abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 april 2003 @ 13:39:32 #76
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_10005701
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 09:57 schreef Lurky het volgende:
Wat ik nog vergat is dat ik in mijn 'expeditie'handtasjes of jaszak altijd mijn Honden Bang maak apparaat bij mij heb.
Ik ben nog nooit aangevallen op straat door een hond of zo... dus waar zo'n apparaat nou voor nodig is...

Ik ben trouwens gek van honden en vind het dus een beetje sneu dat er mensen zo'n apparaat nodig vinden

[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_10006003
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 13:39 schreef MikeyMo het volgende:
Ik ben trouwens gek van honden en vind het dus een beetje sneu dat er mensen zo'n apparaat nodig vinden
Wou dat ik het niet nodig had maar heb het al een aantal malen succesvol gebruikt. Om niet offtopic te gaan in je leuke topic: lees -->deze post <-- van mij elders maar voor je MIJ sneu vind.
Sommige mensen proberen het hun medemens nou eenmaal lastig te maken, of je nou een busje pepperspray, traangas, een hondenbleeper, of als koninginzijnde een heus pistool in je tasje hebt: wij vrouwen wensen niet aangevallen, gebeten, beroofd, mishandeld, verkracht of gedood te worden. Daarom hebben sommigen van ons, afhankelijk van waar ze wonen en de plekken waar ze zich op welk tijdstip van de dag bewegen speciale dingen in hun handtasje.
Als ik later omaatje ben ga ik er een baksteen in doen zodat ik ermee van me af kan slaan
pi_10006052
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 12:45 schreef brillie het volgende:

[..]

Dat is veel te dun. Ik denk meer aan een tekeningkoker A0 formaat.

Je bedoelt een peniskoker
  vrijdag 25 april 2003 @ 13:57:20 #79
32958 Splackavellie
Binka is a bad motherfucker!
pi_10006141
quote:
Op donderdag 24 april 2003 22:00 schreef IJzercookie het volgende:
en.... omdat de man dan zijn overige, niet makkelijk opbergbare spullen in dat tasje kan dumpen. Bijv. autopapieren, autoradio enz..
daarom heb ik n vriendin.. iemand moet alle rotzooi toch meeslepen..

just kidding

[url=http://home.wanadoo.nl/ezzebleef/n64/nintendo64.htm][[b]NINTENDO64 inc. spellen en meer TE KOOP, 70 EURO [/b][/url]][i] ! ! Where would I be without my Unnekupke ! ! [/i]
  vrijdag 25 april 2003 @ 14:00:14 #80
32958 Splackavellie
pi_10006224
quote:
Op donderdag 24 april 2003 22:11 schreef DeStedebouwer het volgende:

[..]

Ja, en dus doet iedereen dat ook braaf.

ach dat doet net niemand, als je een turk erom vraagt komt hij waarschijnlijk met een broodje schoarma aanlopen...
[url=http://home.wanadoo.nl/ezzebleef/n64/nintendo64.htm][[b]NINTENDO64 inc. spellen en meer TE KOOP, 70 EURO [/b][/url]][i] ! ! Where would I be without my Unnekupke ! ! [/i]
  vrijdag 25 april 2003 @ 14:05:36 #81
32958 Splackavellie
pi_10006402
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 08:13 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Waarom het gros van de vrouwen niet de straat opgaat zonder flesje water is me ook een raadsel... het is echter wel een trend de afgelopen tijd.. Overal zie je vrouwen met een flesje water

verklaaring: het was een paar weken geleden op Oprah dat water gezond is...
  vrijdag 25 april 2003 @ 14:10:45 #82
32958 Splackavellie
pi_10006535
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 09:35 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Ja hoor dat geef ik toe, maar je zult het maar tóch een keer nodig hebben

je komt altijd wel s in n situatie dat je denk "had ik dat maar bij me"
maar je gaat toch ook geen steunbalken mee slepen voor als opeens iets inzakt?
pi_10006544
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 14:05 schreef Splackavellie het volgende:

[..]

verklaaring: het was een paar weken geleden op Oprah dat water gezond is...

Ik doe het al meer dan een jaar: ben gestopt met roken en mag niet tussendoor snacken want ben op dieet. Per dag moet ik meer dan de aan ieder mens voorgeschreven 2 liter water drinken. Het flesje vul ik bij aan de kraan. Ik kies speciaal voor dit hergebruik een leuk flesje uit.

Water meenemen doe ik trouwens altijd al, naar school, onderweg naar mijn werk, op wandelingen maar nu dus ook gewoon als ik even de stad in ga.

vrijdag 25 april 2003 @ 14:15:17 #84
32958 Splackavellie
pi_10006628
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 14:11 schreef Lurky het volgende:

[..]

Ik doe het al meer dan een jaar: ben gestopt met roken en mag niet tussendoor snacken want ben op dieet. Per dag moet ik meer dan de aan ieder mens voorgeschreven 2 liter water drinken. Het flesje vul ik bij aan de kraan. Ik kies speciaal voor dit hergebruik een leuk flesje uit.

Water meenemen doe ik trouwens altijd al, naar school, onderweg naar mijn werk, op wandelingen maar nu dus ook gewoon als ik even de stad in ga.

school snap ik wel, in je schooltas
maar heb je op je werk geen kantine/keukentje? laat dan n fles daar staan hoef je die al minder te slepen
wandeling? ik weet niet hoelang jij wandeld maar je kan heus wel 15/20minuten zonder water
en als je de stad in gaat ga je toch niet met een fles rondleuren maar gezellig ergens terrasje pikke!
pi_10010400
Dit is wat ik in mijn tasje heb zitten:
-lip gloss.
-poeder/spiegeltje.
-mascara.
-oogpotlood.
-pincet.
-mini nagelvijl.
-anti-glim doekjes.
-tampon/maandverband.
-wc-bril doekjes.
-mini Herome direct desinfect.
-zakdoekjes.
-paracetamol.
-mondverfrisser.
-kauwgom.
-mobiele telefoon.
-busje pepperspray.
-strippenkaart.
-agenda/pen.
-sleutels.
-Evian flesje.
pi_10011305
Mijn tasinhoud:

-lip gloss.
-spiegeltje.
-mascara.
-mini nagelvijl.
-mini borstltje
-paracetamol.
-kauwgom.
-mobiele telefoon.
-haarelastiek
-ov kaart
-minidiscspeler
-pen.
-sleutels.
-mini deo
-parfum proefmonstertje
-portemonnee

En als ik samen met mijn vriend ga winkelen ofzo dan moet dit er ook nog bij:

-zijn mobiel
-zijn portemonnee
-zijn sleutels
-en soms de autoradio

En nee dit pas niet allemaal in mijn jaszakken...

pi_10011443
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 14:11 schreef Lurky het volgende:

[..]

bij mij op school lopen de meiden ook de hele dag met een flesje water. Ik vind het echt onzin, dat je in de zomer een flesje drinken bij je hebt, kan ik nog wel begrijpen, maar in de winter hoef je toch niet tijdens elke les water te drinken? ik drink alleen in de pauzes, ga echt geen flesje water meenemen naar school hoor ( ik lust geeneens water)
  vrijdag 25 april 2003 @ 17:45:04 #88
19242 yavanna
Results may vary.
pi_10012098
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 16:31 schreef schatje het volgende:
-lip gloss.
-poeder/spiegeltje.
-mascara.
-oogpotlood.
-pincet.
-mini nagelvijl.
-anti-glim doekjes.
-tampon/maandverband.
-wc-bril doekjes.
-zakdoekjes.
-paracetamol.
-mondverfrisser.
-kauwgom.
-mobiele telefoon.
-busje pepperspray.
-strippenkaart.
-agenda/pen.
-sleutels.
-Evian flesje.
Was dat niet verboden om mee over straat te nemen?!

~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_10013501
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 16:31 schreef schatje het volgende:
-lip gloss.
-poeder/spiegeltje.
-mascara.
-oogpotlood.
-pincet.
-mini nagelvijl.
-anti-glim doekjes.
-tampon/maandverband.
-wc-bril doekjes. stel je zou ooit eens de mannenplee moeten gebruiken?
-zakdoekjes.
-paracetamol.
-mondverfrisser.
-kauwgom. maakt de kauwgom de mondverfrisser niet overbodig?
-mobiele telefoon.
-busje pepperspray.
-strippenkaart.
-agenda/pen.
-sleutels.
-Evian flesje.
  vrijdag 25 april 2003 @ 18:53:25 #90
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_10013525
volgens mij komt het omdat je als je ongesteld bent allerlei troep mee moet sjouwen.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_10014145
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 18:52 schreef Raz0r81 het volgende:

[..]

Zeik niet zo.
  vrijdag 25 april 2003 @ 20:06:49 #92
28560 toska
Let's All Chant
pi_10014882
Eens kijken wat ik in mijn tas(je) heb zitten.

.labello
.oogpotlood
.mascara
.neusspray
.pen
.paracetamol.
.brufen
.rood achterlicht
.sportlife kauwgom
.agenda
.plastic zakje
.veel losse bonnetjes/papiertjes
.parfum
.aansteker (en ik rook niet eens)
.wit/geel voorlicht
.dienstrooster
.1 pepermuntje
.dagravit totaal
.tampons

genoeg

Normaal zing ik de sterren van de hemel
pi_10014997
Ik kan inderdaad niet zonder handtas. Als ik hem eens niet bij me heb (bij een concert ofzo) heb ik soms een paniekaanvalletje......WAAR is mijn tas... oh ja...niet bij me.

Wat zit erin? Niet eens zoveel:

Autopapieren en rijbewijs
Portefeuile met geld en pasjes natuurlijk
pen(nen)
tampons
(auto)sleutels
telefoon
sigaretten
oh ja, als ik geluk heb NoSmint of kauwgum

Dat was het eigenlijk

pi_10016670
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 20:06 schreef toska het volgende:
Eens kijken wat ik in mijn tas(je) heb zitten.

.labello
.oogpotlood
.mascara
.neusspray
.pen
.paracetamol.
.brufen
.rood achterlicht
.sportlife kauwgom
.agenda
.plastic zakje
.veel losse bonnetjes/papiertjes
.parfum
.aansteker (en ik rook niet eens)
.wit/geel voorlicht
.dienstrooster
.1 pepermuntje
.dagravit totaal
.tampons

genoeg

wat moet je in godsnaam met een rood achterlicht in je tas?
  vrijdag 25 april 2003 @ 21:40:25 #95
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_10016714
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 21:38 schreef Sylvana het volgende:

[..]

wat moet je in godsnaam met een rood achterlicht in je tas?

Mocht het zomaar in eens donker worden
[..]
pi_10017035
Ik heb een peperdure leren schoudertas, formaat; net geen A4, die al járen bijna overal mee naar toe gaat. (behalve naar werk e.d., voor paperassen heb ik een grote)
inhoud: een berg rommel, derhalve geen make-up of andere typisch vrouwelijke dingetjes, behalve een tampon.
pi_10018465
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 14:15 schreef Splackavellie het volgende:

[..]
school snap ik wel, in je schooltas
maar heb je op je werk geen kantine/keukentje?

Nee ik sleep geen keuken op mijn rug mee. Mijn 'kantine' zit in mijn tas. Als je op mijn profiel had geklikt had je begrepen dat ik freelancend artiest ben, handelsreiziger zeg maar. Onderweg laat de externe drankverstrekking bovendien vaak verstek.
quote:
ik weet niet hoelang jij wandeld maar je kan heus wel 15/20minuten zonder water
5, 10 of 20 kilometer, net waar ik heen ga. Zie profiel: ik hou van solo-wandelsport. En ik moet sporten voor mijn gezondheid dus alles zo veel mogenlijk lopen is een dagelijkse plicht.
quote:
en als je de stad in gaat ga je toch niet met een fles rondleuren maar gezellig ergens terrasje pikke!
Ik woon in de stad en de terrassen zijn al bij mij in de straat. Als ik door de uitlaatgassen en droge stoffigheid via de Jordaan naar mijn bank op de Munt moet ga ik daar echt niet elke dag tussen de toeristen zitten, dan loop ik door over het Waterlooplein want je weet maar nooit wat daar is en door de Damstraat naar de Dam en vandaar over de Nieuwendijk of de Zeedijk weer naar huis. Ik wil tussendoor best wel een keer even ergens thee met zoetjes drinken, ik ben dus op dieet, als ik toch al naar de wc moet van al dat water drinken maar ik ga niet om het uur 'gezellig' zitten tussen al die buitenlui en voor 3,5 euro een spaatje kopen als ik gewoon in een paar uur tijd te voet van A naar B ga omdat het mijn winkel- en zakengebied is.. Dan neem ik tussendoor een slok water. En dan ga ik thuis onder genot van het klokkenspel van onze Oude Westertoren wel een heerlijk glas witte wijn drinken op eigen stoep of in de tuin. Nadat ik eerst mijn tas heb uitgepakt natuurlijk. Ik heb die luxe en verder geen behoefte aan alleen op terrasjes zitten, dat spaar ik liever uit tot ik met vrienden ben.

Volgens mij houden veel meisjes deze slimheid in de gaten. Water drinken is bovendien goed voor je lijn, de gezondheid in het geheel, de nieren en andere ingewanden, je huid en je gebit. Vrouwen lijken vaak stom maar ze hebben voor de hoofdzaken van het leven soms hele slimme oplossingen die amper geld kosten

zaterdag 26 april 2003 @ 08:12:52 #98
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_10023765
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 22:41 schreef Lurky het volgende:

[..]

Nee ik sleep geen keuken op mijn rug mee. Mijn 'kantine' zit in mijn tas. Als je op mijn profiel had geklikt had je begrepen dat ik freelancend artiest ben, handelsreiziger zeg maar. Onderweg laat de externe drankverstrekking bovendien vaak verstek.
[..]

5, 10 of 20 kilometer, net waar ik heen ga. Zie profiel: ik hou van solo-wandelsport. En ik moet sporten voor mijn gezondheid dus alles zo veel mogenlijk lopen is een dagelijkse plicht.
[..]

Ik woon in de stad en de terrassen zijn al bij mij in de straat. Als ik door de uitlaatgassen en droge stoffigheid via de Jordaan naar mijn bank op de Munt moet ga ik daar echt niet elke dag tussen de toeristen zitten, dan loop ik door over het Waterlooplein want je weet maar nooit wat daar is en door de Damstraat naar de Dam en vandaar over de Nieuwendijk of de Zeedijk weer naar huis. Ik wil tussendoor best wel een keer even ergens thee met zoetjes drinken, ik ben dus op dieet, als ik toch al naar de wc moet van al dat water drinken maar ik ga niet om het uur 'gezellig' zitten tussen al die buitenlui en voor 3,5 euro een spaatje kopen als ik gewoon in een paar uur tijd te voet van A naar B ga omdat het mijn winkel- en zakengebied is.. Dan neem ik tussendoor een slok water. En dan ga ik thuis onder genot van het klokkenspel van onze Oude Westertoren wel een heerlijk glas witte wijn drinken op eigen stoep of in de tuin. Nadat ik eerst mijn tas heb uitgepakt natuurlijk. Ik heb die luxe en verder geen behoefte aan alleen op terrasjes zitten, dat spaar ik liever uit tot ik met vrienden ben.

Volgens mij houden veel meisjes deze slimheid in de gaten. Water drinken is bovendien goed voor je lijn, de gezondheid in het geheel, de nieren en andere ingewanden, je huid en je gebit. Vrouwen lijken vaak stom maar ze hebben voor de hoofdzaken van het leven soms hele slimme oplossingen die amper geld kosten

Oh je woont niet zover van mijn werk waarschijnlijk; kom eens langs kun je de hond van de baas eens aaien; die doet nix... is alleen geobsedeerd door eten
[..]
pi_10032741
quote:
Op zaterdag 26 april 2003 08:12 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Oh je woont niet zover van mijn werk waarschijnlijk; kom eens langs kun je de hond van de baas eens aaien; die doet nix... is alleen geobsedeerd door eten

maandag 28 april 2003 @ 23:01:17 #100
53740 Mike-D
She's Crafty!
pi_10081656
Niet alleen vrouwen hoor Nou ja, handtas is wat overdreven, maar ik heb wel altijd een tas bij me.. zo een schouder tas zeg maar... waarom? Simpel. Ik heb er een hekel aan als ik een enorm dikke bobbel in mn broek heb door mn portomonee etc ff op een rij: pakje sigaretten, "goed gevulde" portomonee, sleutels, zippo , zonnebril.. waar laat ik dat dan zonder jas etc waar je het eventueel in zou kunnen stoppen? Juist ja, een tas.
I'm Mike D and I get respect. Your cash and your jewelry is what I expect. 8-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')