietenquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 19:52 schreef J-Will het volgende:
mierenkriebels
Vandaag was er echt een hele gave aflevering waarin hij met zn pa buiten ging spelen. Toen kwam er zo'n juffie aan die met shin chan ging spelen en zo'n gruwelijk man-wijf-mormel ging achter harry aan. Echt genieten geblazen
Bij Bart Smit ligt een dvd met 3 uur lang Shin Chan voor 7 euro....quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 21:02 schreef Tiemie het volgende:
Vandaag was er op foxkids een marathon.
Jammer dat er hier in de buurt geen bart smit zit.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 21:03 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Bij Bart Smit ligt een dvd met 3 uur lang Shin Chan voor 7 euro....
Jaaa, die hoofdmeester dat een ondergedoken maffia-lid is ofzo en dat ShinChan de enige is die dat doorheeft.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 20:07 schreef punkgirl het volgende:
meneer enzo "alias" corlione
Als het je favo tekenfilm-serie is...quote:Op dinsdag 22 februari 2005 17:34 schreef Marseille het volgende:
ik had hier ook een topic over gemaakt.. tja als die vage zoekmachine van Fok een keer zou werken, dan had ik dit topic wel kunnen ontdekken. Tis niet mijn schuld dat Fok zo bout werkt.
Maar goed, Shin Chen is echt mijn favo tekenfilm serie. Echt zwaar lachen altijd!
nee kneus. ik heb op verschillende manieren geprobeerd te zoeken. en de zoekmachine gaf geen resultaat.. sowieso geeft die zoeklmachine op Fok alleen maar resultaten uit titels.. je hebt er geen ene moer aan.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 17:44 schreef Patch het volgende:
[..]
Als het je favo tekenfilm-serie is...
Dan weet je hoe het hoofdfiguur heet....
Dan weet je hoe je de naam van het hoofdfiguur schrijft...
En dan weet je dat de zoekmachine van Fok werkt...
Ja, wij kneuzen weten zoiets....quote:Op dinsdag 22 februari 2005 23:02 schreef slindenau het volgende:
Dan moet je nog weten dat het niet Shin Chen is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |