abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9999049
Ik neem nooit een handtas mee, vink niks aan en irritant.
Doe mij maar een rugzak
pi_9999175
Ik háát handtassen. Ik neem gewoon overal mijn rugzak mee naartoe
Mon 'en!
  vrijdag 25 april 2003 @ 08:13:12 #53
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_9999309
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 06:46 schreef postinggirl het volgende:
Hoezo?

Waar moet ik mijn

-buskaart
-sleutels
-halve liter-fles gevuld met water
-portemonnee
-walkman
-(als ik in een grote stad ben) zakje ontbijtkoek + stadsplattegrond
-en eventuele andere troep

anders in stoppen?

Buskaart in je portemonnaie, sleutels en portemonnaie in je jas/broekzak.

Waarom het gros van de vrouwen niet de straat opgaat zonder flesje water is me ook een raadsel... het is echter wel een trend de afgelopen tijd.. Overal zie je vrouwen met een flesje water

Mijn Discman kan ik ook altijd nog wel in mijn jaszak kwijt... en dan te bedenken dat zowel mijn zomer als winterjas maar 2 zakken heeft.

[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  vrijdag 25 april 2003 @ 08:50:31 #54
19242 yavanna
Results may vary.
pi_9999676
quote:
Op donderdag 24 april 2003 23:15 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Zoals? Ik word schijtziek van dat gepoeder ind e trein, om de haverklap wordt er weer lipgloss opgesmeerd etc

hoeveel vrouwen hebben er niet zelfs een tandenborstel en tandpasta in hun tasje...

Als je uit het raam kijkt, heb je nergens last van

wat er gemiddeld in zit,

Paspoort
Portemonee (2x )
Sigaretten
Kam
Lipstick
Allerlei briefjes
Pleisters
Evt make up tasje
Evt zonnebril
Veel sleutels
Verdwaald koekje ( in verpakking
Dingetjes van de kids
Kaugum

Ik zou niet weten waar ik dat anders allemaal moest laten

~Cheer up, the worst is yet to come.~
  vrijdag 25 april 2003 @ 09:13:26 #55
7469 voh
Now without pants!
pi_9999966
Eh, zelf prop ik alles gewoon in mijn broekzakken. Gisteren was de inhoud:

- portemonnee
- GSM
- sleutels
- fles fanta
- paar losse munten
- pen
- chinees gelukspoppetje

dusseh, het enige verschil is denk ik waar we de shit stoppen. vind het zelf echt a-relaxed om mijn portemonnee/sleutels niet in mijn broekzak te hebben. als ik mijn tas dan kwijtraak, dan kan ik tenminste nog het huis in en ben mijn essentials niet kwijt.

Kind sir, would you be so kind as to hand me a toothpick, for I seem to have a piece of rottweiler stuck twixt my teeth.
pi_9999998
quote:
[b]Op donderdag 24 april 2003 21:56 schreef MikeyMo het

Wat je er allemaal af en toe niet in tegenkomt: make-up, pincet, nagelknipper, tampons/maandverband, deo, paspoort/rijbewijs e.d., en ga zo maar door...

WHY???

Je zal het maar nodig hebben.
Verdedigt 's lands grenzen met een schattig hoedje en Jean-Paul Gaultier make-up.
  vrijdag 25 april 2003 @ 09:19:43 #57
19242 yavanna
Results may vary.
pi_10000067
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 09:13 schreef voh het volgende:

- portemonnee
- GSM
- sleutels
- fles fanta
- paar losse munten
- pen
- chinees gelukspoppetje

dusseh, het enige verschil is denk ik waar we de shit stoppen. vind het zelf echt a-relaxed om mijn portemonnee/sleutels niet in mijn broekzak te hebben. als ik mijn tas dan kwijtraak, dan kan ik tenminste nog het huis in en ben mijn essentials niet kwijt.

Op zich wel handig, als je tenminste broekzakken hebt in je broeken en grote ook nog.
Die heb ik dus niet
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  vrijdag 25 april 2003 @ 09:21:46 #58
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_10000102
Omdat de meeste broeken geen zakken hebben, dacht ik
pi_10000141
Soms draag ik een colbertje, naar de kroeg of concert of party bvb en daar past in de binnenzakken:
portemonaie,
tampon,
lippenstift,
sleutelbos.
in het borstzakje:
2 pennen
eventuele toegangsbewijzen, bonnetje garderobe ofzo
in de heupzakken:
schone geparfumeerde katoenen zakdoek,
wcpapier/papieren zakdoekjes
nototiepapier/
programmaboekjes
eventueel:
een krant of boek
een bierglas (daar kies ik mijn colberts op uit: dat ik even boek of glas in de zak kan stallen.)

Dit gaat helaas mis zodra het warmer wordt, er netjes uit moet zien of een jurk/rok draag. Daarvoor heb ik tasjes: een klein leren 2 vaks gala-schoudertasje of een leren heupbuideltje waarin , strippenkaart, portemonaie, tampons, pen, papier, spiegeltje, kauwgom, lippenstift, zakdoekjes, en/of wcpapier, pijnstillers, pleister, veiligheidsspelden en sleutels en tegenwoordig ook mobieltje in past.

Een gewone 3vaks leren schouderhandtas waarin bovenstaande plus een extra opvouwtasje, zonnebril, agenda, een of meer boeken of brochures en stadplattegrond plus opschrijfschriftje past of...

Een goedkoper kunststof handtasje met dichtritsbare vakken waarin ook nog naast bovenstaande een flesje water, een stuk touw, postelastiek, een zwitsers zakmes en extra plastictasjes voor vondsten past.
Ik heb er zelfs wel eens een vestje of een paar platte slippers bijgepropt.

Ik ruim mijn tas elke dag op. En ja de opmerking :
"kan dit in jouw tas" stelt elke mens met wie ik samen-uit-samen- thuis ga. Mijn zus bvb want die draagt altijd survivalhesjes vol zakken of een jekkie waar lang niet alles in past maar wel alles wat ook ik bij mij heb inclusief het superzakmes met schroevendraaier en tangetje en een diskettedoosje... en dan krijgen ze nog een extra mee te zeulen een cd of een katalogus of komplete videoband en mag Lurky het weer bewaren. Daarom is het heel handig als ik dan een opvouwtasje tevoorschijn kan toveren en zeggen:" jahoor kijk eens en je mag het zelf dragen!" Als we uit zijn gaat dat tasje dan meestal linea-recta naar de garderobe, dus zo nodig hoefde ik het niet bij mij te houden

Meisjes en vrouwen die uitgaan in een heupbroek met in hun handen een pakje sigaretten, mobieltje en flesje vind ik heel knap.
Vooral het sleutel- en portemonaieloos kunnen overleven door drankjes te bietsen, je handtasvriendin als tamponbron te gebruiken en de woede van je huisgenoten te doorstaan door middenin de nacht langdurig aan te bellen om weer in huis te kunnen. Dat is pas het pure kunst van het surviven waar mijn overlevingstasjes niks bij zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door Lurky op 25-04-2003 09:28]

pi_10000174
waar moet ik anders mijn-

lippenstift
labello
make-up
sleutels
portomonee
geluksamuletten
sigaretten
aanstekers
tampons
medicatie (verschillende)
agenda
deo
kauwgom

etc

laten?

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 25 april 2003 @ 09:30:14 #61
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_10000228
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 09:26 schreef DarkElf het volgende:

lippenstift
labello
make-up
sleutels
portomonee
geluksamuletten
sigaretten
aanstekers
tampons
medicatie (verschillende)
agenda
deo
kauwgom

etc

laten?

Vraag het eens aan een bolletjeslikker
[..]
pi_10000246
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 09:26 schreef DarkElf het volgende:
deo
laten?
Er bestaan deo's die je 24 uur fris houden

Wisten je trouwens dat Koningin Beatrix ook nog naar men zegt een spuitbus haarspray en een pistool in haar forse handtassen bij zich draagt?

pi_10000261
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 09:31 schreef Lurky het volgende:

[..]

Er bestaan deo's die je 24 uur fris houden

Wisten je trouwens dat Koningin Beatrix ook nog naar men zegt een spuitbus haarspray en een pistool in haar forse handtassen bij zich draagt?

weet ik, ik heb mijn deo ook nooit meer overdag nodig omdat hij goed werkt, maar toch neem ik hem mee.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 25 april 2003 @ 09:35:11 #64
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_10000330
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 09:31 schreef DarkElf het volgende:

[..]

weet ik, ik heb mijn deo ook nooit meer overdag nodig omdat hij goed werkt, maar toch neem ik hem mee.

Dus je geeft toe dat een gedeelte van je handtasje gevuld is met dingen die je eigenlijk niet nodig hebt?
[..]
pi_10000342
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 09:35 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Dus je geeft toe dat een gedeelte van je handtasje gevuld is met dingen die je eigenlijk niet nodig hebt?

Ja hoor dat geef ik toe, maar je zult het maar tóch een keer nodig hebben
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 25 april 2003 @ 09:37:46 #66
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_10000385
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 09:35 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Ja hoor dat geef ik toe, maar je zult het maar tóch een keer nodig hebben

Mocht ik je ooit in het echt tegenkomen dan maak ik wel wat opmerkingen in de trend van: tering, wat ruik jij zuur zeg
[..]
pi_10000414
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 09:37 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Mocht ik je ooit in het echt tegenkomen dan maak ik wel wat opmerkingen in de trend van: tering, wat ruik jij zuur zeg

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 25 april 2003 @ 09:43:27 #68
12750 Hrun
Special Obedience
pi_10000466
quote:
Op donderdag 24 april 2003 21:58 schreef Lucille het volgende:
Heb jij ooit wel eens goed de binnenkant van een damesjas gezien? Daar zitten vaak geen zakken in, dit in tegenstelling tot mannenjassen. En ook al heb je wel zakken, daar ga je echt niet dat soort zaken in stoppen.
wel dus, toen ik mijn jas weereens terugkreeg van mijn vriendin vond ik in elke zak wel 1 of meer tampons.
Anything that contributes to depopulating earth, is good.
pi_10000711
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 09:13 schreef voh het volgende:

- portemonnee
- GSM
- sleutels
- fles fanta
- paar losse munten
- pen
- chinees gelukspoppetje

Een fles fanta, dan heb je zeker grote broekszakken.

Maar goed een vrouw wordt idd niet geacht om met bulten op haar heupen/billen rond te lopen, vandaar dat het gros idd een handtasje heeft (ook voor het geval de kleding helemaal geen wegstopruimte heeft).

Ik ben weer zo eigenwijs om daar niet aan mee te doen (he het bovenstaande ook vaak van mijn moeder gehoord). In het dagelijks leven draag ik dit in mijn broekzakken: portemonnee, mobieltje en een sleutelbos (en soms ook papieren zakdoekjes als ik erg verkouden ben).
Make-up gebruik ik niet en labello staat gewoon bij mijn andere toiletspullen. En als ik mee zooi mee moet nemen gebruik ik daar wel een rugtas(je) voor.
Zo he ik mijn belangrijkste zooi meteen bij me (mits het niet gerold is ) en kan ik het ook niet ergens laten liggen.

[Dit bericht is gewijzigd door Sassie op 25-04-2003 09:59]

pi_10000724
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 09:31 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Ik heb een tijdje een busje traangas in mijn tas gehad maar gekgenoeg ging ik mij er alleen maar onveiliger door voelen.

Wat ik nog vergat is dat ik in mijn 'expeditie'handtasjes of jaszak altijd mijn Honden Bang maak apparaat bij mij heb.

Paspoort of id laat ik juist bewust thuis bovendien zie ik er al meerderjarig uit dus niemand vraagt ernaar zelfs niet in hotels. Als ik de trein neem heb ik een ns-pas, als ik moet pinnen een pin-pas als ik moet zwemmen een zwem-pas maar ook die sleep ik niet altijd mee.
Mijn bloedgroep, waarschuwingsnummers en huisarts staan in mijn agenda en portefeuille: dat is een stuk zinnigere informatie. Over overleven gesproken

pi_10000816
Gek dat geen van de jongens bekent een rol pepermunt in zijn broekzak te dragen
pi_10000892
quote:
Op donderdag 24 april 2003 22:20 schreef rookie het volgende:

[..]

Dit vind ik dus dé opmerking van de week, het komt mij in elk geval altijd perfect uit.Ik heb er daarom geen last van dat ze de hele tijd lopen te sjouwen met die dingen, maar juist profijt!

hmmz mijn ex dumpte der telefoon en portomonee altijd in mijn broekzakken, dus weinig profijt. wel handig geld bij de hand ;-)
  vrijdag 25 april 2003 @ 10:58:01 #73
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_10001998
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 10:02 schreef Lurky het volgende:
nee, ik draag een rol Pim's
[..]
pi_10004571
Ik dacht altijd dat daar hun EXTERN geheugen daar in zat. Maar het zijn dus inleg dingen, alle bonnentjes van de boodschappen, ed.
Mijn log op [url]http://www.brillie.org[/url]
pi_10004615
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 10:02 schreef Lurky het volgende:
Dat is veel te dun. Ik denk meer aan een tekeningkoker A0 formaat.
Mijn log op [url]http://www.brillie.org[/url]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')