De jurk heeft een strak bovenlijfje met baleinen. Het loopt uit in een punt met daarop wat pareltjes en glimmertjes. Heel weinig, het blijft mooi subtiel. Dan komt er een hele wijde rok. Aan de voorkant is de jurk heel simpel en rustig.
De achterkant: bovenaan een recht stuk met kant. Daarop zitten allemaal kleine knoopjes. Dan het strakke lijfje met baleinen wat ook daar in een punt uitloopt. Daaronder zitten een aantal roosjes en loopt er een lap stof naar de zijkanten. Aan de zijkanten zitten ook 3 roosjes. Onder die lap stof kan je de extra lange sleep vastzetten met klittenband en een paar haakjes. De jurk heeft dus een afneembare sleep. Zonder de sleep zit er een klein sleepje aan. Aan de roosjes op de achterkant zitten 3 touwtjes in verschillende lengtes. Hieraan zitten de blaadjes die bij de roosjes horen.
Wat zit er nog meer bij de jurk: Handschoenen die bij de jurk horen, dus ook sincerity, model 2906. Aan de zijkant zitten roosjes. Het zijn lange handschoenen. 6 roosjes die met schuifspeldjes in het haar kunnen. Ook van het merk Sincerity, dus ook bijhorend. 3 voile roosjes, de andere van satijn. Een stola die je om kan doen voor als het buiten wat frisser is Een hoepelrok
Eventueel is de lingerie erbij te kopen: torselet van het merk Poirier, ivoorkleurig, Maat 75 C. Bijpassende string Bijpassende kousen.
De jurk is slechts één keer gedragen, dat was op 21 maart te Rotterdam. De aankoopbon is aanwezig, evenals de extra knoopjes en een stuk stof waarmee de jurk nog wat uit te leggen is indien hij iets groter gemaakt moet worden!
De prijs van de jurk + accessoires was 1390 euro Hier zit de lingerie niet bij. Doe een goed bod wat reeël is, dus kom niet aan met 300 euro!
Als je interesse hebt, mail me en maak een afspraak om te komen kijken. Ik woon vlak bij het centrum van Rotterdam.
Wil je meerdere foto's zien voor een goed overzicht van de jurk? Kijk dan op http://www.het-kleintje.nl/tekoop
Daar staan meer foto's!
quote:dubbelzinnigheid is okay.
Op vrijdag 25 april 2003 11:23 schreef dr.dunno het volgende:
mooi model
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 11:23 schreef dr.dunno het volgende:
mooi model
quote:Sorry
Op vrijdag 25 april 2003 11:29 schreef detulp050 het volgende:
Alleen reageren als je interesse hebt in de jurk
[Dit bericht is gewijzigd door detulp050 op 25-04-2003 11:34]
quote:Maar jij bent mij niet.
Op vrijdag 25 april 2003 11:33 schreef sabientje het volgende:
Hele mooie jurk! maar zou m niet verkopen als ik jou was! Is toch iets persoonlijks? En ik zelf zou toch voor mezelf een mooie jurk willen uitkiezen, al is het alleen maar voor mijn gevoel om speciaal zelf iets voor die dag uit te zoeken!
Moet ik de jurk hier in de kledingzak laten hangen net zolang tot ie geel wordt? Er in het begin iedere dag, daarna iedere week, daarna iedere maand in kijken? Na verloop van tijd nooit meer?
Ik heb er geen plaats voor. Hij hangt in de weg. En nee, er komen om medische reden geen kinderen zodat ik hem niet kan gebruiken om het wiegje mee te bekleden.
Dus... respecteer mijn keus als ik zeg dat ik hem wil verkopen!
quote:Je hebt groot gelijk hoor
Op vrijdag 25 april 2003 11:35 schreef Kleintje het volgende:[..]
Maar jij bent mij niet.
Moet ik de jurk hier in de kledingzak laten hangen net zolang tot ie geel wordt? Er in het begin iedere dag, daarna iedere week, daarna iedere maand in kijken? Na verloop van tijd nooit meer?
Ik heb er geen plaats voor. Hij hangt in de weg. En nee, er komen om medische reden geen kinderen zodat ik hem niet kan gebruiken om het wiegje mee te bekleden.
Dus... respecteer mijn keus als ik zeg dat ik hem wil verkopen!
Ik hoop voor je dat er nog iemand anders blij mee kunt maken
[Dit bericht is gewijzigd door detulp050 op 25-04-2003 12:13]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |