Ik ken wel een reclame van Planet Internet waarbij een aantal 'moderne zaken' te letterlijk worden opgevat, zoals 'beweeg uw muis naar de rechter bovenhoek' waarna iemand de muis inderdaad in de rechter bovenhoek van het scherm zet. Daar zit ook een stukje in met 'ga hier rechtsaf' waarbij iemand de bosjes in rijdt. Bedoel je die toevallig?quote:Op zondag 17 december 2006 18:41 schreef Caro_lientje het volgende:
Ben op zoek naar een reclame van 2004 0f 2005. Mensen die rijden met een navigatiesysteem en steeds te snel reageren en willekeurug het stuur omgooien. Zat al een tijd te zoeken op ster.nl maar kon hem niet vinden.
Iemand een idee?
Ja idd, dank je wel!quote:Op zondag 17 december 2006 23:01 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik ken wel een reclame van Planet Internet waarbij een aantal 'moderne zaken' te letterlijk worden opgevat, zoals 'beweeg uw muis naar de rechter bovenhoek' waarna iemand de muis inderdaad in de rechter bovenhoek van het scherm zet. Daar zit ook een stukje in met 'ga hier rechtsaf' waarbij iemand de bosjes in rijdt. Bedoel je die toevallig?
Ik kreeg iedere keer de slappe lach als ik dat zag..quote:Daar zit ook een stukje in met 'ga hier rechtsaf' waarbij iemand de bosjes in rijdt. Bedoel je die toevallig?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |