quote:alleen vond ik het een beetje vaag dat hij die meid zo weer het publiek in stuurde also het niet fake was
Op donderdag 24 april 2003 22:13 schreef BlaatschaaP het volgende:
Mijn moeder en tante zijn eens naar een van zijn voorstellingen geweest. Hij heeft mijn tante gehypnotiseerd en ze heeft (met een groepje anderen) over vuur gelopen. Ook heeft ze een citroen gegeten, denkende dat het een perzik was.Volgens haar kon hij het dus wel
.
quote:Paul McKenna idd.
Op donderdag 24 april 2003 22:17 schreef NuX_NuFF het volgende:
Dat Engelse hypnose progamma ( kom zo snel niet op de naam ) was pas echt gaaf!!! Baal echt da'k niet op de naam kom ... Paul mc Kenna of zo?
Ik heb 'm 2x in het theater gezien...briljante entertainer.
Overigens vind ik het wel raar hoe ze zo tussen die stoelen lag, ik doe het haar niet na.
quote:Heb ut nog ergens op video....hele gave show ja...hij kan mensen echt gek laten doen...en 't is niet zo'n wazig figuur als die enge Rostelli....gewone man in pak!
Op donderdag 24 april 2003 22:19 schreef Mike het volgende:[..]
Paul McKenna idd.
Ik heb 'm 2x in het theater gezien...briljante entertainer.
Briljant!
quote:"Wake up, rise & shine"
Op donderdag 24 april 2003 22:33 schreef NuX_NuFF het volgende:[..]
Heb ut nog ergens op video....hele gave show ja...hij kan mensen echt gek laten doen...en 't is niet zo'n wazig figuur als die enge Rostelli....gewone man in pak!
Briljant!
(ik wil Paul terug)
quote:Jaaaaaaaaaaaaaaaa da is ie!!!
Op donderdag 24 april 2003 23:00 schreef R_ON het volgende:[..]
"Wake up, rise & shine"
(ik wil Paul terug)
Moet echt opnieuw uitgezonden worden die Paul
Weg met Rasti Rostelli
[Dit bericht is gewijzigd door NuX_NuFF op 24-04-2003 23:26]
die zou ik dus ook uit het publiek gepikt hebben
quote:Hij heeft haar express onder hypnose gelaten, die belt haar vandaag op, zegt een woordje en ze komt gezellig bij Rasti op bezoek!
Op vrijdag 25 april 2003 15:47 schreef jpg97 het volgende:
Overigens een uiterst goede keuze hoor die Rasti maaktedie zou ik dus ook uit het publiek gepikt hebben
Jensen: "Mag ik haar nu hebben?"
[Dit bericht is gewijzigd door Duiveltja op 26-04-2003 17:43]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |