Waarschijnlijk heb je het nummer nog geeneens gehoord.
Ik op Jim!!!!!!!!!!!
quote:UTFS een end op en lees de FAQ.
Op vrijdag 25 april 2003 11:09 schreef Partygurl het volgende:
Utfs![]()
slotje
quote:precies, dat wil ik ook niet eens horen
Op vrijdag 25 april 2003 11:09 schreef Seborik het volgende:
Reageer nu eens met wat meer dan alleen een kotssmiley.Waarschijnlijk heb je het nummer nog geeneens gehoord.
quote:Mooi, dan heb je er ook geen mening over, want je kent het nummer niet.
Op vrijdag 25 april 2003 11:10 schreef Doctor_Bara het volgende:[..]
precies, dat wil ik ook niet eens horen
quote:Je zou dus niet op Jim moeten kotsen, maar op de maatschappij die genadeloos misbruikt maakt van zijn aantrekkingskracht op de jeugd
Op vrijdag 25 april 2003 11:09 schreef Neilza het volgende:
écht héél slecht is die Jim, ik vind het eerlijk waar een schande en ongelovelijk dat hij de káns uberhaupt krijgt! de platen maatschappijen zien gewoon dollar tekentjes en dromen in hun slaap al dat al die tiener meisjes naar Free Record Shop rennen om die single te kopen...Ik
op Jim!!!!!!!!!!!
Hij kan op zich wel redelijk toon houden als 'ie z'n best doet (is tegenwoordig al heel wat) maar ik vind er gewoon geen kraak of smaak aan zitten.
Ik hoop niet dat 3fm dit in de playlist gaat gooien.
[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 25-04-2003 11:14]
quote:hij heeft toch een menig over jim... ik bedoel.. je weet heus wel wat je kan verwachten van die poot
Op vrijdag 25 april 2003 11:11 schreef Seborik het volgende:[..]
Mooi, dan heb je er ook geen mening over, want je kent het nummer niet.
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 11:04 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
Damnz ik hoorde net in een reclame van mars dat je de single van jim gratis krijgt ofzo bij aankoop van mars..... en op de achtergrond hoor je die jonge(tje) zingen, nou ff serieus dat klinkt egt voor geen ene meter egt lelijk!! en nu wil ik weten wat jullie ervan vinden als jullie het hebben gehoord
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 11:13 schreef RedHead het volgende:[..]
hij heeft toch een menig over jim... ik bedoel.. je weet heus wel wat je kan verwachten van die poot
quote:het nr is al uit hoor en is ookal te vinden.
Op vrijdag 25 april 2003 11:09 schreef Seborik het volgende:
Reageer nu eens met wat meer dan alleen een kotssmiley.Waarschijnlijk heb je het nummer nog geeneens gehoord.
quote:oh... sorry
Op vrijdag 25 april 2003 11:14 schreef Seborik het volgende:[..]
[..]
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 11:17 schreef Seborik het volgende:[..]
LoekB.
quote:ROFL
LoekB.
nou mijn oprechte mening:
saaie stem, maar het nummer is er voor geschreven
verwacht dat jimmieboy het geen jaar gaat uithouden. en hoop dat Mars een clausule in het contract heeft dat ze hem voor die tijd kunnen dumpen. als fotomodel zal ie het mischien aardig doen.
maar hij heeft zo'n ontzettend saaie stem dat ik hem weiger in mijn cd speler te gooien (en dat zegt veel )
En inderdaad een erg saaie stem. Zonder afwisseling erin.
[Dit bericht is gewijzigd door yingyang op 25-04-2003 11:21]
quote:
LoekB.
Vind hem op zich niet onaardig, het is nog een jonge jongen en moet nog een hoop leren. Hoop dat hij het eentonige kwijtraakt, daarna zal ik nog wel een keer luisteren naar een cd van hem, nu niet. Teveel van hem gehoord!
quote:Ik kots ook op allebei eigenlijk ja, hele muziek industrie is gewoon een teil om in te kotsen op dit moment... maar vind Jim daarbij ook nog eens écht heel slecht dus ik kots op beide
Op vrijdag 25 april 2003 11:11 schreef Atrimar het volgende:[..]
Je zou dus niet op Jim moeten kotsen, maar op de maatschappij die genadeloos misbruikt maakt van zijn aantrekkingskracht op de jeugd
quote:Wat een kortzichtige onzin weer! Duidelijk praat van iemand die al gebrainwashed is door de gedendaagse 'POP' industrie! 'Hij moet nog veel leren'!? Er lopen tien duizenden échte talenten rond in Nederland die je werkelijk niks meer hoeft te leren! Jim is gewoon een tiener-magneet en zo werkt het tegenwoordig! Je zegt zelf dat hij 'niet onaardig' is en 'eentonig' is.. waarom krijgt zo'n minkukel dan de kans! Te triest van woorden gewoon!!
Op vrijdag 25 april 2003 11:21 schreef Kleintje het volgende:
Vind hem op zich niet onaardig, het is nog een jonge jongen en moet nog een hoop leren. Hoop dat hij het eentonige kwijtraakt, daarna zal ik nog wel een keer luisteren naar een cd van hem, nu niet. Teveel van hem gehoord!
Het is iig te hopen dat Jims clip leuker is dan die van Jamai.
quote:Wat klinkt er een hoop woede door in je post...relax.
Op vrijdag 25 april 2003 11:26 schreef Neilza het volgende:[..]
Wat een kortzichtige onzin weer! Duidelijk praat van iemand die al gebrainwashed is door de gedendaagse 'POP' industrie! 'Hij moet nog veel leren'!? Er lopen tien duizenden échte talenten rond in Nederland die je werkelijk niks meer hoeft te leren! Jim is gewoon een tiener-magneet en zo werkt het tegenwoordig! Je zegt zelf dat hij 'niet onaardig' is en 'eentonig' is.. waarom krijgt zo'n minkukel dan de kans! Te triest van woorden gewoon!!
quote:Ik kan mezelf maar weinig leukere dingen voorstellen dan een groep mensen in een lift.
Op vrijdag 25 april 2003 11:27 schreef Sassie het volgende:
Het is iig te hopen dat Jims clip leuker is dan die van Jamai.
quote:WOEI... calm down!
Wat een kortzichtige onzin weer! Duidelijk praat van iemand die al gebrainwashed is door de gedendaagse 'POP' industrie! 'Hij moet nog veel leren'!? Er lopen tien duizenden échte talenten rond in Nederland die je werkelijk niks meer hoeft te leren! Jim is gewoon een tiener-magneet en zo werkt het tegenwoordig! Je zegt zelf dat hij 'niet onaardig' is en 'eentonig' is.. waarom krijgt zo'n minkukel dan de kans! Te triest van woorden gewoon!!
Jongen... mag ik mijn eigen mening hebben???
De pop industrie brengt de laatste jaren maar weinig PUURS naar voren.
Of wil je zeggen van wel? Dan ben ik benieuwd naar namen.
Alles draait om de commercie op het moment. Want echte sterren zie je niet meer. Die worden gemaakt. Volgens mij begon het bij Milli Vanilli, mannen die donker waren met blauwe en groene ogen, mooie mannen die playbackten. Zelf konden ze niet zingen en de echte zangers zagen er niet uit.
Jim ziet er voor een tiener aardig uit. En hij zingt nog aardig ook. Dus waarom niet proberen om er een slaatje uit te slaan. Zo gaat het tegenwoordig!
Als we het over echte talenten gaan hebben dan ben ik snel klaar. Ik denk aan een Christina Aguilera die het goed doet door haar kleding, Take That die het deed omdat het mooie jongens zijn, spice girls omdat het een goed concept voor de jonge meiden was...
Denk dat de laatste 'goede' (kwestie van smaak en daarover valt te twisten) popster toch voortkomt uit een commercieel concept.. Take That. Want zo zijn we aan Robbie Williams gekomen!
Misschien was mijn post een beetje overdreven inderdaad, maar van iemand die het ook niet eens is met de muziek situatie tegenwoordig klinkt het raar om zo'n mongool als die Jim dan toch maar 'een kans te geven'... Het is dat tieners nog steeds zakgeld krijgen anders had Jim nogsteeds in de supermarkt vakken gevuld, dus ik boycot ook (buiten dat ik die rotzooi toch niet zou kopen) alles wat met Jim en zijn clonen te maken heeft...
Jim (en Jamai net zo goed)
quote:Hulde voor deze Neilza! Er is werkelijk wel beter talent dan deze afgewezen circusclown! Maar nee, die krijgen de kans niet, oneerlijk is het!
écht héél slecht is die Jim, ik vind het eerlijk waar een schande en ongelovelijk dat hij de káns uberhaupt krijgt! de platen maatschappijen zien gewoon dollar tekentjes en dromen in hun slaap al dat al die tiener meisjes naar Free Record Shop rennen om die single te kopen...Ik
op Jim!!!!!!!!!!!
Maar (om van alle vlakken) er maar een paar te noemen; een Williams, Krezip, Foo Fighters en Tiesto hebben het dus niet van hun 'looks' maar van hun talenten, om maar te zwijgen van de échte muzikanten die, eerlijk is eerlijk, voor de commercie dan hun eerste succes behaalde maar nu in het commercieele tijdperk toch ook blijven verkopen (dus U2, RHCP en Rolling Stones bijvoorbeeld)...
Yeahhhh Yeaahhhhhh Ohhhhh ohhhhh...yeahhhh yeahhhh.
Vooral dat yeahhh yeahhhhh ohhh ohhhh
Hij kan niet zingen
Hij is zover gekomen omdat ie toevallig een sprekend koppie heeft. Hij kan beter in het dikke wehkamp boek kleren voor kinderen showen
En dan had je Arnie die Jim en Jamai aankondigde alsof ze wereldsterren waren
En dan de jury Dat noemt zich een professionele jury, volgens mij kregen ze van te voren al gezegd welk commentaar ze moesten geven.
Zwaar overdreven en allemaal te danken aan de slimme zakenmensen die hun zakken vullen.
Gelukkig dat ik niet vaak de radio heb opstaan dus ik heb niet zoveel last van die rotzooi.
Top 40
Ze kunnen het beter de rampzalige 40 noemen tegenwoordig. ( op uitzonderingen na dan)
De muziek industrie ja
Het wordt er niet beter op.
Vandaar dat ik me ook richt op muziek die niet zoveel meer in de aandacht komt. Dat is stukken beter
quote:Ieder zijn/haar smaak.
Op vrijdag 25 april 2003 12:27 schreef Neilza het volgende:
'Hij moet nog veel leren' hij is 'niet onaardig' en is 'eentonig' dus geef hem maar een kans? Ga vooral je gang en koop zijn CD (ondanks dat ik merk dat je het ook niet eens bent met de formule van de hedendaagse 'POP' industrie), spek die kassa van hun maar weer; enigste resultaat wat je krijgt is nog meer rotzooi...Misschien was mijn post een beetje overdreven inderdaad, maar van iemand die het ook niet eens is met de muziek situatie tegenwoordig klinkt het raar om zo'n mongool als die Jim dan toch maar 'een kans te geven'... Het is dat tieners nog steeds zakgeld krijgen anders had Jim nogsteeds in de supermarkt vakken gevuld, dus ik boycot ook (buiten dat ik die rotzooi toch niet zou kopen) alles wat met Jim en zijn clonen te maken heeft...
Jim (en Jamai net zo goed)
Enne.. het verhaal dat Aguilera kan zingen... wel vaag dat ze pas doorbreekt als ze er niet meer zo lief uitziet... als ze er sexy en gewild voor mannen uitziet!
Dus dat is talent...
quote:Tuurlijk is er een markt voor! Onwetende tieners, en dat maakt het zo triest! Mijn grote idool Bono had er het een keer over dat een meestelijke single een keer niet nummer één haalde door de Atomic Kitten (toendertijd met hun éérste hit). Omdat de singles zo duur zijn geworden kopen de 'ouderen' die niet meer en stijgt een band als U2 niet zo snel meer op single niveau, echter de 'blinde' tieners kopen direct een single van Atomic Kitten en deze stijgt dus weer (ook in pupulariteit)... Kijk naar de album top 100 en de top 40, wereld van verschil!
Op vrijdag 25 april 2003 13:02 schreef Kleintje het volgende:
Ieder zijn/haar smaak.
Ik moet Jim niet. Dus ik koop zijn cd niet. Ik koop helemaal geen cd's.
Maar als er nou een markt voor is.
quote:Dus jij vind dat ze pas 'doorbrak' met 'Dirty'? Zodra je een album op mág nemen ben je al succesvol tegenwoordig, en dat was toen écht niet direct om haar looks maar óók om haar zang. Een Shakira bewijst ook nu met haar tour niet zomaar een lekker ding te zijn maar écht live goed te kunnen performen.. deze zijn er NIET gekomen door hun leuke koppie...
Op vrijdag 25 april 2003 13:02 schreef Kleintje het volgende:
Enne.. het verhaal dat Aguilera kan zingen... wel vaag dat ze pas doorbreekt als ze er niet meer zo lief uitziet... als ze er sexy en gewild voor mannen uitziet! Dus dat is talent...
hij kan echt niet zingen hoop dat de single van Hind snel uitkomt, dat is de enige van wie ik nog wat goeds verwacht
Persoonlijk vind ik Jim een redelijk zanger.
De manier waarop hij bijvoorbeeld 'Jessie' zong was erg goed.
Het nieuwe nummer van Jim vind ik overigens niet zo goed.
Op dit moment klinkt hij erg eentonig, maar zijn stem is nog volop in ontwikkeling en het is te hopen dat hij dat eentonige kwijtraakt, anders zal men uiteindelijk genoeg van hem krijgen, want op dit moment klinkt bij hem echt alles hetzelfde. Jammer dat er hier mensen zijn die zeggen dat hij niet kan zingen, want dat kan hij weldegelijk. En dat bedoel ik dan objectief gezien. Dat je niet van zijn stem houdt, ok dat kan. Dat je hem daarom een slechte zanger vind, ook ok dat is jouw mening. Maar zingen kan hij weldegelijk. Daar kun je niet omheen.
Het is een kwestie van smaak wat je goed of slecht vindt.
* Prins-Punika heeft 'em gisteren stiekum al gedraaid op een feest
quote:Zullen we kappen?
Op vrijdag 25 april 2003 13:13 schreef Neilza het volgende:
heel verhaal
quote:Moooooie samenvatting
Op vrijdag 25 april 2003 13:24 schreef Kleintje het volgende:[..]
Zullen we kappen?
We zijn het over 2 dingen eens... Bono is een echt idool!
En Jim is niet voor ons weggelegd!
quote:Amen
Op vrijdag 25 april 2003 13:24 schreef Kleintje het volgende:[..]
Zullen we kappen?
We zijn het over 2 dingen eens... Bono is een echt idool!
En Jim is niet voor ons weggelegd!
quote:[off-topic]Op iets genuanceerdere toon zou ik wel ongeveer hetzelfde verhaaltje kunnen ophangen, ja.
Op vrijdag 25 april 2003 13:01 schreef yingyang het volgende:
Het is denk ik ook maar een hype die niet lang gaat duren. Ik hoop dat de top 40 ooit weer eens een beetje status gaat krijgen inplaats van al die troep die daar regeert.Top 40
Ze kunnen het beter de rampzalige 40 noemen tegenwoordig. ( op uitzonderingen na dan)
De muziek industrie ja
![]()
Het wordt er niet beter op.
Vandaar dat ik me ook richt op muziek die niet zoveel meer in de aandacht komt. Dat is stukken beter
http://home.wanadoo.nl/hitlist/Mega2003017.htm
Ik ben nou echt niet zo'n elitair geval dat uit principe de top 40 negeert, zal ik ook niet snel worden, maar als ik op het moment zie wat er (uitzonderingen daargelaten) zoal in staat...... (Tegenwoordig glijdt mijn vinger ook steeds vaker ongemerkt naar id&t-radio als ik de radio aan zet.) [/offtopic]
quote:Wat ik zie dat is dat de top 40 en dus ook de artiesten en muziek industrie zich voornamelijk richt op de tmf'ertjes die 70 eurocent per bericht over hebben om iedere dag vaker te sms'en dat bijvoorbeeld Tilburg de vetste is. Of hoe gek ze wel niet zijn op hun lover.
Op vrijdag 25 april 2003 13:33 schreef postinggirl het volgende:[..]
[off-topic]Op iets genuanceerdere toon zou ik wel ongeveer hetzelfde verhaaltje kunnen ophangen, ja.
http://home.wanadoo.nl/hitlist/Mega2003017.htm
Ik ben nou echt niet zo'n elitair geval dat uit principe de top 40 negeert, zal ik ook niet snel worden, maar als ik op het moment zie wat er (uitzonderingen daargelaten) zoal in staat...... (Tegenwoordig glijdt mijn vinger ook steeds vaker ongemerkt naar id&t-radio als ik de radio aan zet.) [/offtopic]
De volwassenen worden totaal genegeerd lijkt het wel. Het draait om simpele muziek. Om deuntjes die je niet uit je hoofd krijgt. Zelfs het nieuwe nummer van Robbie Williams vind ik niet zo geweldig. Lijkt alsof dat nummer ook al 100 keer eerder is geproduceerd.
Verder zal het me ook een worst wezen. Als ik niet wil luisteren dan luister ik het niet. En uitgaan naar de kroegen die zich richten op popi jopi muziek dat doe ik ook niet.
Commercieel is het allemaal. Maar zo gaat het al een hele tijd.
Waar maak ik me toch weer druk om
Zo en nu heb ik genoeg offtopic gereageerd. Het gaat hier om Jimmie En Jamai niet te vergeten!!!!!!! De nieuwste grote aanwinsten van de hedendaagse pop muziek.
Moet niet gekker worden.
quote:In Idols werd in ieder geval wel verteld dat het door mensen uit Zweden geschreven is.
Op vrijdag 25 april 2003 13:58 schreef Cybart het volgende:
volgensmij is dit nummer geschreven door dezelfde people die
Jessica Folker - Miracles (starmaker theme)
hebben geschreven...
het lijkt ontzettend op elkaar en ik krijg er echt hetzelfde idee bij
En dat is bij die van Jessica Folker ook het geval. Daarvan weet ik dat het uit de Britney/N'Sync/etcetera-fabriek komt.
Misschien dezelfden?
quote:Jaja en er dan een feestje van maken.
Op vrijdag 25 april 2003 11:27 schreef Seborik het volgende:[..]
Ik kan mezelf maar weinig leukere dingen voorstellen dan een groep mensen in een lift.
Maar ik weet niet wat ik saaier vind, de clip van Jamai of de single van Jim. Denk wel dat ik de komende tijd maar ff weinig 538 ga luisteren.
quote:Het is een keertje nagezocht door wie precies maar het is wel bekend dat de nummers van Jamai (welke erg veel op keep on moving van Five lijkt) en Jim uit die stal komen.
Op vrijdag 25 april 2003 14:01 schreef postinggirl het volgende:[..]
In Idols werd in ieder geval wel verteld dat het door mensen uit Zweden geschreven is.
En dat is bij die van Jessica Folker ook het geval. Daarvan weet ik dat het uit de Britney/N'Sync/etcetera-fabriek komt.
Misschien dezelfden?
quote:1 van de redenen waarom ik de 538 stream regelmatig 'saboteer' want goede genade wat een vreselijk nummer is dat, echt alleen de stem van die Jim al.
Op vrijdag 25 april 2003 19:13 schreef calexico26 het volgende:
Helaas hebben ze bij mij op het werk 538 aanstaanIk heb het nu al te vaak gehoord,
Het is gewoon hoe hij zingt, echt op zo'n saaie manier.
Dat hoofd, die stem en dat gejammer van die gozer.. nee dan vindt ik de single van Jamai echt vele malen beter.
[Dit bericht is gewijzigd door -Hans- op 25-04-2003 19:59]
quote:ehmmm...
Op vrijdag 25 april 2003 19:49 schreef -Hans- het volgende:[..]
Dat hoofd, die stem en dat gejammer van die gozer.. nee dan vindt ik de single van Jamai echt vele malen beter.
quote:Zijn ze ook, maar goed als ik zou moeten kiezen dan wist ik het wel.
Op vrijdag 25 april 2003 20:13 schreef Kirke het volgende:[..]
ehmmm...
Zijn ze niet allebei bagger? Ik kan er niet naar luisteren, ik vind het een belediging voor de muziekliefhebber. Mag wat mij betreft meteen in het rijtje Frans Bauer en de Havenzangers.
quote:Helaas is dit niet iets van de laatste tijd, zo gaat het al jaren.
vind het een belediging voor de muziekliefhebber.
Ach na de Chicky song (of hoe dat ding ook mag heten) kijk ik nergens meer vreemd van op
quote:naja, niet nieuw, maar zijn 1e single, die hij ook tijdens de finale had gezongen "she" heet het nummer
Op vrijdag 25 april 2003 20:24 schreef eMAeRCe het volgende:
hmmz nieuwe singlewelke ?
quote:die met die neusfluit.
Op vrijdag 25 april 2003 20:24 schreef eMAeRCe het volgende:
hmmz nieuwe singlewelke ?
quote:ow die, ik dacht al; een nieuwe, was die eerste zo goed dan..
Op vrijdag 25 april 2003 21:07 schreef Sylvana het volgende:[..]
naja, niet nieuw, maar zijn 1e single, die hij ook tijdens de finale had gezongen "she" heet het nummer
quote:ja, hij speelt nou mee in de reclame voor mars en hij komt ook op posters in bushokjes te hangen
Op vrijdag 25 april 2003 21:59 schreef Nashik17 het volgende:
hahaah ik zag vanmiddag een reclame waarin Jim een Mars t-shirt aan heeft!!
quote:Ik kots niet op Jim. maar ik kots op de platenmaatschappij. Hoe DURVEN ze 'n jongen van 15 jaar op zulke manier uit te zuigen. Ze proberen er op welke manier dan ook geld uit te slaan. Cds, chocolade repen, telefoons, frontjes. en over 'n jaar dumpen ze 'm want dan verkoopt het niet meer.
Ikop Jim!!!!!!!!!!!
Daarom vind ik het behoorlijk slecht gesteld met de muziek maatschappij. ze verkiezen looks boven talent. ja OK Jim is dan wel 2e geworden in een talentenjacht. Maar aan zijn stem zal 't echt niet gelegen hebben.
Maar goed smaken verschillen. je kunt 't mooi of niet mooi vinden. Maar als je kunt zingen wil nog niet zeggen dat je muzikaal talent hebt.
Zowat uit iedere Idols finalist proberen ze toch geld te slaan: hind, dewi, jamai, jim, charlotte. e.a.
quote:
Op zaterdag 26 april 2003 08:08 schreef Kirke het volgende:
Dat is toch het doel van de show geweest?
Die kids maken daar zelf gebruik van, want het enige wat ze willen is beroemd worden, en dat is ze gelukt, prima toch?! De rest eromheen hoort er dan gewoon bij, en leuk of niet, als je eenmaal in die mallemolen zit is het lastig eruit te stappen.
Ik luister en kijk er niet naar. Ik spaar mijn energie en aandacht voor muziek die ik wel goed vind.
quote:maar dan wel schijnheilig een clip opnemen en naar TMF sturen
Op vrijdag 25 april 2003 20:10 schreef yingyang het volgende:
Jongens uit de industrie - osdorp possePrecies waar het hier over gaat
osdorp heeft echt afgedaan hoor!
quote:Gelukkig hebben we bij ons al enkele maanden steevast radio3 aanstaan op het werk. Tot nu toe heb ik die single nog niet weer gehoord, alleen zie ik de bui al wel hangen. Wanneer dat kreng de lijsten binnendendert en natuurlijk direct op 1 komt (ondanks dat nog geen enkele Nederlander de single in huis heeft), is het volgens mij tijd om weer eens een ander station op te zoeken.
Op vrijdag 25 april 2003 19:13 schreef calexico26 het volgende:
Helaas hebben ze bij mij op het werk 538 aanstaanIk heb het nu al te vaak gehoord,
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 14:01 schreef postinggirl het volgende:[..]
In Idols werd in ieder geval wel verteld dat het door mensen uit Zweden geschreven is.
Misschien dezelfden?
IF THERES A LESSON TO BE LEARN ITS A HARD ONE TO TAAAAKE!!... etc.
maar ik moest em daarvoor wel 2 x luisteren. ;p
Dit is pas z'n eerste (en hopelijk laatste)
quote:Hehe, jammer dan. Er komt ook nog een duet aan met Jamai.
Op zaterdag 26 april 2003 14:28 schreef Zapper het volgende:
hoezo "nieuwe single van Jim"Dit is pas z'n eerste
(en hopelijk laatste)
En het is niet Jim's eerste single, want hij is ook al te horen op "Here We Are". Het is wel z'n eerste solo-single.
quote:Muziek is muziek.
Op zaterdag 26 april 2003 15:05 schreef OphiOn het volgende:
Moet deze rotzooi nu werkelijk weer op het forum staan?
quote:ik maak meestal nog onderscheid tussen 'muziek' en 'geluidsproduct'
Op zaterdag 26 april 2003 15:48 schreef Diverse_Reality het volgende:[..]
Muziek is muziek.
Of ze hem blijven uitzuigen als ie ooit genoeg krijgt ervan.
Hij wordt gewoon misbruikt dat jochie en hij heeft het zelf niet eens in de gaten.
15 jaar vind ik ook wat jong om zoveel te ondernemen. Die jongen moet bezig zijn met andere dingen dan dat.
Maar dat is maar mijn mening.
quote:Zelfs Joop is fan, dan zit het wel snor.
Op zaterdag 26 april 2003 16:08 schreef MadScientist het volgende:[..]
ik maak meestal nog onderscheid tussen 'muziek' en 'geluidsproduct'
Jim heeft wel een lekker smoeltje voor kinders van 12 maar een ongelooflijke ZEIK-stem.
Jamai is zo lelijk dat als je een stuk spek om hem heen hangt er nog geen hond naar hem kijkt en dat liedje hangt me ook de strot uit.
Oja... 't ging over die nieuwe single...
misschien als ie door iemand anders was gezongen???
quote:idd.
Op maandag 28 april 2003 11:41 schreef SunChaser het volgende:
Talllll her you laaafffffffffff herrrrrrrr
Dat ie eerst maar eens een paar mondelinge engelse examens aflegt en voorleest uit een paar Engelse boeken.
Doet meer denken aan de nieuwe single van "Tarkan"..
*is nu aan het luisteren*
Het nummer is bijna afgelopen en ik moet zeggen, het valt me reuze mee!
Ik vind het honderdduizend keer beter dan het nummer van Jamaï! Tuurlijk is het geen geschiedenisschrijvend-grammy-winnend-top-nummer, maar voor een snel hitje vind ik het veel beter dan dat van Jamaï.
En dat van die engelse uitspraak, dat valt reuze mee hoor! Ik blijf Jim verdedigen tot ik er bij neerval, want volgens mij is het een hele leuke jongen die bovenstaande uitspraken niet verdient!
[Dit bericht is gewijzigd door ramses op 01-05-2003 16:58]
quote:oh ik dacht dat je met twee streepjescodes die single voor de helft van de prijs kreeg, maar zal ik wel fout gehoord hebben.
Op donderdag 1 mei 2003 17:22 schreef Djaser het volgende:
Ik heb medelijden met die jongen. Hij vast zn best gedaan op dat nummer ondanks dat het eennummer is. En nu krijg je het gratis van mars. Ik vind dat niet echt een stimulatie.
Nou dat wordt dus mars kopen als je de single van jim er gratis bij krijgt!!
Z'n liedje is echt wel gaaf
quote:Kom op zeg. Een beetje kritisch zijn kan geen kwaad. Had ie zich maar niet moeten inschrijven voor idols en tweede moeten worden.
Op donderdag 1 mei 2003 16:57 schreef ramses het volgende:
En dat van die engelse uitspraak, dat valt reuze mee hoor! Ik blijf Jim verdedigen tot ik er bij neerval, want volgens mij is het een hele leuke jongen die bovenstaande uitspraken niet verdient!
Hij roept de ellende zelf op zich af.
En of ie leuk is kan mij geen worst interesseren. Het draait om de muziek en niet dat ie zo schattig is en zo schattig eruit ziet.
Ik vind het waardeloos
En ik krijg ook de schijt van dat joch
quote:Pfff. heb je het Engels van Jamai wel eens gehoord?
Op donderdag 1 mei 2003 17:44 schreef LoekB het volgende:
Conclusie : Jamai kan beter zingen, maar het nummer van Jim is leuker..
quote:De single is alleen 2 maanden te laat uitgekomen (als het er geen 3 zijn), ik snap het niet.
Op vrijdag 25 april 2003 11:09 schreef _Promise_ het volgende:
Nou om eerlijk te zijn, ik vind het eigenlijk een goed nummer....iig veel beter dan dat nummer van Jamai. Jamai heeft zo'n standaard stem, Jim klinkt beter..
quote:Iedereen zijn accent. Alleen bij Jim moet het uitvergroot worden, want hij is bekend, toch?
Ik hoor "tel ha you lava" ...
Doet meer denken aan de nieuwe single van "Tarkan"..
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 01-05-2003 20:22]
quote:Dat weet je natuurlijk niet van te voren. En hij kan er niets aan doen dat hij tweede wordt (dus dat hij zo ver komt)
Op donderdag 1 mei 2003 18:07 schreef Levensgenieter het volgende:[..]
Kom op zeg. Een beetje kritisch zijn kan geen kwaad. Had ie zich maar niet moeten inschrijven voor idols en tweede moeten worden.
quote:Da's dus niet helemaal waar.
Hij roept de ellende zelf op zich af.
quote:Ik geloof dat zijn uiterlijk hem eerder tegenwerkt.
En of ie leuk is kan mij geen worst interesseren. Het draait om de muziek en niet dat ie zo schattig is en zo schattig eruit ziet.
quote:Dat kan, da's jouw mening.
Ik vind het waardeloos
quote:Da's wel heel erg overdreven, niet?
En ik krijg ook de schijt van dat joch
quote:Niet naar audities geweest. Ik heb namelijk geen illusies dat ik talent bezit, in tegenstelling tot Jim.
Op vrijdag 2 mei 2003 01:45 schreef LoekB het volgende:
Jongens, beetje rustig met dat gezeur. Als Jim zo slecht is, waarom stonden jullie dan niet met je grote bek in de finale van Idols?
quote:pas geleden een cabaretier (helaas weet ik niet meer wie! ) iets over dat Idols horen zeggen... Dat ging over het feit dat de duitsers (en dan vooral J. Goebbels) erg goed waren in het aan de mensen opdringen van een mening, dat ging dan (en nu eigenlijk dus ook nog) vanuit de mening dat als je maar vaak genoeg aan mensen herhaalt dat iets heel erg goed is en dat ze het goed moeten vinden, dan 'men' het dan vanzelf goed gaat vinden
Op vrijdag 2 mei 2003 01:45 schreef LoekB het volgende:
Jongens, beetje rustig met dat gezeur. Als Jim zo slecht is, waarom stonden jullie dan niet met je grote bek in de finale van Idols?
[mijn moeder is mijn grote voorbeeld en wat ze zegt klopt altijd dus dat gedrag neem ik over mode]
Al die negatieve ventjes zijn gewoon jaloers
[/mijn moeder is mijn grote voorbeeld en wat ze zegt klopt altijd dus dat gedrag neem ik over mode]
quote:Nou, toen ik gisteren dit topic zag, Rapper Jin, dacht ik even dat hij dat al geworden was. Maar ik las verkeerd.
Op vrijdag 2 mei 2003 01:54 schreef Zander het volgende:
Met die monotone bromstem kan 'ie beter gangster-rapper worden, denk ik.
quote:Hail To Henny
Op vrijdag 2 mei 2003 12:19 schreef -Wepeel2- het volgende:
Waar hebben we dit aan verdiend. Vroeger lieten ze mensen die er goed uitzagen maar niet konden zingen tenminste nog playbacken.
quote:Nee, echt talent is tijdloos
Op vrijdag 2 mei 2003 11:25 schreef Dezz het volgende:
Nou maar hopen dat hij een eendagsvlieg is
quote:Blijkbaar niet goed genoeg om ook maar een moment interessant genoeg te zijn voor een platenmaatschappij.
Wat een kortzichtige onzin weer! Duidelijk praat van iemand die al gebrainwashed is door de gedendaagse 'POP' industrie! 'Hij moet nog veel leren'!? Er lopen tien duizenden échte talenten rond in Nederland die je werkelijk niks meer hoeft te leren!
quote:Omdat die minkukel zuiver kan zingen en zeker niet zo eentonig zingt dan wordt beweerd. Je doet alsof je er verstand van hebt. Als je dus goed luisterd dan kan je horen welke noten hij allemaal zuiver haalt en hoeveel variatie er in de tonen zit. Dat hij voor een jonge van 15 alwel een zeer zware stem heeft maakt het alleen maar appart.
Jim is gewoon een tiener-magneet en zo werkt het tegenwoordig! Je zegt zelf dat hij 'niet onaardig' is en 'eentonig' is.. waarom krijgt zo'n minkukel dan de kans! Te triest van woorden gewoon!!
Wat nu weer in dit topic gebeurd is het nablaten van een aantal semiedeskundige die ooit eens hebben geroepen toen Jim verkouden was dat het allemaal wat vlak en nasaal klonk. Het lijkt mij verstandig als mensen eens een onafhankelijke mening proberen te formuleren en echt eens te luisteren naar muziek. Niet meteen oordelen omdat iemand mee heeft gedaan aan Idols en achter de massa aan te hobbelen.
Dit hele muziek forum is doorspekt van gefrustreerde mislukte muzikantjes en wannabees die totaal geen idee hebben van zang, zuiverheid, toonsoort etc.
quote:Volgende keer wel een post icoon gebruiken oke
Op vrijdag 2 mei 2003 13:37 schreef marky het volgende:Veel geblaat
quote:Noem mij een artiest die in hoog Engels zingt.
Op maandag 28 april 2003 12:27 schreef Levensgenieter het volgende:
Jim moet eerst eens zijn mavo of havo Engels behalen voordat ie zich mag storten in Engelse woorden als " Love " en " her".Dat ie eerst maar eens een paar mondelinge engelse examens aflegt en voorleest uit een paar Engelse boeken.
quote:En dat hoor jij alleen al in die 30 sec reclame die voor de helft ook nog gevuld is met gesproken tekst.
Op donderdag 1 mei 2003 17:40 schreef ChiPMaN het volgende:
Ik heb het stukje gehoord die je helaas met de reclame mee krijgt. En ik ben tot de conclusie gekomen dat de jongen niet kan zingen. Hij kan het gewoon niet goed, daar hoef je niet voor in de muziekindustrie te zitten. Naar mijn weten kan hij geen instrument spelen dus wat moet hij met een eigen single. Ik snap niet hoe hij door al die rondes van Idols is gekomen. Zijn stem is gewoon super eentonig, verschrikkelijk gewoon.
Enne er zijn wel meer artiesten die geen instrument bespelen en het toch niet onaardig doen.
quote:Marky!
Op vrijdag 2 mei 2003 13:47 schreef marky het volgende:[..]
En dat hoor jij alleen al in die 30 sec reclame die voor de helft ook nog gevuld is met gesproken tekst.
Enne er zijn wel meer artiesten die geen instrument bespelen en het toch niet onaardig doen.
Jim zingt beter dan de meeste andere 15-jarigen, maar blijkbaar is het voor sommige kortzichtige mensen (zoals die hier veel zitten op het forum) moeilijk om te begrijpen dat er ook andere mensen zijn die Jim wel goed vinden.
Ik kan me best wel voorstellen dat je zijn stem niet prettig vindt om naar te luisteren of het liedje zelf niks vind (ik vind het ook nog steeds wel wat saais hebben), maar om meteen maar met de massa mee te gaan blaten dat Jim niet kan zingen, (te) nasaal klinkt, etc. dat vind ik dan weer lekker gemakkelijk iemand afzeiken.
En we weten allemaal best dat Jim en Jamai bij een (doorsnee) tienerpubliek moeten scoren en als jij je daar te oud/volwassen of te alternatief voor voelt, dan koop je toch gewoon de muziek die je wel leuk vindt, je bent niet verplicht om de single leuk te vinden of te kopen hoor.
quote:Leuke username. Heel toepasselijk in dit topic, omdat de muziek van Jim geschreven wordt door leden van het vroegere Cheiron team die ook de liedjes schrijven voor Britney, Backstreet Boys, Jessica, Dr Alban, N Sync, Gareth Gates, Westlife etc .
Op vrijdag 2 mei 2003 14:40 schreef Cheiron het volgende:
** knip **
En natuurlijk mag je zijn nummer niet leuk vinden of zijn stem niet leuk vinden, maar dat is wat anders dan met de grote massa mee gaan en zeggen dat hij niet kan zingen.
quote:Tim was een zeer kortdurende hype. Van Jim hebben we in ieder geval het hele jaar nog last. Niet te vergelijken naar mijn mening.
Op vrijdag 2 mei 2003 14:30 schreef CJ het volgende:
Dat Jim slecht zingt is gewoon een slap argument, want dat is niet zo. Luister eens naar een Tim Vicious en dan weet je wat slecht zingen is.
quote:Last? Mag je tegenwoordig zelf niet meer zender kiezen, of de radio/tv aan/uit zetten?
Op vrijdag 2 mei 2003 17:34 schreef MSXUser het volgende:[..]
Tim was een zeer kortdurende hype. Van Jim hebben we in ieder geval het hele jaar nog last. Niet te vergelijken naar mijn mening.
Waar mensen zich al niet druk om maken. Zoals eerder gezegd, ik denk ook dat het een eendagsvlieg is.
quote:Tuurlijk kun je zelf je zenders uitkiezen, alleen word je dan nog regelmatig geconfronteerd met dat klerenummer. Nu valt het nog mee, maar volgende week gaat het echt van start. Het zal mij benieuwen hoe snel dit nummer gaat vervelen bij iedereen (ik hoop heel erg snel).
Op vrijdag 2 mei 2003 17:40 schreef Yokozuna het volgende:
Last? Mag je tegenwoordig zelf niet meer zender kiezen, of de radio/tv aan/uit zetten?Waar mensen zich al niet druk om maken. Zoals eerder gezegd, ik denk ook dat het een eendagsvlieg is.
Ik zet maar weer eens een plaat op en zet m'n TV steevast op BBC/Discovery/NGC
quote:Volgens mij gaat het meer om het feit dat er keihard geroepen wordt dat Jim niet kan zingen en ik moet dit gewoon zwaar tegenspreken omdat het volstrekt een onzin argument is. Jim zingt namelijk zo vreselijk makkelijk daar zijn er maar weinig van. Hij moet best nog wel leren om meer uit het instrument te halen maar ik vind dat hij voor iemand van 15 de boel al redelijk onder controle heeft. Ik zie zeker wel verbeter punten aan zijn zang maar het is een kwestie van tijd en ook het volwassen worden van zijn lichaam. De stem is onderhevig aan zoveel factoren zeker als je nog aan het puberen bent.
Op vrijdag 2 mei 2003 14:40 schreef Cheiron het volgende:
Nou nou, alsof je niet mag vinden dattie geen mooie stem heeft, waar maak je je druk om. Denk je dat Jim zich drukt maakt om het feit dat ik het nergens naar vind klinken? NEE, dus als jullie datzelfde nou eens doen ?
Ik heb het live optreden van Jim bij fox kids planet live gezien en ik was eigenlijk zeer verrast. Hij stond echt lekker te zingen. Zeer relaxed.
Vergelijk ik dat met het optreden van van Dikhout tijdens koninginnedag dan lopen bij mij de bibbers over de rug. Het rammelt zo vreselijk aan alle kanten dat het gewoon niet prettig meer luisteren is. Je hoeft niet altijd zuiver te zingen maar als je als zanger niet een klein beetje de toon kan houden dan is de tekst die je zingt ook niet meer belangrijk. Alleen Ramses Shaffy kan en mag dat.
quote:Goeie post!
Op vrijdag 2 mei 2003 19:51 schreef marky het volgende:[..]
Volgens mij gaat het meer om het feit dat er keihard geroepen wordt dat Jim niet kan zingen en ik moet dit gewoon zwaar tegenspreken omdat het volstrekt een onzin argument is. Jim zingt namelijk zo vreselijk makkelijk daar zijn er maar weinig van. Hij moet best nog wel leren om meer uit het instrument te halen maar ik vind dat hij voor iemand van 15 de boel al redelijk onder controle heeft. Ik zie zeker wel verbeter punten aan zijn zang maar het is een kwestie van tijd en ook het volwassen worden van zijn lichaam. De stem is onderhevig aan zoveel factoren zeker als je nog aan het puberen bent.
Ik heb het live optreden van Jim bij fox kids planet live gezien en ik was eigenlijk zeer verrast. Hij stond echt lekker te zingen. Zeer relaxed.
. Jim
. heeft een prachtige stem.
En wat een spieren heeft ie zeg in die 'coole' mars reclame
Wat heeft Jim jullie in hemelsnaam aangedaan zodat je nu al kan beoordelen dat hij een eikel is en een fokking loser? En die laatste reactie zie ik eigenlijk meer als een jaloerse opmerking van een jongen die ook 15 jaar is maar die het niet zo ver geschopt heeft.
Deze post was absoluut niet als flame bedoeld, maar ik kan me toch absoluut ergeren aan het enorme kortzichtige en bekrompen gedrag van sommige users hier. En daarom alleen al hoop ik dat het nummer een enorme hit wordt zodat juist die mensen overal geconfronteerd worden met Jim. En dat Jim nog een jarenlange succesvolle carriere mag hebben.
quote:Nou ik heb Jim dus echt wel de kans gegeven om zich ten aanzien van mij te bewijzen als zanger. En ik kan dus op dit moment niet zeggen dat ie talent heeft.
Op vrijdag 2 mei 2003 13:37 schreef marky het volgende:Dit hele muziek forum is doorspekt van gefrustreerde mislukte muzikantjes en wannabees die totaal geen idee hebben van zang, zuiverheid, toonsoort etc.
Ik vind het niet klinken. En daarvoor hoef ik geen studie gevolgd te hebben.
Het klinkt als een kat die op zijn staart getrapt wordt.
Waardeloos te noemen. En het nummer van Jamai net zo goed. Ook waardeloos.
Is te gek voor woorden!!!!
En trouwens. Moet je eerst het een opleiding gevolgd hebben om een goede smaak voor muziek te hebben Dacht het niet dus.
Een nummer en stem moet goed in het gehoor liggen. En als jij vind dat het nummer van Jim goed in het gehoor ligt dan heb je wel een hele aparte smaak
quote:hijs alvast VEEL beter dan jou aapje, hij kan heus wel zingen anders had de jury hem nooit doorgelaten. En heb je het nummer uberhaupt wel gehoord?
op Jim!!!!!!!!!!!
"Ik wil de single van Jiem"
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 12:04 schreef demonseeker14 het volgende:[..]
hijs alvast VEEL beter dan jou aapje, hij kan heus wel zingen anders had de jury hem nooit doorgelaten.
Dan heb je het ook over een jury zeg
Die kunnen ook doorgaan als aardbeienplukkers
quote:Fout geredeneerd. Om de platenbusiness in te komen moet je in ieder geval de juiste contacten hebben binnen het wereldje. Je kan nog zo goed zijn, maar een dergelijk platencontract sleept een normaal artiest pas binnen na jarenlang ploeteren.
Op vrijdag 2 mei 2003 13:37 schreef marky het volgende:
Blijkbaar niet goed genoeg om ook maar een moment interessant genoeg te zijn voor een platenmaatschappij.
quote:Er lopen hier heel wat muzikanten rond die echt wel weten waar ze het over hebben en die zelf complete nummers schrijven. Ik vind het een erg gevaarlijke uitspraak. Trouwens, zelf heb je natuurlijk ook al een hele rits platen uitgebracht nadat je je conservatorium op 12 jarige leeftijd met gemak hebt gehaald, niet dan?
Dit hele muziek forum is doorspekt van gefrustreerde mislukte muzikantjes en wannabees die totaal geen idee hebben van zang, zuiverheid, toonsoort etc.
Jim die stinkt echt bigtime
quote:Kijk, iemand die hem van dichtbij kent.
Op zaterdag 3 mei 2003 13:01 schreef winDOS het volgende:
WHAHAHAHAAHA,Jim die stinkt echt bigtime
![]()
quote:Dat is wel zo vreselijk achterhaald. Zo werkt het allang niet meer. En als er artiesten zijn die na jaren ploeteren ineens populair worden worden ze hier ook de pan ingehakt omdat je hier blijkbaar niet populair mag zijn. kijk naar Kane. Heeft er toch ook al heel wat jaartjes opzitten in de schaduw. Je kwam ze alleen maar tegen hier op de lokale zender. Nu worden ze hier verafschuwd omdat Dinand net iets te mooi is om blijkbaar muziek te kunnen maken.
Op zaterdag 3 mei 2003 12:35 schreef MSXUser het volgende:[..]
Fout geredeneerd. Om de platenbusiness in te komen moet je in ieder geval de juiste contacten hebben binnen het wereldje. Je kan nog zo goed zijn, maar een dergelijk platencontract sleept een normaal artiest pas binnen na jarenlang ploeteren.
quote:En als je een liedje kan schrijven en een muziekinstrument kan spelen heb je ook maar direct verstand van zang? Neem van mij aan dat het niet zo is.
Er lopen hier heel wat muzikanten rond die echt wel weten waar ze het over hebben en die zelf complete nummers schrijven. Ik vind het een erg gevaarlijke uitspraak. Trouwens, zelf heb je natuurlijk ook al een hele rits platen uitgebracht nadat je je conservatorium op 12 jarige leeftijd met gemak hebt gehaald, niet dan?
(er zit hier heel wat meer talent op dit forum dan jij denkt)
Van dikhout maakt qua tekst mooie nummers maar dit wordt volledig verkloot door de zanger. Die knul kan geen zin normaal uit zijn strot laten komen. Het is het dieptepunt in de nederlandse popindustrie qua waardeloze zang.
Ik ben absoluut niet bang om de confrontatie hier aan te gaan over de zangkwaliteiten van Jim met alle muzikanten en andere wannabees hier. Ik meen dat ik redelijk goed opgeleid ben om de zangkwaliteiten van iemand te beoordelen.
quote:Dacht vandaag al.
Op zaterdag 3 mei 2003 12:13 schreef Qarinx het volgende:
Wanneer komt die single uit? Dan heb ik gelijk iets voor moederdag, want ik hoorde m'n moeder van de week zeggen..."Ik wil de single van Jiem"
Je hoort vaak dat die jim "niet kan zingen" maar daar heb ik het dus echt niet mee eens hoor.. Anders was hij echt nooit zo ver door Idols gekomen. De eerste ronde's werd niet door Nederland gestemt maar door de juri, en dat zijn vakmensen
Hij heeft een erg aparte stem, oké.. en vast niet iedereen houd daarvan.. maar dat wil nog niet zeggen dat hij niet kán zingen.. dat kan ie zeker wel..
Bijdeweg,
Wat me opvalt bij Jamai is dat hij dat nummer steeds slechter gaat zingen.. Kijk maar toen hij 't op koninginnedag op het muzeumplein zong.. Het word steeds meer een "schreeuw nummer".. toch zonde..
Dat was het
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 13:06 schreef Sassie het volgende:
Of is dat alleen de mars-actie?
quote:Voordat men hier überhaupt iets van jou aan zal nemen moet je eens uitleggen waarom ze dat van jou moeten aannemen.
Op zaterdag 3 mei 2003 13:03 schreef marky het volgende:
En als je een liedje kan schrijven en een muziekinstrument kan spelen heb je ook maar direct verstand van zang? Neem van mij aan dat het niet zo is.
quote:Wat voor opleiding mag zijne hoogheid gevolgd hebben dat jij zangkwaliteiten goed kan beoordelen? Zat je in de voorrondes voor de Idols-jury selectie, en kreeg je daar een 4-daagse cursus? Of heb je je diploma Onder-de-douche-zingen ?
Ik meen dat ik redelijk goed opgeleid ben om de zangkwaliteiten van iemand te beoordelen.
quote:Als ze vakmensen waren dan zouden ze zich niet bezig houden met een programma als idols en vervolgens overal wat weg wegsnabbelen op tv.
Op zaterdag 3 mei 2003 13:06 schreef Caparzo het volgende:
De eerste ronde's werd niet door Nederland gestemt maar door de juri, en dat zijn vakmensen
Nog nooit had ik van ze gehoord en ineens duiken ze overal op
Vind ze dus echt geen vakmensen.
Vakmensen houden zich bezig met serieuze muziek en niet met kinderen van 15 jaar.
quote:Buiten dat ik mij er een beetje voor schaam maargoed... ik heb op een koor gezeten en heb enkele jaren zanglessen gehad. Ik doe er helemaal niks meer mee en ben ook niet goed genoeg om er wat mee te doen (een ontboezeming hier op het forum die ik nog nooit gedeelt heb). Ik ben daardoor niet zo gefrustreerd geraakt als andere hier op het forum die na al die jaren van ploeteren (gut gut hoe lang kan het helemaal zijn de gemiddelde leeftijd hier is iets van 20 ofzow) nog steeds niet zijn doorgebroken en nu hun frustratie botvieren op een jongen van 15 die een behoorlijk riedeltje kan wegzingen en die de X-factor heeft etc.
Op zaterdag 3 mei 2003 13:14 schreef Afzeiker het volgende:
Wat voor opleiding mag zijne hoogheid gevolgd hebben dat jij zangkwaliteiten goed kan beoordelen? Zat je in de voorrondes voor de Idols-jury selectie, en kreeg je daar een 4-daagse cursus? Of heb je je diploma Onder-de-douche-zingen ?
quote:Jaaa allemaal grote mensen in de muziekindustrie en die hebben er natuurlijk helemaal geen verstand van. Nee onze muziekanten hier op het forum hebben zich bewezen dat zijn de hotshots van de vaderlandse muziekindustrie.
Op zaterdag 3 mei 2003 13:19 schreef Levensgenieter het volgende:[..]
Als ze vakmensen waren dan zouden ze zich niet bezig houden met een programma als idols en vervolgens overal wat weg wegsnabbelen op tv.
quote:Het spotten van talent is niet aan leeftijd gebonden. Neemt niet weg dat ik persoonlijk vind dat ze Jim niet te veel nu moeten uitbuiten en dat ze hem nu moeten polijsten. Zanglessen om hem meer vertrouwd te maken met de mogelijkheden van zijn stem. Liefst een klassieke opleiding om hem meer tot het uiterste te laten gaan.
Nog nooit had ik van ze gehoord en ineens duiken ze overal opVind ze dus echt geen vakmensen.
Vakmensen houden zich bezig met serieuze muziek en niet met kinderen van 15 jaar.
quote:Dan moet je inzien dat een goede zanger een stembereik zou moeten hebben van meer dan 1 octaaf (Jim haalt dat zelfs niet eens). Het kan wel zuiver klinken, het timbre van zijn stem vind ik werkelijk verschrikkelijk. Ik kan er geen 5 minuten naar luisteren.
Op zaterdag 3 mei 2003 13:37 schreef marky het volgende:
ik heb op een koor gezeten en heb enkele jaren zanglessen gehad.
Zowiezo heb ik geen hoge pet op van de Nederlandse muziek industrie.
Muziek maken is aan andere landen beter besteed
quote:En bovendien heeft hij ook
Op zaterdag 3 mei 2003 01:19 schreef Phlens_de_Phos het volgende:
. Jim
quote:Foot-fetish???
Op zaterdag 3 mei 2003 15:48 schreef RaisinGirl het volgende:[..]
En bovendien heeft hij ook
. schoenmaat 44
.
quote:Er zit meer dan 1 octaaf in.
Op zaterdag 3 mei 2003 13:47 schreef MSXUser het volgende:[..]
Dan moet je inzien dat een goede zanger een stembereik zou moeten hebben van meer dan 1 octaaf (Jim haalt dat zelfs niet eens). Het kan wel zuiver klinken, het timbre van zijn stem vind ik werkelijk verschrikkelijk. Ik kan er geen 5 minuten naar luisteren.
Dat jij het niet mooi vind omdat het jou smaak niet is is niet de fout van Jim maar meer jou probleem.
quote:Dat wist ik niet...
Op vrijdag 2 mei 2003 17:30 schreef CJ het volgende:[..]
Leuke username. Heel toepasselijk in dit topic, omdat de muziek van Jim geschreven wordt door leden van het vroegere Cheiron team die ook de liedjes schrijven voor Britney, Backstreet Boys, Jessica, Dr Alban, N Sync, Gareth Gates, Westlife etc .
*nickname aan de wilgen hangt*
quote:Vind jij het dan echt goed klinken
Op zaterdag 3 mei 2003 17:18 schreef marky het volgende:[..]
Er zit meer dan 1 octaaf in.
Dat jij het niet mooi vind omdat het jou smaak niet is is niet de fout van Jim maar meer jou probleem.
Kan het me dus bijna niet voorstellen dat mensen het goed vinden
quote:Vooral met Idols heb ik daar heel erg weinig van gemerkt en die zogenaamd 'hoge tonen' kwamen zeer geforceerd uit z'n strot.
Op zaterdag 3 mei 2003 17:18 schreef marky het volgende:
Er zit meer dan 1 octaaf in.
quote:Gaat me niet om het nummer, maar meer vanwege het stemgeluid. Dat vind ik werkelijk een verschrikking (en velen met mij). Als ik dan toch naar 'kindsterretjes' moet luisteren, zet ik nog liever een CD van Jan Smit of Charlotte Church op (om het heel breed te houden).
quote:Ik geloof dat Christine tijdens Idols eens het bereik heeft opgemeten en het bleek dat Jim zeker niet het kleinste bereik had van alle finalisten.
Op zaterdag 3 mei 2003 17:50 schreef MSXUser het volgende:[..]
Vooral met Idols heb ik daar heel erg weinig van gemerkt en die zogenaamd 'hoge tonen' kwamen zeer geforceerd uit z'n strot.
[..]
Punt is dat hij nog last heeft van de baard in de keel. Er gaat een video rond van een paar jaar terug waarin hij zuiver en hoog zingt. Op zich kan hij nu de hoge noten nog zuiver raken, maar alles wat tussen dat hoge en het lage zit, wordt bij hem nu weinig gebruikt. En ik vermoed dat het alleen maar beter wordt wanneer hij minder last heeft van de baard in de keel. Waarschijnlijk slaat z'n stem daar te vaak over.
Het is gewoon een feit dat Jim met gemak zingt. En in de afleveringen zag je telkens meer groei, met als hoogtepunten I'll Be en "Your Song" waarin hij helemaal niet monotoon zingt en in het laatste nummer meer variatie gooide dan Jamai, die later toegaf (op Yorin FM) dat hij met nep-emoties probeerde het publiek te bespelen.
quote:Idd.
Op zaterdag 3 mei 2003 01:19 schreef Phlens_de_Phos het volgende:
Goeie post!.
. Jim
De CD is me niets tegengevallen! Wat een talent!
Jim. !
quote:En da's dan al weer de 3e single van zijn album 'Impressed' (ter info voor degenen die het niet zo volgen
Op woensdag 24 september 2003 13:31 schreef marky het volgende:
De nieuwe single van Jim wordt the way it goes.
Ik vind het een goede keuze, word ik lekker vrolijk van!!! She cries a rainbow had van mij ook gemogen, maar dit is een lekker uptempo nummer, dus volop mee zingen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |