Nou is mijn vraag, hoe kan ik wat meer PK krijgen, vooral de 0 tot 100 kan wel wat beter. Het blijkt dat chiptunen weinig zin heeft, omdat het geen turbo betreft.
Ik heb ongeveer EUR 1000,- over. Wat kan ik het beste laten doen, en hoeveel PK winst zal ik ongeveer halen? En wat zal dan de 0 tot 100 worden.
PS. Optisch wil ik hem gewoon houden, tenzij het echt nodig is voor de prestaties
quote:somige mensen hebben het IQ in hun tenen zitten volgens mij
Op vrijdag 25 april 2003 11:55 schreef T_R_I_P het volgende:
Hyundai Coupé ---------> Schaap in wolfskleren!
quote:Gedeeltelijk moet ik je een klein beetje gelijk geven, maar toch is 137 PK niet verkeerd. Het is sneller dan wat ik nu rij.
Op vrijdag 25 april 2003 11:55 schreef T_R_I_P het volgende:
Hyundai Coupé ---------> Schaap in wolfskleren!
Daarnaast kan je dan beter zeggen hoe ik het een wolf in wolfskleren kan maken.
quote:Koop een Toyota MR2, is een beetje hetzelfde idee. Maar dat is tenminste echt een sportwagen, motor in het midden, achterwiel aandrijving, veel PK's en dus lekker snel. En die heb je voor hetzelfde bedrag.
Op vrijdag 25 april 2003 12:05 schreef Menyo het volgende:
Gedeeltelijk moet ik je een klein beetje gelijk geven, maar toch is 137 PK niet verkeerd. Het is sneller dan wat ik nu rij.Daarnaast kan je dan beter zeggen hoe ik het een wolf in wolfskleren kan maken.
Veel mooiere auto als j't mij vraagt.
Dit is imo het mooiste model, je hebt nog een oudere en een nieuwere.
Staat je beslissing al vast? denk er nog es over.
Die hyundai coupe is net niet wat je ervan verwacht, ook al heeft hij wat pk's...
hier een review:
http://www.autoweek.nl/autotestrapport.php?id=478
Het is een leuk karretje, maar ik denk, met nadruk op ik, dat het je tegen gaat vallen mettertijd.
tunen heb ik geen verstand van. als je hem echt gaat kopen,
veel rijplezier ermee
Edit: die MR2 van hierboven is natuurlijk een heel goed alternatief.
toyota rulez
Oh ja, die MR2 is meteen een stuk duurder, als je dezelfde leeftijd, kilomettrage wilt, het gaat trouwens om het oude model waarvan ik deze review heb gelezen http://www.autoweek.nl/autotestrapport.php?id=761
quote:Iig een openluchtfiltertje en een sportuitlaatje.
Op vrijdag 25 april 2003 12:16 schreef Menyo het volgende:
Volgens mijn krijg ik in dit topic niet echt antwoord op mijn vraag, ik vraag niet welke auto beter, slechter is, ik vraag wat ik kan doen met een hyuandai coupe
Daarnaast de standaard tuningsdingen.
Denk aan andere sportnokken, chiptuning en dat soort dingen.
Als je aan echte tuning wilt, kun je het best een auto met een turbo nemen. Vaak levert een auto zonder turbo maximaal 10pk's meer na tuning, terwijl een auto met turbo makkelijk een performancewinst van 40% kunnen krijgen.
wat je wilt ligt gewoon aan hoeveel geld je hebt, daar komt het op neer.
En een hyundai heeft geen turbo.
http://www.csi-auto.nl/hyundai/index.html
succes.
En een dobbelsteen aan je binnenspiegel in natuurlijk ook +5 pk.
quote:En stickers. veel stickers. dat telt ook.
Op vrijdag 25 april 2003 12:28 schreef Chilly_Willy het volgende:
Ik heb in mijn Tiburon (2000) een K&N filter. Hierdoor heeft hij bij hogere toren meer vermogen.En een dobbelsteen aan je binnenspiegel in natuurlijk ook +5 pk.
Kn 57i filter-kit
EPS of TCC uitlaatsysteem, handmade voor jou auto met jouw wensen.
evt... (als je nog geld over hebt) een leuk spoilertje ofzo
Succes...
Vette auto btw!
quote:Ik heb achterop het originele tiburon logo staan ipv coupe, is ook +5 pk
Op vrijdag 25 april 2003 12:30 schreef Tjabbo het volgende:[..]
En stickers. veel stickers. dat telt ook.
quote:Mooie auto willy
Op vrijdag 25 april 2003 12:33 schreef Chilly_Willy het volgende:[..]
Ik heb achterop het originele tiburon logo staan ipv coupe, is ook +5 pk
[afbeelding]
quote:Thanx.. Hier de van de voorkant.
Op vrijdag 25 april 2003 12:38 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Mooie auto willy
Een paar alternatiefen:
- Lancia Delta ( tevens mijn eigen schatje)
- Mazda mx 3
- Opel Tigra
- Suzuki Cappucino ( ja je hoort het goed)
- Honda crx (als je sjonnie-neigingen hebt)
quote:Mooie bak!
Op vrijdag 25 april 2003 12:13 schreef Kogando het volgende:[..]
Koop een Toyota MR2, is een beetje hetzelfde idee. Maar dat is tenminste echt een sportwagen, motor in het midden, achterwiel aandrijving, veel PK's en dus lekker snel. En die heb je voor hetzelfde bedrag.
Veel mooiere auto als j't mij vraagt.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]Dit is imo het mooiste model, je hebt nog een oudere en een nieuwere.
Wat kost zoiets nou zo'n beetje, ongeveer, ergens ?
quote:Ligt aan het bouwjaar. voor een '92-er betaal je makkelijk nog 6000 pleuro. een 2e hands toyota is dan ook niet goedkoop, maar je hebt wel een wereldauto...
Op vrijdag 25 april 2003 12:44 schreef qbus het volgende:[..]
Mooie bak!
![]()
Wat kost zoiets nou zo'n beetje, ongeveer, ergens ?
dit is een mooie:
http://www.marktplaats.nl/markt/autos/toyota/19579.htm?zoek=mr2
Check: het bouwjaar en de km's... en dan nog 5000 euro.
Ik heb ongeveer EUR 9000 te besteden, wil een redelijk recente auto, max 1998, en minder dan 90.000 op de teller. Aangezien hij er nog erg knap uit moet zien. Tigra is te klein (ben 2 meter) Lancia te oud. Toyota te duur
quote:Bijvoorbeeld zo'm filterset, hoeveel kost dat ongeveer, en hoeveel pk, koppel krijg je er dan bij in de hoge/lage toeren. Ik vraag dit omdat ik van auto typisch wel wat weet, maar van techniek zeer weinig
Op vrijdag 25 april 2003 12:56 schreef qbus het volgende:[..]
Wat bedoel je precies
quote:Ik vind dat je nogal selectief bent eerlijk gezegd.
Op vrijdag 25 april 2003 12:52 schreef Menyo het volgende:
Kijk de laatste paar reacties heb ik tenminste wat aan, ik kan alleen niet ergens vinden hoeveel het nou uiteindelijk scheelt in PK's en snelheid. En hoeveel het kost. Op de websites staat alleen maar algemene info. Maar geen prijzen en hoeveel PK je ervoor terugkrijgt.Ik heb ongeveer EUR 9000 te besteden, wil een redelijk recente auto, max 1998, en minder dan 90.000 op de teller. Aangezien hij er nog erg knap uit moet zien. Tigra is te klein (ben 2 meter) Lancia te oud. Toyota te duur
Als jij in deze prijsklasse een fatsoenlijke, sportieve auto wilt zul je toch echt iets minder selectief moeten zijn, of meer geld uit moeten trekken. En vergeet daarbij alsjeblieft die Hyundai, want dat heeft geen zak met sportief te maken.
quote:Menyo, zoals qbus schrijft, dat model hyundai heeft weinig met sportief te maken op de looks na, als je daarvan houdt.
Op vrijdag 25 april 2003 12:58 schreef Menyo het volgende:[..]
Bijvoorbeeld zo'm filterset, hoeveel kost dat ongeveer, en hoeveel pk, koppel krijg je er dan bij in de hoge/lage toeren. Ik vraag dit omdat ik van auto typisch wel wat weet, maar van techniek zeer weinig
Filterset, eigenlijk even navragen bij je locale dealer. (AST of automat ofzo) Vaak scheelt het niet meer dan 5%. de meeste winst zit tussen je oren.
Ook heb ik een tijd in echt kleine bakjes gereden, zoals Tigra en Puma, maar daar zit ik gewoon niet lekker in.
een nissan 200zx is ook leuk trouwens....
quote:
Bouwjaar: 1997-05
Prijs: ¤ 9.950,00 (f 21.926,93)
Honda Prelude 2.0i 16V DOHC
Zwart metallic 89.000 km 2 Deurs. ABS, airbag dubbel, alarm met afstandsbediening, bumpers en spiegels in carrosseriekleur, centrale vergrendeling met a.b., elektrische buitenspiegels, elektrische ramen voor, getint glas, in hoogte verstelbaar stuur, in hoogte verstelbare stoel(en), lichtmetalen velgen 16`, onderhoudsboekjes aanwezig, radio/cassette, startonderbreker, stuurbekrachtiging, verstralers. De prijs is incl APK, NAP, Grote beurt en Garantie.
[Dit bericht is gewijzigd door qbus op 25-04-2003 13:28]
quote:Ik ben zelf Delta-rijder en zolang je geen rally of integrale-uitvoering neemt zal het je niet veel extra's aan onderhoudskosten opleveren (mits je een netjes onderhouden exemplaar hebt).
Op vrijdag 25 april 2003 13:05 schreef Menyo het volgende:
De reden dat ik hem redelijk nieuw en met weinig kilometers wil is dat ik helemaal geen verstand van techniek heb. Ik zou alles door de garage moeten laten doen. En ik ben nog maar student, dus dan wordt het wel erg duur. Zo'n lancia delta is bijvoorbeeld wel heel stoer. Maar voor mij in onderhoud niet te betalen. En ik hoop dat als je een beetje hoger kijkt dat er dan toch iets sportiefs achtigs in zit.Ook heb ik een tijd in echt kleine bakjes gereden, zoals Tigra en Puma, maar daar zit ik gewoon niet lekker in.
Als je echt voor betrouwbaarheid EN sportiviteit gaat kom je toch bij de Japanse merken als Honda, Mazda en Toyota uit.
En oh ja, auto's van de laatst genoemde merken zijn dermate betrouwbaar dat je met een gerust hart een ietwat ouder exemplaar kan kopen (mits niet afgeragt natuurlijk)
[Dit bericht is gewijzigd door qbus op 25-04-2003 13:14]
quote:Hoeft natuurlijk niet.
Op vrijdag 25 april 2003 13:13 schreef Menyo het volgende:
Kijk dat klint al heel mooi, als ik alle reacties zo lees dan spaar ik nog wel ff door.
Zoals ik hierboven schreef kun je met een gerust hart een ietwat oudere Honda, Mazda of Toyota kopen vanwege de uitermate grote betrouwbaarheid.
quote:Het ging trouwens niet over een Scoupe, maar over een coupe
Op vrijdag 25 april 2003 13:24 schreef asian8 het volgende:
€9000 en dan een hyundai scoupe willen aanschaffen. Je zal waarschijnlijk voor het uiterlijk gevallen zijn. Maar persoonlijk vind ik zelf dat ie er als PLASTIC uit ziet. ik zou gaan voor Honda, voor dat bedrag is die prelude zeker een optie! En vooral met een vtec motor erin. Dan heb je nog genoeg mogelijkheden om hem te tunen want tuning onderdelen voor die motortjes kan je bijna overal wel halen (ik ken nog wel een goed adresje)
quote:heb op autotrader een celica gezien 2.0i, 180pk voor 9000 euro.
Op vrijdag 25 april 2003 13:45 schreef Menyo het volgende:[..]
Het ging trouwens niet over een Scoupe, maar over een coupe
anders misschien deze:
http://www.marktplaats.nl/markt/autos/toyota/19051.htm?rv=99&zoek=celica
staat hier ook in het topic "einde van een mooie hobby", van plaguebearer. dus iets euro's erbij en je hebt een originele, goed onderhouden rasechte rallyauto. dat gaat pas hard.
quote:Dat lijkt me voor hem geen optie aangezien hij niet vaak naar de garage wil en zelf de ballen verstand van techniek heeft.
Op vrijdag 25 april 2003 13:48 schreef Tjabbo het volgende:
staat hier ook in het topic "einde van een mooie hobby", van plaguebearer. dus iets euro's erbij en je hebt een originele, goed onderhouden rasechte rallyauto. dat gaat pas hard.
Zo'n Rally-auto vraagt toch regelmatig onderhoud en is daarom gewoon duur.
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 14:03 schreef qbus het volgende:[..]
Dat lijkt me voor hem geen optie aangezien hij niet vaak naar de garage wil en zelf de ballen verstand van techniek heeft.
Zo'n Rally-auto vraagt toch regelmatig onderhoud en is daarom gewoon duur.
Signed,
a happy MR2 driver
quote:Heb je er wel eens in gereden?
Op vrijdag 25 april 2003 12:41 schreef qbus het volgende:
Topic-opener, neem de hierboven gegeven adviezen ter harte. Een hyundai Coupe bied ab-so-luut niet het sportieve rijgedrag wat je er van zou mogen verwachten. Een schaap in wolfskleren i.d.d.Een paar alternatiefen:
- Lancia Delta (
tevens mijn eigen schatje)
- Mazda mx 3
- Opel Tigra
- Suzuki Cappucino ( ja je hoort het goed)
- Honda crx (als je sjonnie-neigingen hebt)
Wat wel belangrijk is zijn de banden. Met de S-02 die ik hiervoor had was hij bijna niet in overstuur te krijgen, maar met de RE720 die ik nu heb wel.
De S-02 is ideaal voor lijnrijden, de RE720 meer voor het gumwerk.
Opel Tigra, laat me niet lachen. Eigenlijk alles in je lijstje behalve de Delta, maar dan wel een integrale, liefst Evo 2.
[Dit bericht is gewijzigd door Chilly_Willy op 25-04-2003 23:34]
quote:Ik ben het met een hoop andere users eens, jouw auto is een schaap in wolfskleren. En dan ook nog eens zeer lelijke wolfskleren. Maar goed, smaken verschillen, je hebt smaak en wansmaak.
Op vrijdag 25 april 2003 23:28 schreef Chilly_Willy het volgende:[..]
Heb je er wel eens in gereden?
Mijn coupe ligt solide in de bocht, met geen onderstuur. Door het gas te liften is hij in een controleerbare overstuur te krijgen.Wat wel belangrijk is zijn de banden. Met de S-02 die ik hiervoor had was hij bijna niet in overstuur te krijgen, maar met de RE720 die ik nu heb wel.
De S-02 is ideaal voor lijnrijden, de RE720 meer voor het gumwerk.Opel Tigra, laat me niet lachen. Eigenlijk alles in je lijstje behalve de Delta, maar dan wel een integrale, liefst Evo 2.
Ja, ik heb er wel eens in gereden, en ik was alles behalve onder de indruk. Matig weggedrag, goedkoop interieur, weinig geraffineerde motor, geen indrukwekkende remmen, vaag stuurgedrag, absoluut niet het 'kartgevoel' dat je wel krijgt in bijvoorbeeld een MX-3.
Wat betreft banden, elke auto wordt af fabriek met vrij harde voorbanden geleverd, niet de after sales kwaliteit, om vrij eenvoudig een licht onderstuurd karakter te verkrijgen. Sommige auto's wat meer (Smart), sommige wat minder. Zet er een set goeie Bridgestones, Pirelli's of Conti's onder en je voegt veel meer grip toe, wat vooral op de voorwielen te merken is.
Trek het je verder niet aan, er zijn nog zat mensen die denken dat je in een sportauto rijdt...
trek het je niet zo aan. in jou model coupé is veel verbeterd ten opzichte van het oudere model. Het gaat hier echter wél over het oude model. we zitten niet jou auto af te kraken maar het type hiervoor.
Persoonlijk vindt ik het nog niet je van hét, maar het is iig niet meer de blikken koreaanse sportwagen wannabe, het begint er nu wel op te lijken...
T.
quote:Dan heb ik toch nog liever die Coupe
Op vrijdag 25 april 2003 13:09 schreef qbus het volgende:
Dit kan bijvoorbeeld ook voor hetzelfde geld:[afbeelding]
[..]
De nieuwe Coupe is trouwens wel goed en mooi. Maar jah die is nog redelijk aan de prijs
quote:Aan die motor is eigenlijk geen f*ck te doen. Zelfs in de rallysport (Patrick Veenhuizen) zie je dat zelfs als je er heel veel geld in stopt, het nog een ramp blijft.
Op vrijdag 25 april 2003 11:54 schreef Menyo het volgende:
Ik zit eraan te denken om een Hyuandai Coupe uit 1999 te kopen. Nu vind ik de prestaties wel redelijk maar zou wel graag wat meer willen.Nou is mijn vraag, hoe kan ik wat meer PK krijgen, vooral de 0 tot 100 kan wel wat beter. Het blijkt dat chiptunen weinig zin heeft, omdat het geen turbo betreft.
Ik heb ongeveer EUR 1000,- over. Wat kan ik het beste laten doen, en hoeveel PK winst zal ik ongeveer halen? En wat zal dan de 0 tot 100 worden.
PS. Optisch wil ik hem gewoon houden, tenzij het echt nodig is voor de prestaties
De enige serieuze optie is er een turbo op monteren. (Volgens mij is dat al vaker gedaan bij Hyundai's; was dat niet de voorloper van de coupé ofzo ?)
Dit is ook niet zo heel duur (ik schat zo'n 2 - 2,5 k euro) alleen wordt het verbruik veel beroerder.
En je loopt natuurlijk tegen hogere slijtage en te beperkte remmen aan.
quote:
Op zaterdag 26 april 2003 20:00 schreef Komakie het volgende:[..]
Dan heb ik toch nog liever die Coupe
quote:EENS!
De nieuwe Coupe is trouwens wel goed en mooi.
Neemt niet weg dat alle pogingen die voorheen ondernomen zijn jammerlijk gefaalt hebben, getuige de dwijl waar we in dit topic over praten.
Voor het geld is het een prima wagen, en het uiterlijk is ook een kwestie van smaak.
Oja.. voor tuning van je coupe: http://www.sharkracing.com/main.html
Hier kan je vanalles vinden, oa geventileerde remmen, nokkenassen, NOS.
quote:
Op maandag 28 april 2003 12:46 schreef Chilly_Willy het volgende:
Ik heb misschien wel een woensdag middag auto, waarbij alles gewoon perfect is. Wellicht helpt het grotere LM ook,
quote:Laten we het er maar op houden dat jij een zondagskind hebt meegekregen. Ik heb een paar keer in een coupe gereden en ik was diep teleurgesteld in de waardeloze prestaties van het ding. Vooral de wegligging viel me flink tegen.
en de beta moter in de coupe is bere sterk.
Ik heb op de A4 225 Km/u op de teller gereden, en in Duitland zou ik de begrenser halen.Voor het geld is het een prima wagen, en het uiterlijk is ook een kwestie van smaak.
quote:Een NOS kit heeft je de meeste bang 4 bucks: http://www.sharkracing.com/en/hyundai/zexkit.html
Op vrijdag 25 april 2003 11:54 schreef Menyo het volgende:
...
Ik heb ongeveer EUR 1000,- over. Wat kan ik het beste laten doen, en hoeveel PK winst zal ik ongeveer halen? En wat zal dan de 0 tot 100 worden.
..
Hij is $529, neem er nog een Maximizer Kit $220 bij en een Purge Kit $112, en je trekt iedereen helemaal zoek.
quote:Grotere LM/banden verslechteren helemaal niet de prestaties, misschien de snelheid/acceleratie in een rechte lijn, maar zeker niet in bochten. Bredere band = meer rubber op de weg = meer grip.
Op maandag 28 april 2003 12:51 schreef qbus het volgende:[..]
Een ding is zeker: groter LM/banden verslechteren de prestaties alleen maar, ipv ze te verbeteren.
[..]Laten we het er maar op houden dat jij een zondagskind hebt meegekregen. Ik heb een paar keer in een coupe gereden en ik was diep teleurgesteld in de waardeloze prestaties van het ding. Vooral de wegligging viel me flink tegen.
En ik heb heel wat auto's gereden, maar vind de wegligging helemaal niet tegenvallen.
quote:Welke lancia delta heb jij?
Op vrijdag 25 april 2003 13:13 schreef qbus het volgende:[..]
Ik ben zelf Delta-rijder en zolang je geen rally of integrale-uitvoering neemt zal het je niet veel extra's aan onderhoudskosten opleveren (mits je een netjes onderhouden exemplaar hebt).
Als je echt voor betrouwbaarheid EN sportiviteit gaat kom je toch bij de Japanse merken als Honda, Mazda en Toyota uit.
En oh ja, auto's van de laatst genoemde merken zijn dermate betrouwbaar dat je met een gerust hart een ietwat ouder exemplaar kan kopen (mits niet afgeragt natuurlijk)
quote:Een zwarte Delta. 1.8 16v.
Op maandag 28 april 2003 13:08 schreef ook_gek het volgende:[..]
Welke lancia delta heb jij?
quote:Vind jij de prestatie van je Delta beter dan een Coupe? Specs zijn in het voordeel van de coupe.
Op maandag 28 april 2003 13:13 schreef qbus het volgende:[..]
Een zwarte Delta. 1.8 16v.
quote:Heb je er een foto van?
Op maandag 28 april 2003 13:13 schreef qbus het volgende:[..]
Een zwarte Delta. 1.8 16v.
quote:Het is een heel ander soort auto, geen vergelijk.
Op maandag 28 april 2003 13:26 schreef Chilly_Willy het volgende:[..]
Vind jij de prestatie van je Delta beter dan een Coupe? Specs zijn in het voordeel van de coupe.
quote:ik heb helaas geen scanner
Op maandag 28 april 2003 14:19 schreef ook_gek het volgende:[..]
Heb je er een foto van?
quote:Ik heb hem pas een maandje en tot nu toe alleen een portierrubber vervangen.
En wat kost het in onderhoud
quote:jij hebt het nieuwe model neem ik aan. Ik wil deze hebben
Op maandag 28 april 2003 14:41 schreef qbus het volgende:[..]
ik heb helaas geen scanner
![]()
[..]Ik heb hem pas een maandje en tot nu toe alleen een portierrubber vervangen.
Dat is het ouwe model. Met 200PK
Ik vind dat ouwe model er veel mooier uit zien dan dat gelikte model
quote:Het is maar waar je voor kiest. Ik vind dat oude model ook alleen maar mooi als integrale of rally-uitvoering. Maar ja, zie zo'n ding maar eens te onderhouden.
Op maandag 28 april 2003 14:57 schreef ook_gek het volgende:[..]
jij hebt het nieuwe model neem ik aan. Ik wil deze hebben
Lancia Delta Integrale 16V TurboDat is het ouwe model. Met 200PK
Ik vind dat ouwe model er veel mooier uit zien dan dat gelikte model
quote:Ja wat zou dat kosten denk je?
Op maandag 28 april 2003 15:16 schreef qbus het volgende:[..]
Het is maar waar je voor kiest. Ik vind dat oude model ook alleen maar mooi als integrale of rally-uitvoering. Maar ja, zie zo'n ding maar eens te onderhouden.
quote:Veel, heel veel geld.
Op maandag 28 april 2003 15:55 schreef ook_gek het volgende:[..]
Ja wat zou dat kosten denk je?
quote:Dit vind ik dus gewoon een mooie auto van Hyundai!
Op maandag 28 april 2003 16:32 schreef Remco01 het volgende:
na wat kleine onhebbelijkheden (rammeltjes etc) nu blij met m'n 2.0i FX
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Eindelijk eens een leuke reactie op mijn post. Weet jij ook zo'n site in het nederlands?? Want zoals je in mijn eerdere posts gelezen hebt (mischien) moet ik het in laten bouwen. Kan ik niet zelf. Mischien een bedrijfje die dit kan doen??
Op maandag 28 april 2003 12:52 schreef Chilly_Willy het volgende:[..]
Een NOS kit heeft je de meeste bang 4 bucks: http://www.sharkracing.com/en/hyundai/zexkit.html
Hij is $529, neem er nog een Maximizer Kit $220 bij en een Purge Kit $112, en je trekt iedereen helemaal zoek.
Jij hebt zelf een hyundai coupe?? Welk jaar, en hoe bevalt hij?
quote:Heb je dat ding nou NOG niet aangeschaft dan?
Op maandag 28 april 2003 23:24 schreef Menyo het volgende:[..]
Eindelijk eens een leuke reactie op mijn post. Weet jij ook zo'n site in het nederlands?? Want zoals je in mijn eerdere posts gelezen hebt (mischien) moet ik het in laten bouwen. Kan ik niet zelf. Mischien een bedrijfje die dit kan doen??
Jij hebt zelf een hyundai coupe?? Welk jaar, en hoe bevalt hij?
ff serieus, je wilde er nog over denken postte je. heb je dat gedaan? en ben je tot een conclusie gekomen?
Het wordt toch echt een Coupe, ondanks wat iedereen hier roept. Ik vind hem echt mooi, en prestaties zijn best goed te noemen. Het enige waar ik het mee eens ben zijn de weke remmen.
Dus als er nog vervolg posts komen, dan alleen reacties graag waar ik nog wat aan heb. (ook negatief, maar dan wel gefundeerd).
Wel bedankt voor de vele posts. (het is volgens mij mijn grootste topic geworden)
we horen het als je 1 hebt?
tenminste, het ligt toch in de planning voor binnenkort of niet?
quote:Ik heb zelf een 2000 model coupe. Ik ben er erg tevreden over. Ik weet niet waar je in NL zo'n kit kan laten inbouwen, maar bij een bedrijf die dat voor een andere auto kan moet deze kit zeker kunnen inbouwen in je coupe. Alle benodigheden zitten erbij.
Op maandag 28 april 2003 23:24 schreef Menyo het volgende:[..]
Eindelijk eens een leuke reactie op mijn post. Weet jij ook zo'n site in het nederlands?? Want zoals je in mijn eerdere posts gelezen hebt (mischien) moet ik het in laten bouwen. Kan ik niet zelf. Mischien een bedrijfje die dit kan doen??
Jij hebt zelf een hyundai coupe?? Welk jaar, en hoe bevalt hij?
Zoek trouwens een op google naar ZEX nitrous, dan vind je nog meer plekken waar hij te koop is, kan nogal schelen in de verzend kosten.
Uitleg over nitrous in nederlands: http://users.pandora.be/Fastards/hownos.htm
Voor het gemak hier de link: http://www.google.com/search?hl=en&lr=&ie=UTF-8&oe=utf-8&q=zex+nitrous+hyundai&spell=1
[Dit bericht is gewijzigd door Chilly_Willy op 29-04-2003 11:21]
Rij zelf een coupé uit 99, vind het zelf een toffe wagen. Maar ik zou wel iedereen aanraden om er goed over na te denken. Ik ben gewoon (helaas) een H. liefhebber, en dan is de keuze snel gemaakt. Ondanks dat H. een (vind ik) zeer goed merk is voor die prijs zitten er een aantal nadelen aan:
- veel plastic, goedkope zooi en alles kan kapot
- inruilwaarde is redelijk laag
- standaard is niet zo luxe, je moet dan echt opties bijnemen
- tunen (was) lastig (tegenwoordig al veel meer voor)
Ik heb een coupé Turbulence gekocht omdat ik dat model gewoon mooi vond, beter dan dat vorige. De nieuwste is natuurlijk helemaal
maar die zijn nog wat duurder (voor een studentje).
Leuke wagen verder, alleen kijk goed naar de opties, standaard = buts. En tja, de motor, om eerlijk te zijn klinkt 138 pk leuk maar dan moet je wel uitstappen en duwen
Hij rijdt zeker lekker en vlot door, maar echt een race monster
Je moet van het merk en het model houden, zo niet zijn er voor die prijs andere auto's te krijgen die waarsch. meer snelheid geven en die je later goed kan verkopen.
En niet dat ik H. de grond in wil lullen, maar dat is mijn eigen ervaring, ik ben zelf nou eenmaal
hier zijn nog een aantal sites:
http://www.hyundaistreettuning.nl
http://www.hyundaiclub.nl
Beide clubs met genoeg links voor bodykits, motor aanpassingen, veren en turbo's
Suc6
Alleen 1 ding, no offence... maar alsje gooi er andere velgen onder
Dat doet de uitstraling zeker ten goede.
Hierstaan vast wel een paar vette bij
(gallerij)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |