Het gaat mij echt om deze show, voor algemene opmerkingen over hoe goed of slecht Hans is zijn er andere topics
Link naar site van hansteeuwen met speellijst van deze voorstelling.
Zoals iemand treffend zei: 'Een nieuw schilderij, geverfd met dezelfde kleuren'. Het is Hans Teeuwen as usual. Ikzelf vond het wel aardig. Er zitten goeie grappen in, maar ook mindere stukjes, die te grof zijn en te lang duren. Als je fan bent van Hans moet je zeker gaan kijken, .
Tijdens de intro maakt hij een (werkelijk geniaal) dansje op een jazzy muziekje. Als iemand de artiest + titel van dat nummer weet, hier melden graag!!!
10 juni ben ik van de partij!
Ben erg benieuwd, zeker na het eindelijk eens zien van "Dat dan weer wel" afgelopen weekend
quote:Leuk! ik heb ook kaarten voor 1 mei!
Op donderdag 24 april 2003 19:23 schreef Antarcticas het volgende:
En ik ga 1 mei!Ben erg benieuwd wat me te wachten staat!
Ik ben benieuwd naar de recenties van degenen die gaan.
Hij is minder druk als in andere shows maar niettemin was dit weer een hele leuke show..
*Kiekeboeeeeee*
quote:Wat is een inspeelvoorstelling? Bij alle andere voorstellingen staat wanneer de voorverkoop begint.
wo 4 LEIDEN Leidse Schouwburg (071) 513 19 43/44 inspeelvoorstelling
quote:Alle voorstellingen die geprogrammeerd staan t/m juni ofzo (die van 10 juni is er iig ook een)... zijn try-outs, dus voorstellingen die voor de premiere plaatsvinden om de show zijn definitieve vorm te kunnen geven, kijken hoe het publiek erop reageert etc..
Op zondag 4 mei 2003 22:34 schreef Threepwood het volgende:
Wat is een inspeelvoorstelling? Bij alle andere voorstellingen staat wanneer de voorverkoop begint.
quote:Ah ok, maar er staat geen voorverkoopdatum bij, waarom is dat?
Op maandag 5 mei 2003 12:13 schreef Jape het volgende:[..]
Alle voorstellingen die geprogrammeerd staan t/m juni ofzo (die van 10 juni is er iig ook een)... zijn try-outs, dus voorstellingen die voor de premiere plaatsvinden om de show zijn definitieve vorm te kunnen geven, kijken hoe het publiek erop reageert etc..
quote:Ehh... geen idee eigenlijk!
Op maandag 5 mei 2003 19:02 schreef Threepwood het volgende:Ah ok, maar er staat geen voorverkoopdatum bij, waarom is dat?
quote:Dat is niet waar! De eerste reeks vóór 10 juni zijn tryout's, de tweede reeks zijn inspeel voorstellingen en daar is dus al het definitieve programma te zien.
Op maandag 5 mei 2003 12:13 schreef Jape het volgende:[..]
Alle voorstellingen die geprogrammeerd staan t/m juni ofzo (die van 10 juni is er iig ook een)... zijn try-outs, dus voorstellingen die voor de premiere plaatsvinden om de show zijn definitieve vorm te kunnen geven, kijken hoe het publiek erop reageert etc..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |