quote:Was jij nou trouwens een tijd geleden ook in Ruigoord toen Dr. Daggla draaide?
Op zaterdag 26 april 2003 19:54 schreef MikeyMo het volgende:
me = is a 24 year ol'lauwe Gangsta
quote:No man, me only go 2 partiez where they drop da real phat shit like Brainpower man
Op zaterdag 26 april 2003 21:09 schreef CosmoKramer het volgende:[..]
Was jij nou trouwens een tijd geleden ook in Ruigoord toen Dr. Daggla draaide?
Brainpower is da bomb
quote:ow, ik weet al waar ik je van ken.... ze hebben jouw verbasterde Dick Druna plaatjes gebruikt voor Boomerang kaarten!
Op zondag 27 april 2003 08:24 schreef MikeyMo het volgende:[..]
No man, me only go 2 partiez where they drop da real phat shit like Brainpower man
Brainpower is da bomb
Met de tekst eronder: Originally stolen from MikeyMo.
quote:That shit was mine man, inspired by da homies from Fok! offcourse,
Op zondag 27 april 2003 13:48 schreef CosmoKramer het volgende:[..]
ow, ik weet al waar ik je van ken.... ze hebben jouw verbasterde Dick Druna plaatjes gebruikt voor Boomerang kaarten!
.
Met de tekst eronder: Originally stolen from MikeyMo.
repect
quote:
Op maandag 28 april 2003 03:10 schreef thetruth het volgende:
Die hele linker gozer, draagt die geen ajax shirt? Zoja, dan is het dus een Nederlander ipv een Deen
quote:eerder Jood toch? Als ik de spreekkoren mag geloven...
Op maandag 28 april 2003 03:38 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
.
Dus als je een Ajaxshirt draagt ben je altijd een Nederlander?.
Ik denk dat maar loessoe ga jullie, zijn niet zo tranga hier...
Hey boyz and girls later he!
quote:yo wicked man, me 'n my posse is still rockin' da blocks...
Op maandag 28 april 2003 11:31 schreef Dragonetti het volgende:
Hey fawaka met jullie allemaal... deze topic loopt een beetje didde...
Zijn er nog lauwe toris of wat??!?Ik denk dat maar loessoe ga jullie, zijn niet zo tranga hier...
Hey boyz and girls later he!
We'z gonna rip some hubcaps 2day en pop some Bloods
respec!
quote:shut up, wiff yo' fake ass nigga jivin'. Dont say nuttin' mo' 'bfoe ah kill ya
Op maandag 28 april 2003 11:56 schreef Nealz het volgende:
la me je zeggen niggah, ik ga die jonkoe sjooken helemaal skaffa ben ik dan en dan ga ik mn mattie die afvoe geven van die jonkoe helemaal para
quote:punkass niggah... what the fok are u talking to me ?
Op maandag 28 april 2003 12:18 schreef ramsesii het volgende:[..]
shut up, wiff yo' fake ass nigga jivin'. Dont say nuttin' mo' 'bfoe ah kill ya
what 'chew thinking man?
( daar snap ik nou echt niks van )
quote:Ik woon in Rotterdam en daar is het bijna normaal gewoorden om woorden te gebruiken uit andere talen e.d. om "gangsta" / "maffia" / "cool" over te komen...
Op maandag 28 april 2003 12:05 schreef basjeP24 het volgende:
ik heb een hekel aan blanke negers..... gebrek aan creativiteit... en wat nog erger is blanke mensen die met een marrokkaans gebrekkig nederlands accent je iets duidelijk proberen te maken. walgelijk!! ben portier en hoor dit erg vaak bah bah bah ik zeg gadver1
- helaas zie je dat de nederlands taal achteruit gaat
- en dat ze hunzelf voor schut zetten
Ik persoonlijk, vind het op zich wel onder bepaalde bevolkingsgroepen, wel normaal als je woorden "mixed" e.d. (ik kijk nu even naar de Surinaamse bevolkingsgroep) het hoort erbij...
daarbij vind ik ook dat als ze met nederlandse mensen praten dan ze dan heel goed overschakelen...maar dat is mijn ervaring...
- Alleen mensen schieten teveel door en gooien echt alles door elkaar.
- Ze doen het ook onbewust op plekken waar mensen je ineens niet begrijpen.
- Ze zetten zichzelf voor gek.
De weinige Nederlandse jongeren die ik in mijn buurt zie, beginnen ook die manier van praten normaal te vinden, je kan ze niet eens kwalijk nemen als je dag in dag uit met mensen te maken hebt die "anders" praten...
Gelukkig heb ik het me niet teveel laten beinvloeden en weet ik het gescheiden te houden...en nee niet iedereen in Rotterdam is zo, maar het gaat niet de goede kant op...
Tot zover mijn serieuze reactie...
Hey shit ik zie scotoe, ben ff loessoe als die kilz mij zien dan is het weer jail-time for me....no way bradda!!
[Dit bericht is gewijzigd door Dragonetti op 28-04-2003 12:36]
quote:Jij moet niet fokken met mij weetje
ik heb een hekel aan blanke negers..... gebrek aan creativiteit... en wat nog erger is blanke mensen die met een marrokkaans gebrekkig nederlands accent je iets duidelijk proberen te maken. walgelijk!! ben portier en hoor dit erg vaak bah bah bah ik zeg gadver1
quote:Die's grappig, ik hoop dat je dit expres deed..?
- helaas zie je dat de nederlands taal achteruit gaat
- en dat ze hunzelf voor schut zetten
Klagen over anderen en direct zelf ook de fout in gaan is vrij stom
quote:en zoals de topicnaam is, wordt er gevraagd om als wigga's te praten. Niet als mix van mislukte molukker/marokaan/antiliaan (dus ook voor nealz)...
Op maandag 28 april 2003 12:24 schreef Dragonetti het volgende:[..]
knip
Hey shit ik zie scotoe, ben ff loessoe als die kilz mij zien dan is het weer jail-time for me....no way bradda!!
ah gonna git muh ma fuckin gat ta smoke da foreign losers and shit.
quote:Ok grammatica fout (lees: blunder) van mij, maar neemt het dan weg dat ik gelijk heb?
Op maandag 28 april 2003 12:31 schreef L.Denninger het volgende:[..]
Die's grappig, ik hoop dat je dit expres deed..?
Uiteraard had het moeten zijn : "dat ze zichzelf voor schut zetten".Klagen over anderen en direct zelf ook de fout in gaan is vrij stom
Ok ok grammatica is niet mijn sterkste punt ik denk dat uit Rotterdam weg moet
quote:Haha ik vind dat juist komisch hahaha
quote:fuq grammar, we's here ta jive some slang nig Jus' like Orenthawl James.
Op maandag 28 april 2003 12:43 schreef Dragonetti het volgende:[..]
Ok grammatica fout (lees: blunder) van mij, maar neemt het dan weg dat ik gelijk heb?
Jij hebt zeker nooit een grammatica fout gemaakt...iedereen maakt ze wel eens of heeft ze wel eens gemaakt...Ok ok grammatica is niet mijn sterkste punt
ik denk dat uit Rotterdam weg moet
quote:Heb jij soms een officiele whigga woordenboek... of zo??
Op maandag 28 april 2003 12:34 schreef ramsesii het volgende:[..]
en zoals de topicnaam is, wordt er gevraagd om als wigga's te praten. Niet als mix van mislukte molukker/marokaan/antiliaan (dus ook voor nealz)...
ah gonna git muh ma fuckin gat ta smoke da foreign losers and shit.
zo nee:
...then let me be.......
....biiaaaatch!
[Dit bericht is gewijzigd door Dragonetti op 28-04-2003 12:57]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |