abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10269365
Season 1 Box was ¤30 incl. verzendkosten en Season 2 staat nu voor ¤35 incl verzendkosten (beide regio 1)

Heb ze besteld via www.dvdboxoffice.com

6 dagen delivery time!! stond er echt van te kijken hoe snel het binnen was!

[...............................................................................]
pi_10269462
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 12:54 schreef Reignman het volgende:
Heb hem net binnengekregen...

South Park: The Complete First Season: Special Edition (3 DVD's Boxed Set)
[afbeelding]

Binnenkort krijg ik ook de Complete Second Season BOX.
[afbeelding]

(komt uit op 3 juni)

Regio 2 is al bij season 4 btw, maar die boxen zijn wel een stuk minder dan die van Regio 1.
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
pi_10269583
Als je die regio 2 dvd's koopt dan staan er 3 episodes op een dvd ofzo en je betaald je er helemaal scheel voor.. zag ze laatst staan bij de FRS.. echt duur man
[...............................................................................]
pi_10270175
Ik zie die Regio 1 Seizoen 1 boxset voor $48.95 is dat omgerekend 30euro dan?
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
pi_10270197
ja... goed rekenen en goed kijken
pi_10270287
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 13:33 schreef Reignman het volgende:
ja... goed rekenen en goed kijken
weet ik veel hoeveel één Canadese dollar waard is.

zodra ik een dvd-speler en een creditcard heb ga ik ze bestellen

pi_10270372
quote:
zodra ik een dvd-speler en een creditcard heb ga ik ze bestellen

er zit een tool bij op die site om alle prijzen in echte hollandse euroos te zetten.. das wel handig

Die stem van Cartman is trouwens wel super anders in de eerste afleveringen als je die vergelijkt met die van nu...

Het menu van de eerste DVD is trouwens echt heel cool gedaan... er komt eerst die satelite dish uit Cartman's ass en daar verschijnt het menu dan in

pi_10270532
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 13:38 schreef Reignman het volgende:

[..]

er zit een tool bij op die site om alle prijzen in echte hollandse euroos te zetten.. das wel handig

Die stem van Cartman is trouwens wel super anders in de eerste afleveringen als je die vergelijkt met die van nu...

Het menu van de eerste DVD is trouwens echt heel cool gedaan... er komt eerst die satelite dish uit Cartman's ass en daar verschijnt het menu dan in

Ah dat zag ik niet dat je dat geld om kon zetten. Weet je trouwens zeker dat je niet ook nog invoerrechten moet betalen?
pi_10270618
Heb al veel dvd's hier besteld.. bestel ze wel allemaal apart...

dan krijg je mooi een klein pakketje.. heb wel eens gehoord dat als je er veel tegelijk besteld dat er dan een kans bestaat dat je idd invoerrechten moet betalen..

maar dat is bij mij nog nooit voorgekomen!

pi_10270974
ok, thx voor de informatie!
pi_10321119
south park ownt echt gigantisch ik hoop dat er nog heeeeeeeeeeel veel seizoenen komen
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_10329466
Ik heb 506 (Cartmanland) net gezien, die is echt geweldig .
pi_10332291
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 21:00 schreef __Saviour__ het volgende:
Ja het was weer een grappige, episode 707.
Weer lekker actueel, met dat SARS-gedoe!

Het schijnt helaas voorlopig de laatste te zijn van het nieuwe seizoen, da's wat minder.

Net gezien, super
pi_10776800
Het is een beetje stil rond south park, aangezien seizoen 7 pas weer doorgaat in oktober.

Dus ik dacht post ff een leuk nieuwtje, in de nieuwe simpsons aflevering werd south park te grazen genomen. Natuurlijk als reactie op de aflevering "Simpsons already did it" van south park.

Dit is het stukje: http://images.southparkstudios.com/media/video/misc/Simpsons_spoof_southpark.mpeg

pi_10926348
mijn nieuwe favoriete episode is nummer 705 - fat butt and pancake head. eigenlijk vindt ik elke aflevering waar cartman de hoofdrol in speelt ontzettend leuk, maar deze wint de taart. cartman en miss jennifer lopez. "well kyle, i guess i'm gonna be rich..and famous" heb ik nu al een paar dagen in mn hoofd. die samen met cartman die j.lo leert hoe ze haar naam moet uitspreken, je moet t zien om t echt te waarderen, maar ik kan t niet laten m toch even te plaatsen:
cm:"No no no miss Lopez, it's 'Je'.."
j.lo:"He.."
cm:"Je.."
j.lo:"He.."
cm:"Je.."
j.lo:"Ha.."
...aah je moet m zien...
  vrijdag 6 juni 2003 @ 11:50:17 #66
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_10926392
JA! Ik heb hem gister gezien. Hij is echt cool

Maar ik vind de aflevering met die "16 dollers and 12 cents" cooler als we het hebben over Cartman in de hofdrol

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_10926704
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 11:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
JA! Ik heb hem gister gezien. Hij is echt cool

Maar ik vind de aflevering met die "16 dollers and 12 cents" cooler als we het hebben over Cartman in de hofdrol

refresh my memory please,
of is dat scott tenorman must die, waarin radiohead scott tenorman uitlacht omdat ie huilt om de dood van zn ouders?
  vrijdag 6 juni 2003 @ 12:04:51 #68
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_10926769
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 12:01 schreef Astronaut_Jones het volgende:

[..]

of is dat scott tenorman must die, waarin radiohead scott tenorman uitlacht omdat ie huilt om de dood van zn ouders?

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_10927084
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 12:01 schreef Astronaut_Jones het volgende:

[..]

Dat is nog altijd een van mijn favorieten.
pi_10927254
ondanks dat ik m erg leuk vindt, is t niet mn favoriet.
een andere cartman favoriet is rainforest schmainforest, waar de klas naar puerto rico gaat om als kinderkoor op te treden. een aflevering vol met cartman klassiekers als:
"It smells like ass out here"
"ERIC CARTMAN you respect other cutures this instant!"
"What? i didn't say anything about their culture, just that it smells like ass out here."

"Oh please mister mackey, don't send me to that ol' kids choir"

en de geweldige scenes waarin ie onschuldige beestjes te lijf gaat met n stok 'om zich te verdedigen'. "that's a bad mister kitty!"

iemand nog andere favoriete quotes van southpark?

ik heb er nog 1:
"Did i say deathcamps? i mean happycamps."
"the war on canada is brought to you by Snacky Smores"

pi_10927503
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 12:27 schreef Astronaut_Jones het volgende:
iemand nog andere favoriete quotes van southpark?
wat mij meteen te binnen schiet:

Mr. Garisson aan het eind van "There comes the neighbourhood":
"Well yeah, but at least I got rid of all those damn n...."

En de KKK in "Chef goes nanners" is ook erg grappig met hun "and now we are gonna take a hot shower... HOT SHOWER! HOT SHOWER!"

maar zo kan ik nog wel even doorgaan

vrijdag 6 juni 2003 @ 12:50:09 #72
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_10927787
Cartmanland is ook brilliant! Als ie een pretpark heeft gekocht

En favo uitspraken... Pfff dat zijn er zoveel

pi_10927935
Er zijn idd een heleboel leuke quotes.

Deze schiet me net te binnen:
Jimmy: "I'm cool like a fool in a swimmingpPFPFRP-ool"

En deze:
Jezus: My children, you should know something... I'm packing!

Ik kan me er nog veel meer bedenken, maar die ga ik niet allemaal typen.

[Dit bericht is gewijzigd door Evil_Jur op 06-06-2003 13:01]

pi_10928121
Deze niet te vergeten natuurlijk:

Grandpa: You can kill me, can't you?
Eric Cartman: I would never kill somebody. Not unless they pissed me off.
Grandpa: Oh, is that a fact? Well, let me tell you something porky. Your mom was over here earlier, and I humped her like a little bitch.
Eric Cartman: What?
Grandpa: That's right.
Stan Marsh: Grandpa!
Grandpa: And then, I dug up your great-grandma's skeleton and had my way with her too.
Eric Cartman: Eh!
Grandpa: Choice piece of ass your great-grandma.
Eric Cartman: You piece of crap! I'll kill you!
Grandpa: That's the spirit, tubby.

vrijdag 6 juni 2003 @ 14:37:01 #75
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_10930483
Favoriete quotes?

Ik vond die van Rainforest Schmainforest wel leuk...

"AAHHH!!! A snake!"
"No Kyle, that's a branch!"
"AAAHHH !!! Another snake!"
"No Kyle, that's the same branch..."

En natuurlijk de leukste SP scene allertijden: In Cancelled, als Kyle zijn vinger in Cartman's reet moet steken. De manier waarop Cartman dan zegt...

"Do hurry, it won't bite!"

Religie maakt meer kapot dan je lief is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')