abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 april 2003 @ 23:03:42 #101
16715 Mylene
*schatje*
pi_10081713
quote:
Op maandag 28 april 2003 23:01 schreef Mike-D het volgende:
Niet alleen vrouwen hoor Nou ja, handtas is wat overdreven, maar ik heb wel altijd een tas bij me.. zo een schouder tas zeg maar... waarom? Simpel. Ik heb er een hekel aan als ik een enorm dikke bobbel in mn broek heb door mn portomonee etc ff op een rij: pakje sigaretten, "goed gevulde" portomonee, sleutels, zippo , zonnebril.. waar laat ik dat dan zonder jas etc waar je het eventueel in zou kunnen stoppen? Juist ja, een tas.
Niks mis mee hoor .
  maandag 28 april 2003 @ 23:06:48 #102
53740 Mike-D
She's Crafty!
pi_10081776
quote:
Op maandag 28 april 2003 23:03 schreef schatje het volgende:

[..]

Niks mis mee hoor .

Veel mensen vinden het niet zo. Waarom heb je altijd een tas bij je? Dat soort vragen.. maar ja, merk nix van die tas en kan er wel altijd van alles in kwijt.. en ik hoor nooit meer iemand zeiken als we ergens lopen en ze opeens hun troep kwijt moeten en ik dus de enige ben met een tas . Dan ist opeens erg handig enzo
I'm Mike D and I get respect. Your cash and your jewelry is what I expect. 8-)
  dinsdag 29 april 2003 @ 08:25:59 #103
19242 yavanna
Results may vary.
pi_10085840
quote:
Op maandag 28 april 2003 23:06 schreef Mike-D het volgende:

[..]

Veel mensen vinden het niet zo. Waarom heb je altijd een tas bij je? Dat soort vragen.. maar ja, merk nix van die tas en kan er wel altijd van alles in kwijt.. en ik hoor nooit meer iemand zeiken als we ergens lopen en ze opeens hun troep kwijt moeten en ik dus de enige ben met een tas . Dan ist opeens erg handig enzo

Niets mis mee!
Mijn ex nam bijna altijd een rugtas oid mee, heel handig, kon ik mijn handtas thuislaten
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  dinsdag 29 april 2003 @ 08:41:51 #104
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_10085971
Het gaat niet om de tas die je mee hebt, maar om de meest idiote die mensen achten altijd bij zich te hebben. Complete beautycases lijken er meegesleept te worden wanneer vrouwen een middagje gaan winkelen bij wijze van spreken.

Flesjes water, honden bang maak apparaatjes, verschillen "smaken" labello's, lipgloss, eyeliner, rouge, lipstick, mascara, tampons en maandverband, eten, stadsplattegronden, buskaarten, pleisters, deo en ga zo maar door... bedenk iets raars, pluk een willekeurige vrouw van de straat met ahndtas en grote kans dat het nog erin zit ook...

[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_10085993
ik heb een eigenlijk altijd een tas bij me om mijn zooi in kwijt te kunnen....maar dat is vooral met uitgaan en shoppen...als ik naar vrienden ga neem ik mijn tas niet mee hoor....
maar ik vind het gewoon makkelijk om mijn spullen gewoon in een tas bij me te hebben ipv in al je jas/broek zakken...
  dinsdag 29 april 2003 @ 08:47:34 #106
19242 yavanna
Results may vary.
pi_10086033
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 08:41 schreef MikeyMo het volgende:
Het gaat niet om de tas die je mee hebt, maar om de meest idiote die mensen achten altijd bij zich te hebben. Complete beautycases lijken er meegesleept te worden wanneer vrouwen een middagje gaan winkelen bij wijze van spreken.

Flesjes water, honden bang maak apparaatjes, verschillen "smaken" labello's, lipgloss, eyeliner, rouge, lipstick, mascara, tampons en maandverband, eten, stadsplattegronden, buskaarten, pleisters, deo en ga zo maar door... bedenk iets raars, pluk een willekeurige vrouw van de straat met ahndtas en grote kans dat het nog erin zit ook...

Wat is idioot?
De helft van wat je opnoemt vindt ik vrij normale zaken, zoals bv pleisters, die zijn al regelmatig een uitkomst geweest voor mij
pi_10086933
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 08:47 schreef yavanna het volgende:

[..]

Wat is idioot?
De helft van wat je opnoemt vindt ik vrij normale zaken, zoals bv pleisters, die zijn al regelmatig een uitkomst geweest voor mij

Als je het een keer bij je hebt als je het nodig hebt is het toch wel minder idioot.
Nu kun je bij alles wel een reden verzinnen, de een wat minder nuttig an de ander.
  dinsdag 29 april 2003 @ 12:17:23 #108
19242 yavanna
Results may vary.
pi_10089589
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 09:49 schreef Sassie het volgende:

[..]

Als je het een keer bij je hebt als je het nodig hebt is het toch wel minder idioot.
Nu kun je bij alles wel een reden verzinnen, de een wat minder nuttig an de ander.

Tuurlijk, maar wat maakt het uit, als je er zelf happy mee bent
pi_10090181
Oproep aan de vrouwen:
Doe als een goede man, gewoon je bankkpas,OV en papiergeld los in je zak en anders maar thuislaten.
  dinsdag 29 april 2003 @ 12:57:22 #110
16715 Mylene
*schatje*
pi_10090251
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 08:41 schreef MikeyMo het volgende:

Het zijn toch echt noodzakelijke dingen hoor.
pi_10090346
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 12:54 schreef dolce het volgende:
Oproep aan de vrouwen:
Doe als een goede man, gewoon je bankkpas,OV en papiergeld los in je zak en anders maar thuislaten.
In een groot deel van mijn kleren zitten geen zakken of ze zijn te klein. Bovendien ziet het er niet uit als je je zakken helemaal volpropt. Ik ben trouwens ook niet zo'n tasjes-fan. Ik kan er maar niet aan wennen. Ik heb nu een klein net rugzakje die je ook alleen over een schouder kan doen (doe ik dus nooit). En daar zit alleen het hoogstnoodzakelijke in: gsm, geld, sleutels en als dat nodig is tampons.
  dinsdag 29 april 2003 @ 13:17:46 #112
16715 Mylene
*schatje*
pi_10090780
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 12:54 schreef dolce het volgende:
Oproep aan de vrouwen:

Heelmaal fout zijn mannen die hun gsm in hun broekzak stoppen, ziet er niet uit.

pi_10091036
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 13:17 schreef schatje het volgende:

[..]

Heelmaal fout zijn mannen die hun gsm in hun broekzak stoppen, ziet er niet uit.

of mannen met van die slijtplekken op de plek waar ze hun portomonee hebben zitten.
pi_10091183
Om handtastelijke zwervers neer te kunnen slaan
Kick me!
pi_10091411
Mijn vriendin neemt ook altijd een tas mee.
Dat is zo'n typetje vrouwentas waarbij de de binnekant groter is dan de buitenkant.
Daar bewaart ze eigenlijk alles in wat ze toch niet nodig heeft, borstel spiegel handcreme() een vaag blad haar portemonnee(met veel te veel zooi er in) een poppetje een foldertje en nog meer van die kul haal ik er weleens uit.
Raar maar waar...
Wat moet ze er mee.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
  dinsdag 29 april 2003 @ 14:14:16 #116
19242 yavanna
Results may vary.
pi_10092415
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 13:17 schreef schatje het volgende:

[..]

Niets aan toe te voegen

dinsdag 29 april 2003 @ 16:42:13 #117
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_10096282
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 13:39 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Mijn vriendin neemt ook altijd een tas mee.
Dat is zo'n typetje vrouwentas waarbij de de binnekant groter is dan de buitenkant.
Daar bewaart ze eigenlijk alles in wat ze toch niet nodig heeft, borstel spiegel handcreme() een vaag blad haar portemonnee(met veel te veel zooi er in) een poppetje een foldertje en nog meer van die kul haal ik er weleens uit.
Raar maar waar...
Wat moet ze er mee.
Da's juist makkelijk..

Ik zou niet weten wat ik zonder mijn tasje zou moeten.. Waar laat ik anders mijn.. gsm, agenda, boek, make-up troepjes, notitieboekjes, aspirines, pleisters, strippenkaarten, etc. ?

pi_10125882
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 16:42 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Da's juist makkelijk..

Ik zou niet weten wat ik zonder mijn tasje zou moeten.. Waar laat ik anders mijn.. gsm, agenda, boek, make-up troepjes, notitieboekjes, aspirines, pleisters, strippenkaarten, etc. ?

GSM in je broek en anders in je jas
agenda heb je in je boekentas zitten en anders maak je notitie in je tel
boek? ikke niet begrijp
make up?......ze kunnen ook niet 1 minuut zonder
notitieboekjes?...hmmz je had je agenda toch al?
aspirines......die helpen toch niet
pleisters.......tsja het komt ook zo vaak voor dat je jezelf snijd
strippenkaart.....ach gewoon bij je papiergeld en je ov in je broekzak doen...niemand die het ziet
pi_10126050
Ik heb tijdens shoppen en alle andere dingen gewoon mijn grote (nou ja groot, niet zo'n debiel mini rugzakje iig) rode eastpak rugzak mee!

Wat erin zit?
-Mobiel
-Sleutels(huis-postvak-auto-zaak)
-Portomonee(waarin zowel ID als Rijbewijs inzitten)

That's it, niks make-up, deodorant. (als het niet een hele dag goed blijft,... ben je toe aan een ander merk en ik draag geen lipstick dus dat hoeft ook nooit bijgewerkt te worden )

Oja, en als ik uitga (strakke kleding) evoila! mijn vriend! Met zijn mooie grote baggy broek en ontelbaar aantal zakken, dus, die geef ik mijn sleutels, portomonee neem ik niet mee als we uitgaan (heeft hij al) en mijn mobiel neem ik ook niet mee met uitgaan... dus

Ik heb wel 1 kleine schoudertas, die gebruik ik soms als ik ga fotograferen en geen zin heb om er als een complete ramptoerist uit te zien .

Maar ik dump mijn sleutels dus gewoon bij mijn vriend geen zin om te dansen met een portomonee in mijn kont, of zo'n irrtante tas die je hele outfit ruineert.

The captain of your brainship is drunk.
pi_10126331
Zullen we even een topic openen om de vrouwen te laten zien hoe je minimaal bepakt en tóch voldoende uitgerust de straat opgaat?

Wat ze allemaal meedragen.....
Sommigen hebben pepperspray bij zich. Hoe wil je die in een noodgeval vlot vinden, als je hem tussen je 4 verschillende smaken mondverfrissers, oogpotloden en spiegeltjes legt?

-------Practice Mindfulness-------
  donderdag 1 mei 2003 @ 10:35:18 #121
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_10126366
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 09:58 schreef dolce het volgende:

[..]

GSM in je broek en anders in je jas
agenda heb je in je boekentas zitten en anders maak je notitie in je tel
boek? ikke niet begrijp
make up?......ze kunnen ook niet 1 minuut zonder
notitieboekjes?...hmmz je had je agenda toch al?
aspirines......die helpen toch niet
pleisters.......tsja het komt ook zo vaak voor dat je jezelf snijd
strippenkaart.....ach gewoon bij je papiergeld en je ov in je broekzak doen...niemand die het ziet

Leuk gedaan !! Ware het niet dat de meeste vrouwenbroek geen zakken hebben.. en ook de meeste damesjassen niet veel verder komen dan wat ondiepe zakken aan de buitenkant.. Gaat niet lukken dus
pi_10126433
Wat ik in me tasje heb zitten als ik hem mee heb:
Paraplu voor als het gaat regenen(alleen met donkere lucht niet in de zomer natuurlijk), portomonee, en het rijbewijs+autosleutels van mikeymo(als we met de auto zijn)
  donderdag 1 mei 2003 @ 11:18:05 #123
19242 yavanna
Results may vary.
pi_10127143
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 10:32 schreef Hawk het volgende:
Zullen we even een topic openen om de vrouwen te laten zien hoe je minimaal bepakt en tóch voldoende uitgerust de straat opgaat?

Wat ze allemaal meedragen.....
Sommigen hebben pepperspray bij zich. Hoe wil je die in een noodgeval vlot vinden, als je hem tussen je 4 verschillende smaken mondverfrissers, oogpotloden en spiegeltjes legt?

Die krijgt dan natuurlijk een speciaal plekje

donderdag 1 mei 2003 @ 11:48:05 #124
51385 baskick
Juist ja!
pi_10127816
Om te beginnen: ik ben een man
quote:
Op donderdag 24 april 2003 23:54 schreef SomeDude het volgende:kheb dus toevallig vanmiddag een Fligt Bag gekocht bij H&M, soort heren variant op de handtas die je schuin over je schouders draagt. Je weet wel, hengsel op de linkerschouder, schuin over de borst, tas aan de rechterkant onder.
Heb je een foto van die tas, ergens op Internet? Ik heb sinds een maand of 10 dezelfde, en wil eens wat afwisseling . Op dit moment heb ik een donkerblauwe Björn Borg-tas, zo-één die zowel door mannen als vrouwen gedragen kan worden/wordt (jah, zo-één)...
quote:
Waarom hebben vrouwen altijd handtassen bij zich?
Een tas is een mode-item!! Zowel voor vrouwen als voor mannen, toch, tegenwoordig? Zo beschouw ik 't in ieder geval

Tas
* agenda
* 1 x Spa Blauw (0,5 ltr.)
* 1 x eau de toilette (gewoon formaat, geen monster)
* 1 x deostick / deospray (zelfde geur als eau de toilette)
* MP3-speler + oordopjes / radio'tje + 3 reserverbatterijen
* Diskettedoosje (incl. diskettes, voor school)
* Labello (geen stick, een klein tubetje)
* Pakje Sportlife
* Zonnebril + beschermhoesje/doekje (alleen in 't seizoen, mits 'ie niet aan boordje hangt)
* 2 x 1 daglens
* Doosje Tic-Tac
* Kledingroller
* 2 pennen
* Tijdschrift voor in de bus (13 uur/week), zoals Come In van Douglas ofzo...
* Aansteker
* Busabonnement
(Mijn tas is zowel m'n "handtas" als schooltas (bij gebrek aan een andere leuke (is niet zoveel voor mannen, op dat gebied, leider...))).

Die lenzen zijn dus voor "het geval dat"... Mocht er een keer één scheuren/kwijtgeraken, dan kan ik zo een nieuwe in doen, en zie ik toch gewoon... De Spa Blauw is een beetje mode nu, maar dat doe ik dus al vanaf ver daarvoor (gezond, lekker...)

Broekzak + jaszak
* Portemonnee (kontzak, of tas)
* Condoom (jaszak (aan de achterkan, alleen platte shit))
* 2 x 1 daglens (idem)
* 1 pen (kontzak)
* Pakje Sportlife (idem)
* Aansteker (broekzak)
* Sleutels (broekzak, of in tas, of om nek (seizoen )
* Mobieltje (broekzak, of jaszak (bij jas-aan-weer) of in tas)

Foto's (ter illustratie )
* Mijn tas
* Inhoud jas + broek (foto excl. mobieltje)
* Inhoud tas

--
Na alle posts doorgelezen te hebben merk ik al dat ik meer in m'n tas heb zitten dan een gemiddelde man, en soms zelfs meer dan de gemiddelde vrouw hier (zegt ). Ik schaam me hier echter niet voor, het kan me niet schelen. 'k Ben gewoon vrij ijdel (zeggen ze )

Note: ben wel benieuwd wat voor reacties hier op komen...

[Dit bericht is gewijzigd door baskick op 01-05-2003 12:44]

"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
  donderdag 1 mei 2003 @ 12:08:10 #125
19242 yavanna
Results may vary.
pi_10128278
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 11:48 schreef baskick het volgende:
Om te beginnen: ik ben een man
[..]

Note: ben wel benieuwd wat voor reacties hier op komen...

Geen vreemde tas inhoud

krijg je er vaak vreemde reactie's op dan?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')