De Lidl daarentegen... die zitten bij ons in een nieuw pand, een 5 sterren AH is er niks bij qua oppvervlakte. Hier koop ik echt alles, behalve verse zuivelprodukten en vlees (wel vleesbeleg).
Ik vind veel dingen lekkerder bij de Lidl dan bij een AH bijv. Zo ben ik enthousiast over de rode kool, groenten in het algemeen (erg vers en zeer goedkoop), toastjesbeleg is super, cola is lekkerder dan coca cola en zo kan ik nog wel wat meer bedenken.
quote:Klopt!
Op vrijdag 25 april 2003 09:58 schreef whie het volgende:
De computers van de Aldi zijn wel lache
en koffie en kroketten enzo (me pa doet meestal de boodschappen)
quote:Ik vind die bier van de Lidl zo smerig, van dat vanille bier noem ik dat, in van die blauw met wit en gouden kleuren.
Op vrijdag 25 april 2003 09:59 schreef 303 het volgende:
Ik kom nooit bij de Aldi, vind het een rotwinkel die altijd veel te druk is.De Lidl daarentegen... die zitten bij ons in een nieuw pand, een 5 sterren AH is er niks bij qua oppvervlakte. Hier koop ik echt alles, behalve verse zuivelprodukten en vlees (wel vleesbeleg).
Ik vind veel dingen lekkerder bij de Lidl dan bij een AH bijv. Zo ben ik enthousiast over de rode kool, groenten in het algemeen (erg vers en zeer goedkoop), toastjesbeleg is super, cola is lekkerder dan coca cola en zo kan ik nog wel wat meer bedenken.
[Dit bericht is gewijzigd door Butt_Plugg op 25-04-2003 10:02]
quote:Overdrijven is natuurlijk ook een vak
Op vrijdag 25 april 2003 09:59 schreef 303 het volgende:
cola is lekkerder dan coca cola
lidl: paella, cake, sinas, chili wijn
vlees, brood e.d., slager/AH
Koffie, Thee, Brood (bolletjes voor de prijs van gewoon brood) chocopasta, kauwgom, kalfslverworst, wasmiddel, pleepaper, wasverzachter, en ga zo maar een tijdje door.
Alleen melk en groenten en vlees niet
GOLDEN POWER NATUURLIJK, ben ik net aan het drinken.
quote:HE-LE-MAAL MEE EENS
Op vrijdag 25 april 2003 10:11 schreef dredmanneke het volgende:
ijsthee perzikendie is zooooo veel lekkerder dan die van lipton ice
quote:Ik drink alleen maar Grolsch, al heeft de Aldi wel lekker Deens bier.
Op vrijdag 25 april 2003 10:01 schreef Butt_Plugg het volgende:[..]
Ik vind die bier van de Lidl zo smerig, van dat vanille bier noem ik dat, in van die blauw met wit en gouden kleuren.
En inderdaad, pistache nootjes, zakken van 1 kilo!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:alle biefstukjes van de Aldi zijn lekker
Op vrijdag 25 april 2003 10:15 schreef TechnoHead het volgende:
Pistachenootjes!! En natuurlijk struisvogelbiefstuk!
Ik koop alleen bij de Aldi wat ik lekker vind
En 5 zakken Kathy's gaan er altijd in
Scheelt een euro per pakje
quote:TINAAAAAAAAAAAAA!
Op vrijdag 25 april 2003 10:12 schreef brillie het volgende:
Vooral condooms.Om eerlijk te zijn: helemaal niets. De sfeer in de zaak bevalt me helemaal niet.
ontopic : sinasappelsap (loads)
quote:Groente moet je bij de Lidl halen, die kwaliteit is echt beter dan bij de Konmar hier. Maar misschien verschilt het per Lidl?
Op vrijdag 25 april 2003 10:19 schreef melonovy het volgende:
De groente en fruit vind ik er ook niet echt geweldig. Een enkele keer koop ik er wel eens een paprika of champions die er goed uit zien en toch diezelfde avond gegeten gaan worden. Ook de voorgesneden sla en boerenkool in zakjes bij de aldi koop ik wel eens, daar heb ik wel goede ervaringen mee.
Aldi heeft baggergroente, dat is waar.
quote:de lidl is geweldig! maar die zit niet meer bij mij in de buurt. Daar hebben ze voor het zelfde geld, of minder, betere producten... alleen minder goede aanbiedingen.
Op vrijdag 25 april 2003 10:30 schreef 303 het volgende:[..]
Groente moet je bij de Lidl halen, die kwaliteit is echt beter dan bij de Konmar hier. Maar misschien verschilt het per Lidl?
Aldi heeft baggergroente, dat is waar.
De Aldi heeft nog niet genoeg artikelen om alleen naar hen te gaan. Maar we hoeven nu niet zo vaak meer naar een duurdere supermarkt, waar je dan weer dure aanbiedingen gaat meenemen.
quote:He he he
Vechten om digitale camera bij de Lidl
Gepost door Gerson (M4stermind) - vrijdag 21 maart 2003 @ 10:53 - Bron: Noodhollands Dagblad
Rudi.Vader had ons via de newssubmit het volgende te melden:In de Lidl filialen zijn gisteren bijna vechtpartijen ontstaan toen ze de deuren openden. In alle vroegte stonden er reeds rijen mensen voor de deur te wachten om een begeerde hoge-resolutie digitale camera voor slechts ¤129,- te bemachtigen.
Toen de mensen hoorden dat er veel te weinig camera's in voorraad waren, begonnen ze elkaar in de haren te vliegen. Er zijn geen gewonden gevallen.
Bij de Lidl regende het volgens de woordvoerder telefoontjes van boze klanten die geen toestel konden bemachtigen. De Lidl overweegt nu dergelijke goedkope stuntaanbiedingen onaangekondigd in de schappen te leggen.
quote:Ik wil maar maar kan niet sigaretten....
Op vrijdag 25 april 2003 10:21 schreef Dopekoe het volgende:
Goldprince sigarettenScheelt een euro per pakje
quote:en die worden dan door Amstelbright opgeten
Op vrijdag 25 april 2003 10:35 schreef amstelbright het volgende:
Amstel: 1 kilo zakken drop....en hele vieze zoete snoepies...
quote:zou dat met de drop het zelfde zijn ik wil wel maar ik kan niet drop
Op vrijdag 25 april 2003 10:36 schreef amstelbright het volgende:[..]
Ik wil maar maar kan niet sigaretten....
quote:Jij haalt daar toch ook je ondergoed en sokken, oh nee dat deed je moeder voor je...
Op vrijdag 25 april 2003 10:37 schreef Plokky het volgende:[..]
zou dat met de drop het zelfde zijn ik wil wel maar ik kan niet drop
quote:dat deed ik voor jou moeder dat doe ik om de zwakkere in de samenleving te helpen in den haag zitten zoveel zwakkere
Op vrijdag 25 april 2003 10:42 schreef amstelbright het volgende:[..]
Jij haalt daar toch ook je ondergoed en sokken, oh nee dat deed je moeder voor je...
[Dit bericht is gewijzigd door Plokky op 25-04-2003 10:45]
Mijn ervaring is dat groente en fruit van de Aldi wel van goede kwaliteit is, maar sneller bederft. Meteen opeten dus, of toch maar naar de AH. Diepvriespizza's van de Aldi vind ik ook niet zo geslaagd, net zoals cola en andere frisdranken met prik. Koffie van de Aldi is goed te drinken, maar niet zo sterk. Je moet er dus meer schepjes in doen en dan ben je toch weer minder voordelig uit dan je denkt. De chips vind ik ook wat tegenvallen.
En de grote valkuil van de Aldi: non-food. Je denkt voordelig uit te zijn door je eten daar te kopen, maar kun je de verleiding weerstaan van die supergoedkope schuurmachine, bouwlamp, tuinartikelen en andere zooi (tot en met complete pc's)? Ik meestal niet ;-) Dus uiteindelijk meer geld kwijt, maar wel meer waar voor je geld.
quote:Turbotaal...??? Ik zal weer aardig doen tegen Plokky....
Op vrijdag 25 april 2003 10:44 schreef Plokky het volgende:[..]
dat deed ik voor jou moeder doe ik om de zwakkere in de samenleving te helpen
quote:ikke ook weer lief doen tegen Amstel bright
Op vrijdag 25 april 2003 10:45 schreef amstelbright het volgende:[..]
Turbotaal...??? Ik zal weer aardig doen tegen Plokky....
quote:Die zwakkere zijn meestal de Bosche-Bollen...
Op vrijdag 25 april 2003 10:44 schreef Plokky het volgende:[..]
dat deed ik voor jou moeder dat doe ik om de zwakkere in de samenleving te helpen in den haag zitten zoveel zwakkere
quote:kappe met die slowchat! en ontopic!
Op vrijdag 25 april 2003 10:47 schreef amstelbright het volgende:[..]
Die zwakkere zijn meestal de Bosche-Bollen...
verder bier wijn cd's nootjes sjips wc papier zalm (afbak)brood (polderbrood is goed te doen)
melk vleeswaar koekjes (die krakelingen zijn geweldig)
eigenlijk alles behalve gehakt, dat halen we bij de turk oh en kruiden bij de turk.
het idd altijd erg druk maja, de kassieres zijn er sneller als die dozen van de AH
quote:Misschien worden ze ook gewoon bij Unilever gemaakt.
Op vrijdag 25 april 2003 13:31 schreef Athanasia het volgende:
Bij de Lidl koop ik altijd nepmagnumsVeel goedkoper, en minstens zo lekker!
- multivitaminen (weet je wel die oranje drank in grote pakken)
- river iso light (die kleine blauwe flesjes)
- de lasagna
- de chocoladekoekjes
- vanille yoghurt (in die emmertjes)
- pedaalemmerzakken
- videobanden
- lege cd's
- en wijn
Dit is ook het enige wat we er kopen
quote:Die Multivitaminen drank rules. Hele pakken drink ik er van leeg
Op vrijdag 25 april 2003 16:39 schreef ramses het volgende:
Lidl ben ik nog nooit geweest, maar bij de aldi altijd:- multivitaminen (weet je wel die oranje drank in grote pakken)
Batavenbrood, koffiemelk, oploskoffie (smaakt net zo goed als die van Douwe Egberts), kipfilet, magere spekkies, krabsalade, garnalensalade, tzaziki, kattenvoedsel, wc-papier, sla, tomaten, komkommer, civapcici (ofzoiets), kipkluifjes, wasmiddel, wasverzachter, tandpasta......hmm, dat was het wel zo'n beetje.
De Lidl heb ik niet in de buurt dus daar kom ik nooit.
- de bitterkoekjes
- de nep-redbullblikjes
- het knoflook-afbakstokbrood
Verder zijn de biefstukken niet te pruimen ( schoenzool). Net als de goedkope vruchtensappen die naar zweetvoeten smaken.
De ene keer bij de Aldi, de andere keer bij de Lidl.
Hangt er maar net vanaf waar ik in de buurt ben.
Als ik het haal, dan gewoon een hele tree ineenkeer.
Lidl: Mueslirepen, hagelslag en noten.
En de rest gewoon bij AH
Op kamers is de enige winkel in de buurt een dure super de boer
quote:Ik koop de producten van de Edah ook nooit bij de Aldi !
Op vrijdag 25 april 2003 09:58 schreef SpikeAlike het volgende:
ik koop bijna alles bij de aldi behalve het vlees en sommige producten van de edah.
Voor non-food shop ik nog wel eens bij de Aldi, gereedschap, plantjes etc. Verder hetzelfde probleem als bij de Lidl.
Normaal kom ik er nooit, we waren er eigenlijk om de tent te kopen die op het moment in de aanbieding is. Die hebben we ook gekocht, anders kunnen we niet naar Rockwerchter.
oh ja, die Zuid-Afrikaanse wijn is heel redelijk wel, wat je per se niet moet kopen is de eiersalade
Aldi zit bij ons om de hoek.
We kopen bijna alles bij Aldi!
Senseo coffeepads, Calve Pindakaas, Pens voor de honden, Honig en Knorr mixen, mineraalwater, light frisdranken, cacao kopen we bij de Agri markt.
koffiefilterzakjes
komkommer
aardappelen
eieren
afbakstokbrood
sla
bloemkool
sperciebonen
mandarijnen/sinasappels
bananen
peren
hotdogs (die grote glazen pot )
suiker
koffiemelk
yoghurtdrank
yoghurttoetjes
vrijwel alle vleeswaren
voorgesneden kaas
spekblokjes
luiers
wcpapier
afwasmiddel
olijfolie / zonnebloemolie
kipnuggets
satestokjes diepvries
snoep en chips voor onze kleine man.
Het scheelt mij echt tonnen met geld zo!!!
Helaas hebben ze de luiers niet in de hele kleine maatjes maar pas vanaf ik meen 5/6 kilo. Maar ze voldoen net zo goed als die megadure pampers.
Bij de Aldi komen we eigenlijk nooit.
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 10:11 schreef dredmanneke het volgende:
ijsthee perzikendie is zooooo veel lekkerder dan die van lipton ice
chocoladepasta duo
slagroom (spuitbus)
kinderyoghurt
citroenthee (van die bussen met korreltjes)
instant chocolademelk
afbakbroodjes
chocoladecroissants
zure wormen
mini-magdalena's
mini-mini-smarties (alleen te koop bij Lidl)
witte chocola (repen 200 g)
kinderkoekjes (Monkey Boy)
toetjes
kaassticks (zoutjes)
kebab
zalm (diepvries)
knoflookstokbroodjes
billendoekjes
strijkhulp
perzikluchtverfrisser met lont (vloeibaar spul - fles die je neerzet en waarvan je dan met de dop een lont omhoogtrekt)
badkamerreiniger
afwasmiddel
En natuurlijk leuke non-food aanbiedingen
meestal hebben we wel wat pizza's van de Lidl op vooraad liggen en de chocomel van de Lidl vind ik er lekker..
quote:Haal jij je Golden Shower daar? Perverseling
Op zaterdag 26 april 2003 17:27 schreef El-Rico het volgende:en Golden Shower.
Ik zelf haal bij Aldi Lifetec CD's en van die knabbelstaafjes
van alles en nog wat:
slagroom
Yoghurt, vla ,melk, eieren
thee
afbakbroodjes
yoghurt/kwarktoetjes
knoflook/ kruiden stokbroodjes
keukenreiniger, vuilniszakken
suiker
koekjes, snoepjes
Multivitaminendrank
frituurspul
visschotels
Meestal geen fruit en groenten, die zien er vaak niet uit.
Rare plekken, zacht enzo.
En het brood droogt wel erg snel uit.
De vleeswaren vinden we ook niet echt lekker.
Maar Lidl is voor ons een prima winkel, scheelt veel geld.
quote:Klopt inderdaad, en mocht je een bastogne koeken verslaving hebben, de nep bastogne koeken van de Liddl zijn niet van de 'echte' te onderscheiden
Op zaterdag 3 mei 2003 14:38 schreef DuchessX het volgende:
Gister ontdekt dat de muntendrop van de Lidl lekker is
quote:Smaakt koud beter dan Cool Best, en dat voor 65 euro centen.
Op zaterdag 3 mei 2003 14:52 schreef joris007 het volgende:
De sinaasappelsap van de Aldi (met die stukjes) heerst enorm,
(Energy-dankje (0,45) wat erg veel weg heeft van Red Bull (1,19)...)
(Maargoed, het orogineel blijft het beste )
quote:Bijna 2 euro...
Op vrijdag 25 april 2003 10:21 schreef Dopekoe het volgende:
Goldprince sigarettenScheelt een euro per pakje
[edit] stomstomstom.. marlboro oid kost € 3,25
gewoon 1 euro verschil dus
[/edit]
En dan zo'n grote zak chicken-wings erbij. Die moet je ff een kwartiertje bakken maar dan heb je echt een superlekkere snack voor laat in de avond. Het enige rare aan die chickenwings is dat er voornamelijk pootjes in die zak zitten
Bij Aldi zijn lekker;struisvogelbiefstuk,lamsbiefstuk,zalmschotel,bordelaise schotel,rundvleessalade,kipfilet,paella,steenoven pizza,vissticks,lasagna en het broodbeleg...
[Dit bericht is gewijzigd door ilona-scuderia op 08-05-2003 00:04]
quote:Was het niet 0.35 of 0.39
Op zondag 4 mei 2003 21:51 schreef baskick het volgende:
Simpel: Golden Power.........(Energy-dankje (0,45) wat erg veel weg heeft van Red Bull (1,19)...)
(Maargoed, het orogineel blijft het beste
)
quote:Ook goed (ik heb pas één keer een tray gehaald, en dat was bij Aldi in België, tijdens vakantie, en daar was 't 0,45
Op woensdag 7 mei 2003 23:56 schreef Poepoog het volgende:[..]
Was het niet 0.35 of 0.39
quote:Bij de Action 75 pakjes a 5 stuks voor maar 1,49
Op woensdag 7 mei 2003 12:45 schreef Logician het volgende:
invries water-ijsjes
Frisdrank en koekies, lekker gewoon of van die ruige grote chocolade repen (duitse lidl dan hé ff kwartier rijden)
quote:Is de Duitse Lidl anders dan??
Op zaterdag 10 mei 2003 18:49 schreef Miiso het volgende:
Lidl:Frisdrank en koekies, lekker gewoon of van die ruige grote chocolade repen
(duitse lidl dan hé ff kwartier rijden)
quote:Ik zou het niet weten, ben nog nooit in een Nederlandse Lidl geweest....
Op zaterdag 10 mei 2003 18:52 schreef schatje het volgende:[..]
Is de Duitse Lidl anders dan??
Alleen voor sommige sauspakjes ga ik naar Edah (die van Aldi zijn niet zo lekker) en voor artikelen die je bij Aldi niet kunt krijgen (room, bepaalde groente of rosé). Vleeswaren, daar hou ik niet van, dus daar weet ik niets over te melden. Zelfde geldt voor die slaatjes.
Ik vind t gewoon een prima shop, en over de non-food aanbiedingen... je moet er een beetje sterk voor zijn, want anders kom je inderdaad thuis met luchtverfrissers voor je stofzuiger!
en verder nog brownies en drop en kauwgom
Lidl: groentes, cola, sinaasappelsap, mozzarella, toetjes, afbakbroodjes, koffiemelk, koekjes, de tortillachips: die zijn HEERLIJK, pasta, tomatensaus.
Ga eigenlijk alleen voor vlees en brood naar andere supermarkt.
voor de rest (en vaak ook voor koek en snoep) gaak naar deen
Ow ja, die stokbrood met kruidenboter is ook prima te doen inderdaad.
En gisteren de mini-magnums gehaald. 12 stuks voor 1,99!
Schitterend dat je daar je boodschappenkar kan vullen voor weinig geld.
Vinden ze het gek dat de omzet bij de "normale" supermarkten dalen.
- Casave chips
- Olijfolie
- 20 CD-ROM pakketje
- Bier (soms)
mijn huidige PC
- kaas
- worst/spekjes
- miree
- patat
- appelmoes
- groente
- koekjes
- wasmiddelen
- schoonmaakartikelen
Dat was het wel zo ongeveer.
Momenteel ben ik bij mijn vriend in Finland en gelukkig hebben ze hier een Lidl! 't Is is stukken goedkoper dan de andere winkels, en 't is grappig om je eigen taal tegen te komen in een ander land.
Zou ik eigenlijk niet moeten kopen, want hij is zo lekker dat hij altijd meteen opgaat
Het viel me trouwens op zaterdag op dat een hoop dingen echt uitverkocht waren in de Aldi in Zeist.
Lidl kom ik eigenlijk nauwelijks
aanbiedingen
quote:ja, ben daar een keer geweest, enorm groot assortie meer dan mijn locale lidl hier
Op zaterdag 10 mei 2003 18:52 schreef schatje het volgende:[..]
Is de Duitse Lidl anders dan??
Een aantal dingen vind ik minder van kwaliteit: Vers brood, verse groente, frisdrank (o.a. cola) en bier. En ik vindt de kwaliteit van de verse zuivel ook minder, vooral de melk bederft sneller. Ook de vuilniszakken zijn dunner en dat geeft meer troep dan die paar centen winst me waard is
Voor brood, groente en fruit ga ik naar de Albert Heijn, dat moet gewoon vers en knapperig zijn en vaak is het bij de Lidl wat verlept
quote:Wat is golden power?
Op vrijdag 25 april 2003 10:05 schreef Butt_Plugg het volgende:
Dom dom dom, helemaal vergetenGOLDEN POWER NATUURLIJK, ben ik net aan het drinken.
quote:Red Bull.
Op donderdag 14 augustus 2003 14:58 schreef PatsneoK het volgende:[..]
Wat is golden power?
Mn ma koopt er practisch al haar boodschappen, nouja niet alles, maar heel veel spullen wel. (behalve vlees / snijwaren / groenten en dat soort dingen.
Verder halen wij altijd:
- Feta kaas
- Jonge kaas
- Roomkaas
- Honing
- Ham
- Bonbons
- Jam
- Nep duo-penotti
- Afbakbroodjes
- Roomboter (volgens de consumentenbond de beste koop!!!!!)
- Aardappels (75 cent voor 5 kilo!)
- Bloem
- Hamburgers
Wij zijn echte aldi-grootgebruikers.
Jam
Amarenenijs
Om te proberen;
cassissiroop
aardbeiensiroop
sinaasappelsap met vruchtvlees
Omdat de broers op verscheidene punten van mening verschilden over de verdere strategie na de oprichting namen ze op dat moment een ingrijpend besluit.Ze splitsen het concern in tweeën .
quote:voor de duidelijkheid
Op donderdag 14 augustus 2003 18:27 schreef schatje het volgende:
In de HP/De Tijd staat een artikel over de Aldi, Nederland behoort tot de Aldi Nord van Theo Albrecht en de andere is dus Aldi Sud van Karl Albrecht.Omdat de broers op verscheidene punten van mening verschilden over de verdere strategie na de oprichting namen ze op dat moment een ingrijpend besluit.Ze splitsen het concern in tweeën
.
quote:Ik las ook dat Aldi aktief is in de VS, UK en Australië.Onder andere namen, welke dat zijn stond er niet bij, weet je dat??
Op donderdag 14 augustus 2003 18:42 schreef Pietverdriet het volgende:[..]
voor de duidelijkheid
Aldi Nord is in duitsland ten noorden van de lijn winterwijk naar het oosten (ongeveer)
Süd te zuiden daarvan
Nord is zoals de aldi in NL, beetje rommelig, ietwat minder luxe in assortie
Süd is er in NL niet
is opgeruimder, en wat luxer in assortiement (zuid duitsland is ook rijker dan noord duitsland)
woon zelf in het grensgebied tussen Aldi NL, Aldi Nord, en Aldi Süd, dus heb er drie om de aanbiedingen af te struinen.
quote:Hmmm, in Engeland heb ik toentertijd een heuse Aldi gezien.
Op vrijdag 15 augustus 2003 19:27 schreef schatje het volgende:[..]
Ik las ook dat Aldi aktief is in de VS, UK en Australië.Onder andere namen, welke dat zijn stond er niet bij, weet je dat??
quote:Kipfilet en kippenvleugeltjes zijn anders prima te pruimen.
Op vrijdag 15 augustus 2003 20:02 schreef Solomon het volgende:
Ik vind persoonlijk het Aldi vlees ranzig, groente/fruit gaat nog wel vind ik.
M'n vriend wil geen fruit meer van de Aldi... Jammer, het scheelde toch weer.
Maa de kiwi's zijn wel goed, dusseh.
En sla, boontjes, paprika, komkommers, tomaten enz, zijn ook prima wat mij betreft.
quote:http://www.aldi.de/
Op vrijdag 15 augustus 2003 19:55 schreef ruby het volgende:[..]
Hmmm, in Engeland heb ik toentertijd een heuse Aldi gezien.
Maar ja, misschien klonk het niet cool genoeg en hebben ze de naam veranderd ondertussen. Effe aan m'n schoonmoeke vragen die volgende week komt.
zooooo dat zijn ze allemaal
:-)
quote:Heb net gehakt met aardappelen en salade gegeten, allemaal van de aldi
Op vrijdag 15 augustus 2003 20:09 schreef ruby het volgende:[..]
Kipfilet en kippenvleugeltjes zijn anders prima te pruimen.
M'n vriend wil geen fruit meer van de Aldi... Jammer, het scheelde toch weer.
Maa de kiwi's zijn wel goed, dusseh.
En sla, boontjes, paprika, komkommers, tomaten enz, zijn ook prima wat mij betreft.
quote:Nou, dat moet te herkennen zijn dacht ik zo.
Op vrijdag 15 augustus 2003 20:15 schreef Pietverdriet het volgende:[..]
http://www.aldi.de/
http://www.aldi-stores.co.uk/
http://www.aldifoods.com/
http://www.aldi-stores.co.uk/IE/
http://www.aldi.com.au/
http://www.hofer.at/ (aldi oosterijk)
http://www.aldi.be/ALDI_BN/home.htm
http://aldi.dk/index_dk.htm
http://www.aldi.fr/index_f.htm
http://www.aldi-essen.de/
http://www.aldi-sued.de/index.php3
http://www.aldi.lu/ALDI_LD/home.htm
http://www.aldi.nl/index_nl.htm
http://www.aldi.es/index_es.htmzooooo dat zijn ze allemaal
:-)
We halen er steeds meer, de kwaliteit vind ik reuze meevallen!
quote:Yep, ik ook...
Op vrijdag 15 augustus 2003 19:09 schreef icecube008 het volgende:
Goldenpowers!!! mmmm
En lege cdtjes!
[Dit bericht is gewijzigd door tactic op 23-08-2003 13:07]
- WC Papier
- Keukenrollen
- Aluminiumfolie e.d.
- Vuilnizakken (zelfde kwaliteit als Komo zakken, halve prijs)
- Wattenschijfjes/wattenstaafjes
- Geraspte kaas
- Cream cheese
- Smeerkaas
- Crackers (van die hele dunne volkoren crackers)
- Suiker en suikerklontjes
- Zout
- Cheddar Cheese (ideaal voor op hamburgers)
Eigenlijk kopen we er best veel, meestal 1 x per maand, maar verse produkten kopen we meestal toch bij AH.
We hebben altijd dieetboter van Aldi, dieetella ofzo. Verder zalm, pizza's, lasagna (laatste 2 zijn meestal uitverkocht eigenlijk), brie, brownies, cheddar kaas, kuipjes gesmolten kaas, en soms de speciale aanbieding. Mijn vriend heeft z'n wandelschoenen er goedkoop gekocht een paar jaar geleden en die gebruikt ie nog steeds. De rest van de boodschappen halen we bij Jumbo.
Oh ja en pinnen gaat veel sneller bij Aldi, bij Jumbo moet je altijd lang op de kassabon wachten, bij Aldi heb je meteen je bon
quote:Nah je kan echt wel het verschil merken tussen ah melk en de melk van de lidl of aldi
Op zaterdag 23 augustus 2003 18:50 schreef Raspberry het volgende:
Cheddar, Feta, eieren, melk, dat soort dingen.
Ik bedoel, melk is melk. Of het nu in met een duur AH pak eromheen staat of in de Lidl.
quote:Dat vraag ik me dus af bij de Red Bull-variant van de Aldi en de Lidl
Op zondag 24 augustus 2003 09:51 schreef HeaRt_woRm het volgende:[..]
Nah je kan echt wel het verschil merken tussen ah melk en de melk van de lidl of aldi
Kebab vlees uit de vriezer is ook
Allemaal erg
In Maart was ie te koop.800 Euries
Het apperaat is nu nog steeds meer waard tweedehands!!!
Aldi:
-roomkaas van buiten de koeling (meng met gevriesdroogde bieslook, ook van de Aldi en je hebt goedkope lekkere roomkaas voor op stokbrood)
-cheddar kaar
-Loca: smaakt net als Smirnoff Ice, 3,20 voor 4 flesjes
-Golden Power
-custardcakejes
-douchefris (ruikt als Dove)
-tonijn, zalm uit blik
-kruidenboterstokbroodjes
-pakken sap
-tv dinners (die in zon rond plastic bakje-mjam!)
-kipnuggets/kipfilets uit vriezer
-kaasstengels
quote:ligt heerlijk, rotsvast en toch zacht genoeg
Op donderdag 28 augustus 2003 08:00 schreef Skull-splitter het volgende:
KGa zo maar eens een ergonomisch kussen halen
quote:Tell me about it!
Op woensdag 27 augustus 2003 19:12 schreef Solitarias het volgende:
De pistachenoten bij de Aldi zijn echt de bom!
Verder ben/was ik verslaafd aan Pomme de Luxe maar dat wordt niet meer verkocht bij 'mijn Aldi'
Kalfsleverworst (ziet er werkelijk niet uit in die verpakking, maar smaak is zeer ok,
afbakbroodjes
trostomaatjes (!!!!!)
kiwi's
vleeswaren
edammerkaas (zo'n grote rode)
STROOPWAFELS
chocoladekoekjes
ribbelchips (voor bijna de helft van gewone O'lacy-chips bij Jumbo)
Cassave-chips
roomboter
margarine (waar is de 'Helly' heen trouwens? Ik mis 'm al een tijdje
Bak & braaboter knijjpflesje
afwasmiddel
afwasborstels (4, regelmatig 'Aldi Actueel )
vuilniszakken.
en géén waspoeder/verzachter: wel lekker goedkoop, maareeeh... niet voor gevoelige huid
En als de geldstroom ophoudt ook gewoon brood (45 cent voor een heel brood, wel met 12 uur oud geworden, maar de broodrooster en tosti-ijzer doen wonderen
Golden Power, IJsthee, Sinaasappelsap, Chocola, WC Papier, maar geen groente, fruit, of die River Cola/Sinas.
Een Lidl zit niet bij ons in de buurt.
quote:Bananen kan je sowieso niet lang bewaren, en als je ze langer wilt bewaren, niet in plastic en niet bij rijp fruit.
Op donderdag 28 augustus 2003 13:05 schreef Goofup het volgende:
klopt, ik heb ook een keer een trosje bananen genomen. Express een beetje de groenste genomen, zodat ze langer goed bleven... niet dus.
Aldi is super
quote:Die espresso bonen die ze daar hebben (Hadden?) zijn top, gelijk 24 pakken ingeslagen, normaal neem ik altijd Lavaza goud mee uit italie, maar kwam er niet van deze zomer naar italie te gaan.
Op donderdag 28 augustus 2003 13:08 schreef maple-leaf het volgende:
zoals bijvoorbeeld koffieAldi is super
quote:ja, die chocoladekoekjes zijn nog hetzelfde merk als bij de AH ook. Die Cassave chips zijn idd erg lekker.
Op donderdag 28 augustus 2003 10:49 schreef Hayk het volgende:
Bij Aldi:chocoladekoekjes
Cassave-chips
oh ja, ook de Bapao vind ik lekker van de Aldi, heb ik ook nog niet zien noemen
quote:Bingo! Alleen wel 3 extra voor vééél minder... (je bent chocoverslaafd of je bent 't niet....
Op donderdag 28 augustus 2003 13:13 schreef Goofup het volgende:[..]
ja, die chocoladekoekjes zijn nog hetzelfde merk als bij de AH [..]
Eigenlijk proberen we zo veel mogelijk bij de aldi te halen en wat ze er niet hebben dat kopen we ergens anders.
Zojuist las ik je msg over het stuk in HP/De Tijd over de ALDI. Ik zou dit stuk graag 's lezen, aangezien ik al jaren bij de ALDI werk (beroepsdeformatie ??). Weet je misschien of het op internet te vinden is en, zo ja, waar ? Ik ben nl. aan het zoeken geweest maar het is niet te vinden. HP heeft ook geen eigen website met een archief o.i.d.
Of misschien kan iemand anders me verder helpen ?
Bvd, Albert.
[Dit bericht is gewijzigd door Mini_rulez op 08-09-2003 18:26]
quote:Wat is daar zo erg aan?
Op maandag 8 september 2003 18:21 schreef Bonnie_R het volgende:
Djiezus loopt dit topic nog steeds?
Kippenvleugeltjes, cola, lemon, ace drink, druivensap, gepelde tomaten, knakworstjes, groente, salami, kaas, wasmiddel, vaatwasmiddel, en soms van die leuke non-food aanbiedingen.
quote:http://www.aldifoods.com/special_purchases.htm
Op maandag 8 september 2003 18:28 schreef ChRoNiC het volgende:
Alleen die nep Red BUllDe rest vind ik wel heel erg cheap (C-Merken enzo)
kraft, pringles, coppenrath
zie je wie de leveranciers van aldi zijn...
quote:Ja ik heb aandelen bij de Albert Heijn
Op maandag 8 september 2003 18:25 schreef Pietverdriet het volgende:[..]
Wat is daar zo erg aan?
Ben jij Albert Heijn jr. of zo?
quote:tja
Op maandag 8 september 2003 23:04 schreef Bonnie_R het volgende:[..]
Ja ik heb aandelen bij de Albert Heijn
quote:geeft niet hoor, neem sowieso geen culinair advies van een vegetarier aan
Op maandag 8 september 2003 23:05 schreef Ils het volgende:
okeej ik moet toegeven, de tortilla chips en de ribbel chips van de Lidl zijn goed te eten,
maar dat is dan ook alles..
quote:
Op maandag 8 september 2003 23:12 schreef Pietverdriet het volgende:[..]
geeft niet hoor, neem sowieso geen culinair advies van een vegetarier aan
Morgen maar weer eens naar de Lidl om m'n karretje vol te proppen...
quote:Aldi heeft ook Garnalen, hollandse (petit gris) en grote gamba staarten. Trouwens ook paella,
Op donderdag 11 september 2003 20:43 schreef ilona-scuderia het volgende:
Lidl heeft een variant op die dure Bi-Fi (salami) worstjes, smaken net zo goed als Bi-Fi
En de Kebab (bereiden in een pitabroodje met sla en saus naar keuze) blijft(Kebab kost maar 2,69 euro)
Paella met garnalen is ook, alleen zit er weinig vis (garnalen) in maar dan doe je er gewoon zelf wat kabeljauw uit een visschotel (bordelaise) bij
Morgen maar weer eens naar de Lidl om m'n karretje vol te proppen...
quote:Die tortilla chips had ik laatst gekocht maar op het moment dat ik ze wilde gaan proberen bleek m'n vriend de zak al leeggegeten te hebben. Hij was zeer enthousiast.... ik iets minder.
Op maandag 8 september 2003 23:05 schreef Ils het volgende:
okeej ik moet toegeven, de tortilla chips en de ribbel chips van de Lidl zijn goed te eten,
maar dat is dan ook alles..
AOpen CRW-5224 52/24/52 IDE Retail ¤ 40,-
A-Open IDE 52x24x52 Ret./zilv+blk front ¤ 44,-
Lite-On 52x32x52 (Retail) ¤ 43,-
quote:Oops ik heb al te lang niet meer op Tweakers.net gekeken
Op dinsdag 16 september 2003 17:16 schreef HeatWave het volgende:
Is dat zo goekoop dan? Ik zie overal branders voor 50 euro oid..AOpen CRW-5224 52/24/52 IDE Retail ¤ 40,-
A-Open IDE 52x24x52 Ret./zilv+blk front ¤ 44,-
Lite-On 52x32x52 (Retail) ¤ 43,-
quote:Ik ook niet hoor
Op dinsdag 16 september 2003 17:20 schreef cinnamongirl het volgende:[..]
Oops ik heb al te lang niet meer op Tweakers.net gekeken
Maar je kan dus lekker in je bedje blijven liggen denk ik .
MPF 1900 HP
computerdashboard met
4 displays en 7 functies
rembandsysteem
vliegwiel 7 kg
verstelbaar ossekopstuur
verstelbaar zadel
verzwaarde pedalen
transportroller aan voorzijde
gesloten kettingkast
incl. hartslagmeting via
handsensoren
quote:Die zijn inderdaad grandioos. En dat voor zo weinig geld.
Op woensdag 8 oktober 2003 19:35 schreef Laura 2000 het volgende:
Super bij de Aldi zijn de afbakbroodjes! Van die heerlijke gevulde met kruidenboter erin. Veel en veel beter dan die van de AH: Grotere hoeveelheid kruidenboter EN stukken goedkoper. Echt een aanrader.
Verder hebben ze bij Aldi heerlijke chickenwings in grote zakken.
Natuurlijk mogen we ook de Golden Power niet vergeten, ideaal in bijvoorbeeld tentamenperiodes en wederom spotgoedkoop.
De mosselen
MMMMMMMMMMMM
En alle aanbiedingen, bij allebei
quote:jaaaa die zijn lekker, jammer trouwens dat ze in NL de Rostbratwursten die ze in D wel hebben niet permanent in het assortie hebben.
Op maandag 20 oktober 2003 21:03 schreef melonovy het volgende:
Ik heb al een paar keer die boeren braadworsten van de Lidl gegeten, vers uit de koeling, 8 worstjes, 500 gram en ze zijn jummie!!!
Verder zijn verschillende wijnen goed en Deens bier. De chocola is ook prima trouwens ondanks goedkope verpakking.
Alleen voor brood, vlees, coca cola en wasa ga ik geloof ik nog naar de AH.
Want prijsverlaging? Zelfs bij de Lidl is nu van alles extra goedkoop!
quote:Die vaak verdacht veel lijken op pootjes, maar dat mag de pret niet drukken natuurlijk
Op woensdag 8 oktober 2003 19:35 schreef Laura 2000 het volgende:
-knip- heerlijke chickenwings in grote zakken.
-knip-
Hoe maak jij ze het liefst klaar? Tot nu toe bakte ik ze altijd in de pan, maar kheb van de week de oven eens geprobeerd en dat is eigenlijk wel lekkerder (en minder moeite)
quote:ja, sehr gut! volgens mijn lover.
Op zaterdag 25 oktober 2003 13:03 schreef oistani_bunt het volgende:
die halve liter flessen bier met die afschroefbare doppen bij de LIDL. behoorlijke kwaliteit is dat!
quote:JA, HMMM!
Op vrijdag 31 oktober 2003 21:46 schreef Together-Alone het volgende:
Chcolade Muffins
Ook die suikerwafels zijn erg lekker, en handig per stuk verpakt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |