Gizard, jij misschien even titel aanpassen misschien?
[CHAT] PTA Slowchat [deeltje 2]
ofzow.
quote:als jij zegt hoe doe ik et ff kep hier een laserprinter wat dus GEEN scanner is en men baas zit 5 meter verderop maar goed als ik hier een scanner had was et ook een stuk makkelijker geweest!
Op vrijdag 25 april 2003 12:02 schreef GizartFRL het volgende:[..]
veel tijd over?
dan wil ik eindelijk die foto\'s wel eens zien
ff ter verduidelijking mijn dag indeling van maandag tot vrijdag:
wakker worden -> naar men stage -> eten op stage soms thuis -> naar het callcentre ( ik telemarketeer ) -> naar huis (23:00) -> slapen
zaterdag: wakker worden: -> men vriendin weg brengen -> naar het callcentre in hengelo -> naar men auto heen en er mee bezig gaan -> thuis komen -> doesjen -> vriendin ophalen -> samen eten -> ff sociaal doen -> uitgaan
zondag: wakker worden: -> naar de voetbal -> meestal om 16:00 een counter-strike war -> naar men vriendin -> straatracen
dus als ik een gaatje vind en ik heb een keer vrij ga ik echt wel ff die fotos scannen hoor.
quote:Ook geen tijd om te neuken.
Op vrijdag 25 april 2003 12:12 schreef dhoman het volgende:[..]
als jij zegt hoe doe ik et ff kep hier een laserprinter wat dus GEEN scanner is en men baas zit 5 meter verderop maar goed als ik hier een scanner had was et ook een stuk makkelijker geweest!
wakker worden -> naar men stage -> eten op stage soms thuis -> naar het callcentre ( ik telemarketeer ) -> naar huis (23:00) -> slapen
zaterdag: wakker worden: -> men vriendin weg brengen -> naar het callcentre in hengelo -> naar men auto heen en er mee bezig gaan -> thuis komen -> doesjen -> vriendin ophalen -> samen eten -> ff sociaal doen -> uitgaan
zondag: wakker worden: -> naar de voetbal -> meestal om 16:00 een counter-strike war -> naar men vriendin -> straatracen
dus als ik een gaatje vind en ik heb een keer vrij ga ik echt wel ff die fotos scannen hoor.
quote:
als jij zegt hoe doe ik et ff kep hier een laserprinter wat dus GEEN scanner is en men baas zit 5 meter verderop maar goed als ik hier een scanner had was et ook een stuk makkelijker geweest!
quote:Ja maar wil willen nu wel eens weten of je echt uit je nek lult of een suupje hebt. dus op die manier hebben wij lak aan je dagindelingsexcuus. ga maar eens wat minder fokken, ben je sneller klaar met je werk, kun je eerder naar huis en voor ons mooie foto's scannen
verhaal...
nu verder met de slowchat
wie gaat er dit weekend nog naar bornerbroek dan kijken naar de autocross?
quote:Ikke ikke ikke ikke ikke ikke
Op vrijdag 25 april 2003 12:21 schreef dhoman het volgende:
komt wel!nu verder met de slowchat
wie gaat er dit weekend nog naar bornerbroek dan kijken naar de autocross?
quote:De storm is begonnen
Op vrijdag 25 april 2003 12:38 schreef Tjabbo het volgende:
Het is druk op het forum...
quote:neuh bedankt.
Op vrijdag 25 april 2003 12:24 schreef dhoman het volgende:
ikke ikke ikke ikke ook
als je me dan opzoekt neem ik de fototjes toch gewoon ff mee?
quote:dus toch...
Op vrijdag 25 april 2003 12:40 schreef slashyou het volgende:[..]
De storm is begonnen
quote:Ja ik wilde net reageren. coole naam Gizzz
Op vrijdag 25 april 2003 12:43 schreef GizartFRL het volgende:
Topictitel maar eventjes aangepast.
quote:om maar in stijl te blijven he
Op vrijdag 25 april 2003 12:44 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Ja ik wilde net reageren. coole naam Gizzz
quote:Daar hou ik je aan....
Op vrijdag 25 april 2003 12:24 schreef dhoman het volgende:
ikke ikke ikke ikke ook
als je me dan opzoekt neem ik de fototjes toch gewoon ff mee?
ps net zwaar aan de kloten gekregen met darten...
quote:Werkloos ofzo?
Op vrijdag 25 april 2003 13:00 schreef BroesWillems het volgende:[..]
Daar hou ik je aan....
ps net zwaar aan de kloten gekregen met darten...
quote:Jij bent ook de hele dag te vinden in PTA enzo
Op vrijdag 25 april 2003 13:13 schreef slashyou het volgende:[..]
Werkloos ofzo?
* GizartFRL heeft het excuus ziek te zijn
quote:Eigen baas
Op vrijdag 25 april 2003 13:15 schreef GizartFRL het volgende:[..]
Jij bent ook de hele dag te vinden in PTA enzo
* GizartFRL heeft het excuus ziek te zijn
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |