abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32992388
Ik vind de reclame van sony geloof ik, met een telvisie van bravia zoo mooi. Met al die 'stuiterballen' die daar dan naar beneden komen. Weet iemand trouwens welke muziek daar op de achtergrond zit?
pi_40474620
Ik ben zeer boos over een voor mij nieuwe reclame van Lays chips. Ze laten een vrachtauto tegen een boom rijden en zijn daarna zeer vrolijk. In werkelijkheid is dit op 24 juli jl in Bolsward nog gebeurd. Ik reed er langs naat mijn werk en zag de vractauto van Lays in de bomen staan. Het zag er niet best uit, vele brandweerauto's. politiewagens en ambulances waren ter plaatse. Een heli stond klaar om de zwaargewonde chauffeur naar een ziekenhuis in Amsterdam te brengen, de man lag in coma. Voor mij een mislukte reclame dus. Kijk eens op jaring-fotografie.nl en bekijk de foto's van het ongeval, ben je het met me eens?
pi_44375986
Welk briljante geest zit er achter die schitterende reclames van RVS, met die zwevende mannen met paraplu's? De combinatie van kleur, muziek en beelden geven me een sfeer van hoe ik denk dat de jaren 60 geweest moeten zijn zonder dat ik die tijd zelf heb meegemaakt.
Echt prachtig!

Hier wordt aangegeven waar de muziek vandaan komt: http://www.tvreclames.nl/forum/topic/1279/1/25
pi_44514378
Ben op zoek naar een reclame van 2004 0f 2005. Mensen die rijden met een navigatiesysteem en steeds te snel reageren en willekeurug het stuur omgooien. Zat al een tijd te zoeken op ster.nl maar kon hem niet vinden.

Iemand een idee?
  zondag 17 december 2006 @ 20:01:42 #255
157234 Jonnyboy
Niet geschoten altijd mis
pi_44516813
Hahahaha!

Daarnet die Kalou reclame van Even Apeldoorn Bellen die niet mocht, alleen dan klein beetje veranderd!

Ze beginnen met een boodschap dat "Salamon Kalou van de rechter niet genoemd mag worden" oid en dan dus het gewone spotje behalve dan dat IEDEREEN zo'n oranje balkje voor z'n oogje heeft!
Behalve aan het einde Rita Verdonk!

Briljant!
A pirate walked into a bar with a steering wheel at its crotch.
The barman asked: 'Why is there a steering wheel at your crotch?'
'Arrr, it's driving me nuts!'
  zondag 17 december 2006 @ 23:01:48 #256
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_44523743
quote:
Op zondag 17 december 2006 18:41 schreef Caro_lientje het volgende:
Ben op zoek naar een reclame van 2004 0f 2005. Mensen die rijden met een navigatiesysteem en steeds te snel reageren en willekeurug het stuur omgooien. Zat al een tijd te zoeken op ster.nl maar kon hem niet vinden.

Iemand een idee?
Ik ken wel een reclame van Planet Internet waarbij een aantal 'moderne zaken' te letterlijk worden opgevat, zoals 'beweeg uw muis naar de rechter bovenhoek' waarna iemand de muis inderdaad in de rechter bovenhoek van het scherm zet. Daar zit ook een stukje in met 'ga hier rechtsaf' waarbij iemand de bosjes in rijdt. Bedoel je die toevallig?
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  zondag 17 december 2006 @ 23:17:03 #257
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_44604654
quote:
Op zondag 17 december 2006 23:01 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Ik ken wel een reclame van Planet Internet waarbij een aantal 'moderne zaken' te letterlijk worden opgevat, zoals 'beweeg uw muis naar de rechter bovenhoek' waarna iemand de muis inderdaad in de rechter bovenhoek van het scherm zet. Daar zit ook een stukje in met 'ga hier rechtsaf' waarbij iemand de bosjes in rijdt. Bedoel je die toevallig?
Ja idd, dank je wel!
pi_44605096
quote:
Daar zit ook een stukje in met 'ga hier rechtsaf' waarbij iemand de bosjes in rijdt. Bedoel je die toevallig?
Ik kreeg iedere keer de slappe lach als ik dat zag..
edit:waarom verschijnen m'n smilies als html??

[ Bericht 19% gewijzigd door conleche op 20-12-2006 18:45:36 ]
  maandag 28 januari 2008 @ 22:27:21 #260
53191 STORMSEEKER
Waakt Voortdurend..
pi_56372837
Ja een topickick ik weet het boeie.

Maar ik heb een vraag.

Weet iemand nog van wie de volgende reklame was (ik dacht mentos):
Een aantal lui staan in de sneeuw. Dan komt er een meisje aan gehuppeld zo van ''lalalala''
en dan stapt ze ineens in een wolfijzer, zo van: WOEZZJING!!
En zon gast meteen daarna: ''WOO!..FRESH!''
Ik vond ik reklame cool en dat geluid ook wat dat ijzer maakt, geniale reklame.
Maar ik kan hem nergens vinden, dus als iemand weet van wie die is of er een link naar weet, GRAAG.

PS (kon hem niet vinden op ster.nl, maar weet niet zeker of het mentos was)
-|-|- Peace Through Power -|-|-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')